Telecom News - האם פרסום מכוון תוצאות מדידות באינטרנט ובמובייל בכלל אפשרי?

האם פרסום מכוון תוצאות מדידות באינטרנט ובמובייל בכלל אפשרי?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האם פרסום מכוון תוצאות מדידות באינטרנט ובמובייל בכלל אפשרי?
האם פרסום מכוון תוצאות מדידות באינטרנט ובמובייל בכלל אפשרי?
מאת: אבי וייס, 6.11.13, 19:30עידן מילר
 
בלעדי: עולם השיווק והפרסום יוצא ממשרדי השיווק והפרסום ועובר למערכות ממוחשבות המופעלות ע"י חברות היי-טק. היזמים החדשים מביאים למפרסמים מערכות של "פרסום מכוון תוצאות". זו הבשורה של חברת ההזנק Digipop.
 
"כיום רוצים המפרסמים תוצאות. הם מוכנים לשלם רק על תוצאות ולא מוכנים לשווק ולפרסם סתם כך, ללא מטרה ברורה ומדידה", טוען עידן מילר, מנכ"ל קבוצת דיגיפופ - Digipop Group. "המפרסמים יודעים להגדיר היום את הביצועים המצופים מכל משתמש ומכל מסע פרסום, והם בוחנים זאת כל העת. הם באים אלינו כי אנו מספקים להם תוצאות ברורות ומדידות".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם עידן מילר (בתמונה), כדי לשמוע על החידושים בעולם השיווק והפרסום, ואיך מייצרים קמפיינים המביאים תוצאות, שהמפרסם מעוניין בהם, תוך שימוש בכלים הכי חדישים ובענן, כלים שפועלים ללא כל מחסומים גיאוגרפיים או חסמי פלטפורמות של מכשירי הקצה.
 
שאלה: מה דיגיפופ עושה?
עידן מילר: "פיתחנו פלטפורמה למדיה ניידת, לשיווק נייד. החברה הוקמה בשותפות שלי ושל חברת ההמשך של אמייז-סל (AmazeCell), שהוקמה ב- 2010 על ידי קבוצת לוגיה ועל ידי. כבר ב- 2010 היינו שחקן חשוב בעולם התוכן הסלולרי. עסקנו אז בעיקר ברינגטונים, משחקים, מסרונים, Billing ועוד. ב- 2011 היינו בסדר גודל מכירות של 7-8 מיליון דולרים.
 
מ- 2012 עברנו תהליך של שינוי, לאור השינוי בשוק בו עסקנו. עברנו מעולם התוכן, שעדיין נשאר אצלנו, לעולם השיווק והפרסום, לעולם קמפיינים של שיווק במובייל. הפתרונות שלנו עובדים גם ברשתות חברתיות וגם במערכות iOS ואנדרואיד".
 
שאלה: מה אתם מספקים במובייל?
תשובה: "אנו מספקים שירותי שיווק לכל עסק, מבוסס על תוצאות. התחלנו עם מוצרי Web ובהמשך עם גידול תעבורת המובייל אנו ממקדים את המאמצים שלנו בעולם המובייל.
 
כיום, רוב הפעילות שלנו בתחום נעשית דרך ערוצי הפצה, שמביאים Traffic מכל סוג, כולל אפליקציות, דוא"ל ועוד. מצד שני, אנו עומדים מול המפרסמים, שמפרסמים את הפרסומות והמסרים שלהם דרכנו".  
 
שאלה: למה בכלל שהמפרסמים יבואו לפרסם דרככם, כשיש תחרות כזו בשוק שלכם?
תשובה: "שוק הפרסום והשיווק הסלולרי והחברתי גדול ואנשים רוצים ומצפים לתוצאות. אנשים מוכנים לשלם על 'לידים' המובילים לתוצאות, מוכנים לשלם על הורדות של אפליקציות, מוכנים לשלם על שימוש בשירותים שלהם.
 
בעבר, את מה שעשינו, עשו סוכנויות ומשרדי פרסום – Agencies. אולם, השוק השתנה לגמרי. היום, מרבית הפעילות השיווקית, חוץ מפעילות מיתוג נטו, עברה לעולם ה- Performance Base, עולם תלוי ביצועים. מי שמשקיע בפרסום רוצה לראות תוצאות. אנו מספקים זאת ולכן מגיעים אלינו".
 
שאלה: איך אתם משיגים תוצאות?
תשובה: "אנו משיגים תעבורה בכמה שיותר ערוצים. אנו שחקן חזק במערב אירופה וצפון אירופה. מפרסמים מגיעים אלינו ישירות או דרך השת"פים. אנו עובדים מול עשרות ערוצים בכל התחומים. האתגר הוא להביא מפרסמים בחיבור ישיר לפלטפורמה שלנו".
 
שאלה: מה הפלטפורמה שלכם עושה?
תשובה: "בנינו פלטפורמה על הבסיס של HasOffers. זו פלטפורמה בה מבצעים גם 'הגשה' וגם מוקד דיווח ומעקב. זה הלב של העסק שלנו.
 
אנו נותנים שירות מלא למפרסם. המפרסם מגדיר את היעדים שלו. למשל: מיליון הורדות לאפליקציה ברבעון ב- 4 שווקים בעולם. אנו מתרגמים את המטרה הזו למערכת שיווק המביאה תוצאות בפלטפורמה שפיתחנו".  
 
שאלה: איך המפרסם יודע, שההורדות הן אמיתיות ושלא עובדים עליו?
תשובה: "כיום, מאוד קשה לזייף ולרמות בעולם השיווק והפרסום. בעולם המובייל זה קשה עוד יותר מעולם ה- Web. יש כיום כלים מאוד נפוצים לגלות רמאות. די ברור, שהמפרסם לא ישלים עם זה, אם הוא יגלה שמרמים אותו. לכן, זה לא כדאי לאף צד. אני אשרוף את עצמי בשוק אם אני לא אתן עבודה אמיתית ושירות אמין ללקוחות שלי.
 
לפי מחקרים, שנעשו בעולם, כ- 25% מהפרסום בעולם מושג ע"י שימוש ב- Fraud (הונאה). אולם, קל לזהות את ההונאות ולסגור את הערוצים המשתמשים בהונאות. זה לא מחזיק זמן וזה לא כדאי".
 
שאלה: אילו פיתוחים חדשים יש לכם "בצנרת"?
תשובה: "בשנה האחרונה פיתחנו סל של מוצרים חדשים לעולם ה- PC, מוצרים הנמצאים בעולם של ההורדות החופשיות. זה סט של כלים וסרגלים. המוצר המרכזי החדש שלנו הוא Block YouTube Ads. זה כאילו 'הפוך על הפוך'. הפתרון הזה מתלבש על הפרסומות של היוטיוב מעל לדפדפן והיישום מאפשר למשתמש בו לשמור על חוויית הצפייה ביוטיוב וגם לקבוע איזה פרסומות הוא יראה, אם ירצה לראות. בתהליך ההורדה של הפתרון הזה אנו מציעים למשתמש הצעות רכישה, שדרכן אנו מייצרים הכנסות. במודל ה- Toolbars אנו עובדים עם ארבעה ספקי הסרגלים הגדולים בעולם ומספקים להם פרסומות ותכנים מפולחים".
 
שאלה: למה פתרונות ל- PC?
תשובה: "פיתחנו קו של מוצרים בתחום ההורדות ל- PC. אולם, הוא פחות מ- 10% מהפעילות שלנו. הרוב הוא במובייל וברשתות החברתיות. אנו משפרים את היכולות שלנו בעיקר בתחום מנגנוני האופטימיזציה. אנו עובדים על אלגוריתמים של ניבוי היכולים לאפשר לנו לנהל קמפיינים בצורה הרבה יותר אפקטיבית עבור לקוחותינו.
 
אנו בתהליך בו אנו מייצרים השערות לכל קמפיין, אם הוא הולך להיות רווחי אם לאו. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לנו לעדכן את מודל הניבוי לפי הנתונים המצטברים בזמן אמת. זה מאפשר לנו גמישות רבה יותר בהחלטות באיזה כיוונים ללכת בזמן אמת. התוצאה: אנו מסוגלים לנהל כיום קמפיינים מוצלחים בהיקפים גדולים יותר. אנו ממשיכים לפתח את היכולות הללו".
 
שאלה: איך אתם מספקים מענה לצורך בפרסונליזציה של קמפיינים שיווקיים?
תשובה: "המסה הגדולה של שוק הפרסום עדיין לא עובדת בפרסונליזציה. הרוב רוצים להגיע למסות של קהל בלי שום פרסונליזציה. זו המציאות בה אני נתקל אצל הלקוחות שלנו.
 
יחד עם זאת, אנו כבר מוכנים לעידן הפרסונליזציה. המערכת שלנו לומדת את האפקטיביות של כל קמפיין על כל קהל יעד, על כל אחד, ואני רואה מה החשיפות שלנו בכל ערוץ. אני יכול לקחת את זה ולתת פילוח רלבנטי למה שהלקוח רוצה עם קהל מטרה מפולח ומוגדר, כדי להשיג תוצאות מפולחות בפרסונליזציה מדויקת".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
עידן מילר: "החלום שלי הוא לעשות עסקים טובים ואולי להיקנות ע"י שחקן גדול בתחום בו אנו עוסקים. התחום שלנו הוא תחום 'הפרסום שמביא תוצאות'. בזה אנו חזקים ומצליחים.
 
אני רוצה להישאר ישראלי, כי אני יכול מכאן לשרת כל לקוח בכל מקום בעולם. המפרסמים אגנוסטיים לשאלה היכן יושב המפרסם שלהם. הם רק רוצים תוצאות. לכן, אנו עובדים עם מפרסמים בכל מקום בעולם, כי אנו יודעים להביא להם תוצאות".
דיגיפופ גרופ



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים