Telecom News - החלה המהפכה בפס רחב אלחוטי בתחום העירוני: שירות ראשון מושק ברחובות

החלה המהפכה בפס רחב אלחוטי בתחום העירוני: שירות ראשון מושק ברחובות

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> החלה המהפכה בפס רחב אלחוטי בתחום העירוני: שירות ראשון מושק ברחובות
ב-26.12.17 מתוכננת השקת שירות הפס הרחב האלחוטי העירוני הראשון בישראל, במעמד שר התקשורת איוב קרא, שירות חדש המכסה את העיר רחובות, בפתרון מבית Siklu הישראלית. כך נחשף בכנס ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל, בנוסף לשלל חשיפות טכנולוגיות מרתקות בתחום IoT, בית חכם, עיר חכמה, סיבים אופטיים ומתח נמוך.
מאת: אבי וייס, 23.12.17, 19:43יואב לודמר

יועצי התקשורת בישראל (חברי ארגון אימ"ת - ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל, שמקיימים אחת לחודש מפגש מקצועי), נחשפו במפגש, שהתקיים ביום 7.12.17, לחידושים טריים ביותר ומרתקים בעולם התקשורת הישראלי.

החשיפה המשמעותית ביותר: חברת Siklu הישראלית (בייצוג, הפצה ובאינטגרציה של חברת SMBIT), חברה טכנולוגית מובילה בתחומה בפתרון, שכבר פרוס בכל רחבי העולם עם מעל ל-50 אלף בסיסי שידור אלחוטי לפס רחב (לרבות ב-70 ערים ברחבי ארה"ב. דוגמה בולטת: כל העיר סן-פרנסיסקו מכוסה בתשתית פס רחב אלחוטי), חברה, שיש לה פתרונות גם לפס רחב אלחוטי לכל מטרה ובמיוחד ל-IoT ול"עיר חכמה", וגם לתשתיות סלולר 5G, קיבלה לאחרונה אישור ממשרד התקשורת הישראלי להשתמש באחד מתחומי התדרים, שבהם היא משתמשת (תחום ה-70 גיגהרץ), למתן שירותי פס רחב באוויר ("סיב אלחוטי באוויר"), לפתרונות במגזר העירוני (מה שמכונה "עיר חכמה"). 

בעקבות קבלת האישור לניסוי טכנולוגי בתחומי ה-70 גיגהרץ, עיריית רחובות החליטה לכסות את כל התשתיות העירוניות שלה (דוגמת תאורה, רמזורים, בתי ספר, גנים, מצלמות אבטחה וכיו"ב) ולהפוך את התשתיות הללו ל"חכמות" ונשלטות מרחוק, באמצעות תשתית פס רחב אלחוטי מבית Siklu (ביצוע ואינטגרציה: SMBIT).

השקת הפרויקט תתבצע ביום 26.12.17 במעמד שר התקשורת איוב קרא, שמעודד את התחרות החדשה הזו, וכבר כעת אפשר לחשוף, שהפרויקט הזה לא נשאר נחלת העיר רחובות: Siklu באמצעות SMBIT החלה בהתקנות ובניסויים בעוד 5 ערים ברחבי הארץ. Siklu ממתינה כעת לאישור משרד התקשורת לפתוח גם את תחום ה-60 גיגהרץ (החופשי) לשימושי פס רחב באוויר, כדי להרחיב את השירותים והיכולות המסופקים על ידה בפס רחב אלחוטי (שמתחרה כמובן בחיבורי הסיבים האופטיים, שההתפתחות שלהם נתקעה בישראל מסיבות רבות). 

יואב לודמר, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"ל SMBIT: "אנו עוסקים בתשתיות התקשורת המתקדמות ביותר הקיימות בישראל, והפרויקט הכי חשוב, שאני גאה לחשוף, הוא בתחום פתרונות ה-IoT ו"ערים חכמות", פתרון פס רחב אלחוטי, שבו אנו מייצגים את חברת Siklu, וכבר פרסנו תשתיות כאלו במספר ערים ברחבי הארץ, בתחום ה-70 מגהרץ, שאושר לנו ממשרד התקשורת. 

הפתרון הזה מספק תשתית רחבת פס, בין מאות מגה ל-5 גיגה באוויר, תלוי בטווחים ובשימושים, במה שיכול להפוך כל מוצר חשמלי ואלקטרוני לחכם ונשלט מרחוק, דרך רשת האינטרנט או ברשת פנימית.

זה מספק יכולות מתקדמות ביותר. למשל, להעביר וידיאו רחב פס באוויר. לכן, ברחובות הותקנו מצלמות אבטחה עירוניות ברמת 4K על עמודי התאורה ברחבי העיר והן מקושרות למוקד השליטה העירוני באוויר. 

אנו מייצרים 'סיב אלחוטי' באוויר. זה זול יותר מכל חלופה אחרת: 9 ש"ח למגהרץ לשנה. זו תקשורת, שלא ניתן להאזין לה ומאוד יציבה, נקיה מהפרעות ומספקת לינק תקשורת מעולה, יעיל וזול בהרבה מפתרונות אחרים, דוגמת מה שחברות הסלולר משתמשות משום מה: מיקרו-וויב. 

בנוסף לפתרונות של Siklu, יש לנו טווח רחב של פתרונות, כולל פתרון של מיזם פנימי שלנו הנקרא EKRON, בגלל המיקום שלנו ליד עקרון המקראית, שהוא פתרון All-In-One המוגדר אצלנו כ-Network-In-A-Box.

זו קופסה יחסית קטנה, שמספקת כל מה שצריך עסק או מוסד והיישום הראשון של הפתרון הזה הוא לבתי ספר. המערכת כוללת הכל ומבוססת טכנולוגיות החדישות ביותר בעולם התקשורת דוגמת: SDN (ר"ת: Software Defined Network), בפלטפורמת ענן עם פיירוול מובנה, עם WiFi מובנה בתקן החדיש ביותר - ac wave 2. כך, שאפשר לקבל, למשל, בכיתת לימוד, ממש הכל מכל. אנו גם עם רישיון ISP. כך, שאנו מספקים גם את השירות של החיבור לאינטרנט. ביצענו כבר מאות התקנות עם EKRON בישראל ויש לזה כבר ביקוש אדיר. 

אנו חברה, שהחלה מאפס ב-2012 וכיום אנו עם מחזור מכירות של למעלה מ-10 מיליון ש"ח לשנה וממשיכים לצמוח במהירות. בזכות כך, שלקוחות גדולים וגם לא גדולים גילו את היתרונות במעבר לטכנולוגיות החדישות, שאנו מספקים לשוק הישראלי.

יתרון נוסף שלנו: כל רכיב מכל סוג, שהתקנו בכל מקום ברחבי הארץ, נמצא אצלנו תחת מערכת שו"ב ארצית. כך, שכל רכיב אנו יכולים לראות בכל רגע מה מצבו ולטפל בתקלות עוד לפני שלקוחות הקצה מרגישים בכך. לא הייתה רמת שירות כזו בישראל עד שנכנסו לשוק. 

אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שלנו, מה שהוביל אותנו לקדמת הבמה, הוא הפרויקט בו זכינו במכרז של עיריית ראשון-לציון להקים את מערך האינטרנט של כל מוסדות החינוך בעיר, בחיבורים מבוססי סיבים, ברשת סיבים עירונית עם WiFi בכיתות. התקנו עד היום מעל ל-3,000 בסיסי שידור רק בראשון לציון. מאז, אנו מבצעים הרבה פרויקטים, כולל ניהול מערכי ה-IT בשלמותם של עיריות. הפתרון של סלקום ל"עיר חכמה" מבוסס על הפתרון שלנו. 

בנוסף, אנו משמשים גם כמודדי קרינה מוסמכים. כך, שאפשר לקבל אצלנו מגוון רחב של שירותים. בפתרונות ה-WiFi אנו משתמשים בעיקר בציוד של Ubiquity, שבנתה את התפיסה של Eco-WiFi. תפיסה, שמשמעה: מכסימום פריסה עם מינימום קרינה. כל המערכות שלנו מנוהלות ברשת ארצית מבוססת SDN וניתנות לניהול אפילו מסמארטפון". 

עדכון 1.8.18, 07:00חברת SMBIT קיבלה ממשרד התקשורת רישיון לניסוי טכנולוגי גם בתדרי ה-60 גיגהרץ וגם בתדרי ה-70 גיגהרץ, חברת SMBIT תערוך פיילוט בשיטת הגלים המילימטריים, שמספקת מהירות דומה לסיב אופטי בלי תשתית קווית, לחיבור מהיר של בתים ועסקים לאינטרנט. השירות יוצע בחינם ללקוחות נבחרים בתל אביב, אשדוד ועמק חפר, כי הרישיון לניסוי מונע מהחברה לגבות תשלום, בניסוי שיימשך עד כשנה. 

טל מורן, (בתמונה משמאלטל מורן), מנכ"ל קומי כבלס (Commi-Cables): "אנו מספקים לשוק הישראלי פתרונות בתחום הסיבים האופטיים, בתחומי המתח הנמוך ועובדים בשת"פ עם חברות גדולות דוגמת בזק. 

זאת, כדי לספק כל צורך העולה בתחום התשתיות הפיזיות, הקוויות, המקומיות ומרחביות, של עסקים וארגונים מכל סוג וגם לבתים מכל סוג. 

הפתרונות המובילים אצלנו הם מבית PPC ומבית MMC, החברות המובילות בעולם לתחום פתרונות הרשת הקווית לכל מטרה, לכל צורך של רשת ולכל מקום". 

כריס (כריסטופר) ביילי (Christopher Bailey), (בתמכריס ביילי עם טל מורןונה משמאל, מצד שמאל, עם טל מורן לימינו), סגן נשיא אירופה - EMEA, חברת PPC, קבוצת BELDEN: "אנו מספקים לשוק הישראלי דרך קומי כבלס מגוון רחב של פתרונות, החל מפתרונות סייבר, דרך פתרונות IT וכל הפתרונות מכל סוג לארגונים.

PC מתמקדת במענה לצרכי התקשורת העולמיים, ואנו מייצרים ביום - כל יום, כ-1.5 מיליון מחברי תקשורת, ובתחום הזה אנו מובילי שוק עולמי. 

ב-2016 רכשנו את חברת M2fx הבריטית, שהתמחתה בפתרונות FTTx, והתחלנו לספק גם פתרונות מהסוג הזה. עד היום התקנו מעל ל-150 אלף רשתות FTTx בכל רחבי העולם, ולמעשה, רוב ספקי התקשורת הגדולים בעולם משתמשים בפתרונות שלנו כדי לספק פס רחב לבתים ולעסקים בכל רחבי העולם. 

כיום, אנו מספקים את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום התקשורת דוגמת: רשתות סיבים אופטיים למכוניות, רשתות, שהופכות להיות חלק מהתפתחות המכוניות האוטונומיות.

תחום הסיבים הוא התחום, שנמצא אצלנו בצמיחה החזקה ביותר. הסיבים שלנו באים בכל התצורות ובכל ההגנות הנדרשות. בוחרים בפתרונות שלנו, כי את הסיבים שלנו קל להשחיל במקומות הקשים ביותר, כמו השחלת סיבים לבתים, בתעלות מאוד ישנות בבניינים ישנים.

לתוך הבתים אנו מספקים פתרונות מכל הסוגים והמבוקשים ביותר אלה פתרונות בתקני MOCA, אתרנט ו-DOCSIS. התקן החדיש  ביותר בתחום התשתיות הוא Docsis 3.1 המעביר גיגות על הסיב הקואקסיאלי גם בתוך הבית. 

ההתמודדות הקשה ביותר שלנו היום בהתקנות היא עם ההפרעות לכבלי הקואקס משידורי רשתות הסלולר בתקני LTE, כי התדרים קרובים ויוצרים הפרעות למערכות, שלא מבודדות מספיק. התמחינו בפתרונות לבעיה הזו עם פתרון, שאין למתחרים שלנו בשוק.

בנוסף, הבעיה הקשה ביותר בתחזוקת תשתיות פס רחב לבתים היא התקנות לא נכונות, שגויות או עם ציוד נחות. לשלוח טכנאי לגלות ולטפל בבעיות של תשתיות בבתים, או ליד הבתים ובדרך לבתים, זה מאוד יקר, איטי וגם מעצבן את הלקוחות. אצלנו, אין דבר כזה וגם טכנאי ללא כל הכשרה, לא יכול לעשות טעויות בהתקנת הציוד שלנו, בגלל שבנינו זאת כך, עם שרידות מכסימלית, כדי למנוע בעיות בתחזוקה, לאורך שנים רבות". 

פרנק (אבנר) טוביאנה (Franck Tobiana), (בתפרנק טוביאנהמונה משמאל), מנהל מוצרי סיבים, MMC: "אנו מספקים פתרונות לצרכי מולטימדיה ופס רחב לספקי התקשורת בכל רחבי העולם, בישראל דרך חברת קומי כבלס. אנו חלק מקבוצת TKH ההולנדית הענקית, חברה, שמשקיעה 19% מהמחזור שלה במו"פ, כדי שנהיה בחזית הידע העולמי.

בצרפת אנו מס' 1 בתחום פריסת פתרונות כבלים ומולטימדיה בכל רחבי המדינה לציבור הרחב ולעסקים. 

התחום החזק ביותר אצלנו כיום הוא תחום ה"בית החכם", ה"בניינים החכמים" ו"ערים חכמות". אנו מספקים את כל הפתרונות של תשתיות פס רחב ומולטימדיה להתפתחויות הללו. כיום, כולם מעוניינים בתשתיות היכולות להעביר וידיאו ברמת 4K ואנו כבר מוכנים עם פתרונות ל-8K, על גבי תשתיות כבלים מכל סוג בהתקנות מקומיות. הכבל הנמכר ביותר כיום על ידנו הוא מסוג Cat6A, כאשר יש לנו פתרונות חדישים ביותר עד וכולל רמת Cat8. 

הכיוון של השוק בתחום שלנו הוא: Unified Infrustructure, "תשתית אחודה" לכל צורך. אנו מכנים זאת בשם: xTTx, תשתית לכל, החל ממתח נמוך דרך אינטרנט כולל הזנת חשמל.

התשתיות החדשות הללו בתפיסת xTTx מעבירות על כבל אחד ממש הכל: IoT, מוצרי מתח נמוך, וידיאו וטלוויזיה, Data, שירותי קול וטלפוניה, מערכות אזעקה, אינטרנט, שליטה ובקרה ועוד.

כל מה ומי שדורש להעביר ביטים של מידע לכל צורך, ניתן הכל להעביר את הביטים הללו על כבל יחיד, ללא הצורך שהיה עד היום, לסלול לכל מערכת רשת נפרדת של תשתיות חיווט וכבלים בבתים ובעסקים. זו התפתחות מאוד חשובה לשוק ואנו מפיצים את הבשורה החשובה הזו ללקוחותינו". 

בתמונה: רוני וולובלסקי, מנכ"ל טלרון טלקומוניקציה, חבר מזכירות ארגון יועצי מערכות תקשורת בישראל - אימ"ת (מימין), עם צוות הנהלת SMBIT. 
SMBIT



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים