Telecom News - חקירת מ"י בפרשת תיק 4000 עברה במהירות לשלבי המעצרים והחקירות

חקירת מ"י בפרשת תיק 4000 עברה במהירות לשלבי המעצרים והחקירות

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חקירת מ"י בפרשת תיק 4000 עברה במהירות לשלבי המעצרים והחקירות
רק צו איסור פרסום מונע מאתנו לפרסם את השמות של הבכירים, שנעצרו הבוקר ע"י משטרת ישראל בתיאום עם הרשות לניירות ערך והפרקליטות. המשטרה מעוניינת "להמם" את השחקנים בעלילה הזו. אבל לא בטוח, שהם "ידברו" כרגע. הסבר מלא ב"מורה הנבוכים" לפרשה החדשה הזו, שפרסמנו אמש. עדכונים שוטפים בסוף הכתבה. חשיפת שמות העצורים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 18.2.18, 09:00

לא צריך להיות נביא גדול כדי להבין מה המשטרה עושה במה שמכונה "תיק 4000". למי שלא מבין על מה מדובר, אז הוא מוזמן לקרא בעיון את המאמר: "מורה נבוכים" בפרשת "תיק 4000": מי עוד צפוי להיחקר ומה עדיין לא נחקר.

רוב המידע, שמפורסם בכלי התקשורת, הוא שגוי, מפני שכלי התקשורת מערבבים את לוחות הזמנים של הפרשה הזו ואינם מבינים את השלבים של ההתפתחות שלה, מ-2009 ועד עצם היום הזה.

היות וכרגע אינני יכול לפרסם את שמות החשודים, שנעצרו ע"י המשטרה הבוקר (אני מניח ששמותיהם יפורסמו מחר, בכל מקרה כל מי שקרוב לפרשה יודע במה מדובר), העניין הזה רץ ברשתות חברתיות וכל מי שיחפש ימצא את השמות...

למיטב הערכתי ולאור מה שאני מכיר את האנשים הללו, הם כרגע "לא ידברו" (כלומר: לא יהפכו ל"עדי מדינה" כנגד הקשר, שאותו המשטרה מחפשת כרגע - ביבי-אלוביץ'). ייתכן ובהמשך תמונת המצב הזו תשתנה לאור הראיות שתיאספנה ומידת התסבוכת שכל אחד מהנחקרים ירגיש על עצמו.

המטרה של המשטרה ברורה: "להמם" את החשודים (גם ב"שליפתם" מהמיטה לעיני בני משפחותיהם ב-6 בבוקר וזריקתם לתאי מעצר), ולנסות לאתר "עד מדינה" מבינהם, או מהמעגלים הקרובים אליהם. אלו טקטיקות החקירה הקבועות של המשטרה, שעובדות המון על הפסיכולוגיה של הנחקרים, תוך הפעלת טקטיקות חקירה מגוונות עליהם, ששונות מטקטיקות החקירה של הרשות לניירות ערך, שעובדת וחוקרת בעיקר על בסיס מסמכים ואמצעים טכניים (ניתוחי Big-Data, האזנות סתר בסיוע יחידת הסיגינט של המשטרה, הפעלת מקורות \ סוכנים, מעקבים וחקירה פרונטלית בגישה הקלאסית). 

כפי שהבטחנו אמש, נדווח לכם בעת שתהיינה התפתחויות ממשיות. ההתפתחות מהבוקר מחזקת (לעניות דעתי) את הניתוח, שבו קראתי ויותר מפעם אחת לשר התקשורת איוב קרא (ומזמן) למנות מנכ"ל קבוע וראוי ("עובד ציבור" ולא "עובד על הציבור") למשרד התקשורת, כדי "לנקות את השולחן" במשרד הבעייתי הזה, שפועל גם כיום מחוץ למסגרת של איזה חוק ונורמה ציבורית הגיונית. חשיפות נוספות על הנעשה במשרד תפורסמנה כבר הערב, לאחר ביצוע כמה אימותים למידע הזורם אלינו. 

עדכון 18.2.18, 09:30: בזק (כאן) דיווחה הבוקר לרשות לניירות ערך ולבורסה כי "בהודעה משותפת לתקשורת, שהוצאה הבוקר ע"י הרשות ומשטרת ישראל, נמסר כי נוכח ראיות, שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת חקירתה, שהעלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה הבוקר חקירה משותפת חדשה של חוקרי הרשות והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, במסגרתה נעצרו מספר חשודים, ביניהם נושאי משרה בכירים בקבוצת בזק. על כל פרט נוסף מפרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום". "נכון למועד דיווח זה אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות מהות החקירה ונסיבותיה".

מטעמו של ראש הממשלה ביבי נתניהו נמסר בתגובה: "עוד טענה שקרית נגד ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה לא פעל לטובת אלוביץ' ובזק, לא עבור סיקור חיובי ולא עבור שום דבר אחר. בעוד שטענה כוזבת זו זוכה לכותרות ענק בתקשורת, כמעט שאין אזכור בתקשורת לפעולתם של עשרות חברי כנסת לטובת החוק לסגירת עיתון ישראל היום, תמורת סיקור אוהד ומלטף מנוני מוזס. איזו צביעות". 

עדכון 18.2.18, 13:00: שם ראשון מבין העצורים מהבוקר שבידי להב 433 של מ"י נחשף מעשלמה פילברצמו (בתמונה משמאל). עורך דינו של מנכ"ל משרד התקשורת המושעה, עו"ד שלמה פילבר - שכבר נעצר ונחקר בפרשה הראשונה, ואף הושעה מתפקידו בעקבות החקירה - אישר הבוקר בגלי צה"ל כי שלמה פילבר הוא בין העצורים הבוקר. עו"ד דרור ארד-איילון אמר עוד כי "לפילבר אין מה לתרום לחקירה". 

אגב, הוא (העו"ד של שלמה פילבר) די צודק (כרגע). זאת, משום שאת ההחלטה הכי משמעותית עבור קבוצת בזק, שחתום עליה רוה"מ ושר התקשורת דאז ביבי נתניהו, החלטה על אישור המיזוג הכלכלי בין בזק ל-YES, שזו אולי "התמורה" הכי משמעותית לשאול אלוביץ', ההחלטה הזו ניתנה ב-2015 (כאן). זאת, על פי החלטות והמלצות של מועצת הכבלים והלוויין בראשותה של ד"ר יפעת בן חי-שגב. שלמה פילבר לא היה מעורב ישירות בהחלטות הללו, אלא באמצעות נציגיו (למעשה נציגי השר והממשלה) במועצת הכבלים והלוויין באותה עת: שמילה מימון ותמי לשם, שטרם נחקרו בפרשה זו. עוד על התסבוכת הזו ב"מורה נבוכים" לפרשה.

לעומת זאת, שלמה פילבר "שקוע עד צוואר" באין סוף פרשיות אחרות, שחלקן כלל לא נוגע ישירות לבזק-YES, חלקן מישמעתיות וחלקן על גבול הפלילי או חשודות בפלילים. הפרשה הכי בולטת, שחשפנו בפני קוראינו (את רוב הפרשיות טרם חשפנו מטעמים מובנים), הייתה הניסיון שלו "לתפור מכרז" לקידום משמעותי של העוזרת שלו דאז (עדי קאהן גונן), לתפקיד סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת. חשפנו את הפרשה הזו בזמן אמת והצלחנו לטרפד אותה לפני שעברה לשלב המימוש. פרשה חמורה נוספת שחשפנו הן ההחלטה וההטבה, שהוא קיבל על דעת עצמו, בנוגע ל"שעות הפתיחה של מוקדי חברות הסלולר". בפרשה זו קראנו במפורש לחקירה פלילית, שכן כל הראיות בעניין זה גלויות ומדברות בעד עצמן והוצגו יותר מפעם אחת ע"י סיני ליבל

בלי כל קשר ישיר (ואולי כן), היום הודחה מזכירת דירקטוריון בזק ויועמ"ש מטה הקבוצה (עו"ד לינור יוכמן) מתפקידה והועברה לתפקיד נחות יותר בבזק, בטענה, שביצעה האזנת סתר לבכירים בחברה... "שמח" גם בתוך בזק. להלן הודעת בזק לבורסה: "חדל לכהן-נושא משרה-יועמ"ש מטה, מזכירת קבוצה וממונה על אכיפה - לינור יוכלמן, בנסיבות. לפי מיטב ידיעת התאגיד הפרישה: כרוכה בנסיבות שיש להביאן לידיעת המחזיקים בני"ע של התאגיד.
להלן פרטים ביחס לנסיבות סיום הכהונה כנושאת משרה בחברה:
בחודש ינואר 2018 ביצעה החברה בדיקה פנימית, באמצעות המבקר הפנימי ומנהל אגף בטחון ותפקידים מיוחדים בחברה, ממנה עלה החשד כי העובדת האזינה לדיונים המתקיימים בחדר הישיבות של דירקטוריון החברה אשר אסור היה לה להיות חשופה אליהם. הבדיקה נערכה ביחס לתקופה שלאחר יום 1.11.17.
בהליכי שימוע בהם ניתנה לעובדת הזדמנות להגיב לאמור, ואשר התנהלו בפני ועדה של הדירקטוריון שהוסמכה לשם כך ("הוועדה"), העלתה העובדת את גרסתה והסתייגויותיה בקשר למה שיוחס לה.
לאחר ששקלה הוועדה המיוחדת את מכלול טענות העובדת והשיקולים הרלוונטיים, הוועדה סברה שהחשדות שהועלו כלפי העובדת ותגובתה אליהם אינם מאפשרים את הישארותה בתפקידה כיום. לפיכך, החליטה הוועדה להעביר את העובדת לתפקיד אחר בחברה שאינו תפקיד של נושא משרה ואשר אינו כרוך בייעוץ משפטי או בנושא אכיפה.
"התפקיד שממשיך למלא בתאגיד: כפופה למנהל פעילות אסטרטגית ופיתוח עסקי".

אגב, לא עברו כמה שעות מאז פוטרה מזכירת חברת בזק, עו"ד לינור יוכלמן, לאחר שנתפסה מאזינה לדיונים בדירקטורין והחברה מינתה מזכירת חברה חדשה וממונה על האכיפה: עו"ד שלי ביינהורן. שלי הייתה סגניתה של לינור. 

בנוסף, בזק דיווחה לבורסה (כאן), על תביעה נוספת של בעלי מניות כנגדה, בגין "הסכם שומת המס", שהחברה ביצעה עם מס הכנסה, הסכם, שנועד לדבריהם, להיטיב רק עם בעלי השליטה בחברה (קרי: שאול אלוביץ'). 

עדכון 18.2.18, 17:00: חמשת החשודים שנעצרו הבוקר (יום ראשון 18.2) לחקירה בפרשת "תיק 4000" מובאים בשעה זו לבית משפט השלום בתל אביב, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם בשמונה ימים. בין החשודים בכירים בבזק ומקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחד העצורים, יועץ קרוב לראש הממשלה (לשעבר), חשוד בקבלת שוחד ושיבוש הליכי משפט.

עדכון 18.2.18, 19:00"מטעמו של ראש הממשלה נמסר:
עוד חקירת סרק בלחץ התקשורת. מסע הצייד התקשורתי נמשך במלא עוזו. אחרי שיצא האוויר מ-1000 ו-2000 ואחרי שמתברר שאין בכלל אוויר ב-3000, התקשורת יצרה לחץ כביר לייצר בלון חדש - 4000. גם ממנו יצא כל האוויר. 
משרד המשפטים הבהיר בדו״ח מבקר המדינה ביחס לבזק: ״רה״מ לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת... לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן היה להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת, וככזו שעשויה להיות נעוצה בפגם של ניגוד עניינים".
לכן מדובר בבועה מלאכותית שגם היא תתפוצץ".

עדכון 18.2.18, 20:00: שניים מ"אנשי סודו" של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשלחו הערב (ראשון) בהחלטת בית המשפט בת"א למעצר עד יום חמישי הקרוב, לאחר שנעצרו הבוקר במסגרת חקירת "תיק 4000". בנוסף אליהם, הוארך ב-5 ימים מעצרם של בכיר (כלומר: בכירה) בבזק ושתי דמויות מסביבתו הקרובה של שאול אלוביץ', שנעצרו הבוקר אף הם, יחד עם שני בכירים נוספים בחברה. כך, שסך הנחקרים היום כחשודים (במשטרה וברשות לניירות ערך) הוא 7 (ולא 5 כפי שהודלף בבוקר). 
לאחד משני "אנשי הסוד" מיוחסות עבירות של לקיחת שוחד ושיבוש הליכי חקירה. "מקורבו" השני של רה"מ חשוד בלקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, עבירות על חוק ניירות ערך ושיבושי הליכי חקירה. "הבכיר" בבזק חשוד במתן שוחד, בהלבנת הון, בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בעבירות ניירות ערך ובעבירות מנהלים ועובדים בתאגיד.

עדכון 19.2.18, 15:00: יועץ התקשורת של רוה"מ ניר חפץ הוא בין העצורים בתיק 4000.

עדכון 19.2.18, 23:59: עם סיום תוקפו של צו איסור הפרסום, להלן שמות העצורים (למי שעדיין לא יודע מכל ההדלפות ברשת):

אלה המכונים "מקורבים לרוה"מ":
  • שלמה פילבר, מי שהיה מנכ"ל משרד התקשורת.
  • ניר חפץ, מי שהיה יועץ התקשורת של רוה"מ.
אלה המכונים "בכירים בבזק":
  • שאול אלוביץ' - הבעלים של הקבוצה ויו"ר הדירקטוריון.
  • איריס אלביץ' (אשתו של שאול).
  • אור אלוביץ' (בנו של שאול).
  • סטלה הנדלר - מנכ"לית בזק.
  • עמיקם שורר - דירקטור בקבוצה ולמעשה "יד ימינו" של שאול אלוביץ'
תגובות הנחקרים (מפי עורכי דינם):

סנגורו של שלמה פילבר, עו"ד יובל נחמני, טען כי פילבר כבר נחקר בנוגע לחשדות אלה בעבר: "פילבר הוא עובד הציבור היחיד, שנחקר בפרשה בגלגולה הראשון. הטענה היתה, שהוא סטה מהשורה בכך, שנתן הקלות לבזק, אבל פילבר טען, שכשבוחנים את ההחלטות שלו באופן מהותי, הרשות אינה מצליחה להצביע על חוסר התאמה או ענייניות". בהערת מערכת נעיר, שהפעם החדשות נגד שלמה פילבר שונות, כעת הוא חשוד, בין היתר, בלקיחת שוחד ושיבוש הליכי משפט, חשדות, שלא היו בחקירת הפרשה הקודמת בעניינו (ראה "מורה נבוכים").

סנגורו של שאול אלוביץ', עו"ד ז'ק חן, מסר בתגובה: "שאול אלוביץ' מכחיש בכל תוקף את החשדות נגדו. אנו מציעים להתאזר בסבלנות ולא למהר להסיק מסקנות. אנו סמוכים ובטוחים, שכשהדברים יתבהרו, יהיה ניתן להיווכח שלא עבר כל עבירה".

סנגורו של ניר חפץ, עו"ד ירון קוסטליץ, מסר בתגובה: "חפץ זומן למתן עדות פתוחה (שלא באזהרה) רק לפני כחודש וחצי ברשות לניירות ערך, והשיב על כל השאלות שנשאל. לפי ההלכה הפסוקה, גם כשאין ודאות ביחס לסטטוס הנחקר, מן הראוי להבהיר לנחקר, שהאפשרות שייהפך לחשוד קיימת. כך לא נעשה בענייננו ע"י הרשות החוקרת, ולעניין זה יש משמעות רבה לעניין המשך חקירתו של חפץ. מכל מקום, אני משוכנע, שבסיומה של החקירה יתברר כי חפץ אינו חשוד, והוא ישוב לעיסוקיו".

סנגורו של עמיקם שורר, עו"ד איתן מעוז, מסר בתגובה: "שורר פעל בתפקידיו השונים באמות מידה מקצועיות לחלוטין כמתבקש מהנושאים, שבהם טיפל מעת לעת. הניסיון לחבר בדיעבד בינו לבין אירועים אחרים, שעליהם אנו שומעים ביומיים האחרונים מאולץ מאוד ואינו מתיישב עם העובדות".

סנגוריה של סטלה הנדלר, עוה"ד נתי שמחוני ואסף קליין ממשרד HFN, מסרו בתגובה: "הנדלר משתפת פעולה באופן מלא בחקירתה וכופרת בחשדות המיוחסים לה כלל ועיקר. אנו סבורים, שניתן והיה צריך להימנע ממעצרה, ואנו תקווה, שחירותה לא תישלל מעבר לכך. הנדלר בטוחה בחפותה המלאה, וכי בוא העת יוחלט על סגירת התיק נגדה".

מטעמה של איריס אלוביץ' נמסר כי: "אין שחר לטענות נגד גב' אלוביץ ואנו משוכנעים, שכך יתברר".

מטעמו של אור אלוביץ' נמסר כי: "קיימות טענות עובדתיות ומשפטיות כבדות משקל, שיש בהן כדי לשמוט כל בסיס לחשד בעניינו של אור אלוביץ'. אין לנו ספק, שזאת צריכה להיות מסקנת רשויות החקירה בהקדם".

עדכון 20.2.18, 08:30: להלן הודעת דוברות משותפת לרשות לניירות ערך ולמשטרת ישראל:
"הודעה משותפת לרשות ניירות ערך ולמשטרת ישראל (אח"מ)
נוכח ראיות, שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת פרשת בזק, שהעלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה ביום ראשון, ה-18.2.2018, חקירה גלויה משותפת של חוקרי רשות ניירות ערך והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, במסגרתה נעצרו מספר חשודים בהם נושאי משרה בכירה בקבוצת בזק, בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות והשחיתות הציבורית.
 
החקירה הגלויה בתיק בזק החלה במהלך חודש יוני 2017 לאחר חקירה סמויה של מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר של רשות ניירות ערך. במהלך החקירה נבדק חשד לביצוע עבירות פליליות ובכלל זה עבירות דיווח, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים בתאגיד ועבירות שיבוש מהלכי משפט.

במסגרת חקירה סבוכה זו, נחקרו מספר פרשיות הנוגעות להתנהלות חשודה של גורמים בכירים בחברות בזק, יס וחלל וכן של מספר עובדי מדינה הקשורים מתוקף תפקידם בממשקי עבודה מול חברת בזק. בתוך כך, חקירה חדשה זו, היא הסתעפות נוספת בתיק בזק כתוצאה מראיות שעלו במסגרת חקירת הרשות.
 
במסגרת החקירה הצטברו חשדות ביחס לעבירות מתחום טוהר המידות, המרמה, חוק איסור הלבנת הון וחוק ניירות ערך, שהתבצעו לאורך זמן, בתכיפות ובשיטתיות במסגרת מערכות יחסים, שהתקיימו בין נושאי משרה בקבוצת בזק לבין עובדי ציבור ומקורביהם וכן חשודים נוספים.
 
עוד עולה מחומר הראיות החשד, שמספר מן החשודים המעורבים פעלו באופן בוטה כדי לשבש הליכי חקירה ולהקשות על מלאכת איסוף הראיות בחקירה.
 
בתום חקירה סמויה ומאומצת נעצרו ביום א', ה-18.2.2018, והובאו לחקירה משותפת במשרדי להב 433 וברשות ניירות ערך החשודים הבאים:
  1.  שאול אלוביץ – כיהן במהלך התקופה הרלוונטית לחקירה כיו"ר דירקטוריון ובעל השליטה בחברת בזק, כיו"ר דירקטוריון חברת יס וכן כנושא משרה בחברות ציבוריות ופרטיות נוספות. מעצרו הוארך עד ליום חמישי, ה-22.2.2018.
  2. איריס אלוביץ – רעייתו של שאול אלוביץ. מעצרה הוארך עד ליום חמישי, ה-22.2.2018.
  3. אור אלוביץ – בנו של שאול אלוביץ אשר כיהן במועדים הרלוונטיים לחקירה כדירקטור בחברות בזק ויס וכן כנושא משרה בחברות נוספות הקשורות לאשכול החברות שנמצאו בשליטת אביו במהלך התקופה הרלוונטית. מעצרו הוארך עד ליום חמישי, ה-22.2.2018.
  4. ניר חפץ – שימש בתקופה הרלוונטית כיועץ תקשורת. מעצרו הוארך עד ליום חמישי, ה-22.2.2018.
  5. שלמה פילבר – כיהן בתקופה הרלוונטית כמנכ"ל משרד התקשורת, מושעה מתפקידו מאז יולי 2017. מעצרו הוארך עד ליום חמישי, ה-22.2.2018.
  6. סטלה הנדלר – כיהנה כמנכ"לית בזק במהלך התקופה הרלוונטית לחקירה. מעצרה הוארך עד ליום רביעי, ה-21.2.2018.
  7. עמיקם שורר – כיהן כמנהל הפיתוח העסקי ונושא משרה בכירה בקבוצת בזק במהלך התקופה הרלוונטית. מעצרו הוארך עד ליום רביעי, ה-21.2.2018.
בנוסף, נחקרו ברשות ניירות ערך ובלהב 433 במשותף שורה של עדים נוספים, עובדי ציבור בעבר ובהווה, אנשי תקשורת וגורמים מן המגזר הפרטי והעסקי.
 
החקירה המשותפת נמצאת בעיצומה ומתנהלת בליווי פרקליטת מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה ובהנחייתם של פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה".

עדכון 20.2.18, 09:00: על פי חשיפה של כלכליסט: "בית ההשקעות פסגות: להדיח את אלוביץ' מתפקיד יו"ר בזק לצמיתות. בית ההשקעות, המחזיק כאחוז ממניות החברה, תובע מהדירקטוריון להפוך את דוד גרנות ליו"ר קבוע. בין הנימוקים: הוא יתרום לביטול ההפרדה המבנית." לדרישה של פסגות יהיו השלכות על חופש הפעולה של נתי סיידוף בבזק (נתי סיידוף מארה"ב הוא אחד המובילים בהצעות הרכישה של קבוצת בזק), אם איש העסקים הזה אכן ירכוש בסופו של דבר את השליטה בחברה.

עדכון 20.2.18, 09:05: המסחר במניות בזק והחברות במעלה הפירמידה של קבוצת בזק (בי קומיוניקיישנס, אינטרנט גולד - קווי זהב) הופסק זמנית, לפי הודעת החברות לבורסה. פרטים נוספים יפורסמו בהמשך. [ציטוט]: "מן החברות נמסר כי בכוונתן לפרסם דיווח מיידי בקשר עם חקירת רשות ניירות ערך והמשטרה. המסחר בניירות הערך של החברות יפתח לאחר פרסום הדיווח".

עדכון 20.2.18, 10:00: הודעת קבוצת בזק לבורסה (בהמשך לידיעה הקודמת, ולקראת חידוש המסחר במניות החברות בבורסה): "בהמשך לדיווח המיידי של החברה מיום 18.2.18 בנושא חקירת רשות ניירות ערך ומשטרת ישראל, מודיעה החברה כי על פי פרסומים בעיתונות ולמיטב ידיעתה, ביום 18.2.18 הוארך מעצרם של מר שאול אלוביץ, דירקטור ובעל שליטה בחברה, ומר אור אלוביץ, דירקטור בחברה עד ליום 22.2.18 ושל גב' סטלה הנדלר, מנכ"ל החברה, ומר עמיקם שורר, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצה, עד ליום 21.2.18. 
מהחלטת בית המשפט בעניין עולה כי נושאי המשרה לעיל חשודים ביחד עם אחרים בעבירות של קבלת דבר במרמה, עבירות מנהלים, שיבוש מהלכי משפט, שוחד, עבירות לפי חוק ניירות ערך, מרמה והפרת אמונים בתאגיד וחלקם גם בעבירות על פי חוק איסור הלבנת הון".

עדכון 20.2.18, 10:30: על פי הידוע לנו כעת, גם אלי קמיר נעצר בפרשה זו. מי זה? ראו כאן

תשומת לב כי לפי יומן הפגישות של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר, הוא נפגש ביום 19/8/14 עם קמיר, אלא שהפגישה עם הלוביסט המקושר הנ"ל לא נערכה במשרד התקשורת כמקובל, אלא בבית קפה סמוך ל"מגדל שלום". מאחר ובאותה עת אבי ברגר לא צפה שתהיה דרישה לפי "חוק חופש המידע" לחשוף את יומני הפגישות שקיים (ולא צפה שתהיינה חקירות שנוגעות לעניינים הללו), הוא לא רשם את הפגישה ביומן אך קיים אותה הרחק מעיני סגל המשרד. מעניין במה עסקה הפגישה הזו ולא פחות מעניין מדוע היא נערכה בבית קפה ולא במשרדים? המשך יבוא... 

בנוסף, אלי קמיר שימש בעבר כיועץ חיצוני של קבוצת בזק מול משרד התקשורת בענייני רגולציה. הוא נשכר על ידי בעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ'. משרדו קיבל תשלום קבוע של 40 אלף דולרים בתוספת מע"מ בחודש. שותפו של קמיר בחברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה "קמיר בכיר" הוא ישראל בכר, המחזיק על פי רשם החברות 35% מהחברה. בכר הוא מקורבו של מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, שנחקר בפרשה בחשד לביצוע עבירות מרמה ועוד שלל עבירות. רשות ני"ע המליצה כבר להעמיד לדין את פילבר, שעל פי החשד קידם את האינטרסים העסקיים של בזק במסגרת תפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת. כאמור, פילבר כעת עצור על בסיס חשדות חדשים, שטרם פרסמנו, מטעמים מובנים. 

עדכון 13:20: למרות בקשות החוקרים, מעצרו של קמיר לא הוארך והוא נשלח למעצר בית בביתו שבסביון. המשטרה הודיעה בדיון כי בכוונתה להגיש ערר על החלטת השחרור. בבית משפט מחוזי תא" התקבל ערעור המשטרה ואלי קמיר נשלח למעצר ל- 6 ימים, עד יום א' הקרוב. 

עדכון 20.2.18, 12:00: הסתעפות ב"תיק 4000": על פי פרסומים שונים (שטרם אומתו), ניר חפץ (שכרגע עצור) הציע לכאורה לשופטת לשעבר הילה גרסטל מינוי תמורת סגירת חקירה נגד שרה נתניהו. על פי החשד, איש קשר המחובר לשני הצדדים (אלי קמיר) התבקש על ידי יועץ התקשורת (ניר חפץ) להעביר את ההצעה לשופטת הבכירה, במהלך המירוץ לתפקיד היועמ"ש. אנשים שהיו באותה עת בקשר עם השופטת מספרים שהיתה מזועזעת עד עמקי נשמתה מההצעה הזו. 

מטעמו של ראש הממשלה ביבי נתניהו נמסר בתגובה: "ניר חפץ מעולם לא הציע את ההצעה ההזויה הזאת בפני ראש הממשלה ורעייתו, הוא מעולם לא נתבקש על ידם להציע הצעה כזאת, ואיננו מאמינים שחפץ אפילו העלה דבר כזה על דעתו. תכף יאשימו את הזוג נתניהו גם ברצח ארלוזורוב".

הודעת דוברות משטרת ישראל בפרשה זו:
"במענה לפניות הרינו למסור כי  לבקשת משטרת ישראל, הורה היום ביהמ"ש לצמצם את  צו איסור הפרסום שהיה מוטל עד כה בעניין תיק חקירה 1270.

במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל כנגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, פתחה אתמול היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 בחקירה גלויה בתום תקופה של פעילות סמויה.

משטרת ישראל עצרה הבוקר אתמול שני חשודים בתום חקירה סמויה ומאומצת במהלכה נבדק חשד לביצוע עבירות פליליות ובכלל זה עבירות מתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית. 

במסגרת החקירה הצטברו חשדות ביחס לעבירות כאמור, אשר התבצעו בשלהי שנת 2015, עת נעשתה פנייה לעובדת ציבור בכירה בהצעה לסייע לקדם את מינויה למשרת היועמ"ש לממשלה, ובכך להטות את הליך הבחירה לטובת המועמדת, לכאורה בתמורה להבטחה עתידית מצד המועמדת לגבי החלטה עתידית שלה בפרשה פלילית מסויימת, שבה היה לחשודים עניין.

עפ"י הראיות שנאספו עד כה, פנייה זו למועמדת לא צלחה בסופו של דבר. 

החקירה נמצאת בעיצומה ומתנהלת בליווי פרקליטת מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה. 
במסגרת החקירה, ניגבו גירסאות המעורבים . 
המועמדת מסרה עדות פתוחה לגבי השתלשלות הדברים. 

שני החשודים נחקרו באזהרה בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות ושחיתות ציבורית. בשלב זה הוחלט לבקש להאריך את מעצר החשודים לצורך המשך החקירה.

משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים."
 

עדכון 20.2.18, 15:15: מ"מ מנכ"ל משרד התקשמילה מימוןשורת, שמילה מימון, (בתמונה משמאל), העיד היום ביחידת 433 במשטרה. העדות עסקה בתיק 4000. הוא עסק רבות בנושאים הקשורים בבזק.
 פרשנות וגילויים נוספים בעניינו - בקרוב. 

כל השבוע החולף מימון שמילה נעדר מהמשרד ללא הסבר והשמועות מתרוצצות "לאן הוא נעלם". חלק מהעובדים קישרו זאת לפציעה של ב"יום כיף" אותה חשפנו כאן וחלק סברו שהוא בחקירות או נערך לחקירות. ואכן - זו בדיוק הסיבה. 

עדכון 21.2.18, 08:00: אמש חתם שלמה פילבר על הסכם "עד המדינה" עם הפרקליטות, שבמסגרתו הוסכם כי הוא יזכה לחסינות מפני העמדתו לדין פלילי בפרשת בזק, וכי כל ההליכים נגדו יועברו למסלול המשמעתי. הוסכם כי נגד פילבר ייפתח הליך בביה"ד המשמעתי של עובדי המדינה, הוא יודה בעבירות המשמעתיות שייוחסו לו ויורחק מהשירות הציבורי לצמיתות. לאחר החתימה, כבר אתמול, החל פילבר למסור עדות במשטרה, ובין היתר החל לתאר את מעורבותו של רה"מ בנימין נתניהו בקידום האינטרסים של חברת בזק במשרד התקשורת.

בנוסף, מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר ועמיקם שורר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבזק, יישארו במעצר ל-6 ימים נוספים, על פי החלטת בית המשפט בת"א מהיום. 

עדכון 21.2.18, 18:00: ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בתגובה על הפרסומים אודות עדותו של "עד המדינה" שלמה (מומו) פילבר בעניינו, שלפיו הוא קיבל הוראות מפורשות מנתניהו לעזור לקבוצת בזק: "לא היה ולא נברא". 

עדכון 22.2.18, 08:00: מעצרו של "עד המדינה" שלמה פילבר הוארך בהסכמה בין הצדדים ב-15 יום, שבהם יספק את גרסתו לחוקרים של להב 433 במשטרת ישראל (וכמובן גם לחוקרי הרשות ניירות הערך).

עדכון 22.2.18, 17:00:  מעצרו של יועץ ראש הממשלה לשעבר, ניר חפץ, הוארך עד ליום ראשון הקרוב. חפץ חשוד שיחד עם היועץ האסטרטגי אלי קמיר, הציע לשופטת(בדימוס) הילה גרסטל את תפקיד היועצת המשפטית לממשלה בתמורה לסגירת התיק נגד שרה נתניהו ב"פרשת המעונות". נציגת רשות ניירות ערך מסרה בדיון הארכת מעצרו של ניר חפץ, כי הוא לא משתף פעולה ושותק בחקירותיו.

בית משפט השלום נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה של איריס אלוביץ' עד ליום שני הקרוב. קודם לכן האריך בית המשפט גם את מעצרו של בעלה, שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, עד ליום שני הקרוב.

עדכון 22.2.18, 18:50: יממה לאחר שנחשף בטלקום ניוז דבר הפגישה של אבי ברגר עם אלי קמיר בבית קפה מחוץ למשרד, זומן אבי ברגר למסור עדות בלהב 433. קשור? נגלה זאת בהמשך החשיפות שלנו...

עדכון 23.2.18, 15:00: בעיצומה של החקירה, נושי חברת יורוקום שבשליטת שאול אלוביץ' אישרו (ביום ה', 22.2.18) את מכירת השליטה בה לנתי סיידוף מארה"ב. החברה הגישה היום (יום ו', 23.2.18) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בקשה לאשר את המכירה. הבקשה הוגשה על דעת המשקיפים שמונו לה בידי הבנקים שהם הנושים העיקריים שלה. כך שדי בקרוב, נתי סיידוף (לאחר שיצלח את כל האישורים הרגולטוריים והמשפטיים הנדרשים לעסקה הזו), יהיה הבעלים של קבוצת בזק במקום שאול אלוביץ'. בעברית פשוטה ועממית אפשר לומר שראשי משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין "שעמלו" לטובת שאול אלוביץ' "יצאו פראיירים", בכך כשהתאמצו עבורו. הוא הרוויח בגדול והם רק הפסידו...

עדכון 25.2.18, 16:00: שאול, אור ואורנה אלוביץ' התפטרו מדירקטוריון בזק. זאת אחרי שהבוקר (א') הוחלט להשעות את השלושה עקב מעצרם בפרשת בזק, ואחרי מסע לחצים של בעלי המניות.

עדכון 25.2.18, 19:30: 5 ימי מעצר לאלי קמיר. השופטת: "תשתית ראייתית חמורה בתיק 4000". קמיר נחשד עד עתה במעורבות בפרשת ניר חפץ והשופטת (בדימוס) גרסטל. היום נחקר גם בהקשר לפרשת בזק - "תיק 4000".

עדכון 26.2.18, 15:0: איריס ואור אלוביץ', מנכ"לית בזק סטלה הנדלר והבכיר בבזק (סמנכ"ל פיתוח ויד ימינו של שאול אלוביץ') עמיקם שורר שוחררו ללא דיון במסגרת "תיק 4000". עמיקם שורר שוחרר למעצר בית של 5 ימים. בית המשפט שחרר למעצר בית בן עשרה ימים את איריס אלוביץ', רעייתו של בעלי בזק שאול אלוביץ'. עוד קודם לכן שוחרר בנה אור. לאחר מכן שוחררה מנכ"לית בזק סטלה הנדלר גם כן למעצר בית. על אלוביץ' והנדלר הוטלו גם צו עיכוב יציאה מהארץ לחצי שנה והפקדת דרכוניהן בבית המשפט. איריס אלוביץ' הורחקה ממשרדי קבוצת בזק ל-45 יום, והנדלר תורחק למשך 30 יום. 

עדכון 26.2.18, 19:00: בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם של בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', יועץ משפחת נתניהו לשעבר ניר חפץ והיועץ האסטרטגי אלי קמיר. מעצרם של אלוביץ' וחפץ הוארך עד ליום ראשון הבא, מעצרו של קמיר הוארך עד ליום רביעי הקרוב.

עדכון 26.2.18: כעת שמנו לב, כי אבי ברגר (מי שהיה מנכ"ל משרד התקשורת), נפגש ביחידות עם סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק כעת בנבצרות), ביום 19.2.15 (בשעה 12.15) לפגישה שהוגדרה פגישה אישית (פ/א) להבדיל מפגישת עבודה (פ/ע). איזו סיבה יש למנכ"ל משרד התקשורת להפגש ביחידות לפגישה אישית עם מנכ"לית של גוף מפוקח דוגמת בזק? שאלה טובה. 

עדכון 26.2.18, 23:00: מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר בתגובה לטענות הפרקליטות, כי שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, קיבל לכאורה סכומי שוחד הנאמדים בכמיליארד שקלים כי "האמת לא מפריעה למסע ההכפשה נגד ראש הממשלה. מיום ליום מנפחים את המספרים: בהתחלה עשרות מיליונים, אחר כך מאות מיליונים, היום מיליארד ומחר טריליון. אבל סופה של האמת לנצח והאוויר החם יצא גם מהבלון הזה - כי לא היה כלום". עוד נמסר כל החלטותיו של נתניהו "התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המקצוע, ועדות מקצועיות והייעוץ המשפטי".
בהערת אגב נציין, שכדאי שרוה"מ שיסתכל על הכתבה כאן. בהערת אגב נוספת, נציין שאת החשבון של מיליארד ש"ח כבר חישבנו לפני יותר משנה. אגב, למיטב הערכתנו ולאור כל הבדיקות שערכנו בשנה האחרונה, זה הרבה יותר, בחשבון סופי הגענו לכ-3 מיליארד ש"ח, מלבד עוד כ- 16 מיליארד ש"ח של "ריווחיות עודפת" של בזק.. כסף קטן... . 

עדכון 29.2.18: בבית המשפט המחוזי בת"א נדחה ערעורם של שאול אלוביץ’ וניר חפץ. יישארו במעצר לפחות עד יום ראשון הקרוב. במהלך הדיון הפנתה הפרקליטות לראשונה את הזרקור לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו: “מדובר בפרשה מאוד חמורה של חשד של מתן ולקיחת שוחד, במתן סיקור “אוהד”, אומר במילה  עדינה, כי המילה סיקור אוהד מחטיאה את המציאות, רתימת אתר מוביל לצורך סיקור מיטיב  ועריכה, תמורת הטבות רגולטוריות מטעם משרד התקשורת, שר התקשורת, מנכ”ל משרד התקשורת, ששווין עבור יורוקום בין 201 מיליון ₪ במזומן ועד כמיליארד ₪ כולל תמורות מותנות בעסקה”, אמרה עו”ד יהודית תירוש, מנהלת  מחלקת מיסוי וניירות ערך בפרקליטות המדינה.

תירוש התייחסה לערעורם של חפץ ואלוביץ’ על מעצרם ואמרה: “הנגע השחיתותי הוא נגע שיש להוקיע אותו. בית המשפט ראה את הפרשה ואמר אחרי שהוא בחן את הראיות שיש כאן פרשה מאוד מאוד חמורה. יש אינטרס אמתי וציבורי למצות את הדין. יש חשד אמתי למעשי שיבוש חוזרים מצד החשודים”. בהמשך לדחיית הערעור ככל הנראה יערערו פרקליטי חפץ ואלוביץ’ על החלטה זו לעליון (יבקשו רשות ערעור, לא ברור מה סיכוייהם לקבל היענות של העליון להתערבות בהליך שנבחן כבר ע"י 3 שופטים).

אלוביץ’ עצור מזה 11 ימים, אדם בן 69 שלא חש בטוב ותנאי המעצר שלו קשים ובית המשפט לא נתן לזה שום משקל, לתנאים הקשים ולעובדה שתנאי המעצר מנוצלים באופן כזה שנועד לשבור את רוחו ולגרום לו להודות במה שלא אמר. הבאנו בפני בית  משפט קמא דברים שאמרו לו בחקירות, דברים מאוד קשים שהדעת לא סובלת ובית המשפט לא יכול לעמוד ולומר ראיתי ואין מה לעשות”, אמר עו”ד ז’ק חן, סניגורו של אלוביץ’.

“תנאי המעצר קשים לעוררים. אכן, אין להקל ראש בכליאת אדם בתנאי מעצר, תוך שלילת חירותו, בה בעת שהוא נתון לחקירה מאומצת וללחצים מכל עבר. עיינתי במסמכים שהציגה לפני המשיבה ונוכחתי לדעת כי העורר נבדק על ידי רופא ולשני העוררים סופקו תנאי מחייה בסיסיים”, הגיב השופט לטענות אלו.

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי: “אין שחר” לטענות נגדו בפרשת בזק. על פי ההודעה שנמסרה אמש “כל החלטותיו” של נתניהו, “התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המיקצוע”.

עדכון 28.2.18: יועץ התקשורת אלי קמיר שוחרר למעצר בית. יום אחרי שבית המשפט המחוזי בתל אביב קבע ששני חשודים מרכזיים בפרשה - אלוביץ' וחפץ - יישארו במעצר, החליט בית משפט השלום בעיר לשחרר למעצר בית למשך שבוע את יועץ התקשורת שחשוד בתיווך לשוחד בשתי פרשות נפרדות.

עדכון 2.3.18: בכיר נוסף נחקר הבוקר באזהרה: כנראה מדובר באיתן צפריר (כאן וכאן). אולם, הוא היה "פיון קטן" שאיש "לא שם עליו קצוץ" במשרד או בכלל. הוא היה בלשכה של השר כמינוי פוליטי, יש עליו כתבות רבות בתחום הפוליטי - טלוויזיוני, למשל איך קפץ ל"רשת" כמעט בלי צינון.... זה מה שכתבתי עליו ב-10.6.15: איתן צפריר ראה עצמו מועמד לתפקיד המנכ"ל, כשלא קיבל את התפקיד [פילבר קיבל], עשה נכון והחליט לפרוש....

להערכתי, ייתכן ושפילבר "לכלך" עליו (במסגרת עדויותיו כ"עד מדינה"), בנוגע לזמן שהתמודד מולו על ליבו של ביבי, כדי לקבל את תפקיד המנכ"ל. אפשרות אחרת היא שאבי ברגר "לכלך" עליו בעדותו, כדי להתנקם בו על פיטוריו הטלפוניים המפתיעים (ע"י ביבי), מכיוון שצפריר היה "השופר" של נתניהו במשרד באותה עת. להערכתי ומתוך היכרות את הסיפורים הללו, זה הכל שטויות. בניגוד לעו"ד שלמה פילבר, עו"ד איתן צפריר היה זהיר וכמעט ולא עשה כלום, מלבד להעביר ניירות מצד לצד, בלי "טביעות אצבע" משל עצמו. בקיצור: "פיון קטן" שלמיטב ידיעתי לא החליט מאומה בשום נושא. אולי החוקרים מצפים ממנו ש"ימכור להם מידע" על ביבי והחלטותיו. בספק אם יספק משהו מעניין, כי איש לא ייחס לו בזמנו חשיבות מיוחדת, גם לא ביבי. נמתין ונראה מה שמתפתח - גם בעניינו. 

עדכון 2.3.18, 22:00: בתום חקירת בני הזוג נתניהו נמסר מהמשטרה ומרשות ניירות ערך כי "ראש הממשלה ורעייתו נחקרו במשך כמה שעות, במסגרת חקירה המתנהלת בלהב 433 וברשות ניירות ערך. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

עדכון 4.3.18: עם תום חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ביום שישי האחרון, יועץ התקשורת (לשעבר) ומקרובו של בנימין נתניהו, ניר חפץ ובעלי בזק שאול אלוביץ' שוחררו היום (ראשון) ממעצר. כך החליט שופט המעצרים עלאא מסארווה בבבית משפט השלום בתל אביב. השניים נדרשו להפקיד 50 אלף ש"ח כערבות לשחרורם, הפקדת דרכוניהם כנגד צו איסור יציאה מהארץ וערבות אישית כל אחד וגם של ערבות נוספת של צד ג' על 100 אלף ש"ח כל אחד. על שניהם נאסר להתראיין לתקשורת ובכלל. על חפץ נאסר להגיע למשרדי ממשלה למשך 54 יום ונאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה למשך 90 יום. על שאול אלוביץ' נאסר להגיע למשרדי בזק למשך 45 יום. 

עדכון 5.3.18, 16:00: דרמה גדולה בעקבות חתימת הסכםניר חפץ עד המדינה עם ניר חפץ (בתמונה משמאל). במסגרת הסכם עד המדינה, שעליו חתם יועצו לשעבר של ראש הממשלה, ניר חפץ, הוא לא יישלח למאסר ולא יידרש לשלם קנס.

ככל הנראה (מה שיכול להיות התכנית החדשה של הפרקליטות והמשטרה), שלמה פילבר "יקבור" את צמרת בזק. ניר חפץ אולי "יקבור" את בני הזוג נתניהו, שכן לו יש כנראה ראיות (ולא רק עדות בע"פ, כמו אצל פילבר), וע"ס ראיות אפשריות, כנראה, המשטרה הסכימה לתנאיו. כנראה, שעדותו של חפץ צפויה להימשך כ-3 שבועות, שבמהלכן הוא ישהה במתקן חשאי. נראה, שבעקבות עדות חפץ:

ראש הממשלה צפוי להיחקר שוב גם בתיקים 1000 ו-2000. רעייתו שרה צפויה להיחקר או להעיד בתיק 1000.

מסביבתו של ראש הממשלה נתניהו נמסר: "כשיש משהו לא צריך אפילו עד מדינה אחד. וכשאין, גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המירוץ הבלתי פוסק אחרי עדי מדינה הוא ההוכחה הטובה ביותר שאין כלום - ולא יהיה כלום".

עדכון 21.10.20איתמר לוין מ-News1 פרסם כאן (כותרת בלבד): "המדינה שינתה את עילת סגירת תיק 1270 נגד חפץ, (להעדר אשמה). 
התיק עסק באפשרות של השפעה פסולה על גרסטל. הפרקליטות: תנאי מעצרו וחקירתו של חפץ היו הוגנים. העבירה להגנה תכתובות על טיפולו של נתניהו בענייני בזק."

עדכון 23.12.20: בעקבות הודעת הפרקליטות, פורסם כאן ב"מעריב" (כותרת בלבד): ""הפרקליטות סגרה את התיק נגד היועץ האסטרטגי אלי קמיר.
קמיר שימש כיועץ אסטרטגי לקבוצת בזק וההחלטה התקבלה לאחר שכל הגופים שחקרו את הפרשה קבעו כי לא נפל כל רבב בהתנהלותו המקצועית."
צרות בטלפוניה



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים