"הצרות באות בצרורות": תביעה ענקית חדשה של סיני ליבל כנגד הוט מובייל

דף הבית >> חדשות >> חדשות הסלולר והמובייל >> "הצרות באות בצרורות": תביעה ענקית חדשה של סיני ליבל כנגד הוט מובייל
על רקע הפיכת משרד התקשורת לסניף של חברות התקשורת (ובמיוחד סלקום), במקום להיות משרד ממשלתי רגולטורי של תושבי מדינת ישראל, סיני ליבל ממלא את תפקידי המשרד ומגיש תביעה ענקית נוספת כנגד הוט מובייל. משרד התקשורת והוט מובייל טרם הגיבו על כתב התביעה הנוקב. התביעה כוללת גם את המעבר, שעשתה הוט מובייל למנויי תכנית "לא דיברת -לא שילמת", לתכנית עם דמי מנוי חודשיים.
מאת: אבי וייס, 16.7.18, 06:00סיני ליבל

בלעדי: החודש היה חודש פעיל בהגנה על הצרכנים (ולא ע"י משרד התקשורת). זאת, אחרי התביעה, שהוגשה בחודש שעבר, ונחשפה אצלנו תחת הכותרת: "סיני ליבל "מכה שנית": תובע את גולן טלקום על הפרות רבות של רישיונה".

זאת, בהמשך לסדרת החשיפות שלנו (בשבוע החולף: כאן, כאן, כאן וכאן), כיצד משרד התקשורת הישראלי איבד את הכיוון והמצפון (ואת עיקר תפקדיו לקחה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן במשרד הכלכלה), יש אזרחים, שהכאוס הזה מקומם אותם והם "עושים מעשה".

סיני ליבל (בתמונה משמאל), הגיש ב-2017 תביעה כנגד הוט מובייל וזכה בה (מפורט כאן, כאן וכאן), וגם זכה בתביעה, שהגיש ב-2016 כנגד הוט מובייל ומשרד התקשורת. כל פעם בנושאים צרכניים חשובים אחרים. היו עוד תביעות לא מעטות בהן הוא זכה, כפי שמפורט בהמשך הכתבה. 

בשבוע שעבר, סיני ליבל הגיש תביעה רחבת היקף נוספת, רחבה פי כמה מהתביעות הקודמות שלו, לבית המשפט השלום בת"א (התביעה במלואה נמצאת כאן למתעניינים. צילום הדף הראשון של התביעה נמצא כאן למטה בנספח). זאת, בבקשה ל"פסק דין הצהרתי", "בעניין עוולות חברת הוט מובייל כלפי כמאות אלפי מינויים", זו הכותרת של התביעה, שהוגשה על ידו לבית המשפט.

יצויין, שחלק ניכר מהחומר עליו מתבססת התביעה של סיני ליבל, הוא חומר, שסופק לסיני ליבל מתוך משרד התקשורת עצמו, לפי בקשותיו. כך, שבמשרד התקשורת ידעו על הפרות החוק והרישיון המרובות של הוט מובייל במשך שנים ולא עשו דבר.

לכן, פנינו ביום 8.7.18 לצמרת משרד התקשורת בשאלה הדחופה הבאה:
"הוגשה היום תביעה בבית המשפט כנגד הוט-מובייל (מצ"ב).
מדובר במחדל אדיר ומדהים בהיקפו של יחידת הפיקוח של המשרד, בהתייחס לחברות הסלולר בכלל ובמקרה כאן בהתייחס להוט-מובייל (כמו גם במקרה של גולן טלקום).
נדמה, שההפקרות היא הנורמה, שמשרד התקשורת קבע ויצר במו ידיו.
מה תגובת משרד התקשורת לנוכח התמונה המדאיגה הנפרשת בתביעות הללו (כעת בתביעה כנגד הוט-מובייל?)".

תגובה לא קיבלנו, לא שלא ניסינו. ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם.

אפילו הקנס הראשון לשנת 2018 (אחרי חצי שנה של אפס עשייה), קנס שהוטל ע"י המנכ"ל (נתי כהן) על וויזקום תקשורת, לא נעשה במטרה "לשמור על שלטון החוק וקיום תנאי הרישיון", אלא מסיבה אחרת לגמרי, כפי שחשפנו כאן

במקביל, פנינו ביום 8.7.18 לצמרת קבוצת הוט (שהוט מובייל היא חלק ממנה) בשאלה הבאה:
"הוגשה היום תביעה בבית המשפט כנגד הוט-מובייל (מצ"ב).
מה תגובת הוט לנוכח התמונה המדאיגה (לכאורה) הנפרשת בתביעה הזו?".

תגובה לא קיבלנו, לא שלא ניסינו. ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם.

מה כוללת התביעה החדשה של סיני ליבל כנגד הוט מובייל?
 
תביעת הענק של סיני ליבל כנגד הוט מובייל, סביר שתשפיע (אם בית המשפט יאמץ את תביעתו) על כל מנוי הוט ובעניין מעבר לתוכניות פרי פייד (ללא חשבונית ודמי מנוי חודשיים), על כל מנוי חברות הסלולר במדינת ישראל!
 
הפעם סיני ליבל נקט בדרך של "עתירה לפסק דין הצהרתי" ו"צו עשה/אל תעשה" (יותר מדוייק: "אל תעקוץ"), כ"סדר דין מהיר" לתביעה ייצוגית. כך, אין הליך של שנים (ראה פרשת איקיוטק, שבה המועצה הישראלית לצרכנות הגישה בקשת אישור – ת"צ 29489-07-14 מחוזי תל אביב – וביולי 2018 (קרי: אחרי 4 שנים מהגשת בקשת האישור, ההליך בשלב הראשוני שלו), אין כאן עורך דין שמתעשר – יש רק מיליוני צרכנים המורווחים מהפסקת העוולות!!!
 
סיני ליבל תבע הפעם את הוט מובייל ב-4 עוולות עיקריות:

1. הוט מובייל אינה מאפשרת למנויה לעבור לתוכנית פרי פייד (תוכנית ללא דמי מנוי וחשבונית), שהיא משווקת.
 
2. הוט מובייל העבירה מנויים מתוכנית ללא דמי מנוי חודשיים ("לא דיברת לא שילמת"), לתוכנית עם דמי מנוי חודשיים – בעוולות פרשנות, כי "אין תעריף" עבור דמי מנוי חודשיים בהסכם ההתקשרות – יכול להפוך לתעריף, במהלך פשוט של עידכון תעריפים.
 
3. הוט מובייל מפירה את חוק הגנת הפרטיות (סעיף 30 בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982, בהסכם ההתקשרות עם המנוי, בכך שהצניעו את התנאי הנוסף: "HOT mobile רשאית להשתמש בפרטים שנמסרו לה ושבחזקתה לצורך משלוח דברי פרסומת מטעמה. אלא אם הודיע לה הלקוח אחרת."
 
4. הוט מובייל מפרה את איסור הספקת שירות שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו, (סעיף 60.06 בתנאי רישיונה), בכך שברירת המחדל בהסכמי ההתקשרות שלה הוא: המנוי פתוח למספרים בקידומת 1-900, שם שיחה בודדת יכולה להגיע לעלות 30 ש"ח.
 
את הנושא האחרון (של אי חסימת החיוג ל-1-900), חשפנו כבר בנפרד, במאמר תחת הכותרת: "קריסת הפיקוח על חברות הסלולר משפיעה על הכיס שלכם - בלי שתרגישו". די ברור האינטרס הכלכלי כאן: הוט מובייל מקבלת כ-50% מעלות השיחה הזו, בלי להתאמץ. לאחר פרסום הכתבה, אחד מקוראינו הסב את תשומת ליבנו ותשומת לב סיני ליבל, שהיה שם עוד תרגיל של הוט מובייל, בעניין החיוג לחו"ל, נושא שלא הספיק להיכנס לכתב התביעה של סיני ליבל, אבל חשפנו אותו במאמר נוקב ביותר נפרד תחת הכותרת: "עוד תרגיל ב"טופס הנגישות לשירותים" של הוט מובייל (פרק שני בסאגה)".
 
לטענת סיני ליבל, בעקבות התביעה (אם יזכה), כל מנוי חברות הסלולר יוכלו לעבור ללא מגבלות או תנאים, לתוכנית פרי פייד (ללא חשבונית וללא דמי מנוי), כדי לשמור מספר שברשותם. לדבריו, כל חברות הסלולר תורתענה מביצוע עוולות אם בית המשפט יקבע עמדה צרכנית וחוקית, כעולה מהחומר, שהוגש כעת לבית המשפט.   
  
פרוט התביעה: 
1. הוט מובייל מפרה את סעיף 75.4 בתנאי רישיונה בכך, שאינה מאפשרת מעבר מתוכניות פוסט פייד (עם חשבוניות ודמי מנוי חודשיים), לתוכנית פרי פייד H0TALK (ללא דמי מנוי חודשיים) – שהיא משווקת.
 
תוצאת ההליך כאן המתבקשת: כל מנוי הוט מובייל (וכל חברת סלולר אחרת), שיחפוץ לעבור מתוכנית פוסט פייד לתוכנית פרי פייד – יוכל לעשות כן. נדרש צו עשה להפסקת העוולה, סנקציה מילולית והוצאות לדוגמה.


2. הוט מובייל העבירה מנויים מתוכנית ללא דמי מנוי חודשיים ("לא דיברת לא שילמת") לתוכנית עם דמי מנוי חודשייםבעוולות פרשנות כי "אין תעריף" עבור דמי מנוי חודשיים בהסכם ההתקשרות – יכול להפוך לתעריף במהלך פשוט של עידכון תעריפים. פשוט מגדירים את ההטבה של "ללא דמי מנוי חודשיים " לתעריף 0 ₪ ומכאן קצרה הדרך להגדיל את התעריף (שלא הופיע בהסכם ההתקשרות כהטבה), במסגרת "עדכון תעריפים", ל-7.9 ש"ח בחודש.
 
זאת, קודם לעוולות הפרת הסכם ההתקשרות לעניין "תקופת השימוש" – עד להודעת המנוי על עזיבתו את התוכנית ("תקופת השימוש..וזאת לאחר מתן הודעת ביטול ל- mobile  HOT"), והפרת חוק הגנת הצרכן גם לעניין הטעיית הצרכן, וגילוי נאות בהסכם ההתקשרות על תנאי מהותי בעיסקה. לעניינו, ליבת העסקה "ללא דמי מנוי"- היא זמנית.  
 
תוצאת ההליך כאן המתבקשת: כל מנוי הוט מובייל, שהיה מנוי בתוכנית "לא דיברת לא שילמת" עד מאי 2017 – יהיה זכאי לחזור לתוכנית ללא דמי מנוי והוט מובייל רשאית לעלות את התעריפים לשרותי הרט"ן בהם חייבה בהסכם ההתקשרות (שיחות, הודעות, וגלישה) כרצונה. בית המשפט הנכבד התבקש ליתן צו עשה המורה להוט מובייל לאפשר לכל מנוי עבר, שהיה בתוכנית ללא דמי מנוי, החפץ בכך, לחזור לתוכנית ללא דמי מנוי, והטלת סנקציה.   


3. הוט מובייל מפירה את חוק הגנת הפרטיות (סעיף 30 בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982), בהסכם ההתקשרות עם המנוי, בכך שבעמוד 7 במסמכי ההתקשרות, באי כוחה היצירתיים/השנוניים/היהירים/יוצרי עוולות בתחום האפור/שחור -  הצניעו את התנאי הנוסף – שאין הסכמה קונקרטית/חתימה עליו: "HOT mobile רשאית להשתמש בפרטים שנמסרו לה ושבחזקתה לצורך משלוח דברי פרסומת מטעמה. אלא אם הודיע לה הלקוח אחרת".
  
תוצאת ההליך כאן המתבקשת: הוט מובייל תאלץ ליישם את סעיף 30 ב' בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982 הקובע, שנדרשת קבלת הסכמה מפורשת מראש של הנמען לקבל "ספאם" (במובחן משתילת הסכמה בעמוד 7 במסמכי ההתקשרות - ללא מקום למילוי או חתימה על הסכמה קונקרטית). נדרש צו עשה, סנקציה מילולית והוצאות לדוגמה. 

4. הוט מובייל מפרה את איסור הספקת שירות, שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו, (סעיף 60.06  בתנאי רישיונה), בכך שברירת המחדל בהסכמי ההתקשרות שלה קובעים: "אני הח"מ שפרטיו מפורטים לעיל, מבקש גישה לשירותים המפורטים להלן" – והשירות המסומן כברירת מחדל כפתוח (ואין סימון במסך הרלוונטי לביטול ההרשאה, על ידי נציג המכירות), אלה הם מספרים מיוחדים בקידומת 1-900, שם שיחה בודדת יכולה להגיע לעלות 30 ₪. הוט מובייל מפברקת טענה לטעות נציג, ברם, המבקש צילם את צג המחשב שבו התוכנה הזדונית (איך התוכנה יודעת לסמן חסום ל-1-901 ופתוח ל-1-900, כשאין מקום לסימון הבחירה בצג?). מתחייב צו לא תעשה (בעממי –"צו לא תעקוץ"), להפסקת העוולה.
 
תוצאת ההליך כאן המתבקש: לאחר שהוט מובייל תאלץ ליישם את סעיף 60.6 ברישיונה האוסר עליה לספק שירות, שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו, על בית המשפט הנכבד החובה להטיל על הנתבעת סנקציה מילולית והוצאות לדוגמה, על עזות המצח להפעיל תוכנה להסכם התקשרות, שבה ברירת המחדל היא כי המנוי פתוח לשיחות 1-900.
 
עתירות/תביעות קודמות של סיני ליבל – כמחוללי שינויים עבור כלל הצרכנים במדינה:
 
פרשת פתיחת מוקדי השירות הטלפונים של חברות הסלולר –  24/7 – כדוגמה:

1. עד בג"ץ 5605/09 שהגיש ליבל (המבקש), הייתה חובה על חברות הסלולר לאייש מוקד טלפוני 13 שעות ביממה בלבד.
 
2. בעקבות בג"ץ 5605/09 משרד התקשורת קבע כי חובה על חברות הסלולר לאייש את המוקד הטלפוני 24/7. לעניין נציג טכני נקבעה החובה לקבלת פניות בעניין:
"תקלה ברשת שהביאה להפסקה מוחלטת של שירותי רט"ן למנוי"
ראה הודעת דובר משרד התקשורת ממאי 2010 (מצוי בתצלום בהמשך הכתבה).

3בעקבות הליך ליבל נ' משרד התקשורת ואח' – 11062-05-17  (ראה הרישא של פסק הדין בעמוד 4), כל מוקדי השירות הטלפונים של כל חברות הסלולר יתנו מענה 24/7: "לכל תקלה בקבלת שירותי רט"ן" של המנוי  (באמצעות נציג טכני),

פסק הדין של כבוד השופט אריה דוראני-דורון בתביעת סיני ליבל נ' משרד התקשורת והוט מובייל, שמתמצת את הנסיבות, שהביאו לשינוי תנאי הרישיון (ולהסכמת ליבל כי משרד התקשורת ימחק כנתבע) – בעמוד הבא: "בהתאם להסכמת הצדדים כאמור בפרוטוקול הדיון ולאחר שהובהר כי מענה אנושי אמור להיות 24 שעות ביממה, ו"תקלת רשת" בפרשנותה המצומצמת על ידי משרד התקשורת נבחנת על ידי הגורם האנושי המאייש את עמדת השירות ...".
ראה בעמוד 4 את פסק הדין המתמצת את ההליך שהביא לשינוי תנאי הרישיון לטובת כל מנוי חברות הסלולר.
ראה בעמוד 5  רישיון חברות הסלולר ממרץ  מרץ 2019 (לאחר יישום תיקון 31 ממאי 2018), למול רישיון חברות הסלולר שהביא לתביעת ליבל את משרד התקשורת והוט מובייל (נוסח הרישיון שתקף כיום – עד מרץ 2019)

ולא בכדי ההדגשה שלהן (של הנתבעות בהליכים הללו) בכתבי ההגנה, שהן הגישו לבית המשפט. הוט מובייל אולי תטען גם הפעם, למחיקה על הסף ולתביעה טורדנית מתובע סידרתי.

לא שהעובדות שהוצגו ישנו משהו ב -DNA של באי כוח הנתבעת – הן אמורות לתת לבית המשפט הנכבד זרקור להשגי ההליכים – שכולן הוצגו כטורדניים – וכולם גררו דרישה לחייב את המבקש (חושף העוולות), בהוצאות משפט...
 
עתירה לבג"ץ (5605/09), כנגד משרד התקשורת, ו-4 תביעות כנגד הוט מובייל בשנים 2016-2017 (כשב-2 מהן משרד התקשורת/היועצת המשפטית/מנכ"ל המשרד אז,  צורפו כנתבעים), כולן בעניין הפעלת מוקדי השירות הטלפונים של חברות הסלולר, שהגיש סיני ליבל, הביאו לכך, שכל מנוי חברות הסלולר במדינה ישראל יקבלו מענה 24/7 מנציג טכני במוקדי השירות הטלפונים של חברות הסלולר לכל תקלת רט"ן החל ממרץ 2019 (כניסת תיקון 31 לרישיון חברות הסלולר לתוקף). זאת, כשעד תביעות ליבל את הוט מובייל ומשרד התקשורת, החובה למתן מענה מנציג טכני, הייתה רק בשעות העבודה הרגילות - וכעת החובה היא למענה מנציג טכני לכל תקלת רשת 24 שעות ביממה – 7 ימים בשבוע.

 צילום 1
 צילום 2
  
דוגמה נוספת מהליך, שהוביל לשיפור צרכני משמעותי, הינה תביעה כנגד סלקום - ת.ק 28235-04-16  - בעניין "תעלול הסים" הישן של מנוי נוטש
 
בעקבות תביעת סיני ליבל, משרד התקשורת אסר על כל חברות הסלולר לדרוש מהמנוי הנוטש להחזיר את קרטון הסים הישן (או לחילופין לקבל קנס גבוה על אי ההחזרה בזמן). עד תביעת סיני ליבל והאסדרה, שבאה בעיקבותיה - 2 חברות סלולר (הוט מובייל וסלקום) חייבו את המנוי הנוטש, שלא החזיר תוך שבועיים את קרטון הסים הישן שלו, ב- 39.99 ₪ עד 99.9 ש"ח קנס.
 
כך הודעת דובר  משרד התקשורת  מיום 16.1.17, המבשרת על האסדרה החדשה:  
האסדרה החדשה בעניין החזרת ה-SIM:
"דמי כרטיס חכם
עיקרי האסדרה:
"4. ככל שהחברה תחייב את המנוי בדמי כרטיס חכם, היא תהיה רשאית לגבות את התשלום ממנו רק כתשלום חד פעמי במסגרת חשבון הטלפון הראשון העוקב למועד מסירת או שליחת הכרטיס החכם. ככל שהחברה לא עשתה כן, היא לא תהיה רשאית לגבות את התשלום האמור מן המנוי לאחר מכן, וכן לא תהיה רשאית לגבות מהמנוי את התשלום האמור, או כל תשלום אחר, אם לא ישיב לה את הכרטיס החכם בעקבות סיום ההתקשרות ביניהם".
 
לגופו של ההליך
1. המשיבה: חברת סלולר הפועלת מתוקף רישיון כללי, שניתן לה על ידי משרד התקשורת מתוקף סעיף 4 בחוק התקשורת. (ראה דף השער לרישיונה בעמוד 19. ראה הרישיון המלא באתר משרד התקשורת).
 
2. המבקש: מנוי בחברת הוט מובייל במגוון תוכניות (שזה ההליך החמישי כנגדה – 4 הקודמים היו תביעות קטנות – בעניין הפעלת המוקד הטלפוני בחסר – בכולן נמצאה עילת התביעה מוצדקת. בכולן, לבד מאחת (ראה פסק דין כבוד השופט ספיר בעמודים 8-11), התובע זכה לתשלום כספי מהנתבעת.

נספח:
הדף הראשון של תביעת סיני ליבל הטרייה כנגד הוט מובייל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו):
דף התביעה של סיני ליבל
בית משפט



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

16-19/9/19 - DLD Tel Aviv Digital Conference 2019 

23/9/19 - FoodTech IL 2019  

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  

11/12/19 - Next Case  

12/2/20 - Teleco 2020

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למאי 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן






 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים