שירותי מרכזיה וירטואלית וטלפון בענן - סקירת מוצרים ושירותים חדשים
עולם שירותי התקשורת צועד במהירות למעבר לענן, כשירות וירטואלי בענן על תשתיות ענן פרטיות וציבוריות. השאלה המרכזית, שכל מנהל אמור לשאול את עצמו: כיצד לבחור בשירותי מרכזיה וירטואלית בענן? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
בזק מעוניינת לעבור לשירותי תקשורת עסקיים בענן ויצאה במכרז לתשתיות הענן
לאחר שמתחרותיה של בזק בשירותי תקשורת וטלפוניה לעסקים עברו לענן (דוגמת תדיראן טלקום), החליטה בזק גם היא לעבור לשירותי ענן לעסקים. לכן, בזק מקיימת בימים אלו "מכרז סגור" בין הספקים הגדולים. מאת: אבי וייס
| |
|
שירותי תקשורת מאובטחים כולל מרכזיה והצפנת שיחות סלולר בענן
חשיפת מערכות הסייבר וההאזנות לכל רשתות התקשורת הנייחות והניידות מביאה עסקים וארגונים בכל העולם לחפש פתרונות לאבטחת מערכות התקשורת שלהם. ל- Gama Operations יש את התשובות לבעיה. מאת: אבי וייס
| |
|
בינת תחל לספק שירותי תקשורת מאוחדים (UC) בענן
בלעדי: בינת ממלאת את הפער, שיצר הפיגור בשירותי חברות התקשורת הישראליות, ותחל לספק שירותי תקשורת כוללים לעסקים על בסיס ציוד של סיסקו מהענן המאובטח של בינת, בחבילות תקשורת שתותאמנה לכל לקוח. אבי וייס
| |
|
מערכת מולטימדיה לקיום שיחות ועידה בווידיאו – מדריך
טכנולוגיות שיחות ועידה בווידיאו הגיעו גם הן לעולם שירותי הענן. השאלה הנותרת: האם להיכנס כבר היום למימוש של פתרונות וידיאו חוזי בענן ולזנוח את הפתרונות המוכרים בשוק? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
שאלות נפוצות בנושא מיקור חוץ במוקדים טלפוניים
14 שאלות בסיסיות בתחום המוקדים הטלפוניים, ובעיקר: מיקור חוץ או מיקור פנים? וסוד ההצלחה של מוקד מוצלח של הארגון. מאת: ליאור לוריה
| |
|
השוק הענק של טלפוני IP בארץ שצומח ומאפיל על חידושים כמו WebRTC וענן
חברת ארגקום הצליחה ודי בשקט, להיות מובילת שוק בתחום ההקלטות בישראל ומספקת אלפי טלפוני IP לשוק (כל חודש), שוק שרוצה טלפונים פיזיים ולא טלפוני תוכנה. מאת: אבי וייס
| |
|
סנטריקס בזק – מרכזיה וירטואלית: האם הפתרון מתאים לעסקים?
מנהלים ובעלי עסקים רבים ניצבים בפני דילמה: איזו מרכזיה לרכוש לעסק? השאלה הנותרת: איך בוחרים בפתרון המתאים לצרכי העסק והאם הוא יהיה הפתרון של בזק? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מהפכת הטלפוניה הווירטואלית תעמוד במרכז שירותי האינטרנט העתידים
Data Center חדש במרכז הארץ ושירותי תקשורת מתקדמים לכל עסק נחשפים בעקבות החבירה בין אינטרנט בינת ל-IBC, ספקית שירות סיב לכל בית ולכל עסק בישראל, שמציגה שירותי ערך מוסף בפורטל לכל לקוח. מאת: אבי וייס
| |
|
הונאות, פריצות וגניבות ממרכזיות וטלפוני IP - בניית תכנית הגנה
בלעדי: אריק קליין במפגש VoIP On Tap חושף איך מערכות הטלפוניה שלנו פרוצות לכל וסובלות מהונאות, גנבת שיחות והתקפות סייבר מגוונות. כל בעל עסק ומרכזיה סובל מהתופעה, גם ובמיוחד בישראל. מאת: אבי וייס
| |
|
גרסה חדשה לשירות המצליח של בזק - IP Centrex
בלעדי: שירות המרכזיות הווירטואליות ב-IP של בזק המכונה סנטרקס, עבר שדרוג לגרסה 17, שיכולה להציע ללקוחות מספר יכולות מתקדמות ברמת השירות וברמת מגוון החלופות לטלפוני IP המוצעים ללקוחות. מאת: אבי וייס
| |
|
שירותי IVR (ניתוב שיחה) בענן על 1-900
מערכת חדשה ל- IVR הופעלה מעל קווי חיוג 1-900 בענן היושב ב- 012 (קבוצת פרטנר). שימוש ראשון במערכת מבוצע ע"י תחנות הרדיו האזוריות. פתרון דומה החל גם מעל רשת האינטרנט. מאת: אבי וייס
| |
|
יש המשך לעולם מרכזיות וטלפוני "כוכב" של טלרד – בפתרון "תקשורת אחודה"
ארגונים ועסקים רבים מחזיקים אצלם במערכות "כוכב". הבשורה: אין צורך לזרוק את המערכות הללו לפח בגלל שהן התיישנו ולא מתאימות לעולם החדש של "תקשורת מאוחדת" - UC. הן יכולות להשתלב. מאת: אבי וייס
| |
|
האם IP Centrex הוא פתרון יעיל כנגד הונאות צד לקוח כפי שטוענת בזק?
על הצהרת בזק (שלקוחות שירות הסנטרקס מוגנים), לעמוד במבחן המציאות. רק הזמן יגיד אם היא נכונה וקבילה. בהחלט הייתי רוצה לשמוע על מקרים בהם לקוחות Centrex נעקצו ובזק לקחה את האשמה עליה. מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
VoIP מצליח בישראל ועובר לשלב של שירותי VoIP בענן
הפתרונות החדשים לעולם ה- VoIP נחשפו בכנס מקצועני ה- VoIP בישראל בחסות פוקוס-טלקום. הייתה גם הפתעה: אורח מקצועי ממרוקו מסייע להפצת בשורת חידושי עולם ה- VoIP בישראל. מאת: אבי וייס
| |
|
בזק מוכרת מידי חודש חיבור ל- IP-Centrex ל- 200 לקוחות חדשים
חשיפה: חברת בזק מצליחה למכור ל- 200 לקוחות עסקיים חדשים מידי חודש חיבורי מרכזיה וירטואלית - IP-Centrex וסך הלקוחות בIP-Centrex עומד כיום על 9,200 לקוחות עסקיים. מאת: אבי וייס
| |
|
בעל מרכזייה עסקית עם הסכם עם חב' התקשורת? זה הזמן "לפתוח" ההסכם
ירידת הקש"ג תעלה לבעלי המרכזיות העסקיות ביוקר, בגלל הורדת הקש"ג, אם הם ימשיכו בהסכמים הקיימים. ארגון "נסר להתיישבות" מפרסם מדריך לפתיחת ההסכמים והתאמתם לעידן שאחרי הורדת הקש"ג הקווי. מאת: Telecom News
| |
|
טלפוני IP פתוחים באינטרנט – הדגמת פריצה בקלי קלות
"התרבות הישראלית" שולטת בעולם ה-VoIP. רק תרבות ה"סמוך" יוצרת מצב מגוחך בו הלקוחות בטוחים שהם מוגנים, ספקי השירות בטוחים שהציוד מוגן וספקי הציוד בטוחים שספקי השירות מגינים על עצמם. מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
מוקדים טלפוניים – שאלות נפוצות ותשובות מפתיעות
עקב ריבוי הסמארטפונים נוצרו פתרונות יפים כהשלמה למענה הקולי הסטנדרטי (IVR). פתרון וידאו מאפשר ללקוח לצפות במידע בתהליך ההמתנה ובמהלך השיחה וניתן להציג לו תמונות, סרטונים ומידע. מאת: ליאור לוריה
| |
|
Asterisk 12 – הפתעות עם הפנים לעתיד
עולם התקשורת השתנה לחלוטין מקצה לקצה, ועל Asterisk לא רק לעקוב אחרי השינוי אלא להוביל אותו ולהיות חוד החנית בתוך עולם טכנולוגי מוביל זה. מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
|