כשזה מגיע לשירותי OTT כמו סקייפ, ווטסאפ, גוגל הנגאאוטס, רוב הארגונים בוחרים באחת מ-2 אפשרויות: לחסום את השימוש בפני העובדים או לחיות עם המציאות החדשה. אך האם אלו 2 האפשרויות היחידות? מאת: עמיר זמורה
משרדי עורכי דין נדרשים להעביר את עבודתם לרשת האינטרנט ולמערכות מתקדמות. כיצד נערכים לשינוי ובוחרים מרכזיית טלפון מתאימה אצל ספק שירות מתאים במינימום הוצאות, אבל במענה מלא לצרכים של המשרד? מיכאל פנחס
חברת ג'נסיס חשפה את יכולותיה החדשות בישראל. בזק און-ליין היא הראשונה להפעיל מוקד שירות לקוחות בגישה ה"רב ערוצית" ובענן. עד 2020, כ-99% מכל המגעים של לקוחות עם מוקדי שירות יבוצעו Online. מאת: אבי וייס
מיטווך ו-Jacada ישתפו פעולה בשילוב פתרונות מענה קולי אינטראקטיבי ויזואלי במוקדי שירות לשיפור האינטראקציה עם לקוחותיהם ולמתן חווית שירות משופרת עם הארגון, בכל ערוצי התקשורת. מאת: חיים חביב
מרכזיות טלפון בענן הן הלהיט התורן בעולם העסקי בעולם ובתחילת הדרך בישראל. כיצד בוחרים ספק שירותי מרכזיה בענן ומהם טווחי המחירים בשירותי הענן? מאת: מיכאל פנחס
שוק התקשורת נע במהירות לכיוון שירותי ענן בכל תחום ובכל שירות. מהם החידושים במערכות ברודסופט ובמערכות נלוות המותקנות כיום ובעתיד הקרוב בישראל? מאת: מיכאל פנחס
בינת "עקפה בסיבוב" את בזק, שטרם השיקה את שירותי הענן (הנבנים ביחד עם אוויה ו-IBM), השיגה את סלקום, שנמצאת בשלבי הכנות לכניסה לענן וכמובן גם את שאר המתחרים. נשבר "מחסום הפחד" לעבור לענן. מאת: אבי וייס
כל הסימנים מצביעים, שסלקום נמצאת בקדימות מול מתחרותיה (בזק, הוט, פרטנר) בהכנות למתן שירותי תקשורת עסקיים משולבי ענן לעסקים עם יכולות מתקדמות מבוססות מתגי Sonus ו-Broadsoft וספקים נוספים. מאת: אבי וייס
עסקים רבים מחויבים כיום להקליט את השיחות עם לקוחותיהם ויש עסקים המעוניינים להקליט את השיחות מטעמים עסקיים. כיצד לבחור שירותי הקלטת שיחות לעסק? מאת: מיכאל פנחס