Telecom News - חילופי שרי התקשורת לא השפיעו: ממשיכים להסתיר שחיתות וכאוס בכל תחום!

חילופי שרי התקשורת לא השפיעו: ממשיכים להסתיר שחיתות וכאוס בכל תחום!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חילופי שרי התקשורת לא השפיעו: ממשיכים להסתיר שחיתות וכאוס בכל תחום!
חשיפת עוד 6 פרשיות חמורות (בתחומי זמני מענה במוקדי השירות, קידום נושא אנטנות הסלולר, הטיפול בחברת אייס, בעיות ב-5G בפלאפון, חסימות מספרים ב"קומה הכשרה", ונושא ניגוד עניינים) של הסתרת מסמכים והחלטות ע"י צמרת משרד התקשורת (שר טרי, מנכ"לית), שהחליטה לחסום את המידע, של כל מה שיכול להעיד על שחיתות, לכאורה, בהחלטות ובפעילות. הצורך לנהוג ב"שקיפות מוחלטת" בפעילות המשרד קיבל בשנה החולפת משמעות חדשה. כלומר: להסתיר כל מה שניתן מהציבור. זה לא השתנה כשהשר בני גנץ החליף את יועז הנדל המפוטר על ידו. מי משלם על כך? - רק הציבור. 
מאת: אבי וייס, 3.1.21, 07:00חה"כ בני גנץ

הפרשה החדשה, שאנו חושפים בסדרת הכתבות המזעזעות אודות "תרמית האנטנות" (הפרק הטרי כאן), מצביעה על כך, שה-Deep State ("שלטון הפקידים") ממשיך לנהל ולשלוט במשרד התקשורת וגם בשר התקשורת, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי - בני גנץ, (בתמונה משמאל), שהסתבך מיד עם כניסתו לתפקיד, בפרשה החמורה ביותר הזו, באופן אישי. 

הצטברו על שולחני לא פחות מ- 6 פרשיות חדשות מאז שבני גנץ נכנס לתפקיד שר התקשורת ומאז פרסום הרצף הקודם בסדרה זו, של 4 פרשיות של הסתרת מידע ופעילות של צמרת משרד התקשורת בשירות מלא לטובת האינטרסים של קבוצת סלקום\IBC, חשיפה, שפורסמה על ידי תחת הכותרת: "משרד התקשורת ממשיך להסתיר שחיתות וכאוס במסגרת "מדיניות השקיפות"!". 

במקביל, פורסמו עוד כ-10 פרשיות, כל אחת במאמר נפרד, של קבלת החלטות שגויות ואף לא חוקיות "מתחת לשולחן", נגד האינטרסים של הציבור בכל תחומי העשייה (או אי העשייה) של המשרד, מה שמצביע, ש"אין חדש תחת השמש", שר בא ושר הולך והפקידות הבכירה (כלומר: "הקליקה"), עושה "מה שבראש שלה" ובראש של ראשי קבוצת סלקום\IBC. 

יודגש, ששום מסמך החלטה של השר (המפוטר - יועז הנדל), או המנכ"לית, שהוסתר ונחשף אצלנו בסדרת כתבות זו, לא הועלה לאתר משרד התקשורת. גם לא המסמכים המבוקשים מהשר בני גנץ (או מי מטעמו), בנושאים שיש כאן בכתבה. 

ההסתרה היא המדיניות הקבועה של צמרת המשרד. זו הסתרה בלתי חוקית ונוגדת כל עיקרון של "שקיפות" בפעילות עובדי המדינה ומשרדי הממשלה. מדובר (לכאורה, חזקת החפות חלה כל כולם), ב"הפרת אמונים" בדרגת חומרה יתרה, של צמרת המשרד. 

אגב, 3 התיקים הפליליים, שאושרו כבר ע"י היועמ"ש \ מ"מ פרקליט המדינה למשטרה לחקור בהם, כנגד הצמרת הזו של משרד התקשורת - לא ייעלמו, כך אני מאמין, עם פיטורי השר.


אלו לא עבירות משמעת, שסוגרים אותן, כאשר בעל התפקיד עוזב את השירות הציבורי (דוגמת מה שקרה עם עו"ד דינה זילבר, אחת מ"ראשי הקליקה", שהניעה את צמרת משרד התקשורת "מאחורי הקלעים"). 

כלומר: מעשי השר לשעבר יועז הנדל והמנכ"לית המוצנחת שלו (לירן אבישר בן חורין, בתמלירן אבישר בן חוריןונה משמאל, שמזמן הייתה אמורה לפנות את כסאה וכמה שיותר מהר, ביחד עם המשנה למנכ"לית, שמילה מימון), המשיכו (עד פיטוריו של השר), והמנכ"לית לירן והמשנה שלה - שמילה ממשיכים בכך גם תחת שר התקשורת הטרי הנכנס, בני גנץ, במדיניות הקרויה חסמב"ה (חבורת סוד מוחלט בהחלט).

היא חושבת, ואולי אף בטוחה, כמו השר לשעבר והמפוטר, שהביא אותה לתפקיד, שההסתרה של החלטות ומסמכים על ידה, לא תתגלה ושהם (שניהם: השר לשעבר והיא) לא ישלמו על ההסתרה הבלתי חוקית הזו של החלטות ומסמכים בכמויות הולכות וגוברות. כעת השר בני גנץ אחראי להסתרה ולכאוס הרגולטורי, שמתנהל כעת תחת אחריותו המיניסטריאלית.

כעת,חשיפה של עוד 6 פרשיות של הסתרת מסמכים והחלטות ע"י צמרת משרד התקשורת:

1. פברוק נתונים של "עמידת חברות התקשורת בהוראות על זמני המתנה למוקדים הטלפוניים".
צמרת משרד התקשורת פרסמה (כאן, הפרטים כאן) דו"ח על עמידת חברות התקשורת בהוראות על זמני המתנה למוקדים הטלפוניים.

כמי שמכיר היטב את שיטות הפיברוק והספינים של המשרד, לא התקשיתי בהפרכת השקר הענק הזה, שכמעט כל כלי התקשורת בישראל ביצעו לו Copy & Paste בלי להבין, שמישהו "עובד עליהם בעיניים" ובלי לבדוק את נכונות הפרסום.

המדובר בנתונים, שהחברות סיפקו למשרד התקשורת (לא שהמשרד אסף אותן, בניגוד לנאמר בהודעה), והנתונים הללו שכבו במגרה של משרד התקשורת מעל לשנה, ובשנה הזו חוץ מ"לערבב" את הנתונים כך, שסלקום תצא הכי טוב (ולכן סלקום מפרסמת מודעות ענק בכל כלי התקשורת, שהיא יצאה הכי טוב בבדיקת משרד התקשורת, בדיקה שמעולם לא נערכה), לא נעשה עם הנתונים המפוברקים הללו מאומה ושום הליך פיקוח לא ננקט נגד אלה שהתרשלו (על פי הדיווח העצמי שלהם), במתן שירות לציבור כאמור בחוק, בתקנות ובהוראות הרישיונות של החברות.

לכן, ביום 28.12.20 שלחתי את השאלות הבאות לשר התקשורת בני גנץ, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת חברת בזק בזו הלשון:
"הנדון: נתונים מפוברקים של משרד התקשורת בתחום זמני המענה במוקדים הטלפוניים.
שלום רב,
1. המשרד פרסם (כאן, הנתונים עצמם כאן) הודעת דוברות תחת הכותרת: 'משרד התקשורת מפרסם דו"ח על עמידת חברות התקשורת בהוראות על זמני המתנה למוקדים הטלפוניים'.
הנתונים הועברו לוועדת הכלכלה של הכנסת, כך נכתב בהודעת המשרד, וצוין, שהמשרד הוא זה שבדק את עמידת חברות התקשורת ונכתב [ציטוט]: 'לצד מסמך ריכוז הנתונים הגולמיים אשר הועבר על-ידי המשרד לוועדת הכלכלה ומצורף גם להודעה זו, מצורפים, למען הנוחות בלבד, גרפים מתומצתים על בסיס ניתוח הנתונים שנאספו על-ידי המשרד'.

2. בכל מקום בהודעה כתוב, שהנתונים נאספו ונותחו ע"י משרד התקשורת.

3. אולם, מתברר, שהנתונים נאספו ע"י חברת בזק ועובדו ע"י איתי שוקרון מחטיבת טכנולוגיות ורשת בחברת בזק. אח"כ רוכזו במשרד ועברו "טיפול". 

4. הנתונים הללו היו זמינים ביום 11.12.19 והוחבאו במשרד התקשורת מעל לשנה.

5. יש חשד, שהנתונים שונו בתוך המשרד ביום 13.9.20, כך שייצא, שסלקום היא הכי טובה (די ברור למי היו אינטרסים להציג את סלקום במקום ראשון. אני קורא לזה "הקליקה").

6. זה גם מסביר מדוע המשרד לא נקט בשום סנקציה כנגד אלה שחרגו מהחוק ומהוראות הרישיון, על פי התוצאות שנמדדו (לא ע"י המשרד).

7. בנוסף עולה (כפי שפורסם גם על ידי וגם כאן ב-Davar1), שמשרד התקשורת קבע שיטת מדידה מסובכת, שמקלה על החברות לעמוד במדדים ומאפשרת להן להאריך בפועל את זמני ההמתנה, ולא מאפשרת ללקוחות לדעת אם הייתה חריגה. כך, שממילא הלקוחות לא יכולים להתלונן על הפרת החוק והוראות הרישיון של מי מהחברות בשוק התקשורת. וכך נכתב [ציטוט]: 'הפרסום מלווה בהבטחה כי 'ככל וישנן הפרות, המשרד לא יהסס להטיל עליהן עיצומים כספיים ולבצע פיקוחים נוספים, על מנת למנוע הישנות מקרים אלו', אך בדיקת 'דבר1' העלתה, שמדובר, כנראה, במלים ריקות בלבד. הפרסום כולל נתונים המעידים, לכאורה, על הפרות רבות של זמני ההמתנה המרביים, אך ללא הודעה על פתיחה בהליכי אכיפה כלשהם, יותר משנה לאחר האירועים עצמם. בדיקת הפרסומים של המשרד לגבי הליכי פיקוח לא העלתה ממצאים לגבי זמני המתנה לנציג אנושי בשירות הלקוחות.'
זה די ברור: איך ניתן לבצע אכיפה על נתונים שנאספו ועובדו בבזק, לפני יותר משנה והוחבאו היטב במשרד?

8. הייתכן דבר כזה?"

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים שלא אקבל שום תשובה. די ברור למה (רוצים להסתיר את הכאוס מהציבור). 

2. ראשי המשרד עובדים בשירות מלא גם עבור "קבוצת אלומה", שמחוברת כעת לקבוצת סלקום\IBC. 
כאילו בלי כל קשר לשימוע, במסגרת מה שאני מכנה "תרמית האנטנות" (הפרק השישי בסדרה זו כאן), משרד התקשורת פרסם (כאן) ב-29.12.20 אודות "הקמת צוות בינמשרדי לעידכון תהליך התכנון והרישוי לפרישת רשתות סלולר", כשמנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, תעמוד בראש הצוות הזה.

כרגיל, רוב כלי התקשורת ביצעו Cut & Paste להודעה זו, בלי לבדוק אותה ואת מה שמסתתר מאחוריה. 

לפתע, אחרי עשור, שלא עושים מאומה בתחום, המשרד התעורר לקדם את הנושא במרץ. לטובת מי? זה די ברור. לא לטובת עם ישראל. זה לטובת אינטרסים כלכליים אדירים העומדים מאחור. 

לכן, שלחתי ביום 29.12.20 את השאלות הדחופות ביותר הבאות לשר התקשורת בני גנץ ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: שאלה דחופה בנושא הקמת צוות בינמשרדי לעידכון תהליך התכנון והרישוי לפרישת רשתות סלולר.
שלום רב,
1. בהמשך למופיע כאן, ובהמשך להודעת המשרד (כאן, פורסם על ידי כאן), אודות 'הקמת צוות בינמשרדי לעידכון תהליך התכנון והרישוי לפרישת רשתות סלולר', נודע לי, שהצוות הזה הוקם לבקשת 'קבוצת אלומה' ובהשפעת מנכ"ל משרד התקשורת הקודם, נתי כהן, שהוא דירקטור בכיר בשתיים מחברות הקבוצה.

2. ההמלצה על הקמת הצוות הבינמשרדי ומטרותיו היו, ככל המסתמן, חלק מהמצגת, שהוצגה ע"י 'קבוצת אלומה' (באמצעותשמילה מימון חברת הבת 'מגדלי תקשורת', שנתי כהן הוא דירקטור מס' 1 בה) ביום 22.9.20, מצגת חסויה, שהוצגה לצמרת משרד התקשורת ובהמשך לפגישות, שנערכות עם ראשי 'קבוצת אלומה' (לרבות ע"י המשנה למנכ"לית, שמילה מימון, בתמונה משמאל, שהיה 'איש הקשר' של המשרד מול 'קבוצת אלומה' וחברות הבת שלה, לענייני אנטנות סלולר).

3. האם משרד התקשורת הפך במחצית השנייה של 2020 להיות, בין היתר, סניף פעיל ובהתנדבות של 'קבוצת אלומה'?

4. הייתכן מצב כאוטי כזה?

5. אודה להתייחסותכם הדחופה."

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים שלא אקבל שום תשובה. די ברור למה (רוצים להסתיר את הכאוס מהציבור). 

3. הטיפול המוסתר והמטעה של צמרת המשרד בחברת "אייס תקשורת".
את השקרים של צמרת המשרד בעניין "הטיפול" בחברת "אייס תקשורת" כבר חשפתי במאמר: "שר התקשורת ממציא קנס שהוא הטיל על חברת "אייס תקשורת". הקנס הוטל ע"י הרשות להגנת הצרכן, לא ע"י משרד התקשורת. 

שר התקשורת, יועז הנדל, לא היה מעורב בנושא הזה בשום דרך או צורה וכל מה שפרסם זה פרי דמיונו וגניבת המהלכים של משרד ממשלתי אחר (משרד הכלכלה בראשות השר עמיר פרץ), אחרי שמשרד התקשורת כשל כישלון חרוץ בטיפול בנושא ולכן גוף רגולטורי (הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן) במשרד ממשלתי אחר, טיפל בזה והגן על הצרכנים.

אולם, התברר לי, שהשקר הגס והירוד הזה, הוא רק "קצה הקרחון" של ההסתרה של מהלכי ראשי משרד התקשורת בנושא זה.

מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, ביצעה בסתר מהלכים רבים, כולל החלטות אופרטיביות (דוגמת מניעת גיוס מנויים חדשים ע"י חברת "אייס תקשורת"), כולל שימוע ראשון (ואחריו צפוי שימוע שני, הכל נעשה בסתר), הכל נעשה רק מול חברת "אייס תקשורת", בחשאיות מוחלטת.  

לכן, שלחתי ביום 31.12.20 את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת בני גנץ ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: הטיפול ב"אייס תקשורת". 
שלום רב,
1. ביום 18.11.20 פורסמה הודעה (כאן) של משרד התקשורת תחת הכותרת: 'משרד התקשורת בוחן נקיטת צעדים כנגד חברת אייס תקשורת עקב חשד לפגיעה לכאורה בטובת הציבור'.

2. להודעה זו אין שום קשר למציאות ואף כתבתי על כך (כאן). המציאות שונה לחלוטין ולא פורסמה ע"י המשרד בשום מקום, כנדרש בחוק התקשורת.

3. זאת עולה בברור בהחלטת הבג"ץ הטרייה (כאן), שמפרטת את הצעדים, שמנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין נקטה עד כה, החלטת בג"ץ, שאף היא לא פורסמה בשום מקום באתר משרד התקשורת.

4. לא ברור למה שיטת החסמב"ה (חבורת סוד מוחלט בהחלט), מופעלת כאן בתחום צרכני כה חשוב?

5. ממתין לעדכון, כולל עדכון אתר המשרד, עם כל פרטי הפרשה הזו, בדומה למה שעשתה הרשות להגנת הצרכן והמועצה לצרכנות.

6. לא ברור מדוע המשרד מסתיר כל הזמן את פעילותו ומתי ראשי המשרד ייגמלו מההרגל המגונה, הלא חוקי, הלא אתי ובניגוד לתקש"יר - הזה." 

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים שלא אקבל שום תשובה. די ברור למה (רוצים להסתיר את הכאוס מהציבור). 

4. התעלמות משרד התקשורת מאי חיבור של מכשיר סלולר גוגל פיקסל 5 לדור 5, לרשת דור 5 של פלאפון.
משרד התקשורת מתגאה במהלכים, שהובילו לפריסת תשתיות דור 5 - 5G בישראל, ומנסה להעלים את כל הפשלות והטעויות החמורות של המשרד בתחום זה.

בעיה אחת חמורה בנוגע לסלקום כבר נחשפה על ידי כאן. כעת אחשוף בעיה חדשה נוספת הנוגעת לפלאפון. 

ביום 24.12.20 שלחתי את השאלות הבאות לצמרת משרד התקשורת, לצמרת חברת פלאפון ולשר התקשורת בני גנץ בזו הלשון:
"הנדון: שאלה בעניין אי חיבור של מכשיר סלולר גוגל פיקסל 5 לדור 5, לרשת דור 5 של פלאפון.
שלום רב,
1. האזרח AB (שביקש להישאר בעילום שם, אולם שמו ידוע למקבלי הפניה הזו), רכש מכשיר גוגל פיקסל 5 דגם GTT9Q (מצ"ב צילום הדגם) בחנות 'סלפי' ברמת גן.

2. להפתעתו, למרות שהוא לקוח פלאפון ורכש חבילה של דור 5, והמכשיר תואם לדור 5, הוא לא יכול להתחבר בדור 5 לרשת (וגם לא לבצע שיחות ב-VoLTE).

3. ניסיונות לפתרון הבעיה מול מוקדי התמיכה בפלאפון לא הועילו ולכן הוא שלח תלונה למשרד התקשורת המצ"ב.

4. כ"כ, האזרח קיים שיחה ארוכה עם בכיר במערך הטכני של פלאפון (השיחה במלואה מוקלטת ומצויה כאן), כדי להבין מדוע הוא לא יכול לקבל חיבור של דור 5, גם שיחה זו לא הואילה להבין את מקור הבעיה (מלבד חשד ברור, שאם היה רוכש את המכשיר מפלאפון, כמו שנאמר לו קודם בשיחה עם פלאפון, הוא כן היה מקבל חיבור של דור 5).

בעקבות כך, נשלחה תלונה לנציב התלונות של פלאפון.

5. היות והחוק אוסר להתנות רכישת מכשיר ברכישת חבילה סלולרית – אבקש לקבל התייחסות, גם מפלאפון וגם ממשרד התקשורת, כיצד זה קורה, שמכשיר של דור 5 חדש לגמרי לא יכול להתחבר לרשת של דור 5, אלא אם הוא יירכש מחברת הסלולר?

6. ממתין לתגובתכם המהירה." 

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים שלא אקבל שום תשובה. די ברור למה (רוצים להסתיר את הכאוס מהציבור). 

5. "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" ממשיכים להשתולל בגיבוי וחיפוי צמרת המשרד והם המציאו לאחרונה טופס חדש לחתימת בעלי חברות הסלולר (טופס שללא החתימה עליו - הם לא משחררים מספרים, שנחסמו על ידם).
הנושא של החסימות הלא חוקיות של "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" לא יורד מסדר היום והחשיפה האחרונה בעניין זה פורסמה בתחילת דצמבר 2020 תחת הכותרת: "החוצפה המריאה לשחקים: נחסמו כרבע מיליון מספרים בבת אחת וגם של מח"ש!".

אולם, מתברר שלתהום אין תחתית. כמעט כל שבוע אני מגלה הפתעה חדשה. "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" לא רק שחוסמים מה שבא להם ובכמויות, הם הפכו כעת לרגולטור לתקשורת והמציאו טופס, שבו מנהלי חברות הסלולר נדרשים לחתום עליו, בכל פעם שהם מבקשים לשחרר חסימה שרירותית של מספר, שנחסם ע"י העסקנים הללו.

כלומר: הם בנו להם "רגולציה בתוך הרגולציה" מחוץ לכל חוק ונורמה והם נותנים הוראות ישירות לראשי חברות התקשורת, שנאלצים להיכנע לתעלולים הללו ולחתום להם על טפסים. הכל בחסות צמרת משרד התקשורת.

ביום 22.12.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת בני גנץ, לצמרת משרד התקשורת ול"וועדת הרבנים לענייני תקשורת":
"הנדון: שאלה דחופה בעניין חסימות חדשות של 'עסקי ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת'.
שלום רב,
1. עקב אי קבלת החלטות בנושא החסימות של 'הקומה הכשרה', חזרה התופעה של חסימות פראיות ולא חוקיות של הוועדה.

2. בנוסף, הוועדה המציאה טופס, שהיא דורשת גם ממפעילי תקשורת לחתום עליו, הטופס מצ"ב, ואי החוקיות שבו זועקת לשמיים (בהתייחס שזה טופס למפעילי תקשורת בעלי רישיון תקשורת).

3. להלן תלונה חדשה ששלח מנכ"ל חברת התקשורת הלו-015, לוועדת הרבנים ולמשרד התקשורת:
*************************************************************************************************
'בוקר טוב לכל המכותבים,
סוף סוף יצא המרצע מהשק,
במידה ומכובדי הוועדה 'גילו' כי פעילות 015 אינה חוקית, מחובתם לדווח למשטרה במידית.
מספרים שמעולם לא היו מחוברים, קומות מספור שלמות אשר רק התקבלו ממשרד התקשורת (מיליוני מספרים) נחסמו עוד לפני שנעשה בהם שימוש, כי לדעת הועדה הפעילויות שאנו עושים בחברת הלו 015 לא חוקיות!
חברי ועדה נכבדים, הנכם מחויבים לחוק אשר מחייב לדווח על ידיעת פשע או עברה, המספר למשטרת ישראל הינו 100 (גם מטלפונים כשרים) במידה ולא חסמתם אותו.
לידיעתכם, היחידים שפועלים נגד החוק ובבריונות, כלפי חברות אשר לא התכופפו לפניכם - אלו אתם!
חוק בזק מחייב רישיון ממשרד התקשורת ועד כמה שידוע לנו, אין לכם.
אבקשכם, לפתוח את כל קומות המספור שלנו כולל מספר זה.
כמו כן, אבקש את תגובת משרד התקשורת לכך שאנו חייבים לחתום על טופס הצהרה לפני חבורת אנשים בריונים אשר אינם כפופים לחוק התקשורת ואין באמתחתם רישיון לעשות בזה שימוש. 
בברכה,
יורם.'
*******************************************************************************************************************************************

4. פנייה זו נעשתה לאחר ש"וועדת הרבנים" חסמה מספר טלפון ל'שיעורי תורה', שמספרו: 0722131039.

מנכ"ל החברה (הלו 015) נדרש לחתום על הטופס המצ"ב לפני שהוועדה תדון בכלל בפניה לפתוח את החסימה.

5. מה בדעת השר לבצע בדחיפות, כדי לעצור את ההשתוללות הבלתי חוקית הזו?"

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים שלא אקבל שום תשובה. די ברור למה (רוצים להסתיר את הכאוס מהציבור). 

לאחר משלוח התלונה ללא מענה הזו, יורם דרורי מהלו-015 מדווח, שעוד מספר נחסם בשרירות, של חברה, שנותנת פתרונות CRM לחברות אחרות, במספר 0795555571, שלפתע מצא את עצמו חסום לקווים כשרים, כשחלק מלקוחות החברה הם במגזר החרדי. גם לאחר שחתם על הטופס המבזה, שחשפנו של הוועדה, יורם דרורי מדווח, שקיבל הודעה מהוועדה, שזמן הטיפול בשחרור החסימה הוא 48 שעות. לא מעניין אותם בכלל שהעסק תלוי בטלפוניה והוא מפסיד כסף כל יום ומפסיד לקוחות, אם המספר שלו חסום ללקוחות. הכל - כך נדמה, רק בגלל שהוא (בעל העסק החסום), לא שילם לחברה של הוועדה את "דמי החסות".

"סיציליה זה כאן". 

6. סירוב לענות בעניינו של בכיר במשרד התקשורת (בשם שחר שיליאן)
ב-17.7.18 פרסמתי כתבה תחת הכותרת: "עוד שערורייה במשרד התקשורת שאמורה להוביל לביטול "השוק הסיטונאי"!". בכתבה זו נחשף, שמי שמכין (אז כמו היום) את כל המסמכים הטכניים והטכנולוגיים במשרד התקשורת בענייני רגולציה, שחר שיליאן (מנהל תחום הנדסת תקשורת (נייח) במשרד התקשורת), בעת שהיה נתון למגבלות עקב "הסדר ניגוד עניינים" של עצמו, חתם והיה מעורב בהוצאת מסמכי רגולציה, שנעשו, לכאורה, לטובת האינטרסים של סלקום. 

עקב אי קבלת תשובה לפניותיי, הגשתי ביום 6.8.18 תלונה ליועמ"ש (כאן). אבל תשובה לא קיבלתי, למרות שנדנדתי.

באופן מפתיע, אחרי כשנתיים וחצי מתלונתי, קיבלתי בהפתעה את תשובתו של עו"ד שלמה (מומי) למברג, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים (על המסמך חתום עו"ד אלון סיון, עוזרו הצמוד), התשובה נמצאת במלואה כאן. הוא קובע, שלא מצא היבטים פליליים בנושא, אבל זו לא תשובה סופית, כי התשובה הסופית תגיע מלשכת הייעוץ המשפטי של משרד התקשורת. 

לאור התשובה המפתיעה הזו, פניתי ביום 16.12.20 לשר התקשורת (הקודם, יועז הנדל) ולצמרת משרד התקשורת בזו הלשון:
"הנדון: שאלה בעניין הטיפול בנושא של שחר שיליאן.
שלום רב,
1. ב-2018 הוגשה תלונה ליועמ"ש (כאן וכאן) בנושא של שחר שיליאן, בעקבות חשיפת מעורבותו בקבלת החלטות רגולטוריות בתקופה בה הוא היה מוגבל, עקב מסמך ניגוד העניינים שלו.

2. פירוט המעשה אודות שחר שיליאן מצוי כאן.

3. באיחור רב התקבלה החלטת עו"ד מומי למברגר בנושא זה והמצ"ב.

4. בהחלטתו של עו"ד מומי למברגר נקבע, שהעניין יועבר לעיון היועמ"ש למשרד התקשורת לבדיקתה והחלטתה, לפי שיקול דעתה.
החלטה בעניין שחר שיליאן

5. שאלתי: האם היועמ"ש למשרד התקשורת אכן קיבלה את המכתב ומה החליטה לגבי מה שיש בו, והאם קיימה איזו בדיקה בנושא (אם לאו, למה).

6. אודה לעדכון, לפני הפנייה המתבקשת ככתוב במכתב (למשטרה), במידה ואני לא מקבל תשובה, כעולה מהחלטת עו"ד מומי למברגר."

תשובה לא קיבלתי, למרות שפניתי ותזכרתי בעניין זה. 

בינתיים, התחלף לו שר התקשורת ולכן חידשתי את פנייתי ופניתי ביום 23.12.20 לשר התקשורת החדש, בני גנץ, (ולידיעת צמרת משרד התקשורת) בזו הלשון:
"הנדון: שאלה בעניין הטיפול בנושא של שחר שיליאן.
שלום רב לשר התקשורת,
מצ"ב פנייה מאוד חשובה (מבחינה אישית, בנוגע לעובד המשרד) שלא נענתה.
אודה להתערבות השר, כדי שהעניין יטופל ואקבל מענה.
זאת, כדי למנוע הגשת תלונה למשטרה, מה שייעשה עקב אי מתן מענה.

ולעניות דעתי זה לא סביר, שעובד המשרד עשוי (או עלול) להיפגע אישית מתלונה במשטרה כנגדו, רק בגלל שהממונים עליו מסרבים להשיב לי, בניגוד לחוק, מסיבה שלא ידועה לי."

גם כאן, למרות תזכורת, תשובה לא קיבלתי.
עצוב, שכך מתנהל שר התקשורת בני גנץ, וכך מתנהלת צמרת משרד התקשורת, שחושבת, שאי מענה פותר את הבעיה, ובדרך היא פוגעת בעובד די חשוב וחיוני של המשרד, שמוגשת נגדו תלונה, רק בגלל טיפול רשלני ביותר שהיה בפרקליטות המדינה וכעת בלשכה המשפטית של משרד התקשורת, שחושבות, שאם לא עונים, אז הכל מסתדר לבד. 

יצויין, שגם פנייה לנש"מ (נציבות שירות המדינה) בנושא זה לא נענתה (הפנייה מ-17.7.18!). לכן, התלוננתי (כאן) בפני מבקר המדינה ואני ממתין למענה ממבקר המדינה בנושא זה. כשיתקבל מענה, אעדכן בהתאם. 

עדכון 19.1.21: התקבלה ההחלטה הסופית של נציבות שירות המדינה \ אגף המשמעת בעניינו של שחר שיליאן. הכל נסגר מ"היעדר ראיות מספיקות או ברורות". ההחלטה המלאה נמצאת כאן - למתעניינים. 

לסיכום
דרושה ועדת חקירה (פרלמנטרית, או ממלכתית) לבדיקת שוק התקשורת בישראל והקמת רשות תקשורת לאומית. זאת, כי הנזקים ששר התקשורת המפוטר, יועז הנדל, יצר בשוק הזה וממשיך בכך השר החדש, בני גנץ, עברו כל גבול וכל נורמה חוקית וציבורית.

פיטוריו (של השר יועז הנדל) לא פתרו שום בעיה. הכאוס נמשך גם תחת אחריותו השר החדש, בני גנץ.  


רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה, שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".
 
כמובן, שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).  


CHAOS FREE

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים