הסתיים פרויקט התקנת מערכת הלפ-דסק של SysAid ברשת שופרסל. המערכת מאפשרת טיפול מהיר בכ- 9,000 קריאות בחודש, המגיעות מכ- 300 סניפי שופרסל הפזורים ברחבי הארץ. היקף ההשקעה: כרבע מיליון ₪. מאת: Telecom News
בלעדי: ביוזמתו של ניר סמיונוביץ, נוסדה הקהילה המקצועית הראשונה בישראל לתחום ה- WebRTC. קהילה נוספת ומשלימה מתארגנת ותיפגש פעם שנייה באמצע החודש. תחום ה- WebRTC יוצא לאור, גם בישראל. מאת: אבי וייס
חברת VoipBuster מלוקסמבורג מצטרפת לרשימת החברות המציעות שירותי תקשורת בינלאומיים בחינם (בין המכשירים) או במחירים זולים לכל יעד ברחבי העולם, בחיוג ישירות מהדפדפן (בטכנולוגיית WebRTC). מאת: Telecom News
זו השנה ה- 13 ברציפות. חברת המחקר גרטנר בחנה יצרניות ציוד, תוכנה ושירותים להפעלת קונטקט סנטר, המשמשים לתמיכת לקוחות, עובדים ושירות, כולל טלמרקטינג, תמיכה ופעולות תקשורת אחרות. מערכת Telecom News
מהצעת החוק בעניין חובת השמעת הקלטת שיחה לצרכן (שדורש זאת) - במקום בו יש חובה לקיים מוקדי שירות, לא יצא כלום. השר הצרכני מתעסק בכל, ולא בהגנה על הצרכנים הקטנים. מאת: אבי וייס
חברת גרטנר מיצבה את חברת Avaya, ספקית של תקשורת עסקית ומערכות ושירותי שיתופיות (collaboration), כמובילה בתשתיות קונטקט סנטר, באמצעות הצבתה ברביע העליון, זו השנה ה- 13 ברציפות. מאת: מערכת Telecom News
השלב הבא במהפכת הטלפוניה הווירטואלית מגיע בדמות טלפוניה בכל דפדפן (נייח או נייד), או בשם המקצועי של תקן קוד פתוח WebRTC. תדיראן טלקום החליטה לקפוץ גם על העגלה ולספק שירותים של עולם המחר. מאת: אבי וייס
טכנולוגיית זיהוי דיבור מסייעת לעסקים להחליף את העובדים האנושיים במרכזיות ובמוקדי השירות במכונות אוטומטיות המקיימות קשר אינטראקטיבי עם הפונים. כיצד בוחרים את מערכת הזיהוי הדיבור לעסק? מאת: מיכאל פנחס
שילוב של IVR, זיהוי קולי, הצפנת שיחות ואבטחת מרכזיות בשירות אחד כולל ומקיף בענן. פתרונות מובילים ומפתיעים מפותחים בישראל בבית גאמא בפתח-תקווה. מאת: אבי וייס
הסטטיסטיקה מראה כי מכלל המרכזיות המותקנות, כ-2% נפרצות מידי שנה. מרבית בעלי המרכזיות לא מבינים, כי אין מדובר בשאלה של "אם" אלה בשאלה של "מתי". מאת: ניר סמיונוביץ
תוך זמן קצר נחשפו בישראל 3 מערכות להגנה על מרכזיות, בנוסף למערכת רביעית יותר ותיקה שיש בשוק. הבלבול בתחום זה הפך לממשי. אולם, איך בוחרים במערכת ההגנה הטובה ביותר על המרכזיה?
מאת: מיכאל פנחס
חשיפה והדגמה "חיה" כיצד ארגונים רבים חשופים לפריצה, כולל ארגונים ידועים כמו "ארגון האינטרנט הישראלי", שלא חשבו על כל אפשרויות הפריצה עד הסוף. כל ארגון יכול לגלות את נקודות התורפה. מאת: ניר סמיונוביץ
ה- FCC מציע, שספקי ה- VoIP ייכנסו לתכנית המספור, כמו כל ספק תקשורת קווי ויקבלו מספור התואם את היעדר הטריטוריאליות של שירותי ה- VoIP. האם זה יחול גם על ספקי VoIP "טהורים" דוגמת סקייפ? מאת: Telecom News
חברת Voicenter השיקה מערכת הצפנת שיחות טלפון במודל ענן, המבוססת על מנגנוני אבטחה חדשים - לרבות הגנה מפני שיחות זדוניות ומנגנון אבטחת המידע הארגוני במערכת הטלפוניה. מאת: חיים חביב
ה- FCC החליט לשם קץ לשירותי VoIP חופשיים, שלא מצויים תחת שום רגולציה. השימוע להחלת רגולציה על שירותי VoIP יצאה לדרך. האם הרגולטור הישראלי ילך באותו מסלול? מאת: אבי וייס
מי הם הפורצים? מהם סוגי ההונאות? מהם יעדי השיחות המועדפים על הפורצים בארץ? תוך כמה זמן ייפרצו מרכזיה ושרת מרגע עלייתם לאינטרנט? מהם דרכי ההתגוננות? מאת: ניר סמיונוביץ