Telecom News - איך ניתן לייצר סטארט אפים טובים בישראל?

איך ניתן לייצר סטארט אפים טובים בישראל?

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> איך ניתן לייצר סטארט אפים טובים בישראל?
איך ניתן לייצר סטארט אפים טובים בישראל?
מאת: גיא חורש, 23.4.13, 23:59

מכונת הסטארט אפים כמו זו של של מיקרוסופט יודעת לייצר חברות מבטיחות בתוך ארבעה חודשים, שחלק גדול מהן כבר גייסו כסף או קבלו הצעות להשקעה ביותר מ 4 מיליון דולרים ובנוסף נותנת מיקרוסופט את כל זה...בחינם.

היה לי העונג להשתתף בכנס סיום מחזור מס' 2 של מאיץ הסטארט-אפים Microsoft Accelerator בתום 4 חודשי פעילות. במחזור זה השתתפו כ 13 חברות סטארט אפ, כולן מעניינות, כולן מבטיחות, כולן תוצר של עבודה מדויקת מבית היוצר של תכנית האצה זו.

המדובר בקומץ נבחר של 13 סטארט אפים, שהצליח להתקבל לתכנית ההאצה של מיקרוסופט מתוך 300 חברות ישראליות, שבקשו להתקבל לתכנית (כלומר, כ- 4% מכל החברות, שהגישו בקשה להשתתף בתכנית ההאצה אכן התקבלו), קומץ נבחר זה מונף במשך ארבעה חודשים על ידי החיבוק החם של מיקרוסופט והאקוסיסטם אותו היא מספקת והבא לידי ביטוי בתשתיות, בידע, בשיתוף פעולה עם הטכניון, ובהשתתפות כ- 100 מנטורים מובילים מהשורה הראשונה כדוגמת זהר לבקוביץ, משה ליכטמן, ינקי מרגלית, ויורם טיץ, מנהלים בכירים במיקרוסופט ישראל כגון ניר טנצר, סמנכ"ל הפיתוח העסקי (ומנטור בתכנית ההאצה) צחי וייספלד ומנהל תכנית ההאצה חנן לביא.  
 
ההשקעה, המסירות ההדדית והמקצוענות באו לידי ביטוי בכל היבט, החל בתצורת המצגות שבחלקן הזכירו לי מעט את המצגות של סטיב ג'ובס המנוח, מעט מלל, שימוש בתמונות והרבה תוכן מעניין בעל פה וכלה בהגדרת המוצר או השירות הברורה והתמציתית. היה לי לעונג לצפות ביזמים צעירים המציגים בפני הקהל בנינוחות ומקצוענות, שלא היתה מביישת סמנכ"ל מכירות או שיווק עם קילומטראז של עשר שנים לפחות בפגישות מכירה ושיווק מול שחקנים מובילים באירופה וארה"ב. אין ספק, כי המנטורים עשו כאן עבודה מצויינת.

האקוסיסטם הגלובלי של תכנית ההאצה של מיקרוסופט כולל היום ארבעה מאיצים העובדים במקביל, בישראל, הודו, סין וסיאטל. תכניות ההאצה המקבילות מאפשרות לחברות הסטארט אפ לפעול ולצמוח בסביבה גלובלית אמיתית, סביבה לומדת המשתבחת ממחזור למחזור ובאה לידי ביטוי באחוזי הצלחה גבוהים בתחום גיוסי ההון המלווים על ידי המנטורים.

מה עשתה מיקרוסופט כל כך נכון, כך שאחוזי ההצלחה של גיוסי ההון הם כל כך גבוהים?
תכנית ההאצה של מיקרוסופט עובדת על פי משנה סדורה, לפיה על מנת להבטיח סביבת צמיחה איכותית לחברות הסטארט אפ, מקפידה התכנית על עבודה לפי פרמטרים מוגדרים (חלק ממשנה זו דבקה בעקרון לפיו היזמים נדרשים שלא לעבוד בכל עבודה אחרת במהלך התכנית ולהקצות 100% מזמנם לטובת המיזם אותו הם מובילים) והתחילה בכך, שבחרה בקפידה את האדם הנכון ביותר להוביל ולנהל את האקסלרטור – חנן לביא.

לדברי צחי וייספלד, דירקטור אסטרטגיה ועסקים במיקרוסופט ישראל: "לפני שנה התחלנו בתכנית ההאצה כמעין סטארט אפ בתוך מיקרוסופט, היוצא מתוך הנחה, כי כיום ה- Time to money הוא יחסית מאד קצר, צריך לעבוד מהר ויעיל ולשם כך צריך, בנוסף לתשתית הטכנולוגית שמיקרוסופט מעניקה, לייצר מערך מקצועי, שיוביל את החברות לעמידה ביעדים. קרי: מנהל תכנית ההאצה ומנטורים."

צחי וייספלד הבהיר: "היה חשוב למיקרוסופט למצוא מנהל לתכנית, שמבין את הלך הרוח של היזמים ואת ה- DNA שלהם ויודע לדבר אתם בגובה העיניים. מתוך 150 מועמדים נבחר חנן לביא, יזם סדרתי לשעבר, להוביל את תכנית ההאצה והתוצאות מדברות בעד עצמן. הפעילות המשותפת של חנן ושל המנטורים, אפשרו למיקרוסופט להקים את מאיץ הסטארט אפים הטוב בעולם. המנטורים הם הנכס החשוב ביותר של תכנית ההאצה: כ- 100 מקצוענים ובכירים מהמובילים בעולם ההיי-טק והעסקים, שמוכנים להשקיע לפחות שעה בשבוע מזמנם מבלי לקבל חזרה לא אחוזים ולא כסף והיכולת לסנן ולבחור את הסטארט אפים הנכונים ביותר לתכנית".

צחי וייספלד, חנן לביא, ינקי מרגלית, יורם טיץ
מיקוסופט

מה יוצא למנטורים מהתכנית?
בשאלה זו פניתי לינקי מרגלית, מנטור ומשקיע בתכנית ואדם מוכר בעולם העסקים וההיי-טק הישראלי.

ינקי מרגלית: "כמנטור אתה לא עושה את זה בחינם אתה מקבל הרבה מאד בחזרה, המון הזדמנויות, סביבה מאד יצירתית, שנותנת sanity check על כל מה שקורה בסצנה. יש משהו מאד מעניין, שעובר על העולם היזמי הטכנולוגי, היזמים הצעירים רוצים לעבוד בקהילה, לעבוד ביחד. כבר לא כל אחד רוצה לבנות מיזם לבד מהבית, אלא אנשים רוצים לעבוד בסביבה קהילתית וזו אולי השפעה של הרשתות החברתיות, את ההיבט של הקהילה, שהוא היבט חשוב, נותן האקוסיסטם של המאיץ, זאת סביבה שמייצרת ערך. ניתן לחלק את אופן הפעולה של המאיץ לשלושה שלבים עיקריים: מיון, מנטורינג ודמו. זה תענוג לראות את החבר'ה, שיש להם מפה וקופצים ממאיץ למאיץ ומפתחים עסקים ובכלל כל התרבות של המאיצים, שמשקיעה בדור הצעיר הנה תופעה מדהימה". אני מסכים עם כל מילה.

יורם טיץ, מנהל בכיר במשק הישראלי ומנטור בתכנית: "מיקרוסופט עשתה משהו מיוחד ונתנה עוגן מאד מבוסס לחברות, שנבחרו בסלקציה מאד מקפידה עם יזמים מצוינים. יש לשבח את היכולת של מיקרוסופט ליצור כור היתוך, שעושה האצה ומקפיץ אותם קדימה. רואים תוך כמה חודשים את ההבדל בין הכניסה לבין היציאה, כסף שמגיע הוא אמנם לא חזות הכול אבל נותן נגזרת של מהי חברה מצליחה וחברה לא מצליחה".

איך זה עובד?
חנן לביא: "המאיץ עובד בסבב של ארבעה חודשים. מתקבלות חברות שגייסו מאפס ועד חמש מאות אלף דולרים, חברות בעלות חזון, טכנולוגיה ויכולת אישית של היזמים להוביל בהצלחה את המיזם. הדגש על ההיבט האישי הוא חשוב ומיקרוסופט נעזרת במומחה מתחום משאבי האנוש על מנת לוודא, כי היכולות האישיות-מקצועיות של הצוות המוביל את המיזם עומדות בקריטריונים של תכנית ההאצה.  
במסגרת הזמן הקצוב הזה מנצלים היזמים את כל מה שמיקרוסופט והאקוסיסטם שלה יודעים לתת וזה המון, למשל טכנולוגיה, קשרים, ניסיון ניהולי, תשתיות, משרדים, כאשר ליזמים יש את החופש לבחור מה הם רוצים לקחת, כמו כן יכולים היזמים להנות מה-  Network של שאר תכניות ההאצה המקבילות של מיקרוסופט בעולם. כל חברה יכולה לעבוד עם בין שניים לחמישה מנטורים, שמחויבים לתת שעה בשבוע ומשמשים כ- Advisory Board לחברה. ליזמים מוצמדים גם סטודנט ל- MBA מהטכניון לליווי העסקי, מעצבי UX ובעצם כל מה שנדרש על מנת לייצר מוצר. אין חברות בעלות מוצר מתחרה בתכנית ולכן היזמים יכולים לעבוד ללא כל חשש מהחלפת מידע.

המנטורים גם עוסקים בגיוסים ובקשרים עסקיים ובסוף הסבב יש Demo Day (אירוע לחיבור בין הסטארט אפים לאנג'לים ומיקרו קרנות בעיקר) בישראל ובשלב הסופי, שנקרא Launch Day, מוזמנים היזמים להציג את המיזמים שלהם במטה מיקרוסופט ב- Mountain View בארה"ב לחשיפה מול משקיעים, שותפים עסקיים ולקוחות פוטנציאליים עם מערך יחסי ציבור ופרסום אשר מובילה חברת מייקרוסופט. זה יקרה ב- 7.5.13 .

מסבב לסבב מקבלים תובנות ומשפרים ומחזקים את האקוסיסטם ויש צמיחה של מידע המעניק עוד כלים ליזמים בסבבים הבאים. המנטורים שלנו הם הכי חזקים שיש בתעשיה ואנחנו לא לוקחים שום דבר מהיזמים. אין היום תכנית דומה, שעומדת מאחוריה חברה בעלת היכולות של מיקרוסופט".

 למה מיקרוסופט עושה זאת?
שאלתי את צחי וייספלד: "מאחר שמיקרוסופט היא חברה מבוססת P&L ואתם מצהירים כי אתם לא לוקחים אקוויטי במיזמים שלכם (לא כך הדבר בתכניות האצה אחרות) ומאחר ואתם משקיעים כל כך הרבה משאבים וכסף בתכנית, מה יוצא לכם מזה?"

וייספלד: "אין לנו מטרה לרכוש חברות או לקבל בהן אקוויטי, בשנתיים האחרונות יש boost של מאיצים המציעים תכנית קצובה בזמן שהיא  Mentor Heavy , שלושה עד שישה חודשים בהם נותנים Office Space וברוב המקרים לוקחים אקוויטי. אצלנו זה עובד אחרת. תכנית ההאצה מוכיחה, כי מיקרוסופט היא רלבנטית, שמה אותה על המפה בחזית ה Innovation, בונה trust למותג, מחזקת את שירותי הענן של מיקרוסופט ועוזרת לייצר בסיס התקנות רחב המבוסס על נאמנות למותג הנובע מהרצון של היזמים להשאר באקוסיסטם ולהמשיך ולעבוד בסביבה הטכנולוגית המוכרת עליה בנו את המיזמים שלהם".

מעבר למיתוג וטכנולוגיה אני מוכרח לציין, שאכן התכנית מצליחה לייצר "נאמנות מותג" בהיבט המקצועי והאישי. מיקרוסופט נותנת כאן פלטפורמה אמיתית "מכל הלב" לאותן החברות, שצלחו את מנגנוני הקבלה הקפדניים לתכנית ההאצה האיכותית הזאת והיזמים מצידם מעוניינים להישאר בסביבה התומכת, שעומדת לרשותם בתצורת קשרים וגישה למשקיעים והזדמנויות עסקיות גם לאחר סיום המחזור.

החברות שהציגו היו כולן ממוקדות סביב טכנולוגיות ה Cloud של מיקרוסופט, מן הסתם, ובינהן:

INNOBI המפתחת טכנולוגיה לניתוח אוטומטי וניטור של מתחרים עסקיים על פי נתונים מהרשת.
Applango – המפתחת פתרון לניהול השימוש באפליקציות ענן בארגונים.
WSC Sport המפתחת טכנולוגיה המאפשרת יצירה אוטומטית של כתבות וידאו מותאמות אישית בתחום הספורט.
Telesofia Medical - המפתחת טכנולוגיה ההופכת מידע רפואי לסרטוני וידאו פשוטים ונהירים.
Physihome - המפתחת טכנולוגיה לטיפולי פיזיותרפיה בבית המטופל בשילוב קינקט.
KitchenBug - המפתחת פלטפורמה לניתוח מיידי של מתכונים מהאינטרנט לצורך מתן המלצות אישיות למשתמשי הפלטפורמה.
Scoreoid – המפתחת פלטפורמת Backend למשחקי אונליין.
LiveTune - המפתחת אפליקציה ללימוד מוזיקה מותאם אישית לכל משתמש.
Pixtrהמפתחת אפליקציה המבצעת שיפור אוטומטי לתמונות.
Shopetti - המפתחת אפליקציית שופינג חברתית לנשים, שמרכזת את כל הקניות במקום אחד, ומאפשרת לייצר פרופיל האוגר הזמנות וקניות ממספר חנויות.
Skygiraffe – המפתחת טכנולוגיה שאינה מעוניינת לחשוף בשלב זה.
SCREEMO – המפתחת פלטפורמה לפיתוח מהיר של קמפיינים אינטראקטיביים על שלטי חוצות.
וAskemהמפתחת פלטפורמה לשאלת שאלות ויזואליות במובייל ומתעלת את חכמת ההמונים ברשת לקבלת תשובות לשאלות המוצגות. איתי הרמן מנכ"ל החברה: "אנו מפריטים את היכולת לדעת מה העולם חושב ומה החברים חושבים בכל רגע נתון על כל שאלה וכל נושא וכל מוצר". אגב, המנטור של איתי הוא עמית לביא, אושיית מדיה ורשתות חברתיות. אכן, מיזם זה מציע מוצר המבוסס כולו על רשת חברתית עם "טוויסט" מאד מעניין.

איתי הרמן ועמית לביא
איתי הרמן ועמית לביא  

לסיכום, מיקרוסופט מציעה כאן אקוסיסטם מצויין, שעובד ואם יש לכם מיזם שאתם מאמינים בו ויש לכם תכונות של מנהיגים ואתם נחושים ומוכנים להשקיע ארבעה חודשים מהחיים בתכנית ומייקרוסופט תקבל אתכם אז ללא כל ספק אתם מקבלים הזדמנות "לעשות את זה" עם הדרכה וליווי צמוד של הטובים ביותר אשר "עשו את זה" ובגדול.

עצתי לאלו שמעוניינים להתקבל לתכנית (ומי בעצם לא מעוניין?) היא כזו: תגבשו היטב את הזהות התאגידית שלכם, תגדירו במדויק את החזון שלכם, תכוונו את הטכנולוגיה שלכם לסביבת מייקרוסופט ותנסו לבסס את התועלות, שהשירות ו/או המוצר שלכם מציעים על בסיס היתרונות של ה features של מיקרוסופט, על מנת לבסס תאימות טכנולוגית, שתתאים לאג'נדה העסקית של מיקרוסופט. תוודאו, שהצוות המוביל מתאים אישית ומקצועית לתחומי האחריות במיזם, אם גייסתם כבר קצת כסף זה מצוין. התכנית רק תמנף את הכסף של המשקיעים ללא אקוויטי It’s a win win  וזהו, כעת נותר לכם רק להחזיק אצבעות ולנסות להתקבל – התקבלתם? חנן לביא והחבר'ה כבר יזניקו אתכם בתוך המאיץ.
 
אז ... המון בהצלחה
 
מאת: גיא חורש, מנכ"ל טארגט חברה לייעוץ, ליווי ופיתוח עסקי 
 
סטארט-אפ
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים