Telecom News - תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה חלק א'

תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה חלק א'

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה חלק א'
לאחר סיום החלק הראשון של החקירה הנגדית של הדס קליין בתיק 1000 ב-19.7.22, (לפני הפגרה), נחשפים יותר ויותר הפאשלות של הפרקליטות והמשטרה והסדקים העמוקים בעדות של הדס קליין. הדס קליין צילום אלי ציפורי

עדכונים שוטפים לגבי ההתפתחויות הקשורות בתיקי האלפים בזמן פגרת ביהמ"ש, כולל:
חשיפות עוד סתירות בעדות הדס קליין מהפרוטוקולים מביהמ"ש ומסמכים נוספים.

התרסקות תיק בזק המשליכה על התרסקות תיק 4000.
פרשת האזנות הסתר (דו"ח מררי).
הבקשות של בני הזוג אלוביץ'' ונתניהו לביטול כתב האישום בתיק 4000.
תרגיל סדר העדים של הפרקליטות.


מאת: מערכת Telecom News, 22.7.22, 16:05

הכתבה הכוללת עדכונים מהחקירה הנגדית של הדס קליין, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שמנוהלת ע"י עו"ד עמית חדד, ב-2 ימי החקירה השלישי והרביעי ב-18-19.7.22 של החקירה הנגדית ועדכונים נוספים הקשורים למשפט - כאן.

הכתבה, שמתיייחסת ל-2 ימי החקירה הנגדית הראשונים של הדס קליין ב-12-13.7.22 ולהתפתחויות ולחשיפת מסמכים בנושאי עדותה עד 17.7.22 כולל - כאן.

הכתבה: משפט תיקי האלפים התפורים: חקירה ראשית של עדת התביעה הדס קליין ועדכונים נוספים לגבי המשפט כאן.

סרטוני יוטיוב - כאן וכאן

קובץ מרוכז של כל החשבוניות, שהסוכנת המשטרתית הדס קליין העבירה למשטרה ושהחלו להיחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם: כאן


החלטת כבוד השופטת המחוזית מיכל אגמון-גונן בעניין "תיק בזק" (ת"פ 51538-12-20 מדינת ישראל נ'' אלוביץ'' ואח'', שמנותח בהרחבה כאן), ההחלטה השיפוטית החשובה הזו והמשליכה ישירות על "תיק 4000" מצויה כאן

כתבה זו מביאה את העדכונים לגבי תיקי האלפים החל מ-20.7.22 ועד 12.8.22:

20.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הבלוף הגדול של תיק 1000 נחשף אתמול בחקירה הנגדית של הדס קליין: כל החישובים בכתב האישום לגבי כמויות של שמפניה וסיגרים (תזת "קו האספקה") התבררו כמופרכים. לפרקליטות אין כל ראיה למספרים שהיא סיפקה - כאן.
 מיכל אגמון גונן
באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
החלטה דרמטית של השופטת מיכל אגמון גונן (בתמונה משמאל מוויקיפדיה) בתיק בזק:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ניתוח ההחלטה ע"י אלי ציפורי - כאן.

מסמך פסק הדין המלא של כבוד השופטת מיכל אגמון-גונן - כאן.

ג. ראוי להזכיר, שב-12.4.22 - בתוך הכתבה - כאן, וגם בתוך הכתבה - כאן, דיווחנו על הכישלון הצורב של הפרקליטות, כאשר כבוד השופטת מיכל אגמון-גונן סירבה אז לאשר את עסקת הטיעון עם חברת יורוקום בתיקי בזק ו-4000, מאחר שאישור על הסדר הטיעון עם חברה כאשר האורגן שלה מכחיש בתוקף את החשדות נגדו - הוא בעייתי!. זאת אומרת, שלא יתכן שהחברה תודה, כשהאורגן או מי שעומד מאחוריה, שאול אלוביץ'' - הבעלים, כופר. לאור זאת היא קבעה, שהדיון על אישור הסדר הטיעון, שאליו הגיעה הפרקליטות עם מפרקי יורוקום עורכי הדין אורי גאון, פיני רובין ואמנון לורך, ייקבע לעוד למעלה משנה, למאי 2023.
כלומר, כבר אז נחלה הפרקליטות תבוסה מחפירה בתיק 4000 התפור, שתפרו אותו גם לתוך תיק בזק בחוטים גסים, שנקרעו אז ע"י כבוד השופטת מיכל אגמון גונן. פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בת"א וההחלטה הזו של כבוד השופטת מיכל אגמון גונן כאן
היום כבר ניתנה החלטה יותר מרחיקת לכת.

ד. כבר ב-3.1.21 כתב אבי וייס את הכתבה: התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן.

רשימת החשודים, ש"תיק בזק" נסגר בעניינם כבר לפני שנה וחצי מצויה כאן. כעת, התיק ההזוי הזה פשוט נגרס ע"י השופטת האמיצה ממחוזי ת"א, שלא פחדה משקרי הפרקליטות וחשפה אותם לאור.

 
ה. פורסמו עוד 4 פרוטוקולים מדיוני ביהמ"ש המחוזי בי-ם בעניינה של הדס קליין, הסוכנת המשטרתית בעלת כושר המצאות וספינים בלתי נדלה: 4.7.225.7.226.7.2211.7.22.

21.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: השופטת מיכל אגמון גונן ביטלה שני סעיפים מתוך שלושה בתיק ''בזק''. הפרקליטות ושופריה מיהרו לנתק כל קשר בין תיק ''בזק'' לתיק 4000. אז ריכזתי לכם את כל החיבורים. תיק 4000 ותיק בזק קשורים גם קשורים: המטרה הייתה אחת - הראש של נתניהו - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

22.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת בכותרת: יש נושא אחד קריטי מאוד לתיק 1000 שנדחק לקרן זווית, קוראים לו תעודות משלוח. מאות תעודת משלוח פשוט "נעלמו". המשמעות פשוטה: תעודות המשלוח נעלמו? אין תיק 1000כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה נוקבת וחשובה תחת הכותרת: הדס קליין היא זו שמעידה על עצמה כלא אמינה. 10 סתירות בעדותה. חשפתי את השקרים של הדס קליין ואת המניפולציות שלה. הפעם אני חושף את הסתירות המהותיות בעדות שלה. היא סותרת את העדויות של אחרים, כולל של הבוס שלה מילצ''ן, ובעיקר סותרת את עצמה - כאן.

 

ג. עלה פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם של היום הראשון בחקירה הנגדית של העדה הדס קליין ע"י עו"ד חדד מ- 12.7.22 

ד.אלי ציפורי פרסם בטוויטר על הפעולות המושחתות של הפרקליטות, שעלולות להיות להן השלכות על הפסיקה בתיק בזק, פסיקה שהיא נגד הפרקליטות, והפרקליטות בהחלט לא מרוצה ממנה:
ציפורי 
*השופטת, שהגישה תלונה על איומים של הפרקליטות, היא אורית וינשטיין מביהמ"ש המחוזי בחיפה.

בהמשך לחשיפה המזעזעת של איילה חסון: חשיפת הסודות הכמוסים ביותר בפרקליטות: כל עברייני המין ו"מנצלי מרות" ושאר סטיות מחרידות בצמרת הפרקליטות, שמתנהלת כקבוצת פשע מאורגן, ארגון, שגורס כל תלונה על מעשי הבכירים וחושב שזה יישאר חסוי לנצח. 
אז לא! הכל מצוי ב-2 הלינקים, שהם סדרה של חשיפות: https://bit.ly/PraklitutSecrets, https://bit.ly/PraklitutSecrets2

ה. מוטי טל פרסם בטוויטר את דברי ד"ר רפי ביטון מביה"ס למשפטים במכללת ספיר:
מוטי טל

23.7.22: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

הדס קליין צילום אלי ציפורי
ציפורי
זה לא הופך את הדס קליין (פולק) (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) ל"מזרחית" בשום הגדרה מקובלת!!!
פרטים נוספים בטוויטר של "חדשות האמת החלופי" בציוץ - כאן.

24.7.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: "התירוצים של הדס קליין להיעלמות הטלפונים הסלולריים שלה: ג''יימס פאקר זרק אותם לבריכה, הם נשברו או התקלקלו ועשיתי OFF לגיבוי. הפרוטוקולים המלאים של חקירתה הראשית והנגדית החלו להתפרסם. במהלך הזמן הקרוב אמשיך לחשוף מדי יום את השקרים של הדס קליין - כאן.

ב. חשיפת האמת על "שערוריית העגילים של שרה נתניהו". הפרקליטות ניסתה לאחרונה (שנת 2022) לדחוף לכתב האישום בתיק 1000 סיפור על "עגילים לשרה", מ-2011, סיפור, "שלפתע" הדס קליין נזכרה בו, ושנדון בהרחבה בביהמ"ש (הפרוטוקול המלא - כאן. הקטעים הנוגעים לעגילים נמצאים בקובץ כאן הלקוח מהפרוטוקול והקטעים הקשורים לחורים באוזניים נמצאים כאן ובתצלומים כאן למטה), ושעשה רעש גדול בתקשורת.הדס קליין צילום אלי ציפורי

הסוכנת הדס קליין, (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), העידה בביהמ"ש, שהוכנו עגילים לשרה נתניהו ללא חורים כי לשרה אכן אין חורים באוזניים.
2 קטעים מתוך עדותה להלן:
עדות קליין

הדס
 
אולם, מהחומרים, שנתנה הדס קליין למשטרה (הנמצאים כאן), ושהוגשו לביהמ"ש, עולה, שהסקיצות של העגילים, שהוזמנו, מיועדות רק לאוזניים עם חורים. עגילים, ששרה נתניהו לעולם לא יכולה להשתמש בהם.
3 צילומי הסקיצות מהחומרים, שהוגשו לביהמ"ש, להלן:
סקיצה

סקיצה

סקיצה
 
כ"כ, בתכתובת, שהוגשה לביהמ"ש,  אמנדה, אשתו של ארנון מילצ''ן, (שלה יש חורים באוזניים) היא זו שאהבה את העגילים. הצילום להלן:
אבי וייס

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי אהבת העגילים ע"י אמנדה מילצ''ן (בתכתובת המייל כאן מעל):
ציפורי

הערה: לשרה נתניהו הרי אין חורים באוזניים ולכן היא לא הייתה יכולה לאהוב את העגילים. העגילים עם רכיב הסיכה בסקיצות כלל לא היו יכולים להיות עבורה. לכן, ראוי לחקור איזו גברת בעלת חורים באוזניים אכן קבלה את העגילים. הדיווח ה"דמיוני" של הדס קליין בביהמ"ש נועד ליצר כותרות בתקשורת.

25.7.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הטענות המוזרות של הדס קליין: החליפה תכשיט (שרשרת) לשרה נתניהו ו"נאלצה" להעביר אותו על שמה - בביקור בחנות בירושלים יחד עם בעלה - כאן.

ב. פורסם כאן מעמית סגל מ"חדשות ערוץ 12" (כותרת בלבד): "בלעדי: בכיר מח"ש לשעבר פותח הכול.
האיומים של רוני אלשיך, הוויכוחים עם שי ניצן, שיחת הצרחות אצל מנדלבליט, ההתנכלות לנפגעות עבירות מין, ההצעות לקידום תמורת שתיקה והקשר לחקירות נתניהו. ריאיון בלעדי עם בכיר מח"ש לשעבר משה סעדה - שפותח את הכול. הכתבה המלאה - הערב במהדורה המרכזית." מזעזע.
הסרטון הראשון מצוי כאן. הסרטון השני מצוי כאן

תזכורת: כתב התביעה של עו"ד משה סעדה (סגן מנהלת מח"ש) כנגד צמרת הפרקליטות ובראשם עו"ד שי ניצן - מצ"ב כאן.
הנספחים המזעזעים של כתב התביעה של משה סעדה נמצאים: כאןכאן וכאן. כל מה שעמית סגל פרסם, כבר פורסם בטלקום ניוז - מזמן. 

26.7.22:
אאבי וייס ואלי ציפורי פרסמו ב-Telecom News כתבה תחת הכותרת: חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו". ריכוז עיקרי התמיהות, או שמא הבדיות של "סיפור העגילים", בו הדס קליין נזכרה לפתע לאחר יותר מ-10 שנים, עגילים, שהוכנו לטענתה, לשרה נתניהו בסטודיו ברמן ב-2011. הפרקליטות ניסתה להכניס את הסיפור הזה לכתב האישום בתחילת 2022. הפרקליטות צירפה לחומר החקירה שורה של התכתבויות בין קליין לבין סטודיו ברמן, שעיצב את התכשיטים. מההתכתבויות נחשפות הסתירות וההסתרות של הדס קליין. העיקר: היא הזמינה פעמיים עגילים מסטודיו ברמן (במשך כחצי שנה, במחצית השנייה של 2011) ו-2 ההזמנות לא היו עבור שרה נתניהו (!) - כאן

ב
. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
אלי ציפורי הוסיף: משה סעדה בפוסט בפייסבוק: ״ניצן ואלשיך מנעו ממח"ש להגיע לחקר האמת בחקירות הנוגעות לחוקרים בתיקי ראש הממשלה לשעבר נתניהו, ובכך יצרו עיוות דין חמור. ההתנהלות האמורה של השניים גרמו לפגיעה בחברה הישראלית, לשיסוי בין חלקיה, לפגיעה באמון הציבור ולערעור היציבות של המערכת החשובה כל כך״.

27.7.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: סיפור התכשיט בעשרות אלפי דולרים: הדלפות פליליות, זיכרון פתאומי של הדס קליין, וסיפורים מוזרים עם השערות פרועות בלי לחקור כלל את בני הזוג נתניהו - כאן.

עדכון 28.7.22:
א. פורסם כאן ב-YNET (כותרת בלבד): "ממצאי הבדיקה בפרשת NSO: המשטרה חרגה מצווים, אך לא הייתה "הדבקה נרחבת".
הדו"ח שגיבש הצוות בראשות המשנה ליועמ"שית העלה כי המשטרה אכן חרגה במקרים ספורים מצו חדירה לטלפונים של אזרחים, אך לא התגלו ממצאים על "הדבקה נרחבת" באמצעות תוכנת "פגסוס": "אין אינדיקציה שהמשטרה הדביקה טלפונים ללא צו, מתוך הרשימה שפורסמה"."

הערה חשובה: דו"ח מררי המסכם שיצא - הטיוח נמשך בלי הפוגה: ברור ששום מילה אינה אמת וזה כבר נותח על ידי אבי וייס בהרחבה בכמה כתבות דוגמת: https://bit.ly/MeraiBigLies ו- https://bit.ly/MerariLies.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין מודה: "החזקתי מחסן שמפניות בוילה שלי בהרצליה"; אין תיעוד מה יצא ומה נכנס באותו "מחסן" והמשטרה לא טרחה לחפש. כל תעודות המשלוח נעלמו - כאן.

ג. פורסם פרוטוקול החקירה הנגדית של הדס קליין בביהמ"ש המחוזי בי-ם מ-18.7.22.

29.7.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין טוענת: רכשתי לנתניהו סיגרים בעשרות אלפי שקלים במזומן מהקופה הקטנה של מילצ''ן; איפה הרישום? "לא מצאתי". איפה התיעוד של החנות? הפרקליטות: "הנהלת החשבונות נשרפה, טבעה" - כאן.

ב. מושיק קוברסקי פרסם בפייסבוק מאמר על סיכום ביניים של משפט תיקי האלפים - כאן.

30.7.22:
א. ניצחון משפטי אדיר של התנועה לחופש המידע על משרד המשפטים (שגם חויב בתשלום הוצאות משפט בסך 25 אלף ש"ח לתנועה לחופש המידע) בעניין החובה לפרסם את כל ההנחיות של פרקליט המדינה (לרבות הנחיות המשנים לפרקליט המדינה ופרקליטי המחוזות והיחידות הארציות). כבוד השופט המחוזי בי-ם - רם וינוגרד, לא נכנע לכל תרגילי התחמקות והספינים האין סופיים של הפרקליטות, ולאחר סבב דיונים מקיף, פסק חד-משמעית לטובת התנועה לחופש המידע ואילץ את הפרקליטות לחשוף את כל ההנחיות שהפרקליטות הוציאה במשך השנים ושהן בתוקף מחייב.
ההחלטה המלאה של בית המשפט המחוזי - כאן. פרוטוקול הדיון המסכם במחוזי - כאן

השלב הבא, אחרי פרסום כל ההנחיות המוסתרות והמוצנעות של הפרקליטות: לבטל את כל ההנחיות של הפרקליטות שאין להם בסיס מפורש בחוק או בתקנות (רוב ההנחיות הן כאלו, מדובר במעל לכ-300 הנחיות). 

כלומר: יש להכניס גם את פרקליטות המדינה להיות חלק ממדינת ישראל, ולא "גוף על" המחוקק חוקים בעצמו באמצעות נהלים שהוא ממציא ובגיבוי הבג"ץ. השיטה המופקרת הזו חייבת להיפסק ונקווה שהממשלה הבאה אכן תשים לזה סוף. 

החלטה זו משתלבת היטב בהחלטה מקבילה, שקיבל בית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים בעניינים מינהליים, בעתירה של גיא זומר מהתנועה לחופש המידע, לגבי היקף פרסום ההנחיות המנהליות של משרד המשפטים והפרקליטות בהקשר של חוות דעת של מחלקת ייעוץ וחקיקה. הגם שהערעור נדחה, השופטים ציינו את הצורך לפרסם הנחיות מנהליות כחלק מהשקיפות הציבורית וציינו, שמשרד המשפטים אימץ את העקרונות הללו ("יש לשבח אפוא את המדיניות החדשה של משרד המשפטים לפרסום יזום של חוות דעת עקרוניות או רוחביות של מחלקת ייעוץ וחקיקה, וכל המרבה הרי זה משובח"). החלטת בית המשפט העליון - כאן

הנושא החשוב הזה פורסם לראשונה ב- Telecom News - כאן בעדכונים 18.7.21 סעיף ו''. אלי ציפורי פרסם על כך פוסט כאן תחת הכותרת: "הפרקליטות ממשיכה להסתבך בתיק 4000: הפעילה מדובבים נגד ניר חפץ, שאול אלוביץ'' ועוד - כשהנחיות פרקליט המדינה בנושא הוסתרו ולא ברור מה מותר ומה אסור".

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לאור דבריו של סעדה:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
המסמך:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

המסמכים המלאים כולל ניתוח של "שיטת בן כספית" - כאן.

המידע הגולמי שהועבר ע"י בן כספית למפעילי (בצמרת המשטרה, עם הבהרות בתחתית) - כאן. ההבהרות בנפרד למידע הגולמי הזה - כאן.

הערה: את בן כספית אבי וייס חשף מזמן כ"מויסר" ("שטינקר"), יחד עם חבריו למקצוע הייחודי, הבזוי והספק חוקי הזה.
הוא אחד המנועים לתפירת תיקים בישראל ובמיוחד בתיקי האלפים.
ראו ב-3 הכתבות: https://bit.ly/Tik1000, https://bit.ly/Tik1000HidingSecrets, https://bit.ly/BenCaspitShabak
המידע העיקרי מהחשיפות הללו נמצא בסרטון יוטיוב (ריאיון אצל אבי רצון) כאן: https://youtu.be/YindV1bKdXI.
מידע נוסף, לינקים מסמכים וסרטונים נוספים, למתעניינים בפרטים: במאמר המשותף לאלי ציפורי ולאבי וייס המצוי כאן: https://bit.ly/KaminBenCaspit
זו השיטה של בן כספית (כולל ניתוח חומרי הגלם של המידע הסודי כביכול שמסר לבכירי המשטרה במפגשיו עימם): https://bit.ly/BenCaspitSystem
אלי ציפורי חושף את הפרצוף הנכון והאמיתי של בן כספית: https://elizipori.co.il/articles/ben-caspit-220729.

31.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לידיעת ארנון מילצ''ן: העוזרת האישית שלך, הדס קליין, "שוללת" את הגרסה שלך על סיגרים לאורחים. עו"ד חדד: "הגרסה של הדס קליין מתרסקת מול גרסאות של אחרים" - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

1.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ארנון מילצ''ן ביקש מהדס קליין להעביר לחוקרים שהם קיבלו מתנות משרה נתניהו; קליין אמרה לו: זה לא נכון. השופטים: למה אמרת לו שזה לא נכון? קליין: "לא יודעת, לא יודעת להגיד לכם, אולי משהו מהטבע שיצא". עו"ד חדד: "אז רצית לנקום בו שלא יגיד דבר שזה לטובת נתניהו?" - כאן.

ב. בניגוד לדברים העולים מעדותה של הסוכנת הדס קליין על שרה נתניהומיקי לוין פרסם במעריב כתבה תחת הכותרת: "יצרו מפלצת שאין שום קשר בינה לבין המציאות". חברתה הטובה של שרה נתניהו חושפת את האמת" - כאן.

גפורסם דו"ח מררי (בתמונה משמאל, צילום מסך) השקרי - שטוען שהיו צווים לפגסוס... הבעיה: אין שום נוסח של צו כזה ושום בסיס חוקי לדבר כזה. והעיקר: לא בדקו היכן שהופעל הפגסוס בכמויות נגד אזרחים, לפי בקשת המשטרה: בשב"כ. את הבלוף של מררי חשף אבי וייס כמה פעמים, למשל: bit.ly/MerariLies וכאן: bit.ly/MeraiBigLies.
הדו"ח המסכם במלואו - כאן
מררי

ד. פורסם כאן: "האגודה לזכויות האזרח על דו"ח מררי: "מעיד על כשלים משמעותיים בתפקוד המשטרה".
האגודה לזכויות האזרח מסרה בתגובה לדו"ח ועדת מררי על פרשת NSO: "מדובר בדוח חריף וחמור שמעיד על כשלים משמעותיים בתפקוד המשטרה וכתוצאה מכך - פגיעה קשה בפרטיות ובזכויות חשודים. הצוות קבע שהמשטרה שאבה בניגוד לחוק ולצווים שיפוטיים מידע מטלפונים שהודבקו ברוגלה".
"יש יחס הפוך בין מסקנות הדוח לבין ההמלצות שלו שמאפשרות את המשך השימוש ברוגלה על בסיס החקיקה הישנה הקיימת. למשטרה אין סמכות להדביק טלפונים ניידים ברוגלות לצורך ביצוע האזנת סתר, והאגודה לזכויות האזרח קוראת ליועצת המשפטית לממשלה להמשיך לאסור על המשטרה את השימוש במערכת. ככל שתתיר היועמ"ש למשטרה לשוב ולהשתמש ברוגלה ללא חקיקה מפורשת, תשקול האגודה לפנות לבג"ץ", הוסיפו."

ה. יודגש שדו"ח מררי עסק רק בבקשות להאזנות סתר של יחידות החקירה - כאן, ולא של שפע יחידות המודיעין כמפורט כאן.
כמובן שהדו"ח לא עסק כלל בעמדות ההאזנה של המשטרה במטה ההאזנה של השב"כ בי-ם. לזה מונו 2 בכירי שב"כ ב"צוות מררי", למנוע מהצוות להגיע לשב"כ...

ו. יודגש, שלא צריך לנחש, שאין דבר כזה "צווים להפעלת פגסוס ו\או להחדרת רוגלה" לסמארטפון ו\או למחשב נייח או נייד. הנה כאן בלינק תצלום מלא כולל הצו, בעניינו של "עד המדינה" המדומיין שלמה פילבר. בעקבות הצו הזה, הופעלה עמדת פגסוס בשב"כ מופעלת ע"י שוטרי יחידת הסיגינט-סייבר של המשטרה, לחדור לסמארטפון שלו ונשאבו ממנו "נתונים עודפים", בלשון המכובסת של הפרקליטות. אם תמצא בצו הזה היתר להפעיל פגסוס ו\או להחדיר רוגלה, או אישור יועמ"ש ו\או אישור שופט עליון (כנדרש בחוק במקרה שח"כ\שר הוא צד לשיחה), אזי נשמח לשמוע. כי אנו לא מצאנו...

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ציפורי

ציפורי
ציפורי

ציפורי

ציפורי
ציפורי

ציפורי

ציפורי
ציפורי

ציפורי

2.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלוח כתבה תחת הכותרת: הדס קליין אמרה על הנהג יונתן חסון שהיא "כמו אמא בשבילו". אם כך הדבר, לא מובן מדוע הדס קליין לא שללה את החשד של אחד מספקי האלכוהול שמדובר בחקירה נגד הנהג. עוד מבט מדהים על העדה המדהימה בכתב האישום המדהים - כאן.

ב. תנ"צ קובי זריהן, רח"ט מודיעין ומי שנושא באחריות אישית לחלק ניכר משערוריות המודיעין, תפירת תיקים והסייבר במשטרה, נמלט מתפקידו (לתפקיד ראש מנהלת הרכבת הקלה - מה לו ולרכבת הקלה - ממש לא מובן), ממש לפני פרסום דו"ח מררי המסכם. לכן, אבי וייס שלח לצמרת המשטרה, המשרד לבט"פ, ולידיעת משרד המשפטים את השאלות הנוקבות הבאות - כאן
חיש מהר הגיעה תגובת המשטרה: כרגיל מתחמקת ולא לעניין - כאן
החליף אותו בתפקיד רח"ט מודיעין - נצ"מ דרור אסרף, שהועלה לדרגת תנ"צ.
מבין 6 הבכירים מהמשטרה שאבי וייס המליץ להשעותם (https://bit.ly/PoliceSpies), כבר 3 הלכו במהירות - לבד, ממש לפני פרסום דו"ח מררי, ברור כשמש למה: ניצב שי קופרמן, אגף הטכנולוגיה והתקשוב (לשעבר ראש מנ"ט), תנ"צ דורון יאיר, רח"ט סיגינט-סייבר, תנ"צ קובי זריהן, רח"ט מודיעין באח"ם (אגף חקירות ומודיעין). ה-3 האחרים כנראה בדרך.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

דיעקב ברדוגו פרסם בערוץ 14: דרמה במח"ש: עובדת המחלקה תמכה בסעדהבר מנחם פרצה בבכילאחר הסערה בימים האחרונים הודיעו עובדים במח"ש כי הם עומדים מאחורי דבריו של סעדה (בנוגע למחדלי המחלקה לחקירות שוטרים בפרשות שונות במטרה לשמור על תיקי נתניהו) ומגבים אותו, מה שגרם למנהלת המחלקה לפרוץ בבכי ולטעון כי בני משפחתה דוחקים בה להתפטר - כאן.

ה
תומר גנון פרסם בכלכליסט כתבה תחת הכותרת: דו"ח מררי: הממצאים החמורים הם רק ההתחלה. הדו"ח חייב לשמש בסיס לתיקון החוק ודרכי הפעולה, וליצירת מנגנוני פיקוח הדוקים על שימוש המשטרה ברוגלות נגד אזרחים. פרקליט המדינה חייב לבחון האם יש צורך גם בחקירה פלילית - כאן.

 

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

המסמך של ברנע-פרגו - כאן.

3.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מילצ''ן ופאקר הגיעו לשמעון פרס בבית הנשיא עם שמפניות; יאיר לפיד אהב סיגרים וקוניאק; איווט ליברמן, אהוד ברק וציפי לבני התארחו אצל מילצ''ן; הדס קליין אירחה בביתה, במימון מילצ''ן, את יום ההולדת של פרס. פרק נכבד בחקירתה הנגדית של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד, עסק בהרגלי האירוח של ארנון מילצ''ן. מסתבר שמילצ''ן אירח תמיד עם שמפניות, סיגרים ועוד שתייה, ללא קשר לנתניהו ואף נהג להביא שמפניות לשמעון פרס ז"ל יחד עם ג''יימס פאקר לבית הנשיא - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי

ג. בכלכליסט פורסמה כתבה תחת הכותרת: ראש לשכת עוה"ד בעקבות דו"ח מררי: יש לבצע חקירה נוספת ומעמיקה לבדיקת כשלי המשטרה. אבי חימי פנה בעקבות פרסום הדו"ח לאחר סדרת תחקירי כלכליסט, לשר המשפטים גדעון סער, ודרש כי גוף מוסמך יחקור את הממצאים: ״לא ניתן ואסור לעבור לסדר היום על הממצאים החמורים ביותר הכלולים בדו"ח מררי, לרבות אלה שעולים ממנו בין השיטין, גם אם לא נאמרו במפורש״ - כאן.
מסמך הפנייה המלא של ראש לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי נמצא - כאן

ד. פורסמו 2 פרוטוקולים נוספים מהחקירה הנגדית של העדה הדס קליין בבית המשפט המחוזי בי-ם: 13.7.22 ו-19.7.22.

ה. פגסוס ופרשת ה"טלגראס": בהחלטה אחת המצויה במלואה כאן, הרכב שופטי מחוזי לוד, מכשיר את כל התנהלות המשטרה על כל חלקיה בשימוש בפגסוס בתיק טלגראס. עיקרי ההחלטה:
- בית המשפט מקבל את טענת הפרקליטות שלא ידעו על ״החריגות״!LISTEN FREE
-ביהמ"ש מקבל את טענת הסיגינט המשטרתי שאף חומר לא הופק שלא כדין, לא הייתה חריגה מחומר ״כשר״, קרי האזנות סתר חוקיות ולא חומר ״חריג״ או "עודף" (בלשון המכובסת של "ועדת מררי").
הבדיקה ״המעמיקה״ של השופטים בוצעה, כפי שאפשר לקרוא בהחלטה, בשאלות לאנשים, שביצעו את החריגות, ושאלות לנציגי הפרקליטות והסתפקות בתשובותיהם על מה הופק/הועבר/היה ידוע, והכל במעמד צד אחד ובדלתיים סגורות ותחת תעודות חיסיון מכל הבא ליד. זאת, במקום להורות על חקירה פלילית של הנושא.
למי שחשב, שבתי המשפט ייעשו צדק בתחום הפגסוס, מגלה כאן בדיוק את ההפך: בתי המשפט מצופפים ו"יצופפו שורות" והחלטות ברוח הטיוח של "ועדת מררי", והמריחות הללו תתקבלנה גם בבתי המשפט כ"תורה מסיני" ובכך תכשרנה עבירות פליליות של רשויות האכיפה והחקירה "כחול אשר על שפת הים".
שטאזילנד במלא תפארתה. מדכא ומזעזע גם יחד. 

ו. החלטה שערורייתית ב"תיק הטלגארס" מהסעיף הקודם (בתמונה משמאל): מותר שישערוריית הטלגראסהיו צווי האזנת סתר שלא דווחו להגנה, אפילו עצם קיומם הוסתר (ולא רק הסתרה של התוצרים).
כ"כ צוין בהחלטה, שקיומם של צווים סודיים כאלה נגלה לשופטים רק ב"תיק הטלגראס" (!) ולא בתיקים אחרים.
כלומר: סביר להניח, שגם ב"תיקי האלפים" יש צווים שמוסתרים עד רגע זה לא רק מפני ההגנה, אלא גם מפני השופטים.
למי שלא הבין מה שנכתב כאן, הנה פירוש רש"י קל להבנה: מדובר בשימוש בעמדות האזנת סתר תוך שימוש בפגסוס וכלים חודרניים נוספים, במטה ההאזנה של השב"כ בירושלים, ע"י מפעילים מיחידת הסיגינט-סייבר המשטרתית (שהמטה שלה מצוי ברחוב הרטום 14 הר החוצבים בי-ם). עוד על הפארסה הבלתי חוקית זו יש בסדרת הכתבות הענקית בנוגע לפגסוס, שהחלה להיחשף ע"י אבי וייס, בין היתר, כאן. שטאזלינד במיטבו.

ז. כמה הזויה ההחלטת השופטים ב"פרשת הטלגראס" אפשר לראות לדוגמה, שהשופטים כותבים "שחור על גבי לבן", שהמשטרה לא השתמשה בהאקרים (כאן), בעוד ש"דו"ח מררי" מציין בברור (כאן), שהמשטרה כן השתמשה בהאקרים. 
כלומר: המשטרה והפרקליטות שיקרו לבית המשפט המחוזי וזה "קנה" את השקר הזה, בלי לבדוק אותו כלל.

ח. מעיון בצווים שהוצאו ב"פרשת הטלגראס" וששימשו את המשטרה כדי להפעיל את מערכת "הסייפן" (פגסוס), ניתן לראות בברור שאין כל זכר או רמז לכך שהשופט החליט, אישר, או ידע, שבכוונת המשטרה להשתיל רוגלה ולחדור למכשירי הסלולר של החשוד באמצעות הפגסוס. תצלום צו אחד לדוגמה (עם השחרות של פרטים אישיים של החשוד, עליו הפעילו פגסוס) יש כאן

4.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הסכסוך של מילצ''ן עם פאקר על חלוקת השכר של הדס קליין, הטיסה ללונדון והסירוב של פאקר לדבר עם קליין בארבע עיניים. קליין: "הייתי מרוגזת. פאקר אפילו לא הסכים לדבר איתי חמש דקות"  פאקר, כזכור, לא ביקר בישראל כבר 6 שנים ובמהלכן הוא ממשיך לשלם את שכרה של קליין למרות שהיא לא עושה בשבילו כמעט דבר - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
תשומת לב, ההזמנה מפוצלת ל-2 סכומים, כדי שלא תעלה על 50,000 ש"ח (מה שדורש דיון גלוי לנושא אישור ההוצאה). נשאלת השאלה: למה? נשאלת גם השאלה, שעד כה לא ידועה התשובה עליה: האם עבודתו של עו"ד גיורא אדרת או עו"ד אחרים ממשרדו, בהזמנות הנ"ל, הייתה לייעץ להדס קליין בהקשר לעדותה בתיק 1000?

אלי ציפורי פרסם את תגובת משרד המשפטים בטוויטר:
ציפורי
הערה: בתגובה עדיין אין התייחסות לסיבת פיצול הסכומים, ולמהות התיק "המורכב". למה זה מוסתר?

קבלת המידע לגבי נושא מהות התיק בו מעורב משרד עו"ד אדרת בסנגוריה הציבורית (בייעוץ ולא בייצוג נאשם) היא חשובה, כי עו"ד גיורא אדרת הוא הפרקליט של הדס קליין והוא זה שהגיש אתמול תלונה בשמה ליועמ"שית, בטענה של איומים והטרדה של הדס קליין (עקב ציטוט דברי הדס קליין מהפרוטוקולים מביהמ"ש, ממידע ממסמכים מזמן אמת וממידע גלוי באינטרנט) ע"י אלי ציפורי, אבי וייס ואבי זלינגר.

ד"ר עדי סבו כתבה אמש בפייסבוק - כאן: מול עשרות "עיתונאים", שמשקרים לציבור יום יום, עומדים באומץ אלי ציפורי ואבי וייס וחושפים עובדות. אמת ורק אמת על הדס קליין ועל עדותה במשטרה ובבית המשפט. הגברת קליין חשה מוטרדת ומאוימת מהאמת שנחשפת, לכן הגישה תלונה ליועמ"שית נגד אבי וייס ואלי ציפורי. המטרה: לסתום להם את הפה. לא נשאיר אותם לבד.

גיהושע (ג''וש) בריינר ועומר בן יעקב פרסמו ב"הארץ" כתבה תחת הכותרת: "האזנה לנעשה בחדר ופתיחת המצלמה: כך נראה האבטיפוס של הפגסוס המשטרתי ב-2014. כבר לפני שמונה שנים תכננה המשטרה להציג לשרי הקבינט את המערכת של NSO שעמדה במוקד דו"ח מררי, שייחס לה "יכולות חורגות". לפי התוכנית, המערכת היתה אמורה לכלול אז אפשרות להאזין לנעשה בחדר שבו נמצא המכשיר המודבק, וגם לפתוח בו מצלמה. לא ידוע אם כך נראתה המערכת בגרסה שהוטמעה בפועל". הכתבה במלואה - כאן. הכתבה חוזרת על מה שחשפנו וכמה פעמים בתחום זה, לפני שנים. הנושא הזה (לרבות צילומי מסך של הפגסוס מ-2014) גם עלה בעתירה ב"תיק הצוללות" (תיק 3000) בבקשת ההגנה לקבלת חומרים בתחום צווי האזנת סתר שנעשה בהם שימוש בפגסוס - כאן

5.8.22:
א. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי משרד עו"ד אדרת והסנגוריה הציבורית:
ציפורי
הערה: הבירור חשוב כדי לשלול או לאשר את המעורבות של הסנגוריה הציבורית בייעוץ להדס קליין.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עו"ד עמית חדד להדס קליין: "כל מה שסיפרת פה על הדרך, על הכמות, על האופן הכל הכל הכל שקרי, הכל לא נכון". מבט חוזר ליום הראשון בחקירה הנגדית שפירקה את תיק 1000- כאן.

ג. יובל אראל פרסם ב-N12 כתבה תחת הכותרת: החדירה לטלפונים: מבקר המדינה נגד כוונת משרד המשפטים: לא להשמיד את החומרים האסורים. לאחר פרסום דוח מררי, במשרד המשפטים שוקלים להשמיד את כל החומרים העודפים שהופקו מהטלפונים. במשרד מבקר המדינה מתנגדים בתוקף בגלל הבדיקה שהם עורכים בנושא. ממשרד המשפטים נמסר: "כלל השיקולים יובאו בחשבון". במשרד המבקר בחרו שלא להגיב - כאן.

7.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: המספרים בתיק 1000 נופחו כדי ליצור אווירה. איך נעשו החישובים? הפרקליטות מודה: באמצעות ניחוש, בין היתר עפ"י הערכות הדס קליין. התשובות המפותלות של נציגי הפרקליטות מביכות. עדכונים מהפרוטוקולים - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

8.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לא רק ארנון מילצ''ן, גם יונתן חסון הנהג סתר את עדותה של הדס קליין: במשך 6 שנים הוא נסע לבלפור 25 פעמים בלבד, רק ב-10 מהן הביא סיגרים. קליין: אני לא יודעת איך יונתן אמר את זה - כאן.

ב. נשיאת בתי המשפט לשלום מחוז מרכז, השופטת עינת רון, החליטה לפתע לפרוש מתפקידה - כאן. יצוין, שאך לאחרונה הוגשה ע"י אבי וייס תלונה חריפה בעניינה, לנציבות תלונות הציבור על שופטים, תלונה שנדחתה מנימוקים פורמליים (מבלי להכחיש או לסתור את נכונות התלונה) - כאן

9.8.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: 12 בקבוקי טקילה ב-2,000 שקלים לבקבוק נרכשו יומיים לפני שמילצ''ן טס לחצי שנה. ההסבר של קליין: ארנון לוקח איתו לדרום אפריקה כמות שמותר לקחת במטוס - כאן.

10.8.22
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הדס קליין קיבלה יחס של VIP מהחוקרים ואמרה להם: "אנחנו באותה חזית". אחרי שנתפסה סותרת את עצמה, התירוץ שלה היה: "באותה חזית להגיע לחקר האמת. אני דואגת לא לפגוע באף בן אדם" (אחרי שטינפה על בנימין ושרה נתניהו ועו"ד בן צור) - כאן.

באלי ציפורי פרסם בפייסבוק - כאן: מכתב נהדר ליועמ"שית על צילומים יזומים של ביתו של פאקר ע"י חדשות 12, עד תביעה בתיק 1000 וחשיפת כתובתו בשידור ע"י אברמוביץ'': "אם חשיפת כתובת עדה (שברשות הרבים) ותמונת ביתה (שברשות הרבים) הינה עבירה, על אחת כמה וכמה חשיפת כתובת של עד ושל תמונת ביתו (שאינה ברשות הרבים מטעמי ביטחון, עקב היות הבית צמוד למעון ראש הממשלה) הינה עבירה חמורה לאין שיעור".
המכתב עם הצילומים - כאן.

ג. עו"ד יוסי פוקס פרסם בטוויטר לגבי חקירתו הפוליטית המבישה של העיתונאי אלי ציפורי:
יוסי פוקס
* הערה: התמונה להוכחת אי נכונות דבריה של הדס קליין בביהמ"ש נלקחה מגוגל, מלינק ממודיעין 144 של בזק, לאחר שאמרה בביהמ"ש שהיא גרה בהרצליה.איריס ושאול אלוביץ צילומי מסך

ד. הוגשה בקשה בתיק 4000 לביהמ"ש המחוזי בי-ם מטעם עורכי הדין (ובראשם עו"ד  ז''ק חן) של בני הזוג איריס ושאול אלוביץ'' (בצילומי מסך משמאל), שמבקשים מביהמ"ש לבטל את האישומים נגדם מסיבת "הגנה מן הצדק". זאת, עקב הצטברות של מסה קריטית, מחרידה ומבהילה, של פגמים, שלפיה הגשת כתב האישום וניהול ההליך הפלילי עומדים בסתירה מהותית לעקרונות של צדק והגינות משפטית.

הבקשה לביטול כתב האישום בתיק 4000 (222 עמודים) שהוגשה לביהמ"ש - כאן.

הבקשה לביטול כתב האישום בתיק 4000, שהגישו פרקליטי אלוביץ'', מגלה מסכת מזעזעת, מחרידה ומבחילה של עבריינות פלילית, לכאורה, של המשטרה והפרקליטות. כל אזרח שומר חוק חייב לקרוא את המסמך הנ"ל.

הבקשה כוללת עובדות ומסמכים מזכים לנתניהו, שלא היו ידועים עד לאחרונה להגנה, והוסתרו בזדון מההגנה ומביהמ"ש. 

ה. בפרקליטות מגיבים לבקשה לבטל את כתב האישום בשל טענות הגנה מן הצדק: "טענות דומות נטענו כבר בעבר; והבקשה הנוכחית, בין היתר, מציגה תמונה חלקית בלבד, שאינה משקפת את מלוא העדויות והראיות. 
מקומה של הכרעה בטענות מסוג זה היא בתום שמיעת העדויות כולן והבאת מלוא הראיות בפני בית המשפט, ולפיכך עיתוי הגשת הבקשה תמוה. ככל שנתבקש, נשיב לדברים במסודר בבית המשפט".

11.8.22
אנטעאל בנדל פרסם כתבה בישראל היום תחת הכותרת: חשיפה: מבקר המדינה בוחן אפשרות להפריד את מח"ש מהפרקליטות - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:121 בקבוקי אלכוהול נרכשו עבור מילצ''ן תוך פחות מ-3 חודשים, כשבחודשים האלה מילצ''ן בכלל לא נמצא בישראל. ההסבר של הדס קליין: אורח החיים של ארנון הוא הרבה מאוד אלכוהול, תבדוק אתו בבקשה - כאן.

ג. פרקליטו של נתניהו עו"ד בעז בן צור הגיש הודעה לביהמ"ש המחוזי בי-ם בה הוא ציין, שנתניהו יצטרף לבקשה של בני הזוג אלוביץ'' לגבי ביטול כתב האישום בתיק 4000 בנימוק "הגנה מן הצדק", בנוסף להפרת חוק יסוד ע"י פתיחה בחקירה נגד ראש ממשלה בלי אישור יועמ"ש. כ"כ, תוגש בקשה נפרדת ומפורטת, שתכלול טענות רבות נוספות, לאחר שיעידו החוקרים מהמשטרה, שטרם מסרו עדות בביהמ"ש. בן צור עדיין לא קיבל מהפרקליטות את רשימת העדים השנייה בתיק 4000.

המסמך (3 עמודים) - כאן.

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי הבקשה של הזוג אלוביץ'':
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

12.8.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הגנה מן הצדק: פרקליטי אלוביץ'' דורשים לבטל את האישומים בתיק 4000 לאור הגילויים במשפט. עו"ד ז''ק חן, פרקליטם של בני הזוג אלוביץ'', הגיש לבית המשפט בקשה להגנה מן הצדק. המסמך מנוסח בחריפות ומתאר תהליך של תפירת תיקים בשיתוף פעולה של התקשורת - כאן.  

באלי ציפורי פרסם בלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עוד סתירה בין הדס קליין לבוס שלה מילצ''ן! מילצ''ן בחקירתו: לא ידעתי כמה עולה בקבוק שמפניה עד לתחילת החקירה. הדס קליין: זה מצחיק אותי שהוא אומר שהוא לא ידע. זה לא נכון, הוא ידע - כאן.
 
ג. נשלחה תזכורת למשרד המשפטים, לפרקליטות ולמח"ש לגבי מה עלה בגורל התלונה כנגד תנ"צ כורש ברנור בעניין תקיפת עד המדינה (המדומיין) שלמה פילבר על ידו, בעת חקירתו של שלמה פילבר בלהב 433. הפנייה כאן
תגובת המשטרה הייתה מהירה (וכרגיל מתחמקת ולא לעניין): "למענה לפנייתך יש לפנות לגורמים הרלוונטיים" - כאן.
תגובת משרד המשפטים התקבלה ב-14.8.22 אף היא הייתה מתחמקת ולא לעניין - כאן.
עדכון 18.8.22: התפתחות מעודדת: טרם גרסו את תלונת אבי וייס בעניין תנ"צ כורש ברנור (שבין היתר, תקף את שלמה פילבר בחקירתו). נפתח תיק (יש מס' תיק) אבל טרם הוחלט מה לעשות בו.... מצ"ב כאן העדכון שהתקבל ממח"ש.

דמתן וסרמן פרסם במעריב ידיעה תחת הכותרת: תיק 4000 מתרחק? הפרקליטות בהחלטה דרמטית במשפט נתניהו. הפרקליטות החליטה לשנות את סדר העדים בתיקי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. בתוך כך, לאחר שתסתיים עדותה של הדס קליין, קבוצת העדים הבאה תעסוק בתיק 1000 - כאן.

הערות להחלטת הפרקליטות:
הפרקליטות עושה הכל כדי למנוע טיפול מלא בבקשות הסנגורים לביטול כתב האישום בתיק 4000 התפור לפני הבחירות החמישיות, ולדחות את הקץ לגבי עדות חוקרי המשטרה בתיק 4000.בן צור 

תופרי תיק 4000 (עקב כישלונם המר) רוצים לדחות בשנה! את המשך העדויות בתיק 4000. המשמעות היא עצירת תיק 4000, שהיה עד כה הדחוף ביותר לפרקליטות ו"תיק הדגל" שלה (ולכן היא פתחה בו את "משפט תיקי האלפים"). למעשה, הפרקליטות מודה כעת בקריסת תיק 4000 ונמצאת ב"פאניקה".


בגלל הבחירות, הפרקליטות גם לא רוצה כעת להתבזות בעדות חוקרי המשטרה בתיק 4000, שיספרו, שצמרת הפרקליטות אישרה את כל המעשים הבלתי-חוקיים, שהתגלו עד כה בתיק 4000 התפור, ובעדות עדים חיוניים נוספים, מה שיועיל מאוד לנתניהו.

כלומר, הפרקליטות מנסה להסתיר את התנהלות המשטרה במהלך החקירות והקשרים של הפרקליטות להתנהלות הזו, וצוות ההגנה כמובן מתנגד, כי מוסתרות בהתנהלות השערורייתית הזו "פצצות" לטיעוני ההגנה מן הצדק. ומנגד, הפרקליטות מקווה, שהמשך עיסוק בתיק 1000 הרכילותי וההזוי יוכל לספק למדברריה כותרות צהובות לתקשורת המגויסת, גם נגד שרה נתניהו, שכלל איננה מצויה בתיק.


כזכור, עדות חוקרי המשטרה נדחתה ע"י הפרקליטות עם סיום עדותו של עד המדינה המדומיין שלמה פילבר, ובמקום עדותם, הפרקליטות קפצה (ללא שום היגיון, כמובן בגלל שפילבר לא "סיפק את הסחורה" ועקב חשש מוצדק מכישלון נוסף, רצוף ומהדהד) לעדות הסוכנת המשטרתית הדס קליין - עדת התביעה הראשית בתיק 1000.

כאמור לעיל, בבקשה של עו"ד בן צור ל"הגנה מן הצדק" בתיק 4000 עבור נתניהו, הוא כתב, שבהמשך לבקשה, שהוגשה עבור בני הזוג אלוביץ' ע"י פרקליטיהם, הוא רוצה להמתין לחקירת חוקרי המשטרה בביהמ"ש, ורק לאחריה להגיש את בקשת "ההגנה מן הצדק" עבור נתניהו. כעת הפרקליטות, כאמור, לא רוצה להביא את חוקרי המשטרה לעדות בביהמ"ש לאחר עדות הדס קליין בתיק 1000, כדי לפגוע הן בבקשת עו"ד בן צור וכמובן בנתניהו לפני הבחירות.


העורך הדין בעז בן צור, (בתמונה משמאל), פרקליטו של נתניהו, הגיב על הפרסום בדבר סדר העדים: "הניסיון הנוסף לשנות את סדר העדים והדילוג הלא מובן בין התיקים השונים, במיוחד הניסיון לדחות את עדויות החוקרים, הוא עינוי דין ותכסיסות של הפרקליטות שפוגעת בהגנה, ביעילות הדיון וברצף שמיעת העדויות. שמיעת עדויות חוקרים בשלב זה חשובה על מנת שלבית המשפט תהיה תמונה מלאה בטרם ידון ויכריע בטענות הגנה מן הצדק".

התגובה המלאה של עו"ד בעז בן צור על תרגיל "דילוג העדים ודילוג התיקים" במסמך - כאן. ההגנה מבקשת לקיים דיון דחוף בנושא סדר העדים.

ו. בנושא זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ז. גם עו"ד יוסי פוקס התייחס לתרגיל של הפרקליטות:
יוסי פוקס

המשך העדכונים בפגרה יש בכתבה: "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בפגרה - חלק ב' - כאן.

 

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים