Telecom News - החקירה הנגדית של חפץ: עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם לגבי תיק 4000 התפור

החקירה הנגדית של חפץ: עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם לגבי תיק 4000 התפור

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> החקירה הנגדית של חפץ: עדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם לגבי תיק 4000 התפור
עדכונים שוטפים לכל המתעניינים בפרטי "משפט העשור", מה שמכונה "תיקי האלפים", ובמרכזו "תיק 4000". הליך משפטי, שבו נאשמים: בנימין נתניהו, בני הזוג אלוביץ' ונוני מוזס. ההתפתחויות, המסמכים, ההפתעות, החשיפות, ההחלטות וכל מה שנוגע לתיקים התפורים, שלא היו אמורים להגיע כלל לפתחו של בית המשפט. אולם, הם שם, כנראה, לכמה שנים טובות, עד "פסק דין חלוט". לכן, יש צורך במעקב שוטף ובעדכונים שוטפים. כל מה שאתה הקורא ואת הקוראת מעוניין\מעוניינת לדעת ולא תקרא\י בשום כלי תקשורת מרכזי אחר בישראל.
פרק ח' בסדרת העדכונים השוטפים, החל מ-30.11.21. ניר חפץ צילום מסך
מאת: אבי וייס, 30.11.21, 12:37

הפרק הראשון של העדכונים השוטפים והחשיפות הרבות מההליך המשפטי החשוב ביותר כיום בישראל, משפט נתניהו, המבוסס על כתב אישום תפור, החל מ-8.2.21 ועד 4.5.21 - נמצא כאן - למתעניינים.

הפרק השני, שהתייחס להמשך המשפט ותחילת עדותו של אילן ישועה, שהיה אמור להיות העד הכי חשוב במשפט ההזוי הזה, החל מ-4.5.21 ועד 9.7.21 - נמצא כאן - למתעניינים. 

הפרק השלישי נמצא כאן - למתעניינים, התייחס להמשך חידוש המשפט, שהיה אמור להמשיך בחקירה נגדית של אילן ישועה מ-11.7.21, על פי החלטת בית המשפט, לאחר שהפרקליטות אמורה הייתה להעביר להגנה עד 12.7.21 את כל הררי המסמכים של אילן ישועה, שהוסתרו מההגנה. אך ההמתנה להעברת המסמכים הייתה הסיבה (בנוסף ל"קושי אישי" מוזר של אילן ישועה [פטירת אביו] מה שהוסתר בצא"פ), שיצרה הפסקה של כ- 3 חודשים, אליה יצא ביהמ"ש המחוזי בי-ם, מאז הדיון האחרון בחקירה הנגדית של אילן ישועה, שהיה ב-16.6.21. זאת, עקב בקשות חוזרות ונשנות של הפרקליטות לדחייה בדיונים, מאחר שהפרקליטות לא עמדה בלו"ז, שקבע בית המשפט, לסיווג והכנת המסמכים המוסתרים על ידה ומסירתם להגנה. פרק זה נגמר ב-12.9.21 וכלל גם עשרות רבות של עדכונים, שנחשפו במהלך הפסקת הדיונים המשפטיים. 

הפרק הרביעי  נמצא כאן - למתענייניםמכסה את התקופה של החקירה הנגדית של אילן ישועה מ-13.9.21 ועד 11.10.21, עם כמות חשיפות ענקית ומהממת של מסכת השקרים שלו, כפי שנחשפה גם בביהמ"ש וגם על ידי ועל ידי כתבים חוקרים נוספים, כולל "עלייה לאוויר" של 2 פרויקטי חשיפה ענקיים בהקשר ל"תיק 4000" ואילן ישועה (פרויקט אחד הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים בשם "פרויקט 315" והפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי, בליווי אורחים המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים). 

חשיפת הסודות של אילן ישועה (בהמשך לחשיפות כאן): ביום 4.12.21 פניתי גם למשרד המשפטים וגם לרשות ניירות ערך בנושא היותו של אילן ישועה "סוכן" (קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ של משטרת ישראל). קיבלתי תגובה מתחמקת (אך לא מכחישה) מרשות ניירות ערך הנמצאת כאן, למתעניינים. תגובת משרד המשפטים (מתחמקת אף היא, טוענת שהנושא נדון בבית המשפט - מה שלא נכון בכלל), תגובה חשובה הנמצאת כאן, למתעניינים.

הפרק החמישי, נמצא כאן למתעניינים, התחיל ב--11.10.21, בחקירת העד אבירם אלעד, עורך ראשי של חדשות וואלה! שמונה ב-25.10.16. (זאת, לאחר שעבר לוואלה! מעיתון "הארץ" שם היה עורך החדשות במרץ 2011, וכיהן כחמש וחצי שנים כראש מערכת החדשות של וואלה!). ושפרש ב-28.8.18 ממשרת עורך וואלה! NEWS, לאחר כשנתיים בתפקיד. הפרק המשיך בעדכונים לגבי עדות מיכל קליין, שהייתה הסגנית של אלעד אבירם, והפרק הסתיים ב-25.10.21 עם סיום עדותה של עמית אשל, שהיתה ראש דסק חדשות בוואלה! ניוז. כל ה-3 נמצאו שקרנים, ולמעשה, הפכו מ"עדי תביעה" ל"עדי הגנה".

הפרק השישי, נמצא כאן למתעניינים, התחיל בעדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר - אבי ברגר, ב-26.10.21. זאת, אחרי מפגן גדול של מבוכה לפרקליטות עם 4 עדי התביעה מ"וואלה!, שנתפסו בקלקלתם, ולאחר שהשופטים סימנו לפרקליטות שיש להם בעיה קשה עם כתב האישום. גם ברגר הפך ל"עד הגנה".

כך, אחרי הקפיצה של הפרקליטות מהצד של "המתת" (אתר "וואלה!"), לצד של "התמורה" (החלטות רגולטוריות), הופיעו 3 עדי תביעה מהצד של "התמורה" ובהם אבי ברגר, עו"ד דרור שטרום ופליקס כהן, כולם הפכו חיש מהר ל"עדי הגנה". הפרק השישי הסתיים בעדותם של שטרום וכהן ב-8.11.21, ובעדכונים נוספים, כולל נושא חקירת הדס קליין, עד 15.11.21.

בסיום עדות 7 עדי תביעה מרכזיים ראשונים, יש 0 ראיות כנגד נתניהו ושפע "ראיות זהב" - לטובתו. 

לא ברור למה הפרקליטות לא קיימה כלשונו את סעיף 13 בהנחיות היועמ"ש - כאן, להביא קודם את "עדי המדינה" להעיד בבית המשפט. משום מה הפרקליטות הביאה למתן עדות, בהתייחס ל-7 עדים ראשונים, עדים, שאינם "עדי מדינה" והם יותר עדים "מפי השמועה" ו"עדי אווירה", עדים מאוד בעייתיים, ו"נפלה" בהליך השגוי הזה, בבית המשפט, עם עדותם השקרית, ובכך הם הפכו ממש מהר, מ"עדי תביעה" ל"עדי הגנה". 

הפרק השביעי נמצא כאן למתעניינים, התחיל ב-16.11.21 "בפרשת הדס קליין", המשיך בחקירה הראשית של עד המדינה ניר חפץ (בתמונה למעלה, צילום מסך), והסתיים ב-30.11.21. הכתבה "10 מכות מצריים שספגה הפרקליטות ב-3 ימי החקירה הראשית של ניר חפץ" מסכמת כיצד כבר בחקירה הראשית ניר חפץ לא סיפק לתביעה את הסחורה.

כבר אחרי 3 ימים של עדותו של "עד המדינה" המדומיין ניר חפץ, הוא חיסל במו פיו עשרות מסעיפי כתב האישום, כמפורט כאן תוך הסתרת חלקו הנכון בזמן אמת ב"בישול תיק 4000" המבוסס על מצג שוא של עובדות ההפוכות במציאות למה שכתוב בכתב האישום.

יודגש, שניר חפץ הוא "עד מדינה" מאוד בעייתי וכבר בזמן אמת ציינתי, שמהימנותו כ"עד מדינה", כמו "עד מדינה" אחר - שלמה פילבר, היא אפס (דוגמאות: כאן וכאן). גם אחרים כתבו כך ואף יותר בחריפות, למשל כאן ב"דה-מרקר", כאן ב-Davar1 וכאן ב"עין השביעית", כולם אתרי שמאל במפה הפוליטית.

רקע קצר לקוראינו ולינקים למקורות מידע נוספים ומשלימים:

א. 18 כתבות הסדרה המרכזיות האחרונות בסאגת "תיק 4000 התפור" מצויות ב-18 הלינקים כאן, ובהן יש את כל ההתפתחויות העיקריות, המסמכים וההחלטות, החל מ-1.1.21 ועד סוף נובמבר 2021 (כולל): ב. מי שמעוניין בסרטוני יוטיוב המביאים את עיקרי החשיפות המזעזעות והמרתקות ב"תיק 4000" ו"בתיק 1000", יוכל למצוא עשרות סרטונים בקישורים הבאים:
1) ערוץ הסרטונים ביוטיוב תחת הסיווג של "מנהיגות חזקה לישראל" - כאן. זה כולל בתוכו את הפלייליסט של אבי וייס - כאן
2) פורום הסרטונים של אבי וייס, שמנוהל ע"י גלי בת חורין, במסגרת "פורום קפה שפירא" - כאן. הכניסה לפורום כרוכה בהרשמה חינמית. 

ג. מי שמעוניין בלינקים לכתבות הסדרה הקודמות וקישור למסמכים (אלפי מסמכים - מעל ל-1,950), שנחשפו בבלעדיות, עשרות רבות של עדים שלא נחקרו - בכוונה, כדי לא לקלקל את "תיק 4000 התפור", ימצא אותם בכל פרקי סדרת הכתבות והחשיפות סביב "תיק 4000" (מעל ל-65 כתבות ראשיות מפורטות ומאות כתבות נלוות ומשלימות, סה"כ מעל ל-560 כתבות). זה נמצא כאן בלינקים בנספח ג' של פרק 42 בסדרה, או כאן בלינקים של נספח ב' של פרק 53 סדרה. 
קישור ל"לוח הזמנים של 'תיק 4000' והקליקה ומעלליה" - כאן.
קישור לניתוח מדוע אי אפשר לחקור, לבדוק, ללמוד לקחים, או להעמיד לדין פרקליטים ועובדי לשכת היועמ"ש ואת היועמ"ש עצמו - כאן

ד. מקורות מידע חיצוניים מרכזיים למסמכים בהליך המשפטי של "תיקי האלפים":
1) משרד המשפטים\פרקליטות המדינה: "תיקי האלפים" (כיסוי חלקי בלבד של הנושא. מתעדכן לא באופן סדיר וממש די לקוי וחסר, כמו כל ההתנהלות של הפרקליטות ב"תיקי האלפים"). 
2) אתר פרויקט של תולעת המשפט, מכיל הרבה מסמכים, הריכוז הגדול ביותר והמקיף ביותר של מסמכים משפטיים בנוגע ל"תיקי האלפים" באתר אחד. אולם, חלקם הגדול אלה מסמכים טכניים חסרי משמעות. כך, שמאוד קשה להתמצא באתר זה, שמכיל כמות עצומה של מסמכים משפטיים, למי שלא בקי בהליכים משפטיים ובעולם המושגים המשפטי. זה המקור המרכזי של מסמכים בתחום המשפטי, סביב מה שמתקיים בבית המשפט המחוזי בי-ם.
3) בנוסף, ריכוז כל הפרוטקולים של הדיונים שהתקיימו בבית המשפט המחוזי עד כה, נמצא כאן. זו יוזמה של "פרויקט 315". 
4) אתר פרטי של "כלכליסט" (תזכורת: אתר של נוני מוזס, אחד הנאשמים ב"תיקי האלפים"), שיש בו הרבה מסמכים והדלפות, שפורסמו ב"כלכליסט" לאורך השנים: כאן וכאן. אתר זה לא מכסה מלא ושוטף את התנהלות המשפט ויש בו נתונים לא תמיד מדויקים (בלשון המעטה). 

ה. מעקב שוטף אחרי חדשות שוטפות וחשיפות מ-Telecom News ומערוצים חופשיים אחרים שיש ברשת (דוגמת הבלוג של אלי ציפורי), בכל הנושאים כולל "תיקי האלפים", ברשתות החברתיות: מייקיMeWeטלגרםטוויטרפייסבוקבלוגרהבלוגWhatsAppפייסבוק (ב"קפה שפירא" עם הרבה סרטונים), LinkedIn.  

ו. חומרים להפצה ע"י הקוראים לציבור, שלא מכיר את תחום "תפירת התיקים", למי שמעוניין בתקצירים של "תיק 4000 התפור", תקצירים להפצה ולקריאה מהירה:
1
מצגת קצרה בת 8 שקפים ומאוד קלה להבנה ולהפצה ע"י כל אחד (כולל הדפסתה והפצה בדואר רגיל, או בצורת עלון לשכנים ולמכרים): http://bit.ly/Tik4000FastPowerPoint.
2) דף מקוצר וקל להבנה ולהפצה, אודות השקרים הכי בולטים ב"תיק 4000": http://bit.ly/Takzir20Lies
3)  שני לינקים של מצגות קצרות, שהוכנו ע"י קורא אכפתי, להפצה ולשיתוף ע"י כל אזרח החרד לשלטון החוק והצדק, לכל אלה, שמשום מה לא מכירים מספיק את האמת, ועדיין מאמינים, שנתניהו עשה משהו פסול, או פלילי, במה שמכונה "תיק 4000": 
א) שקרי הפרקליטות: http://bit.ly/PraklitutLies.
ב) התיק התפור: http://bit.ly/Tik4000Tafur.
4) סרטון קצר להפצה: עשרת השקרים הגדולים של תיק 4000: https://bit.ly/10Lies-Tik4000 או: https://bit.ly/10LiesTik4000.
5) מאמר נוקב להפצה: 10 הבלופים הגדולים ביותר של תיק 4000: https://elizipori.co.il/articles/lies-211001.

ז2 פרויקטים עצמאיים - התנדבותיים להפצת האמת על "תיקי האלפים" שמומלצים לצפייה ולהפצה (עם סרטונים שמתעדכנים כל הזמן): 
1) פרויקט אחד בשם "315 אזרחים בשירות האמת" הוא זה שמובילים גיא לוי וד"ר עדי סבו עם שותפים רבים. הסרטונים ביוטיוב מרוכזים כאן
2) הפרויקט השני הוא של עו"ד כנרת בראשי ואלי ציפורי (הבלוג שלו כאן), בליווי אורחים רבים ובראשם עו"ד דוד פורר, עידו שיפוני, גיא לוי ואבי וייס, המוזמנים לשידורים החיים מבית המשפט ולסיכומים השבועיים. הסרטונים של המיזם של בראשי וציפורי נמצאים ביוטיוב ומרוכזים כאן.

ח. כיסוי מקיף של השקרים והשערוריות, שנחשפו עד כה, סביב עדותו המופרכת וההזויה של "הסוכן המדיח" והמסייע הראשי לפרקליטות וליועמ"ש ב"תפירת תיק 4000", אדם ששמו אילן ישועה: עדכונים שוטפים במשפט "תיקי האלפים", החל מ-30.11.21:

עדכונים 30.11.21:

א. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ב. מאחר שהפרקליטות יודעת, שהחקירה הנגדית תמוטט את שקרי ניר חפץ, ושלל גירסאותיו ותחשוף את האינטרסים שלו, ותגלה את הפגמים החמורים בחקירתו, התחוללה דרמה ענקית של בקשה לדיון בדלתיים סגורות, כדי שהפרקליטות תשלוט בפרסומים מהמשפט תוך הדלפות מכוונות לשופריה בערוצי התעמולה, ממש שיבוש הליכי משפט ע"י דריסת חוקי מדינת ישראל ודיני הראיות - ניסיון של הפרקליטות לסתום את הפה למדווחי האמת - "1984" נטו לשליטה על מה שהציבור יודע. זה ניסיון להסתיר מהציבור את פשעי הפרקליטות, ואין כאן דאגה ל"פרטיות" של ניר חפץ מצד הפרקליטות, אלא פגיעה חמורה בזכויות הנאשמים (נתניהו והזוג אלוביץ') להליך הוגן.

בתחילת הדיון נערך דיון זוטא, שבו נציג התביעה עו"ד טבנקין נקט בניסיון ברוטלי ומחריד והציג את צו איסור הפרסום השני, שעדיין בתוקף מצ"ב כאן והדגיש, שיש לקיים אותו בעת הדיון וצריך שכל החקירה הנגדית תהיה בדלתיים סגורות. (למרות שתוכן צו איסור הפרסום לא שייך לכלל הדיון של החקירה הנגדית אלא מצומצם רק בנוגע לשם של אדם, בנושא מאוד ספציפי!). אבל התביעה עשתה תרגיל סתימת פיות כללי ורצתה לסגור את דיווחי האמת בזמן אמת לציבור, למרות שלא מדובר בנושאים הקשורים לביטחון המדינה.

הפרקליטות רצתה שהחקירה הנגדית תהיה בדלתיים סגורות ושרק לאחר פרסום פרוטוקולים (באיחור של כשבועיים), ללאחר שהפרקליטות תסנן מהפרוטוקולים את כל מה שלא נראה לה, הפרוטוקול ישוחרר למידע, כשבינתיים תודלפנה ע"י הפרקליטות כותרות מוטות לשופריה.

כך, יוסתרו השקרים והמעשים הנפשעים, שנעשו בהקשר לעד במשך 15 ימי חקירתו וע"י העד. כך, יוסתרו מהציבור הסתירות המהותיות, שהוצגו בעדותו בחקירה הראשית ושפומפמו באינטנסיביות בתקשורת - לבין האמת ויוסתרו הפרטים הנוגעים לימי חקירתו.

הפרקליטות רצתה, תוך ניסיון להלך איימים על השופטים, לחסום מהציבור בדיוק את מה שמעניין אותו, כמו איך ניר חפץ הפך לעד מדינה, כאדם שהיה חשוף לכתב אישום ולכן הפך לעד מדינה. הפרקליטות רצתה להסתיר את הדרכים הלא כשרות, שנעשו במהלך הזה.

התביעה רצתה למנוע מהציבור לדעת איך משטרת ישראל, המפכ"ל, הפרקליטות והיועמ"ש פעלו כאן. התביעה רצתה למנוע את גילוי המאמצים הכבירים, שהושקעו בהכרעת נתניהו, ע"י אמצעים חקירתיים פסולים של העדים.

לסנגוריה יש חקירה נגדית הבנויה נדבך על נדבך והתביעה ניסתה לשבש את סדר החקירה הנגדית של הסניגורים. בכך, הפרקליטות ניסתה להסתיר את פשעיה מהציבור. אין דבר יותר חמור מזה במדינה דמוקרטית!!!

ניר חפץ עצמו "הוסיף שמן למדורה" כשאמר, שלא ישתף פעולה בחקירה נגדית פתוחה ואף איים שיגיש בג"ץ נגד השופטים, ואח"כ ניסה לחזור בו. יש להדגיש, שעד שלא משתף פעולה, ניתן להוציא את כל עדותו מהמשפט ואז הוא לא עד במשפט, וזה איום חמור ביותר על התביעה.

עו"ד בן צור הדגיש, בין היתר, את עובדת היותו של ניר חפץ קורבן לתרגילי חקירה אלימים, והפגיעה המפלצתית בו בזמן חקירתו פוגעת גם בנאשמים (נתניהו, נוני מוזס והזוג אלוביץ'). כל זה משליך על מהימנות עדותו כעד מדינה.

יודגש, שכל "תרגילי החקירה" אמורים להיות מאושרים ע"י מוסד "פרקליט המלווה", מוסד שמבקר המדינה בדו"ח טרי מ-2021 מותח עליו ביקורת נוקבת - כאן.

ג. עידו שיפוני פרסם בטוויטר:
"התביעה מבקשת לקיים את הדיון ללא נוכחות קהל ולאסור על פרסום התוכן..המטרה היא בבירור להשאיר לעצמם את הזכות להדליף הדלפות מגמתיות, כפי שהיה עד לתחילת פרויקט האולפן הפתוח. לא יאמן".
"התביעה מבקשת שהדיון ייערך בדלתיים סגורות, ורק לאחר שיהיה פרוטוקול יוחלט מה ניתן לפרסם. ההגנה מתנגדת, ומבקשת לקיים את הדיון בדלתיים פתוחות, והוא מתחייב לכבד את צו איסור הפרסום, ולהודיע מראש אם עומדת לבוא שאלה שעלולה להפר אותו".
"חפץ: 'אנשי התקשורת פה מקלידים, יש לזה תפוצה אדירה; אני מעוניין להיות פתוח, גם אם זה יפגע בפרטיות שלי, אבל אני לא אתן לרמוס אותי, אני אתייעץ עם עורכי הדין שלי, אני אעתור לבג"ץ, אני לא אשתף פעולה, יש גבול. לכן אני מבקש שזה יהיה בדלתיים סגורות'".
"חפץ: 'המחויבות שלי כלפי אמת היא מוחלטת. שופטת: לא אמרת שאם הדיון לא יהיה בדלתיים סגורות, לא תשתף פעולה? ת. לא, אני לא יודע מה זכויותיי; בר-עם: זה מה שהבנו ממך, אמנם בסערת רגש; ת. אני נמצא כאן כדי לשתף פעולה, אבל לפני שאני אפתח את הפה - אני רוצה למצות את זכויותיי"
"שופטת: ומה זה אומר אם נחליט שנמשיך עם העדות? ת. אני לא יודע אם כעד אני יוכל לסרב".

"דברים קשים של עו"ד ז'ק חן: חן: 'באיזון הזה, לקחת את האינטרס של הנאשמים. האינטרס - הפגיעה שחפץ תיאר אותה 'מפלצתית', היא פגיעה בשרשור של הנאשמים. חרותם מוטלת על הכף. פומביות הדיון נועד לשרת לא סקרנות, העיקרון נועד לשרת שהצדק גם ייראה, ולא רק ייעשה. הצדק שייראה וייעשה, הצדק לנאשמים שעומדים לדין. כאשר המשטרה מלווה בפרקליטות ביצעה את הפשע הזה, אני לא ראיתי בשום מקום שהייתה הסתייגות. ההיפך, היה ואנחנו נראה, מצג כוזב בפני בית משפט שלום, כדי שיתאפשר תרגיל החקירה הנוראי. עכשיו, אנחנו כבר מדברים על היתממות, כמו שדיבר על חפץ, ומדברים על פרטיות העד. אנחנו חושבים שהצו פרסום יחוזק וכל אחד ייענש, אבל כנציגי הנאשמים אנחנו מסתייגים, במיוחד אם מי שמבקש את זה הם אלו שעשו את זה".

ד. אלי ציפורי העלה פוסט בטוויטר: "ניר חפץ איים בפועל על בית המשפט שאם הדיון על נושא הפרטיות שלו לא יתקיים בדלתייים סגורות הוא לא ישתף פעולה. אחר כך ניסה לחזור בו ואמר שהוא רוצה להתייעץ כדי למצות את זכויותיו, אבל לא בטוח שהוא יכול לסרב כעד. גם השופטים הבינו זאת כאיום.כעת הם יצאו להתייעצות".

ואכן, השופטים החליטו שלא סוגרים דלתות, אלא רק בנקודות מאוד ספציפיות, עם נזיפה בפרקליטות על כך, שהייתה צריכה להעלות את נושא סגירת הדלתות בתחילת החקירה הראשית ולא כעת.

יודגש שנוהל איסור פרסום "לשם מניעת פגיעה חמורה בפרטיות" המצוי כאן, הופר ברגל גסה ע"י המדינה (המשטרה והפרקליטות), וכעת להשתמש בזה כדי לסגור את דלתות אולם בית המשפט ב"תיק המאה" ולפגוע בעקרונות "פומביות הדיון" במשפט הפלילי - זה מהלך חצוף, חסר פרופורציות ולא הגיוני מצד הפרקליטות, וטוב שהשופטים פסקו כאן נכון, על פי החוק והפסיקה, של תחום חשוב זה. 

ה. עידו שיפוני פרסם פירוט בטוויטר:
"החלטה של השופטים: נקודת המוצא לדיון היא עקרון פומביות הדיון; נקודת האיזון: העדות תישמע בדלתיים פתוחות. אם תהיה נקודה ספציפית אז נשקול לעשות זאת בדלתיים סגורות. מן הראוי שהפרקליטות הייתה מעלה את זה עם תחילת עדותו של העד ולא ברגע האחרון".

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "מכה לפרקליטות: עדות חפץ תישמע בדלתיים פתוחות, אלא אם כן בנקודות מסויימות הם ישקלו ויחליטו אחרת. השופטים נזפו בפרקליטות, שהעלתה הנושא ברגע האחרון ולא בתחילת עדותו. הפרקליטות ביקשה מיד לצאת להתייעצות".

"חבורת התופרות והתופרים בהתייעצות בעקבות החלטת בית המשפט: האם יערערו לעליון? בכל מקרה, לא על חפץ הם רוצים להגן, אלא על הפשעים שלהם בתרגילי החקירה הלא חוקיים".

הפרקליטים חזרו מההתייעצות וביקשו לקבוע כללים מבית המשפט לגבי הדיון, הם לא קיבלו והחקירה הנגדית התחילה.

ז. חפץ העיד, שהחקירה של תיק 4000 הייתה ממוטיבציות פוליטיות, וכאשר הוא תיאר מה קרה לו בחדר החקירות (בליווי סרטונים שהוקרנו) ממש מתכווצת הבטן כשאתה חושב על עצמך בחדר חקירות כזה 


ח. אלי ציפורי פרסם בטוויטר": ״חפץ: 'החוקרים רצו להיכנס לי לקרביים, רצו לראות הכל… מהרגע הראשון הבנתי שהם מאיימים לפרק לי את הפרטיות״. שבועיים לפני מעצרו ניהלו אחריו מעקבים והאזנות סתר. זו הפרקליטות הרקובה של ישראל!".

ט. עידו שיפוני פרסם בטוויטר: "בניגוד לטענתו בחקירה הנגדית, כאילו הפך לעד מדינה רק לאחר שחרורו, חפץ מעיד שהלחץ עליו להפוך לעד מדינה החל מהרגע הראשון, כשהנוסחא היא שמירה על המשפחה הגרעינית שלו, או שמירה על נתניהו".

התקיים דיון קצר בדלתיים סגורות. ולאחר מכן המשיך הדיון שוב בדלתיים פתוחות, דיון המציג ראיות ולא רכילות/השערות/הנחות/שמועות/הילכי רוח. הוקרנו גם סרטוני איומים וצרחות בעת חקירתו מחדרי החקירות (מראות בלתי נתפסים) ואמצעים הדרקוניים שהפעילו עליו מכבש מטורף. נחשפה מסכת פעולות לוחצות על חפץ בנוסח מאפיה סיציליאנית, דברים מזעזעים בלתי חוקיים, והאחראים לפשעים הללו ישבו בבית המשפט - ראשי הפרקליטות.

י. גיא לוי פרסם כאן כך: "המשפט עוד לא נגמר, אבל כבר לאף אחד אין ספק!
היועמ"ש אביחי מנדלבליט ניהל את חקירות נתניהו כשקרן, נוכל, בדאי, רמאי, ראש ארגון פשע, מתעלל, מסתיר, מעלים, מזייף, רודף והשונא שהוא.
אתה תזכר בדברי הימים של העם היהודי בישראל, כאבשלום המקראי של הדור הנוכחי!
מחכה ליום שאתה כבר לא תהיה בתפקידך, כדי שסוף סוף אוכל לעמוד מולך ולהגיד לך את מה שאני חושב עליך: אתה פשוט עבריין...בושה!!!."

י"אכנרת בראשי צייצה כאן כך: "הפרקליטות לקחה את הסיפור המשפטי לזירה הפוליטית כדי לגרום לפלג מסויים בעם להתעוור, לזנוח את ערכי היסוד של כבוד האדם, תראו מה קרה להם, הם מגלגלים עיניים נוכח תרגילי החקירה סטייל מאפיה סיצליאנית שלוותה עי פרקליטים בכירים כדוגמת ליאת בן ארי. הם לא פוחדים כל החירות שלהם העיקר הם רוצים לשלול את החירות שלו, של אדם אחד של בנימין נתניהו ולעזאזל דיני ראיות וזכויות חשודים ונחקרים. ולעזאזל בני המשפחה שלהם והזכויות לפרטיות ושהכל יעמוד על מזבח השנאה לנתניהו
קיבלתי בוקס בבטן מהתאור של ניר חפץ על מה שעבר בחקירה. בוקס בבטן. מפחיד."

י"א. לסיכום הדרמות של היום:
1). היה ניסיון נואש של הפרקליטות "להטיל מסך שחור" על חופש המידע, פומביות הדיון, הצדק והיושר, כדי שלא נראה איך קשרו קשר להפיל את נתניהו ואיך תפרו תיק לנתניהו. הלחץ הרב של הפרקליטות, ממש לפני תחילת החקירה הנגדית של ניר חפץ, מבטא את החשש לחשיפות החמורות של המעשים שלה עצמה, שתוכננו ובוצעו בניגוד לחוק.
2). ההגנה החלה לקעקע את התזה של החקירה הראשית, איך חפץ נעשה עד מדינה, החלה להראות את תרגיל החקירה הנוראי ושמה שקרה לפי התביעה לחפץ אח"כ - קרה מיד בהתחלה. חפץ גם חשף פרט מוסתר - שהוא גרוש. חפץ תיאר תיאורים מזעזעים על חקירתו.
בוויקיפדיה הערך שלו הוחלף מ"נשוי" ל"גרוש" ב-21.11.21 - כאן.
3). ההגנה החלה צעד אחר צעד להציג את הראיות עצמן ולקעקע את השערות וההנחות ללא ראיות, שהיו בחקירה הראשית.
4). כבר בשעתיים הראשונות של החקירה הנגדית, של הליכה שלב שלב יום יום לגבי מה שקרה, נוצרה רמה של זעזוע עמוק ממה שהתרחש בחקירת חפץ - סחיטה נוראית לקבל מה שהפרקליטות רוצה, וזו לא הייתה חקירה של מחבל או טרוריסט.

י"ב. פורסם פרוטוקול הדיון בבית המשפט המחוזי בי-ם בעניין חקירתו הראשית של ניר חפץ מ- 24.11.21

י"ג. גלי בת חורין פרסמה כאן את הפוסט: את השערוריות שנחשפות היום בבית המשפט חברי פורום קפה שפירא ידעו כבר לפני שנה: https://youtu.be/fdKLFLmoozk.

י"ד. הכתב גיא פלג דיווח כאן על הנעשה בבית המשפט - הפעם דיווח חד פעמי די מלא - כאן. יותר מאוחר שינה את הדיווח שלו. וכך צייץ כאן אלי ציפורי על העמדה המעודכנת של גיא פלג: "הפרקליטות מתדרכת נגד ניר חפץ וגיא פלג ואלג׳זירה 12 חופרים עוד תחתית של עליבות: פלג ניסה להצדיק חלקית את תרגיל החקירה בטענה שהחוקרים חיפשו כונן הקלטות ולכן הזמינו את אישתו והמקורבת: ״זה לא שלקחו מישהי מנותקת מההקשר וזרקו אותה לחקירה כדי ללחוץ על חפץ״. זה למה הרייטינג שלהם מתרסק."

עדכונים 1.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב וחשוב: "בוקר טוב, הדיון אתמול במשפט נתניהו היה המטלטל ביותר שנכחתי בו 😮
זו מדינת ישראל הדמוקרטית? זו מדינת חוק שאמורה לשמור על זכויות האזרחים?
על אירועי סיום החקירה הראשית ותחילת החקירה הנגדית של ניר חפץ ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאן."

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: "עוד שיא נשבר אתמול: הפרקליטות לא סומכת על האמינות של עד המדינה שלה - ניר חפץ. בקטע הזוי הפרקליטות טענה שתיאורי חפץ בנוגע למסמך שלחצו עליו לחתום (חיפוש בחומרים) 'לא היו מדויקים'רגע, אז הפרקליטות אומרת בעצמה שחפץ לא אמיןטוב לדעת".

ג. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "עו"ד בן צור לחפץ על תרגיל החקירה: 'זו החלטה מודעת, פסולה, זדונית, בלתי לגיטימית, בלתי חוקית. מעדכן אותך שאסור לערב בני משפחה בחקירה עפ״י פסיקת העליון'״.

האלי ציפורי פרסם כאן: "חפץ: ״פרשת 1270 (הילה גרסטל): זה מופרך, בדיחה, שום קשר למציאות. זה היה עוד תרגיל חקירה עליי. יש לי כעסים על אנשים בכירים במערכת המשפט. חוקרת מתקרבת אליי, מרחק של סנטימטרים, מאיימת עליי, אני מרגיש את הרוק שלה באוזניים שלי, היא יורקת עליי! משתוללים עליי שעה וחצי! זה בלתי נתפס!".

ו. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר: "חוקר לחפץ (מתוך סרטון חקירה): הפצצה שתחטוף ביום יומיים הקרובים תזעזע את עולמך. אתה לא לוקח בחשבון את היכולות שלנו או מה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו 433, שיטות החקירה שלנו הכי דומות לשב״כ. כל מה שאתה מדמיין שיכול להיות- יהיה. אני לא מרמה אותך ניר. הילדים שלך לא ירצו להיות בקשר איתך-גם לא אשתך. ההשלכות מעבר לכלא ולתקשורת - התא המשפחתי שלך בסכנה נירהאיום היה ברור. אם לא אספק גרסה יהיה איום על משפחתי".

ז. בדחיפת הפרקליטות כדי להגן על פשעיה, בינתיים נערך כבר פעמיים דיון בבית המשפט בדלתיים סגורות. בנוגע לחקירתו המחרידה במשטרה של ניר חפץ. (תשובות חפץ חסויות מפרסום בתקשורת), ע"ס צו איסור הפרסום (המובא לעיל), שכאמור מתייחס רק להסתרת שם של אדם אחד ובנושא מאוד ספציפי. כעת כותרות מכוונות מטעם הפרקליטות יכולות להיות מודלפות למדברריה, והאמת מוסתרת מהציבור. 

ח. עו"ד כנרת בראשי פרסמה כאן: "העובדה שבית המשפט פסק, אמש, שהדיון לא יתקיים בדלתיים סגורות, אולם בפועל כל התקשורת עומדת מחוץ לאולם כבר קרוב לשעה וזו הפעם השנייה היום, יש דלתיים סגורות והפגיעה בדמוקרטיה אנושה. פרקליטות, שהציפה את התקשורת מתמלילי החקירה של ניר חפץ, פוגעת בעקרון על -עיקרון הפומביות. בושה".

טאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "ת׳כלס, זה הפך לדיון בדלתיים סגורות. כבר שעה מחוץ לאולם הדיונים, אחרי חצי שעה נוספת בתחילת הדיון. הציבור לא יהיה חשוף למלוא התמונה בתרגילי החקירה הלא חוקיים, שעליהן אחראית ליאת בן ארי."

י.
צו איסור הפרסום הקטן הפך לדיון בדלתיים סגורות, שנמשך כשעה וחצי! הדיון בדלתיים פתוחות נמשך לאחר מכן בנושא תרגילי החקירה המזעזעים של חפץ במשטרה. הכניסו לחקירתו במשטרה אלמנטים נבזיים ובזויים של השפלה נוראית: מניעת מזון - הרעבה ואכילה בישיבה על הרצפה, (הוא גם שם אוכל בנעליים כדי לשמור על האוכל), מניעת שינה, מניעת תרופות!!!, (שיחקו ממש בחיים שלו - מה היו עושים אם הוא היה מת?), מניעת הבאת חובש ורופא הרבה פעמים (זו הייתה החלטה מערכתית למנוע ממנו טיפול רפואי), מניעת הגיינה אישית, לקיחת בגדיו, הבאת שמיכה עם פשפשים (שגרמו לו לגירודים מטרפים ונוראיים ולשלפוחיות), איום שלא יראה את בנו מתגייס, שלא יראה את בנו מסיים לימודים אקדמיים, הובילו למעורבות אישתו כמנגנון לחץ (שיקרו לה שהוא עומד להשתחרר בשעה שחפץ יודע שלא), חיטטו בחשבונות הפיננסיים שלו ועוד, כשהחוקרים והפרקליטים המלווים רק חדורי מטרה להפיל ולחסל את נתניהו.

באולם בית המשפט הראו בסרטון מטלטל מה קורה בעקבות תרגילי החקירה המנוולים שעשו לו. אפילו ממחבלים ומטרוריסטים ומ"פצצות מתקתקות" לא מונעים תרופות. נקטו בפעולות פסולות, חיפשו איזו אשמה, העיקר שיספק/ימציא משהו שלילי - בדל של חשד נגד נתניהו כעבריין - ולא חשוב על מה - העיקר לקבור את נתניהו בכל האמצעים. כלומר, העינויים לא היו כדי לקבל ממנו איזו הודאה על איזה פשע שהוא ביצע, אלא כדי שיציג גירסה כלשהיא,שתפליל במשהו את נתניהו.

י"א. אלי ציפורי
פרסם בטוויטר: "בן צור הקרין סרטון שבו ניר חפץ ממרר בבכי לאחר עוד תרגיל חקירה שבו איימו עליו בנושא המשפחתי. אור-לי ברלב לוחשת: 'למה מקרינים את זה?' אתם מבינים? ה'גורו' של הפרקליטות, 'אבירת״ זכויות האדם, לא רוצה שהציבור ייחשף לפשעי הפרקליטות ולרמיסת זכויות אדם, שהיא עאלק 'רגישה' אליהם".

י"ב. עידו שיפוני פרסם בטוויטר: "חפץ: התיישבנו במבואה, אני, איתן צפריר ופילבר - כולנו שפופים. מראה שלא אשכח עד יום מותי. אני משפשף את עיניי - לא האמנתי למראה עיניי. אני רואה את ישועה שותה אספרסו, צוחק עם החוקרים, שמח לאידנו, לא תפסתי אותו כנחקר, אלא כחלק מצוות החקירה. נראה כאילו הוא יצא מהמקלחת".

גם הכתב נטעאל בנדל מ"הארץ" מתאר זאת בציוץ כאן כך: "בצ [ עו"ד בן צור]: אילן ישועה נחקר גם ביחידה החוקרת.
חפץ: ראיתי אותו פעמיים. לא יודע אם נחקר. עשו בנינו עימות. תפסתי אותו כחלק מצוות החקירה. בבוקר שנעצרנו שמו אותי בפאטיו בבניינים של להב 433, מרחק משלמה פילבר שישב, ואיתן צפריר. שלושתנו שמוטים, מצב רוח רע, בלי שרוכים בנעליים, מעבר לדלתות זכוכית משפשף את העיניים כי לא האמנתי, אילן ישועה עומד שם, שותה אספרסו עם החוקרים, צוחקים, מסתכל עלינו בשמחה לאיד על המצב שלנו, מחזה שכל כך הדהים אותי, עד היום מתרגש שנזכר בתמונה הזו."

הערת מערכת: מומלץ לקרוא את הכתבה שנמצאת כאן על אילן ישועה. נראה כאן בברור שהיה סוכן והופעל כסוכן. 

י"ג. חפץ העיד שבכוונה טירטרו אותו גם כדי למנוע שינה ולכלוא אותו לאחר הזמן בו נמצא רופא, וכלאו אותו בכמה מתקני כליאה שונים בכל רחבי הארץ בצפון ובדרום, גם עם אסירים ערבים, כנראה מעזה.

עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר: "חפץ: 'הכניסו אותי לכלוב עם אסירים דוברי ערבית חלקם עזתים וכשנכנסתי הם התחילו לשקשק את הברזלים ולצעוק נתניהו נתניהו. איך הם ידעו שאני קשור אל נתניהו אין לי מושג, כי השם שלי היה אסור בפרסום. חשבתי שלא אצא משם בחיים', זה מה שעשתה הפרקליטות לניר חפץ. מפחיד".

גם אלי ציפורי הוסיף באותו עניין בטוויטר: "חפץ: 'במתקן שקמה שמו אותי בכלוב של קופים, מלוכלך ומטונף, ומסביב יש מכלאות - ושם הכניסו עצירים בכתום, שכולם דיברו בערבית, ואחר כך הגיעו עזתים, ואז פתאום מישהו התחיל לצרוח: נתניהו, נתניהו, הבנתי שזיהו אותי. כתוצאה מהאירוע הזה ומעוד אירועים חשתי שיש סכנה שלא אגמור את זה בחיים'״.

עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר: "אם בבית המשפט היו עכשיו עורכי דין שמייצגים מחבלים הם היו זועקים לפגיעה בזכויות אדם בסיסיות של חשודים, הרעבה, ניקיון ותזונה שלא ניתנו לעד במשך כשבועיים. תיאורים שמזעזעים את כל אמות הסיפים".

י"דעידו שיפוני פרסם בטוויטר: "חפץ מעיד שהקשו עליו לקבל תרופות לטיפול כרוני בלחץ דם, ושהקשו עליו לפגוש רופא. גם כשסוף סוף ראה רופא, הרופא נשמע להוראות החוקרים, ואמר לו שאין לו איך לעזור לו""מדהים אותי, שבישראל שנת 2021, עדיין קוראים לעינויי גוף 'תרגילי חקירה'".

ט"וסיכום המערכת לגבי עדותו של חפץ המזעזעת ברמות בשיטות הסיקוריטטה והגורמת לתדהמה ענקית לגבי מהלך חקירתו: 
1)
עינויי הגוף הנוראיים נעשו כדי שיספק משהו מפליל על נתניהו, שהחוקרים לא יודעים בכלל מהו - העיקר לחסל את נתניהו.
2) רופא חייב לטפל בעצור ולא לסור למרותם של החוקרים. החוקרים לקחו את חיי חפץ לידיהם, מנעו ממנו תרופות, מנעו ממנו גם פגישות עם רופא או חובש, ועל הגירוד מהפישפשים הם צחקו עליו, הסתלבטו על הסבל שלו ואמרו לו שיעשה עליהם "פו". וכשהגיע רופא לאחר כמה ימים של גירודים, הרופא אמר לחוקרים, שזה לא בסדר שלא נתנו לחפץ לראות לרופא.
3) במצב הזה של רמיסת זכויות אדם כדי למוטט אותו, חפץ יכול היה להודות גם ברצח ארלוזורוב. במצב של התמוטטות כזו אין כל ערך לדברים שיאמר לחוקרים. כשעד לא מוסר דברים מרצונו החופשי לחוקרי המשטרה ומוסר דברים, שהחוקרים רוצים לשמוע  - יש לפסול את עדותו. עדותו הוצאה בעינויים והיא פסולה, ועם עדות כזו קשה להרשיע ראש ממשלה.
4) כך התעללו באדם מפורסם, שהיה צמוד לנתניהו. מה יעשו לאזרח רגיל בתחום "עבירות הצווארון הלבן"?.
5) לא ברור איך השופטים לא הביעו היום זעזוע מכל המתואר לעיל, על כמות גדודי החוקרים שהתנפלו על חפץ מכל הכיוונים, על הטירטורים, ועל העינויים.
6) ההגנה נוקטת בדיון בדרך מצויינת של הקרנת סרטונים בבית המשפט ותמונה אחת שווה אלף מילים.

ברגע שחפץ המותש גופנית ונפשית מההתעמרות בו, שהיה צריך לקום מהקבר, רמז שיהיה מוכן להיות עד מדינה, החוקרים הורידו אותו מיד לחדר האוכל ונתנו לו כמה סנדביצ'ים ממכונה (בלי סכו"ם). (על השינוי שהביא לשחרורו ועל תיק 4000 עדיין לא חקרו היום בחקירה הנגדית).

הייתה גם הפסקה כדי לדון בצו החיסיון לגבי המדובב של חפץ. (כן! מדובב שהפעילו על נושאים רגולטוריים של "עבירות צווארון לבן" ולא של טרור או רצח כמקובל). 

י"ז. "עד המדינה" ניר חפץ אמר בעדותו (שנאמרה ספונטנית!!! - מה שהכי חזק) בבית המשפט, שבתיק 4000 לא דבק בו כל רבב - "לא עשיתי שום עבירה בתיק 4000". חפץ חשב במהלך חקירתו במשטרה שהוא בכלל נחשד בשיבוש עקב השבתת הטלפונים שלו. (אז למה יש תיק?)

י"ח. ניר חפץ המשיך באמירות קשות על הסדום ועמורה, כשהוא מכנה את החקירה שעבר כ"אינקוויזיצייה שוורץ" (ע"ש החוקר בלה"ב 433).
אלי ציפורי
פרסם בטוויטר:
"חפץ: ״לדמיאניוק ולואנונו לא היו ביחד מספר חוקרים כמו שהיו עליי. אפשר לחשוב שהייתי מרגל איראני/ ביום מעצרי זה היה יום חגם. הייתה חגיגה. הם כולם היו מגוהצים ועם חזה נפוח״.
"חפץ קרא לאחד החוקרים, ששמו ניר שוורץ (בתמונה עו"ד ניר שוורץ, מהאתר האישי שלו באינטרנטמשמאל, התמונה מהאתר שלו): 'אינקוויזיציה שוורץ'. 'חד משמעית זה מה שהרגשתי. הוא אגרסיבי. הוא מנע ממני טיפול רפואי. זו הייתה החלטה מערכתית'״.

ניר שוורץ יעלה לעדות בהמשך.

י"ט. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר כדלקמן:
"מנדלבליט וכל מי שנתן יד לחקירה של ניר חפץ, בתנאים שהתנהלה לא צריך להניח את המפתחות, הוא צריך להיחקר ולעמוד לדין בגין עבירות חמורות מסוג פשע. פושעים במסווה של גורמי אכיפת חוק".
מצטטת ממיכל אגמון: "עם העינויים שחפץ עבר אני מתפלאה שנתניהו לא מואשם ברצח עם".
 
:כ. מסמכי רקע לפשעי המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש

המסמך של עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט לבית המשפט מ-5.1.21 בו הוא מצהיר שאישר את כל פעולות החקירה - נמצא כאן

המסמך  השקרי של ד"ר מנדלבליט ב-2019 ליו"ר לשכת עורכי הדין עו"ד אבי חימי בו הוא (היועמ"ש בחתימתו האישית) מכחיש את כל הטענות על תרגילי חקירה פסולים - המסמך נמצא כאן

התגובה השקרית של משטרת ישראל ב-2019 לפניית הכתב אבישי גרינצייג (בדבר תרגילי חקירה לא חוקיים על ניר חפץ) - נמצאת כאן
 
רשימת העבירות הפליליות שהמשטרה והפרקליטות באישור היועמ"ש, ביצעו בעניינו של ניר חפץ (מתוך חוק סדר הדין הפלילי סמכויות אכיפה - מעצרים) - כאן.

כמעט כל סעיפי "חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו" הופרו ברגל גסה, ע"י המשטרה והפרקליטות, בחיפוי היועמ"ש, כפי שנחשף השבוע בבית המשפט המחוזי בי-ם.

רוב סעיפי "חוק הגנת הפרטיות" הופרו גם הם ברגל גסה ע"י המשטרה והפרקליטות, בחיפוי היועמ"ש. 

החלטת היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט מ-4.2.20 שלא לבצע חקירה של חוקרי ניר חפץ בלהב 433 - נמצאת כאן

כ"אאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "בעקבות עדותו הקשה של ניר חפץ, ח"כ משה ארבל מבקש מקרן בר-מנחם, ראש המחלקה לחקירות שוטרים - לחקור את תרגילי החקירה ואת התגובה השקרית של המשטרה: 'בחקירת חפץ ובהצעה שישמש עד מדינה נחצו קווים אדומים רבים וברורים שעשויים להטיל ספק באמינות עדותו של חפץ בכללותה, הן במשטרה והן בבית המשפט'".

כ"ב. אילת כהנא צייצה כאן: "חפץ: ביקשתי לדבר עם מפקד היחידה. אסייג (אז תת-ניצב אלי אסייג, מפקד היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 והממונה על החקירה בתיק 4000) נפגש איתי בממ"ד, שנמצא באותו מסדרון בצד השני, ושם לקחנו דף ונייר ואמרתי לו: תשמע, אתה מתעסק בפרשה 2000, 3000 ,4000, איתי, אמרתי לו, אתה יכול להגיע ל-40,000 רגל ואז קיבלתי 3-4 שעות של עדנה. ירדו ממני.
אח"כ כשראיתי את [עו"ד] קוסטליץ שאמר לי לא לעשות דברים כאלה יותר. עד שהם הבינו שאני עושה משחקים, פתאום הם אמרו לי שיש חדר אוכל במתקן הזה ולקחו אותי למטה לאכול אוכל של בני אדם, וכשהגעתי למטה, החוקר שליווה אותי קיבל הוראה והחזיר אותי למעלה ובאותו ערב זה חזר בכל הכח. לא חלף במוחי באותה עת להיות עד מדינה. תקרא לזה תרגיל נחקר."

כ"גאלי ציפורי פרסם  בטוויטר לגבי פניית החוקר לאישתו של חפץ: "חפץ: אמרו לי שהולכים לבקש הארכת מעצר ואז אחרי חצי שעה נכנס חוקר שלא הכרתי, התקשר לאישתי לידי ואמר שמחר אני משתחרר. זה שבר אותי, למה אתם מערבים את המשפחה? איזה מן דבר כזה? זה מהלך מנוול, אחרי זה הייתי עוד 8 ימי מעצר. הוא הודיע לאישתי לידי שאני מחר בבית. ידעתי שהוא משקר אותה״.

עדכונים 2.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "יום מטלטל נוסף במשפט נתניהו
אתמול נחשפה מסכת עינויים שעבר ניר חפץ.
ביומן הבוקר באתר שלי ריכזתי ציטוטים מחקירתו של ניר חפץ במשטרה והאיומים על משפחתו, וציטוטים מעדותו בבית המשפט, שחלקה הוסתר מן הציבור.
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט: "כנרת בראשי: ״לא מספיק שהאחראים למה שנעשה לניר חפץ יניחו את המפתחות: מנדלבליט, שי ניצן, ליאת בן ארי ונורית ליטמן צריכים לעמוד לדין! הם ביצעו פשע חמור! זה מטורף! יש חוקים, מנדלבליט חושב שאנחנו מטומטמים שהוא משקר לנו. גברת בן ארי מסתובבת עם מאבטח? היא אחראית לפשע, היא היתה שם בזמן אמת, היא צריכה להיחקר, אנחנו צריכים מאבטח, בגלל המעשים שלה״."

ג. אלי ציפורי הוסיף כאן פוסט: "העינוי הרפואי שעבר ניר חפץ:
חפץ: ״יניב, תן לי טיפול... למה אני יוצא מדעתי מהגירודים האלה, אני פשוט יוצא מדעתי מהגירודים. יוצא מדעתי, זה פשוט משגע אותי הגירודים".
חוקר: "מה אתה רוצה שאני אעשה עם זה? זה לא מסכן חיי אדם..."
חפץ: "אני לא מסוגל לעמוד, אני לא מסוגל לעמוד בזה, ראית שישבתי פה שעות ועניתי לשאלות ואני לא עושה משחקים, אני פשוט מבקש... לעזור לי לפתור את המצוקה הפיזית הזאת, אני ממש... זה מגרד לי בצורה מטורפת, אני לא יכול.. אני אומר לך שזה יתגבר... אני פה פה... משתגע פה....".
חוקר: "ואם תפתח כפתור".
חפץ: "לא, אני לא...".
חוקר: "קצת תאוורר את המקום, תעשה קצת פו, רוח קרה על המקום"."

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "מי שחושב שההתעללות בניר חפץ היא יוצא מהכלל, 'תקלה' לשיטת הפרקליטות - שיחכה בסבלנות. חכו לסרטונים מחקירותיהם של שאול אלוביץ, של עו״ד איתן צפריר - חכו לראות את ההתעללות בבן אדם מבוגר, לא בקו הבריאות, חכו לראות את ההשפלות והרשעות. זו הייתה השיטה - השיטה של ליאת בן ארי לדרוס אנשים".
שאול אלוביץ׳: ״יומיים, יומיים לחצו אותי, *הרגו אותי* אותי להיות עד מדינה. אין לי מה להיות עד מדינה. בשביל להגיע לאדון נתניהו הם יכולים *הכל*. הם רצו שאני אהיה עד מדינה אבל אין לי על מה, אני יכול רק לשקר, אז… אין לי, אין לי, כי לא היה לי כלום… לא הייתי. לא דיברתי איתו על עסקים״.

ה. יואב פרנק פרסם כאן כך: "בעקבות עדותו המטלטלת של ניר חפץ אודות ההתעללות הפיזית והנפשית ואמצעי הסחיטה שהופעלו בחקירתו - הגשתי תלונה מפורטת ליועמ״ש נגד שי ניצן, ליאת בן ארי, יהודית תירוש, רוני אלשיך, רוני ריטמן אלי אסייג ויואב תלם אשר חברו בצוותא לכאורה לביצוע עבירות חמורות.
לצפייה [בתלונה המלאה]: כאן." 

ו. לאור כל המתואר לעיל, נראה בבירור, שהמשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש פתחו במסע ציד אובססיבי ואפשרו לעבור על החוק רק כדי להגיש כתב אישום בכל מחיר נגד נתניהו. הם עברו על החוק כדי לאלץ את חפץ להמציא משהו על נתניהו ולמסור גרסה, כשהוא מבועת וממוטט נפשית וגם גופנית - גרסה שהם חיפשו ורצו לשמוע, (שלא ברור מה הערך שלה כשהיא נמסרת לאחר תהליך עינויים כזה). זאת, במטרה להפליל ולחסל ראש ממשלה מכהן, וזאת, עוד לפני שהיה להם מושג איזו עבירה בכלל ניתן להדביק לנתניהו. ואם במשפט של ראש ממשלה מתבצעות עבירות כה חמורות על החוק, מה הם עושים כשזה מגיע לאזרח מן השורה?

ולאחר העינויים שעבר חתם חפץ על הסכם עד מדינה, אבל, בינתיים, כבר בחקירה הראשית הוא לא הפליל את נתניהו אלא הביא למחיקת סעיפים בכתב האישום. ראו פירוט ב
פרק השביעי הנמצא כאן

לאחר העדויות הגרפיות המחרידות והמטלטלות של ניר חפץ, שטופל באכזריות כ"פצצה מתקתקת" וכ"טרוריסט מסוכן לביטחון ישראל", ברור למה בקשת נתניהו להכנסת מצלמות לשידור ישיר מאולם בית המשפט - סורבה. זאת, כדי שהציבור לא יראה במו עיניו את תפירת התיקים, שלא יחזה בפשעי המשטרה, הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 4000, (שלא מדווחים עליהם בערוצי התעמולה), וכדי שהפרקליטים לא יצטרכו להגיב ב"לייב" על מעשיהם הפסולים מול כל עם ישראל. בכל מקרה, עדותו של חפץ עד כה, גם בחקירה הראשית וגם בתחילת החקירה הנגדיתמהווה חיזוק משמעותי למעשה תפירת תיק 4000.

עדכונים 3.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן סרטון עם הכותרת: "האזינו - ראשי ארגון הפשע ברמיסת זכויות אדם בישראל - מנדלבליט, רוני אלשיך, שי ניצן וליאת בן ארי - הם אלו שנושאים באחריות, הם אלו שטייחו את פרשת ניר חפץ והם אלו שצריכים לעמוד לדין. לא הש-גמלים החוקרים, אלא מי ששלח אותם." הלינק לסרטון עצמו: כאן

ב. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, אתמול ביומן הבוקר סקרתי את האיומים על ניר חפץ בנושא משפחתו.
היום ביומן הבוקר אני סוקר את העינוי הרפואי בעת חקירתו במשטרה... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ג. פורסמה ב"גלובס" כתבה נוקבת של אבישי גרינצייג תחת הכותרת: "מה קורה כשעיתונאי הופך למקור משטרתי מדיעיני בחקירת ראש הממשלה". מומלץ להפצה. 

ד. אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן פוסט נוקב תחת הכותרת: "תרגילי חקירה? עו"ד ז'ק חן קרא לזה "פשע". מה המשמעות של החשיפה על חקירתו של ניר חפץ? האם תרגילי החקירה חוקיים? מה עם "פירות העץ המורעל"? מי אחראי? למה כל זה לא נחקר? כל התשובות לכל השאלות." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ה. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "‏מנדלבליט שיקר בלי למצמץ לציבור בנוגע לפעולות הלא חוקיות שנעשו לניר חפץ
‏כתב בזמנו: ״אין שחר לטענות בפרסומים על אודות לחץ שהופעל כביכול על עדי מדינה…״.
‏ש-ק-ר-ן. ‏כולם נחשפו השבוע לאמת שמנדלבליט וליאת בן ארי ניסו להסתיר ולטייח. ‏תודה לאבי וייס."

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: אבי וייס: ״הייתי 27 שנה במשטרה. דברים כמו ההתעללות בחפץ לא התרחשו. איבדנו כיוון. חפץ החביא אוכל בנעליים? לאן הגענו?"

ז. מי אחראי לשיטות החקירה המחרידות והלא חוקיות של האינקוויזיציה שעבר "עד המדינה" ניר חפץ? חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס והשופט בדימוס הרן פינשטיין ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-3.12.21 (20 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/j0q6JmLxSqg. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן


ח. עו"ד פיני פישלר פרסם כאן כך: בערעור פלילי 369/78 אבו מדיג'ם ואח' נגד מדינת ישראל [פ"ד לג [3] 376, 381 ] - אמר כב' השופט הדגול חיים כהן [זצ"ל] כך: 
"אודה כי למקרא ולמשמע הערעור הנוכחי התחלתי לראשונה לפקפק במקצת, שמא הגיע הזמן והמלחמה בפשעי הפושעים צריכה להידחות מפני המלחמה בפשעי שוטרים. שאלתי את עצמי אם על ידי השימוש השיפוטי, אשר אנו השופטים עושים בראיות, ולו גם כשרות מבחינת דיני הראיות, שהושגו על ידי חוקרים פושעים, אין אנו עושים עצמנו שותפים לאחר המעשה לפשעיהם. סוף סוף אין החקירה המשטרתית כולה אלא הליך הכנה למשפט, ויש בפשעי החקירה כדי להטיל צל כבד על הליכי המשפט הבאים בעקבותיה.
אילו ראיתי שהועלנו בתקנתנו, ולו רק במקצת מן המקצת, והחוקרים-פושעים באו על עונשם הראוי להם, ומקרי ההתעללות בעצורים הולכים ומתמעטים, כי אז החשתי. אבל הרושם העגום שהמקרים הולכים ורבים, וחומרתם הולכת ומחריפה. השוטרים מצפצפים על הביקורת הנמתחת עליהם מפני השופטים, ואינם מקיימים הוראותיהם, ואין פוצה פה". הכל נאמר לפני בדיוק 43 שנים.

ט. השפל הנוראי והמזעזע שמערכת התביעה, המשטרה והמשפט הגיעו אליו, בחקירתו של "עד המדינה" ניר חפץ. חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון סוער של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י ליאור שוורץ. באולפן גם מייק אטדגי ויוסי פרטוק הצטרף, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-3.12.21. כ-14 דקות, בחשיפות מדהימות, שלא סיפרו לכם בכוונה אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/IDXBamR0fuc. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן


עדכונים 4.12.21:
אאלי ציפורי פרסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): ""שומרי סף" נקיים מול נבחרי ציבור מושחתים? ההפך הוא הנכון.
התקשורת אוהבת לצייר את הפקידים כ"שומרי סף". הניסיון לסכל את המינוי הסביר של עמיר פרץ, חקירת הראווה של רשות התחרות נגד הקמעונאים ועדותו של חיים גרון ז"ל בתיק 4000 מוכיחים את ההפך." מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ב. אלי ציפורי פרסם כאן (כותרת בלבד): "התכנית המלאה של בלי חשבון – תוכנית מיוחדת על פשעי הפרקליטות בחקירת ניר חפץ.
*********************************************************************
הפתיח שלי על ראשי ארגון הפשע בדריסת זכויות הנחקרים והחשודים – מנדלבליט, שי ניצן, ליאת בן ארי ויהודית תירוש – כולם צריכים לעמוד לדין." הסרטון כאן

ג. יואב פרנק הגיש תלונה ליועמ"ש ולפרקליט המדינה (התלונה כאן) כנגד המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך בעקבות החשיפות של עו"ד משה סעדה סגן ראשת מח"ש (כאן עדכון מ-29.11.21 סעיף ג')

עדכונים 5.21.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, "החקירות היו שגרתיות וחוקיות", אמר אמנון אברמוביץ' 😮
כצפוי, מערך התעמולה של הפרקליטות עבד בסופ"ש במטרה לגמד ולנרמל את שיטות החקירה שנחשפו בחקירה הנגדית של ניר חפץ.
6 הספינים הבולטים של שופרות הפרקליטות ביומן הבוקר באתר שלי. הקליקו, קראו ושתפו: כאן."

עדכונים 6.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏שלמה פילבר בחקירותיו:
‏״יש שלוש מאות… חמש מאות חוקרים עכשיו… שכולם נמצאים עכשיו באיזה מן תחרות, *מרוץ למיליון מי יביא את הראש של נתניהו*. כולם… אז מה צריך? אחד האנשים הקרובים אליו, אז מסמנים אותי ומנסים לחפש אותי״."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, לא רק בתיק 4000 ‼
פסק דין משנת 2019, שהסתיים בזיכוי מוחלט ובנזיפה לפרקליטות, מזכיר לכולנו את שיטת ליאת בן ארי - דריסת זכויות של נחקרים ברגל גסה וסחיטה באיומים 👿👿👿 זוכרים את הזיכוי המוחלט של איש העסקים רוי מוצפי? כל הפרטים ביומן הבוקר באתר שלי. הקליקו, קראו ושתפו: כאן."

יודגש שהיה המשך לביזיון המחריד הזה לרבות טיוח הפרשה ע"י היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש, כפי שחשפתי בסדרת הכתבות, שהסתיימה בכתבה נוקבת תחת הכותרת: פרשת פואד ז"ל: כזבים חדשים של היועמ"ש והמשנה ליועמ"ש עו"ד עמית מררי.

ג. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ועידו שיפוני, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ד. נשלחה פנייתה הנוקבת של עו"ד זהבה גור לפרקליט המדינה (בעניינו של ניר חפץ וההתעללות שעבר במעצרו וחקירותיו). הפניה במלואה כאן. ניתן להפיץ בכל כיוון.

בנוסף, אלי ציפורי פרסם כאן: "‏פרופ׳ דניאל פרידמן קורא לועדת בדיקה לתרגילי החקירה.
מנדלבליט, שומע? ‏נו טוב, ליאת בן ארי מחזיקה אותך בגרון." המאמר של פרופ' דניאל פרידמן, מי שהיה גם שר המשפטים - כאן

ה. משפט מפתח של ניר חפץ, (בתמונה משמאל, צילום מסך), היום: "האמון שלי שהחקירה בתיק 4000 הייתה אמיתית וללא שיקולים זרים - הייתה קרובה לאפס. זו לא הייתהניר חפץ צלום מסך חקירה, זאת הייתה רדיפה".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "חפץ: 'חשבתי שהחקירה היא רדיפה'. 'האמון שלי היה אפס ברשויות החקירה. זה יותר רדיפה מאשר חקירה. האמון שלי שזו הייתה חקירה ללא שיקולים זרים - היה אפס. האמצעים הדרקוניים שהופעלו עליי, ראיתי את כמות המשאבים, כמות החוקרים, העוצמות - חיזקו אצלי את חוסר האמון המוחלט שיש לי בחקירה'״.

ועידן שיפוני פרסם בטוויטר: "ניר חפץ מעיד, שלמן הרגע הראשון החוקרים הפעילו עליו לחץ כבד להחליף עו"ד, במאות שיחות, לעו"ד שיהיה להם נוח יותר. לא יאמן".
 "הלחץ על חפץ להחליף עו"ד, שימו לב למילים: מה אומר לך החוקר? בוא תחליף את הרופא הסתום והמפגר שלך, נכון? ת. נכון. ש. אתה חושב שהתיאורים האלה מופרכים? ת. איזו שאלה! האמירות האלה חיזקו עוד יותר את האמון שלי בעורך הדין שלי"

"חפץ מעיד שלמן הרגע הראשון, הלחץ של החוקרים עליו היה למסור גרסה כלשהי שמפלילה את נתניהו, במשהו, ולהפוך לעד מדינה על אותה גרסה, אפילו מבלי שידעו מה היא".

עידו שיפוני הוסיף בטוויטר: "אם היה ספק בשביל מה עצרו את חפץ: 'הבנתי שאני לא מעניין את החוקרים, החקירה היא נגד נתניהו. גם אחרי שפילבר חתם הסכם עד המדינה, ועשו עימות איתו, היה לי ברור שהחקירה היא למצוא ראיות נגד ראש הממשלה, אין להם בעיות איתי. לא חשדתי שזה נפתח בגלל שאול אלוביץ'".

אלי ציפורי הוסיף גם הוא בטוויטר: 'חפץ מאשר: ״החוקרים חיפשו ראיות נגד נתניהו. לא עניינתי אותם. גם לא פתחו חקירה בגלל אלוביץ׳'המשמעות: חיפשו את ראשו של נתניהו בכל מחיר".

ז. כלומר, ניר חפץ העיד, שהבין שהחקירה היא נגד נתניהו ושהוא שם באמצע. שהחוקרים ניסו מהרגע הראשון להפוך אותו כל הזמן לעד מדינה בהאשמות לא ברורות בתיק 1270 (הילה גרסטל) ובשיבוש מהלכי משפט בהשמדת הטלפונים של אלוביץ'. הם לא חקרו פשע אלא חיפשו פשע. הם רצו גרסה נגד נתניהו ושהוא יהיה עד מדינה על כל גרסה שלא תהיה.
חפץ לא אמר דבר על שנתניהו פעל בתחום הרגולציה לטובת אלוביץ' ולא סיפק שום ראיות בתחום השוחד. החוקרים איימו עליו כל הזמן, שהוא לא יראה את משפחתו, ושיישב שנים רבות בכלא אם לא יספק את מה שהחוקרים רוצים בתיק 4000. אך חפץ אמר להם: "צר לי לאכזב אתכם - לצערכם זה לא ביבי בנושא הרגולציה".
חפץ אמר שנתניהו לא דיבר איתו כלל על הרגולציה.
במילים אחרות: החוקרים הביאו את חפץ והעבירו אותו מסכת עינויים מחרידה, לא כדי לפצח איזה פשע חמור שהוא עשה, אלא רק כדי לקבל איזושהי גרסה מפלילה נגד נתניהו התיק 4000, שהם לא ידעו מה היא.

בפרקליטות הבינו, שניר חפץ הוא לא "האקדח המעשן", ולמרות זאת חתמו איתו על הסכם עד מדינה. יתכן שעצם החתמתו על "עד מדינה" היתה אמורה אולי רק להועיל לעסקת טיעון עם נתניהו, מה שכמובן לא קרה. 

חאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "פצצה בדיון: חפץ מאשר שהתלונן בפני יהודית תירוש על תרגילי החקירה שנעשו עליו (באמצעות אסאמאסים) והייתה פגישה במשרדה של ליאת בן ארי בנושא! האחראיות על הפשע מרחו זאת כצפוי כדי לטשטש אחריותן".
יצויין, שאין כל תיעוד לכך, וניר חפץ הסכים למסור במענה לשאלה היום, את התיעוד הזה המצוי בטלפון שלו להגנה (ההגנה התבקשה ע"י השופטים להגיש בקשה לבית המשפט, כדי לקבל את התיעוד הזה, גם אם ניר חפץ הסכים לכך. התביעה - כמובן מתנגדת, כדי להסתיר את חלקן של הפרקליטות המלוות, בחרפה הזו הנקראת חקירת ניר חפץ). 

ט. עו"ד טבנקין התובע הודיע לבית המשפט שאין תיעוד לפגישה של החוקרים עם רואי החשבון של חפץ שהחוקרים בדקו את החשבונות של חפץ ואין תיעוד לפגישות של חפץ עם תנ"צ אלי אסייג, שאמר, שמצבו של חפץ חמור ועגום, ובהן חפץ נתן לו להבין שהוא מוכן להיות עד מדינה.
TRAIN מויקיפדיה
י. נחשף ע"י ההגנה, שבמהלך החקירות של ניר חפץ הוצג לו שוב ושוב דימוי של רכבת/רכבות וסיטואציות שנות בהקשר לרכבות, כדי להלך איימים על חפץ ולרמוז לו על "התקרית ברכבת", (עם "מידע" שכאילו נתניהו פעל בזמנו לחשיפת האירוע הזה) שהייתה לו לפני כ-20 שנה בהיותו בקורס קצינים בצה"ל (אירוע הרכבת מוזכר ומתואר בערך של ניר חפץ בוויקיפדיה- כאן).

מדובר בתיק, שנסגר, והאיום היה מרומז, שהתיק ייפתח אם הוא לא יביא את ראשו של נתניהו ולא יהיה עד מדינה.

חפץ היה אחוז בהלה מכך. מדובר בתרגיל לא חוקי. זו יכולה להיות, למעשה, הסיבה, (בתוספת האיומים בנושא משפחתו), שניר חפץ הפך מבחינתו לעד מדינה.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר: 
"ניסיון נואל ושפל של אנשי תקשורת כמו גולן יוכפז דרוקר וקרא להסית את הדיון מהעובדה שהמשטרה בחסות הפרקליטות לוקחת אירוע לפני כ 20 שנה ומנסה לאיים על עד ברמזים עבים כאילו יפתחו לו את התיק מחדש, העיקר שיביא את ראשו של ראש הממשלה."
"כנופיית דרוקר ושות׳ שוב מנסה להנדס תודעה. אלו העובדות:
חפץ היה בטוח שנתניהו הדליף נגדו את תחקיר הרכבת בעת שירותו הצבאי - ולא היא.
התשתית הועברה בתחילה ע״י גורמים במערכת אכיפת החוק לגולן יוכפז מערוץ 10.
המטרה כפולה: להלך אימים על חפץ ולטעת בו את האמונה שנתניהו פעל נגדו".
השופטת בדימוס הילה גרסטל
י"א. פצצה מדהימה: ניר חפץ העיד, למעשה, על "תפירת התיק" לשופטת המחוזית הילה גרסטל (בתמונה שמאל)  - תיק 1270, כדי להוציא גרסה מניר חפץ, לגבי הפללת נתניהו בתיק 4000.
פירוט הנושא בכתבה:
פרשה בסגנון Fake News הנוגעת לשופטת גרסטל הסתיימה היום בסגירת התיק.
חפץ העיד, שתיק 1270 היה תרגיל חקירה. (מדובר בתרגיל חקירה בלתי חוקי).
חפץ העיד, שלא יכול היה להבחין מתי הוא נחקר בתיק 1270 ומתי בתיק 4000.


י"באלי ציפורי הוסיף בהקשר זה בטוויטר: "חפץ שוב מאשר: 'המטרה של החקירה הייתה בנימין נתניהו'. הפרקליטות והמשטרה פשוט הפכו את נתניהו ליעד מודיעיני מספר 1 שלהם".

י"ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "לא להאמין !חפץ טען בחקירתו, שנתניהו לא כשיר להיות ראש ממשלה בגלל פרשייה ביטחונית עלומה והוא חושב זאת עד היום. סליחה, מי שמו? והאם ייתכן שזה משפיע על עדותו? אגב, בשאלות הקשות חפץ מתחיל לגמגם".
אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "הפרשה הביטחונית, שעליה דיבר ניר חפץ כעדות לאי כשירותו של נתניהו, היא פרשת המגנומטורים. איזו בדיחה, האחרון שיכול לחלק ציונים הוא ניר חפץ".

[תגובת הליכוד לנושא הביטחוני בעדות ניר חפץ, לפיה עזב את תפקידו לצד נתניהו בגלל שחשש משיקול דעתו הביטחוני: "הדברים של ניר חפץ אבסורדיים ולא בכדי, אפילו חוקרי המשטרה דחו את טענתו על הסף בזמן אמת. חפץ לא השתתף בשום פורום ביטחוני ב-2017 וגם ב-2009 הוא לא השתתף בשום ישיבה ביטחונית עם ראש המוסד, ראש השב״כ, ראש אמ״ן, הרמטכ״ל, המפכ״ל, המזכיר הצבאי וראש המל״ל.
ההחלטות בעניין המגנטומטרים התקבלו ע"י אנשי ביטחון בפורומים ביטחוניים, שחפץ לא היה שותף בהם. דווקא תחת נתניהו היו הכי פחות הרוגים מטרור ומלחמות מאז קום המדינה. אין ראש ממשלה שהשכיל יותר מנתניהו להימנע ממלחמות מיותרות ולשמור על חייהם וביטחונם של אזרחי ישראל"].

הערת מערכת: האירוע של המגנטומטרים לא מתאים למציאות שתיאר ניר חפץ. האירוע החל ב-14.7.17 בתקרית הירי בהר הבית והסתיים ב-24.7.17 כשהקבינט המדיני-ביטחוני החליט להסיר את המגנטומטרים. ניר חפץ עזב את התפקיד כדובר משפחת נתניהו ב-1.10.17, כ-2.5 חודשים לאחר האירוע. ובנוסף, במשך 4 חודשים עד כמעט מועד מעצרו בפברואר 2018 הוא נראה מלווה את נתניהו באירועי תקשורת. אז איך הוא עזב את נתניהו, אם הוא המשיך ללוות אותו ולסייע לו??

י"דאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "הפצצה העיקרית בדיון היום: חפץ מודה שהמטרה הייתה להפליל את נתניהו, לעשות פישינג כדי למצוא עליו דברים מפלילים, שהמטרה הייתה נתניהו ולתפיסתו ״רוח המפקד״ הייתה רוני אלשיך (״הדמות הסימפטית שנקראת רוני אלשיך״)".

"הדרמה הגדולה: בן צור הציג לחפץ מזכר שכתב יואב תלם, הקצין שניהל החקירה בעקבות שיחתו עם פרקליט חפץ אילן סופר על הסכם עד המדינה. באחד הסעיפים נכתב כי 'חפץ ׳סוגר׳ את התיקים 4000 וגם 1000 ו-2000 ומפליל את נתניהו, את רעייתו ואת בנם יאיר'. חפץ טוען שזה לא נכתב על דעתו. מאמינים לו?"
"חפץ מטנף על נתניהו בפרשת המגנומטרים, מנפח אותה ומחלק ציונים לנתניהו למרות שלא השתתף בישיבות ביטחוניות. מתלחשש ומצחקק עם דליפמן וברוך קרא. לא יודע שפרקליטו אמר בשמו שיפליל את נתניהו, שרה ויאיר בתמורה להסכם עד המדינה. עדות חפץ לא שווה דבר".

ט"ו. אירוע ספייס המוני בטוויטר: אלי ציפורי מארח את אבי וייס בנושא: החקירות של ניר חפץ. הספייס שעלה ביוטיוב נמצא כאן: https://youtu.be/lIY7oIz88d4.

לסיכום:
1) התברר היום לחלוטין, שאילן ישועה שיחק כשחקן משנה ביום הראשון של מעצר חפץ ונחשף תפקידו של ישועה - כסוכן. עוד על עניין חמור זה כאן ובכתבה כאן
2) הפרקליטות ידעה, שחפץ הוא זה ששיבש בנושא השמדת הטלפונים ולא בני הזוג אלביץ', כאשר בכתב האישום הם אלה הנאשמים בכך, בלבד.
3) חפץ העיד, טענה המדהימה, שערבבו בין תיק 1270 לתיק 4000, ולמעשה, מדובר כאן בתפירת תיק כפולה.
4) חפץ חזר שוב ושוב  שמטרת חקירתו הייתה להפליל את נתניהו ועל אפס התערבות של נתניהו ברגולציה. גם היום הסתבר, שעדיין אין לעדות חפץ משקל בהרשעה של נתניהו. גם היום לאחר החקירה הנגדית אין שום ראיה להרשעת נתניהו בשוחד.

עדכונים 7.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "‏רוני אלשיך כמפכ״ל המשטרה: ״אין אף ארגון במערכת אכיפת החוק שעשה 5 אחוז ממה שעשינו בשביל להגן על טוהר החקירות. אני מתחייב לכך… אף מילה לא יוצאת החוצה״. ‏האיש הזה צריך לעמוד לדין יחד עם שי ניצן, מנדלבליט וליאת בן ארי.".

ב. אלי ציפורי פרסם כאן: בוקר טוב, עיקרי הדברים מיום החקירה של ניר חפץ אתמול, אחד הימים המשמעותיים ביותר במשפט נתניהו:
📍 חפץ מודה: המטרה היתה להפליל את נתניהו.
📍 המו"מ להסכם עד המדינה: חפץ רוצה חסינות מלאה – ולא מצליח לספק את הסחורה.
📍 חפץ התלונן לפני יהודית תירוש וליאת בן ארי על תרגילי החקירה.
📍 עורך דינו של חפץ הבטיח להפליל את בנימין נתניהו, שרה נתניהו ויאיר נתניהו.
📍 מתחזקת ההערכה: אילן ישועה שימש כסוכן.
📍 עדי תביעה מתכתבים חופשי עם גורמים בפרקליטות.
📍 ההצגה של חפץ לתקשורת: "נתניהו לא כשיר להיות ראש ממשלה".
📍 הרמזים הבוטים להחליף את עורך דינו – מה שאכן קרה.
כל הפרטים בהרחבה, ביומן הבוקר באתר שלי.
הקליקו, קראו ושתפו: כאן. מומלץ לשיתוף ולהפצה. 

ג. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ד. דרמה בבית המשפט: ההגנה הביאה הקלטה, שנעשתה בחדר החקירות, כאשר כל הנוכחים יצאו החוצה. אבל מכשיר ההקלטה המשיך לפעול כאשר התביעה לא הבחינה ,שהמכשיר המשיך לפעול. ההגנה נתנה את ההקלטה לתמלול לחברת תמלול חיצונית, שפענחה את מה שהוקלט, ובהקלטה ניר חפץ נשמע אומר בקולו, שהוא הסכים להיות עד מדינה ולא ינהל יותר מו"מ עם מנדלבליט ושי ניצן על התנאים.
זה סותר את עדותו באופן חזיתי. חפץ, שנשאל על כך בדיון בבית המשפט ע"י בן צור, הכחיש שאמר זאת. כלומר, הכחיש את עצמו,  וגם לשאלת השופט שחם חזר על ההכחשה,ובכך הגביר את השקר.
במילים אחרות: ברענונים ובחקירה הראשית חפץ טען, שההחלטה להיות עד מדינה הייתה רק לאחר שהשתחרר מהמעצר, וכאן הוכח ההפך.

ה
אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "דרמה בבית המשפטבן צור מרסק את חפץ, תופס אותו בשקרים על תאריך כניסתו למו״מ על הסכם עד המדינה וחפץ יוצא מכליו ומאיים לכאורה על בן צור: 'בלי מכות מתחת לחגורה'״.
"השקר הגדול של ניר חפץ והפרקליטות, שנחשף היום: ניהל מו״מ על עד מדינה במהלך מעצרו וחתם סמוך לאחר שחרורו בניגוד להודעות דוברות ופרסומי השופרות. היום נחשף כאמור השקר הגדול: המו״מ התחיל הרבה קודם - שום הביתה ושום כלום. חצי שעה היה חפץ באוטו עם אשתו וזהו. ורק לאחר החתימה שוחרר הביתה.

חפץ: 'חשבתי שתיק 4000 לא היה בא לאוויר העולם אם נתניהו לא היה בשלטון. לשים סיקור חיובי בנוסחה של שוחד זה על גבול ההזיה. זו דעתי. אני הרבה זמן בתקשורת, אני מודע לקח ותן, זה עניין של מינונים, החקירה הייתה אג'נדה של גורמים במערכת אכיפת החוק ושל התקשורת. אני חושב את זה עד היום.

ו. עלה מהסכם עד המדינה, שחשף עו"ד בן צור, שניר חפץ הסכים בהסכם עד המדינה שלו להיות סוכן של המשטרה (סוכן נוסף על אילן ישועה - על עניין חמור זה לגבי אילן ישועה  כאן ובכתבה כאן.)

ז.  סיכום עד כה: חפץ העיד בבית המשפט, שלא הייתה לו שום ברירה כי התקשורת, המשטרה והפרקליטות רצו בכל מחיר תיק נגד נתניהו, והוא חושב כך גם היום. הוא העיד על משטרה ביריונית ועל מערכת אכיפה שקרנית חדורת מטרה להפיל ראש ממשלה מכהן. כלומר, התזה של כתב האישום התמוטטה גם בעדותו, שמראה על תפירת תיק, שמשותפת לתקשורת למשטרה ולפרקליטות. וזה אומר עד המדינה של התביעה בדיון בבית המשפט!

ח. חפץ העיד, שנתניהו היה עסוק רק בביטחון הלאומי ובבחירות, ומשרד התקשורת והרגולציה לא עניינו אותו כלל. אבי ברגר וגלעד ארדן לא עניינו אותו, וכאן גם חפץ סתר את עדותו של אבי ברגר, שכבר הופרכה קודם לכן. כך, עד המדינה חפץ המשיך להרוס סעיף אחר סעיף בכתב האישום.

עו"ד כנרת בראשי פרסמה גם היא בטוויטר: "חפץ: הייתה מוטיבציה מאוד גדולה של גורמי האכיפה ושל גורמים בתקשורת לכתב אישום. אני חושב כך גם היום. תיק 4000 לא היה בא לעולם אם נתניהו לא היה ראש ממשלה. זאת אג׳נדה של רשויות האכיפה ושל גופים בתקשורת - אני חושב כך גם היום. חשבתי שלשים סיקור חיובי במסגרת של שוחד זאת הזיה. אני מכיר יחסי קח תן בין תקשורת לפוליטיקאים - זה סחר סוסים ברמה הכי בהמית שיש - מקדמת דנא, לא תמצא בסדום יותר מדי צדיקים.

מהרגע שפורצת מערכת הבחירות ב 2014 נתניהו עוסק רק בנושאים ביטחוניים ובבחירות. הוא לא עוסק בנושאים רגולטוריים - זה לא מעניין אותו. הוא גם מוגבל לעסוק בהם ע״י היועמ״ש".

"בן צור: 'אחרי שארדן עזב את התפקידו, נתניהו נכנס לתפקידו. תאשר לי שזה לא היה קשור לאלוביץ׳'. חפץ: 'כלום, אפילו לא אחד למיליארד, זירו, אני שותף לדיונים, לא בזק, לא וואלה!, שום כלום'".

עו"ד כנרת בראשי ציטטה גם פרשנות מסכמת של מיכל אלמוג: "חפץ: אני מעיד מרצוני החופשי שהושג באמצעות עינויים, שנתניהו אשם בעבירה שלא קיימת".

ט. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "עוד פצצה בדיון: חפץ: 'אבי ברגר, לשעבר משרד התקשורת עבד בדה-מרקר' (כלומר, עבד נגד נתניהו בתפירת תיק 4000)". (הערת מערכת: חפץ "טעה" במשמעות. ברגר היה מודיע של דה-מרקר, וכך חפץ הסגיר את אבי ברגר).

י. חפץ שוב ושוב העיד, שבחקירותיו לא יכול היה לספק את מה שהחוקרים רצו - חומר, שמפליל את נתניהו בנושא השוחד. כ"כ העיד, שמצבו הנפשי במעצר פגע ביכולתו לחשוב, לזכור ולקבל החלטות. כלומר, בן צור הוביל אותו להודות, שנפגע זכרונו בטווח קצר וגם ארוך. למשל, הוא העיד שהוא לא זוכר פגישה עם קמיר, אבל על סמך זה תפרו את תיק 1270 להילה גרסטל. (פירוט בכתבה: פרשה בסגנון Fake News הנוגעת לשופטת גרסטל הסתיימה היום בסגירת התיק).

י"א. חפץ העיד, שהוא בלם קמפיין של יאיר נתניהו נגד שאול אלוביץ', קמפיין בגלל שאתר וואלה של אלוביץ' היה אתר עוין לנתניהו. זה סותר את כל תזת כתב האישום. חפץ גם אישר, שמי ששלט בוואלה! היה אילן ישועה ולא שאול אלוביץ'.

בעניין זה, אלי ציפורי ועו"ד כנרת בראשי פרסמו בטוויטר את האמירה החשובה של חפץ: "זוכרים שאילן ישועה אמר שהוא אישה מוכה של אלוביץ'?
חפץ: ״...ישועה הוא המנכ"ל כל יכול בוואלה!. אלוביץ' היה תלוי לחלוטין במין דמות כזו כמו ישועה, שהיכולת שלו הייתה להזיז ימינה, שמאלה. אם אלוביץ' היה צומח כמו מוזס ושוקן, הוא לא היה תלוי בו. האתר של מעורבות של ישועה בוואלה היא כמו עורך על, כל מה שחשוב לו, הוא היה שליט יחיד, שליט טוטליטארי יחיד באתר, הוא היה חזות הכל.
למה הפרקליטות החליטה להביא עדי תביעה שסותרים אחד את השני?"

י"ב. בחלק מהסכם עד הגנה, שנחשף היום, היה סעיף בו חפץ התחייב לא לתבוע את המדינה והוא חתם עליו למרות ההסתייגות שלו. ונשאלות השאלות: אם יתבע, ואם כן האם יוכל לזכות בגלל חתימתו על הסעיף הזה.

י"ג. פרסום של חברת הכנסת:
 גלית

אולם, המבקר מנוטרל לחלוטין. פירוט בכתבה: חשיפה: כיצד היועמ"ש ופרקליטות המדינה השתלטו ונטרלו את מבקר המדינה.

י"דאלי ציפורי פרסם בטוויטר: "הספין היומי של חפץ: 'נתניהו ניסה לשדוד כספי מדינה'. הבעיה: הוא מביא דוגמאות (החשמלאי, המיליארדר מאיר חביב שבכלל לא בכתב האישום). אתמול זה היה המגנומטורים, היום זה ״שוד״. שום דבר לא רלוונטי, לא כלול בכתב האישום, אין לזה שום משמעות משפטית, אבל זו שיטת חפץ והפרקליטות: לספק כותרות". . יודגש, שנושא זה לא קיים בשום כתב אישום ומדובר בספין שקרי מעל דוכן העדים

ט"ו. מדהים: חפץ "עד המדינה" של התביעה העיד, שהפרקליטות "מדבררת" כל הזמן את התקשורת ועושה כל הזמן עסקאות עם ערוצי התקשורת המרכזיים עבור הפרסומים המכוונים שלה. כ"כ, ניר חפץ גם העיד, שהוא כיועץ תקשורת פנה לכל ראשי כלי התקשורת באשר הם, עוינים או אוהדים לנתניהו

בעניין זה אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "חפץ תוקף את הפרקליטות: 'יש תיאום בין הפרקליטות לכלי תקשורת. הם מתדרכים, נותנים מידע על חומרי חקירה, זה קורה הרבה… גופים עושים יד אחת עם התקשורת כדי לקדם אג'נדה, לפעמים אתה לא יודע מה הביצה והתרנגולת, לפעמים כלי תקשורת יוזמים את זה. אין פה גילוי נאות, כולם מגלגלים עיניים לשמיים״.

לסיכום:
ניר חפץ הראה גם היום, שהוא פיגוע לפרקליטות (פרטים נוספים - כאן), ושהסכם עד המדינה שלו שווה כקליפת השום ולא מספק שום סחורה לפרקליטות. חפץ חזר הרבה פעמים שוב ושוב שלא היה שום דבר פלילי לגבי נתניהו ולא סיפק שום קשר לעסקת שוחד.  להפך, חפץ הוכיח גם היום שהייתה קנוניה של מערכת המשפט להפיל את נתניהו בכל מחיר

עדכונים 8.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: בוקר טוב, עוד יום של קריסת התביעה במשפט נתניהו

האמירות המזכות של ניר חפץ, הבלוף של המו"מ לעד מדינה, ההדלפה לאביעד גליקמן, השיחה הבלתי מתועדת, והספין היומי של הפרקליטות...

ריכזתי עבורכם את אירועי אתמול ביומן הבוקר באתר שלי. הקליקו, קראו ושתפו: כאן."
תרגיל התכשיט מת
ב. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "‏שופר הפרקליטות תמר אלמוג מתאגיד השידור על חשבוננו מבשרת (בתמונה משמאל) על מות הספין של התכשיט של שרה נתניהו - לאחר שהיא בעצמה השתתפה בחגיגת ההדלפות הפליליות מהפרקליטות וניפחה הסיפור. ‏ליאת בן ארי ויהודית תירוש - תעברו בבקשה לספין הבא."

גאלי ציפורי סיכם בטוויטר: "חפץ אתמול: 'העיתונות לחצה כדי ללכת עד הסוף עם נתניהו. חשבתי שסימנו מראש, ירו את החץ ואחר כך סימנו את המטרה… חשבתי זה משחק מכור… הייתה מוטיבציה גדולה מאוד של רשויות אכיפת החוק וגם בחלקים של התקשורת להגיע מצב של כתב אישום. זה מה שאני חושב גם היום״.

'שאול אלוביץ' עניין את קצה הציפורן של נתניהו ורפורמת השוק הסיטונאי עניינה אותו כקליפת השום. זו הייתה תקופת הבחירות וזו ההתרשמות שלי. מה שעניין אותנו זה לנצח. הבקשות של אלוביץ' עניינו את נתניהו כקליפת השום וזה עוד הגזמה'״.

ד. אלי ציפורי מוסיף כאן: ‏מנדלביט אומר שנתניהו מסכן את הדמוקרטיה? מנדלבליט הוא סכנה לדמוקרטיה!
‏זה מה שכתב עליו קודמו בתפקיד: "עדותו פרשת הרפז מערערת במידת מה את אמון הציבור במוסדות שלטון ובתדמיתו הנקייה של השירות הציבורי, אשר מושפעים, באופן טבעי, מדמותם של האישים האישים המאיישים אותם". ‏תודה לאבי וייס."

אלי ציפורי גם פרסם בטוויטר: "מנדלבליט כיוון דבריו לביהמ״ש, לשופטי נתניהו. אותת להם להרשיע את נתניהו בכל מחיר, כי נתניהו מסוכן לדמוקרטיה והתכוון להשתלט על הרשות השופטת, שעליה הם נמנים. מנדלבליט ניסה לשבש הליכי משפט כי הוא בהיסטריה. התיקים מתרסקים"

הערה מערכת: עפ"י אבישי גרינצייג, בפגישה לפני חודש עם מנדלבליט נכחו כ-30 עיתונאים מ"הארץ" כולל המו"ל של עיתון "הארץ". אבל רק גיא פלג (שהוא לא מ"הארץ") שידר אתמול את הדברים ההזויים של מנדלבליט ורק חלק קטן מהעתונאים ציטט מהשידור הזה.

יואב פרנק צייץ כאן: "בעקבות דברי הבלע של מנדלבליט נגד רה"מ לשעבר נתניהו, שפורסמו אמש בחדשות 12 - הגשתי תלונה נגד מנדלבליט לפרקליט המדינה בחשד להמרדה וכן ייחסתי לו חשד לעבירת מרמה והפרת אמונים בשל פנייתו לשי ניצן על מנת שיסגור את תיקו בפרשת הרפז בעילה של חוסר אשמה ובשל הדלפותיו ותדרוכיו לעיתונאים." תלונתו של יואב פרנק - כאן

ה. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אבי וייס ואורחים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

ואלי ציפורי פרסם בטוויטר: "באופן חריג מדי הן יהודית תירוש והן ליאת בן ארי לא הופיעו היום לדיון במשפט נתניהו. בורחים מהתיקים הקורסים?"

ז. שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום מסך) העלה ציוץ ומיד מחק אותו (אבל נקלט אצל רבים לפני המחיקה). אחרי 60 ציוצים מהסגנון הזה, שאספתי מהטוויטר שלו רק השנה (ציוצים רבים, שיש בהם המסר הברור, שניתן לסכם אותו בקצרה: תיקי "בזק" ו-"4000" הם "תיקים תפורים" ואין מצב אחר), חשוב להזכיר מה שכתבתי כבר לפני שנים: "שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת)-עד מדינה? הצחקתם אותי!".שלמה פילבר צילום מסך

זה לא השתנה מ-2018 ועד היום. עד המדינה? הצחקתם אותי. 

הציוץ המדהים היום (לאחר כ-60 ציוצים דומים רק השנה) של "עד המדינה" שלמה פילבר: "מעולם לא עישנתי" עם קריקטורה של מושיק גולסט מ"ישראל היום" 8.12.21, מדור "דעות היום" עמוד 22, דומה בחשיבותו ל"לייק"👍 המפורסם שפילבר עשה לפני 3 שנים לכתבה שלי, בה הטבעתי לראשונה בישראל את המושג "תיק תפור" לגבי תיק 4000, הכתבה: "המסמכים בנושא בזק-YES (תיק 4000) מוכיחים 'תפירת תיק' לאיש הלא נכון". המשמעות: פילבר הצטרף מזמן לניר חפץ כ"עד הגנה", וזימונו לדוכן העדים ע"י הפרקליטות יהיה בזבוז זמן ומשאבים ע"ח הציבור ומפלה כואבת נוספת לתופרי התיקים.

"עד המדינה" ניר חפץ תקע היום מסמר אחרון בארון הקבורה בצד "המתת" של תיק 4000. לא שוחד ולא נעליים, והפך לעד הגנה מובהק ולא עד תביעה (זאת בנוסף לקבירת תחום הרגולציה על ידו גם בחקירה הראשית):

חאלי ציפורי פרסם בטוויטר: ״חפץ: 'וואלה! היה בדי.אן.איי *עויין* לנתניהו. לא ידעתי על הקשרים של ישועה עם הרצוג ופוליטיקאים אחרים. הוא הציג מצג - שאנחנו הבן האוהב, שאנחנו לרשותך, תומכים בך, מצדיעים לך, רוצים בניצחון נתניהו״. השופט בר-עם: ״שאתם האחד והיחיד״. חפץ: ״זה מה שהוא אמר לי״.

"עוד פצצה בדיון: 'חפץ: נקודת המוצא שלי הייתה שוואלה! הוא אתר עוין, אתר שרוצה להפיל את נתניהו מהשלטון.

"עוד פצצה: 'חפץ: 'וואלה! יצא מגידרו כדי לעזור להרצוג ולמחנה הציוני בבחירות 2015. מה שאילן ישועה עשה זה חמור מאוד״.

"חפץ ממשיך להפציץ: 'וואלה! לא שמה עלינו. זו הייתה כתבה נבזית' (בעניין של הכנסת תגובה של הליכוד לנתניהו על עוד ידיעה שלילית נגד נתניהו)".

ט. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר: "בבית המשפט המחוזי בירושלים עומד עד מדינה ומוכיח עד כמה אתר וואלה! היה שולי לנתניהו בתקופת בחירות עד כדי כך, שנתניהו בחר לא להגיב על כתבות שליליות נגדו".

"השופט בר עם לניר חפץ: 'אדוני אומר שבתקופה הרלוונטית הוא היה אתר עוין?'  חפץ: 'חד משמעית' השופט בר עם: 'איך זה מסתדר?' חפץ: 'הם כולם באים מאותה תפיסת עולם, סוציאליסטית, מרח׳ רוטשילד, לא היה ביטוי למחנה הימין. השופט בר עם: 'הדיאן איי של וואלה! היה עוין?' חפץ: 'היה בכל הכח נגד נתניהו'״.
"זוכרים שבחקירתו הראשית אמר חפץ שנתניהו היה מרוכז רק בתקשורת? אז היום הוא אומר כך: 'מהרגע שהיה תקשוב, הוא ראה את הכל [כתבות שליליות] בצורה מסודרת...נתניהו היה מרוכז בפריימריז, הוא גם צריך לנהל את המדינה. תשומת הלב שלו ממוקדת בדברים אחרים...".

"עו"ד בן צור: ״הסכמנו שהכתבה מגמתית [לרעת נתניהו], התגובה מופיעה במקום נידח. חפץ: ״זה אומר שלא שמים עלינו בוואלה!״.

 "מחקירתו של ניר חפץ עולה איך התקשורת הישראלית משרתת את המשטר בארה״ב בתקופת אובמה. כך יוצא שארה״ב מתערבת בפוליטיקה הפנים ישראלית. '...אנחנו כמעט נגד כל העולם והבית הלבן הפעיל מערכת שלמה, התחוללה מלחמה. אז נשמעו בתקשורת הישראלית הרבה יותר דעות נגד מאשר בעד, כי יש הטיה נגד נתניהו'״.

י. אלי ציפורי פרסם בטוויטר: ״חפץ: אילן ישועה הוא לא אמין, ציני, הייתי שמח לא לעבוד איתו. הוא לא נראה לי, לא החליק לי בגרון״.

 "עוד פצצה בדיון: חפץ: 'וואלה!, ברוב תקופת הבחירות, ניסה לדחוף את המחנה הציוני״. על הטקסט המחניף ששלח ישועה להרצוג: 'אף פעם בחיים לא שלחתי טקסט כזה לאף פוליטיקאי. הטקסט הזה מדהים אותי ומטלטל אותי. ישועה הכתיב את הקו המערכתי בוואלה!, היה עורך העל בוואלה!'״.

חפץ השיב לשאלת השופט בר עם - שאתר וואלה היה עוין לנתניהו - חד משמעית!!!
"עד המדינה ניר חפץ העיד, שאכן אתר וואלה! היה עוין גם מול אתרים אחרים, שממילא התנגדו לנתניהו. ונתניהו התייחס לוואלה! כאתר שולי ביותר.

התובע עו"ד טבנקין עמד חסר אונים מול תמונות הכתבות השליליות והעוינות לנתניהו מוואלה! שהוצגו ע"י עו"ד בן צור לשופטים.

בעדותו בחקירה הנגדית חפץ אמר דברים שידע, שאם היה אומר אותם בחקירה הראשית, הם היו עלולים להפוך אותו ל"עד עוין" ואז רצה להימנע מכך.

"עד המדינה" ניר חפץ הוביל להתרסקות תזת ״ההיענות החריגה״:
בוג'י הרצוג

אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "בן צור מרסק לחלוטין את תזת 'ההיענות החריגה' לנתניהו בוואלה! ומוכיח כתבה אחר כתבה, שוואלה! היה משועבד לחלוטין לטובת מפלגת המחנה הציוני ויצחק הרצוג, (בתמונה משמאל), שהיה בקשר שוטף עם אילן ישועה.
חפץ מאשר זאת. לא את נתניהו היו צריכים לחקור אלא את הרצוג - במקביל להזרמת תקציבי פרסום לוואלה! ע״י מפלגתו".

הסתבר, שאתר וואלה! היה משועבד לבוז'י הרצוג, שהעביר ידיעות ישירות לעורך הראשי אבי אלקלעי מעל ראשו של המנכ"ל אילן ישועה


אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "חפץ על הכותרת הבאה נגד נתניהו בוואלה!: "כחלון על נתניהו: הבטיח יונה, קיבלתם זית". חפץ: 'כחלון הכניס יועץ תקשורת מאוד אגרסיבי ששונא את נתניהו - ליאור חורב - והקו שהוביל הוא להיכנס בנתניהו בכל מחיר. אחר כך הוא היה יועץ למפכ"ל מסוים (אלשיך). זה יועץ שמטרתו להחריב - כשמו כן הוא".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר: "וואלה! העניק סיקור אוהד לרביב דרוקר נגד נתניהו: הליכוד ועו״ד דוד שמרון העלו טענה מאוד מוצדקת, שדרוקר עבר על החוק כשפרסם טיוטת דו"ח ביקורת של המבקר על ביבי-טורס. התלונה הובלעה, ובוואלה! החליטו לתת כותרת ציטוט אוהדת לדרוקר נגד נתניהו".

כך, עו"ד בן צור פירק את תיק 4000 דרך "עד מדינה", שאמר, שוואלה! היה עוין לנתניהו, וזאת תוך הצגת הכתבות עצמן מוואלה!

"עד המדינה" ניר חפץ סתר את מה שאמר בחקירה הראשית וסיפק עדות מזכה לנתניהו. לא פחות!

כך, "עד המדינה" ניר חפץ חיסל את האפשרות להרשעת נתניהו בשוחד, והציג את הפרקליטות במערומיה, על שיקוליה הפוליטיים.

לסיכום: כל שעה שחפץ עמד על דוכן העדים הייתה עוד "מסמר בארון הקבורה" של התיק התפור והפרקליטים עמדו מול עדותו בעיניים כלות.

י"א.
פורסם פרוטוקול הדיון בבית משפט המחוזי לתאריך 29.11.21 - כאן

י"ב.
פורסמה תגובתו של בנימין נתניהו לפניית ד"ר אביחי מנדלבליט לבג"ץ לגבי הנושא של החזרת הלוואה - כאןהכתב אברהם בלוך מסכם את המסמך הזה כך: "ראש הממשלה לשעבר נתניהו מתנגד להשבת כספי ההלוואות שנועדו להגנתו המשפטית: מנדלבליט בניגוד עניינים מובנה ומתמשך מולי."FIRE FREE

י"ג. מוזר מאוד, בלשון המעטה, שדווקא היום בשעה 13:00 פרצה לפתע שרפה באחד החדרים במשרד המשפטים בירושלים, שנמצא מול בית המשפט המחוזי, בו התנהל באותה העת משפט נתניהו, בדיון בו פירקה ההגנה את נושא השוחד בתיק 4000 במסגרת עדותו של ניר חפץ. וזאת, כאשר 2 האחראיות לתפירת התיק עו"ד יהודית תירוש ועו"ד ליאת בן ארי נעדרו היום באופן מוזר ביותר מהדיון.

נמסר, ש"נגרם נזק לרכוש". עם זאת, לא נמסר באופן רשמי מטעם כוחות הכיבוי וההצלה או משרד המשפטים מה בדיוק הוא הגורם לשרפה ומה סוג הרכוש שהושמד, ואם בכלל זה הושמדו מחשבים, מסמכים, קלסרים וקלטות הקשורים למשפט "תיקי האלפים" או לנושאים הנלווים אליו, לפרקליטים השונים וליועמ"ש. 

על משרד המשפטים לפרסם מידע על התקרית יוצאת הדופן הזו ודו"ח של פירוט מלא של כל הנזקים לרכוש, ומה בדיוק נשרף והושמד לפרטי פרטים, כדי למנוע שאלות ותהיות של הציבור.
שלמה פילבר צוחק על מנדלבליט
י"ג. שלמה פילבר (עד המדינה המדומיין) לא מפסיק בטוויטר. עוד רמז עבה מאוד של פילבר לד"ר מנדלבליט, בעקבות דבריו על ה-DNA של העם היהודי, שיש להציל מציפורניו של נתניהו. למעשה, פילבר צוחק (שוב) על ד"ר מנדלבליט. הציוץ הטרי של של שלמה פילבר כאן משמאל. 

י"ד. על פי המפורסם מההדלפה מהחומרים, שהמשטרה תפסה אצלו, כאמור כאן וכאן, עולה, שניר חפץ החל להקליט כבר ב-2009 (ולא החל מ-2010 כמו שהתגלה עד היום, ואולי אף קודם לכן). פשוט מדהים ומזעזע גם יחד. זה מחזק את ההערכה שהוא (חפץ) היה "סוכן כפול", בדיוק כמו אילן ישועה, שפעל במישורים אחרים והפוכים ממנו. 

ט"ו. ח"כ ד"ר שלמה קרעי פרסם כאן: *לאחר פרסום ההקלטות: ח"כ קרעי דורש להעמיד את מנדלבליט לדין משמעתי*. ח"כ קרעי: "אסור לעבור לסדר היום על שום דבר שקשור לחבורה המושחתת הזו. מנדלבליט ביצע פיגוע בדמוקרטיה, תוך שימוש פסול באמצעים משפטיים, וביצע הפיכה שלטונית. תיקי האלפים שהיו התירוץ, קורסים לנגד עיניו - עכשיו הוא מצדיק את המהלכים הפסולים שלו באמצעות אידיאולוגיה מעוותת ותוך הפרת הוראות התקשי"ר."
מכתבו המלא של ח"כ ד"ר שלמה קרעי לנציב שירות המדינה - כאן

עדכונים 9.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, משפט נתניהו, החקירה הנגדית של עד המדינה, ניר חפץ:
עו"ד בן צור התחיל לרסק את התזה של "היענות החריגה" באתר וואלה. ניר חפץ התמסר לחלוטין, עם אמירות ברורות על ההטיה השמאלנית והעוינות הברורה לנתניהו... כנסו, קראו ושתפו: כאן." 

בעזרא הראל פרסם כאן ב-News1 (כותרת בלבד): "איך לזרז את משפט 4000 שיקרוס מהר. רק מי שהם בחזקת רפויי שכל או נוכלים מסוגלים לתפור עלילת דם של שוחד משני אירועים כשרים למהדרין ובלתי תלויים לחלוטין - אישור רגולטורי פה אחד ללא אף הסתייגות מחד (וכפי שהתבצע באופן זהה ובמקביל גם בארה"ב), ומאידך כמיהה הגיונית ולגיטימית וטבעית, וחוקית לפי הפסיקה לדיווח מאוזן יותר באתר מרשתת בינוני בקושי, וזאת עבור פוליטיקאי מוביל שנתקל בשינאה עיוורת ועויינות יוקדת בכל כלי התקשורת האחרים באותם ימים, למעט ישראל היום."

עדכונים 10.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן: "כנרת בראשי: ״אפשר להגיד על תיק 4000 ז״ל. ניר חפץ אמר שהבית הלבן תדרך עיתונאים בכירים בארץ בתקופת הבחירות של 2015. הבית הלבן תידרך את יונית לוי, דנה וייס, נחום ברנע ועוד נגד נתניהו. זו התערבות בוטה במערכת הבחירות! אסור להם לשדר יותר בישראל. לאן הגענו? שהם נותנים יד להרס מדינת ישראל, למלחמת אחים, בשביל תמונה עלובה עם אובמה העלוב?!״."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן: "השופט בדימוס הרן פינשטין: ״מנדלבליט מדבר על סכנה לדמוקרטיה? שיסתכל על עצמו בראי. הוא נחשב הרי מינוי של נתניהו, אז המינוי שלו פסול. אסור לעובד מדינה להביע דעות פוליטיות ופרקליט המדינה צריך לפתוח בחקירה נגדו על הפרת הוראות התקשיר. זה לא ייעשה כמובן. הוא היה ראש הצוות שגיבש את כתב האישום נגד נתניהו. צורת ההכנה שלו היתה רשלנית בלשון המעטה. היתה שם התלהבות, התלהמות וגם שנאה. כתב האישום מדבר על בני משפחתו? מה זה? בגן ילדים לא עושים טעויות כאלה״."

ג. פורסם כאן ע"י אלי ציפורי: "האזינו - דברי מנדלבליט על נתניהו הם פיגוע בדמוקרטיה. הוא הוכיח שהוא הגיש כתב אישום רק כדי לבצע הפיכה שלטונית באמצעים לא כשרים." השידור כאן

ד. אלי ציפורי פרסם כאן: "בוקר טוב, את המכות הכי גדולות שספג "תיק 4000" נתן דווקא עד המדינה, ניר חפץ, שהתביעה בנתה סביבו דימוי של "אקדח מעשן". אלא שהוא, בקולו, הפריך את הדברים. לקראת המשך עדותו בשבוע הבא, אני מביא אמירות של חפץ בחקירותיו - חלקן עדיין לא פורסמו - כדי להמחיש עד כמה הזויה תיאוריית השוחד בתיק 4000... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ה. כל שעה שניר חפץ ("עד המדינה" המדומיין) נמצא על דוכן העדים, הוא תוקע עוד מסמר בארון הקבורה של תיק 4000. חשיפות בלעדיות בריאיון של אבי וייס ע"י אלי ציפורי ברדיו "גלי ישראל" ב-10.12.21 (15 דקות). כל מה שלא רוצים שהציבור ישמע, תקבלו כאן.
הלינק לסרטון ביוטיוב: https://youtu.be/BpNFzR2D92g. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן.


ואלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן כך: "למה, בעצם, ניר חפץ נבחר להיות עד מדינה במשפט נתניהו?
עדותו של ניר חפץ, עד המדינה במשפט נתניהו, גרמה גם השבוע לרעש גדול, לזעזועים במערך התביעה, ולתפנית בהתייחסות הציבורית למשפט. גם שאלות ותהיות התעוררו בעקבות הגילויים והאמירות. הנה התשובות."

אלי ציפורי פרסם הקדמה למאמר זה כך: "מה המשמעויות של עדות ניר חפץ? איך הדברים מסתדרים בכלל לאור הסתירות?
איך הפרקליטות מתמודדת עם החשיפות המביכות? למה מנדלבליט היה זקוק לספין חדש? עדותו של ניר חפץ מעוררת רעש גדול, וגם שאלות ותהיות.
קבלו תשובות 👈 כנסו, קראו ושתפו: כאן."

זאלי  ציפורי פרסם פוסט כאן: ‏"האיומים על ניר חפץ? חכו ותראו בהמשך המשפט מה עשו לאלוביץ׳, קבלו דוגמא: חוקר: '״אתה בן אדם בגיל 70, אם אתה רוצה את שארית חייך לבלות בכלא ואתה רוצה שאיריס (אישתו) תבלה גם תקופה לא קטנה בכלא ואתה רוצה שאור (בנו) גם ישב בכלא ולא תראה את הנכדים שלך אם תמשיך בקו הזה'. אלוביץ: 'אני חושב שהחקירה הזאת כרגע הפכה לאלימה'".מנדלבליט

מתחזקות הקריאות להתפטרות ד"ר מנדלבליט לנוכח הרשלנות החובבנית ב"משפט הדגל" שלו, האובססיה האישית והנקמנית שלו כלפי נתניהו, ואחריותו להתפוררות עדי התביעה ו"עד מדינה", שסותרים זה אחר זה את תזת כתב האישום בתיק 4000 התפור בבית המשפט:

ח. יואל ישורון מרצה למדעי המדינה במכללה האקדמית אשקלון, פרסם מכתב גלוי למנדלבליט - כאן
"תיק 4000 קרס טוטאלוס. עדי התביעה קרסו וקורסים כמגדל קלפים. החוטים שנתפרו במיתפרה להפיכה שלטונית בצלאח א דין, היו חוטים אקסטרה-פוליטיים. המיתפרה עליה פיקדת פשעה בפשעים שגם ״חסדי שמיים״ לא מטהרים!!!".

טפורסם כאן וכאן מאת גיא לוי ומושיק קוברסקי (כותרת בלבד): "מכתב גלוי לאביחי מנדלבליט המאד לא יקר, מאת גיא לוי." מומלץ לקריאה ולהפצה. (קוראים להתפטרות מנדלבליט).RESIGNATION FREE

י. פורסמה כאן הודעת התנועה למשילות ודמוקרטיה (המסמך מהכתב אברהם בלוך): "התנועה למשילות ודמוקרטיה דורשת מאביחי מנדלבליט להתפטר מתפקיד היועץ המשפטי לממשלה מיד, ומוסיפה: "ככל ומנדלבליט לא יתפטר, תיאלץ התנועה לעתור לבג"ץ בעניין"."

י"אהניצחון של החשיפות של אבי וייס לאורך השנים, כפי שמתגשם בעדות "עד המדינה המדומיין" ניר חפץ.
חשיפת מה שלא רוצים שהציבור יידע, בראיון של אבי וייס ברדיו "גלי אשקלונט" ע"י יוסי פרטוק. באולפן גם מייק אטדגי וליאור שוורץ, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-10.12.21. כ-15 דקות, בחשיפות מדהימות, שלא סיפרו לכם בכוונה אודות ההתפתחות הדרמטית במשפט "תיקי האלפים".
הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://youtu.be/1IgwR17Wo18. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן.


י"באמיר לוי פרסם כאן (כותרת): "המלך אבישי הראשון" ובין היתר, כתב: "אדם בעל מעט יושרה היה מניח את המפתחות מזמן, אבל למנדלבליט הציבור מעולם לא שינה באמת; הוא כבר בטוח שהמדינה זה הוא. האגוטריפ המסוכן הזה החריב כל חלקה דמוקרטית בישראל והותיר אחריו הרס כמעט חסר תקנה."

י"ג. ניסים סופר פרסם כאן ב"דיומא" (כותרת בלבד): "ניר חפץ, תרגיל החקירה, המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה – האמנם מדובר רק בסדרה מתמשכת של כשלים בתום לב? במהלך עדותו של ניר חפץ בבית המשפט נידון תרגיל החקירה בו חוקרי המשטרה עירבו אישה המקורבת לו. ניסים סופר מגולל את מהלך האירועים שהתרחשו בעקבות תרגיל החקירה ומסביר כיצד הפרשה חשפה התנהלות מדאיגה מצד חוקרי משטרה, בכירים בפרקליטות, ראשת מח"ש והיועץ המשפטי לממשלה." אין ספק שד"ר מנדלבליט חייב להתפטר (וגם להיחקר ולעמוד לדין), לנוכח החשיפות והניתוחים שיש במאמר נוקב זה. 

עדכונים 11.12.21:
א. אלי ציפורי צייץ כאן (בעקבות המסמך שיש כאן): "לתשובת לבכם:
נכון לאוגוסט אשתקד תיקו של מנדלבליט בפרשת הרפז עדיין לא נסגר.
כלומר, לאורך כל חקירות נתניהו וגיבוש כתב האישום נגדו - מנדלבליט הוחזק בגרונו. תודה לאבי וייס."

ב. פורסם בציוץ כאן של פרופ' לימור סמימיאן דרש: "הערות האגב של איילה חסון @AyalaHasson הן הביקורת העיתונאית הכי אמיצה שנשמעת כאן: "למשל, מנדלבליט התקשר לא פעם, הוא אישית או מי מטעמו, התלונן עלי וניסה למנוע לשדר כל מיני דברים ופשוט פעל לסכל את העיתונות שלי..."."
ניסיונות הטית הסיקור הברוטלית של ד"ר מנדלבליט על איילה חסון פורסמו בכמה כלי תקשורת, למשל כאן. פשוט מדהים.
את מי שצריך להעמיד לדין על "הטיית סיקור" (אם בכלל יש עבירה כזו), זה את ד"ר אביחי מנדלבליט

ג. אלי ציפורי פרסם פוסט כאן: "שאול אלוביץ׳: 'החקירה הזאת הייתה בצל הניסיונות החוזרים לפגוע בנשמתי, לשבור את רוחי, כל ערב חזרתי ממעצר… ישבתי אצל החובש, מדידת לחץ דם שנייה, שלישית. מנסים לנצל את המעצר לשבור אותי, כדי שאודה בדבר שלא עשיתי מעולם… גם אם אקבל התקף לב אני לא אודה… הם יחסלו אותי נפשית ובריאותית'״.

עדכונים 12.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, בסוף השבוע שלאחר "ההתפוצצויות" המרעישות בחקירה הנגדית של ניר חפץ, פורסם עוד מאמר של ברוך קרא.
עוד ערימה של שקרים בשירות הפרקליטות. עברתי עליהם אחד-אחד... כנסו, קראו ושתפו: כאן."

ב. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "‏המשטרה: האחראים לתרגילי החקירה - מנדלבליט ובן ארי.
‏בדצמבר 2018 שאלתי את המשטרה על הלחץ הבלתי אנושי על אלוביץ׳ - זו תשובתם. ‏״החקירות בלהב 433 מתנהלות במקצועיות ובניקיון כפיים… למותר לציין כי *כל פעולות החקירה* התבצעו, *ללא יוצא מן הכלל*, בליווי פרקליטות המדינה ובפיקוח היועמ״ש״."

ג. פניתי ביום 12.12.21 לדוברות משרד המשפטים בשאלות הבאות: 
"הנדון: עצירת השימוש במיילים - הנחייה של עו"ד מומי למברגר.
שבוע טוב,
האם עו"ד מומי למברגר הוציא הנחייה לכל יחידות הפרקליטות שאין להשתמש במיילים ובמיוחד לא בפניות אליו?
ממה הוא מפחד? 
מי הסמיך אותו לקבל החלטה כזו?"
תגובת משרד המשפטים הגיעה (כאן) מיד אחרי כמה שעות, כדלהלן: שלום, לא היו דברים מעולם. מדובר בטענות שקריות, כוזבות ומופרכות.
בברכה, עומר ויסבורג, אגף דוברות הסברה ותקשורת | משרד המשפטים.

מבדיקות שביצעתי, מצאתי שהתשובה הזו היא שקרית (לא משהו חדש במשרד המשפטים \ פרקליטות) וההוראה הזו הועברה זה מכבר גם לפרקליטי המחוזות, שהפיצו אותם בכל מחוזות ותתי היחידות של המחוזות והיא הופצה גם ביחידות המטה בפרקליטות בי-ם. 
המטרה של ההוראה הזו ברורה: למנוע כל ראיות שיכולות לפעול כנגד צמרת הפרקליטות ובראשם "הגורס הגדול" של "תיקים מעצבנים", עו"ד מומי למברגר

ד. חשיפת הסודות של אילן ישועה (בהמשך לחשיפות כאן): ביום 4.12.21 פניתי גם למשרד המשפטים וגם לרשות ניירות ערך בנושא היותו של אילן ישועה "סוכן" (קודם של רשות ניירות ערך ואח"כ של משטרת ישראל). קיבלתי תגובה מתחמקת (אך לא מכחישה) מרשות ניירות ערך הנמצאת כאן, למתעניינים. תגובת משרד המשפטים (מתחמקת אף היא, טוענת שהנושא נדון בבית המשפט - מה שלא נכון בכלל), תגובה חשובה הנמצאת כאן, למתעניינים.

ה. אירוע ספייס המוני בטוויטר: אלי ציפורי מארח את אבי וייס בנושא: "חפץ זה רק הפרומו, חכו לפילבר".
הספייס שעלה ביוטיוב נמצא כאן: https://youtu.be/PmBFf5-9d7I.

ומושיק קוברסקי מ"פרויקט 315" פרסם כאן (כותרת בלבד): "הכנתי לכם אינפוגראפיה מעניינת שממנה אפשר ללמוד עד כמה תיק 4000 הוא תיק תפור ומופרך. לכל מי שמעוניין לדעת את העובדות לאשורן." מאוד מומלץ לקריאה ולהפצה. 

ז. פורסם ביוטיוב ראיון של גילה בויום עם אבי וייס במרץ 21- "כיצד התחילו התיקים התפורים?" הלינק ליוטיוב כאן: https://youtu.be/7D1KeZRDmYw

ח. התקבלה התייחסות משרד המשפטים\פרקליטות לשאלותיי בנושא השריפה, שהייתה בבניין הפרקליטות ב-8.12.21. השאלה והתשובה - נמצאות כאןFIRE FREE


עדכונים 13.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן כך: "בוקר טוב, היום תימשך החקירה הנגדית של ניר חפץ, (בתמונה משמאל, צילום מסך). אבל כולם כבר מתחילים להתכונן לעדותו של עד המדינה הבא, שלמה פילבר
יש דמיון בין חפץ לפילבר ויש גם הבדלים. סיכמתי לכם את הדברים ביומן הבוקר באתר שלי. כנסו, קראו ושתפו: כאןניר חפץ צילום מסך

באלי ציפורי פרסם פוסט כאן: ‏"בוקר טוב מדיוני משפט נתניהו. גם היום, יום דיונים שני ברציפות, הן ליאת בן ארי והן יהודית תירוש - שתי התופרות הראשיות - לא הופיעו לחקירה הנגדית של אחד משני עדי המדינה שלהן. חובה לציין גם ששתיהן אחראיות על תרגילי החקירה הלא חוקיים שנעשו על שאול אלוביץ׳ וניר חפץ. בורחות מאחריות".

ג. עלה השידור של עו"ד כנרת בראשי ביחד עם אורחים ופרשנים, בבית המשפט נמצא אלי ציפורי. הלינק ליוטיוב: כאן

דאלי ציפורי פרסם בטוויטר:
1) "בן צור ממשיך לפרק את תזת השוחד, מציג פרסומים שליליים לקראת הבחירות וחפץ אומר, שוואלה! היה 'לעומתי לנתניהו, שלילי, נבזי' ועבד בשביל הרצוג".
2) "חפץ על התכתובות בין ישועה ליצחק הרצוג (תוך גיחוך): 'זה פאתטי שישועה התרפס ככה בפני מועמד לראשות ממשלה. מזכיר לך, הוא היה דה-פאקטו עורך העל של האתר!'״.
3) "חפץ על הריאיון של דב גילהר עם נתניהו שבו הופרו סיכומים: 'השאלות היו קנטרניות, מעצבנות, בקטנה. הבנו שהשאלות לא נועדו לשרת את העניינים הציבוריים - אלא נועדו להראות לחברים שלך מהברנז'ה שיצאת גדול על נתניהו.
4) "חפץ: 'כמות השקרים והמניפולציות שאילן ישועה עשה בחקירה - זה בלתי נתפס; הוא אמר לאנשי וואלה! שאני העורך הראשי של וואלה! - זה פשוט מופרך, זה שקר! שקר וכזב, חרטוט מארץ החרטוטים. זה אוכל אותי הדבר הזה'״.
5) "חפץ: ״וואלה! היה אצבעוני. נטול חשיבות'״.
6) "הפצצה היום בדיון: חפץ אומר שישועה *שיקר* כשהפיץ בין אנשי וואלה! וגם אמר זאת בחקירותיו שחפץ כנציגו של נתניהו 'ערך' את וואלה! ושלט באתר. מה הפלא שגיא פלג חזר על השקר הזה של ישועה והפרקליטות שוב ושוב".
7) "חפץ על כותרת ראשית מפרגנת ליצחק הרצוג בוואלה! בסמוך לבחירות 2015: 'אילן ישועה דאג שדף המסרים של הרצוג יהיה בכותרת הראשית של וואלה!'״.
8) "כפי שכתבתי, עוד פצצה היום בדיון: ישועה אמר לביהמ״ש שלא היה צד לסיכומים בנוגע לראיון של נתניהו בוואלה! עם דב גילהר. חפץ אומר: זה שקר, אין מצב. הוא היה צד לסיכומים שהופרו. אם חפץ צודק, ישועה מסר עדות שקר. (ובכלל: 'יפה' לפרקליטות שעד מדינה אומר על עד תביעה שהוא שקרן).טבנקין צילום מסך
9) "עו״ד אמיר טבנקין (בתמונה משמאל, צילום מסך), מהפרקליטות שאחראי על עדות ניר חפץ, חקר אותו בחקירה הראשית ומלווה אותו בחקירה הנגדית. עו״ד בן צור עושה ממנו קרקס. קשה לי להבין איך בן ארי ותירוש הפקידו בידי עו״ד כה חסר ניסיון וכה חסר מקצועיות עד מדינה בעייתי. אין פלא שהן נטשו אותו יום שני ברציפות".
10) "חפץ לישועה על אתר השמאל וואלה! בזמן אמת: 'לא יעזור לך מה שתבקש ותגיד - ברגע ששמת את האתר בידי איש שמאל (אבי אלקלעי) הקו הוא נגד (נתניהו) וכך זה ימשיך עד יום הבחירות… ככה עובדים נגד בתת מודע…'. המשמעות: וואלה!! היה נגד נתניהו בתקופת הבחירות, בדיוק הפוך ממה שנטען בכתב האישום".
11) אלי ציפורי סיכם בפוסט כאן: המשפטים הכי חשובים היום בדיון: חפץ משליך את עדותו של ישועה לפח. חפץ: 'כמות השקרים והמניפולציות שאילן ישועה עשה בחקירה - זה בלתי נתפס. הוא אמר לאנשי וואלה! שאני העורך הראשי של וואלה! - זה פשוט מופרך, זה שקר! שקר וכזב, חרטוט מארץ החרטוטים. זה אוכל אותי הדבר הזה'. על הפרת הסיכומים בראיון של נתניהו עם דב גילהר: 'ישועה אמר שלא ידע? שקר! שקר מוחלט!' השורה התחתונה: חפץ אומר ששני עדי מפתח של הפרקליטות - ישועה ואבי ברגר – שקרנים".

ה. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
1) "טבנקין, נציג הפרקליטות, מתנגד להצגת הכתבות השליליות הרבות נגד נתניהו. סך הכל הגיוני. רק למשפטנים."
2) "בזמן שבקונגרס עמדו ומחאו לבנימין נתניהו כפיים, בוואלה! קראו לו דביל והרימו לבוג׳י הרצוג על נאום בעוטף עזה. כך נראית תקשורת מגויסת רק לא לנתניהו".
3) "נציג הפרקליטות מתנגד לשאלה שהוצגה לחפץ בטענה שמודבר בהטעיה מצד ההגנה. טבנקין טוען, שחפץ דיבר עם אלוביץ'. בכתב האישום כתוב שחפץ שוחח בעניין עם ישועה. כשהתובע לא מכיר את הכתב האישום".
4) "חפץ על אילן ישועה: 'כמות השקרים והמניפולציות שאילן ישועה עשה בחקירה זה בלתי נתפס'״.
5) "האם נתניהו רצה לערוך את הריאיון עם דב גלהר? בועז בן צור: 'אתה אמרת בחקירה שלך - שהם [ישועה ואבי אלקלעי] הציעו את המנגנון [לערוך את הכתבה] - לא אני ולא נתניהו ביקשנו'. חפץ: 'זה נכון'".
6) "בנק הימורים: למי מעדי התביעה שלה הפרקליטות מאמינה: לניר חפץ שאומר שישועה שקרן או לישועה שאומר על עצמו שהוא שקרן. מרתק".
7) "מכל היום הזה היה עד מדינה (ניר חפץ) שאומר שעד התביעה (אילן ישועה) שקרן. שהאתר [וואלה!] היה עוין ונבזי, ונציג הפרקליטות (עו"ד טבנקין) שלא יודע מה כתוב בכתב האישום".
8) "עד המדינה ניר חפץ היה אמור היה להעיד על הענות חריגה מצד וואלה! לבקשת נתניהו .באורח פלא הפרקליטות לא חשבה שיש מקום להציג לעד כתבות או את תמונת האתר. עו״ד בועז בן צור: 'שום דבר מזה לא הוצג לך במשטרה וגם בפרקליטות, לא הציגו לך את תמונת האתר?' חפץ: 'לא, וגם לא הלכתי לחפש בעצמי'".
9) "ניר חפץ העיד שוואלה! היה עוין לנתניהו, אבל לא רק, אתר וואלה! *גם* הוציא תחת ידו כותרות שקריות. עו״ד בן צור: 'עוד כותרת: 'נתניהו שוקל לבטל את הנאום בקונגרס. נתניהו יורד מהעץ". ויש שם תגובה שנתניהו נחוש לנאום בקונגרס'. חפץ: 'זה שקר מוחלט הכותרת הזו. לא שקל בכלל לרדת, לא היה ולא נברא'".

עדכונים 14.12.21:
א. אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "בוקר טוב, עד המדינה נגד עד התביעה - מבוכה נוספת לפרקליטות:
ניר חפץ מאשים את אילן ישועה שהוא שקרן, ושעדותו בעניין 'הריאיון עם דב גילהר' היא עדות שקר.
זו גולת הכותרת בהמשך החקירה הנגדית של ניר חפץ. ריכזתי את עיקרי הדברים מיום אתמול ביומן הבוקר באתר שלי.
כנסו, קראו ושתפו: כאן."

באלי ציפורי פרסם בטוויטר: "יש לכם מושג למה הנשיא יצחק הרצוג לא הוזמן לחקירה תחת אזהרה על יחסי החנופה בינו לבין אילן ישועה שנחשפו בחומרים שהסתירה הפרקליטות? ועל כך שוואלה! היה משועבד כל כולו לטובת נצחונו של הרצוג בבחירות 2015? מי שמחפש את התמורה שישאל את ישועה כמה תקציבי פרסום קיבלה וואלה! מהמחנה הציוני".

פרטים נוספים מדוע אילן ישועה לא נחקר עד היום (לא ברשות ניירות ערך ולא במשטרה \ להב 433) בגין החשדות הכבדים שיש נגדו, יש בכתבה: "האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו?". 

גאלי ציפורי הוסיף כאן כך: "‏ניר חפץ בחקירתו הנגדית: ״לא זוכר פוליטיקאי אחר שעשו לו את מה שעשו בוואלה לנתניהו (מבחינת האנטי); הם ירו את החץ ורק אחר כך סימנו את המטרה; וואלה סייע לקמפיין של יצחק הרצוג; הם ביצעו דה לגיטימציה לנתניהו; הם פרסמו כתבות מגמתיות נגד נתניהו במטרה לפגוע בו״. ‏הפרקליטות: ״היענות חריגה״."

דאריה אבנרי ז"ל, מייסד תנועת אומ"ץ, חזה היטב ובברור איזה אדם מושחת, ירוד ולא אמין זה עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט וכתב זאת במפורש בזמן אמת, למשל: כאן, כאן וכאן. חבל ומצער שלא הקשיבו לו בזמן אמת. 

עדכון 28.6.22: לפי בקשת אתר "העין השביעית" - כאן, ובהסכמת הפרקליטות, נחשפים הסכמי עדי המדינה של ניר חפץ ושלמה פילבר.
הסכם עד המדינה של ניר חפץ נחשף על ידם לראשונה ונמצא - כאן.

המשך עדכונים מבית המשפט מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור מ-15.12.21 והלאה - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים