אחת החבילות לעסקים של בזק היא "שירות כולל" בשם מותג Boffice, עם נתב עסקי מנוהל – All-In-One. לשירות זה אין מחירון באתר החברה וצריך לקבלו לפי הזמנה מבזק. המחירים נחשפים. מאת: מיכאל פנחס
חברת סלקום דוחפת מבצע שיווקי של חודש ראשון במתנה למצטרפים חדשים לשירותי המרכזיה מסוג IP-Centrex אצלה. האם המבצע הזה אטרקטיבי לעסקים ולארגונים? מאת: מיכאל פנחס
עולם המרכזיות העסקיות נמצא בתזזית של מעבר לשירותים מנוהלים מרחוק, וירטואליים ובענן. איך בוחרים במרכזיה מתאימה וחסכונית לעסק? האם מרכזיית פנסוניק דגם NS 500 היא המתאימה לעסקים קטנים? מאת: מיכאל פנחס
עסקים רבים מפעילים טלפוני IP במגוון תצורות ומחירים. אולם, איך בוחרים טלפון IP העונה לצורכי העסק המשתמש במרכזיות וירטואליות או במרכזיות חדישות יותר בענן? האם בכלל יש בו צורך או שהוא מיותר? מיכאל פנחס
מעל ל-250 לקוחות עסקיים וארגוניים בארץ עברו למערכת איוניקס בענן של אמזון. זו לא המערכת היחידה בענן הנמצאת בסל מוצרי תדיראן טלקום. החברה תצא בקרוב עם פתרונות אבטחה לעולם הסייבר מאת: אבי וייס
מש' רואי חשבון נדרשים להעביר את עבודתם לאינטרנט ולמערכות מחשוב מתקדמות. כיצד נערכים לשינוי ובוחרים מרכזיית טלפון מתאימה אצל ספק שירות מתאים במינימום הוצאות, אבל במענה מלא לצרכים של המשרד? מיכאל פנחס
הורחב התיקון לחוק הגנת הצרכן (וכך גם נעשה לתקנות): כל שיחה למוקד שירות לקוחות חייבת להיענות תוך 3 דקות, או לחילופין מענה ב-Call-Back תוך 3 שעות מרגע השארת הודעה מוקלטת של הפונה. מאת: Telecom News
עסקים וארגונים רבים שואלים את עצמם: מהי מערכת הטלפוניה הטובה ביותר לשירותי טלמרקטינג? האם כדאי לרכוש מערכת לתוך הארגון / העסק או להפעיל מערכת ושירות במיקור חוץ? מאת: מיכאל פנחס