Telecom News - למה מסתירים את כל ההחלטות איך לא מכינים את שוק התקשורת לסגר?

למה מסתירים את כל ההחלטות איך לא מכינים את שוק התקשורת לסגר?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> למה מסתירים את כל ההחלטות איך לא מכינים את שוק התקשורת לסגר?
חשיפת 6 נושאים בעיקר בתחום הסלולר, ששר התקשורת יועז הנדל ומנכ"לית משרד התקשורת מסתירים ושהעסיקו אותם בחודש החולף במקום להכין את שוק התקשורת לקראת הסגר. במוקד: כוונה אנטי-צרכנית לסגור את דור 3 לכחצי מיליון סמארטפונים וגם להתקני IoT, הסתרת החלטות לגבי פריסת סלולר ביו"ש, והסתרת הסיוע המתמשך לקבוצת סלקום \ IDB, מה שלא עזר לה בכלל, כאשר קבוצה זו נכנסה, על פי החלטת ביהמ"ש המחוזי בת"א - תחת כונס נכסים. בעל הקבוצה, אדוארדו אלשטיין, איבד ביום אחד מעל ל-3 מיליארד ש"ח. זה המשך ישיר למחדלים, שלא נחקרו ב"תיק 5000" ("מה שלא ביבי לא חוקרים"). את ראשי משרד התקשורת, שנתנו לטיטניק להמשיך להפליג היישר לתוך הקרחון, מזמן קראתי לפטר.
עדכונים בגוף הכתבה

מאת: אבי וייס, 27.9.20, 08:40השר יועז הנדל

תושבי ישראל מצויים כבר בתוך הסגר השני המהודק, ולמרות שזה היה צפוי, ראשי משרד התקשורת (ובראשם השר, יועז הנדל, בתמונה משמאל, והמנכ"לית, לירן אבישר בן חורין) לא עשו דבר וחצי דבר כדי להכין את שוק התקשורת, כמענה לצרכים של הציבור המסוגר בביתו ומוגבל בתנועתו עקב הסגר.

המחדל הענק הזה מפורט בכתבה: לא הכינו את שוק התקשורת לסגר ובמקום זה עסקו בהטבות לעצמם ול"מקורבים". כותרת המשנה: "בזמן שכולם עוסקים בתחום הבריאות, קיימת התעלמות מהעובדה, שבסגר הופך תחום התקשורת להיות מרכיב קריטי לעבודה ולמידה מרחוק והעברת שעות הפנאי. שר התקשורת ומנכ"לית המשרד קיבלו התרעות כבר לפני חודשים לעסוק רק בהכנת שוק התקשורת לסגר הצפוי לבוא, אבל הם בזבזו את הזמן על קידום אג'נדה אישית (הקמת מפלגה על בסיס פריסת הסיבים) וחלוקת הטבות רגולטוריות במיליארדים ל"מקורבים לצלחת". הכל בהכוונה ודחיפה של "הקליקה", שגם תפרה את "תיק 4000". צרור טיפים ועצות מעשיות בתחומי הסלולר, הסיבים והאינטרנט לאזרחים הנמצאים בסגר ותלויים בשירותי התקשורת הקיימים בביתם."

עדכון 6.10.20: פורסם כאן באתר 0404 (כותרת בלבד): "בעקבות בדיקת 0404, [ח"כ] קרעי יוזם דיון בוועדת הכלכלה על מהירות האינטרנט: ״רחוקה מהמובטח לצרכנים״."

כאן "נרים את המסך" מעל כמה נושאים, שהעסיקו את צמרת משרד התקשורת בחודש האחרון, נושאים, שהשקיפות לגביהם היא הדבר האחרון המעניין את הצמרת, שמסתירה הכל (בכוונה), מלבד הספינים השקריים, שנשלחים כל הזמן לציבור ולראש הממשלה

1. התעסקות חשאית, חסרת תוחלת ומיותרת בסגירת דור 3 בסלולר:
ביום 16.8.20 שלחתי את הפנייה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת המשרד:
"הנדון: סגירת רשת דור 3 בסלולר.
שלום רב,
1. גד פרץ פרסם בגלובס (כאן) על שהמשרד מכין תכנית לסגירת דור 3 בסלולר.
2. הכיצד מכינים תכנית כזו במשרד, כש"עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" אוסרים בתכלית האיסור, לייבא לישראל מכשירי דור 4 - עבור הציבור החרדי?
3. אודה להתייחסות השר לנושא זה." 

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).
הסיבה המרכזית להתעלמות ולהסתרה: השר והמנכ"לית רוצים להסתיר החלטות שיכולות להוביל לחקירה פלילית כנגד צמרת המשרד. זה כנראה הלקח העיקרי שהשר למד מ"תיק 4000". 

בבדיקות, שערכתי בקרב יבואנים של מכשירי סלולר למגזר החרדי, הברר לי בוודאות, שאין כל אישור של ועדת הרבנים לייבא ולחבר ל"קומה הכשרה" מכשירים של דור 4. כלומר: הניסיון לכפות על כחצי מיליון בעלי מכשירים להחליף את המכשירים שלהם בניגוד לדעת ועדת הרבנים, הוא מעשה על גבול הטירוף, חסר אחריות ואנטי צרכני בצורה קיצונית. 

זאת, בנוסף למאות אלפי אם לא מיליוני התקני IoT (סנסורים, בקרים, מצלמות אבטחה וכיו"ב), שיש בכל חברות הסלולר, התקנים, שיש בהם מודמים של דור 3 ללא יכולת שדרוג. סגירת הרשת של דור 3 משמעותה נזק אדיר לתעשיות רבות בישראל. בקיצור: מדובר ב"טירוף מערכות" של ראשי משרד התקשורת, שמבצעים מהלך בלתי הגיוני, ללא כל שימוע או איזה הליכים גלויים. הכל בשיטת החסמב"ה (חבורת סוד מוחלט בהחלט). 

בפרסום נוסף של גד פרץ בגלובס (כאן) עולה שיש עוד החלטות בנושא התדרים שמוסתרות לחלוטין מהציבור. זה לא מונע מהשר יועז הנדל להדליף את ההחלטות שלו כספין, בלי להבין על מה שהוא מדבר, בלי כל שימוע ציבורי, או איזה הליך פתוח של בחינת האינטרסים הציבוריים (וכמובן ללא כל פרסום ההחלטות עצמן, באתר משרד התקשורת). מתברר מהפרסום הזה, שהמשרד גם שכר יועצים חיצוניים לייעוץ בנושא הזה, בעלויות שלא ידועות, הכל בחשאיות מוחלטת. 

2. גיבוי וחיפוי לכל פשלה של סלקום.
בעקבות פנייה (עם ממסמכים והקלטות) של אזרח, שביקש להישאר בעילום שם, אבל ראשי סלקום ומשרד התקשורת יודעים את פרטיו ומכירים היטב את הנושא, גם מפניותיי), שלחתי ביום 28.8.20 את השאלה הבאה לצמרת קבוצת סלקום, עם כל המסמכים וההקלטות:
"הנדון:בקשה לתגובה: סלקום -יתרת דקות שגויה בשירות [כוכבית 444]:
שלום רב
1. מצ"ב תלונת אזרח המתלונן על מערכת 444* של סלקום, שמאד חיונית במגזר החרדי ובמגזרי לקוחות רבים נוספים בשוק הסלולרי.
2. מה תגובתכם לתלונה המצ"ב?"

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

המתלונן בנושא, מתכוון לתבוע בבית המשפט את סלקום. נדווח ככל שהעניין הזה יתקדם. 

תמצית התלונה:
התלונה כנגד סלקום

במקביל, ביום 28.8.20 שלחתי את הפנייה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: בקשה לתגובה: סלקום - יתרת דקות שגויה בשירות.
שלום רב
1. מצ"ב תלונת אזרח (שגם הפניתי לתגובת סלקום).
2. האם התופעה הזו מוכרת למשרד?
3. אם כן, מה ניתן לעשות כדי למנוע אותה?
4. האם המשרד ישקול תיקון רישיון החברות הסלולריות. כך, שאמינות השירות הזה תובטח גם ברישיון?"

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

מיחידת פניות הציבור של המשרד, קיבלתי תגובה סתמית, שקיבלו את תלונתי - כאן, וזהו. 

הבעיה היותר חמורה: כל ההטבות הרגולטוריות, כל הסיוע המסיבי, הבלתי חוקי והמתמשך, שראשי משרד התקשורת נתנו לקבוצת סלקום \ IBC מקבוצת IDB (שסיווגתי את זה במסגרת מה שאני מכנה "תיק 5000") - לא עזרו ומה שהזהרתי וכמה פעמים (למשל כאן) - התרחש. 

מצ"ב כאן ההחלטה המלאה של בית המשפט המחוזי בת"א מיום 25.9.20. זה סוף עידן אדוארדו אלשטיין ב-IDB. בית המשפט המחוזי הוציא צו פירוק לאי.די.בי פיתוח. לא עזרו כל ההקלות, הסיוע הצמוד, החוקים, המתנות והספינים הרגולטוריים, שראשי משרד התקשורת הרעיפו ובשפע בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה הנוכחית על אדוארדו אלשטיין. קשה כרגע לנתח את כל ההשלכות של המהלך הזה על קבוצת סלקום \ IBC - יש להמתין לראות "מה ילד יום", אצל כונסי הנכסים של הקבוצה. 

בית המשפט קבע, שעו"ד אופיר נאור ישמש כנאמן בהליכי הפירוק ואמור להגיש דו"ח ראשוני בתוך 30 יום. מונו גם כונסי נכסים למניות אי.די.בי. בדיסקונט השקעות ולנכסים נוספים שלה. כך, אדוארדו אלשטיין מאבד 3 מיליארד ש"ח שהשקיע בקבוצה.

לא ברור מה עבר בראש של ראשי תש"י, כשהם החליטו לשם את כספם על קבוצת סלקום \ IBC, בניגוד גמור לאזהרות החריפות והמפורשות שלי: כאן, וכאן.

גם לא ברור לי מה עבר בראש של ראשי חברת מגדל, שהחליטו לשים את כספם (כלומר את כספי המבוטחים אצלם וכספי קרנות הפנסיה, שהם מנהלים) על קבוצת סלקום \ IBC, כשהזהרתי אותם בצורה הכי חריפה, למשל, כאן.

והעיקר: לא ברור לי מה עבר בראש של ראשי קבוצת הוט, שהחליטו לשים את כספם על קבוצת סלקום \ IBC אך בשבוע שעבר, במיוחד אחרי שהזהרתי אותם בצורה הכי חריפה וכמה פעמים, למשל כאן, כאן וכאן.

איך כל המנהלים הללו, עלו על ספינת הטיטניק, באמצע תהליך הטביעה שלה? עד כדי כך הם עיוורים, חרשים וטפשים?

לעניות דעתי, בעלי המניות של החברות הללו, אמורים לפטר את כל מי שקיבלו את ההחלטות המוטעות והשגויות בעניין זה.

את ראשי משרד התקשורת, שנתנו לטיטניק להמשיך להפליג היישר לתוך הקרחון, באשליה שאין קרחון ושהם יסדרו עבורה הכל, ממש הכל, מזמן קראתי לפטר

3.מסתירים החלטות הנוגעות לאחזקות בסלקום (די ברור למה).
ביום 7.9.20 שלחתי לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת את השאלות הבאות:
"הנדון: "שר התקשורת אישר לפניקס להגדיל אחזקות בסלקום".
שלום רב,
1. שוב שר התקשורת מקבל החלטות בנושאים רגישים ביותר - ללא כל שקיפות.
כעת זה בעניין הפרסום ב"כלכליסט": "שר התקשורת אישר לפניקס להגדיל אחזקות בסלקום".
2. באתר משרד התקשורת אין כל זכר להחלטה הזו.
3. גם אין בשום מקום את ההחלטה של השר ל"העברת אמצעי שליטה" מגולן טלקום לסלקום.
4. למה שוב ושוב מסתירים את פרטי ההחלטות החשובות הללו (במיוחד כשהן קשורות לקבוצת סלקום)? 
5. אודה להתייחסות השר לנושא זה, היות וזה ממש לא הפעם הראשונה.
6. שלא לדבר על כך, ש"פרוטוקול הוועדה המייעצת" לגבי הקנס, שהוטל על הוט-טלקום, קנס שפורסם ב-26.5.20 – טרם פורסם, בניגוד לחוק התקשורת."  

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

כמה נקודות חשובות בהקשר לשאלות המצויות כאן למעלה:
א. נתניהו ב"תיק 4000", בהיותו שר התקשורת, וגם שרי התקשורת האחרים, לא הסתירו את ההחלטות בנוגע לקבוצת בזק, למשל, בתחום "העברת אמצעי שליטה" ב-YES ולא את שאר ההחלטות הנוגעות להגדלת אחזקות בבזק. מולם, השר יועז הנדל, במסגרת "מדיניות השקיפות" הדמיונית שלו, מסתיר היטב הרבה החלטות. מסתיר היטב גם את "הגדלת האחזקות" בסלקום וגם את "העברת אמצעי שליטה" בעסקת סלקום-גולן-טלקום. הההסתרה הזו מאוד חשודה ומעוררת שאלות רבות. הוגשה כבר תלונה ליועמ"ש בנושא זה. 

למי ששכח (אני לא), זה מה שהשר יועז הנדל אמר בהבלטה במו פיו וגם כתב, כבר ב-19.5.20, ביום כניסתו לתפקיד:
שקיפות יועז הנדל

ב. לא ברור מה עבר בראש של ראשי חברת הפניקס (שבדומה לחברת מגדל, גם כן משקיעים כספי מבוטחים וכספי קרנות פנסיה), כשהם החליטו לשם את כספם על קבוצת סלקום \ IBC מקבוצת IDB, בניגוד גמור לאזהרות החריפות והמפורשות ולא רק שלי, ובמצב בו כבר היה ברור לחלוטין, שהספינה הזו מתנגשת בקרחון ותגיע לכונס נכסים. זאת, מפני שהנושים הגישו אזהרות מפורשות ופנו לבית המשפט כנגד אדוארדו אלשטיין.

איך העיוורון, חוסר ההבנה המינימלי והטמטום אחז גם בראשי חברת הפניקס? 

עדכון 5.10.20: פורסם כאן (כותרת בלבד): "הבעלים היוצא מציע 908 מיליון במזומן. התנגדות להצעת אלשטיין לדסק"ש. אלשטיין. מבקש פטור מתביעות. נאמן אי.די.בי פיתוח: בעל השליטה יוצא מעלים את קיומו של שעבוד נוסף על מניות דסק"ש  נאמני אג"ח ט"ו: הצעה מעורפלת מצד גוף שעדיין איננו קיים ובקשה חסרת הצדקה לפטור מתביעות."

ג. לשאלה שלישית שלי בעניין הקנס, שהוטל על הוט-טלקום, העניין הזה נפתח בפעלירן אבישר בן-חוריןילות מאוד כוחנית שלי מול מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל), וזה מפורט במאמר, שפורסם תחת הכותרת: מנכ"לית משרד התקשורת נכנעה ללחץ שלי ופרסמה 2 פרוטוקולים מוסתרים!. כותרת המשנה: "חשיפת 2 הפרוטוקולים, בגלל לחץ שלי על מנכ"לית המשרד, חשפה את "השיטה הסיציליאנית" של המשרד כדי לטרלל את הוט גם בקנסות ולהוביל אותה להיכנע לרצונות ולצרכים הכלכליים של קבוצת סלקום, המתחרה שלה. חשיפת הסיבות להסתרת הפרוטוקולים הללו וכיצד סייעה צמרת המשרד לכניעת הוט לקליקה של סלקום\IBC. 
אמש, בלי שום הודעה לציבור, כמה שעות לפני היציאה לפגרת החג והסגר, לאחר שדרשתי ממנה לפרסם את הפרוטוקול של "הוועדה המייעצת" לעניין קנס, שהוטל על הוט טלקום, פרסמה מנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן- חורין, לא רק את הפרוטוקול שהוסתר, שדרשתי לפרסמו, אלא נאלצה להוסיף פרסום גם של פרוטוקול קודם לו, שבכלל לא ידעתי על קיומו. הפנייה שלי לראש הממשלה לפטר את המנכ"לית לטובת שוק התקשורת - עדיין בתוקף.

4. מפיצים הודעות ממוחזרות על עיצומים בנושא טפשי, כדי להצדיק שכר עידוד לעובדי אגף הפיקוח:
ביום 4.9.20 שלחתי לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת את השאלות הבאות:
"הנדון: היכן ההודעות על העיצומים?
שלום רב,
1. שוב משרד התקשורת ממחזר הודעה (שפורסמה במרץ וביוני 2020 בכותרת זהה לחלוטין) על שהמשרד הטיל קנסות על 8 חברות תקשורת בגין אי מתן הודעה על אפשרות סינון תכנים בחינם.
2. באתר משרד התקשורת אין כל זכר להודעות הללו. יש רק את הספין של הודעת הדוברות.
3. למה שוב ושוב מסתירים את פרטי העבירות הללו?  
4. אודה להתייחסות השר לנושא זה, היות וזה ממש לא הפעם הראשונה." 

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

הפעם, מעט כלי תקשורת מיחזרו את הודעת הדוברות השקרית הזו של המשרד. פרסמתי את כל פרטי הפרשה ולמה יצאה הודעה כזו שקרית לציבור במאמר: "הפעם כלי התקשורת לא נפלו בספין של שר התקשורת יועז הנדל בנושא הקנסות". כותרת המשנה: "אחת לרבעון, משרד התקשורת מפרסם קנסות, שהוא מטיל על 8 חברות תקשורת, בעיקר בתחום הסלולר, בגלל עבירה דמיונית, שהמשרד המציא (שיש חובה להזכיר כל חצי שנה ללקוחות המתקשרים, שהם יכולים לקבל סינון אתרים בחינם), רק כדי לשמר את מנגנון "שכר העידוד" של עובדי האגף. הספין, שהוציא השר יועז הנדל אמש בעניין זה, מוחזר (עד רגע זה) רק ע"י 2 כלי תקשורת, שלא הבינו בכלל במה מדובר.

5. כמה עולה הוועדה המיותרת, שהוקמה במיוחד לחבר והשכן של השר יועז הנדל, בנושא עולם השידורים?
לאחר חשיפת המניעים של השר יועז הנדל, שבמקום שיאכוף את החוק ויסיים את ההפקרות הרגולטורית בעולם המדיה (במיוחד בתחום שידורי הטלוויזיה על רשת האינטרנט ללא רישיון ושדידת משאבי "עידן +" מהמדינה), הוא החליט לדאוג לפרנסה לשכן והחבר האישי שלו.

פרסמתי זאת בכתבה תחת הכותרת "הוועדה המיותרת לבחינת תחום שידורי הטלוויזיה עם האיש הלא נכון בראשה!". כותרת המשנה: "מי שלא לומד מההיסטוריה נדון לחזור על אותן טעויות שוב ושוב. זה המשפט ,שמתאים לשר התקשורת, יועז הנדל, שכל יום יש לו איזה ספין תורן, שאיש לא קונה אותו, אבל בינתיים הוא מחבל והורס בשיטתיות כל חלקה טובה בשוק התקשורת. זאת, באוסף בלתי נדלה של סיסמאות נבובות וספינים, שלא מובילים לשום דבר טוב או בכלל. כך גם עם הוועדה החדשה, שהקים עם האיש הלא נכון, בוגר קרן וקסנר 24, לתחום שידורי הטלוויזיה. ניתוח ההחלטה ההזויה."

לאחר הפרסום, קיבלתי מידע ,שזו לא ועדה של אנשים העובדים בהתנדבות לטובת האינטרסים של הציבור. זה ייעלה גם הרבה כסף למשלמי המיסים בישראל.

לכן, ביום 7.9.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: תשלום למי מחברי הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים - כתב מינוי:
שלום רב,
1. בהמשך להודעת השר (כאן) בדבר "הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים - כתב מינוי", מופיע בכתב המינוי, שהוועדה תפעל בהתאם לתקשי"ר.
2. בהתאם לתקשי"ר משמעותו גם, שחבר ועדה חיצוני יכול לקבל כסף ("דמי השתתפות בוועדה ציבורית", כאמור בסעיף 27.15 לתקשי"ר).
3. מי מבין חברי הוועדה עתיד לקבל כסף עבור פעילותו בוועדה וכמה תקציב הוקצה להוצאה הזו (של פעילות הוועדה), לרבות נסיעות ואש"ל, ועל חשבון מי?
4. אודה להתייחסותך." 

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

כך, גם שוק התקשורת בתחום השידורים נשאר מופקר, עד שתהיינה המלצות והחלטות, שנובעות מכך (ותהליכי יישום ארוכים, כלומר - אין תאריך סיום), של הוועדה המיותרת הזו וגם, לנוכח אי הסתירה של מתן הכספים כפי שמופיע בשאלות למעלה, תושבי ישראל יממנו מכיסם את השכר לשכן ולחבר האישי של השר, שיעסוק בעניין הזה בכיף, על חשבוננו. 

עדכון 1.10.20: לא די בעצם קיומה של הוועדה המיותרת בראשותו של רועי פולקמן, שר התקשורת יועז הנדל מינה "ועדות משנה" בוועדה המיותרת הזו - כאן. בנוסף, רועי פולקמן החליט להסתיר כמעט את כל המסמכים של הוועדה הזו מהציבור - כאן. למד מהשר ומהמנכ"לית שאפשר להסתיר כמעט הכל מהציבור. כמה הוא (רועי פולקמן) ירוויח (אישית) מההרפתקאה המוזרה הזו מהכיס שלנו? גם זה מוסתר היטב מהציבור. 

עדכון 7.10.20:
א. פורסם עוד ספין ירוד ע"י השר (כאן, ב"ישראל היום"), (כותרת בלבד): "יועז הנדל נגד נטפליקס?
יוזמה של שר התקשורת להרחיב את חוק הפקות המקור בישראל הגיעה לגורמים בחברת הסטרימינג העולמית נטפליקס, שלא התחברו לקונספט • כל הפרטים".

ב. "ועדת פולקמן" פרסמה כאן "קול קורא של הוועדה לבחינת אסדרת העל בתחום השידורים - מיקוד הסוגיות העומדות לבחינת הוועדה". ניתן להגיש התייחסויות עד 22.10.20.

עדכון 9.10.20: הוגשה התייחסותי הנוקבת ל"קול הקורא" של "ועדת פולקמן" לתחום השידורים.
ההתייחסות המלאה נמצאת כאן - למתעניינים. 

6. הסתרת ההחלטות בענייני פריסת סלולר ביו"ש.
ביום 13.9.20 שלחתי את השאלות הבאות לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: חברות הסלולר הצטוו: פריסה מלאה גם ביו"ש - היכן המסמכים?
שלום רב וחג שמח ובריא,
1. פורסם ב"מקור ראשון" (כאן) כתבה תחת הכותרת: "חברות הסלולר הצטוו: פריסה מלאה גם ביו"ש" ובין היתר, כתוב שם: "ביום חמישי האחרון שיגר משרד התקשורת מכתב לחברות הסלולר, ובו דרש שיסיימו את בניית המתקנים. על המכתב חתומים קמ"ט תקשורת באיו"ש דודו כהן, ומנכ"לית משרד התקשורת לירן אבישר־בן־חורין".
2. היכן כל המסמכים הנוגעים לסוגיה החשובה הזו?
3. מדוע משרד התקשורת ממשיך לעבוד ב"שיטת החסמב"ה" (חבורת סוד מוחלט בהחלט) בכל נושא ובמיוחד במה שקשור לעולם התדרים, האנטנות והסלולר?
4. אבקש הסבר מדוע השיטה הבלתי חוקית הזו (סותרת גם את החוק וגם החלטות ממשלה מפורשות בעניין שקיפות בעבודת משרדי הממשלה, כולל החלטה ספציפית לגבי שקיפות נושא התדרים) של הסתרת הכל, ממשיכה?." 

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

לסיכום:
שיטת החסמב"ה בפעילות צמרת משרד התקשורת נמשכת. הדאגה לציבור - לא קיימת. הכנת שוק התקשורת לסגר - לא בוצעה. התמיכה העיוורת והבלתי חוקית בכל דרישות קבוצת סלקום \ IBC כנגד האינטרסים של השוק והציבור, לא הואילה למנוע את קריסת הקבוצה לכונס נכסים. 

עצוב, מרגיז ומקומם.

טוב זה לא יכול להיגמר. 

רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליו, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".

מומלץ שראשי משרד התקשורת (לא הנוכחיים, הם אבודים, אני מתכוון לבאים), יכירו את המחקר החדש, שפורסם ממש לאחרונה, תחת הכותרת: " כיוונים חדשים למדיניות הרגולציה בישראל", מד"ר יצחק קליין - כאן.  

 
כמובן שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).

HIDE FREE

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים