מחקר מנהלי שיווק: ישראל במקום 1 בעולם בשימוש במקורות דאטה לצרכי שיווק

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Israel ICT >> מחקר מנהלי שיווק: ישראל במקום 1 בעולם בשימוש במקורות דאטה לצרכי שיווק
מחקר בקרב מנהלי שיווק: ישראל במקום ראשון בעולם בשימוש במקורות דאטה לצרכי שיווק
מאת: מערכת Telecom News, 20.5.20, 15:55סיילספורס
 
במחקר המגמות הבולטות בעולם השיווק ל-2020 בלטה ישראל מבין שאר המדינות באסטרטגיית השיווק לצרכנים. הדו"ח מהווה מדריך רלוונטי מתמיד ומועיל במיוחד למשווקים ופרסומאים, ומספק נתונים בעלי ערך בזמנים של חוסר ודאות כמו היום. מהם הטרנדים, שיובילו לשינויים הגדולים בעולם השיווק בעשור הקרוב?

חברת סיילספורס, שעוסקת בתחום ה-CRM ושירותי הענן, פרסמה היום את המהדורה השישית של דו"ח "מצב השיווק" שלה. החברה אספה נתונים מכמעט 7,000 מנהלי שיווק ברחבי העולם, והתפרשה על פני 6 יבשות, בדיוק כשהחל משבר הקורונה.
לאחר ניתוח קפדני של תוצאות הסקר, המחקר מעריך, שתובנות הדו"ח מהוות מדריך רלוונטי מתמיד ומועיל במיוחד למשווקים ופרסומאים, ומספק נתונים בעלי ערך בזמנים של חוסר ודאות כמו היום. מדינת ישראל בלטה מבין שאר מדינות העולם באסטרטגיית השיווק לצרכנים.

המגמות, שנחשפו בדו"ח "מצב השיווק", נאספו ממובילי שיווק מחברות B2C, B2B ו-B2B2C ברחבי 30 מדינות, בהן 150 משיבים מישראל, שהראו את הממצאים הבאים:

מדינת ישראל במקום הראשון בעולם בשימוש במקורות דאטה לצרכי שיווק - השימוש בישראל במקורות דאטה כגון תוצאות חיפוש, קופות רושמות, מועדוני לקוחות, דיוור ישיר, רשתות חברתיות וכד' לצרכי שיווק גבוה במיוחד. ישראל מובילה עם שימוש ב-26 מקורות דאטה בשנת 2020 לעומת ממוצע עולמי של שימוש ב-10 מקורות דאטה בלבד לשנה זו. כ"כ, מנהלי שיווק בישראל צופים, שמספר מקורות הדאטה יגדל לשימוש ב-32 מקורות דאטה ב-2021, לעומת ממוצע עולמי הצופה שימוש ב-12 מקורות דאטה בלבד.

המדינות עם המספר הנמוך ביותר של מקורות דאטה בהם משתמשים הן אוסטרליה וניו זילנד, פיליפינים, קנדה ודרום אפריקה עם שימוש ב-5 מקורות בלבד. לעומתן, המדינות עם מספר מקורות המידע הגבוה ביותר אחרי ישראל הן יפן (במקום השני  עם שימוש ב-25 מקורות), שוויץ והודו (שתיהן במקום השלישי עם שימוש ב-20 מקורות).

הגידול הגדול ביותר במספר המקורות הצפוי בשנה הבאה הוא בבלגיה ובברזיל, שם מספר המקורות צפוי לגדול ב-7 מקורות דאטה נוספים. במקום השני ישראל עם 6 מקורות דאטה נוספים, לעומת הממוצע העולמי של גידול ב-2 מקורות דאטה. כל מנהלי השיווק בעולם, שהשתתפו במחקר, העידו, שריבוי מקורות מקשה עליהם לתכנן ולהעריך את קמפיין השיווק, והם שואפים לאיחוד המקורות ככל הניתן במערכת אחת מקיפה.

בישראל משקיעים יותר תקציב במחקר, תוכן וטכנולוגיה מתקדמת, מאשר בפרסום מסורתי - מנהלי השיווק בישראל העידו, שהם משקיעים את רוב תקציב השיווק השנתי מסוג B2C ב-3 תחומים עיקריים:

במקום הראשון, מחקר (22%),
במקום השני תוכן (21%)
במקום שלישי חדשנות טכנולוגית (21%).

זאת, לעומת רוב מנהלי השיווק בעולם (13 מדינות מתוך 30 שנשאלו), שמשקיעים את החלק הגדול ביותר של התקציב בפרסום מסורתי (כאשר הממוצע העולמי עומד על השקעה של 23% מהתקציב). במקום השני (11 מדינות מתוך 30 שנשאלו) מנהלי השיווק בוחרים להשקיע בחדשנות טכנולוגית (ממוצע עולמי של 21% - כמו הממוצע בישראל), ובמקום השלישי בתוכן (ממוצע עולמי של 18% - פחות מהממוצע בישראל).

בנוסף, ישראל נמצאת במקום השני בעולם מבחינת ההשקעה במחקר, אחרי פולין, שם ממוצע ההשקעה במחקר עומד על 25% (לעומת 22% בישראל וממוצע עולמי של 16% בלבד). מנהלי השיווק בישראל העידו, שהאמון בפרסום מסורתי ירד בקרב הצרכנים הישראלים וכעת על המשווקים למצוא דרכים חדשות ומתקדמות יותר לפנות ללקוחות.

טרנדים, שיובילו לשינויים הגדולים בעולם השיווק בעשור הקרוב - מנהלי השיווק נשאלו מה לדעתם צפוי להביא לשינוי הגדול ביותר בעולם השיווק בעשור הקרוב. בישראל מאמינים, ש-3 השינויים הגדולים ביותר יהיו בתחומים הבאים:

במקום הראשון, הרחבת הקהלים הקיימים והצטרפות קהלים חדשים לזירה הדיגיטלית, לרבות דור ה-Z והדור שיבוא אחריו, עם שינוי הרגלים ושפה דיגיטלית חדשה, שחברות תצטרכנה ללמוד ולאמץ. מנהלי השיווק מאמינים, שבעשור הקרוב מאמצי שיווק רבים יותר מאלה הקיימים היום, יופנו לזירות הדיגיטליות לאור גידול האוכלוסיה המשתמשת באינטרנט.

במקום השני, מנהלי השיווק צופים, ששינויים רגולטורים וחקיקתיים בעולמות התוכן הממומן וערוצי השיווק השונים יכנסו לתוקף, לרבות תקנות פרטיות.

במקום השלישי, מנהלי השיווק בישראל מאמינים, כי טכנולוגיית VR (מציאות מדומה) צפויה להכניס כלים חדשים לעולם השיווק ולפתוח אפשרויות נוספות. מנהלי השיווק בשאר העולם חושבים דומה אך מוסיפים תחום נוסף, שלדעתם צפוי להיות בעל השפעה גדולה - רשת דור 5 בתקשורת, שצפויה גם היא לאפשר טכנולוגיות שיווק חדשות.

שיווק בערוצים דיגיטליים - עוד מצא הדו"ח, שבשנתיים האחרונות חלה עליה של 28.5% בהשקעה בשיווק בערוצים דיגיטליים בכל השווקים, שהשתתפו במחקר.

העליה הגדולה ביותר - 40% נרשמה בשיווק במנועי חיפוש (SEM).

במקום השני, חלה עליה בשת"פים עם קהילות רשת כגון קבוצות פייסבוק או ווצאפ, פורומים נישתיים באתרי תוכן ועוד (35%),
ובמקום השלישי נרשם גידול בשיווק באפליקציות מובייל.

הגידול הקטן ביותר (7% בלבד) חל בהוצאות השיווק דרך אתר הבית של החברה או המותג, אך למרות זאת, מנהלי השיווק העידו, שאתר החברה הוא ערוץ התקשורת העיקרי עם הלקוח. 

אוליבייה אלבז, ראש מערך המכירות, סיילספורס ישראל וסגן נשיא בכיר לאזור EMEA. "משבר הקורונה מכריח את המשווקים בישראל לחשוב מחדש על כל היבט בעסק שלהם, החל מסדרי עדיפויות אסטרטגיים ואתגרים, וכלה במיומנויות הטכנולוגיות והצוותיות הדרושות להם, כשהם מנווטים חזרה לעבודה בזמן משבר עולמי, ולאחר מכן גם להמשיך למצב את חוויית הלקוח במקום הטוב ביותר להצלחה בשנים הבאות. התובנות בדו"ח 'מצב השיווק' השנה הן מדריך רלוונטי ומועיל למשווקים כאשר הם ממשיכים להתאושש ולבצע שינוי בעסקיהם".

סיילספורס
סיילספורס 
סיילספורס



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

7-9/12/20 - Sports Tech Nation Summit 2020

5-6/1/20 - AI & Data Summit

18-20/5/21 - EcoMotion 2021



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

שר התקשורת חתם על הטבה רגולטורית של מאות מיליוני ש"ח ל-3 טייקונים! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן






 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים