Telecom News - העתיד מצוי בענן. זה ברור. אז מה מעכב את המעבר לענן?

העתיד מצוי בענן. זה ברור. אז מה מעכב את המעבר לענן?

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> העתיד מצוי בענן. זה ברור. אז מה מעכב את המעבר לענן?
העתיד מצוי בענן. זה ברור. אז מה מעכב את המעבר לענן? 
מאת: אבי וייס, 26.10.13, 21:30תומס ארליך נטאפ
 
איך לעבור לענן עם מערכות תקשורת וירטואליות בתוכנה (SDN) ועם יישומים קריטיים ומבלי להילכד ב"מלכודת עכברים" אצל ספק אחד? גרסת נטאפ לשוק הארגוני - יחד עם שותפים שלעיתים מתחרים זה בזה.  
 
"אנו מאמינים, שאסור ללכוד את הלקוח אצל ספק אחד בתקנים סגורים. בפתרונות של תחום ה- ,SDN שיש כיום בשוק, יש הרבה מלכודות", טוען תומס ארליך, סמנכ"ל שותפים וערוצים EMEA ב- NetApp. "הדבר הכי חשוב ביישום SDN הוא כלי הניהול של המערכת. אם ספק מסוים רוצה לדחוף SDN ללקוח, חשוב לבדוק אם סט הכלים, שהוא מספק, תומך רק בחומרה אחת. אם זה המצב, לדעתי זו טעות, שאסור לארגון להיכנס אליה. אמנם זה אפשרי וקורה בשוק, אולם, אנו מהניסיון שלנו, יודעים וממליצים ללקוחות, שזה לא הכיוון הנכון ללכת בו".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם תומס ארליך [Thomas Ehrlich] (בתמונה משמאל), כדי לשמוע על החידושים בעולם ה- ICT בדגש על מערכות האחסון המפותחים ב- NetApp, ולמה הארגונים בישראל נעים באיטיות לעולם העננים.
 
שאלה: מה מטרת ביקורך בישראל?
תומס ארליך: "עבורי זה ביקור ראשון בישראל. הרקע שלי מתחיל בסיליקון גרפיקס וב- 15 השנה האחרונות אני בנטאפ. אני מגיע לחברה עם הרקע הטכני-הנדסי שלי, אותו אני מיישם כיום במגע עם השותפים וערוצי ההפצה.
 
לישראל באתי להיפגש עם השותפים, איתם אנו מנהלים יחסים קרובים. אנו עומדים בקשר הדוק עם כל החברות הגדולות ביותר באירופה ובישראל והמטרה שלי להציג את המודלים החדשים שלנו לעולם הערוצים והשותפים, כי זה עולם משתנה.
 
אנו בודקים כל הזמן את המגמות בשוק ומקיימים דיונים עם השותפים, הלקוחות והערוצים, לאן השוק הולך. בישראל, יש חשיבות גדולה לדיונים הללו. ישראל אינה מדינה גדולה. אולם, מצד שני יש כאן לקוחות 'רעבים' עם הרבה דרישות וציפיות. מבחינה טכנית אנו תמיד בוחנים מה מבקשים הלקוחות בישראל, כי הם מקדימים את העולם.
 
אנו צריכים לפתח ולייצר אסטרטגיה מיוחדת לישראל, כדי לספק את הצרכים והדרישות של הארגונים כאן. גם אם אין כאן הרבה מזומנים בכל פתרון, שאנו מוכרים בישראל, זה נותן לנו את הכיוון בו אנו צריכים ללכת בכל העולם, וזו הזדמנות עבורי ללמוד מה קורה כאן".
 
שאלה: איך אתם מקיימים שותפות כה הדוקה עם ,VMware כשבהכרזות האחרונות שלהם, למשל על Virtual SAN, הם מתחרים ישירות בכם?
תשובה: "אנחנו בשוק הזה לא מהיום ואנו יודעים איך יוצרים שת"פ בין חברות גדולות. יש לנו שת"פ גם עם סיסקו ויש גם לה פתרונות, שנראים מתחרים בנו. אולם, יש לנו שת"פ טוב גם עם VMware וגם עם סיסקו.
 
ההחלטות הטובות ביותר שלנו נובעות מיצירת כללים ברורים של השותפות. אנשי המכירות והשיווק יודעים בדיוק איך הכללים הללו עובדים ומה קו הגבול בין החברות. הם מבינים במה אנו מאחדים כוחות עבור הלקוחות. זה הדבר החשוב ביותר לשותפות.
 
בנוסף, יש לנו יחסים טובים עם כל השוק. למשל עם מיקרוסופט. אנו עובדים בגישת השיתוף, גם אם לספק, שאיתו אנו משתפים פעולה, יש במקטעים מסוימים של השוק מוצרים דומים.
 
תחום ה- SAN הוא תחום מאוד רחב. יש מקום לכולם. אולם, הכיוון העתידי הוא הענן. זה הכיוון החשוב. הענן הוא IP. אנו חברת IP. לא מאתמול. זה בגנום שלנו. יש לנו את הפיתוחים הטובים בעולם עם פלטפורמות מובילות למעבר לעולם הענן. יש הרבה פתרונות סביב הענן ואנו יודעים לשתף פעולה, בלי לדחוף אחד את השני לשוליים".
 
שאלה: מה אתה מציע ללקוחות, שנותן להם ערך, מול הפתרונות של השותפים שלכם?
תשובה: "אני מציע להם להיות גמישים. להפוך את מערכות המחשוב שלהם לגמישות, כך שתוכלנה לעבור לענן. זה השוק הגדול והחשוב ביותר מנקודת המבט של ארגונים ועסקים. הם לא רוצים להיות 'לכודים' ובלתי גמישים, לספק ציוד ופתרונות אחד.
 
אנו מציעים להם מערכות On-Top, מעל העולם הווירטואלי, שמדברות עם העולם האמיתי בו זמנית. כך, ניתן להניע מערכות אחסון בצורה שקופה ופשוטה, לפי עומסים, בלי לפגוע בעבודה ומבלי להוריד ביצועים. זה הכוח הממשי של המעבר לווירטואליזציה. היכולת להעביר נפחי אחסון לפי דרישה בקליק של עכבר. זה הכוח של הפתרון שלנו. אפשר לשלב זאת בכלי ניהול שלנו או של אחרים. השילוב הוא הקטע החשוב כאן".  
 
שאלה: במה שונה הפתרון הזה מפתרונות אחרים שיש בשוק?
תשובה: "יש הרבה ספקים המנסים לפתור את בעיות העומסים וליצור סביבה יציבה יותר, ע"י זריקת עוד ועוד חומרה ודיסקים לתוך מערכות מחשוב. זה יוצר מצב של מערכות מאוד כבדות בעולם האחסון. כל דבר גם עושים כפול, בשביל היתירות והשרידות. זה יוצר מפלצות של חומרה. זה כמובן גם מאוד יקר וקשה לתפעול. זו לא הגישה שלנו.
 
מה שאנו עושים: לוקחים את הקיים ועושים לו Mesh ויוצרים לו את ה- Resilience (השרידות וההתאוששות). זו גישה אחרת לגמרי, גם זולה ויעילה יותר לארגון ולצרכים שלו".
 
שאלה: למה יש ארגונים בישראל וגם באירופה החוששים להניע את מערכות האחסון והאפליקציות שלהם לענן?
תשובה: "יש שתי סיבות עיקריות המהוות חסם למעבר של ארגונים לענן:
א. עלויות של התשתיות, שלא תמיד יודעים לחשב אותן נכון.
ב. חששות, אולי קצת מוגזמים, בתחום האבטחה.
 
כמו שאני מכיר את הלקוחות הגדולים, יש להם לפחות 3 אפליקציות קריטיות, שהם רוצים לשמר אותן מפני כל פגיעה, מערכות דוגמת SAP, אורקל ועוד, משולבות מערכות אחסון של מידע.
 
לארגונים יש כמובן שפע של אפליקציות אחרות. לכל יחידה בארגון יש את האפליקציות שלה. אך הארגון מוכן כיום להפעיל את האפליקציות הללו באחסון משותף – Shared Storage. רוב האפליקציות נמצאות ב'אחסון משותף' ואותן הכי קל ומהיר להעביר לענן.
 
ארגונים בינוניים עד גדולים כבר נמצאים מזמן בענן, כי השוק דחף אותם לשם.
 
בנוסף, רבים מחפשים פתרונות למענה למה שבא מהשוק הפרטי. למשל: פתרונות על הסמארטפונים והטאבלטים. אנשים בארגונים לא מאושרים מזה, שהם משתמשים בבית ובדרכים בכלים מתקדמים ואילו בעבודה אין להם את הכלים הללו. למשתמשים בארגונים בכלל לא אכפת היכן השרתים ואיך הם מתופעלים. הם רוצים לקבל פתרונות על המכשירים החדשים שלהם.
 
לכן, גם בארגונים הגדולים החלה תנועה של העברת היישומים הקריטיים לענן. במקום, שיש בו חיבור אינטרנט טוב והאפליקציות מספיק מאובטחות, אנשים מוכנים לאמץ את הפתרונות בענן ולגשת ליישומים גם היישומים הקריטיים מעל לכל מכשיר קצה.
 
אני רואה את המעבר הזה מתרחש ממש מול העיניים. קח לדוגמה את ההצלחה של Salseforce.com. זו מערכת קריטית לארגונים רבים, שכולה בענן. הם הוכיחו, שניתן לתפעל CRM בענן. לגבי יישומים קריטיים אחרים, התנועה לענן כבר החלה. חשוב להדגיש, שיש להכין את הרשת למעבר לענן. זה לא דבר פשוט. אנו בודקים את הביצועים של הרשתות לפני שאנו מעבירים מערכות קריטיות לענן. ארגונים מוכנים לעבור לענן אם ברור להם מה ה- SLA, מה רמת האבטחה, מה רמת השליטה במידע ובמכשירי הקצה ועוד פרמטרים של הרשת".
 
שאלה: האם יש בסיס לחששות של מנהלים בתחום אבטחת המידע בענן?
תשובה: "בנינו את הפתרונות, שאנו מציעים, עם מענה ברור לסוגיה הזו. אנו מצויים מזה שנים רבות ברשתות IP. הרצנו SAP על NFS כבר לפני שנים רבות. לפני עשרות שנים. רבים חשבו בזמנו, שאנו משוגעים בלקיחת יישומים כמו SAP לעולם ה- IP.
 
אולם, היום כבר מבינים, שאנו יודעים בדיוק לאיזה כיוון ללכת ואנו ממש לא משוגעים כשבחרנו בכיוון הזה. אנו מבינים היטב את הפרטים הכי קטנים, כמו שיהוי, איזון עומסים, רמת אבטחה, ניהול, שרידות וכיו"ב. זה ניסיון רב שנים, שהתפתח אצלנו בתחום. כך שאני מאמין, שאנו יודעים לתת את הפתרון הנכון.
 
מנהלי IT אמורים להביא ערך לארגון בו הם עובדים. הם אמורים לתת מענה לצרכים של הארגון ושל העובדים. לכן, המענה לרצון של העובדים להיות בענן ולגשת ליישומים מכל מכשיר קצה הוא אתגר, שיש לנו מענה עבורו. אנו מספקים Cluster On Top עם שרידות. זה מביא לקוחות לבחור בנו גם למשימות הקריטיות שלהם. אנו במשך שנים עובדים במשימות קריטיות בעולם ה- IP. הוכחנו, שזה ניתן לביצוע בכל רשת ארגונית".
 
שאלה: איך אתם עוברים לעולם ה- SDN?
תשובה: "אנו מסתכלים על הכלים החדשים הקיימים ברשת מנקודת מבט מאוד מיוחדת. יש לנו שותפים, כולל סיסקו. אולם, אנו מאמינים בתקנים פתוחים. אנו באנו עם פיתרון של שת"פ עם VMware ועם סיסקו, כדי שהלקוחות יקבלו פתרון מלא עם כל היכולות הכי טובות הקיימות בשוק, מה שיכול לספק כל אחד מהשותפות הזו, כך שהלקוח יוכל לנהל את הכל במערכת אחת ועדיין לא יהיה כבול לספק מסוים.
 
המטרה שלנו בנטאפ היא לשתף פעולה. יש מקום, שכל שותף יתרום לשותפות את מה שהוא טוב בו, והלקוח יקבל את הטוב בכל העולמות. ניתן להוסיף נדבכים, כי התחום מאוד רחב. אבל, אסור ללכוד את הלקוח בפתרון אחד.
 
התנועה לענן יוצרת הזדמנויות רבות בשוק, אבל חשוב לעבוד בשת"פ כדי לא לפגוע בלקוחות, שיירתעו מהמעבר לענן אם ירגישו, שהם עומדים להילכד ב'חתונה קתולית'.
 
יש לנו כבר לקוחות ענקיים שהלכו לפתרון של SDN עם השת"פ שלנו. קח לדוגמה את חברת הסלולר הענקית מאירופה: אורנג' (Orange). היא עברה לענן גם עבור עצמה וגם עבור הלקוחות שלה. הפתרון שלנו אפשר לה לקחת את הסביבה המחשובית עם כל מערכות האחסון, ולהעביר אותן כמות שהן לענן. זה יכול היה להתבצע רק בשת"פ בין חברות.
 
כך, איפשרנו לאורנג' לבנות מודלים חדשים של שירותים, שלא היו אפשריים עבורה קודם למעבר לתשתיות ענן. זה יצר לה הזדמנויות עסקיות חדשות ומלהיבות לשוק התקשורת בו היא פועלת".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
תומס ארליך: "אני מעוניין ליצור מודל של On-Demand גם בשוק הישראלי. השוק הישראלי, כולל עולם התקשורת הישראלי, יכול להגיע לפתרונות הללו. מנהלים רוצים להוריד CAPEX (הוצאות הון). אבל זה לא קורה כל כך מהר כמו שהם מצפים. אני חושב, שאני יכול לעזור להם בנקודה הזו. אני מעוניין להניע מהלכים, שיורידו את ה- CAPEX אצל הלקוחות שלנו גם בישראל.
 
אני רואה, שלקוחות רבים רוצים להשתחרר מהבעלות על תשתיות פיזיות. זה החלק המעיק ביותר של ה- CAPEX. המעבר למערכות בענן ייעשה על ידם, אם הם יהיו בטוחים במערכות הניהול, השרידות והבקרה. זה אתגר גדול לעמוד בו: שייתנו בנו אמון במעבר הזה, בנו ובשותפים שלנו. אנו מציגים לשוק הזדמנויות ענקיות עם הפתרונות החדשים, שיביאו ערך כלכלי ממשי לארגונים".
נטאפ



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים