מערכת זיהוי דיבור – מדריך פתרונות תקשורת לעסקים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מערכת זיהוי דיבור – מדריך פתרונות תקשורת לעסקים
מערכת זיהוי דיבור – מדריך פתרונות תקשורת לעסקים
מאת: מיכאל פנחס, 22.7.13, 21:00מיכאל פנחס
 
טכנולוגיית זיהוי דיבור (Voice Recognition) מסייעת לעסקים להחליף את העובדים האנושיים במרכזיות ובמוקדי השירות במכונות אוטומטיות המקיימות קשר אינטראקטיבי עם הפונים. כיצד בוחרים את מערכת הזיהוי הדיבור לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת?
 
שוק הזיהוי דיבור (Voice Recognition) הוא אחד השווקים הנמצאים כיום בצמיחה מואצת, גם במגזר העסקי. טכנולוגיה זו, שלא הצליחה להתרומם במשך עשרות שנים (קיימת בשוק מעל ל- 50 שנה), קיבלה תנופה אדירה, כשחברת אפל הכניסה מערכת מתקדמת לזיהוי דיבור בשם סירי (Siri), של חברה בשם זה, שנרכשה ע"י אפל ב- 2010, לתוך האייפון שלה 4s באוקטובר 2011.
 
מאז, סירי פועלת על כל האייפונים, האייפודים והאייפדים של אפל לסוגיהם. במקביל, המתחרים גם הם לא "שקטו על השמרים" והציגו מערכות מתקדמות מתחרות. למשל, מערכת Google Voice הוותיקה שודרגה למערכת המכונה בשמות דוגמת: S Voice או Google Now והוכנסה לכל הגרסאות של אנדרואיד מגרסה 4.0 ומעלה. מערכת זו הופיעה בפעם הראשונה בשוק במאי 2012 במכשיר סמסונג גלקסי S3.
 

לאילו מערכות מתאימה מערכת זיהוי דיבור במגזר העסקי?

היא מתאימה לכל מקום בו ניתן להחליף מענה אנושי במענה ממוחשב, שמטפל במקבץ סגור של אפשרויות. ככל שכמות האפשרויות למענה וזיהוי הדיבור יותר מצומצמת, כך קטנה האפשרות לטעות בזיהוי ועולה רמת האפקטיביות של מתן השירות בצורה ממוחשבת ולא אנושית למתקשרים.
 
לכן, המערכות של זיהוי דיבור מצליחות במגזר העסקי כיום בכמה תחומים מאוד מצומצמים, ממוקדים וברורים:

א. לניתוב שיחות קולי במרכזיה לשלוחות של אנשים בארגון. במקרה זה מספר היעדים לניתוב השיחה ידוע ולכן הטעויות הן מינימליות.
ב. כתחליף ל- IVR הישן. גם במקרה זה, כמות התשובות ידועה ולכן מרווח הטעות בזיהוי די מצומצם.
ג. לאימות דובר במערכות פיננסיות. גם כאן, אם יש את "חתימת הקול" של האדם הפונה, קל לבצע אימות של קולו, מול "חתימת הקול" הקיימת כבר במערכת. זה סוג של "אימות ביומטרי", שמאוד מצליח במערכות הפיננסיות.
ד. ביצוע הזמנות או אישורים של רכישות, במקום שיש כמות קטנה של תפריטים ועץ ההחלטות ברור וסגור.
ה. תמיכה טכנית או אחרת במקום בו יש כמות ידועה וסגורה של אפשרויות לתמיכה.
ו. ביצוע פקודות קוליות במקום בו יש כמות ידועה וסגורה של אפשרויות לביצוע הפקודות, וקל להבחין בין הפקודות השונות של הדובר.
 
כיום טכנולוגיות זיהוי דיבור נפוצות רק בשני תחומים - טלפונים סלולריים ומרכזי שירות לקוחות. הטכנולוגיה הצליחה לחדור דווקא לתחום המכשירים הסלולריים, מכיוון שהפעלת טלפון ללא מגע יכולה להציל חיים וחוסכת בזמן התפעול. הסיבה לחדירת טכנולוגיות לזיהוי הדיבור למרכזי שירות הלקוחות היא הרצון לייעל את המערכת ולחסוך בכוח אדם אנושי יקר (יחסית).
 
החיסכון בעלויות למרכזי שירות הלקוחות הוא גדול וכך גם החזר ההשקעה. זאת, כי ניתוח דיבור מספק בסיס לאיזון בין שלושת היעדים העיקריים של מרכזי שירות לקוחות: שביעות רצון הלקוח מאיכות הפתרון המתקבל בפנייה הראשונה, התמודדות עם כמויות גדולות של שיחות, וייצור מכירות באמצעות המערכת הממוחשבת. דיוק של 85% עד 90% מספיק כדי להשיג את היעדים הללו.
 
בעתיד תהיינה מערכות, שתדענה לזהות ולהבין שאלות המופנות לנציגי מכירות הווירטואליים, ותשלופנה בהתאם ממאגר תשובות קודמות ומניתוח הפנייה את המידע הדרוש לטיפול בבעיות, ותוכלנה לתקשר באופן שוטף עם הלקוחות הפונים. המערכות הקיימות עדיין לא מצויות בנקודה הזו.

מיהם השחקנים המובילים בעולם בתחום זיהוי הדיבור?  

המובילה עולמית היא ללא ספק ניואנס (Nuance), שהיא מעין "מונופול עולמי" בתחום זיהוי הדיבור, עם פתרונות המבוססים על רכישת כמה חברות הזנק ישראליות. רוב הפתרונות, שיש בשוק העולמי, מבוססים על מנועי זיהוי הדיבור של ניואנס. למעשה, החברות הגדולות בעולם כמו גם בישראל נמצאות בדילמה: האם לעבוד עם הפתרונות של ניואנס, שהיא מובילת שוק עולמית, או לפתח פתרונות לצרכים שלהם בעצמם. הדילמה הזו טרם נפתרה. חלק מהארגונים הגדולים מפתחים פתרונות עצמיים בקוד פתוח, כדי לא להיות תלויים בניואנס. למעשה, כל האינטגרטורים הגדולים בישראל פיתחו מערכות כאלו לצרכים ורטיקליים (למשל: לבנק מסוים), בגלל שמדובר בפרויקטים של מאות אלפי ועד מיליוני ₪.
 
המתחרה השנייה בגודלה בשוק העולמי היא IBM. בשוליים, יש מגוון עצום של חברות קטנות מתחרות, מתוכן ניתן לציין את חברת NSC מישראל (כיום חלק מ- AudioCodes), שיש לה מקום חשוב ובולט בשוק הזה. יש גם מספר לא קטן של חברות הזנק ישראליות צעירות הסבורות, שהן תצלחנה להקדים את ניואנס או IBM בפתרונות טובים יותר. למשל NovoSpeech ו- Speech-Modules.
 
לקוחות הקצה בעסקים ובארגונים בד"כ אינם רוכשים את הפתרון של זיהוי דיבור ישירות מניואנס או IBM, אלא מאחד מספקי השירות, שמרכיבים מנוע של שתי הענקיות הללו בתוך המוצר ומספקים שירות ללקוחות הקצה. למעשה, לבעל העסק בכלל לא אכפת של מי המנוע לזיהוי דיבור שיש לו במערכת. הוא מעוניין במערכת שתענה לצורך עסקי שלו. זה הקריטריון היחיד המוביל אותו ברכישת המערכת. בשוק "זיהוי הדיבור" אין את תופעת "המיתוג" הקיימת בפתרונות בתחומים אחרים בעולם ה- ICT, שבהם מותג מוביל זוכה לביקוש רק בגלל שמו והמוניטין שזכה בו. מעטים בשוק מכירים את הפתרונות של ניואנס או של IBM, משום שהם עטופים תחת השם של ספק השירות, או של המערכת שספק השירות מציג.
 
המוצרים והשירותים הנפוצים ביותר בישראל בשוק זיהוי הדיבור:

א. O-T-tech. זו מערכת המיועדת בעיקר לשירות לקוחות טלפוני, שמנוהל באמצעות זיהוי דיבור. חברת O-T-Tech מספקת שירות המופעל כבר אצל לקוחות גדולים וקטנים בארץ ומאפשר ללקוחות לבצע הזמנות, לשלם בכרטיס אשראי, לברר סטטוס ועוד. כל זאת, תוך כדי דיבור רגיל בדומה לשיחה עם נציג. הפניית העבודה היומיומית למערכת נעשית אוטומטית. העובדים האנושיים יכולים להתמקד ולהתפנות לעבודה מקצועית יותר ולטפל באילו שלא קיבלו מענה מהמכונה האוטומטית. הלקוחות יכולים להגיד את מבוקשם ללא צורך בהקשה על מקשי הטלפון.
 
אין צורך בתהליכי גיוס, הדרכה והכשרה שוטפת לנציגי השירות המתפעלים מערכת כזו. המערכת מתחברת למערכות ה- CRM וה-ERP של הארגון לצורך מסירת המידע וביצוע העדכונים הנדרשים.
 
ל- O-T-tech יש מערכות, שנבנו עבור עולמות ורטיקליים דוגמת: מערכת הרפואה, מערכת הבנקאות, מערכת בתי המשפט, מערכות תשלומים בכרטיסי אשראי ועוד. למעשה, ניתן להתאים את המערכת לכל שוק ולכל סוג של שירות.
 
המחיר: כ- 2,500 ₪ לחודש למערכת בסיסית.
 
ב. מענה קולי אינטראקטיבי של Gama Operations. זו מערכת לניתוב שיחות אינטראקטיבי, מחליפה IVR, עם אפשרות ליצירת מודולים בתפירה אישית, בהתאם לצורכי הלקוח. זו מערכת יציבה הקיימת בארגונים ציבוריים ופרטיים בישראל. הפתרון כולל תוכנה ומחולל יישומים, שבעזרתו ניתן לתכנן את היישום המבוקש.
 
המערכת יכולה להיות מקושרת למגוון רחב של בסיסי נתונים חיצוניים ופנימיים ולהשמיע למתקשרים את המידע הרלוונטי. יישומי IVR אפשריים: מערכת הפצת הודעות, מודול שעות עבודה, מודול פתיחת שערים, השכמה, Fax On Demend ועוד. מערכות ה- IVR של חברת גאמא בנויות לעבוד עד 240 ערוצי קול ופקס (למערכת בודדת). יש תמיכה במספר שפות. המערכת תומכת כרגע ב- 6 שפות: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית, צרפתית וגרמנית (בהתאם למחירון שפות).
 
המחיר: 21,000 ₪, מחיר רכישה. זה כולל אחריות וביטוח לשנה. אחרי שנה משלמים מחיר סמלי יחסית על ביטוח ואחריות לכל שנה נוספת.
 
ג. מערכת ניתוב שיחות של Gama Operations. זו מערכת עם יכולת זיהוי דיבור המאפשרת למתקשר להגיע לעובד אותו הוא מבקש בצורה קלה ויעילה. זאת, ע"י אמירת השם הפרטי והמשפחה/מחלקה. ניתן לשלב פתרון זה גם כספר טלפונים ארגוני, שמאפשר חיפוש חכם של אנשים באמצעות זיהוי קולי במס' מקומות כגון: בית, משרד, נייד וכדומה.
יש תמיכה נרחבת לשפה העברית (שפות נוספות בשלבי פיתוח). המוצר נתמך ע"י תוכנה היכולה לזהות גם משפטים שלמים. ניתן לרכוש כמוצר עצמאי או כמוצר משולב במערכת דואר קולי.
 
המערכת מבוססת על דגימות רבות במבטאים וניבים שונים ובעלת יכולת למידה. המחיר מתייחס למערכת הכוללת 2 ערוצים - ניתן להרחיב את המערכת בהתאם לדרישת הלקוח.
ניתן לרכוש כיישום בתוך מערכת Prime Voice מתוצרת גאמא או כמערכת עצמאית המסוגלת להתחבר לכל מרכזיה בעלת יכולת ניתוב. אחוזי ההצלחה של הזיהוי הקולי הנם למעלה מ- 90% ומשתפרים ככל שהשימוש במערכת עולה. בנוסף, המוצר כולל יכולת ניתוב מלאה של שיחות.
 
המחיר: 41,000 ₪, מחיר רכישה. זה כולל אחריות וביטוח לשנה. אחרי שנה משלמים מחיר סמלי יחסית על ביטוח ואחריות לכל שנה נוספת.
 
ד. מערכת VOCANOM של NSC מבית AudioCodes. זו מערכת זיהוי קולי למערכות טלפוניה ושירותים מרובי משתמשים בארגונים. מערכת VOCANOM מאפשרת ביצוע ניתוב קולי תוך אירגוני לעובדי הארגון ולמתקשרים מזדמנים המתקשרים אל הארגון. המערכת הינה מוצר מדף בעלת ממשקים סטנדרטים, שמאפשרים קיצור זמן התקנה לשעתיים בלבד.
המערכת מספקת יכולת IVR המשלבת עבודה בדיבור ו/או ב- DTMF  ומייתרת במקרים רבים צורך ב-IVR נוסף לצרכי הארגון. המוצר מיועד לארגונים בשוק ה-Enterprise וה-SMB. לקוחות ה- VOCANOM הם ממגזרי האקדמיה, ההייטק והמוסדות המוניציפליים. המערכת זכתה להצלחה רבה מאוד במגזר האקדמי, ונכון להיום הוטמעה בטכניון, האוניברסיטה העברית, מכון וייצמן, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ואוניברסיטת בר-אילן.
 
מחיר המערכת, שתלוי בהיקף הפורטים וכל הציוד הנלווה מסביב הנרכש מאודיוקודס, נע בין עשרות אלפי ₪ למאה אלף ₪. הכרטיס הכי בסיסי של אודיוקודס לעסק קטן כולל שני מעבדים ותומך ב-2-8 ערוצי דיבור במקביל, ואינו מחייב רכישת חומרה או תוכנה חדשות וביצוע שדרוגים למערכות המחשוב הקיימות בארגון. כל שנדרש הוא חריץ PCI פנוי ומרכזיית טלפונים. בין השימושים האפשריים לכרטיס, שמחירו כ-1,900 דולרים, נמנים: ניהול ספרי טלפונים קוליים ארגוניים, מערכות דואר ומענה קוליים (VoiceMail), מוקדי שירות ועוד.
 
הערה חשובה:
לכל המוצרים הללו יש סדרה שלמה של מוצרים נלווים, שנרכשים בנפרד ובראשם מערכות הקלטה ותיעוד שיחה, תוכנות נלוות ושירותי ערך מוסף רבים, בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק. לצורך הפעלת חלק ניכר מהתכונות האפשריות במערכות הללו, נדרשת תוספת רישיון או חומרה \ תוכנה בתשלום נפרד. לעיתים קרובות נדרש תשלום נוסף עבור ביצוע אינטגרציה עם מערכות CRM, Call Center, ERP, Outlook וכיו"ב, שיש כבר בעסק.
 
 
מאת: מיכאל פנחס, יולי 2013.
 מהנדס תקשורת – ומחבר המדריך לחיסכון  בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
 
 
טלפון ציבורי ישן
קרדיט צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות
הצלחה ורק בריאות, לכל הקוראים והקוראות באשר הם!!!!

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




רק בריאות, לכל הקוראים והקוראות של האתר, באשר הם!!!!

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

15-16/12/21 - Israel Mobile Summit LIVE
 

הכי ניצפים 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

"תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לדעת - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

חשיפה: כיצד עמית סגל הטעה את הציבור וסייע לתפירת תיק 4000 כנגד נתניהו - כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

עדכונים שוטפים שצריך לדעת ממשפט "תיקי האלפים" עם כתב האישום השקרי - כאן

עדכונים וחשיפות מבית המשפט המחוזי בירושלים על תיק 4000 התפור והמופרך - כאן

ביהמ"ש המחוזי בירושלים: עדכונים מרתקים ממשפט תיק 4000 המצוץ מהאצבע - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן




 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
הבלוג של אלי ציפורי
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים