Telecom News - 10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ

10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> 10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ
10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית הראשונים של ניר חפץ
מאת: אבי וייס ואלי ציפורי, 26.11.21, 07:00ניר חפץ צילום מסך

אספנו בשבילכם את 10 המכות הבולטות, שחטפה השבוע הפרקליטות כתוצאה מעדות חפץ: הבטחנו 8:0 (8 עדי תביעה - שהפכו לעדי הגנה ואפס ראיות לחובת נתניהו עם טונה ראיות מזכות) וזה בדיוק מה שקרה, עוד לפני החקירה הנגדית של ניר חפץ.

כתבה זו התפרסמה במקביל בבלוג של אלי ציפורי - כאן.

 
את השבוע הזה (ימי החקירה הראשית 22-24.11.21) במיוחד הפרקליטות תרצה לשכוח כמה שיותר מהר - עוד שבוע של התרסקות מפוארת בתיק 4000.

הפרקליטות הביאה לעדות את ניר חפץ, (בתמונה משמאל, צילום מסך), אחד מ-2 עדי המדינה, אחד מ-2 העדים החשובים ביותר שלה, זה שהובטח, שיפליל את נתניהו, ומקבלת את התוצאה ההפוכה.

לא רק שחפץ לא הביא שום ראיית זהב נגד נתניהו, לא רק שהתגלו בעדויותיו אין ספור סתירות - הוא גם סיפק לא מעט ראיות מזכות לנתניהו.

אנחנו, אלי ציפורי ואבי וייס, אספנו בשבילכם את 10 המכות הבולטות, שחטפה הפרקליטות כתוצאה מעדות חפץ: הבטחנו לכם 8:0 (8 עדי תביעה - שהפכו לעדי הגנה) וזה אכן מה שקרה. וזה עוד לפני החקירה הנגדית, שתגלה לנו דברים חדשים.
 
מכה מס' 1: חפץ מנתק את הקשר הרגולטורי כשליח של נתניהו לאלוביץ'
עוד לפני שהתחילה החקירה הראשית של חפץ "נזכרה" לפתע הפרקליטות בפרט מרענון העד של חפץ, שהעבירה במסמך להגנה. זה היה פרט משמעותי מאוד: חפץ הודה, שנתניהו לא שלח אותו לדבר עם פילבר בנושאים רגולטוריים הנוגעים לאלוביץ'. הפרט הזה חיסל עוד סעיף (מס' 83) בכתב האישום ומצטרף לעוד הרבה סעיפים בכתב האישום, שהתבררו עד כה כשקריים.

לאחר המזכר, שהעבירה הפרקליטות להגנה, חפץ חיזק את הדברים וחידד אותם בעדותו. הוא חזר והדגיש, בצורה חד משמעית, שנתניהו לא שלח באמצעותו מסרים בענייני רגולציה לאלוביץ': "מעולם לא קיבלתי הוראה להעביר איזשהו מסר לשאול אלוביץ' בתחום הרגולטורי"; ובפעם השנייה: "בנימין נתניהו מעולם לא נתן לי להעביר מסר רגולטורי לשלמה פילבר, אפילו למאן דהוא. לא הייתה בכלל אפשרות כזו".

הפרקליטות, כמובן, מיהרה לייצר את הרושם, שיש הוכחות אחרות לכך, אבל לא נשארו הרבה אפשרויות. אחרי שאבי ברגר לא הצליח לספק את הסחורה, נותר רק שלמה פילבר. ובכן, גם פילבר יאכזב את הפרקליטות בעניין הזה עם עדותו המבולבלת והממש לא חד משמעית, במיוחד לאחר מאות האיתותים שלו באמצעות רשת הטוויטר. בכל מקרה, אין לפרקליטות שום הוכחה, שום ראייה, שום הקלטה – לאותו הקשר הרגולטורי. הכל מאוד נסיבתי והכל מאוד קלוש.
 
מכה מס' 2: המסמך הגלוי ש"נגרס" והפגישה ה"חשאית" עם אלוביץ'
חפץ טען בעדותו, שביקש להעביר מסמך מאלוביץ' לנתניהו ב-28.11.14 ובתיאורי פולקלור צייר פגישה "חשאית" עם אלוביץ' בבלפור בעקבות העברת המסמך הסודי, כביכול. ובכן מתברר, שהמסמך, שהועבר אל נתניהו (אם הועבר בכלל) זו הודעה לעיתונות 8 חודשים קודם לכן על אישור מיזוג בזק-יס ע"י הרשות להגבלים עסקיים. לכן, כל תיאורי ה"גריסה" אינם רלוונטיים - מדובר במסמך גלוי לציבור. יתירה מזו, בנייר הזה אין שום לו"ז או דחיפות או משהו הנוגע להחלטות שר התקשורת נתניהו בזמנו.

יתר על כן, בעדותו חפץ מדווח, שהחוקרים כיוונו אותו לתאריך המסוים הזה והוא הגיע לתאריך של הפגישה מהיקש לוגי ולא מזיכרון. בהתחלה הוא נותן תאריכים אחרים לפגישה, הרבה יותר מאוחרים. ובכלל, בסתירה לעדות חפץ, לא התבקשה ולא התבצעה שום ארכה למיזוג בזק-יס וממילא הפגישה לשיטת הפרקליטות התקיימה כ-4 חודשים לפני תום המועד לביצוע המיזוג.
 
מכה מס' 3: חפץ ניסה להעיד שהיו התערבויות במינויים אך אומר שישועה קבע הכל
חפץ סיפק אמירות מאוד כוללניות לגבי התערבות, כביכול, של שרה ובנימין נתניהו במינויים אפשריים של אבירם אלעד, אבי אלקלעי וערן טיפנבורן לתפקיד עורך וואלה!, אך בהמשך עדותו חזר בו, למעשה, מהעניין וקבע בצורה נחרצת, כי אילן ישועה היה זה, שהיה האיש, שעל פיו יישק דבר באתר והוא זה, שהחליט על המנויים, ביחד עם אלוביץ'. כלומר, אין כל קשר למשפחת נתניהו בעניין.

גם המציאות לא מתיישבת עם תזת ה"התערבות במנויים". בשורה התחתונה, לבד ממינוי ינון מגל לתפקיד עורך וואלה! לתקופה יחסית קצרה, כל העורכים הבכירים היו מהצד השמאלי של המפה ואף שמאל קיצוני (אבירם אלעד, אבי אלקלעי, מיכל קליין, אודי הירש ועוד). אגב, עובדה: אבירם אלעד, למרות הזיהוי שלו כאיש שמאל. אז איך זה מתיישב עם התזה? לא מתיישב.
 
מכה מס' 4: סיווג הפצת ידיעות לוואלה! התברר כלא רלוונטי
מסתבר, שהפרקליטות ביקשה מחפץ בחקירותיו לסמן את כל ההתערבויות ולהבדיל ביניהן בצבעים בדרך, שהוא מפיץ ידיעות: ירוק זה לכלי תקשורת שהוגדרו "ידידותיים" וכתום זה "וואלה!". בעקבות הערת עו"ד בן צור - היה עוד צבע - לבן: שזה כל כלי התקשורת. אלא שאז הפתיע חפץ את הפרקליטות וקבע, שחלוקת הצבעים היא לא ממש מדויקת.

חפץ: "אני בוודאי לא יכול לזכור עכשיו מה הפצתי ספציפית לוואלה! ומה הפצתי לאחרים. גם לפני 4 שנים זה היה על פי הערכה, על פי ההיגיון. צריך לקחת את זה בערבון מוגבל. כל הסימונים האלה זה על פי ההיגיון".

בהמשך הסביר חפץ, שהוא לא יכול לזכור - שזו פעולה הלוקחת שניות להפיץ - ואין לו יכולת להעריך למי הפיץ בדיוק.

המשמעות: אין שום משמעות לחלוקה הזו בגלל שהפרקליטות ניסתה לכפות על חפץ דברים, שהוא לא מסוגל לאשר אותם.

מכה מס' 5: הנפילה עם יאיר נתניהו - הקלטות חפץ שלא רלוונטיות לכתב האישום
הפרקליטות התעקשה לשדר באולם הדיונים קלטות בין יאיר נתניהו לניר חפץ ממפעל ההקלטות של האחרון וגם שיחה משולשת עם בנימין נתניהו. הנושא: פרסום שקרי על יאיר נתניהו, שבסך הכל חפץ התבקש, כדובר המשפחה, להסיר וגם לתת הבהרה. מעבר לניסיון לפגיעה בפרטיות של יאיר נתניהו, לא היה דבר בשידור הקלטות (ששודרו מאוחר יותר באופן "מקרי" אצל גיא פלג בערוץ 12).

הפרקליטות ניסתה להוכיח את ה"מודעות" של נתניהו האב לניסיון הטבעי והצודק, להוריד את הידיעה בוואלה! במקביל ל"דה מרקר" ואם ההקלטות הוכיחו משהו - הם רק הוכיחו, שניר חפץ פשוט לא עשה את העבודה שלו. הוא הצליח, אמנם, להוריד את הידיעה השקרית ב"דה מרקר", שעוין את נתניהו ומשפחתו, ודווקא בוואלה! הוא לא הצליח בתחילה, משום שסירבו לו. אז איפה ה"טוטאליות" של וואלה! לנתניהו, שהוא דיבר עליה בעדות? עוד בלוף.

וחמור מכך: אפילו השופטים העירו לתביעה, שזה מובן ולגטימי שנתניהו האב יתערב בפרסום שקרי על בנו יאיר.
 
מכה מס' 6: הנפילה עם שרה נתניהו - הניסיון להוכיח "מודעות" של הבעל והנזיפה של השופטים
גם במקרה הזה הפרקליטות התעקשה להעיד את חפץ על כך, שנשלח ע"י שרה נתניהו לשלמה פילבר כדי להגיד לו, שלא יעזור ברגולציה לאלוביץ' ולבזק מפני שוואלה! לא מאוזן. התנהל דיון ארוך מאוד, שבו ההגנה תהתה מדוע זה רלוונטי כיוון ששרה נתניהו אינה נאשמת בתיק והתיק שלה נסגר בדיוק בנושא הזה.

הפרקליטות ניסתה לטעון, שמדובר ב"מודעות נסיבתית", כלומר, היא ביקשה, למעשה, מבית המשפט להקיש מהתנהגותה של שרה נתניהו להתנהגות של בעלה ובכך להוכיח את מודעתו לנושא.

השופטים לא קנו את העניין ונזפו קשה בפרקליטות, כולל אמירות שזה לא רלוונטי ואין כל קשר למודעות של נתניהו. הם אמנם איפשרו את המשך השאלות בנושא, אבל קבעו, שזה ייעשה "ולא מעבר לכך". המשמעות היא, שהם לא מייחסים לזה כל משקל משפטי.

עד כמה ההחלטה הזו הטרידה את הפרקליטות אפשר לראות דרך 2 אירועים:
1) מיד אחרי תום הדיון החלו שופרי הפרקליטות להאשים את ד"ר מנדלבליט באי העמדה לדין של שרה ויאיר נתניהו. האשמות הללו הוכיחו עד כמה ההחלטה הזו של השופטים שלילית מאוד לפרקליטות, וליאת בן ארי ויהודית תירוש מנסים "להפיל" את האחריות לכך על ד"ר מנדלבליט.

2) בתום יום הדיונים לאחר מכן ביקשה הפרקליטות את ההחלטה ואת הפרוטוקול של הדיון בנוגע לשרה נתניהו כדי "לכלכל" את צעדיה. שוב, המשמעות היא, שהפרקליטות מבינה, שנקלעה לבעיה חמורה.

הערה: מדובר בגוף (הפרקליטות והיועמ"ש) שנמצא מעל לכל חוק ונורמה וחסין מפני הכל, כמפורט כאן.
 
מכה מס' 7: סרטון "הערבים נוהרים לקלפיות" - הופץ בעיקר דרך טלפונים סלולריים
על-פי כתב האישום בפריט 114 ל"היענות החריגה", הפרקליטות טוענת כי "דרישות לפרסום סרטון בו מתריע נתניהו כי שלטון הימין בסכנה, וכי המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי, וכן להשארת הסרטון בעמוד הבית של וואלה! למשך זמן רב. נתניהו היה מעורב בדרישות והן הועברו באמצעות חפץ לאלוביץ' ולישועה. הדרישות טופלו במעורבות בני הזוג אלוביץ' ונענו".

אולם, על-פי התיאור של חפץ בעדותו הסיפור היה אחר לגמר. הסרטון נוצר ע"י איש המדיה טופז לוק והופץ בעזרת שלמה פילבר (שהיה ראש מטה השטח בבחירות 2015) למיליונים באמצעות הטלפונים הסלולריים. לדברי חפץ תוך כ-40-45 דקות הם הגיעו לחשיפה של 1.4 מיליון איש לסרטון ורק אחר כך העבירו את זה לכלי תקשורת אחרים, ביניהם וואלה!, כשחפץ מדגיש, שהם "היו כבר בעולם של הרשתות החברתיות". כלומר, הוא בכלל לא מייחס לוואלה! איזושהי "היענות חריגה".

יתר על כן, מה שקרה הוא, שאבי אלקלעי, עורך וואלה! בזמנו, סירב להעניק פרסום ביום הבחירות לידיעה, והעלה אותה רק מכיוון - ורק אחרי - שעלתה בכל האתרים האחרים. כך הוא אמר בעדותו: "האמירה של נתניהו הערבים נוהרים לקלפיות, אבל זה היה ביום הבחירות. אני חשבתי, שלא נכון להעלות את זה, כי זו התערבות בבחירות, וסירבתי להעלות את זה. בסוף לאחר שזה עלה בכל האתרים זה עלה גם בוואלה!".

המשמעות: איש השמאל המובהק אבי אלקלעי מחליט להסתיר מהציבור ידיעה רלוונטית בעליל, כי הוא חושב, שזה יגרום להשפעה בבחירות לכיוון בו אינו חפץ. כלומר, עמדתו הפוליטית מדריכה אותו וגוברת על השיקול העיתונאי של עניין לציבור, כאשר הוא נאלץ בסוף לפרסם, רק מכיוון שהדבר עלה כבר בכל האתרים וממילא אין עוד טעם באי פרסום.
 
מכה מס' 8: הריאיון עם דב גילהר - הפרת ההבטחות - ההיפך מכתב האישום
חפץ תיאר בעדותו את השתלשלות האירועים בעניין הזה, שנכנס לכתב האישום כ"היענות חריגה" לאחר שנתניהו פעל למנוע שידור ריאיון ושינה כותרת, לכאורה.

האמת הפוכה לחלוטין, כפי שתיאר חפץ בעדותו: וואלה! הפר את ההבטחה, שניתנה טרם הראיון, שלא יתפרצו לדברי נתניהו ולא יקטעו את תשובותיו ושהריאיון יהיה הוגן ומאוזן. המראיין דב גילהר, שטען כי לא היה מודע להבטחות, קטע שוב ושוב את נתניהו בצורה מקניטה, ולכן נתניהו לא הסכים לשידור הריאיון. חפץ סיפר בעדותו, שביוזמת ישועה הם שלחו את הריאיון והוא ישב עם נתניהו וערך אותו כביכול (הוציא קטעים לא נוחים). אלא שחפץ לא המשיך את התיאור של מה שקרה בפועל.

חפץ הרי הוא זה ששכנע את נתניהו להתראיין בוואלה! ולכן מדובר בכישלון שלו בהפרת ההבטחות. מה שחפץ השמיט הוא, שמערכת וואלה! סירבה לעריכה כלשהי, דבר שגרם להקפאת שידור הריאיון. לא מדובר בהישג מבחינת נתניהו, כי אם לא היה רוצה בשידור הריאיון היה יכול לא להתראיין מלכתחילה. הפרת הסיכומים, גם לאחר הקפאת הריאיון, גרמה, כמובן, נזק לנתניהו וגם העיכוב בשידור גרם לו נזק.אבי אלקלעי צילום מסך

בכל מקרה, בסופו של יום, הריאיון שודר ללא כל בקשות העריכה של חפץ, מלבד נושא אחד, שהחליט עליו אבי אלקלעי, (בתמונה משמאל, צילום מסך), בעצמו, מסיבותיו הוא כעורך ראשי: להשמיט תשובה העלולה להעליב את מאיר דגן.

וכאן לא נגמר הסיפור: הכותרת, שניתנה לריאיון לאחר הפרסום הייתה שלילית בכוונה ("נתניהו נלחץ מהסקרים") מה שלא שיקף את רוח הריאיון - וחפץ פנה בכעס רב ובצדק רב לישועה בנושא - זו הרי הייתה אחריותו.
 
מכה מס' 9: נתניהו מבטל את ה"תחקיר" ב"הארץ" על "בזק וואלה!" בזמן אמת
חפץ תיאר את תגובת נתניהו לתחקיר של גידי וייץ ב"הארץ", שהחלה את תפירת תיק 4000: "נתניהו ביטל את זה כלאחר יד, הוא לגלג על התיאוריה והוא אמר לי: 'מה אתה רוצה? הרי רודפים אותי'. התזה הזו נראתה גם לי מופרכת, שיש פה יחסי שוחד. התגובה שלו הייתה אותנטית".

המשמעות: בזמן אמת, נתניהו לא התייחס ברצינות לתחקיר, כך נוהג מי שבטוח בצדקתו ויודע, שלא עשה שום דבר פסול או לא חוקי.
 
מכה מס' 10: חפץ הוא  זה שיזם את שיבוש החקירה והשמדת הטלפונים ולא אלוביץ'
במשך שנים יצרה הפרקליטות את הרושם, שאת שיחת השיבוש הלילית להשמדת הטלפונים הסלולריים יזמו שאול ואיריס אלוביץ' והסתירה את האמת הלא נוחה, שחפץ הוא שיזם זאת שיבוש החקירה. חפץ עשה הצגה יפה מאוד על דוכן העדים, הצגת בכי, שאנו לא קונים אותה - ובה סיפר את האירוע ש"שינה את חייו" כדבריו.

איך הגיע בחשכת הליל לביתו של אלוביץ', אחרי שהבין, שעלולה להיפתח חקירה בענייני וואלה! ובזק, איך ביקש להשמיד את הסלולריים, איזה תשובות קיבל מאלוביץ' ואיך הוא מתחרט על מה שקרה, מצר על האירוע ומוכן לשלם על זה מחיר (איזה מחיר הוא בדיוק משלם? הוא "עד מדינה" "חסין אש").

לסיום סיפר סיפור קצת מוזר על כך, שהוא לא השמיד את הסלולריים ולהוכחת צדקתו צרפה הפרקליטות צילום מיום ההולדת של ניקול ראידמן, ימים ספורים אחרי פגישת השיבוש היזומה שלו, שבו הוא אוחז בידיו ב-2 סלולריים, האחד ישן והאחד חדש, לדבריו. לטענתו הוא איבד את הסלולריים שלו באותה מסיבת יום הולדת.
למה היה חפץ בבהלה, למה ניסה להסתיר בכל מחיר את התכתובות - ייתכן, שהדברים ייחשפו במהלך חקירתו הנגדית. ברור לחלוטין שהתוכן של הסמארטפונים נמחק ע"י ניר חפץ, בטרם שנתפסו ע"י המשטרה.

בכל מקרה, הוא זה שיזם את השמדת הסלולריים של הזוג אלוביץ', שמצידם ניסו גם לבקשת חפץ, שאילן ישועה יעשה אותו דבר, ומאחר שחפץ איבד (כביכול) את 2 הסלולריים שלו, מדובר במהלך של השמדת כל ראיה לקשר העסקי והאישי ההדוק שלו עם אלוביץ' וישועה. מדובר בקשר משולש: ישועה-אלוביץ-חפץ כאשר נתניהו לא בפנים ולא שותף לכל המהלכים העסקיים והאישיים שלהם.

לפרטים נוספים ומסמכים משלימים מומלץ לקרוא את הכתבה - אלי ציפורי ואבי וייס: הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם.

עדכונים שוטפים מדיוני בית המשפט המחוזי בירושלים ב"תיקי האלפים" - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים