חשיפת מחירי שירותי Boffice של בזק - האם זו עסקה כדאית ולמי?
אחת החבילות לעסקים של בזק היא "שירות כולל" בשם מותג Boffice, עם נתב עסקי מנוהל – All-In-One. לשירות זה אין מחירון באתר החברה וצריך לקבלו לפי הזמנה מבזק. המחירים נחשפים. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
חודש מתנה למצטרפים לשירות מרכזיית IP-Centrex של סלקום. האם זה כדאי?
חברת סלקום דוחפת מבצע שיווקי של חודש ראשון במתנה למצטרפים חדשים לשירותי המרכזיה מסוג IP-Centrex אצלה. האם המבצע הזה אטרקטיבי לעסקים ולארגונים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
האם מרכזיית IP ה-Panasonic NS 500 מתאימה לעסקים קטנים?
עולם המרכזיות העסקיות נמצא בתזזית של מעבר לשירותים מנוהלים מרחוק, וירטואליים ובענן. איך בוחרים במרכזיה מתאימה וחסכונית לעסק? האם מרכזיית פנסוניק דגם NS 500 היא המתאימה לעסקים קטנים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
כיצד לחסוך בשיחות לחו"ל דרך מרכזיית טלפון לעסקים?
עסקים וארגונים רבים עוברים למרכזיות וירטואליות ולמרכזיות בענן. האם ניתן לחסוך בשיחות מישראל לחו"ל דרך המרכזיות הללו? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
התחום החם בעולם העסקי: מרכזיות וירטואליות או בענן – איך לבחור מכשיר?
עסקים רבים מפעילים טלפוני IP במגוון תצורות ומחירים. אולם, איך בוחרים טלפון IP העונה לצורכי העסק המשתמש במרכזיות וירטואליות או במרכזיות חדישות יותר בענן? האם בכלל יש בו צורך או שהוא מיותר? מיכאל פנחס
| |
|
עולם הטלפוניה בישראל עובר לענן עם הצלחות יפות
מעל ל-250 לקוחות עסקיים וארגוניים בארץ עברו למערכת איוניקס בענן של אמזון. זו לא המערכת היחידה בענן הנמצאת בסל מוצרי תדיראן טלקום. החברה תצא בקרוב עם פתרונות אבטחה לעולם הסייבר מאת: אבי וייס
| |
|
כיצד בוחרים טלפוני IP SIP חכמים ומתקדמים לעסק?
עסקים רבים רוכשים ומפעילים טלפוני IP במגוון תצורות ומחירים. אולם, כיצד בוחרים טלפון IP העונה באופן מלא לצרכים של העסק? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
כיצד על מש' רואי חשבון לעבור למערכות מתקדמות ולבחור מרכזיות טלפון IP?
מש' רואי חשבון נדרשים להעביר את עבודתם לאינטרנט ולמערכות מחשוב מתקדמות. כיצד נערכים לשינוי ובוחרים מרכזיית טלפון מתאימה אצל ספק שירות מתאים במינימום הוצאות, אבל במענה מלא לצרכים של המשרד? מיכאל פנחס
| |
|
"חוק 3 הדקות" המורחב נכנס לתוקף. עד כה שירות החברות ללקוחות היה צולע
הורחב התיקון לחוק הגנת הצרכן (וכך גם נעשה לתקנות): כל שיחה למוקד שירות לקוחות חייבת להיענות תוך 3 דקות, או לחילופין מענה ב-Call-Back תוך 3 שעות מרגע השארת הודעה מוקלטת של הפונה. מאת: Telecom News
| |
|
מהן מרכזיות טלפון IP הכי טובות למוקדי טלמרקטינג?
עסקים וארגונים רבים שואלים את עצמם: מהי מערכת הטלפוניה הטובה ביותר לשירותי טלמרקטינג? האם כדאי לרכוש מערכת לתוך הארגון / העסק או להפעיל מערכת ושירות במיקור חוץ? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
הסמארטפון מתגייס לשירות הלקוחות במוקדי שירות הלקוחות
מיטווך ו-Jacada ישתפו פעולה בשילוב פתרונות מענה קולי אינטראקטיבי ויזואלי במוקדי שירות לשיפור האינטראקציה עם לקוחותיהם ולמתן חווית שירות משופרת עם הארגון, בכל ערוצי התקשורת. מאת: חיים חביב
| |
|
תקשורת מוצפנת. האמנם?
כשזה מגיע לשירותי OTT כמו סקייפ, ווטסאפ, גוגל הנגאאוטס, רוב הארגונים בוחרים באחת מ-2 אפשרויות: לחסום את השימוש בפני העובדים או לחיות עם המציאות החדשה. אך האם אלו 2 האפשרויות היחידות? מאת: עמיר זמורה
| |
|
מוקדי שירות הלקוחות בישראל מתחילים לעבור לענן בגישת ה-OmniChannel
חברת ג'נסיס חשפה את יכולותיה החדשות בישראל. בזק און-ליין היא הראשונה להפעיל מוקד שירות לקוחות בגישה ה"רב ערוצית" ובענן. עד 2020, כ-99% מכל המגעים של לקוחות עם מוקדי שירות יבוצעו Online. מאת: אבי וייס
| |
|
כיצד על משרדי עו"ד לעבור למערכות מתקדמות ולבחור מרכזיית טלפון IP?
משרדי עורכי דין נדרשים להעביר את עבודתם לרשת האינטרנט ולמערכות מתקדמות. כיצד נערכים לשינוי ובוחרים מרכזיית טלפון מתאימה אצל ספק שירות מתאים במינימום הוצאות, אבל במענה מלא לצרכים של המשרד? מיכאל פנחס
| |
|
כיצד לבחור מרכזיות טלפון IP בענן לעסק?
מרכזיות טלפון בענן הן הלהיט התורן בעולם העסקי בעולם ובתחילת הדרך בישראל. כיצד בוחרים ספק שירותי מרכזיה בענן ומהם טווחי המחירים בשירותי הענן? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מרכזיות טלפון IP לסוכני ביטוח החייבים מ-1.4.15 להקליט שיחות עם לקוחות
שוק סוכני הביטוח מצוי ברגולציה מחמירה בתחום השיחות עם הלקוחות: חובה להקליט ולשמור את השיחות. כיצד נערכים לשינוי ובוחרים מרכזיית טלפון מתאימה? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
חידושים במערכות הטלפוניה של ברודסופט BroadSoft
שוק התקשורת נע במהירות לכיוון שירותי ענן בכל תחום ובכל שירות. מהם החידושים במערכות ברודסופט ובמערכות נלוות המותקנות כיום ובעתיד הקרוב בישראל? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מעל ל-7,000 פורטים בענן החדש של בינת שכולל הכל, לרבות טלפוניה בענן
בינת "עקפה בסיבוב" את בזק, שטרם השיקה את שירותי הענן (הנבנים ביחד עם אוויה ו-IBM), השיגה את סלקום, שנמצאת בשלבי הכנות לכניסה לענן וכמובן גם את שאר המתחרים. נשבר "מחסום הפחד" לעבור לענן. מאת: אבי וייס
| |
|
חידושים במערכות הטלפוניה של סונוס (Sonus) בישראל
שוק התקשורת נע במהירות לכיוון שירותי ענן בכל תחום ובכל שירות. מהם החידושים במערכות סונוס המותקנות כיום ובעתיד הקרוב בישראל? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
האם סלקום תקדים את המתחרות בשוק הקווי גם במגזר העסקי והארגוני?
כל הסימנים מצביעים, שסלקום נמצאת בקדימות מול מתחרותיה (בזק, הוט, פרטנר) בהכנות למתן שירותי תקשורת עסקיים משולבי ענן לעסקים עם יכולות מתקדמות מבוססות מתגי Sonus ו-Broadsoft וספקים נוספים. מאת: אבי וייס
| |
|
|