כיצד תשנה מהפכת הצ'טבוט את שירות הלקוחות של העסק ב-5 השנים הבאות?
ב-5 השנים הקרובות ייעלם מוקד השירות הטלפוני הקיים. מהי מהפכת הצ'טבוט ומה היא תעשה לקשר הטלפוני עם העסק? למה בכלל צריך צ'טבוט? לאילו משימות מומלץ להתקין צ'טבוט? איזו תועלת צומחת מכך לעסקים? מיכאל פנחס
| |
|
מרכזיות Hosted VoIP - מה הפתרון המתאים לעסק?
לעסקים קטנים ובינוניים יש רצון לחסוך בהוצאות מבלי להתפשר על רמת הביצועים. מהם סוגי הפתרונות של Hosted VoIP? באילו תצורות ועל איזו תשתית מומלץ לחבר שלוחות בטכנולוגיית IP? איך בוחרים פתרון? מיכאל פנחס
| |
|
מה התחדש בתחום הקלטת שיחות טלפון לעסקים ואילו פתרונות מוצעים בשוק?
הקלטת שיחות הפכה להיות "להיט" בתחום שירותי התקשורת עקב התגברות הרגולציה וצרכים עסקיים חדשים. מה התחדש בתחום הקלטת שיחות טלפוניה? אילו פתרונות יש להקלטה במרכזיות ותיקות? מי המתחרים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
הסטארטאפ CallMarker מייעל עולם הטלמרקטינג ע"י שימוש בבינה מלאכותית
הסטארטאפ החדש מחבר בין מוצרים רלוונטיים ללקוחות ומייעל את עבודת אנשי השיווק והמכירות. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
המהפכה בעולם ה-Contact Centers לאור השינוי באופי של הלקוחות
כיצד מתאימים מערכות תמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
איכות שיחה בענן בישראל - אין MoS, לא קונה!
על האמת העגומה של שירותי טלפוניה בענן בארץ. מהם 3 מרכיבי מדד איכות השיחה? מה זה MoS? האם יש שירותי מדידה בענן? מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
פתרונות התקשורת האחודה UC נכשלו עד כה במימוש ההבטחה של שמם
כיצד נוצרה הבעיה ואיך פותרים אותה בצורה הטובה ביותר? האם הפתרונות הקיימים מתרכזים בהעמדת האדם במרכז תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית? מאת: יוסי הירש
| |
|
התפתחויות בעולם ה-Contact Centers: האם המוקדים הקיימים ייעלמו?
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכים של העולם הנייד החדש? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? האם זה בכלל רצוי וכדאי? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
חיבור מערכת Visual IVR בענן - האם היא מתאימה למוקד הטלפוני שלך?
עסקים/ארגונים מפעילים מערכת IVR (תפריטי הקשה להגעה למוקדן מתאים), שמעצבנת לקוחות. הקשת מספרים ושמיעת תפריטים קוליים תהפוכנה לנחלת העבר בפתרונות Visual IVR. האם לחיבור יש תועלת עסקית/כלכלית? מיכאל פנחס
| |
|
מרכזיות IP - איך לחבר סניפים מרוחקים בטכנולוגיית IP מקצה לקצה?
לא רק לארגונים גדולים יש שלוחות מרוחקות וסניפים. מהם היתרונות של שימוש במרכזיות IP? באילו תצורות ועל איזו תשתית ניתן לחבר סניפים ושלוחות מרוחקות של עסקים ברמת ה-SMB וה-SME בטכנולוגיית IP? מיכאל פנחס
| |
|
מערכת לשליחת הודעות טקסט SMS - איך לבחור ספק מתאים לעסק?
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות לשליחת הודעות טקסט ב-SMS. אילו סוגי פתרונות קיימים עבור עסקים? מה חשוב לעסקים לדעת בטרם בחירת פתרון של שירותי הודעות טקסט עסקיים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מרכזיה טלפונית למשרד: כל מה שחשוב לעסקים לדעת בעת בחירת מרכזיה
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה שלהם. מה חשוב לעסקים לדעת טרם בחירת פתרון של מרכזיה טלפונית? מה נדרש לבדוק בעת רכישת דגם המרכזיה? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
טכנולוגיית WebRTC מתחילה להמריא גם בישראל ובשירותים מפתיעים
כך נחשף במפגש פורום WebRTC IL. מי מוביל במתן שירות לציבור בטכנולוגיית WebRTC בישראל? "שירותי בריאות כללית" בשירות און-ליין לילדים ע"י רופאי ילדים, במערכת שמתופעלת ונבנתה ע"י פמי-פרימיום. מאת: אבי וייס
| |
|
מס' טלפון ישראלי בחו"ל: איך לקבל שיחות בכל מקום בעולם במס' טלפון אחד?
הנוסעים לחו"ל, לרבות אנשי עסקים, מוצפים בשפע הצעות לקבלת שירותי טלפוניה בחו"ל, גם עם מספר ישראלי. איך בוחרים בספק המתאים ביותר לשירותי טלפוניה בחו"ל מבלי ליפול בפח? – סקירת כל החלופות. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מרכזיית IP אסטריסק או מרכזיה וירטואלית בענן: מה הפתרון המתאים לעסק?
בשוק המרכזיות העסקיות לעסקים ברמת ה-SMB\SME אחד הפתרונות הפופולריים הוא IP אסטריסק. האם זה הזמן לזנוח את IP אסטריסק ולעבור למרכזיה בענן? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
עוברים לשירותי תקשורת מתקדמים: 7 נקודות חשובות בבחירת מרכזיה לעסק
המודל הקלאסי, שבו מותקנת בעסק מרכזיה פיזית, הופך להיסטוריה ומפנה מקום לפתרון טכנולוגי של מרכזיה וירטואלית בענן. יותר ויותר עסקים עוברים לשירותים וירטואליים מאובטחים בחוות שרתים. מאת: יוסי זיגמון
| |
|
שירות IP Centrex בזק עסקים: למה יש 150,000 לקוחות עסקיים פראיירים?
אין שום תחום בעולם הפרטי/העסקי בו ניתן למכור ללקוח סחורה משומשת, שיוצרה לפני כמה עשורים. למה זה אפשרי בעולם התקשורת העסקית כאשר כל כך הרבה עסקים תקועים בפתרון תקשורת יקר, מוגבל ומיושן? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
חשיפת שירות טלפוניה עסקית חדיש בענן שמריץ כבר מאות מיליוני דקות בחודש
תחום שירותי הטלפוניה של הדור החדש - WebRTC צומח במהירות לא רק בעולם (דוגמת Twilio ומיקרוסופט) אלא גם בישראל, בפתרון חדש מבית גרינפילדטק (המנכ"ל ניר סמיונוביץ), בשירות בשם Augmented RTC. מאת: אבי וייס
| |
|
המהפכה בתקשורת העסקית כבר כאן, אבל רוב השוק שבוי בתקשורת הישנה
כניסת שירותי הטלפוניה בענן ובמיוחד הצלחת מערכות Lync ו-Skype של מיקרוסופט, בשילוב עם הפתרונות של אודיוקודס הישראלית, הם חלק מהמהפך שמתרחש בכל העולם בתחום התקשורת העסקית והמעבר לניידות. מאת: אבי וייס
| |
|
איך משלבים צ'אט בוטים באסטרטגיית דיגיטל של הארגון / העסק?
אחרי הבנה בסיסית במה מדובר, ארגונים ועסקים רבים עומדים בפני שאלה מהותית, איך לשלב את הבוט במכלול הדיגיטלי הקיים שלהם? זו שאלה, שחשוב לנתח ולפתח אותה. מאת: ישי טנצר
| |
|
|