חציון ראשון לקורונה: איך השפיע משבר הקורונה על חברת דואר ישראל?
אילו שינויים חלו בהכנסות החברה, בהזמנת חבילות מחו"ל, בשימוש בשליחים, ברכישת מט"ח ועוד? מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
קול קורא לתמיכה בחברות התחבורה הציבורית ברכש 200 אוטובוסים חשמליים
הכספים יושקעו ברכישת אוטובוסים חשמליים חדשים, ולראשונה גם מיניבוסים חשמליים. החל מ-2025 כל אוטובוס עירוני חדש בישראל יהיה חשמלי. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
החל קידום חקיקה לביצוע ניסויים בכלי רכב אוטונומיים
החקיקה החדשה תמקם את ישראל בין המדינות המובילות בעולם בתחום התחבורה החכמה. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
הקלות בייבוא מכשור אלחוטי לישראל
מדובר על הסדרת ייבוא מכשירים בייבוא מסחרי ובייבוא אישי לענפי התעשייה, הרפואה והתחבורה כמו ייבוא גלאי מתכות, שתלים רפואיים, מערכות אזעקה לרכבים ועוד. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
האם שר התקשורת והמנכ"לית יסייעו לבעלי משרדים ועסקים קטנים עד בינוניים?
תקופת הקורונה והשפעותיה מציבות אתגרים רבים בפני בעלי עסקים, שנאלצים לסגור את עסקיהם ומשרדיהם לפרקי זמן משתנים, אבל ממשיכים ונאלצים לשלם על חיבורי התקשורת שלהם לעסק כאילו הוא פועל כרגיל. מאת: אבי וייס
|  |
|
אפקט הקורונה: מיקרוסופט סוגרת את חנויותיה. עבודה מרחוק משתלמת יותר
שינוי אסטרטגי במיקרוסופט: סגירת חנויות פיזיות והמשך שירות, מכירה, הדרכה ותמיכה מרחוק בלקוחות באמצעות הצוותים אונליין. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
בעקבות מתקפת הסייבר האיראנית על אתרים בארץ: כך תגנו על האתר שלכם
15 טיפים להגנת אתרים. הפריצה למאות אתרים בארץ כחלק ממתקפה איראנית הייתה תזכורת, שאתר תדמיתי או מסחרי שנופל, יכול לייצר נזק כספי ותדמיתי משמעותי לעסק. פריצות אלו עלולות להשפיע לטווח ארוך. מאת: אלי לוין
|  |
|
כלי "התגנבות מהבית" מאפשר לעובד מהבית לעזוב המחשב ללא ידיעת המנהל
כלי ה-LFH מאפשר לתוכנות הצ'טים והעבודה מרחוק כמו Microsoft Teams ותוכנות ניטור של יעילות ופריון לחשוב, שהעובד עדיין פועל במחשב, בשעה שהוא יצא להפסקה. וזה לא למען עידוד העצלנות. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
קו סייבר חם ובחינם לעסקים: תמיכת מומחים ומענה ראשוני למתקפות סייבר
הקו מחב' קספרסקי הושק לכל עסק, שנפל קורבן למתקפת סיבר מכל סוג שהוא, נוכח המעבר החד לעבודה מהבית והתגברות סכנות הסייבר הטמונות בכך, וכן עלייה חדה של פי 10 בניסיונות הפישינג ברקע הקורונה. Telecom News
|  |
|
בצל הקורונה עולה הפופולריות של הרובוטים המבצעים משלוחים עד הבית
למה אין זאת בישראל? בעשרות ערים ברחבי ארה"ב ניתן להזמין אוכל מוכן ומוצרי מזון וצריכה שיש אפשרות, שיגיעו עד פתח הבית ע"י רובוטי משלוחים עם מינימום מגע יד אדם וחשש נמוך מהידבקות בקורונה. מאת: אבי וייס
|  |
|
האם אתם סומכים על הביקורת כשאתם קונים אונליין?
אחוז ניכר מהביקורות של המוצרים שקונים ברשת הוא מזויף ולא אמיתי. באילו תחומים הביקורות הן הכי לא אמינות? איך מזהים ביקורות מזויפות? - הנחיות להתמודדות עם ביקורות מזויפות. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
דואר ישראל: בנובמבר-דצמבר 2019 יגיע מספר שיא של חבילות במשקל שיא
סקר חדש: מה החג הפופולרי לקניות? מהם האתרים הפופולריים? מה הסכום הממוצע לקנייה? כמה מתכוונים לקנות סמארטפונים וגאדג'טים? מה שיעור הקניות מהסמארטפון? מהם 5 הסיבות לקניות בחגי הקניות? מאת: Telecom News
|  |
|
עוקץ חידוש הדומיינים - הרי מי רוצה לאבד את שם הדומיין לאתר שלו?
בימים אלה מופץ עוקץ חדש במיילים לחידוש שם דומיין של בעלי אתרים באינטרנט. מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
מה זו סליקה?
כיצד מתבצע תהליך סליקה? למה צריך סליקה? אילו שיטות סליקה קיימות בשוק בעידן הדיגיטלי? מאת מערכת Telecom News
|  |
|
בלי שום דיווח לציבור ננעץ המסמר האחרון בארון הקבורה של "חוק 6 הדקות"
תהליך חיסול "חוק 6 הדקות" ע"י צמרת משרד התקשורת (בגיבוי\חיפוי השר) הסתיים סופית בכך, שלא תהיה יכולת לשום לקוח לדעת אם החוק הופר, כי בוטלה חובת החברות למדוד ולשמור דו"חות על מימוש החוק. מאת: אבי וייס
|  |
|
חשיפת "הסוד המסחרי": אסורות פרסומות והצעות שיווקיות במוקדים טלפוניים
החשיפה שתנחית מכה כלכלית על חב' התקשורת: חשיפת הפרת חוק, שהוסתרה מהציבור ומבית המשפט. אסור לחברות התקשורת להשמיע פרסומות והצעות שיווקיות ללקוחות, והן מצפצפות על החוק בגיבוי משרד התקשורת. מאת: אבי וייס
|  |
|
פורסמו סכומי הקנסות על הפרת חוק 6 הדקות במוקדי שירות לקוחות מ-25.7.19
הנחיית ממונה בעקבות כניסה לתוקף השבוע של חוק מענה טלפוני אנושי תוך 6 דקות מתחילת השיחה. העוסקים לגביהם חל החוק הם, בין היתר, נותני שירותי טלפון נייח, נייד, שידורי כבלים ולוויין ואינטרנט. Telecom News
|  |
|
האם ברשותכם מוצרי Microsoft שהגיעו ל-"Extended Support End Date"?
מיקרוסופט מסיימת בקרוב תמיכה בשורה של מוצרים שלה, כולל Window 7. מהן האפשרויות העומדות בפני המשתמש, העסק והארגון? מהן ההמלצות לפעולות אפשריות בהתאם למגבלות טכניות או מסחריות שכיחות? מאת: שלומי טרי
|  |
|
מלכודת תיירים: מלכודות פישינג מאחורי הצעות מזויפות לטיסות ומלונות מוזלים
סוף האביב ותחילת הקיץ והזמנות גם מסמארטפונים: 2 המגמות מותירות את התיירים רגישים להונאות. התקפות פישינג התחפשו לאתרים פופולריים להזמנת מקומות לינה, כגון Airbnb. איך זה נראה? מאת: מערכת Telecom News
|  |
|
מערך הסייבר הלאומי עם הפנים לציבור: מספק מרכז מבצעי לניהול אירועי סייבר
אנליסטים במרכז מעניקים מענה ראשוני לאזרח ולעסק - הכוונה וכלים לטיפול באירועי סייבר ומטפלים בעשרות עד מאות פניות ביום מארגונים ומהציבור. באילו מקרים ניתן לפנות למרכז לניהול אירועי סייבר? Telecom News
|  |
|
|