Telecom News - האם ניתן לנחש מתי תסתיים "פרשת איקיוטק" (העוקץ הסלולרי הגדול)?

האם ניתן לנחש מתי תסתיים "פרשת איקיוטק" (העוקץ הסלולרי הגדול)?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> האם ניתן לנחש מתי תסתיים "פרשת איקיוטק" (העוקץ הסלולרי הגדול)?
"פרשת איקיוטק", שהתפוצצה ברעש גדול בינואר 2014, נכנסת כעת עמוק לשנתה השביעית והסוף עדיין לא ברור. לאחרונה, בוצע התרגיל הטרי, שחיסל במכה אחת מעל ל-5 שנות התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בת"א. הדיון הועבר לבית משפט אחר ומתחיל מאפס בבית המשפט של מחוז מרכז, בפני כבוד השופטת המחוזית אסתר שטמר. מי נושא באחריות לכאוס המשפטי המתמשך הזה?
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 18.7.20, 20:26סיני ליבל

את הדיווח הראשון על "פרשת איקיוטק" דיווחתי כאן ב-2014, אחרי שקבוצת החברות, שמכונה בשם איקיוטק, שלחה כמות עצומה של הודעות, מאות אלפי הודעות (שנשלחו ע"י עורכי דין, שהיא שכרה), לשלם לה חובות עבור שירותי תוכן במסרונים (הודעות על אודישנים, שנשלחו בין השנים 2006 עד 2009), שנטען שלא שולמו ע"י הנמענים להודעות הללו.

במשך השנים דיווחתי על ההתפתחות המוזרה ביותר של הפרשה הזו (למשל כאן וכאן), כשמי שהוביל ומוביל את המאבק וגם ימשיך להוביל אותו זה סיני ליבל, בתמונה משמאל, שבעצמו (כלומר הבן שלו) נפגע מהעוקץ הזה.

מי אחראי עד כה לכאוס של התנהלות הפרשה והזו ומה קרה וקורה לאחראים לכאוס?
כל אחד מ-4 הגורמים הראשיים לכאוס, שמייד אזכיר, אחראי במידה קטנה או גדולה, למה שמתרחש ב"פרשת איקיוטק", שאת סופה טרם ניתן לחזות:

א. נשיא בית המשפט המחוזי הפורש של ת"א, כבוד השופט איתן אורנשטיין.

הוא החליט, בלי שהיה מעורב בתיק, בתיק שבכלל לא נידון בפניו, תיק, שאיש מהצדדים לא פנה אליו (אין תיעוד לכל פניה אליו), שכל מה שנעשה מ-2014 עד 2019 מת, והנושא הזה נפתח בתיק חדש - מאוקטובר 2019.  

למה? לא ברור, לא ידוע ולא ברור עד היום. סיני ליבל היה היחיד, שהגיש תלונה ממוסמכת לנציב הקבילות על שופטים על פרשה זו ופרשות נוספות הנוגעות לנשיא בית המשפט המחוזי בת"א.

"המריחה" של הבדיקה הראשונית של נציב קבילות שופטים לא הובילה בתחילה לשום מקום.


אולם, סיני התעקש ודרש מהנציב לבדוק שוב את תלונתו, עם מסמכים נוספים, שהעביר אליו, ובבדיקה נוספת, הנציב העלה ממצאים אחרים, שרק חלקם פורסם ברבים, ממצאים מאוד חמורים, שהובילו לפני פרסומם, לפרישה מהירה של נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, איתן אורנשטיין. טוב שכך עשה השופט, כדי לסיים את הנושא הכאוב הזה (גם מבחינתו). 

כך הפרשה המשנית והמוזרה ביותר הזו, הסתיימה בניצחון מלא של סיני ליבל.


קשה להאמין, שזה מה שהיה, אבל זה בדיוק מה שהיה ונחשף כאן בכתבה: "פרשת איקיוטק - התרגיל של בית המשפט בת"א לחדש הליך שנתקע 5 שנים!"

בעקבות החלטתו המוזרה של נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, הוגשה תביעה ייצוגית חדשה בנושא "איקיוטק", ע"י המועצה לצרכנות, כאילו מאפס.

כך הלכו להם 5 שנים תמימות בפרשה הזו, שאת סופה המר כבר חזיתי בכתבה, שפרסמתי ב-2015 תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "חשיפה: שילמתם לאיקיוטק ומצפים להחזר בתביעה הייצוגית? תשכחו מכך".

אולם, לא יכולתי לחזות ב-2015שמי שיסייעו באופן אקטיבי לחסל את התביעה הזו ולדאוג, שאיש מנפגעי איקיוטק לא יראה אגורה בחזרה, יהיו נשיא בית המשפט המחוזי בת"א ופרקליטת מחוז ת"א (פלילי). 

ב. פרקליטת מחוז ת"א (פלילי).עו"ד אשרת גז-איזנשטיין, מאתר משרד המשפטים המדובר בעו"ד אשרה גז-איזנשטיין (בתמונה משמאל).

גם בסיפור כאן קרה דבר, שלא ייאמן. היא החליטה לגנוז ובחשאי, את התיקים המרובים כנגד העו"ד הראשי והאשם, לכאורה, הראשי בפרשה הכאובה הזו, מבלי לסגור את התיקים הללו קודם, בהליך השימוע, שנערך לו בפרקליטות, טרם הגניזה.

מדובר בפטנט, שהיא המציאה, מחוץ לכל חוק ופרוצדורה חוקית קיימת.

איך ייתכן דבר כזה? גם נציב הקבילות על הפרקליטות טרם פתר את התעלומה הזו, בעקבות תלונות של סיני ליבל. הבירור של הנציב - עדיין בעיצומו. 

עוד על האפשרות המדהימה הזו (פטנט שלא קיים בחוק בשום מקום בעולם וגם לא בישראל), ניתן לקרוא בכתבה: "איך אפשר לגנוז תיק פלילי בלי לסגור אותו תחילה? תשאלו את היועמ"ש!".

בעקבות הכאוס החוקי, שהיא יצרה במו ידיה ובחתימת ידה, סיני ליבל עשה מעשה, שלא נעשה עד היום בישראל, הוא תבע אותה בתביעה אישית בבית המשפט. הסיפור הזה מתואר בכתבה: "התפתחות דרמטית בפרשת איקיוטק: סיני ליבל תובע את פרקליטת מחוז ת"א".

גם כאן, סיני ליבל השיג את מטרתו במלואה (למרות שהיה ברור לו, שתביעתו תידחה. מי יוצא נגד "הקליקה" בבית המשפט ויכול לזכות?) וזה מתואר בהרחבה בכתבה: "הישג אדיר, מהיר וחד לסיני ליבל בהליך שפתח כנגד פרקליטת מחוז ת"א!".

סיני ליבל טרם סיים את הטיפול בעניין של פרקליטת מחוז ת"א (פלילי), האם היא אמורה ללמוד מכבוד השופט איתן אורנשטיין, הנשיא הפורש של בית המשפט המחוזי בת"א, ופשוט לפרוש הביתה בשקט?  

ג. צמרת משרד התקשורת ובמיוחד הכוונה לשמילה מימון, המשנה למנכ"ל.
האחריות שלו לכאוס מתוארת בהרבה כתבות ולאחרונה כאן. "פרשת איקיוטק", היא מחדל ענק של משרד התקשורת ובמיוחד של שמילה מימון, ששימש בתקופה הכי קריטית בפרשה, כמנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, מי שהתרשל באכיפה בזמן אמת והתרשל בטיפול בהגנת מאות אלפי הצרכנים לאחר שהפרשה התפוצצה.

מדובר כאן במחדל ענק של משרד התקשורת ובמיוחד של שמילה מימון, מה שלא הפריע לו להתקדם במשך השנים לתפקיד משנה למנכ"ל. זו פרשה עגומה ביותר הנמשכת כבר שנים במעגלים חסרי כיוון, בלי שהוא אישית נתבע על חלקו המרכזי בפרשה הזו.  הסיפור שלו עדיין לא נגמר. 

דהמועצה הישראלית לצרכנות. לא אפרט זאת כאן (יש באתר לא פחות מ- 32 כתבות בנושא הזה), ומי שמעוניין לצלול יכול לקרוא על כך, למשל: כאןכאןכאןכאן וכאן.

בינתיים התחלפו בעלי התפקידים הבכירים במועצה ויותר מפעם אחת. כך, שאחריות אישית קשה לייחס לצוות החדש הקיים כעת בהנהלת המועצה. מי שלא התחלף, זה העו"ד של המועצה. 

אולם, הצוות הנוכחי אחראי למחדל הטרי.

הם זרכבוד השופטת אסתר שטמר מתוך אתר בתי המשפטקו כ-6 שנים של התדיינות משפטית בבית המשפט המחוזי בת"א לפח (אחרי שנשיא בית המשפט המחוזי זרק 5 שנים לפח) והחליטו להעביר את הדיון בפרשה זו  לבית המשפט המחוזי בלוד, בפני כבוד השופטת המחוזית אסתר שטמר, (בתמונה משמאל), ולהתחיל כעת את כל התביעה מחדש, מאפס. 

ההחלטה של כבוד השופטת המחוזית בת"א אסתר נחליאלי חיאט, שמאשרת את בקשת המועצה לצרכנות להעביר את הדיון ממנה לשופטת המחוזית במחוז מרכז, אסתר שטמר, נמצאת כאן במלואה - למתעניינים. 

עוד לפני שידעתי על המהפך הפתאומי הזה, של העברת הדיון מבית המשפט המחוזי בת"א לבית המשפט המחוזי מרכז, שלחתי ביום 29.6.20 לצמרת המועצה לצרכנות את השאלה הבאה:
"הנדון: בקשת תגובה: מנכ"ל המועצה באמצעות בא כוחה בתביעות הייצוגיות וכן בעניין הליך ליבל נ' גז אייזנשטיין 19430-06-20.
מה עמדת המועצה בעניין הפנייה המעודכנת, שהגיש סיני ליבל שיש כאן?"

עוד לפני שקיבלתי תשובה, חלו במקביל 2 התפתחויות:
1) התקבלה החלטה של בית המשפט בעניין התביעה של סיני כנגד גז אייזנשטיין (פרקליטת מחוז ת"א פלילי, ראה סעיף ב' לעיל), 2) התקבלה החלטה על העברת התביעה והדיון מבית משפט מחוז ת"א למחוז המרכז.

לכן, ביום 12.7.20 שלחתי שאלה משלימה להנהלת המועצה לצרכנות בזו הלשון:
"בהמשך לשאלה הקודמת, מצ"ב ההחלטה על העברת התיק למחוז מרכז.
ההחלטה מ-21 ליוני השנה.
מה מצב ההליך ולמה זה נמרח כל כך הרבה שנים?"

בתגובה קיבלתי זה אחר זה, בהפרש של כמה ימים, 3 תגובות מאוד דומות עד זהות מהמועצה לצרכנות:
א. "שלום רב,
אנו מתנצלים על העיכוב במענה בשל עומס רב במחלקה המשפטית.
מצ"ב החלטה של כב' השופטת נחליאלי חיאט מיום 21.6.2020 המורה על העברת תביעת איקיוטק לכב' השופטת אסתר שטמר, אשר דנה בתובענות הייצוגיות המתנהלות נגד חברות הסלולר בעניין כלל שירותי התוכן, לרבות בקשת האישור שהוגשה בעניין זה על ידי המועצה לצרכנות בנובמבר 2019.
נקבע דיון קדם משפט ביום 26.10.2020 בפני כב' השופטת שטמר.
יש לציין ששינוי מספר ההליך נובע מהחלטת הנהלת בתי המשפט, מסיבות טכניות לכאורה."

ב. "מצ"ב החלטה של כב' השופטת נחליאלי חיאט מיום 21.6.2020 המורה על העברת תביעת איקיוטק לכב' השופטת אסתר שטמר, אשר דנה בתובענות הייצוגיות המתנהלות נגד חברות הסלולר בעניין כלל שירותי התוכן, לרבות בקשת האישור שהוגשה בעניין זה על ידי המועצה לצרכנות בנובמבר 2019."

ג. "ביום 21.6.2020 נתנה החלטה על ידי כב' השופטת נחליאלי חיאט המורה על העברת תביעת איקיוטק לכב' השופטת אסתר שטמר, אשר דנה בתובענות הייצוגיות המתנהלות נגד חברות הסלולר בעניין כלל שירותי התוכן, לרבות בקשת האישור שהוגשה בעניין זה על ידי המועצה לצרכנות בנובמבר 2019".

כלומר: חוץ מלהחזיר לי שוב, ושוב, ושוב את מה שאני שלחתי למועצה בשאלתי, כאילו זה חדש עבורי, לא קיבלתי כל מענה. 

סיני ליבל: "מתאים להם להתחמק ולתלות את הבעיה בתביעות אחרות, כאילו האשמה לא מונחת לפתחם.

זאת, כאשר מיולי 2015 עד ספטמבר 2019 - הם אלה שעיכבו את ההליך והחריגו את חברות הסלולר מהתביעה, בגלל בקשה של עו״ד בך, שהוא גם העו"ד של המועצה, בעליון, כבא כוח יבלינוביץ, מה שהוביל להפסד שלו בערר בעליון ולמבוי סתום, שהוביל להחזרת הנושא לבית המשפט המחוזי בת"א.

כך, המועצה עצמה, באמצעות בא כוחה, ביזבזה ארבע וחצי שנים על כלום, וכעת זורקת כ-6 שנים וחצי לפח, ומתחילה את כל הסיפור הזה מהתחלה, מאפס, בבית המשפט של מחוז המרכז.

בנוסף, המועצה התעלמה מ"ראיית הזהב" בפרשה זו ונמנעה מלהציג אותה בפני בית המשפט, בהליכים, שהתקיימו עד היום. 

פשוט לא תאומן ההתנהלות המשפטית הכאוטית הזו של המועצה".   
 
בקרוב אעדכן את הקוראים במהלכים הבאים בפרשה חמורה זו, ששמה איקיוטק, שאת סופה לא ניתן לחזות, אחרי כל כך הרבה שנים וכל כך הרבה תקלות ותרגילים משפטיים שונים ומשונים (בלשון המעטה). 

פרשה זו לא תרד מסדר היום, בוודאי לא לגישת סיני ליבל, אתר Telecom News והצרכנים, שאכפת להם מהנושא הזה. 

אי אפשר להשלים עם המצב של "איש הישר בעיניו ייעשה" בשוק הסלולר וההפקרות הנמשכת בשמירה על זכויות וכספי הצרכנים בעולם הסלולר הישראלי מזה למעלה מעשור.

COURT FREE

 
עדכון 19.7.20, 18:00: פורסם בגלובס מאמר תחת הכותרת: "יו"ר דירקטוריון המועצה לצרכנות אבי כהן התפטר לאלתר מתפקידו. כהן האשים במכתב ההתפטרות את רשות החברות הממשלתית איתה לדבריו הגיע "לאי הסכמות" • ככל הנראה הנסיבות עליהן רומז כהן היא ההחלטה לבטל את פיטורי מזכירת המועצה עו"ד מיטל בשרי • ב-1 באוגוסט יסיים את תפקידו גם מנכ"ל המועצה עופר מרום". אם לא הבנתם איך המועצה לצרכנות פועלת, כל ההסברים נמצאים בכתבה הזו. כאוס מושלם. 

עדכון 27.7.20: נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות - נת"מ במשרד המשפטים, השופט בדימוס דוד רוזן, בדק שוב את תלונתו של סיני ליבל בעניין התנהלות פרקליטת מחוז ת"א (פלילי) ומצא שהוא צדק לחלוטין בתלונתו. החלטת נציב התלונות מצויה כאן - למתעניינים. 

עדכון 30.10.20: ביום א' הקרוב, נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, השופט איתן אורנשטיין מסיים את תפקידו (לאחר שהודיע על פרישה מוקדמת). את הפרשה העגומה שהובילה לפרישתו החפוזה מהתפקיד, מסכם מי שלמעשה גרם לפרישתוסיני ליבל: "ברוך שפטרנו. ביום ראשון נשיא בית המשפט המחוזי בת"א - איתן אורנשטיין מסיים את תפקידו. העובדה היא, שאני הייתי היחיד שהתלונן כנגד איתן אורנשטיין בפרשת נווה אורנשטיין. כל היתר שלחו מכתבים... הם לא הזיזו מאומה. אני מאוד גאה בתרומתי לסיום תפקידו". 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים