כל חברות התקשורת הגדולות בישראל (בזק, הוט, סלקום, פרטנר) מספקות שירותי מרכזיה טלפונית וירטואלית IP-Cntrex לאלפי לקוחות עסקיים. אולם, לקוחות אלה זקוקים גם לשירותי CRM (ניהול קשרי לקוחות). Telecom News
חברת Vonage (בעלת מרכז פיתוח בישראל) רכשה את חברת SimpleSignal כדי לספק שירותי תקשורת אחודה בענן לעסקים בכל העולם. מה צריך לעשות כדי ליהנות מהמהפכה? מאת: מיכאל פנחס
התחרות על לב הלקוח העסקי תופסת תאוצה כאשר שירותי ענן מאפשרים לספק ללקוחות עסקיים פתרונות מתקדמים. Avaya הכריזה על שת"פ עם VMware ותציע שירותי ענן היברידי מתקדמים. למי עסקה זו כדאית? מאת: מיכאל פנחס
פרויקט "טריגו" היה אבן דרך חשובה בהתפתחות התקשורת בארץ ומגיע לו להיכנס לפנתיאון ההיסטורי המתאים ולתודעה של הדורות הצעירים. חוגגים בחיל האוויר 30 שנה להפעלתה של מערכת התקשורת הזו. מאת: צבי שחם
שפע של הכרזות חדשות וחשיפות שירותים ופתרונות בעולם הטלפוניה העסקית ומוקדי שירות טלפוניים בישראל, שמתאימים את עצמם להתפתחות העולמית ולמגמה לספק שירות בענן לכל לקוח בערוץ, שהלקוח בוחר בו. מאת: אבי וייס
במאי תיערך סדנה לפיתוח אפליקציות VoIP OTT באנדרואיד, שתועבר בחינם לעד 6 משתתפים ב-40 שעות, בה יילמדו עקרונות בסיס בכתיבת אפליקציות VoIP OTT. היא מיועדת לבעלי ניסיון בתחום. מאת: ניר סמיונוביץ