Telecom News - תיק 1000: יום 6 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום 6 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום 6 של חקירה נגדית של מילצ'ן מברייטון ועדכונים בתיקי האלפים
תיק 1000: יום 6 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 4.7.23, 12:21מילצ'ן

הכתבה עוסקת ביום 6 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן (בתמונה משמאל) בתיק 1000 באמצעות שידור וידאו ע"י הפקה פרטית מבית מלון בברייטון - לאולם ביהמ"ש המחוזי בי-ם, וגם ביום 7 של החקירה הנגדית - השלמות בתיק 1000, עיסוק בתיק 2000 וקדם- חקירה חוזרת ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים ב-4.7.23 -5.7.23. 

הכתבה: תיק 1000: יום 5 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-3.7.23 - כאן.

הכתבה: תיק 1000: יום 4 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-2.7.23 כאן.

הכתבה: תיק 1000: ימים 1-3 של החקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-27.6.23 שעה 14:00 עד 1.7.23 כולל - כאן.

הכתבה: תיק 1000: חקירה ראשית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.6.23 עד 27.6.23 שעה 14:00 - כאן.

(למתעניינים ב"תיק 4000": הכתבה: לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו! שעוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 בלבד מ-22.6.23 והלאה -כאן).

4.7.23: יום חקירה נגדית שישי של ארנון מילצ'ן ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, צילום מסך).חדד צילום מסך

א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על הדיון אתמול תחת הכותרת: נמשכה החקירה הנגדית של העד ארנון מילצ'ן ע"י עו"ד עמית חדד. יום הדיונים התחיל בהטרדה של מילצ'ן ע"י שופר הפרקליטות אביעד גליקמן והמשיך בנושא החשוב של כמויות הסיגרים והשמפניות. בתכלית קיצור: מילצ'ן ניפץ את תיאוריית "קו האספקה השוטף" - כאן.

ב. השידור המרתק ב- 4.7.23 של אבי רצון בתכניתו "אבי רצון בבוקר", ברדיו "גלי ישראל": https://www.gly.co.il/program?id=5.
נצ"מ בדימוס אבי וייס (טלקום ניוז) ביחד עם השופט בדימוס הרן פינשטיין לאבי רצון: "תיק 1000 לא היה צריך לבוא לעולם והתנהלות התביעה היא בלתי מתקבלת על הדעת. על זה מגישים תיק פלילי במדינת ישראל? בכל מקרה, אין בזה קלון".
הלינק לקובץ (של 7 דקות) (אודיו) של הריאיון - כאן: https://bit.ly/RatzonWeissFinshtein.
פרטים נוספים יש בכתבה - כאן.

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
קטע התמלול - כאן.

ד. פורסם פרוטוקול נוסף מחקירת ארנון מילצ'ן בביהמ"ש המחוזי בשידור מברייטון: 29.6.23

השידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן. הדיון היום קצר.

חדד: "אני רוצה להתמקד בחקירתך באזהרה באוגוסט 2017 בלונדון. חשבת שזה משהו לא הוגן והגון שעושים לך. לא אמרו לך שוחד". מילצ'ן: "לא". חדד: "היועמ"ש לא אישר לחקור אותך בחשד לשוחד. אתה לא הבנת שנחקרת בשוחד. זה היה מופרך". מילצ'ן: "הרבה יותר ממופרך". חדד: "תאשר לי שהתחושה שלך הייתה של עונש". מילצ'ן: "אני תמיד אמרתי את האמת. גם בלוס אנג'לס. אולי פעם אמרתי משהו לא בסדר ופתאום נחקרתי באזהרה".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אתה יודע שאנשים רגילים לסיגר מסוים". מילצ'ן: "שמעון פרס היה מעשן קנט". חדד: "ואם היית מביא לו קמל הוא לא היה מעשן". מילצ'ן: "נכון". חדד: "סיפרת שנתניהו אומר לך שהוא לא אוהב סיגר בקוטר מסוים. לא היית מביא לו סיגר שהוא לא אוהב". מילצ'ן: "נכון".... חדד: "לפי החקירה הראשית שלך אתה מספר שנתניהו מנסה להפסיק לעשן סיגרים". מילצ'ן: "אני מניח שאם אמרתי אז אמרתי. זכרתי את זה אז". חדד: "בכל זאת באותו זמן הבאת סיגרים בלי כל קשר. אולי לאורחים אחרים. זה לא קשור לנתניהו". מילצ'ן: "נכון. אמרתי שיש לי מלאי".

עו"ד עידו שיפוני הדגיש בטוויטר:
עידו שיפוני

הערת מערכת: מילצ'ן סותר את האישום שבו יוחסו לנתניהו צריכת הרבה סוגי סיגרים, שנקנו ע"י מילצ'ן. נתניהו אהב לעשן סוג אחד בקוטר מסוים ורק אותו קיבל ממילצ'ן. (בחשבוניות שהמשטרה קיבלה היו 36 סוגי סיגרים כולל המון בתפזורת). 

חדד: "אני רוצה לדבר על סוגיית ההדלפות הכואבת. אומרים לך אל תדבר עם אף אחד. אזהרה חמורה". מילצ'ן: "בהחלט". חדד: "ואתה רואה את הדברים שאמרת מביאים מילה במילה. זה פגע?". מילצ'ן: "פגע מאוד". חדד: "דיברת על אי הפיטורים של הדס, שראש הממשלה אמר לך לפטר אותה. היא אמרה ששרה אמרה לפטר אותה. תאשר לי שכל השיח הזה נגע לדברים אישיים אחרים שידע, לא קשור לסיגרים ושמפניות". מילצ'ן: "בהחלט נכון".

גם אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

גם עו"ד עידו שיפוני הדגיש בטוויטר נקודה חשובה זו:
עידו שיפוני

...חדד: "בחקירה בספטמבר 2017 אמרת שאתה מסכים לתת את הנהלת החשבונות שלך?". מילצ'ן: "יכול להיות שלא שאלתו אותי". חדד: "עברתי על כל החקירות שלך". בן ארי מתנגדת. חדד: "היא מנסה לשבש את החקירה שלי. זה שיבוש מהלכי משפט". חדד: "אמרת את המילים אני מסכים לתת את הנהלתהדס קליין צילום אלי ציפורי החשבונות שלך?". מילצ'ן: "אני לא זוכר ששאלו אותי". חדד: "האם היה שיח כזה על הנהלת החשבונות?". מילצ'ן: "לא זכור לי". שופטת שואלת למה הוא התכוון. חדד: "מעולם לא שאלו אותו אם הוא מסכים לתת את הנהלת החשבונות. גם לא זכורה לך אמירה שאתם יכולים לפנות להנהלת החשבונות לשרה שוחט?". מילצ'ן: "לא אמרתי. לא שאלו אותי. יכול להיות שזו אמירה של הדס קליין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) לא שלי".

חדד: "בחקירה אין שאלה האם אתה מוכן למסור את החומר?". מילצ'ן: "לא זכור לי שאלה". חדד: "אתה אומר אולי זה היה עם הדס. אבל לא איתך". מילצ'ן: "אם היה זה עם הדס". חדד: "אני אראה לך מה קרה עם הדס. אתה יודע מה היא עשתה בשלב זה עם החשבונות? רק תאשר לי שזה לא היה באישורך. החוקרים מבקשים מהדס להביא את החשבוניות, והיא עושה זאת תוך מצגי שווא שאתה אישרת. אני מקריא לך. שהיא אמרה שהבקשות הן של ארנון. למרות שזו לא האמת. מה שלי חשוב, שלא נתת אישור להדס קליין להביא חשבוניות". מילצ'ן: "לא נתתי אישור". חדד: "ולא ידעת שהיא פנתה לספקים". מילצ'ן: "לא ידעתי". חדד: "ולא ידעת שזה סיפור כיסוי שאתה ביקשת ספירת מלאי". מילצ'ן: "לא ידעתי". חדד: "ידעת שהיא מסרה מסמכים גם של ג'ייימס פאקר?". מילצ'ן: "לא ידעתי". חדד: "ושהיא ניסתה להביא אותו לארץ?". מילצ'ן: "לא ידעתי". חדד: "ידעת שנאמר שהיא בצד של החוקרים?". מילצ'ן: "לא ידעתי".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר את העובדה המדהימה ביותר, שמילצ'ן שומע כעת בפעם הראשונה על מסירת הנהלת החשבונות, ושלא ידע שהנהלת החשבונות שלו נמסרה למשטרה/פרקליטות ללא אישורו:
ציפורי

...חדד: "נעבור לעניין התכשיטים....ב-2011 היה יום הולדת של 40 לאשתך. ביקשת לקנות עגילים לאמנדה. וזה מה שקרה"?. מילצ'ן: "נכון". חדד: "קנית מסטודיו ברמן"? מילצ'ן: "מאמין לך". 

הערת מערכת: הדס קליין ייחסה תכשיט זה לשרה נתניהו. כל הפרטים על העגילים בכתבה חשיפת הסתירות וההסתרות של הדס קליין בסיפור "העגילים של שרה נתניהו"- כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום:  מילצ'ן המשיך לסתור לחלוטין את השאריות של העדויות שהוצגו ע"י הפרקליטות ועדי התביעה שעבדו עם הפרקליטות, ובכך ירד המסך על תיק 1000 התפור. תיק 1000 ז"ל. מילצ'ן הפך לעד הגנה אולטימטיבי והצטרף לכל שאר עדי התביעה שהעידו לפניו, שכולם הפכו לעדי הגנה. ראוי להדגיש, שעדות מילצ'ן פגעה קשות במהימנות העדות של הדס קליין

פרופ' טליה איינהורן סיכמה את היום בטוויטר:
טליה איינהורן

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ו. המדינה סרבה לממן את נסיעת נוני מוזס לברייטון לדיון מחר של החקירה הנגדית של מילצ'ן בתיק 2000. המדינה מממנת את נסיעת עורכות הדין שלו בלבד. המסמך של הפרקליטות - כאן

5.7.23: יום חקירה נגדית שביעי של ארנון מילצ'ן והיום השלמות בתיק 1000, עיסוק בתיק 2000 ע"י עו"ד עמית חדד וע"י איריס ניב סבאג פרקליטתו של נוני מוזס וקדם-חקירה חוזרת.

א. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה על הדיון אתמול תחת הכותרת: 
עורכות הדין של נוני מוזס לא חזרו לברייטון ולכן שארית העדות של מילצ'ן, בנושא תיק 2000, נדחתה. לפני כן העד המשיך בפירוק הטענות בתיק 1000: חשבוניות שהושגו שלא כדין, חקירה תחת אזהרה בחשד לשוחד, הפיטורים של הדס קליין, הסיגרים התכשיט... פוף - כאן.

בשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן.
[הערת אלי ציפורי: תמצית מה שקרה עד היום בתיק 1000 - מילצ'ן ריסק את תיזות כתב האישום: שום עזרה לנתניהו ושום קו אספקה שוטף. למעשה, מילצ'ן אמר בביהמ"ש מה שאמר בחקירותיו במשטרה. בן ארי לא קיבלה זאת וניסתה לאיים עליו באמצעות חקירה תחת אזהרה בחשד לשוחד וגם זה לא עזר. בן ארי גם הוליכה אותו שולל ולא הראתה לו את מסמכי וינרוט ז"ל שאכן נתן ייעוץ משפטי לנתניהו].

ג. חדד התחיל עם כמה השלמות בתיק 1000:
חדד: "תאשר לי שעד היום לא ידעת שכל הנהלת החשבונות שלך נמסרה למשטרה". בן ארי מתנגדת.חדד: "שאלתי שאלה פתוחה. אני לא מבין את ההתנגדות". שופטת: "אתה יכול לחזור על השאלה".  בן ארי מתפרצת. חדד: "אני שוב שואל. אמרת לי אתמול שהופתעת לגלות שמסרו בלי ידיעתך את כל הנהלת החשבונות שלך למשטרה". מילצ'ן: "נכון". חדד: "מעולם לא ידעת שמסרו בקניונים". מילצ'ן: "לא ידעתי ולא אישרתי". חדד: "אני מספר לך שהדס מסרה קלסרים בקניונים". מילצ'ן: "לא ידעתי". חדד: "אלה חומרים שלך". מילצ'ן: "בהחלט". חדד: "ולכן את האישור היו צריכים לקבל ממך. לא ביקשו ממך צו. לא ביקשו ממך אישור". מילצ'ן: "נכון".

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
* נטעאל בנדל וגליקמן

הערת מערכת: מטעים את הציבור לגבי המכתב של בן צור. המכתב הוא מ-30.8.18 בעוד שהדס קליין מסרה את הקלסרים של הנהלת החשבונות בחניונים למשטרה בדצמבר 2016. ולכן אין למכתב רלבנטיות למעשים אלה של הדס קליין, שנעשו ללא אישור כמעט שנתיים קודם לכן ועוד לפני שמילצ'ן נחקר.

חדד: "בקשר לשרה נתניהו, היו פגישות אישיות בינכם, מסעדות לבד, פגישות לבד". מילצן': "נכון". חדד: "דיברתם על עניינים אישיים. דיברתם על דברים שלא בידיעת בעלה" .מילצ'ן: "לא הסתרתי מבעלה. אם הוא ידע או לא אין לי מושג. אולי היא הסתירה". חדד: אני מדבר על עניינים אישיים. אתה זוכר". מילצן': "כן כן, אמרנו את זה כבר".

חדד:"בחקירה הנגדית עברנו על סוגי המתנות, אירוחים וסיגרים לאנשים אחרים. אישרת שמעולם לא ביקשו ממך במשטרה להעריך כמהכל אחד קיבל". מילצ'ן: "נכון". חדד: "האם אתה לא יודע אם נתניהו קיבל 5% או 15% כללי?" מילצ'ן: "אין לי מושג. אמרנו 70%" חדד: "לא. אמרנו 70% מהפעמים שהיית אצלו הבאת מתנה. אמרת שנתניהו קיבל הכי הרבה מתנות אבל מעולם לא עשית ספירה כזו ואין לך מושג". מילצ'ן: "נכון". חדד: "ומעולם לא ביקשו ממך במשטרה לעשות חשבון כמו שעשינו, אם זו קופסא אחת או שתיים, כמה נפגשת עם אחרים". מילצ'ן: "נכון". חדד: "גם המועד שנתת סיגרים במתנה זה מתי שביקרת אותו".מילצ'ן: "דיברנו על זה".  בן ארי מתנגדת: "העד אמר ככה והעד אמר אחרת. הוא אומר דברים אחרים". השופטים דוחים את ההתנגדות.

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

חדד: "אני חוזר לשאלה שלי. אתה לא זכרת מתי התחלת להביא מתנות לנתניהו. הצגנו לך שורה של נתונים שזה היה כשביבי היה אזרח". מילצ'ן: "מדויק". בן ארי: "לא מבינה. אנו לא היינו צריכים להיות בחקירה בתיק 2000?" שופטים: "הוא אמר שיש לו השלמות". חדד: "תאשר לי שהמתנות לא קשורות לתפקיד. הסיבה היא חברות". מילצן: "נכון". חדד: "וגם אמרת שאם הוא יפסיק להיות ראש הממשלה, שיהפוך לנהג אגד, תמשיך לתת מתנות". מילצ'ן: "נכון". חדד: "חברתי בחקירה הראשית הציגה את זה שניחשת שהחקירה הראשונה הייתה בגלל ביבי. תאשר לי שלפני זה היו פרסומים על מחסן מתנות בבית שלך. תאשר לי שהיו שמועות ברקע שזה בנושא נתניהו". מילצ'ן: ,נכון. אני לא זוכר כל רכילות. אבל זה היה".

עוברים לתיק 2000:
ד. חקירה קצרצרה ע"י עו"ד עמית חדד:
אלי ציפורי פרסם בטוויטר על חוסר האמון בין נתניהו למוזס:
ציפורי

...חדד: "אני אומר לך שמה שהצית את האש זו הצעת החוק שנוני פעל במישור הפוליטי. אתה זוכר את זה?" מילצ'ן: "מאמין לך. אני זוכר בגדול. לא התעמקתי בזה. מדוע החוק הזה משנה בכלל?". חדד מסביר לו את הנזק. חדד: "מה שחשוב לי שנתניהו היה בטוח שמי שעומד מאחורי החוק זה מוזס". מילצ'ן: "כן". חדד: "תאשר לי שמעולם לא הגיעו לאיזושהי הסכמה". מילצ'ן: "נכון".

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןמחליפים מקומות עם עו"ד נוית נגב ואיריס ניב סבאג. מילצ'ן: "מה קורה עכשיו? מה ההבדל ביניהם?" שופטת: "כרגע חקר אותך עו"ד של נתניהו. ועכשיו עו"ד של מוזס. מי שתחקור זו איריס ניב סבאג (בתמונה משמאל, מאתר משרדה)".איריס ניב סבאג מאתר משרדה

סבאג: "נוני מוזס מואשם על אמירה שמתרגמים אותה כהצעת שוחד ולנו יש טענות שלא נבראה הצעת שוחד. זה האישום של תיק 2000 על שיחה בודדת ב-2014. בחוויה שלך בחקירות הרגשת שאתה עד בתיק 1000". מילצ'ן: "נכון". סבאג: "לכן כשהציגו לך את תמלילי ניר חפץ פעם ראשונה הציגו לך ברענון לפני 3 שבועות" מילצ'ן: "נכון".

...סבאג: "הדס העידה כאן על הסיטואציה בין נוני, שלדון לנתניהו. על המורכבויות האנושיות שהיו". מילצ'ן: "מה זה שייך להדס? יש לי בקשה. תשאלי אותי על מה שאני יודע ולא על מה שהדס אמרה". סבאג: "הכרת את הסיטואציה בין 3 הגורמים?" מילצ'ן: "כן. נתניהו ראה את מפעל חייו להוביל את מדינת ישראל. הוא ראה במוזס אויב מספר אחד"...... סבאג מראה למילצ'ן קטעים מתמלולי חפץ שמילצ'ן אומר שאין סיכוי לאיזושהו סיכום בין הצדדים. מילצ'ן מאשר....השופט בר-עם מעיר שזה מתחיל לחזור על עצמו. סבאג: "זה חשוב. כי אדלסון מאיים על מוזס". מילצ'ן מבקש שזה יהיה קצר.

הערת אלי ציפורי: "הניסיון של סבאג להציג את מוזס כקורבן היא מגוחכת. לכולם ברור שידיעות היה ראש החץ במתקפות מכוערות על נתניהו".

סבאג מציגה דו"ח מחקרי תקשורת בין נוני מוזס להדס קליין. סבאג: "יש פה שיחה של 15 דקות בין הדס לנוני". מילצ'ן: "כתוב הדס. אז למה זה אני?". סבאג: "היא אמרה שהיא מקשרת אותך לנוני". מילצ'ן: בסדר. היא אמרה. למה כתוב הדס". סבאג: "היא העידה שהיא קישרה". מילצ'ן: "בין לקשר לבין להיות על השיחה זה 2 דברים".

הערת מערכת: מתשובות אלו של מילצ'ן נראה, שהוא חושב/יודע, שלפחות חלק מהשיחות עם מוזס היו של הדס קליין ולא שלו.

פלט "מחקרי תקשורת" במחצית השנייה של 2014, של השיחות המרובות בין נוני מוזס להדס קליין (וכנראה ממנה קושר בחלק מהשיחות גם ארנון מילצ'ן) - כאן

הפלט המלא המאורגן עם שמות המתקשרים שהוצג לארנון מילצ'ן בדיון הזה: כאן

ממשיכים לשאול את מילצ'ן על נתוני תקשורת. סבאג: "יש פה שיחה של 35 דקות". מילצ'ן: "אם זה כתוב". בר-עם:"האם זה מזכיר לך משהו?" מילצ'ן: "אני לא זוכר את כל השיחות. יש פה משהו מבלבל. כי זהות הדובר זה הדס, הדס, הדס. מישהו יכול לעזור לי?" סבאג:"לא הציגו לך את כל זה בחקירה?" מילצ'ן: "על מי את כועסת, על החוקרים?" סבאג: "על החוקרים". מילצ'ן: "אנילא מבין. למה השם שלי לא מופיע". שופטת: "האם אתה מאשר שאלו שיחות שלך?" מילצ'ן: "אני רואה מדפסת של עשרות שיחות. אני לא יכול לאשר את כולם או את חלקן. צר לי שאני לא  יכול לזכור כל שיחה ושיחה". סבאג: "יש פה שיחה עם הדס וארוכה. היא קודם כל שיחה שלך" מילצ'ן: "אז בוא נחליט שאם כתוב הדס תכתבו מילצ'ן". סבאג: "זה שיחות שלך" מילצ'ן: "כן". שופטת: "מה שהדס אישרה או לא אישרה. יש לנו פרוטוקול. אם יש שיחות ארוכות עם הדס זו שיחה שלך. האם אתה מאשר זאת?" מילצ'ן: "מאשר. אבל למה כתוב הדס ולא את שמי?"
גם החקירה הנגדית ע"י עו"ד סבאג הייתה מאוד קצרה.
בן ארי צילום אלי ציפורי

קדם-חקירה חוזרת.

ו. בן ארי (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), אומרת שהיא רוצה לקיים דיון על הגשת הודעותיו של העד. חדד: "אני לא מכיר את זה. מתחילים חקירה חוזרת ומבקשים להגיש הודעות. אני יודע שהגישה הייתה אלימה". בן ארי מבקשת דיון משפטי בלי מילצ'ן כדי להגיש את הודעותיו.

הערת מערכת: "למה רק כעת רוצה הפרקליטות להגיש את הודעותיו? איפה ההפרקליטות הייתה במשך 3 שנים כאשר הוגשו ההודעות של שאר העדים? האם ליאת בן ארי מעוניינת להחליף את העדות של מילצ'ן בביהמ"ש בעדויות שהיא רוצה להגיש מהמשטרה ואח"כ אולי להכריז עליו עד עוין? ראוי להזכיר, שמילצ'ן לא עד מדינה ולא גר בישראל ואין שום משמעות מעשית להכרזתו כעד עוין חוץ מתרגיל יחסי ציבור של בן ארי.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:

ציפורי

בן ארי: "בטרם נתחיל את החקירה החוזרת אנו מבקשים להגיש את הודעות העד במשטרה (שווה ערך לבקשת 10א - הכרה בעדויות מחוץ לביהמ"ש במקום עדויות בביהמ"ש) ואת רענון העד. כפי שאמחיש התגלו פערים משמעותיים במספר לא מועט של נקודות". חדד: "מה זה סיכומים של חקירה חוזרת? אין סדר דין כזה".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

בן ארי ממשיכה להקריא הודעה מוכנה מראש ומבקשת להגיש קטעים וטבלה של הפערים. חדד: "זה לא יכול להיות שהיא תגיש טבלה". שופטת: "אנו נשמע את הבקשה". בן ארי מדברת על הקושי של מילצ'ן מול נתניהו. שופטת (קוטעת את נאום בן ארי): "את לא יכולה לסכם את מהימנות העד". חדד: "זה נדרש לצרכי תקשורת". בן ארי מקריאה כל מיני פסקי דין שלכאורה מצדיקים את בקשתה מתוך מסמך מוכן מראש. חדד: "זה בכלל לא קשור לעיניינו. מה המסגרת של ההקראה הזו?" השופט שחם: "אפשר לדלג על הפסיקה שאת מביאה". בן ארי אומרת שהנרטיב הביטחוני של מילצ'ן בחקריה הנגדית לא היה בחקירההראשית או בהודעותיו במשטרה. חדד: "אי אפשר שאנו לא נחקור בעניין הביטחוני. יש גבול לתכסיסנות. אנילא יכול לענות כרגע. זו בושה וחרפה". בן ארי טוענת שהגרסאות של מילצ'ן פתלתלות.

בן ארי מבקשת להגיש טבלה מרכזת של הסתירות מתוך פרוטוקולים של חקירה ראשית ונגדית [הערה: אין עדיין פרוטוקולים רשמיים]. שחם: "אם הגשת טבלה תגישו לחדד. אין צורך להקריא אותה". חדד מקריא ציוץ בטוויטר של גליקמן, שכמובן קיבל הדלפה, שמילצ'ן יוכרז לעד עוין: "מילצ'ן אמר שהוא הוטרד מההודעה הזו. אין התחלה וחצי התחלה בטענות של גברתי". בן ארי לא מאפשרת לחדד לטעון: "אני רוצה להקריא את הטבלה". שופטת: "תשבי בבקשה".

חדד: "זה מופע נוראי של שיבוש בהליכי משפט. תכסיסנות, דבר שלא ניתקלתי בו. שלא יתקבל הרושם, שמילצ'ן לא אמר את דבריו בחקירותיו. אנו רצינו לחקור בנושא הביטחוני והם באו לנו אל תחקרו - בואו תגיעו לעובדות מוסכמות. אתם מנעתם מאיתנו לחקור על הנושא הביטחוני ועכשיו משתמשים בזה כתירוץ. זו בושה וחרפה. מחזה כזה לא ראיתי כזה. אומרים לנו במתק שפתיים אל תפגעו בביטחון המדינה אל תחקרו בנושא. לחשוב שעשו לנו אמבוש, לא מוצלח במיוחד, ופתאום יש סתירה. זו סתירה מאולצת שבמאולצת. הייתה לנו חקירה שלמה בנושא. המלמב אמר את מה שאמר. כופפנו את ראשנו. לבוא לביהמ"ש ולהגיד שיש סתירה? אנו לא הבאנו את החקירה הראשית. היא הביאה קטעים מסוימים. היא ריעננה את הזיכרון רק מרענון העד ובחרה לה מופעים שמתאימים לה.  חקרנו בחקירה הנגדית על החקירה הראשית, לא על כל ההודעות. אני אצטרך לחקור את כל החקירה מחדש".

בר-עם: "היא בקשה להגיש את ההודעות להשתלשלות העיניינים ולא לעניין אמיתות התוכן".  חדד: "לגבי הודעות עזר, אין לי  כוונה להסתתר. אני אבקש להגיש את זה לא בשביל התפתחות בגרסה,
אני אמרתי כנייר עזר. אני מבקש רק אחרי החקירה החוזרת". שופטת: אם אין התנגדות, אז אפשר להגיש כחומר עזר". שופטים: "אנו רוצים לשמוע את תשובת בן ארי על המקטע שביקשת להגיש על 10א". בן ארי: "בשום שלב של החקירות לא אמר מילצ'ן שהוא דיבר עם נתניהו על הסיוע. בחקירות הנגדיות הוא דיבר על דברים גדולים שהוא עשה למען המדינה".

השופטים החליטו לדחות את בקשת בן ארי להגיש מקטע לפי 10א'. ההודעות תוגשנה כנייר עזר בהסכמת חדד לאחר החקירה החוזרת. משבר לפרקליטות.משבר לפרקליטות

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

הערת מערכת: התרגיל המשפטי החדש של בן ארי היה להגיש את סעיף 10א כלומר, לקבל את העדות במשטרה, לפחות בסופו של דבר - רק על מקטע אחד בלבד מעדותו של מילצ'ן בעניין שלא נחקר בחקירה הנגדית ע"י חדד בגלל הטענה שזה סוד ביטחוני. זו המצאה הזויה ברמות בלתי נקלטות. טוב שהשופטים דחו את ההמצאה ההזויה שלה. המשמעות של הדחייה היא: בינתיים בן ארי לא קיבלה עד עוין, לא קיבלה 10א ואפילו לא קיבלה "חקירה חוזרת בתנאים של חקירה נגדית", פטנט שהומצא מאז הבקשה של עד עוין בעניינו של שלמה פילבר. כלומר, בן ארי לא קיבלה מאומה מהתרגיל הזה ולמעשה, החקירה החוזרת הפכה להיות מיותרת. יחד עם זאת, סביר להניח, שלאור ההפסד המביש הזה, בן ארי תנסה מחר אולי לחזור על התרגיל הזה בצורות שונות.

פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויטר:
טליה איינהורן
טליה איינהורן

ד"ר רפאל ביטון הסביר בטוויטר:
רפאל ביטון

ההמשך בכתבה: תיק 1000: חקירה חוזרת של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-6.7.23 עד 9.7.23 כולל - כאן.
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים