Telecom News - מנכ"לית בזק לא הגיעה לדיון על בזק בוועדת הכלכלה, כי פילבר ייצג אותה...

מנכ"לית בזק לא הגיעה לדיון על בזק בוועדת הכלכלה, כי פילבר ייצג אותה...

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מנכ"לית בזק לא הגיעה לדיון על בזק בוועדת הכלכלה, כי פילבר ייצג אותה...
מנכ"לית בזק לא הגיעה לדיון על בזק בוועדת הכלכלה, כי שלמה פילבר ייצג אותה...
 מאת: אבי וייס, 7.3.16, 22:25סטלה הנדלר
 
דיון בוועדת הכלכלה של הכנסת, שהתקיים ב-7.3.16, הובל ע"י לוביסט בדמות 4 חברי כנסת, שחתמו על 4 מכתבים נגד בזק בנוסח זהה עם אותן שגיאות כתיב, וע"י מנכ"ל משרד התקשורת, שייצג את בזק. כל אחד מהמשתתפים ייצג חברת תקשורת אחרת. סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק), שלא הופיעה לדיון, קיימה את הכלל: "במושב לצים אל תשב". עדכון מוזר בסוף הכתבה.
 
ביום 7.3.16 התקיים אחד הדיונים ההזויים ביותר בתולדות ועדת הכלכלה של הכנסת: דיון בנושא "פעילות בזק לסיכול רפורמת השוק הסיטונאי הטעיית לקוחות" (השגיאה במקור). פרוטוקול הדיון כפי שסיכם אותו ח"כ איתן כבל (יו"ר ועדת הכלכלה) מצוי כאן, למתעניינים.
 
את הדיון הזה בוועדת הכלכלה יזמו 4 חברי הכנסת הבאים:
  • אוסאמה סעדי – הרשימה המשותפת.
  • מיקי לוי – יש עתיד.
  • נורית קורן – ליכוד.
  • זוהיר בהלול – המחנה הציוני.
 
כל 4 חברי הכנסת שלחו בדיוק אותו מכתב, באותו נוסח ועם אותן שגיאות כתיב (כמו בכותרת לנושא הדיון, שהבאתי לעיל, שחסרה בה האות ו'), מכתב, שנשלח לאותה כתובת: ליו"ר הכנסת, בבקשה לקיים דיון דחוף בנושא. כך, הדיון הזה התגלגל לוועדת הכלכלה של הכנסת.
 
למטה נמצא צילום של אחד המכתבים, כל האחרים זהים לחלוטין (ניתן להוריד את המכתבים המקוריים מכאן, תחת תאריך 7.3.16).
 
4 המכתבים הזהים לחלוטין יצאו מתחת ידי חברי הכנסת באותו יום בדיוק: 3.1.16. זאת, למרות שחלק מחברי הכנסת הללו כלל לא חברים בוועדת הכלכלה ולחברי הכנסת הללו אין (לכאורה) שום דבר משותף, לא פוליטי ולא אחר, שיוביל אותם לחתום באותו יום בדיוק, על אותו מכתב בדיוק, עם אותן שגיאות כתיב ועם אותן שטויות. פשוט מדהים התזמון המשוכפל הזה.
 
למה 4 חברי כנסת, שאין ביניהם שום קשר (לכאורה), חותמים באותו יום על אותו מכתב, התוקף בחריפות את בזק? התשובה די ברורה: אותו לוביסט החתים את כל ה-4, באותו יום, על המכתב, שהוא הכין. את מי ייצג הלוביסט הזה?
 
לפי הניסוח של המכתב יש 2 אפשרויות: סלקום או פרטנר. אני מהמר על סלקום. כלומר: 4 חברי הכנסת שלחו מכתב זהה, שאין לו שום בסיס, לא ידיים ולא רגליים, כי הם החליטו לייצג את אחד המתחרים בבזק. כמה פשוט ומדהים.
 
בתחילת הדיון, יו"ר ועדת הכלכלה איתן כבל שפך את זעמו על כך, שסטלה הנדלר (בתמונה למעלה), מנכ"לית בזק, לא טרחה להגיע לישיבה ושלחה לישיבה את הסמנכ"לית של בזק לענייני רגולציה. איתן כבל הזהיר גם את סטלה הנדלר (ציטוט): "זו הפעם האחרונה שזה קורה". פשוט רעיון גאוני להזהיר את מנכ"לית בזק.
 
אגב, למה ח"כ איתן כבל לא הטיל עוד קנס ענק על בזק? היעדרות מישיבה של מנכ"לית, זה נושא שקל לראות אותו ולהוכיח אותו (כולם ראו שהיא לא באה וזה גם הוסרט ותועד). כך, שלא צריך לפברק, לשקר, לזייף ולתחמן כאן עבירה וקנס, כמו שמשרד התקשורת נוהג לעשות כל הזמן, בהתייחס לקנסות המוטלים על בזק.
 
יש רק טעות אחת לח"כ איתן כבל. "המנהל הבכיר ביותשלמה פילברר של האינטרסים של בזק בישראל" (זו דרגה חשובה הנמצאת מעל למנכ"לית), היה בדיון ואף דיבר לא מעט. קוראים לו שלמה פילבר (בתמונה משמאל, אם במקרה ח"כ איתן כבל לא מצליח לזהות את השם הזה).
 
סטלה הנדל עשתה בחכמה שלא באה לדיון, שנועד ל"קרקס ולשפד את בזק", כדרישת 4 חברי הכנסת, שהפכו ל"חפרפרות" של מתחרה בבזק, ובכך היא יישמה את הפסוק בתהילים א' א: אַשְׁרֵי הָאִישׁ אֲשֶׁר לֹא הָלַךְ בַּעֲצַת רְשָׁעִים וּבְדֶרֶךְ חַטָּאִים לֹא עָמָד וּבְמוֹשַׁב לֵצִים לֹא יָשָׁב.
 
הבעיה בכל הדיון ההזוי, שאיש מחברי הכנסת בכלל לא שם לב ל"פליקלק" של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת. אך לפני כ-3 חודשים, שלמה פילבר בעצמו ובכבודו כתב ואמר, שהוא הטיל את "העיצום הכספי [קנס] הגבוה ביותר, שהטיל רגולטור על גוף מפוקח". זה נאמר על ידו בהקשר של הקנס הגבוה, שהטיל על בזק, כי היא מחבלת בעקביות ובשיטתיות ביישום "השוק הסיטונאי" בישראל.

במסמך המרכזי של שלמה פילבר יש נספח של כל הקנסות הגבוהים ביותר, שהוטלו ע"י רגולטורים בישראל, כדי להמחיש בפני הציבור את המשפט, שהוא כתב: "העיצום הכספי הנוכחי הוא הגבוה ביותר, שהוטל בשנים האחרונות ע"י מי מהרגולטורים על תאגיד או מונופול כלשהו בישראל" ומצוין בו בגאווה, שבזק קיבלה משלמה פילבר, מאז נכנס לתפקידו, קנסות מצטברים בסך של 17 מיליון ש"ח.
 
אולם, יש בעיה מאוד חמורה בכל המלל, שנשפך מתחת ידו של שלמה פילבר. במסמכים, שהוא הוציא תחת ידו בסוף דצמבר 2015 (ב-1.12.15), ובדיון, שנערך ב"וועדה המייעצת לעיצומים כספיים" ב- 4.11.15, טען שלמה פילבר בע"פ ובכתב וכמה פעמים, שבזק פגעה אנושות בתחרות וברפורמה המכונה בשם "שוק סיטונאי" ו"היא ‏התנהלה ‏באופן ‏הפוגע ‏בתחרות ‏וברפורמה משמעותית ‏וחשובה‏ בשוק ‏התקשורת ‏בישראל".
 
בקושי עבר חודש וחצי מהטחת ההאשמות החמורות הללו על הראש של בזק, שהובילו לקנס הגדול ביותר, שהיה אי פעם בישראל על גוף מפוקח, ולפתע יצא אותו שלמה פילבר, שהזכרנו מהסעיף הקודם, בהכרזה חדשה (עליה חזר ובפירוט רב בדיון בוועדת הכלכלה), שלפיה הרפורמה המכונה "שוק סיטונאי" היא הצלחה פנטסטית ויוצאת מן הכלל: "שנה לאחר שהושקה, רפורמת הפס הרחב ("שוק סיטונאי") מוכיחה את עצמה: למעלה מרבע מיליון לקוחות כבר התניידו בין בזק לחברות אחרות".
 
אז השאלה הנשאלת כאן היא: מתי שלמה פילבר שיקר ומשקר? האם בסוף דצמבר 2015, כשטען שבזק מחבלת ופוגעת ב"שוק הסיטונאי", או בתחילת פברואר 2016 (וגם בדיון ב-7.3.16) כשטען, שמדובר בהצלחה יוצאת מן הכלל, שמוכיחה את עצמה במספר המתניידים ובשת"פ ההדוק והפורה עם בזק?
 
התשובה שלי: הוא שיקר ומשקר בכל ההכרזות גם יחד. את הסתירה בין ההכרזות שלו הוא לא צריך להסביר לי, לחברי הכנסת או לקוראים, אלא לבית המשפט. כי זו אחת הטענות החזקות של בזק, שהוגשה לבית המשפט, בערר על הקנס שהוטל עליה, ע"י אותו אדם המופיע תחת השם: שלמה פילבר.
 
לקוראינו, כבר ניתחתי ובהרחבה את ההכרזות הללו. ההכרזה על הצלחת "השוק הסיטונאי", היא למעשה עוד ספין בשרשרת הספינים של שלמה פילבר על הציבור וחברי הכנסת, שלא מבין בכלל מה קורה כאן. אגב, בדיון שלמה, פילבר הודה שרשתות הסלולר בישראל קורסות, בדיוק מה שאתה זה כותב בעששרות כתבות מזה זמן רב, ופילבר הכחיש זאת נמרצות, עד כה...
 
כעת, שלמה שפילבר פשוט מכין את הרקע ל"מתנות" הבאות, שהוא (על פי מצוות השר הממונה עליו, ביבי נתניהו) יעניק לבזק, בתור "סוכן המכירות העליון שלה", ולכן הוא לפתע מזמר זמירות הפוכות לגמרי, למה שאמר וכתב אך חודשיים קודם לכן.

איך אפשר לתת לבזק הקלות והורדת "ההפרדה המבנית" מעליה, אם היא "פוגעת אנושות בתחרות"? אז פשוט הופכים בבת אחת את כל הטיעונים ומדווחים לציבור ולכנסת, שכעת יש הצלחה יוצאת מן הכלל של הרפורמה, הצלחה הנעשית בשת"פ מלא עם בזק...
 
יתרה מכך. פילבר גם "עובד בעיניים" על כולם כשהוא טוען, שאת "הרווחיות העודפת" של בזק החליט ראש הממשלה לתעל לכיוון השקעה של בזק בתשתיות. כך הוא אמר (ציטוט): "המדיניות של המשרד, על דעת ראש הממשלה היא, שהכסף לא יחולק כמתנות לאזרחים אלא יושקע מחדש בבנייה ושדרוג התשתית הנייחת בישראל".
 
יש בעיה קטנה אחת בסיפור הזה שפילבר מספר. הרווחיות העודפת הזו (במצטבר, כ-15 מיליארד ₪ בעשור האחרון), כבר זרמה לכיסים ולחשבונות הבנק של בעלי המניות של בזק. אני לא מכיר שום פטנט (זה אולי בתחום הקוסמות של הודיני, גדול הקוסמים בהיסטוריה של הקוסמות), שיכול להוציא 15 מיליארד ₪ מהכיס של בעלי המניות של בזק ולהחזיר את הכסף הזה בדמות "השקעה בתשתיות". 
 
אז די ברור, שיש היום לבזק נציג כל כך מוכשר, בדמות שלמה פילבר, שיודע לפתע לחלץ אותה מכל צרה ולהגן עליה מפני "החפרפרות העוינות" (שהתחפשו ל-4 חברי כנסת), חפרפרות, שמייצגות את מתחרותיה של בזק, ואף יודע לנמק יפה בפני חברי הכנסת והציבור, למה שאיבת 15 מיליארד ₪ מהציבור לכיס של כמה אנשים זה דבר ממש מצוין, שצריך להמשיך בהסדר השאיבה הזה, עד קץ הימים, כי זה פשוט תהליך גאוני, שיקדם את התשתיות של מדינת ישראל.
 
אז למה סטלה הנדלר הייתה צריכה להגיע לדיון ואולי אף לקלקל את החגיגה המושלמת הזו?? ברור, שהיא הייתה מיותרת בדיון. שלמה פילבר עושה עבורה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ממה שהיא עושה את תפקידה. והוא (שלמה פילבר) נאלץ להתקיים ממשכורת ממשלתית, כשאת הבונוסים משאריות המיליארדים, שזרמו, זורמים ויזרמו בצינור, ששמו בזק - היא אוספת לכיסה, לא הוא. הסדר פשוט מצוין, מושלם מכל הבחינות. "עם ישראל חי".  

תצלום המכתב הזהה של ארבעת חברי הכנסת כנגד בזק:
 מכתב חברי הכנסת
עדכון 8.3.16: היום עלה באופן מפתיע לאתר משרד התקשורת מסמך רשמי באנגלית (כאן) מיום 2.2.16, תחת הכותרת המאוד ברורה המדברת בעד עצמה: 
One Year from Launching: Broadband Reform ("Wholesale Market") Proves Itself. More than a quarter million customers already moved between Bezeq and other companies.
זה למעשה "שיר הלל" של שלמה פילבר להישגי רפורמת "השוק הסיטונאי" ולשת"פ המופלא, שהוא השיג עם בזק, מה שהביא להישג הפנומינלי הזה, שדובר משרד התקשורת עמל כדי להכין לו נוסח באנגלית. האם זה איזה דו"ח מצב שביבי נתניהו היה אמור לספק לנשיא ארה"ב ברק אובמה לקראת הביקור (שבינתיים בוטל) של ביבי בארה"ב? זה לא ברור. האם זה היה מיועד להפצה בעולם כתגובת נגד לחרם על ישראל? גם זה לא ברור. מה שכן ברור, שארבעת חברי הכנסת, שחתמו ביום 3.1.16 לא קראו את הנייר הזה, כי אם היו קוראים את המסמך הרשמי הזה (בהנחה מוקדמת, שהם יודעים לקרא אנגלית...), אזי הם לא היו חותמים על מסמך הזוי לחלוטין, שטוען שבזק מכשילה את השוק הסיטונאי...  וכך גם הדיון ההזוי שהם דחפו לקיים, בוועדת הכלכלה של הכנסת, לא היה מתקיים... אם הכל מוצלח, לפי המסמך הרשמי באנגלית, על מה יש לחברי הכנסת הללו להלין?



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים