כניסת שירותי הטלפוניה בענן ובמיוחד הצלחת מערכות Lync ו-Skype של מיקרוסופט, בשילוב עם הפתרונות של אודיוקודס הישראלית, הם חלק מהמהפך שמתרחש בכל העולם בתחום התקשורת העסקית והמעבר לניידות. מאת: אבי וייס
אחרי הבנה בסיסית במה מדובר, ארגונים ועסקים רבים עומדים בפני שאלה מהותית, איך לשלב את הבוט במכלול הדיגיטלי הקיים שלהם? זו שאלה, שחשוב לנתח ולפתח אותה. מאת: ישי טנצר
תשתיות תקשורת מחשבים וטלפוניה עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב, שנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. יש בעלי עסקים ומנהלים שעדיין לא מבינים את ההבדלים בין 3 סוגי המרכזיות לעסקים. מאת: מיכאל פנחס
2016 היא שנת המפנה של מעבר לשירותים מתקדמים וניידים, "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית" לרבות שירותי ענן בכל תחום. מענה לשאלות המטרידות ביותר מנהלים ובעלי העסקים בעת בחירה במרכזיה עסקית. מאת: מיכאל פנחס
תשתיות תקשורת מחשבים עוברות מהפכה דומה למה שקרה בעולם המחשוב הנע לכיוון וירטואליזציה ומשם לענן. מה יש לעשות כדי ליהנות מהמהפכה? מה לדרוש מספקי הפתרונות לתשתיות תקשורת למחשבים וטלפוניה? מאת: מיכאל פנחס
עסקים וארגונים זקוקים לשירותי הקלטת שיחות, גם מסיבות רגולטוריות וגם מטעמי תפעול ויעילות עסקית. מי מוביל את תחום הקלטת שיחות? אילו פתרונות של הקלטת שיחות יש בשוק הישראלי? מאת: מיכאל פנחס
מרכזיות וירטואליות ב"מיקור חוץ" אצל ספק התקשורת בטכנולוגיית IP-Centrex עדיין כאן. לא כל הפתרונות שווים (בין הספקים) בעדכניות המערכות ובאיכות של הקישוריות ויש גם חידושים. מאת: מיכאל פנחס
בבחינת מגוון המערכות הזמינות כיום, קשה לתפוס את ההתקדמות הטכנולוגית, שעשינו מאז מכשיר הרשמקול, ששימש בתחילת הדרך, ועד לטכנולוגיה המתקדמת All In One. מאת: עופר קליין
המעבר לשירותי ענן ולשירותי מובייל והמעבר ל-UC&C (ר"ת: Unified Communictions & Collaborations) "משמידים" את הערך של הפלטפורמות הישנות, ששימשו עשורים רבים את מוקדי שירות הלקוחות גם בישראל. מאת: אבי וייס