Telecom News - ביהמ"ש המחוזי בירושלים: עדכונים מרתקים ממשפט תיק 4000 המצוץ מהאצבע

ביהמ"ש המחוזי בירושלים: עדכונים מרתקים ממשפט תיק 4000 המצוץ מהאצבע

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> ביהמ"ש המחוזי בירושלים: עדכונים מרתקים ממשפט תיק 4000 המצוץ מהאצבע
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי "משפט העשור", מה שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, החשיפות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לפתחו של בית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים טובות, עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא ואת הקוראת מעוניין\מעוניינת לדעת ולא תקרא\י בשום כלי תקשורת מרכזי אחר בישראל.
פרק ז' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-16.11.21. ניר חפץ צילום מסך
מאת: אבי וייס, 16.11.21, 09:00

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים והחשיפות הרבות מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום בישראל, משפט נתניהו, החל מ-8.2.21 ועד 4.5.21 - נמצא כאן - למתעניינים.

הפרק השני, שהתייחס להמשך המשפט ותחילת עדותו של אילן ישועההחל מ-4.5.21 ועד 9.7.21 - נמצא כאן - למתעניינים. 

הפרק השלישי נמצא כאן - למתעניינים, התייחס להמשך חידוש המשפט, שהיה אמור להמשיך בחקירה נגדית של אילן ישועה מ-11.7.21, על פי החלטת בית המשפט, לאחר שהפרקליטות אמורה הייתה להעביר להגנה עד 12.7.21 את כל הררי המסמכים של אילן ישועה, שהוסתרו מההגנה. אך ההמתנה להעברת המסמכים הייתה הסיבה (בנוסף ל"קושי אישי" מוזר של אילן ישועה מה שהוסתר בצא"פ), שיצרה הפסקה של כ- 3 חודשים, אליה יצא ביהמ"ש המחוזי בי-ם, מאז הדיון האחרון בחקירה הנגדית של אילן ישועה, שהיה ב-16.6.21. זאת, עקב בקשות חוזרות ונשנות של הפרקליטות לדחייה בדיונים, מאחר שהפרקליטות לא עמדה בלו"ז, שקבע בית המשפט, לסיווג והכנת המסמכים המוסתרים על ידה ומסירתם להגנה. פרק זה נגמר ב-12.9.21 וכלל גם עשרות רבות של עדכונים, שנחשפו במהלך הפסקת הדיונים המשפטיים. 

הפרק הרביעי  נמצא כאן - למתענייניםמכסה את התקופה של החקירה הנגדית של אילן ישועה מ-13.9.21 ועד 11.10.21, עם כמות חשיפות ענקית ומהממת של מסכת השקרים שלו, כפי שנחשפה גם בביהמ"ש וגם על ידי ועל ידי כתבים חוקרים נוספים, כולל "עלייה לאוויר" של 2 פרויקטי חשיפה ענקיים בהקשר ל"תיק 4000" ואילן ישועה (פרויקט אחד הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים והפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי, בליווי אורחים המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים). 

הפרק החמישי, נמצא כאן למתעניינים, התחיל ב--11.10.21, בחקירת העד אבירם אלעד, עורך ראשי של חדשות וואלה! שמונה ב-25.10.16. (זאת, לאחר שעבר לוואלה! מעיתון "הארץ" שם היה עורך החדשות במרץ 2011, וכיהן כחמש וחצי שנים כראש מערכת החדשות של וואלה!). ושפרש ב-28.8.18 ממשרת עורך וואלה! NEWS, לאחר כשנתיים בתפקיד. הפרק המשיך בעדכונים לגבי עדות מיכל קליין, שהייתה הסגנית של אלעד אבירם, והפרק הסתיים ב-25.10.21 עם סיום עדותה של עמית אשל, שהיתה ראש דסק חדשות בוואלה! ניוז. כל ה-3 נמצאו שקרנים, ולמעשה, הפכו מ"עדי תביעה" ל"עדי הגנה".

הפרק השישי, נמצא כאן למתעניינים, התחיל בעדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר - אבי ברגר, ב-26.10.21. זאת, אחרי מפגן גדול של מבוכה לפרקליטות עם 4 עדי התביעה מ"וואלה!, שנתפסו בקלקלתם, ולאחר שהשופטים סימנו לפרקליטות שיש להם בעיה קשה עם כתב האישום. גם ברגר הפך ל"עד הגנה".

כך, אחרי הקפיצה של הפרקליטות מהצד של "המתת" (אתר "וואלה!"), לצד של "התמורה" (החלטות רגולטוריות), הופיעו 3 עדי תביעה מהצד של "התמורה" ובהם אבי ברגר, עו"ד דרור שטרום ופליקס כהן, כולם הפכו חיש מהר ל"עדי הגנה". הפרק השישי הסתיים בעדותם של שטרום וכהן ב-8.11.21, ובעדכונים נוספים, כולל נושא חקירת הדס קליין, עד 15.11.21.

בסיום עדות 7 עדי תביעה מרכזיים ראשונים, יש 0 ראיות כנגד נתניהו ושפע "ראיות זהב" - לטובתו. 

לא ברור למה הפרקליטות לא קיימה כלשונו את סעיף 13 בהנחיות היועמ"ש - כאן, להביא קודם את "עדי המדינה" להעיד בבית המשפט. משום מה הפרקליטות הביאה למתן עדות, בהתייחס ל-7 עדים ראשונים, עדים, שאינם "עדי מדינה" והם יותר עדים "מפי השמועה" ו"עדי אווירה", עדים מאוד בעייתיים, ו"נפלה" בהליך השגוי הזה, בבית המשפט, עם עדותם השקרית, ובכך הם הפכו ממש מהר, מ"עדי תביעה" ל"עדי הגנה". 

הפרק השביעי, שמתחיל כאן למטה, מתחיל היום ב-16.11.21, בעדותו של עד המדינה ניר חפץ, (בתמונה למעלה, צילום מסך).

יודגש, שניר חפץ הוא "עד מדינה" מאוד בעייתי וכבר בזמן אמת ציינתי, שמהימנותו כ"עד מדינה", כמו "עד מדינה" אחר - שלמה פילבר, היא אפס (דוגמאות: כאן וכאן). גם אחרים כתבו כך ואף יותר בחריפות, למשל כאן ב"דה-מרקר", כאן ב-Davar1 וכאן ב"עין השביעית", כולם אתרי שמאל במפה הפוליטית.
המעורבות המוזרה של ניר חפץ ב"תיק 1270" (תיק "הילה גרסטל" - כאן), מעידה כאלף עדים על מהימנות אפס.
בנוסף, ניר חפץ היה מעורב בעסקאות ענק מול אילן ישועה ואלוביץ', ב-2013 (כאן, מסמך ההסכם של חפץ עם העיתונאים מחברת החדשות המקומיות - כאן), וגם ב- 2016-18 (כאן) ואף חיפש עבודה ב-2016 (כאן, סיפור "הפתק" בכתב ידו) אצל שאול אלוביץ', מאחורי גבם של בני הזוג נתניהו, שהעסיקו אותו באותה עת.יונה ויזנטל צילום מסך
כל זאת, הוא פעל במקביל ומאחורי גבם של שותפיו למיזם ענק ובראשם יונה ויזנטל, (בתמונה משמאל, צילום מסך), ממש מיזם ענק (בהשקעה של כ-100 מיליון ש"ח), שיזם ניר חפץ (שהתגאה אז בקשריו עם שאול אלוביץ' בהקלטת שהודלפה לחדשות ערוץ 10 כאן וכאן), להקמת ערוצי טלוויזיה, כולל הוצאת רישיון לשידורים - כולל רישיון לשידורי חדשות, על בסיס שימוש באולפני וואלה!, בשת"פ עם אילן ישועה. 
המיזם הזה של 2016-18 (כאן) נפל (לטענת חפץ) בתחילת 2018 (כאן), בגלל הדלפה ל"דה-מרקר" (כאן), הדלפה, שכנראה, לפי רמזים שלא ברור מקורם, מיוחסת משום מה ליונה ויזנטל, אם כי היא יכולה בהחלט להיות הדלפה גם מישועה, או מחפץ עצמו. בקיצור: אמינות היא החלק שלא קיים אצלו, בכלל, מזה שנים.
פרטים נוספים על הפרשה הענקית הזו יש כאן, וכאן, בכתבה של אלי ציפורי ואבי וייס תחת הכותרת: "הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם", וגם כאן, בבלוג של אלי ציפורי. "עד מדינה" \ "עד תביעה" הוא לא. עוד "אילן ישועה" בתחפושת, שייפול מהר, בשטויות ובספינים של עצמו. 

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 16 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-16 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד תחילת נובמבר 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא עשרות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 

ג. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים - מעל ל-1,900), שנחשפו בבלעדיות, עשרות רבות של עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור", ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-60 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות, סה"כ מעל ל-550 כתבות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 
קישור ל"לוח הזמנים של 'תיק 4000' והקליקה ומעלליה" - כאן.
קישור לניתוח מדוע אי אפשר לחקור, לבדוק, ללמוד לקחים, או להעמיד לדין פרקליטים ועובדי לשכת היועמ"ש ואת היועמ"ש עצמו - כאן

ד. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים בהליך המשפטי של "תיקי האלפים":
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר וממש די לקוי וחסר, כמו כל ההתנהלות של הפרקליטות ב"תיקי האלפים"). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, הריכוז הגדול ביותר והמקיף ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם הגדול אלה מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים ובעולם המושגים המשפטי. זה המקור המרכזי של מסמכים בתחום המשפטי, סביב מה שמתקיים בבית המשפט המחוזי בי-ם.
3) בנוסף, ריכוז כל הפרוטקולים של הדיונים שהתקיימו בבית המשפט המחוזי עד כה, נמצא כאן. זו יוזמה של "פרויקט 315". 
4) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן. אתר זה לא מכסה מלא ושוטף את התנהלות המשפט ויש בו נתונים לא תמיד מדויקים (בלשון המעטה). 

ה. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News ומערוצים חופשיים אחרים שיש ברשת (דוגמת הבלוג של אלי ציפורי), בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: מייקיMeWeטלגרםטוויטרפייסבוקבלוגרהבלוגWhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ו. חומרים להפצה ע"י הקוראים לציבור, שלא מכיר את תחום "תפירת התיקים", למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים להפצה ולקריאה מהירה:
1
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה ע"י כל אחד (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies
3)  שני לינקים של מצגות קצרות, שהוכנו ע"י קורא אכפתי, להפצה ולשיתוף ע"י כל אזרח החרד לשלטון החוק והצדק, לכל אלה, שמשום מה לא מכירים מספיק את האמת, ועדיין מאמינים, שנתניהו עשה משהו פסול, או פלילי, במה שמכונה "תיק 4000": 
א) שקרי הפרקליטות: http://bit.ly/PraklitutLies.
ב) התיק התפור: http://bit.ly/Tik4000Tafur.
4) סרטון קצר להפצה: עשרת השקרים הגדולים של תיק 4000: https://bit.ly/10Lies-Tik4000 או: https://bit.ly/10LiesTik4000.
5) מאמר נוקב להפצה: 10 הבלופים הגדולים ביותר של תיק 4000: https://elizipori.co.il/articles/lies-211001.

ז2 פרויקטים עצמאיים - התנדבותיים להפצת האמת על "תיקי האלפים" שמומלצים לצפייה ולהפצה (עם סרטונים שמתעדכנים כל הזמן): 
1) פרויקט אחד בשם "315 אזרחים בשירות האמת" הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים. הסרטונים ביוטיוב מרוכזים כאן
2) הפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי (הבלוג שלו כאן), בליווי אורחים רבים ובראשם עו"ד דוד פורר, עידו שיפוני, גיא לוי ואבי וייס, המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים. הסרטונים של המיזם של בראשי וציפורי נמצאים ביוטיוב ומרוכזים כאן.

ח. כיסוי מקיף של השקרים והשערוריות, שנחשפו עד כה, סביב עדותו המופרכת וההזויה של "הסוכן המדיח" והמסייע הראשי לפרקליטות וליועמ"ש ב"תפירת תיק 4000", אדם ששמו אילן ישועה: עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-16.11.21:

עדכונים 16.11.21:
א. עלה היום השידור של עו"ד כנרת בראשי עם עידו שיפוניאלי ציפורי (בבית המשפט), עו"ד יוסי פוקס ואבי וייס כאן ביוטיוב (וכאן בטוויטר). השידור מסתמך, כמובן, על מה שקורה בבית המשפט בזמן אמת. בשידור מדווחת האמת מבית המשפט, מול הדוברים "מטעם" ושקרי הערוצים המרכזיים.

באאלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: בוקר טוב, שיטפון ההדלפות של הפרקליטות הגיע לשיא.
👈 המטרה: השחרת נתניהו בעקבות קריסת תיק 4000.
👈 מטרת מישנה: לשבש הליכי משפט, לשתול בדעת השופטים את הדעה המוקדמת שנתניהו ורעייתו מושחתים.
כך נראה ארגון מסוכן לדמוקרטיה‼
הסבר מורחב על המהלכים של אתמול (הצמיד של שרה וכיוצ"ב) ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה ולהפצה.

גאלי ציפורי פרסם כאן: "כצפוי: ליאת בן ארי הגיעה היום לדיון. איפה שיש פסטיבל תקשורתי היא תהיה - כי היא מארגנת אותו.
אביעד דליפמן פונה אליה עם החיוך המקובע שלו: 'היי, ליאת' (חברה שלו… שכח להוסיף: תודה על ההדלפה מאתמול. התמורה תגיע מיד בדיון היום)".

ד. התחולל ביממה האחרונה קמפיין תקשורתי פסיכולוגי אינטנסיבי מטעם הפרקליטות, גימיק מחולל דרמטיזיציה - פיגוע תודעתי לפני עדות חפץ, כדי לחבל בתהליך המשפטי, שהולך לכיוון קריסת תיק 4000, ועקב החשש של הפרקליטות מעדותו הרופפת של חפץ. הפרקליטות זרקה לחלל האוויר "פצצה מלוכלכת", שאין לה משמעות כלל על תיק 4000, או אפילו גם על תיק 1000. זאת, אפילו בלי דרישה לשנות בכלל את כתב האישום. אין הסבר הגיוני למהלך זה מלבד מטרה של השחרת נתניהו בקרב הציבור, והגברת חרושת השנאה התקשורתית.

הדיון בביהמ"ש המחוזי בי-ם נפתח בנושא השלמת חקירה "סודית חדשה" של הדס קליין, העוזרת של מילצ'ן, הצמידים של שרהשנזכרה פתאום, כשתיק 4000 מתפורר, בתכשיט יקר. מצחיק שזה מגיע לאחר שנושא התכשיט הזה כבר פורסם ב-2017 (בתמונה משמאל, וזה בכלל לא נקנה ע"י מילצ'ן אלא ע"י פאקר, מה שלא נראה סביר, כשאת העדות הזו סיפקה הדס קלייןוהיה ידוע לכולם (והועלה כעת מן האוב, לאחר שהוחלט בשעתו לא לכלול זאת בכתב האישום), תכשיט שקיבלה כביכול שרה נתניהו (שלא נמצאת כלל בכתב האישום ובשום תיק), ממי שאין לו בכלל קשרים עסקיים בישראל ולכן אין אפשרות לייחס "שוחד" לנושא זה.
בנושא התמונה משמאל, פרסם גם עידו שיפוני כאן את הפוסט הזה:
‏"הטענה כאילו עניין הצמיד עלה רק כעת בהשלמת חקירה, בלשון המעטה אינו אמת. שימו לב לתאריך הכתבה, לפני כמעט חמש שנים. מדובר בעניין שנחקר, והוחלט שלא להכניסו לכתב האישום, כנראה מסיבות טובות, וגם כיום, לאחר שגילתה את "המידע החדש" מחדש, הפרקליטות אינה מבקשת לתקן את כתב האישום. ספין גמור".

החקירה של הדס קליין, (בתמונה משמאל, צילום מסך), וכלל הפרשה הזו, נעשו תחת "צו איסור פרסום" מבימ"ש אחר (ראה כאן סעיף 3), ולאחר ההדלפות אמש של הפרקליטות לתקשורת - של כל פרטי הנושא ההזוי הזה, הצו הזה הפך לצחוק, בהדלפות פליליות, שנעשו בכוונה, כדי ליצור אווירה ציבורית דרך כלי התקשורת, שתשחיר את נתניהו. כי הרי זה לא ייתווסף לכתב האישום ולא ישנו אותו כעת.הדס קליין צילום מסך

השופט לליאת בן ארי: "למה ברגע האחרון? העיתוי מטריד".

עורך הדין בועז בן צור: "קיבלנו את החומר לפני החדשות, כדי לשים לנו מלכודת".

ומדהים, שבן ארי עצמה ("המזועזעת" מההדלפות, שהצוות שלה הדליף), הציעה לסינגורים לפנות ליועמ"ש כדי לפתוח בחקירה לגבי מקור ההדלפות הללו לתקשורת... אבל השופטים לא מטומטמים:
השופטים החליטו בהחלטה חריגה לא לעבור לסדר היום על הקמפיין התקשורתי המגמתי הזה, וקראו (למעשה, ליועמ"ש ד"ר מנדלבליט) לפתוח בחקירת ההדלפות הפליליות בכל הקשור למשפט, שיצאו מלשכתו ומהפרקליטות.

ד"ר מנדלבליט לא יוכל כעת להתעלם מכך, במיוחד כעת, מהספין התודעתי, שנועד לשבש את מהלך המשפט. עם זאת, מצחיק, שלמעשה, מי שצריך לחקור את ההדלפות - הוא מי שהדליף.

ממליץ לקרוא את הכתבה המובילה של אבי וייס, עם כל המסמכים הנלווים וכתבות ההמשך שלה: "תיק 4000: כך זוהו מי שהדליפו, תיחמנו ושיקרו בהדלפות לכלי התקשורת".

יודגש שאת המסמך של עו"ד ליאת בן ארי שווקי שהוגש לבית המשפט המחוזי בי-ם, הכינה עו"ד שירי גפני מפרקליטות מיסוי וכלכלה בת"מי כתב את המסמך של ליאת בן אריא (בתמונה משמאל), והמסמך נחתם ב- 14:26 וכבר כמה דקות אחרי כן, עוד בטרם בוטל "צו איסור הפרסום" על כל פרטי הפרשה, החל מחול הדלפות פראי, כנראה יצא מעו"ד הילה קובו, דוברת פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א, שלא עודכנה ע"י עו"ד ליאת בן ארי שווקי שצו איסור הפרסום טרם הוסר, וכך נעבור 2 עבירות פליליות גם יחד, ע"י המדליפים והמודלפים: הדלפה פלילית והפרת צו איסור פרסום של בית המשפט.  

ה. ההגנה ביקשה לדחות את הדיון היום של ניר חפץ.
השופטים החליטו להיעתר לבקשת פרקליטי נתניהו, לדחייה של יומיים, ועדות חפץ תתחדש בשבוע הבא - 22.11.21.

ו. אלי ציפורי פרסם כאן ‏"תבינו עד כמה ליאת בן ארי מרשעת: היא שלחה אתמול בערב שני דיסקים של חומרי החקירה החדשים לפני החדשות שבהן אילנה דיין ואביעד דליפמן שידרו הדלפות פליליות". "עו"ד ‏עמית חדד לא נפל למלכודת וסירב לקבל את החומרים כדי שלא יגידו שהפרקליטים הדליפו".

ז. הכתבה ששודרה אמש, המבוססת על ההדלפה הפלילית מהפרקליטות, כתבה של אילנה דיין ושחר אלתרמן בערוץ 12 - נמצאת כאן


ח. כתב המשפט אברהם בלוך הוסיף כאן: "משפט נתניהו | גורמים המקורבים לצוותי ההגנה מוסרים כי השלמות החקירה שנעשו בחודש האחרון בתיק 1000 הן ספין מכוער שנועד לשם ההדלפות. לדברי אותם גורמים, חקירה נועדה לקבל את גרסאות כל הצדדים, ומכיוון ששרה ובנימין נתניהו לא נחקרו במסגרת אותה השלמת חקירה - הרי שמדובר בחקירה מגמתית ומוטה."

טאלי ציפורי פרסם כאן: "ליאת בן ארי אמרה שהיא ״מזועזעת״ מההדלפות. בדיחה טובה. אם הייתה נבדקת בפוליגרף התוצאות היו מזעזעות.
‏בהמתנה להחלטת השופטים היא ליחששה וציחקקה עם אביעד דליפמן, המודלף והמדליפה.
‏שניהם צריכים להיחקר על ההדלפות. אבל מי יחקור? מנדלבליט? הוא הרי מדליף בעצמו.
‏איזו שחיתות!".

י. אלי ציפורי מוסיף כאן בצירוף מכתבו של פרקליט נתניהו: "עכשיו זה רשמי: פרקליט נתניהו עו״ד עמית חדד בבקשה למנדלבליט לפתוח בחקירה פלילית מיידית להדלפות לאביעד גליקמן, ברוך קרא, אילנה דיין, גיא פלג, תמר אלמוג, נטעאל בנדל וגידי וייץ.
‏כל אלה שופרות בולטים של הפרקליטות ונמצאים איתה ביחסי תן וקח". (הצילומים של אלי ציפורי נמצאים כאן וכאן). 

י"א. יואב פרנק צייץ כאן כך: "בעקבות ההדלפות הפליליות מתיק 1000 לחדשות 12 ו-13, הגשתי תלונה ליועמ״ש ולמשטרה נגד ד״ר אילנה דיין, גיא פלג, ברוך קרא וגליקמן וכן נגד גורמי האכיפה המעורבים - בחשד לכאורה לשיבוש מהלכי משפט וגילוי בהפרת חובה. הגיעה העת לטפל במגיפת ההדלפות.
לעיון והורדת התלונה: כאן." 

י"ב. מכתב הפנייה המלא של עורכי הדין של נתניהו בבקשה ליועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט להורות על פתיחה בהולה בחקירה פלילית - כאן

י"גאלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסטים בפייסבוק שלו בנושא ההדלפות הפליליות ב"פרשת הדס קליין:
"‏ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (1): ‏המודלף: ברוך קרא
‏האירוע: דקות ספורות אחרי ההודעה הרשמית על השלמת החקירה להדס קליין קרא מפרסם פרטים שלא נמסרו להגנה."
"ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (2): ‏המודלפת: תמר אלמוג (תאגיד השידור על חשבוננו).
‏האירוע: זמן קצר אחרי ברוך קרא מפרסמת אלמוג פרטים על מילצ׳ן שלא נמסרו להגנה."
"‏סביבת נתניהו על המשך שיטפון ההדלפות הערב (דליפמן): ‏״לא נכון. עיוות מניפולטיבי ומגמתי של העובדות. עוד הדלפה פלילית לתקשורת שנועדה לתאם גרסאות, הדלפות שביהמ״ש קבע שהן חמורות ושהמשטרה חייבת לחקור אותן מיד. לא להאמין שיש מי שממשיכים לזלזל כך בבית המשפט ובחוק. על זה נאמר - מהמקפצה״."
"‏ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (3): ‏המודלף: אביעד גליקמן
‏האירוע: גליקמן, כמו קרא ואלמוג, מפרסם פרטים על מילצ׳ן וקליין שלא נמסרו להגנה."
"‏ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (4): ‏המודלף: נטעאל בנדל (״הארץ״). 
‏האירוע: בנדל, בדיוק כמו גליקמן, קרא ואלמוג, מפרסם פרטים על השלמת החקירה להדס קליין שלא נמסרו להגנה."
"‏ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (5): ‏המודלפת: אילנה דיין.
‏האירוע: דיין מפרסמת במהדורת החדשות של אלג׳זירה 12 פרטים רבים וגם מסמכים מתוך חקירתה של הדס קליין שלא הגיעו כלל להגנה."
"‏ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (6): ‏המודלפים: ברוך קרא ואביעד גליקמן.
‏האירוע: קרא וגליקמן מפרסמים במהדורת החדשות של ערוץ 13 פרטים נוספים מתוך חקירתה של הדס קליין שלא הגיעו להגנה."
‏"ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (7): ‏המודלפת: תמר אלמוג.
‏האירוע: אלמוג ממשיכה לפרסם במהדורת החדשות של התאגיד פרטים נוספים מתוך חקירתה של הדס קליין שלא הגיעו להגנה."
‏"ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (8): ‏המודלף: גידי וייץ (״הארץ״).
‏האירוע: פרטים מתוך חקירת ניר חפץ (הקלטה!) שלא נמסרו להגנה."
"‏ההדלפות הפליליות שמנדלבליט התבקש לחקור (9): ‏המודלף: גיא פלג. האירוע: קלטות של ניר חפץ."

י"ד. שוחררה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם בעניין מה שמכונה"פרשת הדס קליין". ההחלטה המלאה - כאן
הקטע החשוב ביותר בהחלטה נמצא בצילום כאן:
חייבים לחקור

תשומת לב שהשופטים כתבו "מרשויות החקירה" שזה המשטרה (או מח"ש, אם ההדלפה באה מהמשטרה, או רשות ניירות ערך, אם זה היה נוגע להם), ולא כתבו "מרשויות התביעה" (פרקליטות ויועמ"ש). כלומר: הם עוקפים בהחלטתם את הפרקליטות ודורשים למעשה מהמשטרה לחקור ושהמשטרה תעשה כל הנדרש למנוע הדלפות בעתיד.
כלומר: אין צורך באישור היועמ"ש ד"ר מנדלבליט לחקור (אם נפרש את ההחלטה הזו כלשונה) והמשטרה צריכה לחקור את כל המעורבים בהדלפות.
לא היה צורך בפניית עורכי הדין לד"ר מנדלבליט להורות לחקור, כי הכתובת הנכונה לפי ההחלטה הזו היא המשטרה (ו\או מח"ש, אם ההדלפות באו מתוך המשטרה). עו"ד ליאת בן ארי ביקשה מבית המשפט והסנגורים לפנות לד"ר מנדלבליט כדי לקבל אישור לפתוח בחקירה, אבל השופטים לא כל כך מטומטמים ולא קיבלו את הגישה הזו, שמשמעותה: אלו שאחראים להדלפה, יחליטו האם לחקור את עצמם.
לכן, ההחלטה השיפוטית שנתנה ע"י השופטים בשעה מאוד חריגה: 23:15, שונה לחלוטין מהבקשה של הפרקליטות ומה שביקשו כל הצדדים מבית המשפט (לפנות לד"ר מנדלבליט שיורה על חקירה). זה לא מקרי שהשופטים עבדו על ההחלטה הזו בכזו מהירות ובשעה כזו יוצאת דופן. זה מסר בפני עצמו לכל הצדדים!
מדובר ב"סטירת לחי" מצלצלת מבית המשפט לבכירי הפרקליטות וליועמ"ש ונמתין ונראה מה תהייה תגובת היועמ"ש, להחלטה המדהימה הזו. 

ט"ו. אלי ציפורי צייץ כאן: "הפרקליטות מתעלמת משאלותיי בנוגע לצו איסור הפרסום על פרטים מחקירת הדס קליין.
המשמעות: לא רק שההדלפות עצמן היו פליליות, אלא חבורת ה״עיתונאים״ - ברוך קרא, תמר אלמוג, אביעד גליקמן, נטעאל בנדל ואילנה דיין - הפרה לכאורה את צו איסור הפרסום. המשטרה צריכה להזמין אותם לחקירה תחת אזהרה."

ט"ז. יואב פרנק הגיש תלונה ליועמ"ש ולראש אח"מ במשטרה בגין ההדלפות לעיתונאים ב"פרשת הדס קליין". תלונתו במלואה - כאן

עדכונים 17.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, אתמול היה יום קצר וסוער במשפט נתניהו
הספין של הפרקליטות בעניין "הצמיד של שרה" חולל מהומה. השורה התחתונה: השופטים קיבלו את טענות ההגנה, דחו את עדות ניר חפץ, ויצאו עם מסר חד משמעי שאסור לעבור לסדר היום על עניין ההדלפות ויש לחקור זאת 😮💪 
👈 כך אמרה עו"ד מיכל רוזן-עוזר (הפרקליטה של איריס אלוביץ') על ההדלפות שנדונו אתמול בבית המשפט:
"זה אירוע אלים והלקוחות שלנו - הזכויות שלהן נרמסות" ‼‼ סיכמתי לכם את עיקרי הדיון אתמול בנושא ההדלפות ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. התקבלה תשובה מעורפלת מהפרקליטות - כאן, לשאלת אלי ציפורי, מתי הוסר צו איסור הפרסום על "פרשת הדס קליין". הצו עצמו וביטולו, לא הוצגו עד רגע זה. 

גאלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "אחרי הציוצים שלי הפרקליטות הואילה בטובה לענות לי - שהצו על פרטי חקירת הדס קליין הוסר ב״סמוך״ להודעה הכללית על העניין לבית המשפט. בתגובה ביקשתי למסור לי את הצו והסרתו עם שעות מדוייקות כדי להבין מה זה ״בסמוך״?
בכל מקרה, ברוך קרא קיבל הדלפה פלילית *דקות* אחרי ההודעה לבית המשפט (לקראת שלוש אחה״צ) ובזמן שעו״ד חדד מנסה להבין עם הפרקליטות על מה בכלל החקירה. אני בטוח שפסטיבל ההתקרבנות של קרא ושאר השופרות (לא לאלימות אבל גם לא לצביעות - שמעתם את קרא יוצא נגד הבריונות וההסתה של מפגיני בלפור?) נועד להסיט את האש מהשאלה הקריטית: האם ברוך קרא הפר צו איסור פרסום ומתי בדיוק הוא הוסר?
דבר אחד כבר בטוח: ברוך קרא קיבל הדלפה פלילית."

דאלי ציפורי הוסיף כאן: "‏הדרמה במשפט נתניהו: ‏עיון בהחלטת השופטים מגלה שהם מצפים מהמשטרה (״רשויות החקירה״) לחקור את ההדלפות. כלומר, הם מדלגים מעל מנדלבליט אולי מתוך הבנה שהוא בניגוד עניינים. ‏בקיצור: הכדור אצל המשטרה, היא צריכה לחקור. ‏תודה לאבי וייס."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "השקרים הבוטים וההסתה הפרועה של ברוך קרא —-
רק נזכיר שהפרקליטות העיפה והמציאה מספרים של המתנות על חודו של שקל בלי להביא שום ראיה לכך, אלא רק על בסיס ניחושים שנזרקו לאוויר על-ידי החוקרים והדס קלייןברוך קרא הוא מסית בשירות הפרקליטות שחיים רמון עליו אמר עליו: ״קרא עושה עסקאות מושחתות עיתונאיות עם הפרקליטות״."

ו. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏ליאת בן ארי מנסה כל הזמן להפוך את בנימין נתניהו ושרה נתניהו ליישות אחת - הן ב״היענות חריגה״ שלא היתה והן במתנות שנופחו דרמטית. ‏מעבר לשקרים, שימו לב לצביעות: זו אותה ליאת בן ארי שחתמה על משכנתא עם בעלה אבל טענה ש״אין לה מושג״ בנוגע לעבירות הבנייה שנעשו. כשזה נוגע אליה, יש פתאום הפרדה, כשזה נוגע לנתניהו - ההפרדה נעלמת. ‏עוד הוכחה לתיקים התפורים."

ז. אלי ציפורי פרסם כאן: "זוכרים את המאבק שלי עד העליון בנוגע לחשיפת מסמכים מזכאים לנתניהו בנושא ניגוד העניינים עם בזק ואלוביץ' (מסמכים שנכתבו ע״י משרד המשפטים בעצמו!). ובכן, כצפוי, העליון מחק היום את העתירה בנימוק שחוק חופש המידע לא חל על חומרי חקירה. כזכור, הפרקליטות סירבה למסור לי את המסמכים בהתחלה בטענה שהם בכלל לא בליבת חומרי החקירה (כלומר, שיקרה). 
אלא שלאחר הפרסומים שלי בנושא ודרישת פרקליטי נתניהו הפרקליטות נאלצה למסור החומרים המזכים לפרקליטי נתניהו, לאחר שניסתה להסתיר אותם. 
זה הניצחון הגדול שלי. החומרים עוד יוצגו במהלך המשפט למגינת ליבה של הפרקליטות."

ח. אלי ציפורי פרסם כאן: ‏כך עובדת מכונת התעמולה וההדלפות של הפרקליטות: שימו לב לנוסח הכמעט הזהה שהועבר לאביעד דליפמן ותמר אלמוג, דקות אחרי הודעת הפרקליטות לבית המשפט, על השלמת חקירת הדס קליין. ‏זמן קצר לאחר מכן, המשיכה הפרקליטות להדליף לשניים פרטים מהחקירה - שלא נמסרו כלל לבית המשפט. ‏תודה לאבי וייס." הציוץ של תמר אלמוג - כאן ושל אביעד גליקמן - כאן. זהות מוחלטת. כלומר: הם (וכנראה גם עיתונאים אחרים) קיבלו את המסר הזה במקביל (כנראה מעו"ד הילה קובו, דוברת פרקליטות מיסוי וכלכלה ת"א).

ט. פורסם כאן ע"י זיו קריסטל פרסם ב-Posta (כותרת בלבד): "דרישה לחקור את ניר חפץ בחשד לסחיטה של התנועה לאיכות השלטון. "הארץ" פרסם כי הקלטה שנתפסה אצל עד המדינה תיעדה קשירת קשר לכאורה לביצוע תחקירים שליליים נגד אליעד שרגא בעיתון "מעריב" תחת נוחי דנקנר וחפץ." "התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד חפץ ונגד מעסיקו לשעבר נוחי דנקנר, בחשד לסחיטה באיומים. זאת לאור מידע חדש שחשף עיתונאי "הארץ" גידי וייץ בסוף השבוע האחרון, לפיו חוקרי המשטרה מצאו בביתו של חפץ הקלטה לכאורה של סיכום דיון בדרישת המו"ל שלו בעיתון "מעריב", נוחי דנקנר, ליזום ולפרסם תחקיר שלילי נגד עו"ד אליעד שרגא, ראש התנועה לאיכות השלטון."

י. אבי וייס ב"ספייס" בטוויטר ב-17.11.21 מנפץ את כל הסעיפים ב"תיקי האלפים" ועונה על כל השאלות שעלו מההתפתחויות הדרמטיות של המשפט עד כה. הלינק לסרטון בן כשעתיים ביוטיוב, שפורסם תחת הכותרת: "אבי וייס מנפץ את תיק 4,000 - גילויים מעניינים!" נמצא כאן: https://youtu.be/is3UEeu_8Ko. פרטים נוספים למתעניינים יש כאן


עדכונים 18.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, הדס קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן בעבר, חזרה לכותרות עם הספין המכוער של הפרקליטות בעניין "הצמיד של שרה".
זו הזדמנות טובה לבחון שוב את חקירתה במשטרה ואת עדותה הסדוקה.
ריכזתי לכם את הפרטים החשובים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "‏שערוריית צו איסור הפרסום של הדס קליין: הפרקליטות מסרבת למסור לי אסמכתאות על הצו ועל הסרתו (תבינו: אפשר לשלוף זאת בקליק על המחשב) והפנתה אותי לראש אגף החקירות במשטרה.
‏מהיכרותי את הפרקליטות המושחתת יש אפשרות שהיא מנסה לגונן על שופריה - ברוך קרא, אביעד דליפמן, תמר אלמוג ונטעאל בנדל."

ג. אלי ציפורי מוסיף כאן עוד פוסט נוקב: "שערוריית הענק: הפרקליטות והמשטרה לא תיעדו כלל את הסרת צו איסור הפרסום על חקירת הדס קליין שהוצא ב-31.10 ל-45 יום! המשמעות: ברוך קרא, אביעד דליפמן, תמר אלמוג, נטעאל בנדל, אילנה דיין ועוד הפרו לכאורה את צו איסור הפרסום.
המשטרה טוענת שיכלה להסיר הצו בלי הודעה לבית המשפט אבל לא מספקת שום תיעוד פנימי להסרת הצו, אלא רק תיאור כללי."

מסמכים משלימים לחשיפה: התגובה שקיבל אלי ציפורי מהמשטרה: כאן. צו איסור הפרסום מבית המשפט מראשון לציון - כאן. פרטי כבוד השופטת עינת רון (נשיאת בתי משפט השלום במחוז מרכז בבית משפט השלום ראשל"צ) שחתמה על צו איסור הפרסום - כאן. ככה כאן נראה צו איסור פרסום רשמי שנחתם בבית המשפט (לא מה שנחתם ע"י השופטת). 

ד. עו"ד ליאת בן ארי שווקי נתפסה כאן לא רק כמי שמשקרת לבית המשפט (ועוד טוענת בפני השופטים בתמימות, שהיא לא יודעת מי הדליף והיא "מזועזעת" מההדלפות), וכמי שתרמה להכשלת העיתונאים הרבים, שהתרשלו בפני עצמם בכך, שלא בדקו מה קיבלו ואף לא לא טרחו לקבל תגובה משרה נתניהו. המדובר בעיתונאים שקיבלו חומרים וראיות מחקירה חסויה, שנמצאת תחת "צו איסור פרסום", ולכן יש קודם כל לחקור את היועמ"ש ד"ר מנדלבליט, שנתן גיבוי לכל המהלך המופקר הזה וליקירתו, עו"ד ליאת בן ארי שווקי, שעמדה אישית בראש התעלול המופקר הזה וחתומה אישית על המסמך המרכזי בתעלול הזה. על התעלולים המזוויעים, המופקרים והמשותפים לצמרת המשפטית של ישראל - מהיועמ"ש ומטה, ניתן לקרוא, בין היתר, ב-2 הכתבות המובילות הבאות:  ה. אלי ציפורי הוסיף כאן עוד פוסט בשעורייה הזו: "פרטים חדשים על שערוריית צו איסור הפרסום על חקירת הדס קליין
🔴 לאיזה בית משפט פנתה הפרקליטות? דווקא לבית המשפט השלום בראשון לציון.
🔴 ומי השופטת? עינת רון, נשיאת בתי משפט השלום במחוז מרכז בבית המשפט השלום בראשון לציון.
🔴 ומאיפה הגיעה רון? מהפרקליטות הצבאית, שם עבדה תחת מנדלבליט. כלומר, היא מ״כוחותינו״.
אין שום דבר מקרי בפרקליטות. תודה לאבי וייס."

עדכונים 19.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "ליאת בן ארי ניסתה השבוע ליצור דרמה, שכל מטרתה להסתיר את כשלי הפרקליטות במשפט נתניהו 🤪
הספין נכשל ופעל כבומרנג (תשאלו את השופטים). אבל ציבור רחב מרגיש מבולבל. אז עשיתי סדר באירועי "התכשיט וההדלפות" 👈👈👈
כנסו, קראו ושתפו: כאן." מומלץ לקריאה ולהפצה.

ב. אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "שאלות ששלחתי לנורית ליטמן, לשעבר המישנה של מנדלבליט, שפתחה לאחרונה בקמפיין נגד מבקרי הפרקליטות בתיק 4000 באמצעות מאמרים מגמתיים ומסולפים בעיתון ״גלובס״ - ותוך ניגוד עניינים חמור." מומלץ לקריאה. 

ג. אלי ציפורי פרסם כאן: "עמית סגל בשירות הפרקליטות ב"נוניתון" בנוגע לספין התכשיט.
****************************************************************************
כותב כך: "זה בלתי נתפס: בעוד מהדורות החדשות עוסקות מדי ערב רבע שעה בפרשה של 30 אגורות לבקבוק טמפו, שרה נתניהו לא חששה לקבל מתנה בשווי של 150 אלף שקל. בלי קשר לתוצאת השלמות החקירה, שכנראה לא תגיע לכתב האישום, מה חשבה לעצמה משפחת נתניהו כשקיבלה מתנת עתק כזו, בעודה עומדת בסכנת גירוש מבלפור בשל פרשה זניחה בהרבה?".
שימו לב לנחרצות ולנבזיות של סגל (״גירוש מבלפור״) באימוץ תיזת הפרקליטות לגבי התכשיט, בלי שהוא בכלל נחשף לחומרים עצמם. שימו לב שהוא לא טורח להביא בכלל את תגובת משפחת נתניהו לדברים ושימו לב שהוא ממשיך לא לכתוב מילה אחת של ביקורת על יקירו, ידידו כאח לו, מר בנט. עמית סגל, מהנדס תודעה בכיר."

יש הטוענים שהמעורבות של בנט ושקד ב"תיקי האלפים" היא גדולה בהרבה ממה שאנו יודעים. זה מפורט כאן. איש לא בדק את הסיפור החמור הזה לעומקו.

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב בזו הלשון: "בוקר טוב, שוברים את קשר השתיקה‼
בכל הבליץ התקשורתי על תיק 4000 ותיק 1000, נעלם סיפור ההדלפה של עדות ניר חפץ בתיק 2000.
הסיבה פשוטה: בתיק 2000 מעורב נוני מוזס, מו"ל ידיעות אחרונות... ריכזתי את הפרטים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן". 

ה. אלי ציפורי פרסם כאן סרטון: "האזינו - ליאת בן ארי מזועזעת מההדלפות? הציבור הוא שמזועזע מההדלפות שלה, מהתנהלותה האלימה ומרמיסת זכויותיו של נתניהו ברגל גסה. מזועזעת? לכי להיבדק בפוליגרף."


ו. אלי ציפורי פרסם כאן: "חיים רמון: ״אין שום משמעות משפטית להשלמת החקירה של הדס קליין. יש לנו פרקליטות עבריינית שניסתה לייצר דרמה תוך שהיא עוברת על החוק ברגל גסה ותוך שיבוש הליכים. הם רצו לכסות על כל הכשלים באמצעות דרמה שמנסה להשפיע על השופטים. זו טרפת! במקום לעסוק בבעיות האמיתיות כמו עליית מחירי הדיור עוסקים בנתניהו. אני מצפה וגם השופטים מצפים להתייחסות כלשהי לבקשה לפתוח בחקירה נגד ההדלפות״."

ז. אלי ציפורי צייץ כאן כך: "גיא פלג שוב מקבל הדלפה מהפרקליטות: אומר שיוני תדמור, המחליף של ליאת בן ארי אמר בדיון פנימי שעניין הצמידים ״זה כלא״.
ראשית, תדמור לחלוטין נעלם מאז תחילת המשפט אז פתאום הוא צץ?; שנית, מי שמו לקבוע מה כלא או לא? שלישית, תדמור ובן ארי כבר המציאו שפע של ראיות זהב שהתבררו כשקריות." למי ששכח, "ראיות הזהב" האחרונות שחשפנו שהן שקר מוחלט יש כאן וכאן

ח. נפילת "עד המדינה" המדומיין ניר חפץ עם מיזם הטלוויזיה שלו, והנפילה של עו"ד ליאת בן ארי וד"ר מנדלבליט ב"תיק התפור" החדש, שניסו לתפור לשרה נתניהו. חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע בראיון של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י יוסי פרטוק. באולפן גם עו"ד תמר קידר, מייק אטדגי וליאור שוורץ, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-19.11.21. כ-7 דקות, בחשיפות מדהימות שלא סיפרו לכם בכוונה אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/OJ_l_In-UTs. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן.


עדכונים 21.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏אבי וייס חושף מסמך מזכה לנתניהו בתיק 4000 -
‏משרד התקשורת קובע השנה: השוק הסיטונאי בבזק היה ״אפקטיבי״ (כלומר, עבד היטב) ומי שגררה רגליים ומרחה את הרפורמה היא דווקא המתחרה חברת הוט.
‏המשמעות: העדות של אבי ברגר היתה שקרית ובמקום לחקור את הסחבת בהוט חקרו את בזק."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "נורית ליטמן, לשעבר המישנה של מנדלבליט, מסרבת לענות לשאלותיי וחסמה אותי בווטסאפ לאחר שתפסתי אותה באי דיוקים וניגוד עניינים חמור במאמריה ב״גלובס״ שלעגו למבקרי הפרקליטות בתיק 4000. וזאת בשירות חברותיה ליאת בן ארי ויהודית תירוש.
ליטמן מקבלת פנסיה תקציבית של 40-50 אלף שקל בחודש מגיל 55 ושווי חבילת הפנסיה שלה מוערך ב-15 מיליון שקל."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן: בוקר טוב, פרשת אמסלם היא דוגמא נהדרת לאיך עובדת מכונת התעמולה וההסתה של התקשורת.
זו מכונה משומנת שמחפשת בנרות כל סיבה, ולו הקלושה ביותר, כדי לבצע סיכולים ממוקדים למי שלא מיישר איתם קו.
דודי אמסלם סומן ע"י התקשורת כאויב שיש לחסלו.
השיטה ידועה: רצח אופי. אבל זה כבר לא עובד להם כל כך חלק. מפלס הרוע שלהם עולה, אך גם מפלס הטעויות. 
הנה האמת על ספין "המכלאות". כנסו, קראו ושתפו: כאן." 

ד. אברהם בלוך עדכן כאן: "פרקליטי ראש הממשלה לשעבר נתניהו דורשים לפתוח בחקירה פלילית על ביצוע הדלפות מתוך השלמות החקירה בתיק 1000: "ישנן לפחות שתי ראיות שמלמדות כי ההדלפות לאמצעי התקשורת מתוך השלמות החקירה הגיעו משורות המאשימה"."

המסמך של הדרישה של פרקליטי נתניהו לפתוח בחקירה נמצא במלואו - כאן

אלי ציפורי הוסיף על זה כאן: "פרקליט נתניהו עמית חדד למנדלבליט: יש אינדיקציות ברורות שההדלפות הפליליות, בין היתר לאילנה דיין ולגיא פלג (באולפן שישי האחרון), באו מתוך הפרקליטות. ‏חדד מבקש ממנדלבליט להורות על חקירה מיידית נגד ההדלפות הפליליות שפוגעות קשות בזכות של נתניהו לתהליך הוגן."

האברהם בלוך מפרסם ציוץ של הדלפה של מסמך משטרתי (כאן), שלמעשה, נמצא בפניה של עורכי הדין (מהסעיף הקודם), שממנו עולה, שהדס קליין ידעה ב-15.11.21, במקביל למסמך של עו"ד ליאת בן ארי לבית המשפט, שצו הפרסום מוסר. אם כי הוא לא הראה לה שהצו הוסר.
כלומר, למיטב הערכתי: מהמזכר עולה, שהיא, הדס קליין, בין היתר, חשודה כרגע בהדלפות. כך, ניתן להבין מהמסמך הזה. יחד עם זאת, לא הוצג מסמך של הסרת הצו ועניין זה עדיין סתום. 

ואלי ציפורי העלה כאן פוסט: "בלי חשבון, רדיו גלי ישראל: התוכנית המלאה מיום שישי 19.11.2021 עלתה גם לאתר שלי:
נתניהו עדיף מלפיד, אין שום משמעות משפטית להשלמת החקירה של הדס קליין, הפסטיבל של ברוך קרא ואביעד גליקמן, הגיע העת לפתוח בחקירה, הבור השחור של התקשורת, הטיוח של יגאל מרזל... כנסו, האזינו ושתפו: כאן

ז. "היום השחור" של עיתונאי "שופרות הפרקליטות", שנפלו בקבלת מידע מודלף פלילי ובהפרת צו איסור פרסום. איך עו"ד ליאת בן-ארי בגיבוי של ד"ר מנדלבליט הטעו את ביהמ"ש, הסנגורים, העיתונאים והציבור בפרשת "תכשיטי שרה והדס קליין". חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-19.11.21 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/gS0oiGKWZQY. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן


ח. אבי וייס ואלי ציפורי ב"ספייס" בטוויטר ב-20.11.21 מנפצים את כל הסעיפים ב"תיקי האלפים" ועונים על כל השאלות שעלו מההתפתחויות הדרמטיות של המשפט עד 20.11.21. הלינק לסרטון בן כשעתיים וחצי ביוטיוב, שפורסם תחת הכותרת: "אלי ציפורי מארח את אבי וייס ועוד׳..בנושא: המצוקה והפאניקה של הפרקליטות." נמצא כאן. פרטים נוספים למתעניינים יש בכתבה כאן.


עדכונים 22.11.21:
א. בעקבות ציוץ של שלמה פילבר - כאן "עד המדינה המדומיין", כתב כאן אלי ציפורי: "‏פילבר שוב מעביר מסרים חד משמעיים לפרקליטות: תיק 4000 - תיק תפור. הפעם הוא מפנה אצבע מאשימה מפורשת לעברם של אנשי אגף התקציבים (אמיר לוי, ראש האגף לשעבר ועד תביעה) הוא עד תביעה ולאיתן כבל (גם הוא עד תביעה). ‏וגם זה יתברר במהלך המשפט."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, היום מתחילה עדותו של ניר חפץ.
מרבית עדותו היא רכילות נטו שתתפוס הרבה כותרות ותו לא. גם הפרקליטות יודעת זאת היטב והיא אף מתדרכת את שופריה הבולטים בעניין...
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ג. ד"ר ברוך לשם (הבעל של תמי לשם) פרסם כאן ב-TNET (כותרת בלבד): "יש עוד רובד של השחתה ציבורית בתיק 4000.
מעבר להיבט הפלילי מול האלוביצ'ים, מעדותו של ניר חפץ ניתן יהיה ללמוד כיצד יועץ שקיבל שכר מהציבור שירת צרכים אישיים ומשפחתיים של בנימין נתניהו."

ד. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן. הלינק לאפליקציה: כאן.  

ה. הפרקליטות מסרה מזכר הנמצא כאן לבית המשפט, שלפיו ניר חפץ מסר, שנתניהו לא שלח אותו לדבר עם שלמה פילבר בענייני רגולציה. המזכר הזה סותר ומבטל כמה סעיפים ב"כתב האישום" (למשל סעיף 83 עמוד 19), עוד לפני החקירה הנגדית!
בהקשר לכך, אלי ציפורי כתב את הפוסט: "פצצה בדיון: הפרקליטות מעדכנת את פרקליטי נתניהו ואת בית המשפט: 'ניר חפץ הודה שנתניהו לא שלח אותו לדבר עם שלמה פילבר בנושאי רגולציה של שאול אלוביץ׳״.

​מזעזע לגלות רק היום, שלאחר "הרענון על הרענון", שעשתה הפרקליטת לחפץ ב-25.10.21, חפץ חוזר בו מהאמירה, שנתניהו הנחה אותו לדבר בעיניני רגולציה עם שלמה פילבר.

ו. ניר חפץ "עד מדינה" נופל באופן הזוי כבר ביום הראשון של החקירה הראשית, כאשר עדותו היא לא עדות, אלא סיפורי אגדות מהדמיון, כדי להתאים לסיפור המצוץ מהאצבע של כתב האישום, בקרקס שבו הוא אמר דברים, שלא אמר בחקירותיו במשטרה או אמר דברים הסותרים את מה שאמר בחקירותיו. 

באופן כללי, הוא עונה בחקירה הראשית בחפיפניקיות ולא לפי זכרונו לגבי העובדות, אלא לפי מחשבותיו, פרשנויותיו, תחושותיו, הבנתו והגיונו! לשאלות מנחות ומדריכות, להכנסת מילים לפיו, (שלמעשה, זו דרך לא אופיינית כלל לחקירה ראשית) ולמה שלא אמר בחקירותיו במשטרה, מייצר גרסאות חדשות - מפי השמועה, כשהסניגור טוען, שזה לא חוקי, שיש כאן הטעיה של בית המשפט, וליקוט אמירות שלא מחקירותיו, וזה ניסיון ליצור "אווירה משחירה" וללא כל עובדות רלבנטיות לכתב האישום.

חפץ מספק, למעשה, רק "פרשנויות", "מחשבות", "המצאות", "הלכי רוח", ו"התרשמויות דמיוניות" שלו, ללא כל בסיס עובדתי, וסילוף המציאות, תוך בלבול לוחות זמנים, (ניתן יהיה להראות בקלות את הסילוף של הזמנים), כשהוא "לא זוכר" מה היה.

הבעיה של התביעה כאן היא, ש"הראייה" היחידה, שקושרת את נתניהו לאלוביץ', זו "הודעה לעיתונות", שכל אחד יכול למצוא בגוגל, ועדות של טווח של שנה לגבי פגישת נתניהו-אלוביץ'. חפץ המציא סיפור מצוץ מהאצבע - גריסה "דרמטית" ע"י נתניהו של "ההודעה לעיתונות" הזו במגרסה, כאילו זה מסמך סודי ומחשיד, שכאמור, אפשר למצוא את המסמך בקלות בגוגל. הכל כדי ליצור אווירה ותודעה שקרית בציבור, כדי שהמידע השקרי יופץ בערוצי התעמולה בכותרות שקריות. תפירת תיק על תיק.

השופטים חשופים כאן לסיפור דימיוני, לעדות סברה, (שלא ניתן להרשיע על פיה ), כאשר חפץ "לא זוכר", אלא לפי דבריו!!! - הוא מודה, שהוא משער, מעריך ועושה "הקשים לוגיים". כן, עדותו היא על בסיס "היקשי" - על פי ההגיון, שהוצג לו ע"י התביעה, ולא על פי זכרונו!!!! כך, שעדותו לא שונה מעדות של כל אדם אחר. הוא מפורר לתביעה את הראייה היחידה שלה. השופטים נוזפים בתביעה והסנגורים דורשים להפסיק את קו העדות הזה, כאשר חפץ מעיד שהוא לא יודע מתי הייתה בכלל הפגישה של "ההטבות הרגולטוריות לבזק". זה סיפור דרמטי.עוד אמיר טבנקין צילום מסך

אגב, בבית המשפט נמצאות עו" ד ליאת בן ארי, ועו"ד יהודית תירוש, שהן לא אלו החוקרות את חפץ "עד המדינה החשוב", אלא חוקר אותו עו"ד אמיר טבנקין, (בתמונה משמאל, צילום מסך), סגן תובעת מחלקת ניירות ערך פרקליטות ת"א מיסוי וכלכלה. זאת, כדי שהוא ייכשל וייפול בפח בסופו של דבר, ולא הן.

ייתכן, שהסיפור של "התכשיט של שרה" והדחיה בשבוע של עדות חפץ, נועדו כדי להתכונן לעדות הבעייתית הצפויה של חפץ, ושהחקירה תהיה ע"י פרקליט זוטר יותר, שהוא זה שייזכר כמי שנכשל עם עדות חפץ.

לסכום שלב זה: חפץ המציא, למעשה, 2 המצאות:
1) נתניהו גרס מסמך שקיבל מחפץ שקיבל מאלוביץ' - למה לגרוס "הודעה לעיתונות", שנמצאת לעין כל ברחבי האינטרנט?
2) הטווח של שנה לגבי מועד הפגישה בין נתניהו לאלוביץ' (בניגוד לכתוב בכתב האישום, שהוא 28.11.14), מה שהפיל פרק שלם בכתב האישום!

בעדותו של חפץ התברר, שהיחסים בין חפץ לשאול אלוביץ' היו בכלל יחסים עסקים פרטיים ביניהם ללא שום קשר לנתניהו, שלא ידע על כך!  זאת, בנוסף על כך, שחפץ, למעשה, "חיסל" בעדותו את הסעיפים בכתב האישום, בהם הוא היה מתווך בעסקת שוחד בין אלוביץ' לנתניהו. אז למה הוא "עד מדינה"?

בנוסף על כך, ממש בדקות האחרוונת של עדותו, לגבי כתבות "הסיקור האוהד" בוואלה! הוא העמיד את אמינותו בסכנה עצומה, כאשר שיקר ביחס ל"היענות החריגה" בוואלה! כאשר השופטים כבר יודעים, שהמצב הוא הפוך, לאחר עדות אילן ישועה.

ניתוח: עדות חפץ ביום הראשון לעדותו היא ממש כלום מכלום. מבחינת התביעה, לא נאמר היום שום דבר משמעותי ל"טובת" כתב האישום ועדותו לא מתכתבת עם העובדות. בחקירה הנגדית יהיה על הסנגוריה להפריך גם את כל "המחשבות" וה"ההערכות" ממוחו הקודח של חפץ, שלא נאמרו כלל בחקירותיו, קו רכילותי, שמפומפם כבר שנים בתקשורת.

זה היה יום גרוע "מבוזבז" לפרקליטות, יום שהפיק רק  "סיפורי סבתא". אין קשר בין דבריו של חפץ לאישומי כתב האישום נגד נתניהו, וזו רק התחלת החקירה הראשית ולא החקירה הנגדית...נראה, שברענון שתלו קטעים במוחו לשיפוץ עדותו המקורית במשטרה, ועדותו היום הייתה מלאה סתירות ולא אמינה.

הפוסט של אלי ציפורי כאן, עוד מלפני תחילת הדיון הראשון היום, אכן תיאר את שהתרחש בביהמ"ש לאחר מכן: "אחד מנוכלי ושופרי הפרקליטות כתב שעדות חפץ תהיה על איך קלט חפץ *בחושיו* את נתניהו. יפה לדעת שגם הפרקליטות מבינה: אין ראיות לחפץ, יש רק חושים. עכשיו רק נותר לשאול, איזה חוש בדיוק? הריח, המישוש, הטעם, השמיעה או הראייה. זה הופך למשפט בענייני חושים ובכולם החושים של חפץ לא משהו. ממש לא משהו."

ז. למי שמתעניין בפירוט טעויות של ניר חפץ לגבי העברת המסמך מאלוביץ' לנתניהו ככתוב בכתב האישום, מאוד מומלץ לקרוא את כתבת החשיפה: "הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם". 

חאלי ציפורי פרסם פוסט כאן: "מילות המפתח של ניר חפץ היו היום שהוא הסיק כך וכך - מתוך 'היקש', מתוך ''היקש לוגי', מתוך  'היגיון שלי' ומתוך 'התרשמות שלי'. אתם מבינים שחפץ לא הביא שום ראיות? שהכל זה חרטא? הכל זה מתוך חושיו, מתוך היקשים ומתוך התרשמות? איך לעזאזל מתנהל משפט פלילי על סמך ״'היקשים'?"

ט. פורסם כאן בטוויטר מ"כאן חדשות": משפט נתניהו | בהוראת היועמ"ש מנדלבליט, פרקליט המדינה איסמן החל בבדיקת ההדלפות עליהן התלוננו סנגורי נתניהו. אתמול פנו שוב הסנגורים ליועמ"ש וציינו שיש שתי ראיות שמצביעות כי ההדלפות הגיעו מהפרקליטות."
לדעתי, אם תחל חקירת משטרה, זה יהיה בהחלט מהפך של ממש. 

עדכונים 23.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, עדותו של ניר חפץ חיסלה עוד סעיף בכתב האישום במשפט נתניהו.
תקלות וסתירות רבות היו בעדותו.
השופטת נאלצה להעיר לתביעה: "בלי שאלות מדריכות, בלי שאלות סברה ובלי שאלות מפי השמועה" ‼
עורכי הדין של נתניהו ובני הזוג אלוביץ' קפצו פעם אחר פעם במחאה על קו החקירה והעדות "המוזרה" של עד המדינה ניר חפץ.
ביומן הבוקר באתר שלי אני מביא לכם את עיקרי יום העדות הראשון של ניר חפץ, אחד הימים היותר מדהימים במשפט נתניהו עד כה...
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. כ"כ, פרסם אלי ציפורי את הפוסט כאן: "הספין של 'גריסת' המסמך ע״י נתניהו שאלוביץ׳ מסר לו - ספין שמריצים הפלג-ים והדליפמנ-ים וכל השופרות:
‏א. זה תהליך שגרתי.
‏ב. את המסמך ה״גרוס״ אפשר למצוא בגוגל - זו ההודעה לעיתונות של מיזוג בזק-יס.
ליאת בן ארי ויהודית תירוש - תעברו בבקשה לספין הבא".

ג. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן. הלינק לאפליקציה: כאן

ד. יום נוסף של נפילת עוד לבנה מבניין התזה של כתב האישום של הפרקליטות בבית המשפט המחוזי בירושלים:
התקדמות הדיון היום הייתה מלאה בוויכוחים בין ההגנה לתביעה, האם חפץ יכול בכלל להעיד בניגוד ובנוסף למה שאמר בעדותו במשטרה.
בני הזוג אלוביץ' עזבו את הדיון באולם כמחאה, בגלל שהשופטים לא הכריעו ברורות בסוגיה זו.
בפרקליטות שיפצו את עדות חפץ כדי שתתאים לקו שלהם, כשבחקירה הראשית עלו נושאים, שלא היו כלולים כלל בחקירת חפץ במשטרה, אלא, לפי דברי התובע, הם כלולים ב"מזכרי הרענון" שנעשו לאחרונה (שאינם מפורטים).
כלומר, יש לנו עדות חדשה של חפץ, שההגנה לא מכירה אותה, וזה נוגד את החוק ועקרונות דיני הראיות במשפט, ובמיוחד כשזה נוגע לעדות של "עד מדינה", שממילא צריך לחזק את עדותו בראיות של ממש - מה שאין.

כ"כ, חפץ המשיך בסיפורים הזויים כיד הדמיון שלו ובעדויות "מפי השמועה", שלא ניתן להוכיח, ללא כל סימוכין: 
השופטים קבלו את התנגדות ההגנה לגבי התשובה של חפץ ביחס לשאלה על התנגדות של שרה נתניהו למינוי ערן טיפנברון לעורך הראשי של וואלה! ואחרי שההתנגדות התקבלה ע"י השופטים, חפץ פתאום שינה כיוון והודה, שמי שהתנגד למינוי של ערן טיפנברון זה אילן ישועה ולא שרה נתניהו. אז למה הוא שיקר? האם כדי לדחוף עוד כותרת משחירה לנתניהו כפי שהפרקליטות רוצה, במיוחד כאשר להכנסת שרה נתניהו אין שום רלבנטיות לכתב האישום? (היא לא יכולה להעיד בבית המשפט - אישה לא מעידה נגד בעלה).

זה דומה להכנסת יאיר נתניהו לעדותו היום של חפץ כשהתברר, שאין בסיס למה שהוא טען בעדותו בבית המשפט. זאת, באופן אירוני, דווקא על סמך מסמך, שהוצג לו ע"י התובע עו"ד טבנקין, שטעה בעצם הצגת המסמך מטעם התביעה, מה שכתובע הוא לא היה צריך לעשות, אלא להשאיר זאת להגנה, מסמך על ההתכתבות בין יאיר נתניהו לבין חפץ.
בכך, נופץ השקר של חפץ לגבי יאיר נתניהו. מה גם, ששרבוב יאיר נתניהו לתוך הדיון, גם כן אין לו שום רלבנטיות לכתב האישום, ובן לא יכול להעיד נגד אביו אלא במצבים המוגדרים בחוק, וזה לא המקרה כאן.

בדיון היום נראה בפירוש, שהיו כאן "השתלות" של מסרי הפרקליטות. זה לא רענון של מה שהיה בחקירה במשטרה, זו הכתבה של מקצה שיפורים חדש. זה הינדוס תשובות וגרסאות חדשות (שלא נמצאות בידי ההגנה) על פי התזה של הפרקליטות, כי לא ניתן לרענן את מה שלא היה בחקירה במשטרה.

היועמ"ש ד"ר מנדלבליט סגר בזמנו את התיק נגד שרה נתניהו עקב העובדה, שלא הייתה לה מודעות להחלטות של בעלה מול שאול אלוביץ'.
בדיון היום, הפרקליטות כפרה בהחלטה הזו, וניסתה לכפות על בית המשפט להביא את עדותו של חפץ לדיון בנוגע למודעות של שרה נתניהו, עדות שלא כלולה בחקירותיו במשטרה. התביעה, לכאורה, התקפלה חלקית בעקבות התנגדות השופטים וההגנה, אך התוצאה של חוסר ההחלטה החדה של השופטים היא, שחפץ כן דיבר על כך. אך השופטים קבעו, שעדותו בעניין שרה נתניהו חסרת ערך.

תשומת לב שבמהלך העדות הזכיר ניר חפץ פתק, שנתפס אצלו בבית ע"י המשטרה, בעת שהוא נעצר. הפתק הזה אינו שווה מאומה, כפי שכבר ניתחתי כמה פעמים בעבר ובמיוחד בכתבה הבאה: "עבודה בעיניים" של הפרקליטות על הציבור באמצעות הדלפות לכלכליסט!". ככה גם עניין טפשי זה, הפך להיות חלק משקרי חפץ בבית המשפט. 

הפצצה של היום:
חפץ הודה, שהוא לא קיבל מעולם הוראה מנתניהו להעביר איזה מסר רגולטורי לאלוביץ' בעינייני רגולציה, מה שמשמיט על פי דבריו את כל הקשר של עסקת השוחד. ציטוט דבריו: "חשוב לי להדגיש, שמעולם לא קיבלתי הוראה מנתניהו להעביר איזשהו מסר לשאול אלוביץ בתחום הרגולטורי". (תזכורת: גם אבי ברגר הודה באותו הדבר).

חפץ גם הרחיב את אמירתו בכך שהודה, שהוא מעולם לא קיבל הוראה לדבר עם כל מן דהוא ולא רק עם אלוביץ'.
חפץ ומנדלבליט

למעשה, בדיון היום התברר, כי האינטרס של ניר חפץ היה לקבל משאול אלוביץ', מאילן ישועה ומאחרים פרנסה, עבודה ושת"פ פרטיים שלו, בפרויקטים שונים עם החברות השונות, בעלויות עתק, תוך ניגוד עיניינים חמור לעבודתו כיועץ תקשורת של נתניהו (הסדר ניגוד העניינים שלו כאן, ההסדר, שקבע היועמ"ש דאז עו"ד יהודה וינשטיין לנתניהו לגבי ניגודי העניינים של ניר חפץ - יש כאן), הכל נעשה בלי שום קשר לנתניהו ובלי ידיעתו של נתניהו (או שרה נתניהו) ובלי שום קשר לכתב האישום. זה רק מה שעניין אותו (את ניר חפץ) - העסקים הפרטיים שלו. רשימת החברות שבבעלותו יש כאן

וחשיפה שלי: נושא ניגודי העניינים של ניר חפץ גם נדון בבג"ץ - כאןשדחה את העתירה, שעסקה גם בקשרים בין ניר חפץ לד"ר אביחי מנדלבליט, בטענה, שניר חפץ סייע לו להתמנות ליועמ"ש. יודגש שהסיפור הזה נחשף לראשונה אצל אלי ציפורי כאן, פרשה שלא זכתה אז לחשיפה מספקת. 

להלן הקטע הכי חשוב בעתירה (שנדחתה, כאמור לעיל, אבל העובדות הללו אושרו בבג"ץ):

חפץ ומנדלבליט

כאן בדיון היום לראשונה, הוא (חפץ) התחיל לומר את אמת, כי כעת פחד שהוא עלול להסתבך עוד יותר קשות. הפרקליטות תפרה סיפור, שהשמדת הראיות - הסמסים בטלפון שלו הייתה בגלל "עסקת שוחד", ולא הפחד של חפץ מהסיבה האמיתית, סיבה, שנאמרה היום מפיו, שהעסקים הפרטיים הענקיים שלו - ייתגלו, כשהוא עובד כיועץ תקשורת של נתניהו.

מדהים, שחפץ חזר והדגיש בדיון כמה וכמה פעמים שאין קשר פלילי בין אלוביץ' לנתניהו. הוא הקפיד שוב ושוב לנתק את נתניהו מכל קשר פלילי עם אלוביץ'. 

חפץ סיבך היום את עצמו בדיון. נראה, שעדותו של "עד המדינה" ניר חפץ הפכה להיות מסוכנת לתביעה. האם יש אפשרות שהוא יוכרז בכל זאת כעד עוין, כי הוא לא מספק לתביעה את הסחורה ונותן עדות המזכה את נתניהו?

לסיכום היום: ניר חפץ עשה היום "פיגוע" לפרקליטות: הפרקליטות יצאה מהדיון היום "אבלה וחפויית ראש". כי קו הדבקת הקשר בין שרה נתניהו למודעות של בנימין נתניהו - נכשל, הקשר בין רגולציה של משרד התקשורת בראשות נתניהו לענייני וואלה! ושאול אלוביץ' הוזם, ומה שנשאר מכל דברי הרכילות, שנאמרו היום: זו עדות מזכה לנתניהו. 


האלי ציפורי העלה כאן פוסט: "‏אלג׳זירה 12 וגיא פלג שוב משקרים: דרמת הבכי (הדי מזויפת לדעתי של חפץ) לא היתה בגלל משפחת נתניהו אלא אך ורק כי חפץ יזם את שיבוש הליכי החקירה ומחיקת תכנים מהסלולרים ורצה להראות עד כמה הוא מצר על טעותו ומוכן לשלם את המחיר.
‏אין לזה שום קשר למשפחת נתניהו. ‏אגב, פלג לא היה היום בדיון."

ו. אלי ציפורי העלה כאן שוב פוסט חשוב: "כל מה שהתחולל היום במשפט נתניהו בעת עדותו של ניר חפץ, כבר נרמז באתר שלי בחודש יוני 2021...
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

עדכונים 24.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט בזו הלשון: "בוקר טוב,היום השני של חקירת עד המדינה, ניר חפץ, סיפק גם הוא דרמות משפטיות, ריבים בין התביעה להגנה, התערבות בוטה של השופטים, וכרגיל גם ראיות מזכות לטובת בנימין נתניהו
כל העניינים החשובים מהיום הסוער במשפט נתניהו, ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "‏הראיות המזכות של חפץ לנתניהו אתמול:
‏🔴 ״מעולם לא קיבלתי מנתניהו הוראה להעביר איזשהו מסר לשאול אלוביץ' בתחום הרגולטורי".
‏🔴 חפץ חזר שוב על הדברים בעקבות תיאור פגישותיו עם פילבר:
‏"בנימין נתניהו מעולם לא נתן לי להעביר מסר רגולטורי לשלמה פילבר, אפילו למאן דהוא. לא היתה בכלל אפשרות כזו"."

כ"כ אלי ציפורי הוסיף: "הראיות המזכות של חפץ לנתניהו אתמול:
**************************************************************
חפץ תיאר את תגובת נתניהו לתחקיר ב"הארץ" שהחל את תפירת תיק 4000:
🔴 ״נתניהו ביטל את זה כלאחר יד, הוא לגלג על התיאוריה ואמר לי: 'מה אתה רוצה? הרי רודפים אותי'. התיזה הזו נראתה גם לי מופרכת שיש פה יחסי שוחד. התגובה של נתניהו היתה אותנטית". המשמעות: בזמן אמת, נתניהו לא התייחס ברצינות ל״תחקיר״ המופרך, כך נוהג מישהו שבטוח בצדקתו."
 
ג. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ד. ערוצי ואתרי חדשות שונאי נתניהו המשיכו גם הבוקר לפרסם כותרות מטעות ורכילותיות (פרי תדרוכים של אנשי הפרקליטות, שריח הכישלון הטוטאלי של כתב אישום, שלא היה צריך לצאת לאוויר העולם, מתחיל לעלות באפם), בנוגע לדיון - (לחקירה הראשית), שהתקיים בבית המשפט, מעדות ניר חפץ, שלמעשה, המשיכה גם היום להיות הרת אסון לתביעה.
מומלץ לא להתייחס לשקרים, ולצפות בדיווחי האמת מבית המשפט בשידור של עו"ד כנרת בראשי, שידור המוכיח, שמשפט נתניהו הופך למשפט ציבורי של היועמ"ש והפרקליטות, תוך חשיפה בשידור של חורי הענק שבליבת כתב האישום. 
אנשי התקשורת, מדבררי הפרקליטות שונאי נתניהו, משקרים לציבור. הם בכלל לא בדקו ולא קראו את הפרוטוקולים המוכיחים, שכל מה שנאמר היום בכותרות שלהם - לא נכון. ומה שנכון - לא רלבנטי כלל לכתב האישום, ומפרסמים את שקרי הפרליטות "Cut & Past" כנכונים למרות שהופרכו בבית המשפט. "העיתונאים מטעם" הללו נחשפו גם היום בערוותם.

ה. הדיון היום היה מיותר מהבחינה המשפטית, ונועד לחפות על מה שאין - אין ראיות. עדותו של חפץ הייתה מלאה ברכילות הזויה, לא רלבנטית ומשעממת של "אווירה", שחוזרת על עצמה, כדי לייצר כותרות "אנטי ביבי" שקריות להינדוס תודעת הציבור נגד נתניהו. חפץ לא סיפק מאומה לתביעה לא מבחינת הרגולציה ולא מבחינת המתת (הטיית סיקור). עוד לפני החקירה הנגדית, אין כבר לעדותו של "עד המדינה" - "עד מפתח" של התביעה, שום תועלת לפרקליטות, שהתעקשה להמשיך עם עדותו גם היום. 

ו. הכתב אברהם בלוך פרסם כאן: "היועמ"ש מנדלבליט מגיב לבג"ץ של התנועה לטוהר המידות: המתנה של 300,000 הדולרים מבן דודו נתן מיליקובסקי והלוואה בגובה שני מיליון ש"ח מפרטרידג' - מהווים מתנה אסורה שנתניהו צריך להשיב." מצ"ב כאן התגובה המלאה של היועמ"ש לבג"ץ. כך שד"ר מנדלבליט ממשיך להתעלל בנתניהו מחוץ לכל חוק ונורמה, בעוד שהוא עצמו שילם על ההגנה של עצמו, בהוצאה של ימי מילואים לפרקליטים על חשבון המדינה, מה שלא היה ואיינו חוקי לבצע לצורך הגנה משפטית אישית". 

זסמדר הילה שמואלי מצייצת כאן: "אביחי מנדלבליט דורש מנתניהו להחזיר כסף לדודו העשיר מיליקובסקי. 5 בעיות בהחלטה: 
א. ממשפחה מותר לקבל כסף. 
ב. הדוד הקשיש נפטר
ג. אם נפטר מתבטל כל חשש לשוחד.
ד. הציבור רואה את ההצקה. 
ה. ההסבר להכל, האיש מוחזק בגרון."

חעידו שיפוני צייץ כאן: "סיכום עדותו של ניר חפץ עד להפסקה: 1. נתניהו גאון תקשורת ואדם מאוד יסודי. 2. האייטמים שהעביר חפץ לוואלה הועברו על ידו גם לשאר כלי התקשורת, ופורסמו על ידם, לעיתים לפני שפורסמו בוואלה."

ט. אלי ציפורי כותב כאן וכאן: "פצצה בדיון:
חפץ: ״הסרטון ‘הערבים נוהרים׳ הופץ לכל העולם, אישתו ואחותו. הגענו תוך 40 דקות באמצעות הרשתות החברתיות ל-1.4 מיליון איש״.
‏המשמעות: הסעיף שייחס ״היענות חריגה״ לסרטון בוואלה חסר משמעות ומגוחך אם מגיעים לחשיפה אדירה באמצעות הרשתות."
"‏עוד פצצה בדיון: 
‏הפרקליטות מקריאה וממחזרת את המקרים שבו היתה 'היענות חריגה' בוואלה (בתיווכו של חפץ) ובהרבה מקרים חפץ עונה: 'זה הופץ לכל כלי התקשורת'.
‏השופט בר-עם עוקץ את הפרקליטות: 'עוד כמה מקרים זה יהיה הפצה לכל כלי תקשורת?'."

עדכונים 25.11.21:
א. 10 המכות שנפלו על התביעה ב-3 ימי העדות של מי שהיה אמור להיות "עד המדינה" המרכזי בתיק 4000: ניר חפץ. ריאיון נוקב של 29 דקות המסכם את מה שקרה בתיק 4000 בבית המשפט השבוע ומה הציבור לא יודע שקורה בתיק התפור הזה ולאן הוא מתפתח. זאת, בריאיון מדהים ב-24.11.21 של אבי וייס ע"י יוסי טסלר ברדיו החרדי "קול הציבור". קובץ הקול - נא ללחוץ על הלינק כאן: https://youtu.be/uJnZLJVTWUI. מומלץ להאזנה ולהפצה. עדכונים ופרטים נוספים מ"משפט האלפים" למתעניינים יש בכתבה כאן וגם כאן.


ב. בעקבות הריאיון עם יוסי טסלר מהרדיו החרדי "קול הציבור" כתבתי בשת"פ עם יוסי טסלר את הקטע: : "10 מכות מצרים (למעשה 14), שנחתו על ראשה של התביעה בעדותו של "עד המדינה" ניר חפץ, שהפך ל"עד הגנה" ומשמיד סדרתי של סעיפים בכתב האישום" - כאן

ג. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, עוד יום של מבוכות לפרקליטות ולתביעה במשפט נתניהו, כאשר עד המדינה, ניר חפץ, ממשיך להתפתל על דוכן העדים, ובפועל מוכיח שלא היתה היענות חריגה אלא עוינות חריגה... כל המבוכות הגדולות של הפרקליטות אתמול, ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ד. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב: "כנרת בראשי על החלטת מנדלבליט בנוגע להחזרת הכסף ע״י נתניהו: ״מי שמך, מי שואל אותך? של נעליך! להחזיר כסף לבן אדם מת? תפסיק לרדוף אנשים ולפקוח עיניים סביבך. תבקש להחזיר את הכסף מאהוד ברק וסתיו שפיר! זה היועמ״ש הכי עלוב שהיה פה, הכי לא ישר, יש לו מפעל תנובה על ראשו. אני אפרסם בהמשך את חוות הדעת של עו״ד טוני גולדנברג מהפרקליטות נגדו״."

ה. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב: "חיים רמון: ״בפרקליטות מתחרטים חרטה גדולה על ההחלטה להאשים את נתניהו בשוחד בתיק 4000. הם רק עשו איתו חסד - כך נחשפים כל הכשלים שלהם. זו לא רשלנות ותום לב, היתה שם מוטיבציה גדולה להעמיד אותו לדין״; ״מנדלבליט הוא האיש החזק במדינה - וחבל שגדעון סער ויתר על כל התוכניות שלו להגביל את כוחו״."

ו. אלי ציפורי פרסם כאן עוד פוסט: "חשיפה: מה השמיטו הפרקליטות וגיא פלג בשיחה של חפץ עם יאיר נתניהו.
***********************************************************************
חפץ: ״אני אומר, אני יכול רק להגיד להם, יותר מזה אני לא יכול לעשות… שמע אני לא יכול לירות להם כדור לרקה. אני יכול להגיד לשאול (אלוביץ׳) שאמרתי להגיד למנכ״ל שלו (אילן ישועה) וזהו״.
יאיר נתניהו: ״לא אבל מה… כאילו מה?״
חפץ: *״אני לא שולט בהם״*.
המשמעות: השיח הזה סותר לחלוטין את כתב האישום ואת מה שאמר חפץ על ה״טואטליות״ של וואלה לנתניהו
שימו לב: אפילו בכתבה כה פוגענית ושקרית, חפץ אינו יכול לעשות יותר מלבקש בוואלה. ודווקא הבקשה המוצדקת והלגטימית שדה-מרקר נעתרים לה, אינה צולחת את מערכת וואלה."

זאלי ציפורי פרסם כאן: "השופט בדימוס הרן פינשטין: ״הפרקליטות ירדה לרמת המוסר הכי נמוכה כדי להרשיע את נתניהו. הם שברו את כל המוסכמות וחצו את כל הגבולות כבר מזמן. אסור להם להשתמש בטריקים כדי להרשיע אדם בכל מחיר. זה עבר כל פרופורציה והגינות מינימלית, כולל פגיעה בפרטית ואי שמירה על כבודו של אדם״; ״כשופט לא הייתי מקבל את עדותו של ניר חפץ. אין ספק שהוא לא דובר אמת. מפליא אותי שבית המשפט בכלל מאפשר את עדותו״; ״מה שהוא עשה זו הפרת אמונים. בחלק מעדותו הוא למעשה עד עוין - יוצא נגד האינטרסים של מזמיני עדותו״."

ח. גלי בת חורין (גב"ח) פרסמה כאן מאמר מקיף וחשוב ביותר לקריאה ולהפצה (כותרת בלבד): "משפט ראווה – נחשפת ערוות הפרקליטות".

טאלי ציפורי פרסם כאן סרטון תחת הכותרת: האזינו - משפט נתניהו הוא לא רק משפטו של מנדלבליט, אלא משפטה של העיתונות, משפטם של אביעד גליקמן וחבריו, שמסמלים את שקיעתה של התקשורת, רקבונה, חוסר המקצועיות שלה וההשחתה העיתונאית שלה ביחסי התן וקח עם מערכות אכיפת החוק כדי לבצע הפיכה שלטונית.". הסרטון כאן. מומלץ לצפייה ולהפצה.

יפורסמו 5 פרוטוקולים של החקירות בבית המשפט המחוזי בי-ם: 01.11.21, 02.11.21, 03.11.21, 08.11.21, 16.11.21

עדכונים 26.11.21:
א. פורסמו במקביל 2 כתבות כמעט זהות ע"י אלי ציפורי ואבי וייס:
1) בבלוג של אלי ציפורי כאן תחת הכותרת: "עד תביעה או עד הגנה? 10 המכות שחטפה הפרקליטות בעדות ניר חפץ. את השבוע הזה הפרקליטות תרצה לשכוח כמה שיותר מהר, אחרי עוד התרסקות "מפוארת" של כתב האישום במשפט נתניהו, עם הרבה ראיות מזכות מטעמו של עד המדינה, ניר חפץ." 
2) באתר Telecom News כאן תחת הכותרת: "10 מכות מצרים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ. אספנו בשבילכם את 10 המכות הבולטות, שחטפה השבוע הפרקליטות כתוצאה מעדות חפץ: הבטחנו 8:0 (8 עדי תביעה - שהפכו לעדי הגנה ואפס ראיות לחובת נתניהו עם טונה ראיות מזכות) וזה בדיוק מה שקרה, עוד לפני החקירה הנגדית של ניר חפץ."

ב. 10 מכות מצרים שנפלו על הפרקליטות ברעש גדול, בעדותו של "עד המדינה" המדומיין - ניר חפץ, כבר בחקירה הראשית. חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-26.11.21 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/SSJTybm1AKE. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן.


ג. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, גם הפרקליטות וגם עד המדינה, ניר חפץ, לא עשו את הדבר הכי פשוט:
לבדוק האם באמת היתה לנתניהו שליטה על הכותרות באתר 'וואלה' 😮
אז הנה 30 כותרות מהתקופה הנדונה, שמוכיחות את ההיפך ‼ כנסו, קראו, ושתפו: כאן."

ד. יעקב ברדוגו פרסם כאן ב"ישראל היום" (כותרת בלבד): "משפט נתניהו: זה עוד יגיע לוועדת חקירה.
המסקנה המתבקשת משבוע נוסף של מבוכות בבית המשפט המחוזי בירושלים, היא שצריך למצוא דרך לעצור את משפט נתניהו • יש שלב שבו מישהו חייב לקום ולומר שצריך לבדוק אם אירע כאן מחדל • כמו ראשי מערכת הביטחון אחרי מלחמת יום הכיפורים, גם כאן ראשי מערכת המשפט עלולים לתת דין וחשבון."

ראוי להזכיר, שעוד לפני הגשת כתב האישום בתיק 4000 קראתי לראשונה בפירוש ב-24.1.19 בכתבה "נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור" להקמת ועדת חקירה ממלכתית לתיק זה. כתבתי אז: "מי בישל את העניין החמור הזה? אולי רק ועדת חקירה תגלה".
הפעם הראשונה בה הדגשתי, שקונספציית הפרקליטות לגבי תיק 4000 מזכירה את "הקונספציה של יום הכיפורים" הייתה ב-16.1.19 בכתבה "איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד?".

ה.
הגיעה העת שיוצב דוכן מול בניין הפרקליטות בי-ם וכל הפרקליטים הקשורים בתיקי האלפים יניחו שם את תעודות העו"ד שלהם בצירוף מכתב התפטרות על הכישלון המהדהד שלהם, לא רק בתיקי האלפים, אלא גם בסגירת התיק של "סרסרות של חיילות וסוהרות עבור מחבלים ורוצחי יהודים". חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע בראיון סוער של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י יוסי פרטוק. באולפן גם עו"ד תמר קידר, מייק אטדגי וליאור שוורץ, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-26.11.21. כ-14 דקות, בחשיפות מדהימות, שלא סיפרו לכם בכוונה אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/79cMncRhlCs. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן.


עדכונים 27.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏שערורייה: האם ניר חפץ דיבר עם אמנון אברמוביץ'?
אברמוביץ׳: ״אם תשאל את חפץ, הנוכחות של נתניהו לא הייתה מאיימת. היא הייתה מרככת. חפץ הסתכל בעיני נתניהו ונתניהו בשלו. חפץ ראה תחינה, בקשה לחמלה, כאילו אומר לו נתניהו, אתה לא חייב להגיד הכל, לא חייב לדייק. אצלי זו שאלה של חרות או כלא". ‏איזו חארטה!"

ב. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב ביותר: "‏מה מסתיר ניר חפץ?
‏בעדותו שטח חפץ סיפור על שיבוש החקירה שהוא יזם להשמדת הסלולרים. להוכחה שלא עשה זאת לבסוף הביאו בפרקליטות תמונת חפץ ביום ההולדת של ניקול ראידמן עם 2 סלולרים בידו (שאיבד שם לטענתו).
‏הבעיה: שיחת השיבוש הייתה בסוף דצמבר 2016, ואילו יום ההולדת של ראידמן ב-11.6.2017, קרוב לחצי שנה אחרי!
‏מה שבטוח: הסלולריים נעלמו ובהם סודותיו של חפץ. ‏תודה לאבי וייס."

הערות חשובות:
1) הכיצד בני הזוג אלוביץ' ואילן ישועה נדרשו למחוק את כל תכולת הסלולריים שלהם ולהשמיד את המכשירים עצמם, אבל אין כל ערך להשמדה הזו אם ניר חפץ לא מבצע זאת במקביל (כי כך כל המידע נשאר קיים, אצלו). למה הוא לא השמיד המידע, אם דרש זאת מאחרים?
2) בעיון בתצלום מקרוב רואים שהחזקת 2 הפלאפונים בידו היא מאולצת ולא טבעית. כנראה זה צילום לצרכי הצגה של הטעיה.
3) אם אכן 2 המכשירים של חפץ אבדו במסיבה הזו (קצת לא סביר), אז מה קרה לתוכן של המכשירים? 
התוכן החשוב הזה (כולל כל ההתכתבות שלו עם בני הזוג אלוביץ', אילן ישועה ועוד), הוא הרי לא נמחק והוא נטען אוטומטית וידנית במכשירים החדשים שקנה. 
למה הפרקליטות לא הפיקה את המידע הזה?
למה פרקליטי ההגנה לא דורשים להפיק כעת את המידע הזה מהסלולריים שלו?

כעת, ברור לחלוטין שהתוכן של הסמארטפונים נמחק ע"י ניר חפץ, בטרם שנתפסו ע"י המשטרה.

ג. אלי ציפורי פרסם כאן: התוכנית המלאה של בלי חשבון: *************
הפתיח שלי על אביעד דליפמן: הוא לא האישיו – זו התופעה שהוא משקף: ההשחתה העיתונאית ביחסים על הפרקליטות" התכנית כאן

ד. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏פלג באמירה מדהימה: אם חפץ קצת שיקר אז הוא נחשב ליותר מהימן!
‏‏פלג: ״דווקא העובדה שניר חפץ ב-5%, ב-10%, פחות נחרץ ממה שהיה במשטרה, מבחינת בית המשפט, ייתכן שזה יראה על המהימנות שלו, הרצון שלו לדייק, לא להפריז, לא להגזים, לא להביך את נתניהו בכל מחיר, אלא רק בנקודות שהוא אשם״."

ה. ‏אלי ציפורי פרסם כאן: "שימו לב: אף עורך דין מהסקטור הפרטי לא יוצא להגן על הפרקליטות בתיקי נתניהו למעט יוצאי פרקליטות וקולגות של ליאת בן ארי שמדבררים אותה כמו נורית ליטמן (ששיקרה עבורה  ב״גלובס״), עמית בכר ויהודה שפר.
‏לעומת זאת, מדי יום מצטרפים עוד עו״ד פרטיים לביקורת על הפרקליטות. ‏חומת הפחד מתרסקת."

ו. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏חובת צפייה - ‏גיא פלג מודה בעבר שהפרקליטות רוצה לשלוט על הנרטיב התקשורתי ושרק מרואיינים המוצאים חן בעיניהם יתראיינו. 
‏למרבה הצער, פלג משרת נאמנה את הנרטיב התקשורתי של הפרקליטות בתיקי נתניהו.
‏ולמרבה צערו וצער הפרקליטות הם איבדו לחלוטין שליטה על הנרטיב. ‏האמת חזקה מהכל." הסרטון כאן

עדכונים 28.11.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: בוקר טוב, ברוך קרא לא היה בבית המשפט בשלושת ימי חקירתו של ניר חפץ.
זאת כנראה הסיבה שהציטוטים שהוא הביא בסופ"ש לקוראיו הם מסולפים ומגמתיים.
ריכזתי לכם את 10 הסילופים הבולטים... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן: "מה הסתירה הפרקליטות מחקירות ניר חפץ:
חפץ: 'חשבתי שזה נכון לעצמי, אם יש לי זמן, להרחיב יותר את הקשרים שלי, להכיר את אלוביץ׳ יותר טוב, בשביל העתיד, הוא אדם, הוא טייקון במשק וזה לא יזיק לי, שזה לא יזיק לי באופן אישי שהציר הזה התחמם למען העתיד... באופן כזה הכרתי את נוחי דנקנר, באופן כזה הכרתי בעבר את עידן עופר ואנשים נוספים במשק... זה דבר נכון לקריירה שלי לפוזיציה שלי, לקשרים שלי'.
חוקרת: 'לא, אבל אני אשאל שוב ואני אחדד... אולי היה לך בראש שזה גם ציפייה של ביבי?'
ניר חפץ: '*ממש לא, ממש לא, ממש לא*'."

ג. אלי ציפורי פרסם כאן סרטון הנמצא במלואו כאן: "השופט בדימוס הרן פינשטין: ״הפרקליטות ירדה לרמת המוסר הכי נמוכה כדי להרשיע את נתניהו. הם שברו את כל המוסכמות וחצו את כל הגבולות כבר מזמן. אסור להם להשתמש בטריקים כדי להרשיע אדם בכל מחיר. זה עבר כל כל פרופורציה והגינות מינימלית, כולל פגיעה בפרטית ושמירה על כבודו של אדם״; ״כשופט לא הייתי מקבל את עדותו של ניר חפץ. אין ספק שהוא לא דובר אמת. מפליא אותי שבית המשפט בכלל מאפשר את עדותו״; ״מה שהוא עשה זו הפרת אמונים. בחלק מעדותו הוא למעשה עד עוין - יוצא נגד האינטרסים של מזמיני עדותו״."

ד. שוחררו 2 פרוטוקולים של הדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם (2 ימי העדות הראשונים בפרשת התביעה של ניר חפץ): 22.11.21 ו- 23.11.21.

עדכונים 29.11.21: (לגבי תיק 4000)
אאלי ציפורי פרסם כאן כך: בוקר טוב, קטע מהחקירה של ניר חפץ במשטרה מעיד על האינטרס האישי-פיננסי שלו ביחסים עם אלוביץ', מאחורי הגב של נתניהו.
הדברים יתבררו בימים הקרובים, עם תחילת החקירה הנגדית של ניר חפץ. תמצית הדברים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

באלי ציפורי פרסם כאן עוד מידע בעניין קריטי זה: "הראיות המזכות שהסתירה הפרקליטות בחקירות ניר חפץ:
חפץ: ״… אבל אני, אני ידעתי שאחרי הבחירות האלה, מי יודע, ננצח נפסיד, אם יהיה אלפון פתוח לשאול אלוביץ', זה יכול לסייע לי, ללקוחות שלי, עניינים שלי… זה דבר טוב, זה דבר טוב, ולכן זאת היתה הסיבה היחידה שכל הנדנודים האלה, והבקשות שאני נעניתי לרוב *לא בגלל שביבי ביקש* אלא, כבר אמרתי יאללה אני ישקיע את החצי שעה, שעה אפילו… אולי ייצא מזה משהו טוב". המשמעות: הציר של חפץ עם אלוביץ' לא היה בגלל נתניהו, אלא אך ורק בגלל חפץ והרצון האישי שלו לייצר מהקשרים האלה כסף."

ג. פורסם כאן ע"י הכתב אבישי גרינצייג כתב התביעה של עו"ד משה סעדה (סגן מנהלת מח"ש) כנגד צמרת הפרקליטות ובראשם עו"ד שי ניצן - מצ"ב כאן.
הנספחים המזעזעים של כתב התביעה של משה סעדה נמצאים: כאן, כאן וכאן.

פורסם כאן ע"י איתמר לוין ב-News1 (כותרת בלבד): "סגן מנהל מח"ש, משה סעדה, טוען בתביעה שהגיש: ניצן רמס את מח"ש לצורך שת"פ בחקירת פרשת נתניהו.
טוען שניצן שיתף פעולה עם רצונו של אלשיך לסרס את מח"ש, כדי לשמור על הרמוניה בחקירות נתניהו. אומר שכיום מח"ש אינה חוקרת שוטרים בכירים ואינה מפתחת חקירות העלולות להביך את המשטרה."

ד. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ה. גיא לוי העלה פוסט כאן לגבי המשך החקירה הראשית בתיק 4000: ‏"ניר חפץ, עד המדינה הראשי של התביעה אומר עכשיו בחקירה הראשית:
'אתה שואל אותי על המצב התודעתי שלי?
לא חשבתי שיש בעיה משפטית מעבר למה שקרוי פגישת השיבוש.
בשום שלב לא חשבתי שתיווכתי לשוחד,
זה הזוי!'
שמישהו לעזאזל יכבה שם כבר את האור".
גם אלי ציפורי הוסיף בעניין זה בטוויטר: "עם מי התייעץ ניר חפץ לפני שהפך לעד מדינה? בין היתר, עם מר צבי האוזר... ומה אמר על תזת השוחד? 'חשבתי שיש לי בעיה משפטית עם שיחת השיבוש (שהוא יזם). בשום שלב, לא אז ולא היום, לא חשבתי שתיווכתי לשוחד. זה הזוי'״.

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי תיק 4000 ביחס ל-15 ימי המעצר של ניר חפץ: "חפץ: 'היו לחצים פיזיים וגם אחרים שהלכו והתגברו לממדים פשוט *מפלצתיים*. אין לי ספק, שההצטברות של הלחצים והתנאים, שבהם החזיקו אותי, התשישות, הלך הרוח - אז יש לכל הדברים השפעה, אבל לתרגיל החקירה המסוים לא היה השפעה, אני חיה משוכללת בתקשורת. ידעתי שזה עניין של זמן שזה יהיה בתקשורת'."

ז. לאחר עדותו על הלחצים הפיזיים במעצרו וש "לא ראיתי את עצמי כמתווך לשוחד, זה נראה מופרך לחלוטין", עצר חפץ את דבריו, ופרץ בבכי. השופטים הציעו לו לצאת ל-5 דקות הפסקה כדי לאפשר לו להירגע ולהמשיך בעדותו.

ח. אלי ציפורי הוסיף בטוויטר (לגבי תיק 2000): "מדהים! לפי עדות חפץ בכירים בלשכת נתניהו הזהירו אותו שהוא (חפץ) מרגל ושתול של מוזס אצל נתניהו. מסתבר, שחפץ כתב עשרות פתקים במהלך עבודתו עם נתניהו וחיבר אותם למסמך של 149 עמודים(!) על המחשב. רגע, למה לא עשה זאת בתקופת עבודתו עם מוזס?"

(הערת מערכת: ביהמ"ש קיבל את האפשרות לחקור את נושא המסמך הנ"ל, שהוא עיבוד אישי ממוחשב ומאוחר של ריכוז פתקי נייר שאינם מצויים כעת, בניגוד לדיני הראיות וזו לא פעם ראשונה. זאת, למרות שההגנה ראתה זאת רק היום, ולמרות שהחומר היה בידי הפרקליטות כבר כמה שנים, ולמרות שהנושא לא נכלל בחקירות חפץ במשטרה. למעשה, הדבר החריג והתקדימי הזה משליך על ניהול תיקים פליליים נגד כל אזרח בישראל!).

ט. אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "‏מי מאמין לתירוצים של ניר חפץ ולמה הוא פתח מפעל הקלטות ותיעודים על נתניהו - וגם מופעי התקרבנות בבית המשפט". מומלץ לקריאה ולהפצה. 

י. לסיכום הדיון הקצר היום לגבי תיק 4000 לעיל: בהתייחס לאלימות, שסיפר עליה היום ניר חפץ, אלימות, שחווה ב-12 ימי מעצרו, נשאלות השאלות: האם ניר חפץ הפך לעד מדינה בעקבות עינויים פיזיים שעבר בעת מעצרו? האם על השופטים לפסול את הסכם עד המדינה שלו בגלל זה ובגלל מה שהוא מסתיר מהגנה, שהציר שלו (של חפץ) עם אלוביץ' לא היה בגלל נתניהו, אלא אך ורק בגלל חפץ והרצון האישי שלו לייצר מהקשרים האלה כסף? ההסתרה מההגנה היא גם של הסודות השונים שלו המפורטים בכתבה - כאן.

עדכונים 30.11.21:

א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, החקירה הראשית של ניר חפץ תסתיים היום בצהריים, ואז תתחיל החגיגה האמיתית – החקירה הנגדית של פרקליטי נתניהו, אלוביץ' ומוזס 💪💪💪
אלו עיקרי הדברים שעלו בחקירה אתמול... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

גאלי ציפורי פרסם בטוויטר (עדיין החקירה הראשית בתיק 2000, לפני המעבר לחקירה הנגדית בתיק 4000): "לא להאמין! הילה קובו, דוברת הפרקליטות, מעבירה לשופרות במהלך המשפט, במקביל לחקירה הראשית, תמלילים שלמים משיחות מילצ׳ן וניר חפץ. מילצ׳ן אגב, לא נחקר בעניין זה בכלל. כמובן שהמטרה היא לתפוס כותרות על דברים לא רלוונטיים. כך עובדת הנדסת תודעה כוזבת ושקרית כדי לייצר כותרות מלאכותיות".

אלי ציפורי הוסיף: "השופטים פוסלים ראייה של שיחה בין מילצ׳ן לחפץ על מתנות כיוון שהיא לא רלוונטית. כל המטרה של הפרקליטות היא לייצר כותרות למהדורות החדשות באמצעות ״ראיות״, שפתאום באו אל העולם למרות שהן בכלל לא רלוונטיות".

עדכון 26.4.23: פורסם כאן ב-YNET מאת איתמר אייכנר (כותרת בלבד): "בהתאם לפסיקת בג"ץ: נתניהו העביר 270 אלף דולר לעיזבון של בן דודו.
ראש הממשלה, שנדרש על ידי בג"ץ להעביר את הכסף שקיבל מבן הדוד המנוח נתן מיליקובסקי, העביר את הסכום לעיזבון - יום לפני המועד שנקבע בפסיקה. השופטים קבעו אז כי הכספים ניתנו לנתניהו בניגוד להוראות החוק, וכי לנתניהו אסור היה לקבל סכום כזה מבן דודו - בשל הקשרים העסקיים איתו."

החקירה הנגדית של ניר חפץ בתיק 4000 מתחילה היום בצהרים:
 

פרק ח': החקירה הנגדית של חפץ: עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם לגבי תיק 4000 התפור - כאן.

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים