Telecom News - מי ישלם את המס החדש על פריסת סיבים לבתים? רק הלקוחות!

מי ישלם את המס החדש על פריסת סיבים לבתים? רק הלקוחות!

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מי ישלם את המס החדש על פריסת סיבים לבתים? רק הלקוחות!
המועצה האזורית מטה בנימין (כ-15 אלף בתי אב) החליטה להכניס במכרז, שהיא עורכת לפריסת סיבים ביישובי המועצה, מס חדש, שכולל 2 מרכיבים: 1) מס של 8 ש"ח מינימום לחודש למועצה, עבור כל לקוח המתחבר בסיבים ע"י הזכיין, 2) על כל 50 לקוחות הזכיין יספק בחינם למועצה 2 חיבורים עם ציוד. מי יממן את המיסים הללו? כמובן - הלקוחות. אולם, איך זכיין, שמוגבל במחיר המרבי, שהוא יכול לגבות מהלקוחות, יוכל להגיע ל-ROI (החזר על ההשקעה), כשמוטלים עליו המיסים החדשים הללו? למשרד התקשורת הפתרונים. אבל המשרד לא עונה...אולם, המשרד יצר בעיה רגולטורית קשה בנוגע לתשתיות העירוניות המשמשות כעת לפריסה בישובים.
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 15.7.21, 10:50יועז הנדל

כפי שחזינו, פריסת סיבים לבתים, בדגש על יישובים קטנים עד בינוניים גם ביו"ש, צומחת במהירות "מלמטה", בלי שום קשר ל"מתווה הסיבים" השגוי, שיזם שר התקשורת, יועז הנדל, (בתמונה משמאל), שעבר בחקיקה בכנסת, וללא כל הסדרה רגולטורית של מעמד הרשויות המקומיות ותשתיות הרשויות המקומיות בפריסה הזו (מה שכבר מייצג בעיות משפטיות, כפי שנפרט בהמשך הכתבה).

שר התקשורת, יועז הנדל, וצמרת משרד התקשורת, בנסיון "לנכס לעצמם" את ההצלחה הזו של הצמיחה "מלמטה", ללא קשר ל"מתווה הסיבים", השתתפו כבר בהשקת 2 פרויקטים כאלה של פריסת סיבים לבתים: באורנית ובנריה.

ההצלחה של הצמיחה "מלמטה", שהיא במתכונת "המודל הבריטי", שמתפתח במהירות כמעט בכל היישובים הקטנים עד הבינוניים בישראל (כולל בפריפריה וביו"ש), אמורה להביא לביטול "מתווה הסיבים", שמהווה רק מכשול להתפתחות הזו, מכשול חמור ביותר, כאמור, פרי יוזמת "הקליקה" והשר יועז הנדל, שרצה להקים מפלגה, על הגב של התכנית הזו (שכעת הפכה למיותרת) ולשדוד את כספי בזק לטובת "קליקת סלקום".

התכנית הזו ירדה לטמיון. יותר פרטים על נושא זה, יש בכתבות בנספח א' כאן למטה.

כיום, כמות היישובים בהם החלה הפריסה, או תחל בקרוב, היא פשוט עצומה ומפורטת בסדרת הכתבות המצויה בנספח א' כאן למטה.

המס החדש על פריסת סיבים לבתים במועצה האזורית מטה בנימין:
המועצה האזורית מטה בנימין היא מועצה אזורית די גדולה: כ-47 יישובים, כ-80 אלף תושבים בכ-15 אלף בתי אב. ראש המועצה ישראל גנץ, מעודד מהצלחת השיטה של "המודל הבריטי" ביישובים אחרים, גם ביו"ש, חתם על מכרז לפריסת סיבים לבתים, המכרז נמצא במלואו כאן - למתעניינים. הגשת הצעות למכרז היא עד 4.8.21.

במכרז זה, יושמו כל הלקחים ותוקנו כמעט כל הטעויות עליהם הצבענו שיש במכרזים הראשונים (שהיו בנריה ואורנית), למעט מה שמשרד התקשורת היה אמור לתקן - אך לא תוקן, ומיד נעסוק בזה. בכל הקשור לצד של הרשות המקומית, מדובר הפעם במכרז רציני ומפורט, שהוכן היטב, מכרז, שמכסה את כל הנקודות המשפטיות והאחרות, שהיו לקויות במכרזים קודמים.

אולם, במכרז זה נולד חידוש אחד מאוד מוזר ובספק אם חוקי: "מס פריסת סיבים".

המס החדש הזה כולל בתוכו 2 חלקים:
א. תשלום של לפחות 8 ש"ח לחודש (כל מציע יכול להציע במכרז כל סכום שמעל ל-8 ש"ח לחודש) למועצה. לא ברור בדיוק עבור מה ולמה ומדוע המועצה לא רואה את השירות הזה - כמו כל הרשויות האחרות, כחלק מהשירותים הניתנים לתושבים. אם יש למועצה הוצאות - זה חלק מההוצאות המכוסות במיסים הקיימים. אבל כן ברור לכל, שהמחיר, שהזכיין יכול לגבות מהלקוחות שלו לא ייעלה על 125 ש"ח לחודש, לחיבור של 300 מגה וזה כולל חיבור מלא ללא עלויות התקנה ללקוח, מחיר, שיהיה קבוע ל-5 שנים קדימה. כלומר: לזכיין לא תהיה דרך להרוויח מהזכיה שלו. הקושי להראות ROI יכול להרתיע מתחרים רבים. וכך זה מנוסח במכרז:
מס סיבים

 ב. מתן חיבורים בחינם כולל ציוד למועצה (לא ברור למי: רק למועצה ומתקני המועצה הציבוריים, או גם לראשי המועצה בבתיהם?):
 מס סיבים

כלומר: אם נניח, שיתחברו 80% מכלל 15 אלף בתי אב בתחומי המועצה, המשמעות היא 12 אלף חיבורים. כלומר: הזכיין (או הזכיינים, אפשרי שיהיו כמה), יצטרכו לתת בחינם 240 חיבורים למועצה, כולל הציוד. זה מס כבד ביותר על הספק, שיצטרך להעמיס גם את המס המיותר הזה, על המחיר ללקוחותיו. 

לכן, פניתי ביום 12.7.21 לצמרת משרד התקשורת (שר, מנכ"לית) בשאלות הבאות:
"הנדון: האם מותר למועצה מקומית\אזורית לגבות מספק סיבים "מס לקוחות" של 8 ש"ח על כל מנוי המצטרף להסדר של פריסת סיבים לבתים ביישובים שבאחריות של המועצה?
שלום רב,
1. לאור המסמך של המכרז לפריסת סיבים של המועצה האזורית מטה בנימין המצ"ב, עולה מהמכרז הזה (בשונה מהמכרזים הרבים הקודמים), שהספק, שיזכה לפרוס סיבים לבתים בתחומי יישובי המועצה, ישלם 8 ₪ למועצה, על כל לקוח, שיצטרף לחיבור הסיבים הזה.
2. האם זה אפשרי, מקובל וחוקי?
3. אודה להתייחסותכם."

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

למי שייכת התשתית העירונית, שהזכיין פורס בה סיבים לבתים?
את הסוגיה הזו הצפתי כבר ב-2010. אולם, משרד התקשורת לא הגיב לפניותיי ולא טיפל בבעיה הזו. 

"מתווה הסיבים", שעבר בחוק בכנסת וגם הרישיון החדש לסיבים בפריפריה, אוסר שימוש בתשתיות העירוניות. אולם, במציאות, כל המכרזים כוללים בתוכם שימוש בתשתיות העירוניות, לצרכי פריסת הסיבים לבתים של הזכיינים.

הבעיה הזו החריפה, כש
בזק הגישה תלונה למשרד התקשורת, על פריסה בלתי חוקית ביישוב נריה. זאת, בטענה כי מבצע העבודה משתמש בתשתיותיה באופן פירטי וללא אישור.

להערכתי, בזק "פספסה כבר את הרכבת", העובדות בשטח כבר נקבעו (ללא התערבות משרד התקשורת), ולא נותר לבזק אלא להצטרף ולהגיש בעצמה הצעות במכרזים, ולנסות לזכות במכרזים הללו. 

לחברת פיוצ'ר נט - Future בניהולו של יונתן (יוני) סודמי, החברה שפורסת סיבים לבתים ביישוב נריה, יש רישיון מהמנהל האזרחי ביו"ש (רישיון מיוחד לשירותי תשתית פס רחב), כפי שניתן לראות בתכתובת כאן

אגב, חברת פרטנר, שזכתה בכמה מכרזים בכמה יישובים, למשל באורנית, מסתמכת על הרישיונות הקיימים שלה, למשל כאן נמצא הרישיון שלה ביו"ש. אך כרגע טרם ברור, אם הרישיון הזה מכסה פריסת סיבים לבתים והאם זו פריסה חוקית. נושא זה יטופל בנפרד, בכתבה הבאה על "מהפכת הסיבים לבתים לפי המודל הבריטי". 

בנושא זה, של תלונת בזק למשרד התקשורת לגבי הפריסה בנריה, נציין את הנקודות הבאות:
1. יונתן (יוני) סודמי (הזכיין ביישוב נריה, היזם והבעלים של חברת Future - פיוצ'ר), הוא, לעניות דעתי, איש חכם. הוא מכיר היטב מנסיונו ארוך השנים בפרטנר, את הנפשות הפועלות בבזק. הוא לא היה מעז לעבוד פירטי, בייחוד כאשר הוא שם ערבות בנקאית במנהל האזרחי יו"ש, ולאור החוק הקובע, שמה שעשה הוא פלילי, אם עשה מעשה ללא רישיון. לכן, ככל הנראה התשתית היא של היישוב ולא של בזק. 

2. בזק, ככל הנראה, קיבלה מהיישוב כספים לפיתוח בעת הקמת היישובים, ופרסה את התשתית התת קרקעית בתשלום שקיבלה, ואחר כך חיברה את היישוב והבתים לתשתיות הללו. לכן, התשתית שייכת ליישוב. כל מחלוקת חוקית, שתוגש לבית המשפט, להערכתי - תאשר זאת. 

3. בזק נוקטת כאן (לאחר התביעה הקודמת על סך כמה מיליוני ש"ח ביישוב גדות), בטקטיקת הפחדה. אם התשתית היתה בבעלות בזק - היתה גם תלונה מצד בזק למשטרה, כי זה פלילי. למיטב הערכתי, בזק מנסה לבצע כאן ״סימון טריטוריה״, כי היא מבינה, שחלק מהישובים הולכים לאפשר למתחרים להיכנס גם בתשתיות שלה – וזאת ללא בקרה מצד בזק. 
יתרה מזאת, אם בזק תיכנס לתשתיות אחרי שמישהו אחר פרס - היא בסיכון גבוה לתביעות על נזקים והעלות שלה לפרוס תגדל.
 
4. הפניה של בזק למשרד התקשורת היא סתמית ולא בטוח, שמשרד התקשורת יטפל בעניין זה. 

5. כיום, לאור פניות, שפנינו למשרד התקשורת, ברור, שמי שיש לו רישיון ״מיוחד״ לפריסת סיבים, לא יכול להכנס לתשתית בזק (או הוט). אולם, לתשתית של יישוב – כן. משרד התקשורת היה אמור להסדיר עניין זה וטרם הסדיר. 

6. המחירים של יוני סודמי (ביישוב נריה) וגם של אחרים כמו 019 (ביישובי המועצה אזורית שומרון), הם מחירים מאד נמוכים, לקצבים המדוברים ולעלויות הפריסה. 
לכן, לבזק יש רצון ליישר את כולם למחירי השוק, שהיא קבעה (תחת רגולציית "מתווה הסיבים").

בזק לא רוצה להגרר למלחמת מחירים. לכן, היא מנסה לייקר את העלייות לזכיינים ביישובים, ע"י כך, שייאלצו לשלם לבזק, כאילו התשתיות העירוניות הללו - הן של בזק.

7. נקודה נוספת. בנפת בנימין, הטענה של המועצה היא, שלמעלה מ40% מהתשתיות של היישובים הן בבעלות היישוב ולא של בזק והוט. הסיבה פשוטה: בזמן הקמת היישובים, המועצות המקומית פרסו באמצעות קבלנים, שעבדו עבורן, תשתית לטלוויזיה בכבלים, אבל הוט לא הגיעה ליישובים הללו והתשתית הזו נשארה ריקה (ונוצלה בחלקה לצרכים עירוניים). כעת, מנצלים את התשתית הזו לצרכי פריסת סיבים לבתים ע"י הזכיינים.

כידוע, יש ויכוחים בין בזק למועצות המקומיות והאזוריות הללו לגבי המכרזים שיצאו - למי שייכות התשתיות. בהיעדר הגדרות רגולטורייות, יש חשש, שהעניין הזה יתגלגל לבתי המשפט ויכול ליצור סחבת בפריסה. 
 
8. יתרה מכך, המועצה האזורית בנימין, כאמור לעיל, דורשת דמי שימוש, שלמעשה מכסים שימוש בתשתית הזו, שלטענתה היא שלה ( 8 ש"ח למנוי לחודש מינימום), ולמעשה, המועצה "גוזרת קופון" על תשתיות, שבזק חשבה, שתוכל להשכיר במסגרת השוק הסיטונאי הפסיבי. זה יוצר כאוס בשוק, שיכול להוביל לשיתוק של הפריסה. 

8. אם לא די בכך, גם העובדה, שלא מאפשרים לפרוס סיבים בין עמודי תאורה ועמודי חשמל השייכים לחח״י ולרשויות המקומיות, מה שמקובל בחו"ל, היא תקלה חמורה ויקרה בפיתוח הרשת האופטית של סיבים לבתים בארץ. לתשומת לב צמרת משרד התקשורת, שעסוקה בספינים, במקום בפתרון בעיות רגולטוריות שהמשרד יצר במו ידיו והחלטותיו העקומות. 

לסיכום: כל עוד משרד התקשורת לא משמיע את החלטתו בעניין התשתיות העירוניות, וכל מה שהמשרד מבצע עד היום זה ספינים של הודעותהשקת סיבים לבתים לתקשורת, בדבר השקות פריסת סיבים ע"י השר והמנכ"לית (המצולמים בתמונה משמאל, צולם בנריה. הדמות שבאמצע זו המנכ"לית של משרד התקשורת, למי שלא מזהה), הבעיה הזו תישאר בלתי פתירה

נספח א':
מהפכת פריסת הסיבים לבתים ב"מודל הבריטי" שהחלה מלמטה, כולל רשימת כל היישובים, שבהם יש מכרזים, החלה פריסה, או שפריסה בהם תחל ממש בקרוב:

FIBER FREE
עדכון 22.7.21אורנה ישר כתבה ב"מידה" (כותרת בלבד): "אל תהיו הנדל". מומלץ לקריאה. 

עדכון 23.7.21: חשיפות בלעדיות, מסמרות שיער ומדהימות, אודות תיק 4000 ו"עד המדינה" שלמה פילבר, מול שר התקשורת יועז הנדל ו"החסינות" שקיבל מפני כל חקירת "ניגודי עניינים" אצלו. מה שכלי התקשורת שכחו לדווח לציבור. ריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-23.7.21 (כ-13 דקות), אודות "שערוריית ההטבות האדירות בפריסת הסיבים". כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, איך "תפרו תיק" לאדם אחד (נתניהו) והאחרים "חסינים" מהכל (הנדללפיד ובנט). 
הלינק לקובץ ההאזנה: https://bit.ly/TziporyWeiss2307021. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR

עדכון 1.9.21: גד פרץ מ"גלובס" פרסם כאן (כותרת בלבד): "אתגרי המפעילים להמשך פריסת הסיבים הולכים ונעשים קשים יותר.
עד כה נפרסו סיבים אופטיים של IBC ל-650 אלף בתי אב • השגת היעד של 1.7 מיליון בתי אב ב-4 השנים הבאות, מסתמנת כמורכבת, אך לא רק אצלה. גם בבזק ופרטנר הקשיים יהיו גדולים יותר • בין הסיבות: התייקרות עלויות הפריסה ככל שעוברים לפריסה בפריפריה ושחיקת תשתיות בבזק."

עדכון 9.9.21רועי ברגמן פרסם כאן ב"כלכליסט" (כותרת בלבד): "מקורות תפרוס סיב אופטי לאילת דרך צנרת המים.
במסגרת הפרויקט, שעלותו מוערכת ב־42 מיליון שקל, מקורות תפרוס את הסיב דרך צנרת המים שלה מבאר שבע עד אילת. בהמשך מתכוונת החברה לפרוס סיבים בכל הארץ. פוטנציאל ההכנסות השנתי מהשכרת הסיבים הוא כ־70 מיליון שקל."

עדכון 6.12.21: פורסם כאן ע"י רפאלה גויכמן ואסא ששון ב"דה מרקר" (כותרת בלבד): "אמיר לוי, מנכ"ל מיזם הסיבים IBC הודיע על פרישתו אחרי שנתיים.
לוי נחשב למי שהצליח להרים את פרויקט התשתיות IBC – מיזם הסיבים האופטיים על גבי תשתיות חשמל שהוקם ב-2013 ■ במשך שש שנים המיזם קיבל 150 מיליון שקל - כסף ציבורי - אולם הוא לא הצליח לעמוד ביעדיו."
עוד טייס חלל צנח מהחללית ההזויה הזו, שחיה ומתקיימת רק בזכות "השתולים" של משרד התקשורת, החללית של מיזם IBC. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים