מערכת הקלטת שיחות – כיצד לבחור ציוד הקלטה לעסקים?
עסקים רבים מחויבים כיום להקליט את השיחות עם לקוחותיהם ויש עסקים המעוניינים להקליט את השיחות מטעמים עסקיים. כיצד לבחור שירותי הקלטת שיחות לעסק? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
נמצא הפתרון ל-CRM עבור לקוחות שירותי ה-IP-Centrex בכל החברות
כל חברות התקשורת הגדולות בישראל (בזק, הוט, סלקום, פרטנר) מספקות שירותי מרכזיה טלפונית וירטואלית IP-Cntrex לאלפי לקוחות עסקיים. אולם, לקוחות אלה זקוקים גם לשירותי CRM (ניהול קשרי לקוחות). Telecom News
| |
|
SIP Trunk – כיצד לבחור ספק תקשורת מוביל?
שוק התקשורת נע במהירות לכיוון שירותי ענן. מה צריך לעשות כדי ליהנות מחיבור נכון ומתאים לענן ואיזה ספק תקשורת לבחור? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מרכזיית בזק בענן – איזה שירותים חדשים צפויים בשוק?
חברת בזק עתידה להציע בקרוב שירותי טלפוניה עסקית בענן מבית אוויה ו-IBM. מה צריך לעשות כדי ליהנות מהמהפכה בענן? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
Vonage מרחיבה את שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים קטנים ובינוניים
חברת Vonage (בעלת מרכז פיתוח בישראל) רכשה את חברת SimpleSignal כדי לספק שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים בכל העולם. מה צריך לעשות כדי ליהנות מהמהפכה? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
הגנה על מרכזיות בשירות Call Protect של בזק-האם זה שירות חיוני וכדאי?
ההגנה על הטלפוניה הפכה להיות בעיה די חמורה בעסקית ובארגונים. בזק מציעה שירות ניטור בשם Call Protect. האם זה שירות ההגנה המתאים לעסקים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
שירותי ענן היברידי משותפים לאוויה ו-VMware-גישה חדשה לשירותי תקשורת
התחרות על לב הלקוח העסקי תופסת תאוצה כאשר שירותי ענן מאפשרים לספק ללקוחות עסקיים פתרונות מתקדמים. Avaya הכריזה על שת"פ עם VMware ותציע שירותי ענן היברידי מתקדמים. למי עסקה זו כדאית? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
Telco2015 בסימן "רב ערוציות": הלקוחות רוצים קשר בכל דרך, גם במובייל
שפע של הכרזות חדשות וחשיפות שירותים ופתרונות בעולם הטלפוניה העסקית ומוקדי שירות טלפוניים בישראל, שמתאימים את עצמם להתפתחות העולמית ולמגמה לספק שירות בענן לכל לקוח בערוץ, שהלקוח בוחר בו. מאת: אבי וייס
| |
|
פינת הנוסטלגיה: "טריגו" – מערכת התקשורת פורצת הדרך לפני 30 שנה
פרויקט "טריגו" היה אבן דרך חשובה בהתפתחות התקשורת בארץ ומגיע לו להיכנס לפנתיאון ההיסטורי המתאים ולתודעה של הדורות הצעירים. חוגגים בחיל האוויר 30 שנה להפעלתה של מערכת התקשורת הזו. מאת: צבי שחם
| |
|
לראשונה בישראל הושק פתרון קול סנטר מלא בענן של סטארטאפ ישראלי
הוצג דור חדש של מערכות קול סנטר: מערכת המבוססת באופן מלא על תשתית ענן של הסטארטאפ הישראלי Vocalio. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
VoIP OTT – על קוצו של קידוד ואיתות: תיאור בניית פתרון SDK משופר
במאי תיערך סדנה לפיתוח אפליקציות VoIP OTT באנדרואיד, שתועבר בחינם לעד 6 משתתפים ב-40 שעות, בה יילמדו עקרונות בסיס בכתיבת אפליקציות VoIP OTT. היא מיועדת לבעלי ניסיון בתחום. מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
AT&T - ספק תקשורת גדול ראשון לשירות מבוסס דפדפן אינטרנט -WebRTC
חברת התקשורת הגדולה בעולם – AT&T הכריזה על שירות WebRTC. מה החידוש ומהן היכולות החדשות? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
סלקום עברה למתג הברודסופט להספקת שירותים חדשניים ללקוחות עסקיים
מתג ה- BroadSoft בגירסה 19 משולב מהיום במרכז מערכת ה- IP centrex - מרכזיה וירטואלית חכמה בענן, שמהווה תחליף למרכזיה המסורתית בעסק, ובכך הופכת למתקדמת ביותר בשוק הישראלי. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
האם כדאי להמתין לטלפוניית IP מבזק בענן ועל גבי סיבים?
בזק עומדת לצאת ב-2 מהלכים, שאותם היא בונה בשנה האחרונה: חיבור סיבים לכל בית ועסק ומתן שירותי ענן מלאים בכל התחומים, לרבות טלפוניה עסקית. האם כדאי להמתין לפתרונות החדשים של בזק? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
IP Centrex מהוט בשת"פ תדיראן טלקום–האם הפתרון מתאים לעסקים קטנים?
HOT יצאה לפני 3 חודשים ברעש גדול בשת"פ אסטרטגי עם תדיראן טלקום לתחום שירותי הטלפוניה לעסקים קטנים עד בינוניים. האם כדאי לעבור לפתרון IP-Centrex של HOT-תדיראן טלקום? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
האם שירות All in Box של הוט לעסקים הוא עסקה כדאית?
הוט יצאה במבצע המכוון ללקוחות ברמת ה-SME של שירות All in Box, עם שיחות ללא הגבלה לקווים נייחים ונתב אינטרנט עסקי. האם כדאי להשתמש בפתרון הזה לשירותי הטלפוניה והאינטרנט של העסק? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
האם כדאי לעסקים להמתין לשירותי טלפוניה בענן של Unlimited?
מספר ספקי תקשורת נמצאים בהמתנה לתחילת פריסת שירותי טלפוניה ותקשורת עסקית בענן על תשתית חברת Unlimited (לשעבר IBC). האם כדאי גם לעסקים להמתין? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
שירותי טלפוניה וירטואליים משולבי שירותי אופיס בענן - פתרון חדש לעסקים
השת"פ ההדוק בין מיקרוסופט Lync לאודיוקודס הוליד פתרון תקשורת מלא המתבצע בענן בשם One Box 365. האם שילוב טלפוניה עם אופיס בענן הוא פתרון מומלץ לעסקים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
שירותי תקשורת וטלפון בענן לעסקים – שוק צפוף עם שחקן חדש
לשוק הצפוף והתחרותי של שירותי הענן נכנסה סיסקו עם פתרונות של תקשורת אחודה Unified Communication המותאמים לטכנולוגיות ההווה והעתיד. האם יכולה סיסקו להיות ספק שירותי הענן והטלפוניה לעסק שלי? מיכאל פנחס
| |
|
אודיוקודס השיקה את WebRTC Connectivity לתקשורת מבוססת אינטרנט
עד 2019 יהיו יותר מ-6 מיליארד מכשירים התומכים ב-WebRTC ולמעלה מ-2 מיליארד משתמשים עסקיים ישתמשו בטכנולוגיה זו. הפתרון מאפשר לרשתות טלפוניה ארגוניות לנהל תקשורת מבוססת אינטרנט בזמן אמת. Telecom News
| |
|
|