ב-5 השנים הקרובות ייעלם מוקד השירות הטלפוני הקיים. מהי מהפכת הצ'טבוט ומה היא תעשה לקשר הטלפוני עם העסק? למה בכלל צריך צ'טבוט? לאילו משימות מומלץ להתקין צ'טבוט? איזו תועלת צומחת מכך לעסקים? מיכאל פנחס
לעסקים קטנים ובינוניים יש רצון לחסוך בהוצאות מבלי להתפשר על רמת הביצועים. מהם סוגי הפתרונות של Hosted VoIP? באילו תצורות ועל איזו תשתית מומלץ לחבר שלוחות בטכנולוגיית IP? איך בוחרים פתרון? מיכאל פנחס
הקלטת שיחות הפכה להיות "להיט" בתחום שירותי התקשורת עקב התגברות הרגולציה וצרכים עסקיים חדשים. מה התחדש בתחום הקלטת שיחות טלפוניה? אילו פתרונות יש להקלטה במרכזיות ותיקות? מי המתחרים? מאת: מיכאל פנחס
חב' וארגונים, שיהיו מעוניינים לייעל את השירות ללקוחות, יידרשו למצוא איזון נכון בין אימוץ טכנולוגיות כגון RPA, AI או BOTS לבין שילוב עם נציגי שירות אנושיים הנדרשים כמעט בכל סיטואציה שירותית. פיל פרידמן
כיצד מתאימים מערכות תמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצורכי העולם הנייד והחברתי החדש? מה השתנה בשנתיים האחרונות באופי של מוקדי השירות? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? מאת: מיכאל פנחס
כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכים של העולם הנייד החדש? אילו שינויים יהיו במוקדי השירות כתוצאה מהמעבר לענן? האם זה בכלל רצוי וכדאי? מאת: מיכאל פנחס
עסקים/ארגונים מפעילים מערכת IVR (תפריטי הקשה להגעה למוקדן מתאים), שמעצבנת לקוחות. הקשת מספרים ושמיעת תפריטים קוליים תהפוכנה לנחלת העבר בפתרונות Visual IVR. האם לחיבור יש תועלת עסקית/כלכלית? מיכאל פנחס
לא רק לארגונים גדולים יש שלוחות מרוחקות וסניפים. מהם היתרונות של שימוש במרכזיות IP? באילו תצורות ועל איזו תשתית ניתן לחבר סניפים ושלוחות מרוחקות של עסקים ברמת ה-SMB וה-SME בטכנולוגיית IP? מיכאל פנחס