Telecom News - חשיפה: התגלו דברים חשודים ביותר בהעתקי החשבוניות שמסרה קליין למשטרה

חשיפה: התגלו דברים חשודים ביותר בהעתקי החשבוניות שמסרה קליין למשטרה

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> חשיפה: התגלו דברים חשודים ביותר בהעתקי החשבוניות שמסרה קליין למשטרה
חשיפה: התגלו דברים חשודים ביותר בהעתקי החשבוניות שמסרה הדס קליין למשטרה
מאת: אבי וייס ואלי ציפורי, 7.10.22, 01:41אלי ציפורי

הדס קליין מסרה למשטרה מאות חשבוניות לא מקוריות. אבי וייס בסיוע אנשי מקצוע גילה דברים תמוהים בערימת החשבוניות, שהונפקו בשעות מוזרות והכוללות גם כפילויות וחשד, לכאורה, לזיוף ב-2 חשבוניות. יש כאן עוד תעלומות, שהפרקליטות והמשטרה לא טרחו כלל לבדוק. למה? אלי ציפורי: כי המטרה מקדשת את האמצעים. השופטים יצטרכו להחליט אם כל זה קביל. בלי הוכחות אין להן כל ערך בתיק 1000.

החלק הראשון של כתבה זו פורסם בבלוג של אלי ציפורי - כאן. כתבה משלימה מאלי ציפורי בעניין זה - כאן

החלק השני מ-8.10.22 כולל חשיפות עם תוספת של מסמכים, הערות, ניתוחים וקישורים מאבי וייס והוא נמצא בתחתית הכתבה, לאחר החלק הראשון.

חלק ראשון:

סוגיית מאות החשבוניות, שהוצגו בתיק 1000 כראיות, לכאורה, ל"קו האספקה השוטף", נראית על פניה טכנית - חשבוניות, שהוצאו ממחשב ספקי האלכוהול והסיגרים - אך היא מהותית מאוד.

קיומן של חשבוניות, גם אם הן מקוריות (והן לא מקוריות במקרה הזה - אלא רק העתקים) לא מעידה על כך, שהסחורה בהכרח סופקה, ובוודאי לא שסופקה לנתניהו. אם כבר הסחורה סופקה למילצ''ן ולפאקר בהתחלה, ואיש לא הציג ראייה, שרוב הסחורה אכן הגיעה לנתניהו ולרעייתו, לבד מסיפוריה השקריים וחסרי הראיות של הדס קליין.

לכן, מראש אין לחשבוניות הללו שום ערך להוכחה כלשהי בתיק 1000.

אלא שעו"ד עמית חדד, פרקליטו של נתניהו בתיק 1000, מערער על קבילות החשבוניות והשופטים יצטרכו להחליט בעניין.

למה לא בדקו את ערימת החשבוניות?
לא רק שמדובר בחשבוניות לא מקוריות, אלא רק בהעתקים, גם אין שום אסמכתא מקבילה, בדמות אישורי תשלום כמו העברות בנקאיות או תשלום בכרטיסי אשראי, כפי שתואר בעדותה של קליין. אין גם קבלות ואין תעודות משלוח. פשוט העלימו את כל הראיות, ובכוונה. 

הפרקליטות והמשטרה "דילגו" (משום מה) על הראיות החשובות הללו, כולל תעודות משלוח ש"נעלמו".

השורה התחתונה: יש העתקי חשבוניות, אין אסמכתאות על תשלום ועל העברת הסחורה.

אמנם, הספקים טוענים, שמדובר בחשבוניות של העסק שלהם, אבל בלי הצלבות של תשלומים ותעודות משלוח - ההצהרות הללו חסרות ערך ובוודאי שאינן רלוונטיות כלל לכתב האישום נגד נתניהו.
 
בדיון האחרון, כמו בדיונים אחרים, השופט בר-עם הקשה על הפרקליטות בסוגייה ושאל את אנשי התביעה למה לא נבדקו חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי כדי להצליב בין החשבוניות לבין התשלום בפועל.

התשובות לא הניחו את דעתו. בר-עם עיקם פרצוף והתעלומה נותרה בעינה.

התחושה שלי היא, שהפרקליטות והמשטרה לא בדקו זאת משום שהן חששו, שעלולים להתגלות אי סדרים בין החשבוניות לתשלום, דבר שיערער את תפירת התיקים.

דברים תמוהים בערמת החשבוניות
אבי וייס חד העין ואנשי מקצוע שמו לב לדברים מאוד תמוהים בערמת החשבוניות:

הראשון, קליין התבקשה או התנדבה למסור חשבוניות של הספקים. איך היא עשתה זאת? במצגי שווא למנהלת החשבונות של מילצ''ן, שרה שוחט, כאילו מדובר בדרישת מילצ''ן.

לאחר שהחשבוניות הוצגו מסרה אותן קליין לחוקר במקומות מפגש מסתוריים וחשוכים. הפעולות הללו התבצעו בשלהי 2016 ועוררו תמיהות רבות בחקירתה הנגדית של קליין.

כשנה יותר מאוחר המשטרה לא הסתפקה בהררי החשבוניות, שהשיגה קליין, ופנתה שוב, בצעד לא מובן, לעסקים עצמם - הפעם בדרך המלך - עם צו להבאת מסמכים.

למה העבודה הכפולה? מתירוצי הפרקליטות עולה, כי היו חסרות להם חשבוניות. אבל הרושם שנוצר הוא, שהם חיפשו עוד ועוד חשבוניות, גם אם הן לא רלוונטיות, כדי לנפח את הסכומים בכתב האישום.דוד בבלי צילום אלי ציפורי

נמשיך הלאה: בעדותו של דוד בבלי (הבעלים של י.ד. עסקים, בתמונה משמאל צילום אלי ציפורי) נראה היה, שהוצאת החשבוניות הראשונה נעשתה מאחורי גבו והוא ידע עליה רק בדיעבד.

אמנם, לפעמים לקוחות פונים לאנשי הנהלת חשבונות בעסק מסוים ומבקשים העתקי חשבוניות - דבר שבשגרה, אבל פה הייתה בקשה חריגה מאוד להוציא עשרות אם לא מאות חשבוניות. שבעל העסק לא יידע על זה?

והדבר הכי תמוה: העתקי החשבוניות הללו הוצאו בשעות בלתי שגרתיות (כאן), בשעות הערב המאוד מאוחרות, אפילו ב-1 אחרי חצות, ומי שעשתה זאת היא עובדת י.ד. עסקים בשם ירדנה, שכבר לא עובדת בחברה. ירדנה העבירה בפקס את החשבוניות להדס קליין, ושעת השליחה מתועדת בחשבוניות עצמן (ראו צילום באדיבות אבי וייס).
חשבוניות
 
למה עובדת בהנהלת חשבונות צריכה להוציא חשבוניות בשעות המאוחרות ששעות הפעילות של העסק הן בין 9 בבוקר עד ל-6 בערב? לא ברור.

יתירה מזאת, אבי וייס מצא, שבקניות השמפניות ועוד ב-2015 וב-2016, כמעט כל החשבוניות הופקו סביב שעת בוקר מוקדמת יחסית (כאן), לפני 9 בבוקר, עוד לפני שהעסק נפתח (כאן).

למה מישהו בעסק הפיק חשבוניות עבור ההזמנות של הדס קליין דבר ראשון בבוקר, עוד לפני שמקבלים קונים והזמנות? עוד תעלומה.

המטרה מקדשת את האמצעים
מה שבטוח הוא, שהקשר של י.ד. עסקים עם הדס קליין היה אך ורק באמצעות פיינטוך, בבלי כלל לא דיבר איתה וספק אם הוא שמע את שמה עד להתפוצצות הפרשה ולחקירות.

בכל מקרה, כשמצרפים את הטענות של בבלי, שמפורטות בכתב ההגנה, שהגיש בזמנו על שימוש של שותפו פיינטוך ובנו, לכאורה, ב"קוד המחשב" (שסירבו למסור לבבלי) כדי לבצע שינויים ותיקונים במאגרים, לרבות מחיקת מידע (איזה מידע? בבלי לא פירט), (הפרטים - כאן), מתחדדות עוד יותר התמיהות הנוגעות לקבילות החשבוניות.

צרפו לזה את רכישות הטקילות היקרות ב-1,500 ₪, שביצעה קליין באמצעות פיינטוך גם כשמילצ''ן לא נמצא בארץ, את רכישת הסיגרים בדיוטי פרי (הברחות ללא מיסים) - ותקבלו תעלומות, שהפרקליטות והמשטרה לא טרחו כלל לבדוק.

למה? אתם כבר יודעים. המטרה מקדשת את האמצעים.

8.10.22: חלק שני:
חשיפות, הערות, מסמכים, תוספות, ניתוחים וקישורים מאבי וייס:
 
א. מסמכים:
קובץ מרוכז של כל החשבוניות, שהסוכנת המשטרתית הדס קליין העבירה למשטרה ושהחלו להיחשף בבית המשפט המחוזי בי-ם: כאן
קובץ מרוכז (המכיל 17 קבצים) של 14 החקירות שהדס קליין עברה בלהב 433 - כאן.
קובץ מרוכז של דפי החשבונות, שהדס קליין העבירה ב-2 קבצים למשטרה - כאן.
סיכום משיכת המזומנים מ-2 החברות של ארנון מילצ''ן וחשבונו הפרטי בשנים 2011 עד 2017, ממסמכים, שהוגשו לביהמ"ש ונרשמו בנט משפט ושהדס קליין נחקרה עליהם בחקירה הראשית והנגדית - הסיכום נמצא - כאן.
סיכום המפגשים החשאיים של הדס קליין עם המפעיל שלה - פקד עידן אדירם מלהב 433 יש - כאן
מסמך של דוד בבלי כנגד דובי פיינטוך מ-2016 (בדיון משפטי שלא הסתיים, כי דובי פיינטוך משך את תביעתו עוד לפני "קדם משפט") - כאן
מסמך חישוב של הכמויות של שמפניות וסיגרים שיש בכתב האישום המצביע שכל החישובים של המשטרה והפרקליטות - שגויים - כאן
גיבוב של מספרים ללא כל מתודולוגיה.

קובץ עדויות הדס קליין בלהב 433 מ-2016 עד 2021 - כאן, קבצי עדויות הדס קליין בסוף 2021 - כאן

ב. ניתוחים חשובים נוספים: 
1. הנתונים שיש בכתב האישום לא קשורים לשום מציאות.
יתרה מכך, הדס קליין מסרה לחוקרים בסוף 2016 העתקי חשבוניות שקיבלה בפקס, (כל קבצי החשבוניות, שמסרה לחוקר במפגשים חשאיים בסוף 2016 יש כאן וגם כעולה במפורש בעדותה בביהמ"ש - כאן).
זאת, כדי להעלים את החשבוניות המקוריות של הנהלת החשבונות של מילצ''ן, כי היו על החשבוניות המקוריות הערות של הדס קליין בכתב ידה ושל אחרים, מה שהיה מסייע לפענח: לאן הלכו המוצרים הללו. בהעתקים חדשים של מסמכים, שנשלפים ממחשבי הספקים ב-2017, אין את הרישומים הללו בכתב יד.

יודגש שוב, שהחשבוניות הופקו עבור הדס קליין בשעות מוזרות ולא ע"י מנהל החשבונות הקבוע של חברת י.ד. עסקים, אלא ע"י עובדת החברה בשם ירדנה (ייתכן שאולי היא הייתה אז קשורה לדובי פיינטוך, שסולק חצי שנה קודם לכן מהחברה, נושא שיורחב בהמשך הכתבה), כמופיע בתצלום הבא:
ירדנה

ככה תפרו את תיק 1000, מפיברוק חשבוניות והעלמת חשבוניות מקוריות, העלמת תעודות משלוח והעלמת קבלות.

2. הפיברוקים זועקים מכל פינה: בחשבוניות שהדס קליין הביאה למשטרה בסוף 2016: כבר בבדיקת קובצי החשבוניות הראשוני, שהדס קליין הביאה בחשכת הליל בחניון ברעננה לפקד עידן אדירם מלהב 433, בדצמבר 2016, כמופיע בקובץ הריכוז כאן, אבי וייס גילה כמות גדולה של אנומליות שחלק מהן מצוי כאן (כלומר: מועדי הרכישות, ההיקפים ומגוון המוצרים, מצביעים בברור, שאלו רכישות למסיבות ואירועים גדולים, ולא לצריכה אישית של ביבי ושרה נתניהו).

האנומליות הברורות הללו דרשו בדיקה מעמיקה מול הדס קליין, ואכן הסנגור, עו"ד חדד, חקר את הדס קליין בצורה מעמיקה בחקירה הנגדית (ראה פירוט בנספח כאן למטה) על האנומליות הללו והוכיח בבית המשפט, שהרכישות הללו אכן היו למסיבות של מילצ''ן ופאקר, ושלנתניהו לא היה קשר ישיר אליהן.

זה בכלל לא הפריע למשטרה ולפרקליטות לכלול בכתב האישום את הצריכה האדירה, שהייתה במסיבות הללו - לחובתו של נתניהו. קוראים לזה בעברית: פיברוק תיק.  

יתרה מכך, בחשבוניות הללו היו כפילויות, והמשטרה (וגם הפרקליטות) כלל לא שמו לב לכפילויות הללו (רשלנות רבתי בחקירת התיק ובהכנת כתב האישום). לכן, המשטרה והפרקליטות ספרו את הסכומים בחשבוניות הללו פעמיים ופעם אחת גם שלוש פעמים! דוגמה אחת לכפילויות (מספרי החשבוניות המסומנות נמצאות בקובץ החשבוניות כאן) יש כאן בתצלום:
כפילויות

יודגש, שהמשטרה קיבלה ואספה 3 פעמים חשבוניות רכישה של מילצ''ן ופאקר מהספקים: פעם ראשונה זה התקבל מהדס קליין בסוף דצמבר 2016, פעם שנייה ממנהלות החשבונות של חברות מילצ''ן ופאקר בתחילת 2017 ופעם שלישית זה התרחש כשהמשטרה הלכה בעצמה לספקים, במחצית השנייה של 2017 וקיבלה מהם שוב העתקי חשבוניות, שנשלפו מהמחשבים שלהם. אין כרגע הסבר מניח את הדעת למה שה התרחש כך, אך סביר להניח, שהחוקרים והפרקליטים רצו לנפח את הרכישות למיליון ש"ח, ולכן כל הזמן חיפשו עוד חשבוניות, לא חשוב מה, העיקר שניתן יהיה לנפח את הסכומים.
התוצאה: בלגן לא נורמלי בחישובים. כך, שבספק אם אפשר להסתמך על איזו טבלת חישוב של רכישות.

יתרה מכך, וזה מתואר בהרחבה כאן, ביום התשיעי (ב-14.9.22) של החקירה הנגדית של הדס קליין, כשנתיים אחרי שהחשבוניות נתפסו ע"י המשטרה, ואחרי סיום החקירה, אחרי השימוע, אחרי שכתב האישום הונח ע"י היועמ"ש על שולחן הכנסת ובמקביל להגשת כתב אישום לבית המשפט המחוזי בי-ם, ביום 16.1.2020, נחשף, שפקד ארנון אליעז, רואה החשבון של יאח"ה, ביצע השלמת חקירה (לא ברור באישור של מי) וערך חישוב מחדש של כל החשבוניות וניסה לעשות בהן סדר (החישוב החדש שלו נמצא כאן, והוא שונה לחלוטין מחישוב קודם, שהוא עצמו ערך בסוף 2017 רק לגבי הסיגרים - כאן).

עדכון 28.4.23: פורסם מסמך של הצוער ארנון אליעז (רואה החשבון של יאח"ה) שבו הוא מציין שהכין טבלאות רכישה של משקאות וסיגרים ע"י מילצ'ן, המזכר מ-17.9.17כאן

החישוב החדש של רואה החשבון של יאח"ה מ-2020 נראה על פניו כפיברוק ענק, כמוסבר כאן

בכל מקרה, התוצאה הסופית בטבלאות של רואה החשבון של יאח"ה מינואר 2020 שונות מהותית בכל המספרים ובכל הסוגים (סיגרים ושמפניות), מהטבלה שהוצגה ע"י הפרקליטות בכתב האישום ואפשר להדגים את הפערים הללו - שקיימים בכל שנה ובכל פריט כמודגש בתצלום הבא, כשמודגשות בו השנים 2012 ו-2013 (מצד ימין זו טבלת הסיכום לגבי מילצ''ן שיש בכתב האישום ומצד שמאל זו הטבלה של רואה החשבון של יאח"ה מ-2020 גם כן לגבי מילצ''ן):
הפערים

יודגש, שיש הבדלים עצומים בין סיכום הרכישות של המשטרה במסמך סיכום החקירה של המשטרה ב-2018 (כאן), לבין טבלת טיוטת כתב האישום לשימוע (במסמך המכונה "כתב החשדות") מ-2019, לבין הטבלה של כתב האישום מתחילת 2010, וטבלת כתב האישום המתוקן מינואר 2021, אבל ההבדלים הללו במספרים בין מסמכי הפרקליטות בינם לבין עצמם בין 2019 עד 2021, מתגמדים ליד הפערים העצומים בכל השנים הרלוונטיות לכתב האישום ובכל הפריטים (סיגרים ושמפניות), בין הטבלה של רואה החשבון של יאח"ה מ-2020, לבין הטבלה שבכתב האישום (הראשון מ-2020 והשני המתוקן מ-2021), שהוגש לבית המשפט המחוזי בי-ם. 

כלומר: רק מהסתירות המוחלטות במספרים בכל הטבלאות, בין המשטרה לפרקליטות, לפי דיני הראיות, יש כאן בעיה חמורה ויש הטוענים, שאי אפשר לקבל את המספרים שמוצגים בכתב האישום בתיק 1000. 

3. האם יש חשבוניות, שלכאורה בוצעו בהן זיופים, ולמה?

הדס קליין מסרה ב-18.12.16 (זו הפגישה החשאית השנייה של הדס קליין עם החוקר פקד עידן אדירם), מסמך הנמצא כאן ומכיל בתוכו 34 חשבוניות של חברת י.ד. עסקים מראשון לציון, והחשבוניות הללו התקבלו אצל הדס קליין, בפקס באותו ערב - 18.12.16, ב-9 בלילה, עם חותמת "נאמן למקור" ו"העתק משוחזר", חשבוניות שנשלחו מהפקס של י.ד עסקים בראשון לציון לפקס של הדס קליין בהרצליה. היא (הדס) הדפיסה את הפקסים, צרפה מזכר משלה ונפגשה כבר באותו לילה עם החוקר, בחניון חשוך ברעננה, ומסרה לו את קובץ המסמכים הזה.

כל החשבוניות מסודרות בקובץ, שמסרה הדס קליין לחוקר, בסדר עולה, משנת 2014 ועד שנת 2016. נקודה זו מאוד חשובה להבנת המשך הניתוח. 

יצוין, שכל התהליך הזה הוא חשוד ביותר, שכן פקד עידן אדירם גר במרחק של כ-750 מטר מהדס קליין (9 דקות הליכה, או דקת נסיעה ברכב) ולא ברור למה שניהם נסעו מהרצליה באמצע הלילה להיפגש בגשם במזג אויר די סוער, שהיה אז בסוף 2016, בחניונים חשוכים ברעננה, ולא נפגשו בדירת סוכנים, או באופן מסודר במשרדי להב 433 בלוד.

תשומת לב, שמתצלומי החשבוניות שיש בקובץ, שמסרה הדס קליין, רואים שג'יימס פאקר היה חבר במועדון הלקוחות של בית העסק י.ד. עסקים. כלומר: מועדי הרכישות המדויקים (והרכישות עצמן), שבהם ביצע ג'יימס פאקר את רכישותיו כ"חבר מועדון", אמורים להיות מתועדים ברישום הפנימי של בית העסק ב"מועדון הלקוחות". אולם, המשטרה לא ביקשה (ככל הידוע כרגע) את הרישומים הללו ממועדון הלקוחות של העסק. 

כשעוברים על 34 החשבוניות, שנחשפו בזמנו באתר Telecom News, מיד עלה משהו מוזר ביותר ואף חשוד, בחשבוניות המסומנות 6 ו- 7 בקובץ החשבוניות (כנראה המספור הזה בכתב יד מצד שמאל למעלה על החשבוניות, הוא של פקד אדירם). 

עפ"י התאריך, שיש על החשבוניות, חשבונית המסומנת 6 (צילום חשבונית מס'' 68369 במלואה כאן) וחשבונית המסומנת 7 (צילום חשבונית 68385 במלואה כאן), שתיהן הוצאו באותו תאריך: 16.4.2015. 

החשבונית המסומנת 6 (מספרה 68369) הוצאה עפ"י הזמן, שהודפס על החשבונית - בשעה 8:44 וחשבונית המסומנת 7 (מספרה 68385) הוצאה ממש דקה לפניה: בשעה 8:43.

אגב, אלו שעות לא שגרתיות להוצאת חשבוניות, שכן העסק נפתח בשעה 09:00 לרוכשים (כמעט כל החשבוניות הוצאו בשעות מוזרות הללו, ראה ניתוח לעיל).

ניתן לראות את המספור, התאריך והשעה בברור, בחיתוך צילומי 2 החשבוניות הללו, שיש כאן מתחת.
חשבונית ראשונה

חשבונית שניה

אולם עפ"י מספור החשבוניות - זה לא יכול להיות בשום אופן. 

חשבונית מס'' 7, שהוצאה כאמור בשעה 8:43, נושאת מס'' "חשבונית מס" - 68385 ואילו חשבונית מס'' 6, שהוצאה בשעה 8:44, נושאת מס'' "חשבונית מס" - 68369.

כלומר על פי מספור חשבוניות המס הללו, חשבונית מס'' 7 חייבת הייתה לצאת, כרונולוגית, לפני חשבונית מס'' 6, שכן הנומרטור (המונה הרץ של מספור החשבונית) של חשבונית מס'' 6 מקדים את זה של חשבונית מס'' 7 - ב 16 מספרים (!).

כלומר: זה בלתי אפשרי שיש הפרש של 16 מספרים של חשבוניות בהפרש של דקה, בעוד שהמאוחר יותר מקדים בדקה את קודמו. 


דהיינו, כדי להבין ולחדד את הבעיה: עפ"י השעה, שמודפסת על החשבוניות, חשבונית מס 68385 הוצאה דקה לפני חשבונית מס 68369, אבל מבחינת מספור, היא 16 מספרים אחריה, מה שלא הגיוני. 

כ"כ, לא ברור איך בהפרש של דקה אחת הוצאו 16 חשבוניות (שזה ההפרש בין 2 החשבוניות הנ"ל), כאשר להפיק חשבונית אחת לוקח יותר מדקה.

יתרה מכך, ב-2 החשבוניות הוזמן אותו פריט בדיוק: "מואט ושנדו רוזה (Black tie) באריזת מתנה 750/6", בהפרש של דקה בין 2 החשבוניות. כאשר בחשבונית 68369 נרכשו 12 יחידות של המוצר הזה ובחשבונית 68385 נרכשו 6 יחידות של אותו מוצר בדיוק, עם אותו מספר קטלוגי, ולא ברור למה היה צריך לפצל רכישה של אותו מוצר בדיוק, בין 2 חשבוניות, שיש ביניהן הפרש של 16 מספרים עוקבים בסדר החשבוניות ופער של דקה בהפקה.

כ"כ יש דבר מוזר ביותר במזכר המקדים של הדס קליין לקובץ החשבוניות, מזכר המופנה לחוקר, שנכתב על ידה באותו יום בו מסרה לו את קובץ החשבוניות (18.12.16), כאשר היא טרחה לציין ולהדגיש, שדווקא מהסוג הזה של היינות, נשאר מלאי ב-2 הבתים של ג'יימס פאקר, בקיסריה ובת"א, כמופיע בתצלום הבא:

מזכר הדס קליין
הערה: סוג המשקה הזה איננו שייך למה שמיוחס בכתב האישום למשפחת נתניהו...

כדי לנסות ולהבין כאן מה קרה, הצילום של 2 החשבוניות הללו הוגדל, ואז מיד מבחינים שנעשה איזה שינוי, שאפשר לכנותו זיוף (לכאורה) ב-2 החשבוניות.

בחשבונית 68385 השינוי הוא די ניכר בהגדלה, והשינוי הוא גם בדקת הזמן (הספרה 3 הולבשה על סיפרה שקשה לזהות, שהייתה שם קודם) וגם הייתה התערבות בשנה, שהפכו אותה מ-2016 ל-2015. 
הגדלה במסמך השני

לעומת זאת, בחשבונית 68369 הזמן נראה ברור ולא נראה שעבר שינוי, אבל התאריך כן עבר שינוי: יש כאן איזו התערבות גם בספר 6 של היום (16), גם בחודש (04) וגם בשנה (קשה לזהות את המספרים שיש מתחת, שהיו שם קודם):
הגדלה חשבונית ראשונה

כלומר: חשבונית 68385 היא, לכאורה, ממה שרואים בהגדלה, מ-2016 ולא מ-2015.

התאריך של חשבונית 68369 לא מספיק ברור, מאיזה תאריך מדויק הוא.

אבל זה לא מסתדר עם סדר החשבוניות, שיש בקובץ, כפי שציינתי לעין.

כי אם חשבונית 68385 היא מ-2016, ולא מ-2015מה היא עושה בתוך רצף חשבוניות של אפריל 2015??  

כ"כ, איך ייתכן, ש-2 חשבוניות, שהוצאו בהפרש של שנה זו מזו - ההפרש בנומרטור (המספור הרץ) של החשבוניות הללו הוא רק 16 מספרים? הרי העסק הזה מוציא עד עשרות חשבוניות ביום. כך, שההפרש ביניהן היה אמור להיות של כמה אלפי מספרים, לא של 16 מספרים. 

כפי שניתן לראות בקובץ החשבוניות, החשבונית הראשונה שיש בה מאפריל 2016 (מ-3.4.16) מספרה הוא 97823, כמעט שלושת אלפי מספרים אחרי 68385, שזה מספר הגיוני בהיקף וקצב הוצאת החשבוניות בעסק הזה. אז למה היה צורך בשינוי הזה בחשבונית 68385, כדי להפוך אותה מחשבונית של 2016 לחשבונית של 2015? זה לא ברור.


זה די מוזר, ממש בעייתי ועל כן יש חובה לדרוש את המקור, כדי שמז"פ המשטרתי יבדקו זאת, אם תיפתח חקירה בנושא. כרגע, לא ידוע בוודאות מה מהות הזיוף, ככל שבוצע, ומי מעורב בכך.

מדובר כאן בתעלומה, שכרגע אין לה הסברים מניחים את הדעת, שאולי מוסברת בשליטה, שנחשפה ע"י אלי ציפורי כאן, שלדובי פיינטוך, אחד מהבעלים (בעל מניות מיעוט) לשעבר של י.ד. עסקים וידידה של הדס קליין, הייתה שליטה וגישה בלעדית למערכות המחשוב של החברה, "מתחת לאף ומאחורי הגב" של בעלי החברה (דוד בבלי, מייסד החברה, בעל השליטה ובעל מניות הרוב), מה שהוביל לסכסוך מר ביניהם ולסילוקו של דובי פיינטוך ובנו מהעסק. 

וכך כותב דוד בבלי לבית המשפט המחוזי בלוד על דובי פיינטוך (התובע), שותפו לשעבר, והציטוט הזה מדבר בעד עצמו:

דובי פיינטוך נגד דוד בבלי

נספח הכתבות והמסמכים הרבים לגבי עדותה של הדס קליין (בתמונה משמאל):
הכתבה המתייחסת לעדויות הספקים של המשקאות האלכוהוליים והסיגרים בהקשר לעדותה של הדס קליין - כאן.הדס קליין צילום אלי ציפורי
הכתבה המתייחסת ל-4 ימי החקירה הנגדית - השמיני, התשיעי והעשירי של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד והיום ה-11 ע"י עו"ד נוית נגב ועדכונים נוספים עד 2.10.22 חלק ד'' - כאן.
הכתבה המתייחסת ל-3 ימי החקירה הנגדית - החמישי, השישי והשביעי של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד ועדכונים נוספים חלק ג'' - כאן
הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה, חלק ב''" - כאן
הכתבה: חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו" - כאן
הכתבה: הדס קליין מונתה לדירקטור יחיד באחת החברות של מילצ''ן חודשיים לפני חקירתה - כאן
הכתבה "תיקי האלפים ממשיכים להתמוטט גם בפגרת ביהמ"ש. עדכונים בזמן הפגרה, חלק א''" - כאן.
הכתבה המתייחסת  ל-2 ימי החקירה הנגדית - השלישי והרביעי של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד ועדכונים נוספים חלק ב'' - כאן.
הכתבה המתיייחסת ל-2 ימי החקירה הנגדית הראשונים של הדס קליין ע"י עו"ד עמית חדד ועדכונים נוספים חלק א'' - כאן.
הכתבה המתייחסת לחקירה ראשית של הדס קליין  כאן.
סרטוני יוטיוב - כאן (יולי 2022) כאן (אוגוסט 2022) כאן (ספטמבר 2022) וכאן (אוקטובר 2022).

 
INVOICE FREE
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

ברכה לכל קוראינו ולכל כוחות וזרועות הביטחון לקראת יום העצמאות 2024, שבו נחגוג 76 שנה לתקומת עם ישראל במדינת ישראל. 

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים