Telecom News - ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית

ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית
ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית
מאת: אלי ציפורי, 21.6.22, 12:20אלי ציפורי

אתמול פורסם כי תת-ניצב (קיבל דרגה ייצוגית של ניצב) ערן קמיר פורש מהמשטרה. כפי שחשף אבי וייס, תת-ניצב ערן קמין הוא זה שהיה אחראי על המודיע המשטרתי בן כספית. יתכן שזאת הסיבה, שהוא לא נרשם לעדות מטעם הפרקליטות. מצד שני, יש מצב שהוא יוזמן להעיד ע"י ההגנה.
עדכונים חשובים בסוף הכתבה


הכתבה פורסמה בחלקה בבלוג של אלי ציפורי - כאן.
 
אתמול דיווח כתב המשטרה והפלילים של "הארץ", ג'וש בריינר, על פרישתו של תת-ניצב ערן קמין (בוגר קרן וקסנר) מהמשטרה (בתמונה השמאלית התחתונה, צילום מסך).

הידיעה של בריינר היא דוגמא מצוינת איך עובדת הנדסת התודעה של "כתבי" המשפט והמשטרה.ערן קמין צילום מסך

כלל ברזל: אם ידיעה או מאמר כלשהו משבחים בצורה יוצאת דופן קצין משטרה או פרקליט מסוים - בסבירות גבוהה אותו קצין או פרקליט משמש מקור, לעיתים פלילי, של אותו "עיתונאי".

אין זה פלא, שאביעד גליקמן מיהר להצטרף למחמאות של בריינר על ערן קמין, וגם רביב דרוקר שיתף את כתבת יחסי הציבור של בריינר לערן קמין.

הכתב ג'וש בריינר ניסה למתג את פרישתו של קמין מהמשטרה כסכסוך עם המפכ"ל קובי שבתאי, (בתמונה משמאל), כיוון שקמין מאוכזב ששבתאי "לא מטפל בתיקים של שחיתות שלטונית" - שם קוד לתפירת תיקים לאנשי ימין.יעקב שבתאי

כמובן שקמין תואר כמי שהוביל את חקירות תיק 1000 ו-2000 ו"הורחק" מאוחר יותר לגלות בארה"ב, כמו שכורש ברנור "הורחק" לפקד את המכללה לשוטרים.

המטרה היא למכור לנו בלוף: קציני המשטרה העשויים ללא חת שנלחמו בשחיתות השלטונית ללא מורא וללא משוא פנים – נענשו על כך ו"הורחקו" המשטרה.

מעניין, שאיש לא תוהה למה לא נפתחו תיקים נגד יאיר לפיד (קשריו עם מוזס ומילצ'ן) או למה חקירת "המימד החמישי" נמרחת כבר יותר משנתיים.

האמת הפוכה לחלוטין: את צורת החקירה של כורש ברנור כבר תיארתי במקרה של שלמה פילבר, כשברנור ניסה להמציא עבירה מדומיינת על התערבות לכאורה של נתניהו בגיורו של ג'יימס פאקר.

ערן קמין, כך חשף אבי וייס, היה זה שהפעיל את המקור המשטרתי בן כספית יחד עם מני יצחקי. זאת, החל מ-2012

בחשיפתו תיאר אבי וייס איך בן כספית הזרים עשרות ידיעות על נתניהו - מידע שנאגר במערכת המודיעין המשטרתית "מלאכת מחשבת".

ריכוז הפארפרזות (תקצירים) של המיידעים שקיבלו הסנגורים ב"תיקי האלפים" נמצא כאן.
רוב הידיעות (כמעט כולן) הגיעו מבן כספית ומספר מצומצם של ידיעות הגיעו מארי הרו ומעדים נוספים. 

וייס ניסה בזמנו להשיג את תגובת כל המעורבים בעניין - אבל הם כרגיל התעלמו בבחינת "על ראש הגנב בוער הכובע". במקביל, הוכיח וייס, שבן כספית, שעבד דרך שני מפעיליו הראשיים קמין ויצחקי, החמיא להם בטוריו.

זו השיטה הקלאסית, כפי שתיארתי במקרה של בריינר: החנף לי (כלומר, הדלף לי או קבל את המידע שלי) ואחניף לך (באמצעות הבמה התקשורתית שלי).

הסיפור על ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לכל הפעילות של ערן קמין עם בן כספית. והסיפור הזה חמור מאוד כיוון שהפעלתו נעשתה בניגוד לתקנות המשטרה, שאוסרות עליה להפעיל עיתונאים כמקורות משטרתיים.

וחמור מכל: ההפעלה נעשתה בניגוד לחוק יסוד ובלי אישור יועמ"ש על פתיחת חקירה נגד נתניהו. בנוסף, כותב אבי וייס, לערן קמין יש מלחמת עולם ותיקה עם הפרקליטות בגלל ההסדר הקל מאוד לתפיסתו, שחתמו עם ארי הרו תמורת עדותו כעד מדינה בתיק 4000.. .

מצ"ב כאן המאבק המשפטי של פרקליטי נוני מוזס (שלא עלה יפה) להשיג את החומרים המוסתרים בעניינו של ארי הרו ונושאים מוסתרים נוספים מפרקליטי ההגנה.

בכל מקרה קמין לא היה מועמד כלל לקידום ואמור היה לפרוש בקרוב. ואכן הוא פרש בסוף 2022.

כזכור עו"ד חדד, פרקליטו של נתניהו, ביקש לחשוף את כל המידע סביב הפעלתו של בן כספית ע"י המשטרה, אך הפרקליטות מסרבת לכך וביקשה בדיון לעבור למעמד צד אחד, בלי צוות ההגנה ובלי התקשורת.

לדיון הסגור הגיעו שורה של תתי ניצבים, מה שמעיד על החשש בפרקליטות והמשטרה מפני חשיפה של שיטות הפעולה הפסולות שלהם.

בשלב זה הצדדים מחכים להחלטת השופטים - מה לחשוף, אם בכלל, מהפעלתו של בן כספית כמודיע משטרתי.

אגב, בניגוד לקציני משטרה אחרים כמו אלי אסייג, יואב תלם וכורש ברנור - ערן קמין משום מה לא נמצא בין עדי התביעה של הפרקליטות.

אני מקווה מאוד שהוא יזומן כעד הגנה. לעמית חדד יהיו הרבה שאלות אליו בנוגע לבן כספית.

תוספת מאת: אבי וייס

המסמכים המקוריים וכמה משמעויות נוספות


1. על מעורבות בן כספית כמודיע וכסוכן משטרתי, כתב אבי וייס כמה כתבות. ביניהן: 
מיום 16.2.21: כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו - כאן
מיום 24.2.21: מה מסתתר בשורות שהושחרו ע"י הפרקליטות בעדות בן כספית בתיק 1000? - כאן
מיום 10.3.21: חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)! כאן.SECRET FREE

כתבה משלימה מה-20.7.21: "מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?" - כאן

המידע העיקרי מהחשיפות הללו נמצא בסרטון יוטיוב (ריאיון אצל אבי רצון) כאן: https://youtu.be/YindV1bKdXI.
כ"כ המידע פורסם בסרטוני יוטיוב (ראיונות אצל אלי ציפורי) הבאים: כאן וכאן.  

ויש גם מספר כתבות נוספות ומשלימות, למשל של כתב גלובס: 
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001357731
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001357558
ועוד בנושא זה מעיתונאים נוספים:
https://www.ice.co.il/social/news/article/804781
https://www.maariv.co.il/journalists/Article-818398.

כל הכתבות והניתוחים של אלי ציפורי בבלוג שלו אודות "המודיע המשטרתי" ו"תופר התיקים הראשי" - בן כספית: - כאן.

2. חשיפה בלעדית של מסמכים וניתוחם:
א. יודגש, שיש חומרים מקוריים ממחשב "מלאכת מחשבת" של אגף המודיעין המשטרתי, שמתעדים את כל מהלכי מסירת המידע לאורך השנים, לצמרת המשטרה ולצמרת להב 433.

אחרי כל העררים והבקשות, מהחקירה של בן כספית בלהב 433 הסנגורים קיבלו רק בדלי חלקים קטנים של החקירה הענקית שלו, בין השחרות ענקיות - כאן
החקירה שלו (כנראה בתצלום כאן) כללה 6 עמודים בגוף ההודעה ועוד 51 עמודים כנספחים, סה"כ 57 עמודים (!).   

שאלות שהמשטרה והפרקליטות נשאלו בשנתיים שחלפו בעניינו של בן כספית ולא נענו (או נענו בהתחמקות) - כאן.

הדגש במידע החדש והנוסף שנצבר ע"י אבי וייס, הוא על שנת 2017, בה נאסר ע"י היועמ"ש ופרקליט המדינה דאז לקבל ממנו מידע, מה שלא מנע בפועל את קבלת המידע, ע"י בכירי המשטרה: ניצב (בדימ.) מני יצחקי, תנ"צ קובי זריהן ותנ"צ ערן קמין, בידיעת פרקליט המדינה והיועמ"ש (דאז), רק בגלל שהמידע היה נגד נתניהו.

בנוסף, על פי "דו"ח זיילר" המצ"ב כאן, מה שעוגן בהנחיות הפנימיות של המשטרה ואגף החקירות והמודיעין, אסור לקצינים בכירים לעסוק בעצמם באיסוף מידע והפעלת מקורות מידע, למעט מקרים יוצאי דופן, שלא מתקיימים כאן, בעניינו של בן כספית

ההנחיות של המשטרה הפנימיות ("תורת המודיעין") בנושאים הללו, שהיו בתוקף בתקופה שבן כספית הופעל ומסר מידע בקצב גבוה - כאן

ב. השיטה של בן כספית כמו של כתבים אחרים, שפעלו כמותו, היא "להלבין" כעבור חודשים את הידיעות, שמסר כמידע סודי, בכתבות חשיפה, כביכול, על מה שהמשטרה חוקרת "על סמך מידע מהימן" - כלומר, המידע, שהוא עצמו המציא ומכר למשטרה. בעניין זה נשאלו כל הנוגעים בדבר, כולל בן כספיתשאלות נוקבות שלא נענו כמפורט כאן.

פירוט כל החומר והמידע יוצגו בפני בית המשפט והציבור, בבוא העת ודי בקרוב. 

לדעת רבים, מן הדין היה לחקור ולהעמיד לדין את בן כספית על מסירת ידיעות כוזבות (כאמור כך בחוק), ושיבוש מהלכי חקירה ומשפט, ב"תיקי האלפים".

ג. פרקליטי נתניהו (עו"ד עמית חדד, עו"ד נועה מילשטיין ועו"ד יאיר לשם) הגישו ב- 30.5.22 "עתירה לגילוי ראיה חסויה": לחשוף את המתחזה לעיתונאי: בן כספיתהעתירה המלאה מצויה - כאן.

כתבה חשובה של אלי ציפורי המנתחת את העתירה הזו יש כאן. כתבה נוספת חשובה של אלי ציפורי אודות המודיע המשטרתי הבזוי בן כספית יש כאן

ביום 8.6.22 הוגשה 
תגובת הפרקליטות לבקשת פרקליטי נתניהו מ-30.5.22 לגילוי חומרי החקירה של העיתונאי בן כספית. הפרקליטות מתנגדת לחשיפת הראיות. התגובה של הפרקליטות לביהמ"ש - כאן.

ד. כאמור לעיל, תנ"צ ערן קמין (בוגר "קרן וקסנר", כמו גם תנ"צ יואב תלם - כאןהיה אחד מהמפעילים הראשיים של "השטינקר המשטרתי" הבזוי וההזוי בן כספית, במשך שנים.

מצ"ב כאן חלק מהמידע, שנאסף מבן כספית ונאגר במערכת "מלאכת מחשבת" של המודיעין המשטרתי, מסוף 2016 עד סוף 2017, מידע, שנאסף מבן כספית, בין היתר, על ידו - אישית, למרות האיסור על קבלת מידע ישירות ממקורות, ע"י קצינים בכירים.

הסברים והשלמות לגבי המידע הזה יש כאן, למתעניינים. 

ה. מה עשה בן כספית עצמו עם המידע הזה שמסר למפעיליו במשטרה מיוזמתו?

זה מפורט כאן וכאן בהרחבה (כולל "התחנפות" ב"כתבות מלטפות" לתנ"צ ערן קמין ולניצב בדימוס מני יצחקי, שני המפעילים הראשיים שלו). 

ו. יודגש, שהוא (ערן קמין) לא היה מיועד לקידום וחשש, כך עולה מדווחים שהתקבלו מחבריו, שייאלץ אולי להעיד על תעלוליו עם בן כספית בתיק 1000 (נושא, שמונח כעת ממש על שולחן השופטים להחלטה, לאור עתירת עורכי הדין של נתניהו) וכנראה גם בתיק 2000. (הערה: ערן קמין, כמצוין לעיל, לא מופיע ברשימת עדי התביעה, כך שניתן להזמינו כעד הגנה, בבוא העת).

בכל מקרה, הוא אמור היה לפרוש ממש בקרוב, כי הוא "סוס מת" עם "חרב המונחת מעל ראשו". השיקול שלו להיות כעת אזרח ולא שוטר, היא נכונה מבחינה כלכלית ואישית שלו.

כאמור, הכתב ג'וש בריינר צייץ בטוויטר, שהוא מסוכסך עם קובי שבתאי, המפכ"ל דהיום - זה פשוט שטויות והסחת דעת מהמציאות, המגובה במסמכים רבים. 

3. כבר נחשף ע"י אבי וייס שלנוני מוזס הדביקו "פגסוס" וזה עולה מצווי האזנות הסתר שהוצאו כנגדו (תוך רמייה של השופט שחתם על הצווים). הוא (מוזס) נאבק ממש כעת בבית המשפט לחשוף מה גילו עליו (באותה עת קיבל מידע בשיחות רבות, בין היתר ובמיוחד ממילצ'ן ועוזרתו - הדס). ספור מרתק בפני עצמו.

ב-8.6.22 פרקליטי נוני מוזס הגישו בקשה לביהמ"ש לבצע תהליך של "השלמת חקירה" (תיקי 1000 ו-2000) כדי לקבל את נתוני התקשורת של האזנות, שבוצעו בינו לבין ארנון מילצ'ן והדס קליין. הבקשה - כאן. הפרקליטות מתנגדת לבקשה ותגובתה - כאן. דיון התקיים על כך בבית המשפט ב-15.6.22 - כאן.

הפרקליטים של נוני מוזס קיבלו חלק מהחומרים שביקשו בעניין "נתוני התקשורת" הללו. 

הנושא יידון כנראה בהמשך בביהמ"ש, לאור חילוקי הדעות, ועל פי ניתוח של הצווים המצורפים - כאן, יש סבירות גבוהה, שמדובר בהאזנות תוך שימוש בפגסוס של השב"כ והלבנת תוצרי האזנות הסתר הללו ע"י 3 צווים בלתי חוקיים.

זה די דומה לפרשת הצווים האחרים, שנותחו ע"י אבי וייס. לדוגמא: הסיפור של נתן אשל כאן.

יודגש, שבעתירת פרקליטי נוני מוזס ("עתירה לגילוי ראיה חסויה") מה-13.9.20 - כאן, יש נספח שבו מרוכזים רוב הידיעות שהעביר בן כספית למפעיליו במשטרה, כמות עצומה של ידיעות (כ-50 ידיעות), שנמצאות בתמצית תחת תעודות חיסיון שונות.
הרשימה המלאה של הידיעות כפי שהפרקליטות מסרה לפרקליטי נוני מוזס והמצויה בעתירה של פרקליטיו - נמצאת מופרדת לנוחות הקריאה - כאן.
העתירה כמובן לא הביאה לגילוי חומר נוסף (בעניין בן כספית), בגלל התנגדות הפרקליטות, שקיבלה גיבוי של בית המשפט. 

יוסי באום (כאן בטוויטר) פרסם סדרה רחבה של גילויים סביב נוני מוזס ובין היתר על חלקו של רפ"ק (דאז) אבי רוטנברג (בן זוגה דאז וכנראה עד היום של אחותו של נוני מוזס - ג'ודי שלום ניר מוזס), בקבלת מידע מודיעיני, כנראה גם כן מבן כספית - כאן.

איך אבי רוטנברג חמק מחקירה פלילית אודות מעשיו יש כאן

עדכון 1.7.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת ה כותרת: הדס קליין הייתה מקור של בן כספית: היא נפגשה אתו בבית הקפה ברמת החייל.
עו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, חושף את שיטת העבודה של בן כספית כמקור משטרתי: קשרים עם בכירי המשטרה, הלבנת ידיעות מודיעיניות, והתגוללות על מנדלבליט כדי שיחקור את נתניהו כאן.

קיטוע הפרוטוקול המלא מביהמ"ש המחוזי י-ם, בדיון שהוביל עו"ד חדד ביום 15.6.22 בעניינו של בן כספית נמצא - כאן

התנ"צים שהגיעו לדיון הסגור בנושא זה בבית המשפט (היו שם כמה תנ"צים), כנראה חששו ששמם ייחשף כמי שהפעילו את בן כספית ובכללם תנ"צ קובי זריהן, תנ"צ ערן קמין ותנ"צ יואב תלם ואולי גם תנ"צ כורש ברנור...

עדכון 5.7.22: נחשף כעת שהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם ב-30.6.22 בעניין "חשיפת ראיה חסויה" (עניינו של בן כספית כמודיע משטרתי), החלטה שדוחה את הבקשה של הסנגורים כלאחר יד ובנימוקים לא בדיוק ברורים. מצ"ב כאן ההחלטה במלואה.

עדכון 4.9.22: אוסף נהלי מודיעין של משטרת ישראל האוסרים על הפעלת עיתונאים כמקורות מודיעין - כאן. תלונה שנבדקה ונמצאה לא מדויקת או לא נכונה לגבי תנ"ץ קובי זריהן - כאן. תזכורת: ערן קמין וקובי זריהן היו המפעילים הראשיים, כשמני יצחקי כל הזמן ברקע, לאורך שנים (2012 וייתכן אף קודם לכן, עד 2018), של העיתונאי המדומה בן כספית

תמצית 18 מהידיעות שבן כספית מסר למשטרה (בעיקר לערן קמין) יש כאן

המפגש הראשון של ערן קמין (באישור מפקדיו: ניצב יואב סגלוביץ - ראש אח"מ, ניצב מני יצחקי - ראש להב 433 ובידיעתם) עם בן כספית, בנובמבר 2012 (רוב המידע נמחק בכוונה מהמסמך הזה) - כאן. סה"כ בן כספית נפגש עם מפעיליו במשטרה בניגוד לחוקים, לנהלים ולתקנות כ-50 פעם [מתועד] ואולי אף יותר. 

עדכון 20.9.22: אלי ציפורי פרסם כאן בבלוג שלו כתבה נוספת בעניין הפעלת העיתונאי המתחזה בן כספית, כמודיע משטרתי קבוע, בניגוד לחוק ולנהלים.

עדכון 23.9.22: התקבלה החלטת מח"ש שלא לקיים חקירה בתלונתי בעניינו של תנ"צ קובי זריהן. ההחלטה - כאן. (המדובר בתאונת דרכים שהיה מעורב בה בעת שהיה בלוד בלהב 433).

עדכון 13.10.22: לירן לוי מ"ידיעות אחרונות" פרסם כאן שהוחלט בפרקליטות לבצע בדיקה ב"פרשת התצהירים", בה מעורב תנ"ץ כורש ברנור (אחד המעורבים הראשיים ב"תפירת תיקי האלפים"). 

עדכון 10.11.22תומר גנון פרסם כאן ב"כלכליסט" (כותרת בלבד): "האלגוריתם שיעצור אתכם בנחיתה בנתב"ג.
משטרת ישראל מפעילה בנתב"ג מערכת הכללה (פרופיילינג), מבוססת בינה מלאכותית, כדי לאתר אזרחים המבריחים סמים.
המערכת שואבת נתונים ממאגרי משטרה וממשלה ו"מציפה" שמות של אזרחים, שנלקחים לחיפוש ברכושם ובגופם למרות שאין לגביהם מידע מודיעיני או חשד שהכניסו סמים. המשטרה מסרבת למסור פרטים על אופן הפעלת המערכת, בתי המשפט לא מכירים אותה ולא יכולים לפקח עליה, והחיפושים ללא חשד מוקדם, שאסורים בחוק, נמשכים כל העת. המשטרה: "בשדה התעופה מותר לבצע חיפוש ללא חשד"." לא בדיוק ברור מה הבסיס החוקי להפעלת המערכת הזו. 

עדכון 30.12.22: פורסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): ""זהו שקר": חיים רמון עונה ל"חוקר מספר אחת" בעובדה.
השר לשעבר חיים רמון צייץ בחשבון הטוויטר שלו והתייחס לתוכנית "עובדה" ששידרה פרק מיוחד על החוקר ערן קמין, מי שחקר אותו ב"פרשת הנשיקה". רמון כתב כי "קמין עבר עבירות חמורות כאשר שיבש הליכי משפט בזדון"."

עדכון 13.4.23אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקול שחייבים לקרוא: תיק ההפעלה (הלא חוקית) של בן כספית כמודיע משטרתי: ההלבנה החריגה, ההסתרה תחת תעודות חיסיון, המזכרים שנעלמו, השימוש באנשי שב"כ כמקורות, והניסיונות של הפרקליטות לגונן על כספית בכל מחיר - כאן.

עדכון 7.5.23: הוגשה בקשה נוספת ומעודכנת של ההגנה (עו"ד עמית חדד וצוותו) לקבל מסמכים הקשורים במודיע המשטרתי בן כספית. הבקשה כאן.

עדכון 30.7.23: השופטים ב"תיקי האלפים" בביהמ"ש בי-ם דוחים את בקשת ההגנה לקבל את עדות בן כספית המלאה כפי שנגבתה בלהב 433, עדות הקשורה ל"תיק 1000 הישן". זו החלטה שלישית של ביהמ"ש הדוחה את בקשת ההגנה לקבל את מלא החומרים הנוגעים לבן כספית. ההחלטה - כאן

עדכון 2.8.23: פורסם בטוויטר ע"י Jack Russell ציוץ מדהים עם סרטון שבו בן כספית קורא (ב-2.5.22) לתיק 1000 "התיק שלי" ומתגאה במעורבותו (כ"מודיע משטרתי") בתיק זה ובעוד תיקים, דוגמת התיק של אהוד ברק (תיק "עמותות ברק"). הציוץ - כאן.
הסרטון המלא (הוסרט ע"י גיא פורן, ממקימי פורום 555 וממובילי מחאת הטייסים (שהחלו לפעול הרבה לפני שנתניהו חזר להיות רוה"מ...), נמצא כאן, או כאן.

עדכון 19.9.23: עורכי הדין של ההגנה בראשות עו"ד עמית חדד הגישו בקשה נוספת לביהמ"ש המחוזי בי-ם לקבל את כל המסמכים הנוגעים לאישורים (כביכול) של היועמ"ש לפתוח בחקירה בעניינו של רוה"מ בתיק 1000. זה תיק שנולד ממוחו הקודח של בן כספית ומפעילו - תנ"צ (בדימ.) ערן קמין. כ"כ, ביקשו לקיים דיון בנושא זה, לאחר שכל החומרים (כולל הקלטות) יוגשו קודם לשופטים ואח"כ להגנה. הפנייה במלואה - כאן. השופטים החליטו שהדיון בנושא זה יתקיים ב-14.10.23.

עדכון 19.11.23: אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב (כותרת בלבד): "למה מסתירים מכם את פסק הדין על הזוג נתניהו?
פסק הדין 'שמרון נגד ארצי': עדויות הזוג נתניהו מהימנות, ברורות ובהירות; עדויות יעלון וליברמן מושפעות מהיריבות הפוליטית ואין להסתמך עליהן; הקשר של "השטינקר" בן כספית להכפשה שלא עברה את בית המשפט".
פסק הדין החשוב ביותר הזה במלואו - כאן.  

עדכון 24.11.23: אלי ציפורי ציין כאן ציוץ מאוד נוקב בעניינו של בן כספית, שקריו וקשריו עם המשטרה והפרקליטות. 

עדכון 14.1.24: פורסם כאן בבלוג של אלי ציפורי (כותרת בלבד): "בן כספית הוא הנוכל העיתונאי הגדול ביותר מאז ומעולם ואחד האנשים המסוכנים ביותר בישראל: הופעל כמקור משטרתי החל מסוף 2012 באישור יואב סגלוביץ' ובאישור הפרקליטות."

עדכון 21.2.24: אלי ציפורי פרסם פוסט חריף ביותר בעניין בן כספית, לאור החקירות הנגדיות שהתקיימו בביהמ"ש המחוזי בי-ם - כאן

עדכון 25.2.24: אלי ציפורי פרסם כאן ציוץ נוקב וארוך (כותרת בלבד): "כל הפרטים על הפעלתו הלא חוקית של בן כספית כמקור/מודיע/סוכן ע״ הפרקליטות והמשטרה נגד נתניהו; זו אחת השערוריות הגדולות ביותר מאז קום המדינה - שיתוף פעולה מושחת בין מערכת אכיפת החוק לבין ״עיתונאי״ כדי להפיל שלטון."
 
חשיפת "קליקת עמ"מ 5" במשטרת ישראל שתפרה את "תיקי האלפים" לנתניהו - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים