חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות
מאמרים וסקירות לתחומי המרכזיות וה- Call Centers
הוטמעה במוקד 102 כיבוי אש מערכת המונעת התקפות על מרכזיית החירום
המערכת המשודרגת מבוססת בינה מלאכותית פועלת נגד מתקפות של מאות אלפי שיחות מטרידות ממקורות פרטיים ומהרשות הפלסטינית החוסמות אפשרות מאזרחים לפנות למוקד החירום ולקבל סיוע. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

משטרת ישראל תבצע קפיצת מדרגה במוקדי 100 לעולם "הרב ערוצי"
לקראת כנס ה-ICT הגדול ביותר בישראל, שיתקיים בקרוב (בינת אקספו 2019), נחשפים פתרונות ופרויקטים חדשניים, דוגמת מוקד ה-Omni-Channel החדיש, שייבנה במוקדי 100 של המשטרה, ו- Data Center חדש. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

טכנולוגיית WebRTC (שיחות ישירות מהדפדפן) נכנסת במהירות למוקדי השירות
מרכז הפיתוח של אוויה בישראל מוביל את הפיתוחים החדשים ביותר בעולם בתחום הטלפוניה (אודיו ווידאו) בענן ובאינטרנט, והם מגיעים גם למוקדי השירות (Contact Centers) בעולם כמו גם בישראל. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

האם צ'ט וצ'טבוט הם חובה ב"קול סנטר" (Call-Center)?
צ'ט קיים מזה שנים ב"קול סנטר" ובשנים האחרונות נכנס הצ'טבוט. האם הם המפתח להצלחת המגע עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים? מהן האסטרטגיות ליישום צ'ט וצ'טבוט בסוגי ה"קול סנטר" לעסק קטן/בינוני? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מדריך רכש מרכזיות טלפון לעסק הקטן והבינוני
איך בוחרים מערכת טלפוניה מתאימה לעסק ברמת ה-SMB וה-SME, שתחסוך כסף ותביא תועלת עסקית? 7 הסודות שחייבים לדעת לפני בחירת מרכזיית טלפונים ו-9 הטעויות של בעלי עסקים ומנהלים לפני רכישה. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מה יגרום לך לרכוש "קול סנטר" (Call-Center) מתאים לעסק? - טיפים מעשיים
עסקים מוצפים בהצעות/מבצעים לשדרוג/החלפת ה"קול סנטר". מהם סוגי ה"קול סנטר" המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים? מה חשוב לבעלי ומנהלי עסקים לדעת טרם בחירת פתרון "קול סנטר"? ממה יש להיזהר? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

טיפים חיוניים לרכישת מרכזיית טלפונים IP לעסק
עסקים מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה. מהם סוגי המרכזיות המתאימים לעסקים קטנים עד בינוניים? מה חשוב לבעלי ומנהלי עסקים לדעת טרם בחירת פתרון מרכזיה עסקית? ממה יש להיזהר? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

תקשורת מוכוונת הקשר (Context) במוקדי השירות - יש חיה כזו
על תקשורת ״מוכוונת הקשר״ - שיטה הנגזרת מגישת ה-mobile first, מטרותיה והמהפכה שהיא עושה במוקדי שירות הלקוחות. מאת: ניר סמיונוביץ

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

ענן תקשורת, טלפוניה ו"עבודה קבוצתית" חדש יושק בקרוב בישראל
יענקל לוי עייש, מנכ"ל ALE ישראל חושף, שברבעון רביעי השנה יושק ענן תקשורת וטלפוניה עסקית בארץ לפתרונות מתקדמים ,שטרם נראו בשוק הישראלי, ענן, שיספק את כל מה שעסק קטן עד ארגון גדול צריכים. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

גישת ה-Multichannel פורחת בישראל
מערכות מוקד שירות רב ערוצי הן פתרון החוסך זמן וכסף ע"י קיצור תהליכי עבודה, אוטומציית תהליכי מכירה ושירות, הפחתת כ"א במוקדים והגדלת יעילות. על כל ארגון ועסק להיערך לעולם הצעירים חסרי הסבלנות. בועז סגיר

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

המהפכה בעולם שירות הלקוחות ובמוקדי השירות הטלפוני - Call Centers
16 טיפים של מנהלי מוקדי שירות מנוסים במסע להבנת הלקוח ב-Call Center, ארבעה טיפים במסע של העסק להפעלת כלים אנליטיים AI/BI במוקדי השירות ו-14 היכולות, שמספקת מערכת מבוססת כלי אנליטיקה. מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

בקרוב מאוד יושקו 2 ענני טלפוניה ו"עבודה קבוצתית ואחודה" לעסקים בישראל!
תדיראן טלקום, שמזה כמה שנים מספקת שירותי תקשורת וטלפוניה מהענן של אמזון (המבוזר ברחבי העולם) בשירות Aeonix לעסקים ולארגונים בינוניים וגדולים, מפתיעה בהשקת 2 עננים חדשים - כאן בישראל. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

גטר טק תפיץ את JUSAN מספרד המציעה פתרונות ניהול מוקדים טלפונים
ל-JUSAN יש פתרונות מתקדמים בעברית לתחום מוקדי השירות והמכירה ללקוחת SMB ו-Enterprise, ממשקי CTI לכל סוגי המרכזיות המובילות בישראל, אינטגרציה לתוכנות CRM ו-ERP מובילות ועוד. מאת: מערכת Telecom News

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

האם אתה חייב להמשיך להיות פראייר בחיבורי הטלפוניה העסקית שלך?
חלק מהעסקים בישראל אינם יודעים, ששירותי PRI ("צירים") הם שיטת חיבור ישנה והיקרה ביותר בארץ. הלקוחות הפראיירים של השירותים הטלפוניים הללו משלמים מחירים מוגזמים. מה כדאי כיום עבור עסקים? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

"מערכות ראש" למוקדי שירות טלפוניים בעסק ולעובדים בסביבה משרדית פתוחה
המעבר למערכות טלפוניה ניידות לא ביטל את הצורך ב"מערכות ראש", במיוחד למי שעיקר עיסוקו הוא טלפוניה. אילו "מערכות ראש" מתאימות לעסקים קטנים/בינוניים? מה מתאים למנהלים ועובדים בסביבה רועשת? מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

9 החידושים של 2018 במוקד שירות טלפוני - CALL CENTER
מהם 9 כיווני ההתפתחות המשמעותיים ביותר בעולם, שנראה במוקדי השירות? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

10 טיפים יעילים לבניית נתב שיחות במוקד הטלפוני
אין זה סוד, שלקוחות מחפשים שירות פשוט ומהיר ואינם אוהבים את השימוש בנתב השיחות. כיצד ניתן להקל עליהם ולסייע להם במהלך השימוש בנתב שיחות? איך ניתן להפוך את הנתב לשימושי וידידותי יותר? מאת: ליאור לוריה

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מוקד שירות טלפוני CALL CENTER - טיפים לשיפור חווית שירות הלקוח
איך משפרים חווית שירות ללקוחות המאה ה-21 בלי להיכנס להוצאות כבדות? לעסקים המפעילים מוקדי שירות לקוחות, תמיכה ושירות טכניים, שיווק וקידום מכירות, בין שהמוקד פועל במיקור חוץ או בין כתלי העסק. מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מהפכת ה-Contact Centers: מה אומרים נציגי שירות על הלקוחות והמוקדים?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה לאחרונה באופי מוקדי השירות? מהם המגמות והשינויים במוקדי השירות עקב המעבר שלהם לענן? מאת: מיכאל פנחס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

חדשנות ויזמות, פתרונות סייבר חדשים, ענן טלפוניה חדש וענן שירותים חדש
כל אלה נחשפו בביקור יועצי התקשורת בבזק בינ"ל, שהפכה למובילת שוק כמעט בכל התחומים, גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים, עם מגוון שירותים ופתרונות ענן בארץ ובחו"ל, עם רשת סיבים בינלאומית. מאת: אבי וייס

לחץ כאן לפרטים נוספים
חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות

מספר עמודים: 10
 1  2 3 4   הבא   


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

9/12/19 - Vmware VForum 2019  

11/12/19 - Next Case  

8/1/20 - ועידת ההייטק החרדי 2020 

11/2/20 - Axis Tel Aviv 2020 

12/2/20 - Teleco 2020



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן





 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים