Telecom News - משפט תיקי האלפים: חקירה נגדית של הדס קליין ועוד עדכונים חלק ד'

משפט תיקי האלפים: חקירה נגדית של הדס קליין ועוד עדכונים חלק ד'

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> משפט תיקי האלפים: חקירה נגדית של הדס קליין ועוד עדכונים חלק ד'
משפט תיקי האלפים התפורים: חקירה נגדית של עדת התביעה הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי תיקי האלפים חלק ד'
מאת: מערכת Telecom News, 13.9.22, 10:40הדס קליין צילום אלי ציפורי

כתבה זו מביאה את המשך החקירה הנגדית של הדס קליין, ששהתחדשה לאחר הפגרה ב-13.9.22 (ימי החקירה השמיני, התשיעי והעשירי ע"י עו"ד עמית חדד והיום ה-11 ע"י עו"ד נוית נגב, והחקירה החוזרת ע"י עו"ד גילדין) ועדכונים נוספים לגבי המשפט עד 2.10.22 כולל.

הכתבה הכוללת עדכונים מהחקירה הנגדית של הדס קליין, (בתמונה משמאל), שמנוהלת ע"י עו"ד עמית חדד, ב-3 ימי החקירה החמישי, השישי והשביעי ועדכונים נוספים החל מ-6.9.22 ועד 12.9.22 כולל, חלק ג' - כאן

הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה, חלק ב'" - עדכונים לגבי תיקי האלפים והדס קליין, החל מ-10.8.22 ועד 5.9.22 כולל - כאן

הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה, חלק א'" - עדכונים לגבי תיקי האלפים והדס קליין החל מ-20.7.22 ועד 12.8.22 כולל - כאן

הכתבה הכוללת עדכונים מהחקירה הנגדית של הדס קליין, שמנוהלת ע"י עו"ד עמית חדד, ב-2 ימי החקירה השלישי והרביעי ב-18-19.7.22 ועדכונים נוספים הקשורים למשפט, חלק ב' - כאן.

הכתבה, שמתיייחסת ל-2 ימי החקירה הנגדית הראשונים של הדס קליין ב-12-13.7.22 ולהתפתחויות ולחשיפת מסמכים בנושאי עדותה עד 17.7.22 כולל, חלק א' - כאן.

הכתבה: משפט תיקי האלפים התפורים: חקירה ראשית של עדת התביעה הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי המשפט כאן.
 
סרטוני יוטיוב - כאן (יולי 2022) כאן (אוגוסט 2022) וכאן (ספטמבר 2022).

קובץ מרוכז של כל החשבוניות, שהסוכנת המשטרתית הדס קליין העבירה למשטרה ושהחלו להיחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם: כאן
קובץ מרוכז (המכיל 17 קבצים) של 14 החקירות שהדס קליין עברה בלהב 433 - כאן.
קובץ מרוכז של דפי החשבונות שהדס קליין העבירה בשני קבצים למשטרה - כאן.
ניתוח ימי השהייה של ארנון מילצ'ן בישראל - כאן
סיכום משיכת המזומנים מ-2 החברות של ארנון מילצ'ן וחשבונו הפרטי בשנים 2011 עד 2017, ממסמכים שהוגשו לביהמ"ש ונרשמו בנט משפט ושהדס קליין נחקרה עליהם בחקירה הראשית והנגדית - הסיכום נמצא - כאן.
הפרק הישראלי מתוך הספר שיצא באוסטרליה ב-2018 על ג'יימס פאקר נמצא במלואו כאן, למתעניינים. 

13.9.22: (היום השמיני של החקירה הנגדית של הדס קליין)
דיון בהוצאות של מילצ'ן והשמפניות של פאקר בשנים 2013-2014 עד מרץ 2015.

א. אלי ציפורי
פרסם בבלוג שלו כתבה על הדיון אתמול תחת הכותרת: עוד יום דרמטי של חשיפת שקרים מאת העדה במשפט נתניהו הדס קליין. הפעם העובדה שהגברת משקרת קיבלה חיזוק מאנשיו של ג'יימס פאקר, (בתחתית התמונה משמאל), שבאופן חריג, ככל הנראה בידיעתו של המיליארדר ג'יימס פאקר, סיפקו שני תצהירים שסותרים את עדותה של קליין: על התצהירים של אנשי פאקר, על סיפור העגילים של שרה נתניהו שהופרך - עוד המצאה של קליין, על הוצאת ההדס קליין ויונתן חסוןמזומנים התמוהה ועל התירוצים של קליין - כאן.

מתוך הכתבה: "כשחדד הציג לה כמה סעיפים של משיכת מזומנים, בין היתר, על ידה ועל יונתן חסון (בתמונה כאן משמאל: הדס קליין ויונתן חסון עם ג'יימס פאקר בתחתית התמונה), בסכומים עצומים של עשרות ואף מאות אלפי שקלים בודדים, קליין איבדה את העשתונות.
בהתחלה אמרה שזו רכישת דברים "אישיים" למילצ'ן, למרות שמילצ'ן כלל לא היה בישראל. לאחר מכן, כשחדד שוב ושוב הציג לה משיכות מזומנים תמוהות היא כרגיל טינפה על נתניהו ואמרה שקנתה לו תיק ב-3,000 שקל במזומן ומתנה לשרה נתניהו ב-15 אלף שקל במזומן.
חדד, שרגיל כבר בטינופים מסוג אלה, אמר לה שהוא יוכיח שהדברים מומצאים.

בהקשר לקטע הנ"ל מהכתבה, פרסם גיא לוי בטוויטר:
גיא לוי

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ג. קליין שרבבה לפתע את שמו של גארי גינזברג (אותו הזכירה לא מעט בחקירותיה) עם שקר כמו במקרה ששקרה לגבי השף חיים כהן. הדס קליין לכלכה על גינזברג כאילו מילצ'ן שילם לו במזומן כדי לעבוד עבור נתניהו (היה מכין לו נאומים באנגלית). הבעיה היא, שגארי גינזברג לא נמצא בישראל כמו השף חיים כהן כדי להכחיש את השקר הזה. היא דוחפת אדם בכיר פעמיים לתוך הדיון כדי ללכלך עליו, רק כי הוא היה חבר של ביבי נתניהו.

ד. עו"ד חדד הראה על פי מסמכי החשבונות, שמסרה הדס קליין למשטרה - כאן, שבשנים הללו, כאשר מילצ'ן ופאקר לא היו בארץ - לא ניקנו שמפניות, בניגוד לטענתה המופרכת של קליין על קו-אספקה של 98% מהרכישות, שהועבר למשפחת נתניהו. השמפניות ניקנו לקראת הגעתם לארץ ובזמן שהותם בארץ, ואז גם קליין מודה, שהשמפניות לצריכה שלהם "זרמו כמים". עם זאת, היה מקרה בנובמבר 2013, שנשלחו 6 בקבוקים בלבד (לא ארגזים) לשרה נתניהו מתנה ליום ההולדת.
חדד הראה גם הוצאות לשפים שונים באלפי ש"ח כשמילצ'ן לא היה בארץ.

השמפניות של פאקר מהוות חלק משמעותי בסכומים הנקובים בכתב האישום. חדד ביסס קורלציות בין קניית השמפניות לבין הנוכחות של פאקר בארץ. הוכח, שלא היה שום קו אספקה - אחסון ומשלוחים שוטפים בשנים הללו למשפחת נתניהו, כאשר פאקר עדיין גר בדירה במלון (ולא בבית בקיסריה, אליו נכנס רק באפריל 2016), ואין כמובן שום תעודות משלוח למשפחת נתניהו.

עדכון 13.3.24עו"ד עמית חדד מאשר היום בביהמ"ש, שהשימוש שעשה יוסי כהן בדירה של פאקר במלון רויאל ביץ' בת"א לא היה קשור כלל לעבודתו הביטחונית במוסד. יתר על כן, מסמכים מראים שהשימוש של יוסי כהן בדירה החל הרבה לפני מינויו לתפקיד והיה שימוש פרטי בהחלט, לא ביטחוני ולא מדיני. עניין זה נחשף גם ע"י רביב דרוקר בתוכניתו "המקור" מ-2021 (הצילומים בתוכנית הזו הם משנת 2016) כאן.

עו"ד חדד חשף מסמך מטעם החברה של פאקר, של רשימת המתנות, שניתנו על ידו בארץ, והפרטים סותרים את כתב האישום ואת ההמצאות ממוחה הקודח של קליין.

ה. עו"ד חדד הראה משיכות אדירות של עד מאות אלפי ש"ח מזומנים בחודש!!! מהחשבון של מילצ'ן, כשהוא לא בארץ, וקליין אומרת שהיא "לא זוכרת" וצועקת, שזה החשבון שלה מול מילצ'ן ולא מול חדד. הבעיה היא, שכתב האישום הוא נגד נתניהו בגלל המשיכות האדירות הללו.MONEY FREEנשאלת השאלה: למה צריך משיכות סכומי עתק במזומן רובם "מקופה קטנה" ע"י הדס קליין ו/או הנהג יונתן חסון כאשר יש כרטיס אשראי?

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
צילום 2 המכתבים של עוזרי פאקר על השקרים לכאורה של הדס קליין מעל דוכן העדים בעדכוני 12.9.22 בכתבה- כאן.

ז. התברר היום בביהמ"ש, שהדס קליין ממשיכה לקבל שכר (ראה גם כאן מהחקירה הראשית שלה) לא רק ממילצ'ן ומפאקר, שלא הגיעו ולא נמצאים בישראל כבר למעלה מ-6 שנים, אלא קיבלה גם (לא ברור אם גם היום) מחברת תכפל של זאב פלדמן, נציב מס הכנסה לשעבר, שהיה דירקטור בחברות של מילצ'ן ופרש ב-2016 לאחר שקליין מונתה (לפני חקירתה) במקומו לדירקטורית יחידה בחברות לימסול ומילצ'ן תקשורת (פרטים בכתבה - כאן). 
כ"כ נשאלת השאלה: מה המניע, מה עומד מאחורי המשך 3 תשלומי השכר הללו במקביל בעלות כספית עצומה?

יודגש שהדס קליין הייתה מורשית למשוך כספים עבור ארנון מילצ'ן (כמופיע כאן, מסמך שהתקבל מרשת החברות), ולכן לא ברור הכיצד  משיכות כספים רבות במזומן (מדובר בהיקף מדהים של מיליוני ש"ח במצטבר בשנים 2011-16) מחשבונו של מילצ'ן בוצעו ע"י יונתן חסון, הנהג. 

ח. לסיכום: היום היה עמוס בפרטים לגבי הוצאות ומשיכות כספים ע"י הדס קליין והנהג יונתן חסון, מהחשבון של מילצ'ן, עם הרבה תשובות מתחמקות של הדס קליין.

אולם, הנקודה החשובה ביותר היום היא:

פאקר מאס בדברי הדס קליין, החליט להוריד את הכפפות, ונתן אור ירוק לאנשיו לספר את האמת ולהעביר מסמכים לעו"ד חדד!

בתוספת ל-2 המכתבים מאתמול, היום הוצג מסמך של רשימת כל המתנות, שנתן פאקר בישראל, והמסמך סותר את מה שכתוב בכתב האישום ואת עדותה של קליין בביהמ"ש. מדובר ברישומים מזמן אמת, שנעשו בחברה של פאקר, על בסיס רישומי ההוצאות שלו ולמה ולאיזו מטרה הן הוצאו.

מפליא, שהמשטרה והפרקליטות לא חקרו ולא ביקשו את הנתונים הללו - הממוטטים את כתב האישום ואת "הערכות" הדס קליין על שמפניות ורודות וסיגרים מדמיונה הפרוע. 

יש לשבח את אומץ הלב של עוזרי פאקר, שכתבו מסמכים, שבהם הם מדווחים את האמת - מה שמשטרה והפרקליטות לא חיפשו.

ט. גיא לוי פרסם בטוויטר על מכונת הרעל, השנאה והכזב של "הארץ": 
גיא לוי
הערה: היה צריך לכתוב שמדובר בכלל בדירה של פאקר בתל אביב. (אז עוד לא היה בית בקיסריה). ואכן, לאחר הציוץ של גיא לוי זה תוקן:
תיקון

14.9.22: (היום התשיעי של החקירה הנגדית של הדס קליין)
המשך דיון במשיכות גדולות במזומן, בפערים בהוצאות, בסיגרים ובשמפניות, שניקנו, כביכול, לנתניהו.

אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרקליטות במצב נואש גם בתיק 1000, כך התברר אתמול במשפט נתניהו. המכתבים של עוזרי פאקר הכניסו את הדס קליין להיסטריה, עו"ד חדד הוכיח שרוב הרכישות לא נעשו עבור נתניהו, היחסים עם שמעון פרס שוב שיבשו את כתב האישום. כמו כן התברר כי העדה נהנית מ-3 משכורות - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ג. עו"ד חדד מתמקד בתרומות האדירות לשמעון פרס ומרכז פרס לשלום ועל משיכות המזומן הענקיות מהחשבון של מילצ'ן.
עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת

ד. לאחר מכן חדד מציג חישובים מתוך כתב האישום בהתייחס לפאקר מהמסמך של חקירת רואה החשבון של יאח"ה\להב 433 (המסמך המלא עם כל הטבלאות והנתונים מצוי כאן), כאשר הדס קליין ייחסה בחקירתה הכל (98%) לנתניהו בעוד שרבים אחרים כולל פאקר, בדירה שלו במלון בת"א (אליה מעולם נתניהו לא הגיע), אורחיו, חבריו וצוותו צרכו סיגרים רבים ושמפניות: כך, שהטבלה הזו של הדס קליין היא מומצאת ממוחה הקודח. איך אפשר להאמין, שמתוך 275 סיגרים של פאקר 270 הלכו לנתניהו ורק 5 נשארו לכולם? 
חישוב

בן אדם לא מעשן סוגים רבים של סיגרים אלא בד"כ סוג אחד אולי שניים האהובים עליו, וקליין ייחסה סוגים רבים לנתניהו. נקנו גם סוגים שונים של סיגרים באותו היום. מגוון הסוגים הרבים והשונים מתאימים, למעשה, לחלוקה במסיבות בהן אנשים בוחרים את הסוג האהוב עליהם. כ"כ, נרכשו סיגרים בתפזורת, שנתניהו בכלל לא צורך. כ"כ, ניתן לראות בטבלה להלן, (שהוכנה ב-2020 ע"י חוקר המשטרה ארנון אלירז), שיש קבלות והן התקבלו משרה שוחט מנהלת החשבונות של מילצ'ן.
טבלה
ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

כלומר, זו התחלה: גילדין כבר מודה ששביעית זה פברוק ללא תיעוד.

ו. היום במיוחד, התובע גילדין לחוץ מאוד מהזלזול שמפגינה קליין, וכל הזמן קופץ, מתערב ומפריע לפעולת ההגנה ולא רק בהתנגדויות.

ז. עו"ד חדד מעמת את קליין מול את ההערכות המופרזות של קליין שמסרה בחקירותיה ושהפרקליטות אימצה בחום ללא בדיקה, ואת הבלגן הלא נורמלי של החשבוניות, (הערה: מי שיבדוק את החשבוניות, שהן חלקן הגדול העתקים ולא חשבוניות מקור (זה גם עלה מעדותה בבית המשפט - כאן), וללא תעודות משלוח, שהתקבלו בביתה בפקס, יגלה גם, שיש גם הרבה חשבוניות כפולות).

הטבלה בתצלום כאן מתחת בצד ימין לקוחה מכתב האישום של הפרקליטות, עם מספרים מצוצים מהאצבע.
כ"כ, הוצגה היום בביהמ"ש הטבלה שבצד שמאל בתצלום. זו טבלה מ-2020 מהמשטרה - מחוקר המשטרה ורואה חשבון ארנון אליעז, שבדק את כל החשבוניות אחת אחת והטיל פקטור של 98% על סיגרים לפי הערכת הדס קליין ו-65% בשמפניות לפי הערכת קליין. ורואים את ההפרשים העצומים כל שנה (2011-2016) ובמיוחד בשנים 2012-13 - כאן, שהם בלתי מתקבלים על הדעת.
טבלה

תשומת לב, שאותו חוקר בלהב 433 (הוא רואה חשבון בהשכלתו, כיום בעל משרד לראיית חשבון עצמאי) הכין ב-10.12.17 מסמך המסכם את כל הסיגרים, שהועברו (לדברי הדס קליין) לנתניהו, המסמך נמצא כאן. ב-10.12.17 סך עלות הסיגרים שנרכשו (לדברי הדס קליין, כעולה מהמסמך) היו בסך הכל בשווי של 3,183 ש"ח. לא מאות אלפי ש"ח במצטבר, כמופיע בכתב האישום. זה היה הרבה אחרי שהדס מסרה את כל הנהלת החשבונות לחוקרי להב 433 בסוף 2016 והיא הייתה אחרי 14 חקירות (מתוך 17), ממש בשלבי חקירה מתקדמים לקראת הכנת התיק להעברה לפרקליטות (התיק הועבר עם סיכום חקירה לפרקליטות ב- 13.2.18). אין הסבר לפערים העצומים במחירים הללו של הסיגרים, שנטען שהועברו לנתניהו (וזה לב כתב האישום ב"תיק 1000" כנגדו) ...

כמה הערות שמציע דניאל טרבס לגבי מה שעולה עד כה במשפט:
1. לגבי פאקר: לפי מכתבי 2 עוזרי פאקר, רק מה ששניהם עישנו לפי תצהירם הוא לפחות 180 סיגרים בתקופה 2013-2016, כאשר סך רכישות פאקר לפי הח-ן בשנים 2014-2016 הם 851 סיגרים. כלומר כחמישית מכל מה שנקנה. גם פאקר עצמו עישן, וגם אנשים אחרים בצוותו, וכמובן גם אנשים שהוא אירח. מעט מאוד נשאר לרכבת האספקה לבלפור או לבית שכנו בקיסריה. 
2. לגבי מילצ'ן: בהשוואת נספח ב' בכתב האישום לסיכום החוקר את ח-ן הדס קליין של רכישות מילצ'ן, עולה שנתניהו קיבל יותר סיגרים מאשר הסה"כ שנקנה (מואשם בקבלת 267,254 ש"ח כאשר סיכום החוקר לאותן שנים 2011-2016 הוא 214,870 ש"ח) ושרה נתניהו קיבלה 86% מסך קניות השמפניה של מילצ'ן (184,448 ש"ח מתוך 214,675 ש"ח שבסיכום החוקר).
3. לגבי מילצ'ן: רואים 2 טעויות סכימה קטנות באקסל של החוקר (כלומר האקסל בעצם מעגל שברים), מה שמראה כי ככל הנראה הוא כבר הפעיל את ההכפלה של 98% ו- 65% בהטעמה, ככה שאת נתניהו מאשימים שהוא קיבל ממילצ'ן יותר מסך קניות הסיגרים כולם של מילצ'ן - דבר שפשוט לא ייתכן. 
4. יש עוד פרטים מעניינים כמו למשל שהעלויות הממוצעות של פאקר ושל מילצ'ן ליחידה דומות מאוד, גם בשמפניות וגם בסיגרים, ככה שלא ייתכנו סטיות גדולות בעלויות ליחידה כפי שטענה הדס קליין ללא כל סימוכין, מה שמוכיח שגם קנו בגדול אצל אותם ספקים וגם בגדול את אותם סוגים.
טבלת החישוב לכל הנ"ל המוצגת לכל אחד לבדיקה - נמצאת כאן

איך כל המספרים, שנדונו בבית המשפט המחוזי במרוצת הימים האחרונים ומוצגים כאן מעל, מסתדרים עם סיכום חקירת המשטרה כמופיע בתצלום כאן מתחת?
סיכום המשטרה מיליון שח
תשומת לב שהמספרים כאן הם מהודעת המשטרה ב-13.2.18, בעוד שהחישובים של רואה החשבון של יאח"ה \ להב 433 פקד ארנון אליעז הם מ- 16.1.20 עם מספרים שונים לגמרי!!!

ח. לסיכום: עו"ד חדד מתקדם צעד צעד כדי להוכיח, בסופו של דבר, את מה שאמר זה מכבר: קליין המציאה מספרים מדמיונה הפרוע. הערך הסופי של המתנות, שקבלו כל השנים בני הזוג נתניהו, זה פחות מ-70,000 ש"ח - בערך 50,000 ש"ח. מתנות פעוטות ערך מחברים - ממי שמבזבזים מיליון ש"ח לחודש. כך הוכח היום, שחור על גבי לבן, שהמספרים בכתב האישום מפוברקים בצורה גסה מתוך "הערכות דמיוניות" כמו כל כתב האישום ההזוי בתיק 1000.

ט. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

י. עו"ד זהבה גור, שהגישה תלונה על "הלחשן של הדס קליין" (שמו אודי נאור) ושסולק מבית המשפט ע"י השופט, קיבלה עדכון, שתלונתה לא נחקרה ונסגרה. ההודעה המאוד בלתי הגיונית והמקוממת של המשטרה, שפירושה אכיפה בררנית - כאן

י"א. התקבלה (באיחור רב) תשובת יחידת חוק חופש המידע במשרד התקשורת לבקשת אבי וייס כאן מ-8.4.22 לקבלת מסמך על "ישיבת הנהלת משרד התקשורת", כעולה מעדותו במשטרה ובבית המשפט של "עד המדינה" המדומיין שלמה פילבר. על פי התשובה אין זכר לדבר כזה:
תגובת חופש המידע

לכן, נשאלת השאלה: למה שלמה פילבר בדה את האירוע הזה? התשובה די ברורה: בדיוק כמו שהוא בדה את סיפור בקשת אישור הנסיעה ללונדון עם אשתו. דמיון מפותח. למזלו לא נחקר לעומק על הבדיה הזו. 

י"ב. נמצא, שזאב פלדמן (הדירקטור, העוזר הנאמן במשך שנים והיועץ הכלכלי של ארנון מילצ'ן, מי שדאג להסדר המס של מילצ'ן. קורות החיים הגלויים שלו כאן, הוא עד תביעה מס' 219 ומעורב בכמה נושאים חשובים ב"תיק 1000"), מחזיק במטע זיתים ענק ומניב באמצעות חברת פלדז, שאותה הוא מנהל, ביחד עם חברת רימון של אסתי (אסתר) גבע, כנראה, ממשפחתו של יוסף (יוסי) גבע, שהיה בכיר בקבוצת האחים מילצ'ן (יוסי היה מנהל עסקיו של מילצ'ן בישראל, מנכ"ל חברת האחים מילצ'ן, יו"ר בכמה חברות בנות של האחים מילצ'ן. מי שהיה, בין היתר, הבוס של הדס קליין) ונפטר ב-2014. מדובר במטע זיתים ענק הנמצא ליד שדה התעופה מחניים בצפון (מצ"ב צריכת המים של המטע על פי נתוני "מקורות"). המטע מוחזק ומתופעל, ככל הנראה, בשנים האחרונות וגם כיום, ע"י עודד ברזני, מיסוד המעלה, שעבד בעבר בחברה של האחים מילצ'ן. אגב, מערכת הקשרים דהיום של זאב פלדמן מאוד מעניינת - כאן

15.9.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול במשפט נתניהו עו"ד חדד חשף את הבלוף הגדול של הדס קליין ושל תיק 1000, שנשען עליה: לא היה "קו אספקה שוטף" של שמפניה וסיגרים. יש גם מספיק אינדיקציות שהחישובים עליהם התבסס כתב האישום היו מפוברקים. הפרקליטות במצוקה והתובע מנסה להדריך את העדה - כאן.
מתוך הכתבה: "עד כמה הפרקליטות במצב נואש ובמצוקה קשה בתיק 1000, אפשר היה לראות אתמול בהתנהלות המחפירה של התובע אלון גילדין, שסיגל לעצמו מנהג פסול – בכל פעם שהדס קליין נתפסת בעוד שקר או במבוכה כלשהי אחרת, הוא קם ממקומו, לא מבקש להתנגד כפי שנהוג בבית המשפט, לא מחכה שהעדה תצא (כך גם מקובל, אם ההגנה רוצה בכך) ופשוט משחיל כמה משפטים שמדריכים את קליין מה להגיד כדי לחמוק מהמצוקה שאליה נקלעה... אין כל ספק: עו"ד חדד הצליח לערער לחלוטין את אמינותה של קליין וזה שומט לחלוטין את הקרקע מתחת לתיק 1000 שהתבסס על הערכותיה של קליין. לאורך החקירה הנגדית תפס חדד את קליין בעשרות שקרים, קטנים וכגדולים, והיה קשה שלא לראות גם את אי הנחת של השופטים מהתנהלותה של קליין...קליין העידה על אירועים וכמויות בלי שהיא יודעת באמת שהדברים נאמנים למציאות. היא והפרקליטות יצרו מציאות שמתאימה להפליל את נתניהו".

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
המסמך במלואו - כאן.

ג. בעקבות פניית אבי וייס לצמרת משרד המשפטים בנוגע לגל עזיבות בפרקליטות, ובמיוחד עזיבות של פרקליטים ופרקליטות בשלוחת פרקליטות מיסוי וכלכלה בת"א (הפנייה כאן), התקבלה תגובת משרד המשפטים בזו הלשון: "ההון האנושי האיכותי בפרקליטות מדבר בעד עצמו. תחלופה וריענון עובדים הם חלק משגרת העבודה בכל ארגון, ובתקופה שלאחר הקורונה מאפיינים את שוק העבודה הגלובלי." הבנתם את זה?

16.9.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד הגיש אתמול לבית המשפט בקשה מסודרת להמציא לו את כל התכתובות בין העדה הדס קליין לבין העד ארנון מילצ'ן. הכל התחיל מהדלפה פלילית לעיתונאי גידי וייץ, מיוזמי משפט נתניהו - כאן.

ב
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שוחד, מרמה והפרת אמונים? אז מי באמת היה צריך לחטוף כתב אישום? על מעורבותו של יאיר לפיד בתפירה של תיקי נתניהו כבר קראתם כאן בעבר. כעת אבי וייס חושף דברים חמורים אפילו יותר, בעיקר בקשר לשקרים של לפיד לגבי פעילותו עבור מילצ'ן. לפיד היה צריך להיחקר וכנראה גם לקבל כתב אישום- כאן.

17.9.22:
אאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
 
ב. נעשה סיכום משיכת המזומנים מ-2 החברות של ארנון מילצ'ן, (בתמונה משמאל), וחשבונו הפרטי בשנים 2011 עד 2017, ממסמכים שהוגשו לביהמ"ש ונרשמו בנט משפט ושקליין נחקרה עליהם בחקירה הנגדית - הסיכום נמצא - כאן.מילצ'ן מתמונה מביהמ"ש
שום הסבר סביר לעניין זה טרם נשמע מפיה של הדס קליין בחקירותיה ובעדותה בבית המשפט.  

חקירת הדס קליין ב-14.10.17 ע"י דני יופה וכורש ברנור, תמליל חקירה שכוללת גם את עניין ההצעה ליוסי כהן (בעת היותו ראש המל"ל) לעבוד כיו"ר חברה עבור ג'יימס פאקר (וארנון מילצ'ן גם שותף בחברה), תמורת דמי חתימה של 10 מיליון דולרים - כאן.

ג. דוגמה לשיטת משיכת המזומנים ע"י הדס קליין מהבנק במקרה כאן: 35 אלף ש"ח) - כאן. זה חלק מהמשיכות שנעשו גם כשארנון מילצ'ן לא היה בארץ, וגם בסכומים גבוהים של 100 אלף למשיכה אחת - כאן

ד. דוגמה נוספת למשיכת מזומנים בחודש אחד, 09/2014 - כאן. לא ברור הצורך הזה (כשיש לה [ להדס קליין] 2 כרטיסי אשראי, אחד עסקי של החברות של מילצ'ן ושניהם לא מוגבלים בגובה המשיכות והיא משתמשת בהם כל הזמן). לכן, לא ברור ולא הוסבר לבית המשפט למה שהיא זקוקה בחודש אחד למשוך [באישור ארנון מילצ'ן] כל כך הרבה מזומן  (135 אלף ש"ח). כ"כ תשומת לב שבשורה השנייה בדף הזה יש שמות: יוסי, שוש וארנון, כמי שקיבלו מזומן מהקופה של המזומן. לא ברור מי זה יוסי (יוסי כהן?) שוש יכולה להיות שושנה, אימו של ארנון מילצ'ן.

18.9.22: 
א
. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה: יאיר לפיד הפר את הסדר ניגוד העניינים שלו כשר אוצר. מי היתה האחראית? דינה זילבר, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. היא ידעה והיא שתקה כי תפירת התיקים לנתניהו מעל הכל - כאן.

במושיק קוברסקי פרסם במידה כתבה תחת הכותרת: עשר תהיות על עדות קליין. עדותה של עדת התביעה הראשית בתיק 1000 מלאה בסתירות מהותיות, נתונים חלקיים או מנופחים ובעיקר רכילות לא רלוונטית - כאן.

ג. במעריב פורסם שהפרקליטות הגישה תגובה על בקשת סנגורו של נתניהו בתיק 1000. הפרקליטות הגישה לבית המשפט תגובה על בקשת סנגורו של נתניהו מהדיון האחרון בתיק 1000, בה ביקש לקבל מידי העדה הדס קליין התכתבויות שלה עם צדדים שלישיים. לתגובה צורפה התנגדות של ב"כ העדה, עו"ד גיורא אדרת, למסירת ההתכתבויות, המונה עילות שונות. "בנסיבות הקיימות ונוכח התנגדות העדה למסירת המסמכים, עמדת התביעה היא שהכף נוטה בבירור לדחיית הבקשה על כל רכיביה. המסמכים המבוקשים הינם בעלי ערך שולי, אם בכלל קיים, למחלוקת העובדתית והמשפטית, ומנגד תסב פגיעה קשה בפרטיות העדה וכן בצדדים שלישיים. כמו כן הבקשה עלולה לעכב את ההליך המשפטי ולהביא לדחייה נוספת ובלתי מוצדקת של עדותה של העדה, שתפגע פגיעה קשה בעדה שלא לצורך", נכתב. 

ד. בהקשר לסעיף ג', אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך- כאן.

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
המסמך - כאן.

19.9.22: (היום העשירי של החקירה הנגדית של הדס קליין)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עדת התביעה, הדס קליין, ניסתה בכל כוחה להוכיח את קיומו של "קו אספקה שוטף" של שמפניה וסיגרים. היא נכשלה בגדול ועדותה הפכה לפארסה ענקית. היום האחרון לחקירה הנגדית של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד - כאן.

ב. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת

ג. אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
ציפורי

נעשה סיכום משיכת המזומנים מ-2 החברות של ארנון מילצ'ן וחשבונו הפרטי בשנים 2011 עד 2017, ממסמכים שהוגשו לביהמ"ש, ונרשמו בנט משפט, וקליין נחקרה עליהם בחקירה הנגדית, הסיכום נמצא כאן.MONEY FREE

כנרת
כנרת
כנרת
כנרת
תזכורת: בלינקים של הכתבות להלן למטה, הוכח, שמילצ'ן הוא זה שגייס את הדס קליין להיות מחוברת עם בן כספית (שאסור היה להפעילו כמודיע משטרתי - כאן), איתו הוא היה מחובר כבר שנים רבות קודם לכן.

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
בהקשר זה ענה צביקה רובינשטיין לאליציפורי בטוויטר:
צביקה רובינשטייון

ו. הכתבה מ-21.6.22: ה"סכסוך" עם המפכ"ל שבתאי הוא סיפור כיסוי לפעילות ערן קמין עם בן כספית  - כאן. (כולל חשיפה בלעדית של מסמכים וניתוחם וכולל עדכונים עד 4.9.22).
על מעורבות בן כספית כמודיע וכסוכן משטרתי, כתב אבי וייס כמה כתבות. ביניהן: 
מיום 16.2.21: כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו - כאן
מיום 24.2.21: מה מסתתר בשורות שהושחרו ע"י הפרקליטות בעדות בן כספית בתיק 1000? - כאן
מיום 10.3.21: חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)! כאן.
כתבה משלימה מה-20.7.21: "מי הדליף את עדות יאיר לפיד וטען שהיא "ראיית הזהב" נגד נתניהו בתיק 1000?" - כאן
המידע העיקרי מהחשיפות הללו נמצא בסרטון יוטיוב (ריאיון של אבי וייס אצל אבי רצון) כאן: https://youtu.be/YindV1bKdXI.
כ"כ, המידע פורסם בסרטוני יוטיוב (ראיונות של אבי וייס אצל אלי ציפורי ואחרים) הבאים: כאן, כאן, כאןכאן וכאן. ראיון של אלי ציפורי אצל אבי רצון - כאן

ז. לסיכום: היום הסתיימה החקירה הנגדית של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד, בה חדד הוכיח את חוסר אמינותה המוחלט של הדס קליין.
הנקודות החשובות היום היו:
1) נושא תיאום עדויות בין קליין למילצ׳ן ולחסון. חדד הראה איך שניהם נזכרו באותו הזמן באותם אירועים, כמו רכישת התכשיט, ששניהם תיארו זאת באופן זהה. אך התיאור של שניהם היה מוטעה, ונשאלת השאלה האם הם תיאמו גרסא? חדד הציג גם את נסיעות קליין ללונדון ותהה מה יש לה לעשות שם עם מילצ׳ן
2) נושא המעורבות של בן כספית בתיק 1000 - בן כספית פעל כמודיע משטרתי בתיק במסגרת פגישותיו עם מילצ׳ן וקליין. היו לו גם מקורות בקרב מאבטחי השב״כ של נתניהו.

20.9.22: (יום החקירה הנגדית ה-11 של הדס קליין, ע"י עו"ד נוית נגב, עו"ד הדין של נוני מוזס)
הדיון הוא בתיק 2000, שעוסק בשיחות בין נתניהו למוזס ברבעון אחרון 2014 בקשר לעיתון "ישראל היום" והחשש של מוזס ש"ישראל היום" יפגע ב"ידיעות אחרונות". מדובר באישום של הפרקליטות של שוחד ממוזס ומרמה והפרת אמונים מנתניהו. נתניהו היה זהיר והוא זה שביקש להקליט את השיחות באמצעות ארי הרו ראש הסגל במשרד ראש הממשלה!!! הדס קליין לא כל כך קשורה לתיק 2000 למעט מספר משפטים
 שאמרה על מגעים לפשרה שיזם מילצ'ן בין מוזס לבין נתניהו ופגישה של פאקר עם מוזס.

אחת התעלומות שטרם נפתרו היא: למה גם על נוני מוזס היה צורך להפעיל את התרגיל של "צו מיו"ש", במסצו יוש נוני מוזסגרת צו האזנת סתר על בסיס חוק "מחקרי תקשורת" (ראה בתצלום משמאל)?
הצו המלא הנמצא כאן, הוא צו אחד מתוך שלושת צווי מחקרי תקשורת, שהוצאו בעניינו (זאת אנו למדים ממסמך פניית עורכי דינו של מוזס לביהמ"ש, עם רשימת מכשירי הטלפון והסלולר שהיו לנוני מוזס בשנים הקשורות בכתב האישום - כאן). זה צו שהוצא ב"מכה אחת" בצו אחד לגבי 4 מכשירי סלולר של נוני מוזס.
כמובן שיש בצו הזה עבירות (לכאורה) של מוציאי הצו והשופטת (עינת רון ז"ל) שחתמה על צו, שכן מדובר בהאזנה אסורה לעיתונאי שיש סבירות גבוהה שהוא מדבר עם רוה"מ ו\או עם שר \ ח"כ. מטרת הצו הזה הייתה לחפש את השיחות בין נוני מוזס לרוה"מ נתניהו, במסגרת חקירת תיק 2000, ולכן "חוק החסינות" חל כאן באופן מלא. 


פלט "מחקרי תקשורת" במחצית השנייה של 2014, של השיחות המרובות בין נוני מוזס להדס קליין (וכנראה ממנה קושר בחלק מהשיחות גם ארנון מילצ'ן) - כאן

אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ההפעלה הלא חוקית של בן כספית כמודיע משטרתי, ההדלפה הפלילית לאילנה דיין, הפגישות והשיחות עם ארנון מילצ'ן, השיחות עם יונתן חסון הנהג, הסיפור המוזר עם נוני מוזס, הבלוף של הדיסקרטיות בקשר לשמפניה. היום האחרון לחקירה הנגדית של הדס קליין - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. טבלת מועדים שהכין מושיק קוברסקי לגבי תיק 2000:
מושיק קוברסקי

ד. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת

ה. אלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי

ו. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת
כנרת
כנרת

ז. הסתיים הדיון בתיק 2000 המופרך, שהיה היום בזבוז זמן וקצרצר. בניגוד לדברי התקשורת המגויסת והשקרנית של הפרקליטות, הדיון היום חיסל עוד יותר את מה שנשאר "מהאמינות" של הדס קליין. ולחשוב שנוני מוזס הגיע לדיון ההזוי הזה עם 4 פרקליטות...
עו"ד כנרת בראשי סיכמה בטוויטר:
כנרת
אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויוטר:
טליה

21.9.22: (החקירה הנגדית החוזרת של הדס קליין ע"י התובע עו"ד אלון גילדין בתיק 1000)
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין אתמול על האיש שמשלם לה כבר 6 שנים שכר שמן בלי שתעשה דבר: "פאקר היה מופרע כמו שאנחנו יודעים"; בהמשך אמרה: "לא ידעתי מה הולך לקנות המטורף הזה". לא ברור אם התכוונה לג'יימס פאקר או לעוזרו איאן מוריס. זה היה אחד המופעים הביזארים שנראו באולם הדיונים במשפט נתניהו. נוני מוזס הגיע אתמול לחקירה הנגדית של הדס קליין, בליווי לא פחות מ-4 פרקליטות, בראשן נוית נגב. זאת, למרות שקליין היא עדה בתיק 1000 ואין לה כמעט נגיעה לתיק 2000 - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ה. עו"ד כנרת בראשי סיכמה בטוויטר:
כנרת

ו. אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ז. עו"ד יוסי פוקס סיכם בטוויטר:
יוסי פוקס

ח. הדיון הביזיוני והמיותר היום היה קצרצר. 11 פעמים העירו השופטים לתובע עו"ד גילדין. מדובר במספר חסר תקדים המעיד על חוסר מוכנות של התובע. בעשרות שאלות ברצף ניסה גילדין לתקן את העדות של קליין. 3 השופטים העירו לו ללא הרף: "תעבור לשאלה הבאה", "אתה רוצה להעמיד את העדה על הסתירות בעדותה?", "אתה עושה לה השלמת חקירה?", "מה לא ברור בתשובת העדה?". נראה בברור, שהשופטים היו חסרי סבלנות ושממש "העיפו אותו מכל המדרגות".
דיוני ביהמ"ש יתחדשו ב-3.10.22. ולאחר מכן ב-24.10.22, 25.10.22, 26.10.22 ו-31.10.22. 

ט. לסיכום: החקירות (ראשית, נגדית וחוזרת) של הדס קליין הסתיימו היום בביזיון נוראי לפרקליטות. 3 השופטים מאסו בהצגתה של קליין, כביכול, כאמינה ע"י התביעה, ובכך הורידו את המסך מעל ההצגה הפיקטיבית של "עדות אמינה של הדס קליין". השאר ייחשף ע"י העדים הבאים ובהם הנהג יונתן חסון, ובחשיפת רישומי השב"כ בכניסה למגורי משפחת נתניהו בבלפור וכנראה גם בקיסריה. וכך ייסתם הגולל על הר הכזבים של הדס קליין בתיק 1000. מדובר בתיק שנולד מהזיות של בן כספית ושלה והגיעה העת לשים קץ לקרקס המשפטי הזה.

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

22.9.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על החקירה החוזרת אתמול תחת הכותרת: קליין על הזיכרון הפתאומי של התכשיט: המעטפה של חשבונית התכשיט היתה בתיק גוצ'י שלי, שאני לא הולכת איתו כבר המון זמן. התיק הזה עומד אצלי בכוננית בחדר שינה שלי שנים (6 שנים!) כי הוא נקרע, כי הוא כבר נראה לא טוב. דחפתי אותו לזה... עכשיו, אני לא זוכרת, ממש לא זכרתי - כאן.בן כספית

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: 
ציפורי
ציפורי

23.9.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין מציגה: הכספת שנפרצה, השיחה עם נוני מוזס והשעון של בעלה: "עכשיו זו עונת הרימונים, אני מלאה כרימון". השיח ההזוי בין החוקר דני יופה לבין הדס קליין - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: סיכום עדות הדס קליין: רכילות בלי ראיות. עו"ד חדד ריסק לחלוטין את אמינותה. את שקריה של הדס קליין אפשר לכרוך בספר עבה. גם השופטים שמו לב לסתירות הרבות בעדותה. חשוב מכל: התזה על "קו אספקה שוטף" של סיגרים ושמפניות, עליה מבוסס כתב האישום, לא הוכחה. הכל הנחות ותיאוריות - כאן.

ג. פורסם ע"י לירן לוי ב-YNET כאן (כותרת בלבד): "חקירת פרשת המימד החמישי הסתיימה, התיק הועבר להכרעת הפרקליטות. פרסום ראשון: הרשות לתחרות סיימה את חקירתה בפרשה שבמרכזה חשד להצגת מצגי שווא למשטרה. כ-15 מעורבים נחקרו, בהם גיא כספי, ממייסדי חברת התוכנה ומיוזמי מינויו של גנץ ליו"ר "המימד החמישי"."
עו"ד פישלר מסר: "זו פרשה הנגררת תקופה ארוכה מאוד. מקום שבו סיימה הרשות לתחרות את החקירה - בשלה העת לקבל החלטות בפרקליטות. צר לי ששמות כלל החשודים חסויים מידיעת הציבור. נזכיר כי קמה חובה לדעת מה כולל ומה מכיל הקניין הרוחני, שנמסר על ידי המשטרה לחברה, בידי מי הוא מצוי והאם נמצא מחוץ לגבולות המדינה והיכן בדיוק. אני מקווה שהפרשה לא תיקבר 'קבורת חמור'".

ד. מאיר עוזיאל פרסם במעריב:
מאיר עוזיאל

24.9.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

26.9.22: נשלחה תלונה נוקבת שנייה ליועמ"שית עו"ד גלי בהרב-מיארה בנושאים שעל סדר היום של ביהמ"ש המחוזי בי-ם. אישור קבלת התלונה - כאן
כ"כ, נשלחה תלונה מקבילה למשטרת ישראל עם כל החומרים של 2 התלונות ליועמ"שית (התלונה הראשונה מ-23.8.22 והשנייה מ-26.9.22). אישור קבלת התלונה במשטרה - כאן וכאן

27.9.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

28.9.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה בבלוג שלו תחת הכותרת: חשיפה ‼ מניע הנקמה של הדס קליין. היא מתעבת את שרה נתניהו ולא מנסה להסתיר זאת. קטעים מדהימים מחקירותיה במשטרה מספקים חיזוקים למה שראינו לאורך כל עדותה בבית המשפט. החוקרים בחרו בשרה נתניהו לעורר את יצר הנקם של קליין - וזה אכן עבד - כאן.

ב. ב-25.9.22 פרסם הארץ מאמר מערכת תחת הכותרת: לזרז את משפט נתניהו.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. עו"ד כנרת בראשי פרסמה תזכורת בטוויטר על אודי נאור "הלחשן" של הדס קליין בביהמ"ש, שעדיין לא נחקר בעבירה זו במסגרת האכיפה הבררנית:
כנרת

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

29.9.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חקירת ההדלפות הפליליות: ליאת בן ארי שיקרה לבית המשפט וצפצפה על החלטתו לחקור את ההדלפות. יותר מ-10 חודשים חלפו מאז. אתמול ניתנה עוד ארכה ליועמ"ש, גלי בהרב-מיארה, להשיב לבקשה של עו"ד עמית חדד - כאן.

ב. פורסם סרטון: קטלוג עבירות הפרקליטות במשפט נתניהו. מצמרר. שומר סף #159 עם מושיק קוברסקי ועדי סבו: כאן

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

30.9.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: שחור על גבי לבן: כך תפר לפיד את נתניהו בתיק 1000, למרות שקידם כשר אוצר את ענייניו של חברו מילצ'ן בשלוש פגישות(!), שתיים בביתו ואחת בבית ינאי; עו"ד חדד להדס קליין: "את בורחת ומנסה לנקות את לפיד" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: האם משפחת מילצ'ן העבירה שכר סופרים לליהיא לפיד בתקופת לפיד כשר אוצר? האם ארנון מילצ'ן, חברו הוותיק של יאיר לפיד, הריץ אותו לראשות ממשלה? האם זאת הסיבה שהוא פטפט את עצמו לדעת על סיגרים ושמפניות מול בן כספית? האם הוא מתחרט כעת לאחר שהדברים הסתבכו? - כאן.

ג. פורסם (באיחור רב) פרוטוקול אחד וראשון מהחקירה הנגדית של הדס קליין בבית המשפט המחוזי בי-ם לאחר פגרת הקיץ - 7.9.22

דפורסם פרוטוקול שני מהחקירה הנגדית של הדס קליין בבית המשפט המחוזי בי-ם לאחר פגרת הקיץ - 14.9.22

1.10.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

2.10.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: פתאום, אחרי 7 שנים ואחרי שלא הזכירה זאת בכל חקירותיה במשטרה, נזכרה העדה קליין בפרט "חדש": שהיא במו עצמה שאלה את בנימין נתניהו היכן להניח את הסיגרים והשמפניות. דבר כה חשוב נשמט מזיכרונה בחקירה וצץ לפתע בעדות. השופטים לא קנו את זה - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

3.10.222אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הבלוף הגדול של הדס קליין ותיק 1000: נתניהו אהב 2-3 סוגי סיגרים – בכתב האישום מצויינים 35 סוגים שהועמסו כולם עליו; קליין מיתממת: "יבוא יונתן חסון ויגיד לך, אני לא מכירה אותם" - כאן.

להלן 33 סוגי הסיגרים שהמשטרה \ יאח"ה בעצמה מצאה, בסט אחד של חשבוניות שהדס קליין סיפקה לחוקרים - כאן. זה מתאים לרכישה למסיבות ולא לרכישה לאדם בודד, שאוהב לעשן רק סוג אחד של סיגרים, לכל היותר 2 סוגים לאורך השנים (ונתניהו אהב סוג אחד מסוים של סיגר ודי איכותי בשם "קוהיבה סיגלו 5 או 6" ולעיתים אהב גם "קוהיבה בהיקה 54 או 56", שאלו הסיגרים היותר עבים ואיכותיים. ברשימה שהמשטרה בעצמה הכינה של סוגי הסיגרים ששלפה מסט אחד של החשבוניות שקיבלה מהדס קליין, מעט סיגרים כאלו נקנו, יחסית מול שאר הסוגים האחרים. הסוגים "קוהיבה בהיקה 54 או 56" בכלל לא קיים ברכישות הללו שנותחו ע"י המשטרה. כך שברור מהרשימה הזו, שהמשטרה בעצמה הכינה, שהם נקנו לצרכי מסיבות ואירועים ולא לנתניהו. כלומר: בניגוד לטענה של המשטרה והפרקליטות בעקבות חקירות הדס קליין ש-98% מרכישות הסיגרים בכספי ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר יועדו לנתניהו, המסמך של המשטרה עצמה, מזמן אמת, מוכיח שזה ממש לא נכון ושקר גס. קוראים לזה: "תפירת תיק"). 

כתבת ההמשך לגבי הדיונים בביהמ"ש והתפתחויות ועדכונים לגבי המשפט מ-3.10.22 - כאן.
 
ה"ישראבלוף" של הדס קליין וג'יימס פאקר נחשף: הוא לא יכול להיחשב כישראלי! - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים