מתי צפויה להסתיים המהפכה הדיגיטלית?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מתי צפויה להסתיים המהפכה הדיגיטלית?
מתי צפויה להסתיים המהפכה הדיגיטלית?
 מאת: חנן אלטיף, 2.3.17, 08:00חנן אלטיף
 
המהפכה הניידת נותנת הזדמנות לחשוב מחדש על הצורה, שבה ארגונים מתפקדים. כך, שכיום המגבלות היחידות של הארגון נובעות ממגבלות החשיבה שלו בלבד. לקוחות מעדיפים שותפים, שלא רק מעדכנים את הטכנולוגיה שלהם, אלא גם מעדכנים את הגישה שלהם.
 
 בדרך כלל קשה לשפוט את תוצאתן והשפעתן של מהפכות מבלי להביט בהן ממרחק הזמן.
 
בכל  הקשור להצלחתה של מהפכת המכשירים הניידים, הקרבה שלנו לאירועים הופכת את המבט על המהפכה הזו למאתגר. אין ספק, ש"מהפכת הניידות" שינתה משמעותית את חיי העבודה שלנו והיוותה נדבך מרכזי בעיצוב העסקים המודרניים. עם זאת, את תוצאותיה והשלכותיה (החיוביות והשליליות) נוכל לנתח ולהבין באמת רק בעוד מספר שנים. 
 
כמו בכל מהפכה, השינוי נעשה באמצעות בחירות אמיצות ופעולות, שנוקטים אנשים אמיצים. במהפכת המכשירים הניידים, חברות IT שיחקו ומשחקות תפקיד מכריע, כזה היכול לעזור לבנות קשר ארוך טווח עם הלקוחות ולמלא תפקיד קריטי במסע לשינוי דיגיטלי.
 
המהפכה שלנו
במדינות המתקדמות החלו עובדים להסיר מעליהם את 'עריצות' שולחן העבודה. במהירות מסחררת הפכו אפליקציות ודפדפנים למרכזיים בחווית העבודה של עובדים אלה. בד בבד, תפוצת המכשירים החכמים מעודדת גיוון ושימוש במכשירים רבים בו זמנית למטרות שונות.
 
למרות זאת, הזהות המקוונת של העובדים משתלבת ומתערבבת יותר ויותר עם זהותם הפרטית וכאשר יש לנו זהויות רבות במכשירים שונים, חוויה, שעלולה להיות מעיקה בפני עצמה, אין פלא, שיותר ויותר משתמשים דורשים חוויה אחידה ככל האפשר. אחרי הכל, אם כבר קראת את המיילים שלך בטאבלט, לא תרצה שאותו המייל יופיע שוב בסמארטפון שלך ומאוחר יותר במחשב הנייד.
 
הדרישה החד משמעית היום מצד המשתמשים היא לחוויה אחידה ללא קשר לזהות המכשיר הנמצא בידיהם. באופן ברור, מהפכת הניידים עוד רחוקה מסיומה ועדיין יש זמן להיות מעורבים בה ולהפוך לגיבורים של הלקוחות.
 
ההזדמנויות הן אדירות. אנו נמצאים בנקודת זמן בה האפשרות לסייע ללקוחות להתחיל בעצמם במסע הניידות היא אולי בלתי חוזרת. במרכז השינוי עומד המעבר מגישה מבוססת מוצר / פתרון לכזו המבוססת על התוצאה העסקית ועל מהפכה דיגיטלית בעלת משמעויות נרחבות.
 
כיצרן, הציפייה הבסיסית שלי משותפי העיסקיים היא לשאול את עצמם שאלה פשוטה: מה הערך המוסף, שהלקוח מוצא בי? או במילים אחרות: האם אני רק מוכרן / מתווך של טכנולוגיה או שמא אני מספק ללקוח שלי פתרון אסטרטגי, המסייע לו לייצר יתרון עיסקי מול מתחריו?
 
המעבר לגישה דיגיטלית ניידת הוא לא רק יישום חד צדדי, אלא מהווה את הנחת היסודות לפרויקט מתמשך, שבו הארגון יוכל לבנות לעצמו את ניהול היישומים והאבטחה ודרך כך לייצר לעצמו יתרון עסקי מול מתחריו.
 
להרוויח מהמהפכה הניידת
כמו בתקופות רבות של שינוי דרמטי, ישנה התרגשות מסוימת סביב תפיסת הניידות. ההנהלה הבכירה מדגישה פתרונות ממוקדים דיגיטלית לא רק כדי למקסם את כוח העבודה הקיים, אלא גם כדי להיחשב אטרקטיבית בעיני כישרונות חדשים, כולל בני דור המילניום, שרבים מהם נכנסים לשוק העבודה לאחר שכל חייהם חיו בעולם הדיגיטלי.
 
ניידות / 'מוביליות' היא רעיון מלהיב, שקל למדי לתפוס אותו. באופן שאולי יפתיע רבים, בלא מעט מקרים ההנהלה הבכירה מכירה בערכו מהר מאד ואם אתם במצב בו אתם מסוגלים להבטיח לחברי ההנהלה, שביכולתכם להפוך את הצוות שלכם לפרודוקטיבי, יעיל ושמח יותר, תזכו לאוזן קשבת.
 
זוהי, דרך אגב, הסיבה, שאינטגרטורים רבים עושים כמיטב יכולתם כדי לשמר את גישת הניידות חיה, בועטת ומתקדמת בכיוון הנכון. אם ברצוננו לדחוף את גבולות הטכנולוגיה כדי שתענה על השאלות המרכזיות של לקוחותינו, אסור לנו להגביל את עצמנו לאופן חשיבה מוכר, שלא לומר מיושן.  
 
הבחירה, שתנצח בסופו של דבר, היא הבחירה האמיצה בחדשנות המהפכה הדיגיטלית. מנקודת מבטו של שותף עיסקי, אסור, שהמכירה תונע ע"י מפרט טכנולוגי. קחו כדוגמה את חנות הממתקים הקרובה אליכם, כאשר לקוח נכנס לחנות ובודק את אפשרויות הרכישה המוצעות לו. הגישה המסורתית תהיה להציע לו ממתקים בהתבסס על התקציב העומד לרשותו. הגישה הנכונה, לעומת זאת, תהיה לבדוק מדוע הלקוח הגיע מלכתחילה לחנות - האם ברצונו לרכוש חטיף לעצמו, או לקנות מתנה לאירוע גדול יותר? האם הגיע לחנות בגלל חג מסויים או יום נישואין? אם נתמקד בתוצאות, שהלקוח מצפה להן, יותר מאשר בטכנולוגיה, שהוא רוצה (או יכול להרשות לעצמו), נוכל למקסם קשרים ארוכים יותר וחזקים יותר עם הלקוחות.
 
עבור שותפים, חיוני להבין, שהשינוי הוא לא רק בהחלפת הספקים הקודמים ובחירה בפתרונות המתאימים. זוהי דרך ליצור רמה חדשה של ערך מוסף ודרך ליצור קשר משמעותי יותר בין הלקוח לשותף. מילת המפתח כאן היא "לאפשר" - האם אנו מאפשרים ללקוח להיות בחוד החנית? לצמוח? לעבוד אחרת? לקוחות מעדיפים שותפים, שלא רק מעדכנים את הטכנולוגיה שלהם, אלא גם מעדכנים את הגישה שלהם. הדור, שנכנס היום לשוק העבודה, מגביר את כוח ההוצאה שלו כצרכן. ארגונים צריכים להיות מוכנים לתמוך בבני דור המילניום הן כעובדים והן כלקוחות.
 
יש ליישם כל אסטרטגיה ניידת במחשבה על אבטחה בבסיסה ולספק את המידע הנכון לאנשים הנכונים. ניסיון להילחם עם המציאות הנוכחית לא יוביל לדבר. המהפכה הניידת נותנת לנו הזדמנות לחשוב מחדש על הצורה, שבה ארגונים מתפקדים. כך, שכיום המגבלות היחידות של הארגון שלך נובעות ממגבלות החשיבה שלו בלבד.

מאת: חנן אלטיף, מרץ 2017.
מנהל שותפים אזורי ב-VMware


מהפכה דיגיטלית



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

16-19/9/19 - DLD Tel Aviv Digital Conference 2019 

23/9/19 - FoodTech IL 2019  

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  
 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למאי 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

השוק הקווי לקראת דעיכה ויצירת מונופול חדש (סלקום) על חורבות בזק והוט - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן
 
זרקור חברות
 
PIXABAY
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים