Telecom News - למעלה משנה להתפוצצות עמוס 6 - עדיין אין מתווה מוסכם לבניית עמוס 8

למעלה משנה להתפוצצות עמוס 6 - עדיין אין מתווה מוסכם לבניית עמוס 8

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> למעלה משנה להתפוצצות עמוס 6 - עדיין אין מתווה מוסכם לבניית עמוס 8
למעלה משנה להתפוצצות עמוס 6 - עדיין אין מתווה מוסכם לבניית עמוס 8
מאת: מערכת Telecom News, 25.12.17, 22:12לוויין
 
עוד תוצאה אומללה של פעילות מנכ"ל משרד התקשורת בנבצרות שלמה פילבר ושל יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ד"ר יפעת בן-חי שגב. בספק אם תוך 4 שנים יעמוד עמוס 8. האם ישראל תישאר עם לוויינים זרים בלבד? הסכנה רחוקה מלחלוף. עדכונים בתחתית הידיעה
 
ועדת המשנה לנושא החלל בוועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת קיימה היום דיון בנושא 'לווייני תקשורת בישראל – סטטוס'.
 
ח"כ יואב קיש, יו"ר ועדת המשנה: "ביקשנו לקיים דיון המשך בעקבות מצב לווייני התקשורת של ישראל. קיימנו דיון לפני מספר חודשים ואנו מבקשים להבין היכן הדברים עומדים". 
 
פרץ וזאן, מנכ"ל משרד המדע והטכנולוגיה: "הוועדה הציבורית, שהוקמה במשרד המדע לאחר התפוצצות לוויין עמוס 6 קבעה, שהיצרן והמפעיל צריכים להיות ישראלים. אין כרגע לווייני תקשורת נוספים בפיתוח בתעשייה האווירית, תחום הפיתוח נמצא בסכנה ממשית והוא משליך על מכלול פעילויות התקשורת בישראל. הוועדה מצאה, שלווייני התקשורת מהווים צורך לאומי. 
 
עפ"י ממצאי הוועדה, הלוויינים עמוס 3 ו-4 יהיו פעילים עד לשנים 2025 ו-2028.  עמוס 7 הפעיל הוא לוויין זר, שהוחכר ובעוד שנתיים ישוגר לוויין נוסף - עמוס 17, שנרכש והוא תוצרת בואינג. את עמוס 17 צפויה לשגר חברת  ספייס איקס, שהייתה אמונה על שיגור עמוס 6.
 
מתקיימים דיונים מתקדמים למימון בניית עמוס 8 ע"י התעשייה האווירית, יש סיכום של מנכ"ל משרד האוצר לגבי המימון מצד משרדי הממשלה. נשארה סוגיה של מי מקבל את כספי הביטוח של עמוס 6. עמוס 8 אמור להיכנס תוך 4 שנים במקום עמוס 7. לעמדתנו, החלטת הממשלה תתגבש בתקופה הקרובה. לצד כך פרק הזמן מסיום עבודת הוועדה עד למימוש המסקנות הוא ארוך מידי, צריך להתפשר גם בנושא הביטוח".
 
ח"כ קיש: "האם הוצג למשרדים, שאנו בפיגור וכבר היינו צריכים להתחיל לעבוד על עמוס 8?".
 
מיכל גלברט, אגף התקציבים, משרד האוצר: "המצב ידוע לנו ולכן אנו מתכוונים להביא את זה לממשלה יחד עם התקציב ב-11 בינואר".
 
ח"כ קיש: "11 בינואר זו ההכנה לקריאה ראשונה לתקציב 19 והשינויים בתקציב 18. עדיין זה יצטרך להגיע למליאה, לכנסת, זה לא נגמר בינואר. במקרה הכי מוקדם יעבור התקציב במרץ".
 
גלברט: "זה נכון, יש אלטרנטיבה לבצע שינוי בתקציב 2018, קרי לבצע השקעה תחת הפחתה של תקציב אחר. אפשר להעביר את זה כהחלטת ממשלה".
 
פרופ' איציק בן ישראל, יו"ר סוכנות החלל הישראלית: "קיבלנו נתונים מהתעשייה האווירית. למיטב הבנתנו, הכספים מספיקים אך לא ניתן לומר, שסוכם עם התעשייה האווירית וחברת חלל. להבנתנו זה יהיה כך. נוסף כסף ממשרד המדע, האוצר והביטחון".
 
ח"כ אורי מקלב, יו"ר ועדת המדע: "אנו רואים חשיבות בכל נושא הלוויינות בישראל. היינו נחשונים בתחום הזה ואט אט מעניין ערכי זה הפך לכלכלי בלבד. לא יכול להיות, שנושא עם השלכות רבות ומשמעותיות כל כך במדינה, שמצבה הביטחוני לא יציב, יוצב בידיים זרות. כסף לא צריך להיות המניע היחיד כאן. אנו עומדים מן הצד בעוד בעולם מקדמים את הנושא ללא לאות. אנשים מובילים עזבו את המדינה ולא יחזרו".
 
ינון בן צור, משרד רה"מ: "עשינו תהליך שלם כדי להתכנס להצעת מחליטים. אנו לא נוהגים להביא הצעה כזו כאשר היא לא סגורה מבחינה תקציבית. גיבשנו מתווה, שאנו חושבים, שהוא יכול לעבוד. כל פעם צצו בעיות אחרות. אנו מאמינים, שבסופו של תהליך, נוכל לסגור זאת".
 
עפר דורון, מנהל מבט חלל, התעשייה אווירית: "למרות המצב השקענו תקציב נכבד מאוד בתחום גם השנה אך בישראל מתנהלים מאוד לאט. אני שמח, שסוכם על תקציב, אך מנגד אני עדיין שומע, שיש חוסר הסכמות, בקצב הנוכחי התהליך יעלה עוד הרבה כסף מעבר למה שתוכנן, חכירת עמוס 7 עולה הרבה מאוד כסף.
 
אנו מחזיקים צוות גדול, שעולה הרבה כסף. איבדנו חלק גדול מהמהנדסים כולל בכירים בשל חוסר הוודאות בנושא. החברות הזרות צובאות בפתחים בתקווה לקחת את השלל הזה, בתקווה להשאיר את ישראל עם לוויינים זרים בלבד. הסכנה רחוקה מלחלוף".
 
דוד פולק, נשיא ומנכ"ל, חלל תקשורת: "המצב רחוק ממה שמדווח כאן לוועדה. מתנהלים בלעדינו, עוד לא סיימנו לאפיין את הלוויין הדרוש. אין סיכוי, שתוך 4 שנים יעמוד עמוס 8. הלו"ז בתעשייה האווירית ארוך משמעותית. אנו החברה היחידה, שהיא בעלים ומפעילה של לווייני תקשורת בישראל. השקענו יותר מ-2 מיליארד ₪ בתעשייה האווירית וצריך להחזיר את הכסף למשקיעים.
 
אנו מחכירים את עמוס 7 בעלות של 22 מיליון דולרים בשנה, זה היה מהלך בזק למזעור נזקים. בלי הפעולות שלנו אין נקודות שמיים לטובת לוויינים למדינת ישראל ומדינה לא יכולה לפעול בלעדיהן. המניה שלנו נחתכה בחצי בעקבות התפוצצות עמוס 6, עסקת חיינו בוטלה עם פייסבוק. ברגע שזה קרה נחתכה ב-190 מיליון דולרים הצעה לרכוש אותנו".

פרופ' איציק בן ישראל: "הוועדה ממליצה, שמדינת ישראל תכריז על תחום התקשורת כתחום לאומי, שחייבים להעמיד בו את המינימום והוא לוויין אחת ל-4 שנים. זה העיקר. אם ידחה לנו בקצת או נוסיף 10 מיליון זה שולי".
 
ח"כ יואב קיש: "אני מאוכזב, שהגענו לנקודה הזו שנה פלוס אחרי התפוצצות עמוס 6. יש משבר לאומי. קיימנו דיון והוקמה ועדה אך אין מתווה ותוכנית שאושרה ויצאה לפועל.
 
זו נקודת כשל, שלא הצלחנו לפתור אותה. אני אומר את זה לממשלה ולנו כוועדה. תקלה קשה. זה נבע מהתנהלות איטית, מורכבות הגופים, לוחות זמנים, בעיות התקצוב. נעשה דיון לקראת סוף חודש ינואר. אני מקווה, שנהייה אחרי החלטת הממשלה ושיהיה לנו שיח סביב הסכמה על מתווה, כספים, ביטוח, כל זה צריך להיסגר תוך חודש.

תהייה טעות קשה להיגרר למרץ. אני קורא לכל הגופים הרלוונטיי. משרד האוצר אתם גורם מפתח. אם לא יהיה סיכום אבוא בטענות אליכם. אם יש הסכמות למתווה, שיוצגו במתווה תקציב מתוקן לשנים 18 ו-19, אני רוצה פתרון גם לתזרים. תעשייה אווירית - תצטרכו להבין, שלא כל מבוקשכם יתקבל. אם התקציב יובא אני מבקש מכל הצדדים לראות תקצוב, מתווה, שהעסק יוצא לדרך, לא שוב לוחות זמנים".
 
הערת מערכת:
ועדת הכנסת הנכבדה מבזבזת את זמנה בהתעסקות בתוצאה אומללה של מצב, שכלל לא מטופל על ידה, ולכן אי אפשר יהיה לתקן את הבעיה בלי הלאמה של חברת "חלל תקשורת". את המצב האומל הזה יצרו במו ידיהם מנכ"ל משרד התקשורת בנבצרות (שלמה פילבר), ביחד עם יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן-חי שגב. אם לא יפתרו את הכאוס הבלתי חוקי, שהשניים הללו יצרו בשוק התקשורת הישראלי, חבל על כל שקל מכספי משלמי המיסים, שיושקע בכיוון, שהוועדה חותרת אליו כעת. פירוט נוסף של הנושא מצוי בסדרת הכתבות הארוכה, שפרסמנו בעניין זה: ישנו פתגם האומר: " טיפשים לומדים מטעויות של עצמם, חכמים לומדים מטעויות של אחרים". איך היינו מגדירים את מי שלא לומד אפילו מהטעויות של עצמו, על אחת כמה וכמה מהטעויות של אחרים? נדמה, שוועדת המשנה לנושא החלל בוועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת, אמורה להשיב לעצמה על השאלה הזו. 

עדכון 24.1.18: הוועדה הנכבדה של הכנסת עדיין "מסתובבת סביב עצמה" ללא כל כיוון, ומוצאת אשמים בכל פינה, חוץ מאת עצמה. להלן פרוטוקול הדיון הטרי בנושא:
הכנסת, ועדת המדע והטכנולוגיה, ועדת המשנה לנושא החלל, הודעה לעיתונות, 21.1.2018
גויס פחות ממחצית הסכום הדרוש לבניית עמוס 8: "המדינה החליטה להשמיד את ענף לווייני התקשורת"
 
בדיון מעקב לעניין עתיד לווייני התקשורת בישראל, עלה כי המדינה הצליחה לגייס פחות ממחצית הסכום הדרוש לבניית ותפעול עמוס 8 וכי הפערים מובילים לכך שחכירת הלוויין הזר עמוס 7 תוארך בעלות של עשרות מיליונים, מה שצפוי להוביל לגניזת הפרויקט שהוגדר כ'צורך לאומי'
 
יו"ר ועדת המשנה, ח"כ יואב קיש: "יש שבועיים לסגור את המתווה ואני לא רואה את זה קורה, הצורך הלאומי יישאר על הנייר". התעשייה האווירית: "הפערים גדולים מידי, פסע מסוף הדרך"

ועדת המשנה לנושא החלל שבוועדת המדע והטכנולוגיה קיימה היום (ד') דיון בנושא 'לווייני תקשורת בישראל – סטטוס'.
יו"ר ועדת המשנה, ח"כ יואב קיש פתח את הדיון: "אנחנו דנים בנושא לצערי כבר שנה וחצי, מאז פיצוץ הלוויין עמוס 6. אנחנו פה לראות איך תעשיית לווייני התקשורת בישראל ממשיכה קדימה".

פרץ וזאן, מנכ"ל משרד המדע והטכנולוגיה: "נכון להיום קיים פער משמעותי בין התעשייה לתקציב המוקצה, יש הסכמה לגבי החלוקה היחסית בין המשרדים ואנחנו מוכנים להוסיף מצד משרד המדע סכום נוסף אך זה מותנה בכך שגם האוצר ישלים את החלק היחסי שלו. גם התעשייה וחברת חלל יצטרכו להתכווץ ולהציע מחיר ריאלי יותר. נכון להיום אין התחייבות של כל הגורמים לייצור עמוס 8, ניתן עוד להציל את הפרויקט במידה וכל הגורמים יקבלו את ההחלטות הנכונות. יש לנו חודש לשם כך, עד סוף פברואר, אז עוד נוכל לאייש את הנקודות הנדרשות בזמן, אחרת נפספס את המטרה של ייצור ותפעול ישראלי".

אבי בלסברגר, מנהל סוכנות החלל הישראלית: "הלו"ז פה קריטי, בין היתר לשמירת נקודות השמיים במועד, החול בשעון אוזל".

מיכל גלברט, משרד האוצר: "הסכום שהוקצב הוא 14 מיליון ש"ח ממשרד האוצר, כל סכום מעבר לכך יכולים משרדים אחרים להשתתף. זה אמור לכסות את הסכום עם חלוקה פרופורציונאלית בין הגורמים והנחה שהפיצויים על עמוס 6 מחולקים פרופורציונאלית בין הגורמים".

עפר דורון, מנהל מבת חלל, התעשייה האווירית: "הוועדה שמינה משרד המדע שמה המלצות ברורות עם הסכום הנדרש - 70 מיליון ₪ בשנה, אני מבין שיש מתחת למחצית מהסכום שהומלץ וזה הפער, מה עוד שבמסגרת התקציב הזה בונים לקבל כספים מביטוח שלא קיים. 14 מיליון ועוד טיפה ממשרד המדע זה לא מספיק, הפערים גדולים מידי ולצערי נראה לי שאנחנו פסע מסוף הדרך. חלל תקשורת חוכרת לוויין חלופי בכסף רב, מישהו יצטרך לשלם את הארכת החוזה וזה לא יתכנס בקצב הזה".

גיל לוטן, סמנכ"ל חלל תקשורת: "מתוך 4 לוויינים שהובלנו זה המקרה הראשון שהממשלה משתתפת פעילה בהובלת התהליך, זה מחייב לאפשר לחברה לגייס הון בתנאים מתאימים לה ולשוק ההון. לא ברור לנו למה הסכומים הקטנים יחסית לא מוסכמים ומוסדרים על ידי המדינה. יש פער משמעותי בין המוצע לעלויות. לוויין הביניים החל לעבוד בפברואר 17, החכירה הראשונה היא ל-4 שנים עד פברואר 21. תחילת ההפעלה מבחינתנו צריכה להיות לא יאוחר ממועד זה, אנחנו במצב שדי כתוב על הקיר שלא נעמוד ונצטרך להאריך את החכירה, יש לזה משמעות של 23 מיליון דולר לשנה או כ-12 מיליון לחצי שנה".

דורון: "יש צורך ב-4 שנים לבנייה כולל זמן תקלות, המשמעות היא שכדי לשגר עד פברואר 2021, צריך לסכם עד סוף החודש הבא".

ח"כ קיש: "כל חודש שעובר המשמעות שלו היא כספית וזה הורג את הסיפור. לחלל תקשורת יש גבול לסבלנות, היא לא תסכים לספוג עוד 23 מיליון דולר. פברואר חודש קריטי. אני שומע את אמירת האוצר ואת משרד המדע, אני פונה לכל משרדי הממשלה, בסוף הכסף מהביטוח יתחלק כמו שהוא שאמור להתחלק, בואו שימו קודם את הכסף לפרויקט הבא לפי ההתחייבות, שמחתי לשמוע שיש אחוזי פעילות של המשרדים בנוגע לעמוס 8 וזה צריך להוביל את המהלך. זה הפער מול הצורך הלאומי, אני מבקש גם מחברת חלל והתעשייה האווירית להתגמש ולהתקרב מול מהלך מתכנס של משרדי הממשלה להביא את התהליך הזה לסגירה, בלי מאמץ שלכם זה לא ייסגר, תצמצמו את הפערים עד כמה שניתן".

יו"ר ועדת המשנה סיכם את הדיון: "אני לא רואה פתרון כרגע. למרות שזה צורך לאומי, המדינה החליטה להשמיד את ענף לווייני התקשורת בחלל באופן מודע. אופתע אם יהיה פתרון תוך שבועיים, עם התפוצצות עמוס 6 התפוצצה גם תעשיית לווייניי התקשורת בישראל. משרדי הממשלה, חלל תקשורת והתעשייה האווירית צריכים בשבועיים הקרובים לסגור את המתווה הזה, לתפיסתי זה לא יקרה, אשמח לקבל הודעה שאתם רוצים להציג את המתווה ואכנס את הוועדה, אני לא רואה את זה כרגע. נראה שהצורך הלאומי יישאר על הנייר".

עדכון 3.9.18, 21:30: 
 
 

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים