Telecom News - מדוע התפטר סגן מנהל אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת?

מדוע התפטר סגן מנהל אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מדוע התפטר סגן מנהל אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת?
הכישלון החמור של משרד התקשורת בתחום הפיקוח והאכיפה אמור להוביל לחקירה כנגד ראשי המשרד ולפיטורי ראש האגף, המנכ"ל ועוד כמה בכירים במשרד. איש בשוק התקשורת "לא סופר ממטר" את המשרד והגענו למצב סופני של "איש הישר בעיניו ייעשה". עדכונים בסוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 23.5.19, 10:55איתן כסיף

לפני כ-10 ימים החליטה חברת הוט, שאין צורך באישורים של משרד התקשורת ובציות לכתוב בחוק, בתקנות וברישיונה, כי ממילא איש בשוק התקשורת "לא סופר ממטר" את משרד התקשורת, ויצאה במבצע של 500 מגה (כאן).

מה שמוכיח, שיש תחרות בתחום הקווי, ולא מ-IBC, שמייד נחזור ל"ישראבלוף" הפלילי, לכאורה, הזה של IBC, בחסות צמרת משרד התקשורת. למחסום העיקרי לתחרות בשוק התקשורת קוראים בשמות דוגמת: נתי כהן, שמילה מימון, עו"ד דנה נויפלד וד"ר עופר רז-דרור.

כשאיתן כסיף (בתמונה משמאל), נכנס במרץ 2018 לתפקיד סמנכ"ל בכיר באגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד, עוד סברתי (בתמימותי), שאולי הוא יצליח להרים את אגף הפיקוח והאכיפה במשרד התקשורת מהקרשים, אחרי שהאגף הזה נפל וחוסל מאז 2011 (מאז ששמילה מימון "הוצנח" לתפקיד סמנכ"ל פיקוח ואכיפה, ע"י ידידו דאז - עדן בר טל).

אולם, המציאות העגומה עלתה על כל דימיון.

האגף הזה צלל יותר עמוק באוקינוס. מתברר, שלכאוס של שוק התקשורת - אין תחתית

חברות התקשורת מכבדות ופוחדות רק מ"הרשות להגנת הצרכן" (כאן), כי ברשות הזו פועלים כמו שרואים בסרט "הבלתי משוחדים". פשוט פועלים רק על פי חוק ולטובת האינטרסים של הציבור. זהו. היחידה הנמרצת הזו במשרד הכלכלה, פשוט הבינה ודי מזמן, שיש "ואקום בשוק התקשורת" ותפסה את המקום של אגף הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת בהגנה על הצרכנים של עולם התקשורת (כ-9 מיליון צרכנים).

גם גופים ממשלתיים אחרים (דוגמת הרשות לתחרות והמשרד לשיוויון חברתי) נגסו חזק בסמכויות של משרד התקשורת, כשראו שיש "ואקום" ואי תפקוד מתמשך של המשרד הזה. 

זה היה רקע מתאים לשאלה הבאה, ששלחתי לצמרת משרד התקשורת בהקשר לסגן של איתן כסיף:
"מדוע שי רטר (שוב) עזב את תפקידו, אחרי שהוא פחות משנה בתפקיד?".

תגובת משרד התקשורת: "מדובר בפרטים אישים. לא נגיב לנושא".

כלומר, נשארנו בלי תשובה. שקיפות היא הדבר האחרון המעניין את ראשי משרד התקשורת.

שי רטר, איש מקצוע מהמדרגה הראשונה (בתמונה משמאל), הוא גם "עד מפשי רטרתח", שלא נחקר ב"תיק 4000" (הסברים כאן וכאן).

זאת, משום שגורמי האכיפה, לא היו מעוניינים (ועדיין לא מעוניינים) להגיע לחקר האמת ב"תיק 4000". כל מה שמעניין אותם זה, לכאורה, להפיל את נתניהו מכסאו.

ההדלפות, הספינים והשקרים - הם חלק מהשיטה האנטי דמוקרטית והלא חוקית הזו (כאן), שנולדה בישראל וטרם חוסלה ולא ברור כיצד ניתן לחסלה, אם בכלל. 

הכל מתחיל ונגמר בנורמות של שוק התקשורת. כעת אנו חיים בנורמות של הפקר ו"רפובליקת בננות", כש"לא סופרים את הציבור ממטר" (סופרים רק את בעלי ומנהלי חברות התקשורת), מה שכבר הוזכר בספר שופטים בתנ"ך: בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה. 

כל מה שאיתן כסיף עשה בתקופה שהוא בתפקיד, נראה שזה למוטט יותר עמוק את תחום תלונות הציבור למשרד התקשורת (כאן), ולהטיל על חברות התקשורת קנסות על מעשים, שנעשו (אולי) לפני 3 שנים (פירוט נוסף בנספח כאן למטה), רק כדי שלעובדי האגף יישמר "שכר העידוד". זאת, בזמן שהכאוס חוגג בכל פינה בשוק התקשורת, ממש מתחת לאפו של זה שלא רוצה לראות את הכאוס הזה ולכן אמור לפנות את כסאו, כמה שיותר מהר, לאדם שכן מבין מה מהות התפקיד הזה לפי החוק והתקנות. 

אלה מקצת ממחדלי הפיקוח והאכיפה הקיימים בשוק התקשורת בשנה האחרונה (על IBC - ראה פסקה נפרדת):
  • עוד לא נרגענו מ"תעלול הסים" של סלקום, והחברה הזו ממשיכה בעוד תעלולים (נחשוף זאת בכתבה רחבה נפרדת), דוגמת "ספאם טלפוני". תביעה כבר הוגשה לבית המשפט (היות ומשרד התקשורת אדיש לחלוטין להפרות חוק ולפגיעה בצרכנים). החברה הזו זוכה לתמיכה ארוכת שנים מצמרת המשרד (כאן) ועוד טוענים (ב"כתב החשדות"), שנתניהו סייע לבזק... 
  • מיליוני מספרי טלפון נחסמים בלחיצת כפתור מרחוק, בניגוד לכל חוק, תקנה ורישיון, ע"י "מאפייה", בחסות צמרת משרד התקשורת (כאן) ועצימת עין מוחלטת של אגף בכיר פיקוח ואכיפה של המשרד. 
  • סלקום ופרטנר מספקות שירותי OTT ללא רישיון, מזמן. הוט מספקת OTT על רשת בזק ללא רישיון ו-YES מספקת OTT גם כן ללא רישיון. 
  • סלקום ופרטנר מספקות שירותי תקשורת מגוונים על סיבים לבתים (FTTH), ללא כל רישיון וללא Open Access, תוך "רמיסת" כל חברות ה-ISP הקטנות ולא רק הקטנות. 
  • סלקום ופרטנר מספקות שירותים ללא רישיון תוך "שדידת" משאבי "עידן +", בניגוד לחוק הנוגע לתחום זה. בכלל, האחריות לאכיפה לפי החוק הזה הוטלה על משרד התקשורת, אגף פיקוח ואכיפה. ניתנו למשרד כלי אכיפה וסמכויות בחוק שעודכן לפני כשנתיים, אולם, זה לא מעניין בכלל את איתן כסיף, שלא עשה מאומה בתחום זה. 
  • גם החוק בתחום הספקטרום (התדרים) עודכן לפני כשנתיים וניתנו כלי אכיפה חדשים ונרחבים למשרד התקשורת. אולם, זה לא מעניין בכלל את איתן כסיף, שלא עשה מאומה בתחום זה. לכן, רשויות מקומיות וגופים נוספים (יש הרבה כאלה בגלל היעדר אכיפה), דוגמת אור יהודה (כאן), מקבלים למשל "היתר קטן" לחיבור בין 2 נקודות בעיר לניסוי קטן, והופכים זאת לרשת תקשורת עירונית מלאה, כולל שירותי אינטרנט מגוונים, בכל רחבי העיר
  • מטילים על בזק קנס ענק, מפוברק כולו, מתחילתו ועד סופו, משקרים בלי למצמץ לשופטת בדימוס ושני עורכי דין מהשורה הראשונה (חברי "הוועדה המייעצת") ובסוף גם מזייפים (לכאורה) את פרוטוקול הדיון, כדי להצדיק את השקרים הללו. את הסיפור המדהים הזה חשפנו כאן וקראנו לחקירה משטרתית דחופה של התופעה המזעזעת הזו. אולם, כנראה הסיסמה "מה שלא ביבי - לא חוקרים" - נכונה גם כאן.  
  • מקימים מערכת של "ישראבלוף" מוחלט בתחום שת"פ האנטנות (שלא קיים במציאות) בין סלקום, גולן טלקום ו-We4G. הסבר מפורט יש בכמה וכמה כתבות, למשל כאן. אולם, זה לא מעניין בכלל את איתן כסיף, שלא עשה מאומה בתחום זה.
  • היעדר "חופש בחירה" בציוד קצה על רשת הוט, בזק ושירותי YES - עדיין נמשך (שנים). אולם, זה לא מעניין בכלל את איתן כסיף, שלא עשה מאומה בתחום זה.
  • הפעלת מוקדי השירות של חברות התקשורת ביום הבחירות לרשויות המקומיות וביום הבחירות לכנסת, הפכה ל"ישאראבלוף" ענק של צפצוף על החוק (כאן). זה לא מעניין בכלל את איתן כסיף, שלא עשה מאומה בתחום זה.
  • יש עוד הרבה. אבל ממילא זה לא מעניין בכלל את איתן כסיף, שלא עושה מאומה, בשום תחום, במסגרת האחריות האישית שלו.
במציאות, יחידת הפיקוח והאכיפה, שזו יחידה ממש לא קטנה במשרד התקשורת, פועלת (אם אפשר לקרוא לזה "פעילות"), עם אפס בקרות פתע אצל החברות המפוקחותאפס שלילות רישיון, אפס ביטול הטבות ויכולות ברישיון, אפס מילוי המטלות הקיימות על היחידה הזו בחוקי התקשורת השונים (מלבד חוק התקשורת) דוגמת: "חוק הפצת שידורים באמצעות תחנות שידור ספרתיות", "פקודת הטלגרף האלחוטי", ובתקנות הבזק (הפיקוח על פעולותיו של בעל רישיון), אפס הפקעת ערבות, אפס התראות, אפס הליכים מנהליים, אפס תיקים פליליים, פשוט אפסכלום מכלוםאפס מוחלט של עשייה, ממרץ 2018 ועד היום.

כמה תיקים נחקרים בשנה באגף הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת?? כמה מהם מובילים לסנקציות (מכל סוג)?? לא ידוע. זה סוד צבאי כמוס... חסמב"ה (ר"ת: חבורת סוד מוחלט בהחלט). כלומראפס אחד ענק של עשייה. רק ספינים ללא כל בסיס חוקי. עצוב ומקומם. 

חוזרים שוב ושוב ל"זירת הפשע", תוך התעלמות מוחלטת מהציבור ונציגיו המוסמכיםנתי כהן בביקור ב-IBC
מנכ"ל משרד התקשורת הקודם (שלמה פילבר, כיום "עד מדינה"), עד הרגע אחרון, שבו הוא נעצר, גם אחרי שנפתחה בדיקת מבקר המדינה, גם אחרי שנפתחה חקירה (של רשות ניירות הערך) וגם אחרי שהחוקרים עצרו את ראשי קבוצת בזק, המשיך לעזור לבזק, בדרכים מאוד מוזרות, מתעלם לחלוטין מכל האזהרות.

בדיוק כך נוהג כיום, נתי כהן, (בתמונת יח"צ משמאל שפורסמה מטעם משרד התקשורת, עם יו"ר IBC), שמכהן עדיין כמנכ"ל משרד התקשורת. אבל העזרה הולכת לכיוון הפוך לגמרי, מהעידן של שלמה פילבר, אבל באותן שיטות פסולות ולכאורה פליליות. 

במקום להיפגש עם הציבור ונציגי הציבור המוסמכים, הוא ממשיך לבקר אצל אלה, שההתמחות שלהם היא: "ישראבלוף" על המשרד והציבור (החשיפה האחרונה שלי בנושא זה - כאן). 

משרד התקשורת נכנס ל"מלחמה" בבזק ולטובת סלקום ו-IBC, ושום דבר לא מענייין את ראשי המשרד. הם חושבים (בדיוק כמו שלמה פילבר בזמנו), ש"קליקת הפרקליטים" תציל אותם מחקירה.

פרטים נוספים על השערורייה החמורה ביותר הזו, שאני מכנה בשם "תיק 5000", במבחר לדוגמה של כמה כתבות חשיפה בתחום הזה: כאן, כאןכאן, כאן, כאן, כאן, כאן, כאןכאן וכאן

באתר זה יש מעל ל-300 מאמרים וניתוחים, סביב IBC\אנלימיטד (שכיום גם תש"י היא חלק בלתי נפרד מה"ישראבלוף" הזה). כך, שזה לא יהיה סביר לחזור כאן על כל התחזיות המדויקות, שחזיתי לגבי המיזם הזה, שאני עוקב אחריו מקרוב, כבר יותר מעשור. אבל, את ראשי משרד התקשורת דהיום מעניין רק דבר אחד: "לדפוק את בזק ולעזור לסלקום \ IBC".

לא פלא, שאנו בתחתית הטבלה העולמית, בכל תחום בעולם התקשורת. יש קשר ישיר בין הכאוס של פיקוח ואכיפה לבין ההדרדרות של תשתיות התקשורת בישראל (בהשוואה עולמית).

כישלון ביצוע תכנית העבודה השנתית של משרד התקשורת ל-2018 (כאן), הוא חלק מאותו כאוס וחידלון. 

נספח: הסיפור המוזר של הקנסות על חברות הסלולר
כפי שציינו, כדי לשמור על "שכר העידוד" של עובדי אגף הפיקוח והאכיפה במשרד, איתן כסיף מפעם לפעם מטיל קנסות הזויים על דברים שוליים, על חברות התקשורת (בדגש לעיתים על סלקום, להראות כאילו "אין לה פרוטקציה" במשרד התקשורת), ולאחרונה התעלה על עצמו. הטיל קנסות על משהו, שאולי התרחש לפני 3 שנים, וכעת שלף זאת מהארכיון. 

כל הסיפור הזה נראה לי חשוד מאוד: למה חיכו 3 שנים להטיל קנסות? למה הסתירו שזה הוטל גם על סלקום? מי בכלל הטיל את הקנסות? על פי איזה סעיף בדיוק בחוק \ ברישיון \ בתקנות הקנסות הללו הוטלו? שאלות ללא תשובות!

הקנסות האחרונים (לדוגמה כאן), היו בגין טוענה, שלפני כ-3 שנים (הפרט החשוב הזה, שזה התרחש לפני מעל ל- 3 שנים, לא קיים בהודעה לציבור), חברות הסלולר ביצעו הפרת הוראות הנוגעות להגנה על קטינים מפני אתרים ותכנים פוגעניים באינטרנט.

יש עורכי דין שמיהרו וכבר הגישו תביעה ייצוגית כנגד פלאפון, בזק בינלאומי ועוד 6 חברות תקשורת (כאן), בנושא אי הודעה מספקת ללקוחות בדבר סינון תכנים חינמי. איך ששטות אחת של פקיד בכיר וחסר אחריות ממשרד התקשורת, יכול "לעורר גלים" ולהטריד, גם את המערכת המשפטית, סתם. ממש סתם. 


היות וכל הנושא הזה נראה לי פברוק אחד ענק (מטעמי שמירה על "שכר העידוד" ביחידה עליה ממונה איתן כסיף), שלחתי סדרה לא קטנה של שאלות למשרד התקשורת, שכולן (ללא יוצא מן הכלל) לא נענו. די ברור למה.
ככל שאקבל תגובות, אעדכן בהתאם (אין מה להיות במתח, לא אקבל תגובות. די ברור למה).

הנה ממבחר השאלות ששאלתי בחודש החולף:
1. ב-2.4.19 שלחתי את השאלה הבאה:
"היכן זה פורסם באתר המשרד? https://www.pc.co.il/thenewcom/287931

2. ב- 11.4.19 שלחתי את השאלה הבאה:
"החלטתם להטיל קנס על פלאפון במקום סלקום?"

3. ב-11.4.19 שלחתי את השאלה הבאה:
"מההודעה לא ברור מי הטיל את הקנס: המנכ"ל (שמופיע בהודעה), או סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה??"

4. ב- 16.4.19 שלחתי את השאלה הזו:
"מה עם זה -
היכן זה מצוי באתר המשרד?"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5487067,00.html
https://www.pc.co.il/thenewcom/287931/

5. ב-18.4.19 שלחתי לשר התקשורת ולצמרת המשרד את השאלות הבאות:
"לאחרונה הטיל משרד התקשורת עיצומים כספיים על כמה חברות התקשורת ופרסם 3 הודעות (פלאפון, פרטנר, גולן טלקום והוט מובייל, משום מה חסרה ההודעה לגבי העיצום על סלקום (שפורסמה משום מה ב-2 כלי תקשורת אבל לא באתר משרד התקשורת).
סעיף 37א16 לחוק התקשורת מגדיר כיצד לפרסם הודעה על עיצום כספי ובנוסף 3 ההודעות שפורסמו מעלות כמה שאלות כבדות ביותר:
1. מתי המקרים המתוארים בהודעות התרחשו? לפי תגובת החברות שקיבלתי, זה התרחש לפני כ-3 שנים. זה נראה בלתי סביר להטיל עיצומים כעת על בדיקה של מינהל הפיקוח והאכיפה, שהתרחשה לפני כ-3 שנים.
2. איזה סעיפים בדיוק הפרו החברות? זה לא כתוב בהודעה.
3. מי הטיל את העיצום על החברות? כי בהודעות יש רק את שמו של המנכ"ל, נתי כהן. האם הוא זה שההיטל את העיצומים?
4. מצוין בהודעות ש: "בשל תיקון חוק התקשורת, שנכנס לאחרונה בתוקף, סכומי העיצומים הוכפלו והם עתה מרתיעים יותר". 
הכיצד זה מתיישב עם הטלת עיצום כיום, על מעשים שהתרחשו לפני 3 שנים, בעת שלפני 3 שנים סכומי העיצומים היו שונים לגמרי וגם הסעיפים של האכיפה היו שונים לגמרי?     
5. מועד פרסום העיצומים (ממש לאחר פרסום תוצאות הבחירות) מריח, שיש כאן איזה ספין רצון "ליצור רושם" על שר התקשורת הבא, שכאילו המשרד עוסק "בהגנה על קטינים" (כאשר למשל את "ההגנה על קשישים" לקחה לעצמה הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן...).  
אודה לתגובתכם הדחופה".

כנראה, בעקבות הביזיון המחפיר של הקנסות הללו, שהוטלו על חברות הסלולר (לא ברור ע"י מי), ללא כל סמכות חוקית וללא צורך, החיליט לפתע המשרד ממש היום (כאן), לצאת בשימוע לתיקון רישיונות החברות. כך, שהן תחוייבנה לשלוח למנוייהם, אחת ל-6 חודשים, מסרון/הודעת דואר אלקטרוני, המיידעים ומאפשרים להתחבר לשירות סינון אתרים ותכנים פוגעניים באינטרנט - ללא תשלום. נו באמת. זה מה שהציבור הרחב צריך כעת? למה להטריד כל 6 חודשים את כל הציבור בהודעות ספאם? הגזמתם. 

לשר התקשורת הבא, מצפה המון עבודה. בלי "ניקוי אורוות" כללי, אין כל סיכוי שיצליח. ואת "ניקוי האורוות" יש לבצע ממש בימים הראשונים לתפקידו. אחר כך - זה יהיה בלתי אפשרי. הכוחות השמרניים הנגדיים ו"קליקת הפרקליטים" ואוהדיה - ינצחו, כמו שניצחו בכל השנים האחרונות. 

הטיפול הכושל ברגולציית עולם התקשורת בישראל והטיפול הכושל וחסר האחריות של ראשי משרד התקשורת וגופי הסמך של המשרד בתחום השמירה על האינטרסים הציבוריים וקיום החוק במדינת ישראל (בדגש על חוק התקשורת ותקנותיו), מחזקים את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 

ראוי, שבנוסף להקמת ''רשות תקשורת לאומית'', תוקם גם ''ועדה קבועה בכנסת לענייני תקשורת''. גם בארה''ב יש ועדה בקונגרס לענייני תקשורת. לעניות דעתי, 
יש להוציא את נושא התקשורת מוועדת הכלכלה של הכנסת העמוסה בנושאים כלכליים מגוונים ואינה מסוגלת להתמחות בתחום התקשורת. היקף תחום התקשורת בישראל הוא מעל 20 מיליארד ש''ח והוא טכנולוגי מאד ורווי בנושאי רגולציה המחייבים התמחות מקצועית ייחודית - גם בכנסת ובוועדותיה.

עדכון 23.5.19, 17:00: הופץ נאום של נתי כהן (זהה לנאום של שלמה פילבר מלפני כשנה וחצי), אודות משרד התקשורת וטכנולוגיות עתידיות. הנאום ההזוי נמצא כאן, למתעניינים במסמכים בידיוניים. מסמך של חזון שמתאים ל-1 באפריל, שכבר עבר.


עדכון 27.5.19, 16:30: לפתע עלה באתר משרד התקשורת (כאן) דיווח חדש אודות הקנס שהוטל על גולן טלקום. הפעם ההודעה מנוסחת בדיוק לפי החוק ונראית על פניה נכונה, למעט עובדה אחת שחסרה בה: אין המועד מתי בוצעה פעולת הפיקוח. על פי הדיווחים שכבר פרסמתי, מדובר בפעולת פיקוח שבוצעה לפני כ-3 שנים (!). למעט הנקודה המהותית הזו, הניסוח של ההודעה הוא שיפור שכנראה נובע מכך שהמשרד קורא את הכתובת של Telecom News ומפיק לקחים וזה תהליך מבורך. 

 
CHAOS



 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים