Telecom News - תיק 1000: יום רביעי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום רביעי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום רביעי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: היום הרביעי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 17.4.23, 10:34
מומי משולם צילום אלי ציפורי


כתבה זו עוסקת בהמשך חקירת עד התביעה נצ"מ מומי (שלמה) משולם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), שנקטעה לפני פגרת מרץ ופגרת פסח בביהמ"ש המחוזי בירושלים, ובהמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-17.4.23 

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון לפני פגרת מרץ בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם בתיק 1000 (עדותו נקטעה לטובת העדות של רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון בתיק 4000): תיק 1000: היום השלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפיםכאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו הקודמים).  

הכתבה האחרונה מדיוני ביהמ"ש המחוזי בי-ם לפני פגרת מרץ: 
תיק 4000: היום השלישי בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים (עם לינקים לכתבות של 2 הדיונים הקודמים) - כאן.

במרץ עד מחצית אפריל הייתה פגרה של חודש שבתון של 2 שופטים (ופגרה בפסח), במהלכה התקיימו דיונים טכניים על עדים רק עם השופט 
עודד שחם, ללא דיונים פתוחים לציבור. בדיונים בדלתיים סגורות הוסכם בין התביעה להגנה על קיצוץ כמה עשרות עדי תביעה (כ-60), שלא יעידו פיזית בביהמ"ש/שתימסר עדותם בכתב/שייחקרו רק בחקירה נגדית. קרוב לודאי, שהורדו רק עדים טכניים. המטרה הייתה לזרז את סיום החלק של התביעה במשפט, שלאחריו יבוא החלק של עדי ההגנה. קשה כרגע להעריך את מועד סיום חלקה של התביעה כי לוחות הזמנים הם תמיד גמישים ועשויים להשתנות. בכל מקרה, זה לא שינוי גדול במשך ההליכים. 
הערת מערכת: יש לציין, שמדובר בביזיון ובכישלון אדיר מימדים של השופט שחם והפרקליטות, "שהצליחו" להוריד רק כמות זעומה של "עדי תביעה", מה שמבטיח, שהמשפט יתנהל עוד שנים. בנוסף, הרעיון ,שהועלה אצל השופט שחם, בנוגע לגישור, נפח את נשמתו במסגרת הכישלון הזה.

הכתבה: החל מ-5.3.23 עדכונים בתיקי האלפים בזמן שבתון השופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים וב"פרשת האזנות הסתר בתיקי האלפים" עד 14.3.23 כולל כאן.

הכתבה: 
המשך מ-15.3.23 של עדכונים בתיקי האלפים בזמן שבתון השופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים וב"פרשת האזנות הסתר בתיקי האלפים" עד 31.3.23 כוללכאן.

הכתבה: 
המשך מ-2.4.23 עד 16.4.23 כולל של עדכונים בתיקי האלפים בזמן שבתון השופטים בבית המשפט המחוזי בירושלים וב"פרשת האזנות הסתר בתיקי האלפים", וגם בפרשת המימד החמישי כאן. 

17.4.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות המביכה של רביב דרוקר, חלק 2: עו"ד אילן בומבך מטיח בדרוקר: "זו עיתונות? זו פרשנות? זה רביב דרוקר הגדול? למה לא בדקת את התגובות שניתנו לך? ועשרות פעמים דרוקר אומר "לא יודע, לא זוכר, אין לי מושג" - כאן.

אלי ציפורי מדווח מביהמ"ש: "מי אמר שיש מחסור בכוח אדם במשטרה או אין תקציבים? ניצב מישנה מומי משולם הגיע היום עם 2 מאבטחים!".

חקירה נגדית של נצ"מ מומי משולם ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, תמונת מסך)עמית חדד צילום מסך

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: עו"ד עמית חדד: "הסיבה שזימנתם את הדס קליין לחקירה ב-6 באוקטובר. אמרת שהגעתם לקליין דרך עובדת בית המלון ואפילו לא ידעתם על הקשר בינה לבין מילצ'ן, שלא ידעת שהיא עוזרת של מילצ'ן ואתה עומד מאחורי הדברים?" מומי: "נכון". חדד: "העדת שבמחצית שניה של 2016 בצעת השלמות לתיק המעונות והיה מזכר של עידן אדירם פקוד שלך". מומי: "נכון". חדד: "שאלנו את הנהג בביהמ"ש והוא אמר שזימנו אותו גם לתיק המעונות. אתה יכול להסביר זאת?" מומי: "לא". חדד: "זה הדליק לנו נורה אדומה. הלכנו לבדוק את תיק המעונות". מומי: "לא הובלתי את התיק. רק את ההשלמות". חדד: "בוא נסתכל בהודעה. הוא מדבר על הדס קליין שהיא העוזרת  האישית של מילצ'ן". מומי: "אני לא מכיר את העדות הזו. עסקתי בהשלמות אחרונות". חדד: "זו השלמה אחרונה". מומי: "לא ירדתי לרזולוציות האלו". חדד: "הגרסה שלך לא נכונה. חבקין חוקר יחד אתך את הדס קליין. הוא לא אומר לך?" מומי: "חד משמעית לא". 

חדד: "אם אני אומר לך שהדס קליין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) נפגשה עם בן כספית ונתנה לו חומרים. חבקין יודע ואתה אומר שלא סיפר לך". מומי: "לא סיפר לי". חדד: "אתה יודע בדיוק מה הבעיה. דואן, עובדת בית המלון, אומרת שהדס קליין לא מעורבת בביקורים". מומי: "אני זוכר שהיא הייתה מודיעה שיאיר נתניהו יגיע". חדד: "היא אמרה שהדס קליין לא מעורבת. אתם רציתם להגיע להדס קליין כי בן כספית אמר לכם זאת. אתם רוצים לפתוח את הנתיב למרותהדס קליין צילום אלי ציפורי שהיועץ לא אישר זאת". מומי: "הדברים שלך הם חסרי שחר". חדד: "אתה אמרת שהדס קליין רלוונטית לפי ההודעה של עובדת בית המלון ואני מקריא לך את ההודעה של העובדת בניגוד למה שאמרת. היא אמרה שהדס קליין לא הייתה מעורבת בביקורים של יאיר נתניהו, שהדס קליין לא רלוונטית ליאיר נתניהו. היא נשאלה במפורש על מעורבות הדס קליין בנוגע ליאיר נתניהו ואומרת לא". מומי: "זה שקר מוחלט. אתה לא תנאם איומים ולא תקטע אותי". חדד: "אתה מאיים". מומי: "חדד שואל שאלות ומוציא דברים מהקשרם". חדד: "אני מגיש לשופטים את ההודעה של דואן עובדת בית המלון כדי שתתרשמו".

אלי ציפורי העיר בטוויטר: עו״ד חדד תופס את מומי משולם בשקר: 
🔴 בחקירות הראשונות של הדס קליין איפשרו לה לתקן את גרסותיה המקוריות תוך גריסתן כך שאי אפשר לדעת מה השינויים (בהתחלה החקירות לא הוקלטו).
🔴 משולם אמר שזה נהוג למרות שזה לא כך. 
🔴 השופט בר-עם נוזף במשולם: אין תיעוד לשינויים? אין מזכר?

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: חדד: "אתם ידעתם שיש בליבה של הדס קליין מאוד מאוד מאוד נגד משפחת נתניהו?" מומי: "לא". חדד: "ידעתם שגב' נתניהו חשבה שצריך לפטר אותה?" מומי: "לא. היא דיברה על ההשפלות". חדד: "אתם ידעתם שהיא מאוד רוצה לקדם את החקירה נגד משפ' נתניהו?" מומי: "עדה אמינה, ערכית, מידתית". חדד: "אמירות לא מדויקות. היא אמרה לכם שהיא באותה חזית איתכם". מומי: "יכול להיות שאמרה זאת. היא אומרת כל הזמן שהיא אומרת את האמת, מה שלא נכון-לא נכון. לא יודעת-לא יודעת. היא עדה ערכית מאוד". חדד: "מתי היא אמרה שהיא לא יודעת?" מומי:"לא זוכר. היו מקרים כאלה". חדד: "אתה יכול להזכיר מקרה אחד?" מומי: "היא אזרחית שומרת חוק". חדד: "הכרתם את המוטיבציות שלה? עוינת את שרה? עוינת את נתניהו?" מומי: "לא. שטויות במיץ עגבניות". חדד: האם השתמשתם בה?" מומי: "זה שטויות. סוכנת וכל השאר. אף אחד לא הפעיל אותה". חדד: "בוא נראה. אתה אומר סיסמאות".  מומי: "הדברים שלך מגמתיים. אני לא אתן לך לדבר אלי ככה". שופטת: "אי אפשר לנהל כך דיון".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר לגבי האמינות של הדס קליין:
ציפורי

חדד: "יש לעד בעייה בהבנת שאלות. אתה ניהלת איתה שיחות". מומי: "היא מדי פעם אמרה לי שלום. זה היה לפני כל חקירה". שופטת: "מר משולם. תן תשובות קצרות". חדד: "אם אני אגיד לך שבכל חקירה לפני ואחרי אתה פוגש אותה?" מומי: "לא". חדד: "אין שום מזכר שמתעד את השיחות שלך עם הדס קליין?" מומי: "אין כי אני לא ניהלתי את החקירות איתה". חדד: "כלומר, חילופי הדברים ביניכם הם שלום שלום"מומי: "נכון מאוד". (הערת מערכת: להלן זה יופרך ע"י חדד). חדד: בחקירה של קליין ב-13.12 נפגשת איתה לפני החקירה. זוכר?" מומי: "לא זוכר. זוכר שביקשנו לתאם פגישה עם פאקר והיא הודיעה שהוא לא התכוון להגיע לארץ". חדד: "אתה אמרת שלא פגשת אותה לפני החקירות שלה". מומי: "אני עומד מאחורי כל מילה שלי. לא חקרתי את הדס קליין ובחדר שלי ביקשתי ממנה ליצור קשר עם פאקר". חדד: "העברת לה מסרים?" מומי: "לא". חדד: "מיזכר על מה שסיפרת יש?" מומי: לא". חדד: "כמה שיחות היו  עם הדס כאלו?" מומי: "אחת". חדד: "אומרת קליין ב-13.12. שהיא השאירה אצלך משהו. היא סיפרה שהיא הייתה ב-6.10 אצלך כמה שעות". מומי: "זה לא היה". (הערה: הוא אמר שהיא אמינה). חדד: "היא אמרה שהיא דיברה איתך על עניין הפרטוטקטורית". מומי: "לא זוכר". חדד: "מתי עלתה האפשרות שקליין תסייע לכם בפעולות חקירה?" מומי: "לא סייעה לנו. ס"ה ביקשנו ממנה ליצור קשר עם ג'יימס פאקר". 

חדד: "יש נוהג לשלוח עד אחד כדי למצוא עד אחר?" מומי: "בס"ה ביקשנו ממנה לברר איפה פאקר. הייתה שיחה אחת שהדס קליין צלצלה ומילצ'ן על הקו שרצה לספר על משהו. אני לא רציתי שזה יקרה". חדד: "בחקירה הזו אומרת לכם הדס קליין שיש לפאקר עו"ד ותפנו אליו". מומי: "יכול להיות". חדד: "הגיוני שאם אתם רוצים ליצור איתו קשר תפנו לעו"ד ולא להדס קליין". מומי: "היא רק התבקשה לבדוק". חדד: "אני רוצה להקריא לך מה אמרה קליין. היא אמרה שביקשתם ממנה לשכנע להגיע לארץ, שלא יאונה לו כל רע ומי שאמר לה את זה, זה משולם ואמרו לי גם להגיד. אין לנו מזכר. יש פה אירוע חריג. האם אמרת את זה?" מומי: "מעולם לא אמרתי את זה. אני לא זוכר שאני אמרתי". שופטת: "האם אמרת לה שלא ייחקר?" מומי: "לא. זו פרשנות שלה (הערת אלי ציפורי: קודם הוא אמר שהיא אמינה). חדד: "אתה מכיר עוד מקרים שמשתמשים בעד אחד להגיע לעד אחר?" מומי: "בגלל שהעד נמצא בחו"ל. היה לה קשר ישיר איתו". שופטת: "האם אתה מכיר עוד מקרים כאלה?" מומי: "לא". חדד: "היו לכם הפרטים של עו"ד שלו עוד לפני זה. למה ביקשתם ממנה?" מומי: "היא התבקשה בס"ה לתאם". (הערת אלי ציפורי: משולם בלחץ אדיר).

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "וכל זה אתה לא מתעד מזכר, את הפנייה אליה בנשא פאקר. בוא נעבור למיילים ששלחת לעורכי הדין. למה מהמייל הפרטי שלך?" מומי: "כדי להוציא מייל חיצוני השתמשתי במייל שלי". חדד: "למה לא מהמייל המשטרתי?" מומי: "רשמתי את הפרטים שלי". חדד: "לפי המייל אנו רואים שהייתה שיחה בין פאקר להדס. איך ידעת שהיא דיברה איתו?" מומי: "לא זוכר. יכול להיות שהיא סיפרה לי. יכול להיות שהייתה עוד שיחה". חדד: "אז היו 2 שיחות. יכול להיות שדיברת אחרי זה עם קליין?" מומי: "לא זוכר. יכול להיות".

חדד: "קליין אומרת בעדותה שגם עידן ביקש ממנה לדבר עם פאקר". מומי: "לא זוכר, לא יודע. היא התבקשה ליצור קשר ראשוני. אף אחד לא דיבר עם הדס". חדד: "קראת מה כתוב? היא אמרה שעידן ביקש ממנה להמשיך לדבר איתו". מומי: "לא מכיר דבר כזה". (הערת מערכת: הוא אמר שהיא עדה אמינה)חדד: "תיעוד של שיחה בין עידן אדירם להדס קליין יש?" מומי: "אין. הדברים שלך דמגוגיים, חסרי שחר". חדד: "הביטוי שלך מתחת לשפה. אם אני אומר לך שזה לא מקרי שאתה פוגש אותה לפני ואחרי החקירות כי זה לכוון אותה?" מומי: "היא עדה חשובה. נהגנו בה בצורה מכובדת. היא התבקשה להגיד את האמת". שופטת: בבקשה מר משולם, תשובות בקצרה". חדד: "אתה יודע שהיה לך יחס חברי. פגשתם אותה בחניונים. ב-30.1 אתה פוגש אותה. היא אומרת חברות שלא תימחק". " מומי: "אז היא אומרת". (הערת מערכת: הוא אמר שהיא עדה אמינה).

חדד: "הדס קליין קיבלה הנחיות בחקירה הזו". מומי: "היא סיפרה על דברים לא פשוטים על רוה"מ ואישתו". חדד: "לא חשבתם שצריך לבדוק את ה גרסאות שלה?" מומי: "בדקנו עם הנהג ושני קוסקס ועם נתניהו". חדד: "אני אומר לך שלא בדקתם שום דבר. לא טרחתם לבדוק את הגרסה שלה כי חששתם מזה". מומי: "דמגוגיה. התקשורת זה מה שמעניין אותך". חדד: "אתה יודע שהדס קליין שמרה על קשר עם פאקר במהחלך החקירות והיא טסה ללנודון לפגוש אותו?" מומי: "יכול להיות". חדד: "היא פנתה לקבל אישור? אם אני אגיד לך שזה היה פוגם באמינות של קליין?" מומי: "חסר שחר".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: חדד: "בוא נדבר על המסמכים שקליין הביאה לכם. בין חקירותיה היא הביאה לכם מסמכים. היא צריכה לפנות לצדדים שלישיים, גם לספקים וגם לשרה שוחט". מומי: "היה צו לחברות". חדד: "אין קשר בין הצו של החברות להדס קליין. קליין אומרת שהיא משקרת לשוחט והיא אומרת שאתם הנחתם אותה". מומי: "לא אמרתי מעולם להדס קליין לשקר". (הערת מערכת: הוא אמר שהיא עדה אמינה). חדד: "אני מזכיר שהיה צו להבאת מסמכים לזאב פלדמן ולחברות דרכו". מומי: "כן". חדד: "אני אומר לך שחברת תכפל שילמה את השכר להדס קליין. היא לא עובדת של תכפל. זו חברת צינור". מומי: "לא רואה את הסתירה". חדד: "החשבוניות הן לא של תכפל". מומי: "באה הדס ומיוזמתה הביאה את החשבוניות". חדד: "היא הציגה מצג שהוא לא אמת. אין לך בעיה עם זה?" מומי: "לא אמרתי לה להציג מצגי שווא. לא ראינו שום בעיה עם הבאת החומרים האלה". חדד: "האם תכפל החזיקה את המסמכים האלה?" מומי: "לא יודע". חדד: "החשבוניות הן לא המסמכים של תכפל". מומי:"מדובר במסמכים של מילצ'ן". (הערת אלי ציפורי: הוא משקר). חדד: "הצו מופנה למחזיקים ספציפיים. אני אומר שהצו הזה הוצא בנוגע לדירה של פאקר". מומי: "לא זוכר". חדד: "אני אראה לך את החומרים שהוצגו לשופט אך ורק בנוגע לדירה". מומי: "לא זוכר". חדד: "היה לכם פוטנציאל להשתמש בצו נגד הדס קליין". מומי: "היה לנו פוטנציאל. כך פרשנו זאת". חדד: "לא שאלתם את פלדמן אם מדובר בהוצאות אישיות?" מומי: "לא שאלנו". חדד: "אחרי שאתם מקבלים את המסמכים מפלדמן שהם לא קשורים בכלל, בדקתם את התשלום עבור הדירה. אתם לא מבצעים שום פעולות חקירה עד דצמבר". מומי: "כנראה שלא ראינו צורך". חדד: "פאקר היה באוקטובר ולא חקרתם אותו". מומי: "יכול להיות". חדד: "כי החקירה לא הייתה בכלל בכיוון שמפניות וסיגריות". מומי: "יכול להיות".

חדד: "קליין נחקרה בתחילת דצמבר. היא אומרת לכם שהסיגרים והשמפניות נרכשו מספקים מסוימים שהיא מציינת. זה טבעי לבקש צו חיפוש לספקים ולחשבונות של מילצ'ן". מומי: "לא בהכרח". חדד: "למה לא לבדוק העברות בנקאיות? זה מה שהיא אמרה. למה לא עשיתם את זה?" מומי: "חשבנו שהכי נוח לבקש חשבוניות". חדד: "ביקשתם מהיועץ אישור לבקש מסמכים נוספים של מילצ'ן?" מומי: "לא זוכר. קיבלנו אישור מהפרקליטות על הכל". חדד: "היועץ הוא יועץ והפרקליטת היא פרקליטות. תאשר לי שהמסמכים שהביאה הדס קליין לא נמצאו אצל הדס קליין. הרוב הגדול".מומי: "נכון". חדד: "ידעתם ששרה שוחט לא מקבלת שכר מתכפל, שהיא עוסקת בהוצאות האישיות של מילצ'ן". מומי: "כן". חדד: "פלדמן לא מסר לכם שום קלסר?" מומי: "לא".

חדד: "אתה יודע כמה פגישות היו בחניונים של הדס קליין?" מומי: "לא זוכר" חדד: "היו 5 מפגשים. אני אראה לך את כל המזכרים של החוקר אדירם. אתה סיפקת תשובה ברענון העד שלך לעניין הזה". מומי: "אני זוכר שאדירם גר בסמיכות להדס קליין ולכן זה התאים להם מבחינה גיאוגרפית. אני מניח שהוא קיבל את זה בימים שלפני החקירות שלה". חדד: "לפי התיזה שלך, הוא גר בקרבתה של הדס קליין ואז הם נפגשו במקום מסוים. אחרי שהוא יוצא מהיחידה לבית, הוא חוזר ליחידה בכמה מקרים". מומי: "אני לא שולל את זה". חדד: "הדס קליין גרה בהרצליה. הוא גר ברעננה". מומי: "יכול להיות". חדד: "ב-12.12 הוא אוסף את החומרים. ב-13.12 היא נחקרה. איזה יתרון יש לשלוח חוקר לילה לפני אם הדס קליין מגיעה למחרת? יש עוד מקרים שקבלתם מסמכים לא בחדרי החקירות?". מומי: "לא זוכר. לא רואה בזה שום בעיה". חדד: "היא עדה שלא בדקו את ההודעות שלה, ששולחים אותה לדבר עם פאקר". מומי: "אף אחד לא הפעיל את הדס קליין". חדד: "תאשר לי שלא כתוב במזכרים שאני מגיש לך, את הקשר של הדס קליין להנהלת החשבונות. בחניון לא מתועד שום דבר. לא מצולם שום דבר". מומי: "תיזה מופרכת. זה מקרה לוגיסטי". חדד: "אתה אישרת לעידן אדירם לעשות זאת?". מומי: "לא זוכר. הייתי מאשר זאת בחוכמה בדיעבד". חדד: "האם דיווחת ליועץ המשפטי לממשלה שהמסמכים הושגו בחניונים?". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה יודע שבמפגשים האלה בחניונים היא דיברה עם עידן על פאקר?". מומי: "לא מכיר זאת". חדד: "המסמכים האלה, אין את המילה תכפל שכתוב בצו". מומי: "מאשר". חדד: "לא מימשתם את הצו ביחס אליה?" מומי: לא".

חדד: "ברור שהיא לא פועלת מכוח הצו". מומי: "נכון". חדד: "בוא נסתכל על המסמכים שהיא נתנה לכם בחניונים. כתוב שהם הושגו לבקשתכם ולדרישתכם. זה נכון?". מומיהיא הציעה. תשאל אותה". חדד: "החקירה ב-5.12 לא מוקלטת ולכן אין לנו אינדיקציה מי הציע". מומי: "לא זוכר להגיד לך מתי היא הציעה. יכול להיות שהיא הציעה וביקשו ממנה עוד חומרים". (הערת אלי ציפורי: הוא משקר). (הערת מערכת: הוא אמר שהיא עדה אמינה). חדד: "לשיטתך אם יש צו אין בעיה לבקש מהדס קליין ומשרה שוחט את החומרים?". מומי: "זה לא משנה". חדד: "אנו רואים פה שרשרת של מצגי שווא. הדס קליין לשרה שוחט וזו לספקים. תאשר לי שהצו הוא על מסמכים לפני מועד הצו ולא מסמכים שהוצאו אחריו. אני אומר לך שהיו הרבה מסמכים שהושגו אחרי מועד הצו". מומי: "יכול היות". חדד: "ידוע לך שהיא לא ביקשה אישור מפאקר להבאת המסמכים?". מומי: "לא זוכר. לא ראינו שום בעיה". חדד: "החומרים הם לא שלה". מומי: "אני לא יודע. מעדיף לא להגיב על זה".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "לא ידעת בזמן אמת שהיא הציגה מצגי שווא לספקים ולשרה שוחט?" מומי: "לא ידעתי". חדד: "שני קוסקס מוכרת לך? הייתה העוזרת של פאקר. היא לא עבדה בתכפל. היא עבדה ב-H. לא הוצאת בכלל צו לחברה הזו". מומי: "לא זוכר כל צו וצו". חדד: "אם אני אומר לך שהיא דיברה על החששות שלה והבטיחו לה שהכל יהיה בסדר?". מומי: "לא יודע. רצוי שזה לא היה קורה". (הערת אלי ציפורי: הוא ראש צוות החקירה). חדד: "הדס קליין אומרת בחקירה שזה לבקשתכם, והחוקרים אומרים לה שזה לא תקין". מומי: "יכול להיות". חדד: "עידן אדירם אומר לה שהיא מוגנת לחלוטין. נתתם לה פטור מאחריות". מומי: "לא נתנו לה שום פטור מאחריות". (הערת מערכת: הוא אמר שהיא עדה אמינה). חדד: "האם הצגת זאת בפני היועץ?". מומי: "ממש לא. הפרקליטות הייתה איתנו. שיתפו אותם אונליין. עדכנו אותם. הם היו בצמידות".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: ...חדד: "לטענתך כאילו מילצ'ן אישר לקבל חומרים באמצעות הדס קליין, אין בתמלול הזה הסכמה, מסמכים, חיפוש. מילצ'ן לא אומר בפירוש מסמכים מהדס קליין. הוא לא אמר לכם ללכת להדס קליין". (הערה: כאמור, לא הייתה הסכמה של פאקר למסור מסמכים). מומי: "ככה פירשתי. הפרקליטות עודכנה". חדד: "כל הפעולות שלכם עם העדה קליין, היא מסתירה ממילצ'ן שהיא מוסרת מסמכים". מומי: "נכון". חדד: "יש פה כשל. למה צריך לשקר להנהלת החשבונות? למה להנחות אותה לשקר?". מומי: "אני לא יודע. זה שלא יצאה הודעה כתובה זה לא אומר שלא הייתה הסכמה". חדד: "הוא לא אומר את זה". מומי: "זו פרשנות שלו". בר-עם: "הפרשנות שלך זו סברה. לא ידיעה בזמן אמת". מומי: "אני הבנתי את זה כך. הפרקליטות הייתה מעודכנת". חדד: אמרת שלא הנחו את הדס קליין לשקר. תסביר לי אם יש לך הסכמה מודעת של מילצ'ן, איך זה יכול להיות שאתם אומרים לה אל תגלי למילצ'ן?" מומי: "רצינו שתהיה הפרדה בין השניים".

...חדד: "ערכתם כתבות וסיכמתם אותם. מדובר בטבלאות של סכימה". מומי: "כן". חדד: "זה מתוקף מסמכים שהוצאו שלא בהסכמה ואתם מגיעים לסכום של 700,000 ש"ח ואין לכם אינדיקציות כמה הגיע לנתניהו". מומי: "נכון". חדד: "ואתם מציגים את זה ליועץ מנדלבליט?" מומי: "כן". חדד: "וזה שיכנע אותו לפתוח בחקירה?" מומי: "לא נכון". חדד: "הסכום במסמך הזה, זה מה שהכריע את הכף?". מומי: "זה היה חלק ממכלול של דברים. תשאל את היועץ". חדד: "מי הכין את המסמך?". מומי: "ארנון אליעז. הוא היה החוקר". חדד: "על בסיס איזה עקרונות הוא חישב את זה?". מומי: "אני לא יודע". חדד: "המסמך הזה עומד בסתירה לעדות של מילצ'ן. אתה יודע את זה?". מומי: "לא חושב שיש סתירה". חדד: "מילצ'ן אומר שהוא נתן מתנות 3-4 פעמים בשנה, שזה לא באופן סדיר. סיפרתם ליועץ?" מומי: "הפרקליטות הייתה מעודכנת. הייתה ביחד איתנו". חדד: "לפי מה שאומר מילצ'ן שהיו פניות של 3-4 פעמים בשנה וזה לא באופן סדיר, זה לא קו אספקה. האמירות של מילצ'ן לא הובאו לידי היועץ?". מומי: "הפרקליטות ליוו אותנו. (אישר בעקבות שאלת חדד את נוכחותה של נורית ליטמן) ישבו פרקליטים ותקצרו אונליין חקירות". שופטת:"האם ראית מה הם כתבו?" מומי: "לא. הם ישבו עם לפטופ". בר-עם: "מה שאמר מילצ'ן זה נתון רלבנטי?" מומי: "אני מניח שכן ואני מניח שזה הועבר גם ליועץ". חדד: "ויש לזה השפעה על החלטתו?" מומי: "אני מניח שכן". חדד: "דיברנו על 3-4 של מילצ'ן. אבל בהודעה הכתובה אין רמז לזה". מומי: "יש פרקליטות שמפקחת על זה".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

חדד: "לגבי "מסמך הכימות". לא עניין אותך איך הוא מסכם? אתם מקבלים מהדס קליין חומר גולמי. אין רישום שאומר מה נמסר לנתניהו. כדי לייצר מסמך כזה צריך מתודולוגיה. אתה היית שותף להכנת המתודולוגיה?". מומי: "לא". חדד: "מי היה שותף?". מומי: "תשאל את ארנון אליעז. אני מניח שזה לפי העדויות של הדס קליין". חדד: "אתה חקרת את ראש הממשלה והוא אמר לך 2 סוגים שהוא מעשן פרטגס ובהיקה. לא אמרת לו שהוא מעשן סוגים אחרים?". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה יודע כמה סוגים לסיגרים היו? 35 סוגים". מומי:"אוקיי". חדד: "אז למה לא שאלתם לגבי כל הסוגים?". מומי: "לא שאלנו". חדד: "אתה בודק שגם הדס וגם יונתן (הנהג) אמרו שהסוגים האלה לא הגיעו לנתניהו? למה סווגו 100% מהסוגים לנתניהו?". מומי: "לא יודע". חדד: "אתה זוכר שמילצ'ן אמר שנתניהו הפסיק לעשן סיגרים לזמן מה?". מומי: "זוכר". חדד: "שעוברים על הרשימה רואים, שיש רכישת קופסת סיגריות בתקופה שהוא הפסיק לעשן. אומר לכם נתניהו שמילצ'ן חילק סיגרים גם לאחרים. למה אתם לא בודקים?". מומי: "אני לא זוכר שמילצ'ן אמר דבר כזה". חדד: "גם בשמפניות יש ניפוח מכוון. בטבלאות שלכם יש בבירור שמפניות שלא הגיעו לשרה נתניהו. יש גם סיגרים ושמפניות שנותרו בבתים של מילצ'ן ופאקר. אתה יכול להסביר למה זה מופיע בטבלה?". מומי: "לא יודע. לא ירדתי לרזולוציות הללו".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "חוץ מהדס קליין, העדה היחידה שטענה את האחוזים שהגיעו לנתניהו, האם שאלתם עוד מישהו על שמפניות לשרה נתניהו?". מומי:"אולי יונתן חסון". חדד: "הוא לא נשאל וגם לא מילצ'ן". בר-עם:"האם לא הייתם צריכים לשאול אותו?". מומי: "יכול להיות שהיינו צריכים לשאול. אני זוכר שהיא אמרה שפעם שתו שמפניה אצל מילצ'ן". חדד: "היא אמרה שפעם ביום. יכול להיות שהיא אמרה שרוב השמפניות היו לשימוש אצל מילצ'ן?" מומי: "אני לא זוכר. יכול להיות". חדד: "היא אמרה שבראש ובראשונה. זו הייתה תפיסת העולם שלה בהתחלה". מומי: "יכול להיות". חדד: "יש גרסה ראשונה שלה שזה בראש ובראשונה מילצ'ן ואח"כ כל מיני פגישות ואז היא משערת כל מיני השערות". מומי: "נאמר לה להגיד את האמת". חדד: "מעולם לא עימתתם אותה עם הגרסה שלה". מומי: "יכול להיות". חדד: "למה לא שאלתם אותה איך היא שינתה את הגרסה למספרים של 60% או 70%, לא עימתתם אותה עם זה. למה לא שאלתם אותה שזה מבוסס השערות זיכרון?". מומי: "יכול להיות שלא שאלנו אותה". חדד: "וגם לא בדקתם למה מילצ'ן קונה כל מיני סוגי שתייה אחרים ולא עשיתם סנכרון בין ההגעה של מילצ'ן לרכישות". מומי: "לא בדקנו". חדד: "היא אמרה לכם שהיא מפחדת להעריך. זו הערכה ולא זיכרון וזה לא קביל. היא אומרת שהיא לא יודעת להעריך. אתה יודע שהוא הכניס לה לפה את המספר 50%-50%?". מומי: "יכול להיות שהוא אמר את זה ברמה התיאורטית".

חדד: הקראתי לך קודם שהדס קליין אומרת שהיא מפחדת להעריך ואין לה זכר בתודעה". מומי: "יכול להיות". חדד: "אני מזכיר לך שההקלטה לא הוצגה בפני היועץ מנדלבליט". מומי: "הפרקליטים דיווחו לו אני מניח". חדד: ""מי שהניח לה את המספר 50:50 זה החוקר דני יופה והיא אומרת 30-70. מי ששם את המספר ראשון זה החוקר. קליין אומרת כל הזמן שהיא חוששת, לא יודעת. האם אתה יודע להסביר לנו שמשלל הגרסאות שלה, לקחתם דווקא את החלוקה 35-65?". מומי: "בסופו של דבר זו הייתה ההנחה שלה". חדד: "אתם לא אומרים לה איך את משנה את המספרים?". מומי: "בסוף היא הגיעה למספרים האלה". חדד: "היא הבהירה שוב ושוב שמדובר בהערכה שלה והפקוד שלך הבטיח לה שהם יבדקו את זה, שלא תדאג. האם עשיתם פעולות של בדיקה?".

מומי משתולל ושואג על דוכן העדים על עו״ד חדד לאחר שנתפס שוב ושוב באי דיוקים: "זה על בסיס ההערכות שלה. אני שלם עם זה. אתה חוצפן. אתה לא תגיד לי שקר. אני לא ילד שלך. אתה תכבד אותי. לא עשינו שום בדיקות, רק הערכות שלה".

הערה: אפשר לציין לגביו את הפסוק הבא: "המופלאים מאיתנו" יהירים ומנופחים מרוב חשיבות עצמית!!...

חדד: "האם אתה יודע שמילצ'ן  צרך שמפניות? בדקתם את זה? שנשיא המדינה קיבל את זה?" מומי: "לא בדקנו את זה, שקו האספקה היה דומה לאנשים אחרים". חדד: "מילצ'ן לא דיבר על קו אספקה. הוא דיבר על 3-4 פעמים בשנה. אם אגיד לך שהגיעו נהגים לשמעון פרס, שהביאו שמפניות. יש עדויות בנושא. נביא עדים שסחבו, בבית של פרס. זה לא דבר שצריך לחקור?". מומי: "זה לא רלבנטי". בר-עם: "זה לא רלבנטי אם נמסרו שמפניות לגורמים אחרים?". מומי: "לא התבקשנו ע"י היועץ לבדוק את זה". חדד: "אם אגיד לך שרק הצריכה של מילצ'ן עולה על 35% ועל זה צריך להוסיף שמפניות לפרס ולעוד גורמים. לא חשבתם לפנות לעדים אחרים?". מומי: "התבססנו על ההערכות של הדס קליין". חדד: "הצגתם לנתניהו כמה בקבוקי שמפניה הגיעו אליו?". מומי: "לא זוכר". חדד: "לא הצגתם לו. היו מסיבות של מילצ'ן ופאקר ולא מחקתם את הכמויות האלה מהרשימה. אתה זוכר שמילצ'ן אמר במפורש שהוא חילק סיגרים גם לאחרים? בדקת את זה?". מומי: "לא". חדד: "אתה לא שואל אותו למי עוד נתן סיגרים?". מומי: "אני דוחה את הרמיזות שלך בשאט נפש".

גם אלי ציפורי הדגיש בטוויטר את החשיפה של עו"ד חדד:
ציפורי

ו. אלי ציפורי עידכן בטוויטר:
ציפורי

ז. לסיכום היום הרביעי של עדות נצ"מ מומי משולם: במהלך כל עדותו העד ברח מאחריות, לא זכר, לא ידע והפיל הכל על הפרקליטות. הוסר המסך מעל 5 המפגשים של הדס קליין בלילות חורף גשומים בחניונים חשוכים בהם העבירה מסמכים, שלא היו שלה, ללא הסכמת ג'יימס פאקר וללא הסכמה מפורשת של ארנון מילצ'ן, כאשר הייתה צריכה לשקר כדי לספק אותם. בעוד שקליין טענה, שנדרשה והתבקשה להביא את המסמכים ושהנחו אותה לשקר, משולם טען היום שזה היה מיוזמתה, ושהיא הציעה להביאם.
התאדתה לאוויר האמירה של משולם שהדס קליין היא עדה אמינה. איך היא יכולה להיות אמינה בעיניו כאשר שוב ושוב הוא סתר את עדותה
כ"כ, מהדיון עלתה תמונה קשה של התבססות על המצאות מספרים וכמויות מהערכות של הדס קליין, ושל סתירה מהותית בין "מסמך הכימות" של "קו אספקה" לנתניהו לעדות של מילצ'ן על 3-4 פעמים של מתן מתנות לנתניהו בשנה, ואספקה לאנשים אחרים כמו לשמעון פרס, כאשר הצריכה של מילצ'ן והמתנות לאחרים לא נמחקו מרשימות המספרים במסמך הכימות, כשהעד (ראש צוות החקירה) "לא ירד לרזולוציות" של המתודולוגיה, שהובילה לחישובים המופרכים.
בנוסף, מסתבר, שהיועמ"ש לא קיבל ממשולם ומהפרקליטות את המידע האמיתי לקראת קבלת החלטותיו, כמו למשל, לגבי העדות של מילצ'ן על 3-4 פעמים בשנה מול המספרים ב"מסמך הכימות" המפוברק ושהמידע בו הוא דמיוני מהערכות בלבד.
למעשה, עדותו של נצ"מ מומי משולם מצביעה, שתיק 1000 נתפר בתפרים גסים וכל מה שיש בו אלו הערכות מצוצות מן האצבע מהדימיון של כל המעורבים בתפירת התיק ובחקירתו, ללא שום ביצוע של בדיקות אימות משום סוג שהוא.

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי 
ציפורי

הערה: מתאים כאן כנראה הפסוק: "ארוכה וקשה הדרך, המובילה מהגיהינום אל האור".

עדכון 26.3.24: עודכן כאן שהחוקר של הדס קליין (דני יופה) מודה שהיא אכן הופעלה כסוכנת משטרתית - כאן

ההמשך בכתבה: תיק 1000: היום החמישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-18.4.23 - כאן.

תיק 1000: חקירת משה אשר וליאת גרבר מרשות המיסים ומאיר בינג מהאוצר - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות


למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים