Telecom News - חשיפת כל התרגילים מאחורי אתרי השוואות המחירים בישראל

חשיפת כל התרגילים מאחורי אתרי השוואות המחירים בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> חשיפת כל התרגילים מאחורי אתרי השוואות המחירים בישראל
חשיפת כל התרגילים מאחורי אתרי השוואות המחירים בישראל
מאת: אבי וייס, 9.3.14, 21:30אלעד מרגלית 

בלעדי: מה נעשה מאחורי הקלעים של אתרי השוואות המחירים בארץ, מהן התופעות המכוערות באתרי ההשוואות, מדוע נעשית מכירת מוצרים לא קיימים במחירים פיקטיביים ו'שדרוגם' לקונה ולמה הצרכנים לא מקבלים מוצרים זולים באמת בישראל בהשוואה עולמית?
 
"אנשים אולי לא יודעים זאת, אבל כניסה לאתר השוואת מחירים עולה לסוחר כסף, הרבה כסף. הסוחרים משלמים גם על הקליקים, בלי שמכרו דבר", מתאר אלעד מרגלית, יזם ומנכ"ל RET, אתר השוואה מחירים. "התוצאה: הסוחר חייב לגלגל את העלויות הללו על הקונים. אצלי, אין דבר כזה".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם אלעד מרגלית (בתמונה), כדי לשמוע על הנעשה מאחורי הקלעים של אתרי השוואות מחירים בישראל. RET מתחרה באתרי השוואות מחירים גדולים מאוד דוגמת ZAP, וגם קטנים מ- ZAP דוגמת Kama ו- PriceZ, או אתרים ממוקדים בתחום צר, למשל עולם התקשורת, דוגמת "כמהזה?" הפועל בצורה שונה מאתרי ההשוואות הגדולים דוגמת זאפ.
 
שאלה: מה זה אתר RET?
אלעד מרגלית: "הקמתי ב-2012 אתר להשוואת מחירים, שכעת יש לו כ- 200,000 גולשים ייחודיים בחודש. הרעיון התחיל בכך, שרציתי לקנות מוצר בחנות פיזית. הסתכלתי באינטרנט באתר השוואת מחירים ומיד הסוחר בחנות הוריד לי את המחיר למחיר שהיה באתר ההשוואות באינטרנט. זה נראה לי מוזר. בדקתי בעוד כמה חנויות ונתקלתי באותה תופעה. אז אמרתי לעצמי: אם כל חנות נותנת לי את המחיר של אתר השוואת המחירים, כנראה המחיר באתר ההשוואות הוא לא נמוך מספיק כדי להיות תחרותי. יש כאן משהו שמכוון את הסוחרים.
 
השוואת מחירים זו טכנולוגיה מוכחת, אבל עם הרבה עבודה. בעקבות מה שראיתי, החלטתי להקים אתר משלי. הכל עשיתי מכיסי. קיבלתי השקעה קטנה מאנג'ל, אבל זה היה מאוד שולי מכלל ההשקעה שביצעתי. התחלתי עם כמה חברים, אבל הם עזבו את הפרויקט, כי זה מאוד מתיש. הקמתי חברה ואני כבר רווחי. הסיבה: אצלי יש יותר קניות, כי המחירים זולים יותר. הם פשוט זולים".
 
שאלה: למה המחירים אצלך זולים יותר מאתרי השוואת מחירים מתחרים?
תשובה: "הסוחרים משלמים מכיסם עוד לפני שקיבלו הכנסה של מכירה אחת, רק על הזכות להיכנס לאתר השוואות מחירים. המציאות היא, שמעטים משווים מחירים בגוגל, מה שניתן לעשות לבד. הרוב הולכים לאתרי השוואות מחירים. זה לא זול להיות שם, גם בגוגל זה לא זול, אם אתה רוצה להיות בדף הראשון למעלה. ממש לא זול.
 
אצלי אין עלות כזו. הסוחר לא משלם על עצם הכניסה לאתר. לכן, הוא יכול להוריד את המחיר. יש אצלי לפחות 10,000 מוצרים יותר זולים מכל מתחרה אחר מולי בשוק השוואות המחירים".  
 
שאלה: איך אני יודע שאצלך באתר יותר זול ולמה זה כדאי לסוחר לתת אצלך מחיר יותר זול מאשר באתרים אחרים?
תשובה: "קודם כל, אתה יכול לבדוק לבד. כל המחירים באינטרנט גלויים לכל. שנית, יש לסוחר חסם משמעותי לספק הנחות במקום אחר. הוא משלם ביוקר על עצם הכניסה לאתר ההשוואות. התוצאה: אין השוואה אובייקטיבית. מי שמשלם יותר לאתר - יקודם. זה קורה גם בגוגל וגם באתרי ההשוואה של המחירים הישראליים. הכסף הזה מגולגל על הצרכן – זה ברור כשמש. מדובר בעלויות של עד עשרות אלפי ₪ בחודש לסוחר.
 
בנוסף, יש לסוחרים עלויות על קליקים. אפילו אם הם לא מכרו מוצר אחד, הם משלמים על הקליקים. זה לא קורה אצלי. באתרי השוואות המחירים, הסוחרים משלמים מאות שקלים לחודש, רק על ההופעה והקליקים. כל קליק עולה להם בין חצי ₪ ל-1 ₪ לכל הקלקה. בנוסף, הם משלמים על ההופעה והמיקום, בין 1,000 ל- 25,000 ₪ לחודש, תלוי בכמות ההקלקות והמיקום. זה בכלל לא משנה אם הצרכנים קנו או לא קנו מוצר או שירות כלשהו מהחנות המקוונת.
 
לכן, 'עלות רכישת לקוח' אחד באינטרנט עבור הסוחרים מגיעה לכ-200 עד 300 ₪. זו עלות לא סבירה והסוחר נאלץ להעביר את העלות הזו על הלקוחות שלו במחירי המוצרים. מכאן, שאין באתרי השוואות המחירים כל בשורה צרכנית. הצרכן בכלל לא נהנה מהשוואת המחירים. אצלי, אין בכלל דברים כאלה".
 
שאלה: אז איך אתה מרוויח?
תשובה: "אני מקבל את הסוחר ונותן לו מקום באתר ללא כל עלות. לא ישירה ולא עקיפה ולא בכלל. הוא משלם רק על קידום, דהיינו: קידום עצמו במעלה הרשימה, בדיוק כמו המודל של הקידום בגוגל. זה ברצון שלו ובהיקף ההשקעה שהוא רוצה. אין עלויות אחרות, כולל לא על קליקים. זה לא סביר בעיני לקחת כסף על קליקים בלי קנייה. בנוסף, סוחרים, שמצליחים אצלי יפה, משלמים עמלת מכירה זעירה, סכום די זניח מול מחזור המכירות שלהם. כך, שבמחזור המכירות שלהם, אני עבורם למעשה כמעט אתר חינמי והם יכולים לתת הנחות ללקוחות הקצה".  
 
שאלה: איך אתה מגיע לסוחרים?
תשובה: "היות וכמעט אין לי הוצאות, כי אני לא מפרסם ולא דוחף לגולשים 'באנרים קופצים', אני מגיע לסוחרים בדרכים הרגילות: בטלפון, במייל, בפקס, מפה לאוזן. כיום, הסוחרים מגיעים אלי לבד, כי הם שמעו מחבריהם שזה כדאי להם. רק כך יכולתי להגיע לפלטפורמה שהיא הזולה ביותר בישראל, מנקודת הראות של הקונים. אני מספק השוואת מחירים אמינה, כי למוכר אין עלויות נוספות משמעותיות, הנסתרות מהקונה. זה יתרון גדול לצרכנים".
 
שאלה: איזה עוד כשלים עומדים בפני הסוחרים והקונים באתרי השוואות של המחירים בישראל?
תשובה: "יש כמה תופעות די מכוערות בשוק הישראלי:
א. קבוצות יבואנים גדולים השולטות במוצרי הצריכה ובמחיריהם. כל אחד מהיבואנים הגדולים עושה הסכם נפרד עם אתר השוואת המחירים, הסכמים של מיליוני ₪, מה שמאפשר להם לשלוט במחירים של המוצרים בקטגוריה בה הם עוסקים. יבואן קטן המנסה להיכנס עם חנות יותר זולה, פשוט מסולק בכל מיני תואנות מאתר ההשוואות, אם הוא לא 'מתיישר' לפי המחירים של היבואן הגדול. בעלי החנויות הקטנות פשוט מפחדים מסילוק כזה. זה הסוף שלהם. אין להם זכות קיום מחוץ לאתרי השוואות מחירים הגדולים. המונופוליזם פשוט יכול 'להרוג אותם'.
 
איך ייתכן שמוצרים בלונדון יהיו יותר זולים מהארץ, כשבלונדון יש יותר מיסים מישראל, עלויות המסחר גדולות מישראל ויוקר המחיה ורמת ההכנסה שם גבוהים מישראל? ברור, שיש כאן מונופוליזם המכתיב מחירים גבוהים. מונופוליזם פוגע בכולנו. רק תחרות אמתית תשנה את המסחר בישראל. המצב היום ממש רע. זה קורה גם בקניונים הגדולים בארץ, עם דמי השכירות המופרזים ושאר העלויות לסוחרים. הכל מגולגל על המחיר לצרכן. 
 
ב. מיקסום רווחים של אתר ההשוואות. אני שומע כל מיני שמועות, למשל על הקלקות פיקטיביות. ראיתי התנהגויות של קונים בחנויות, שנבנו באתרי השוואות, שהן לא טבעיות. אלו למעשה לא קונים, אולי הם רובוטים. אני עצמי בניתי חנויות כאלו וראיתי זאת בעצמי. קשה להוכיח את הטענות הללו ובעלי האתרים והסוחרים לא יודעים איך להתמודד עם זה בצורה נכונה ושקופה. בעלי האתרים טוענים, שהם נלחמים בזה, אבל קשה להוכיח את ההצלחה של המלחמה הזו. ברור, שאם משלמים על קליקים, יש למישהו אינטרס, שיהיו יותר קליקים. גם למתחרים באותו סוחר, שיכולים לפגוע בכיסו ע"י קליקים. אצלי אין תשלום על קליקים, אז אין בעיה כזו.
 
ג. חוות דעת על המוצר או הסוחר, שבספק אם הן אמיתיות. יש באתרי ההשוואות חוות דעת שלא ברור, אם הן אלו חוות דעת של הקונים. לא ברור מה קורה עם חוות דעת שליליות. אני ראיתי, שחוות דעת שליליות כמעט ולא נכנסות לאתרי ההשוואות המקוונים, או שעוברות 'טרנספורמציה' לחיוביות.
 
אני, לעומת זאת, לא פוסל שום חוות דעת של קונה אמיתי. אני מקבל זאת 'כתורה מסיני': זה הצרכן וזה מה שהוא חושב על המוצר או הסוחר. אצלי חוות הדעת אמינות, כי אני לא משחק בהן. הסוחר יתמודד עם חוות דעת שליליות וישפר את עצמו. זה המטרה של כולנו, גם של הסוחרים.
 
ד. עליות מחירים לסוחרים. אתרי השוואות מחירים מעלים את המחירים לסוחרים בלי כל התראה מהיום למחר. לכן, הסוחר חייב לשמור על מרווח מספיק של רווחים במכירת המוצרים, כדי להתמודד עם ההוצאות הבלתי צפויות הללו. למשל: לפני כחודש, אתר השוואות מחירים שלח מייל לכל הסוחרים הקיימים אצלו והודיע להם, שהוא מעלה מחיר של קליק בעוד 5 עד 10 אג' לקליק. זו הייתה 20% התייקרות לקליק מהיום למחר. לחנויות, אין מה לעשות כנגד זה, מלבד לגלגל את ההוצאה הזו על הצרכנים.
 
ה. מכירת מוצרים לא קיימים במחירים פיקטיביים ו'שדרוגם' לקונה. להערכתי, כ-70% מהקניות של הצרכנים מתבצעות למוצרים, שאינם קיימים או קיימים במלאי קטן ביותר והם מוצגים באתר ההשוואות במחיר זול ביותר, מחיר הפסד, כדי למשוך את הצרכן. כשהצרכן מבצע את הרכישה, הוא מקבל טלפון מהסוחר, שאומר לו, שבדיוק המוצר הזה נגמר במלאי ומציע לו מוצר 'חדש יותר' ו'מתקדם יותר', בהפרש מחיר לא גדול במיוחד. כמעט כולם מתפתים לתרגיל הזה. סוחרים רבים בונים על כך, שתרגיל 'השדרוג' יעבוד. על פי מה שאני יודע, ב- 9 מקרים מתוך 10 רכישות, הסוחרים מצליחים 'לשדרג' את הקנייה לקונים. ל-1 מתוך 10 קונים המתעקש לרכוש את המוצר בדיוק כמו שהזמין באתר, הם מספקים לו אותו במחיר הפסד. אבל ה-9 האחרים, ש'שדרגו' את הרכישה, מביאים לסוחר את הרווח.
 
לפי מיטב ידיעתי, אין בארץ חוק מפורש כנגד התרגיל הזה. זה תרגיל 'מצליח' ישראלי קלאסי. ברוב מדינות העולם, התרגיל הזה אסור. למעשה, בכל מקום בעולם אסור לעשות את זה. בישראל, זו השיטה המקובלת. אצלי, לא ניתן לבצע את התרגיל הזה, כי הסוחרים יודעים, שזה לא יעבוד. לא אתן לזה יד.
 
אני רואה כשליחות את הגינות הסחר המקוון בישראל. לכן, חנות שלא תעמוד בקריטריונים, לא תופיע ב-RET. המסר הזה מובן לכל הסוחרים הנמצאים אצלי ולא נתקלתי בתופעות כאלו ובהיקף כזה אצלי".
 
שאלה: הסוחרים לא נתקלים בקשיים בזה שהם נכנסו אצלך לאתר?
תשובה: "בהתחלה היו חנויות, שסולקו מהמתחרים הגדולים. היו חששות בהתחלה, אבל זה עבר די מהר. אי אפשר לסלק כל כך הרבה סוחרים מהשוק.
 
לקח זמן עד שהסוחרים הבינו, שאני לא עושה גימיק זמני ושאני מספק להם מיקום באתר בחינם. לכן, זה חלחל בשוק וכיום יש אצלי הרבה מאוד סוחרים. אני לא מחייב אותם להיות רק אצלי. הם יכולים להיות במקביל בכל אתר השוואות מחירים אחר לרבות זאפ. זה שוק חופשי.
 
אני אומר לסוחרים את האמת. אני לא מוכן להסכים 'לשיטה הישראלית'. אני דוגל יותר בשיטה העקרונית של גוגל: קידום אורגני בחינם וקידום ממומן. אצל המתחרים שלי אין דבר כזה. הכל אצלם ממומן. הם יותר כמו 'עלון פרסומת ממומן', מי שמשלם נמצא למעלה וקובע את הצבע של הפרסומת בעלון ואת כל השאר".
 
שאלה: לאן אתה הולך עם האתר הזה?
תשובה: "אני קודם כל נותן לאתר להתפתח ולהפיץ את הבשורה של מחירים זולים לצרכנים, בלי עלויות מיותרות לסוחרים ובלי 'שטיקים וטריקים'. בסופו של דבר, אני עוזר לשוק. העלויות של הסוחרים, היורדות אצלי כמעט לאפס, הן המהפכה הצרכנית האמיתית של ישראל. אם אנשים לא יפחדו ממונופולים – המחירים ירדו. אין סיבה לשלם על הופעה בפני הצרכנים ועל קליקים בלי רכישות.
 
לצערי, זה קורה בתחומים רבים אחרים בחיים שלנו. תמיד חוזרת אותה תופעה מוכרת בכלכלה: מונופולים לוכדים את אלו שנכנסו אליהם ומעלים מחירים. אני לא יכול להסכים עם זה.
 
נכון שיש יבואנים שלא אוהבים את השיטה שלי, אבל זה בסדר גמור. אני מאמין בשיטה של eBay. ב-eBay יש תחרות מחירים אמיתית ויש מבצעים כל הזמן. אין את העלויות המטורפות על הסוחרים. העלויות שם מאוד סבירות. אני עוד הרבה יותר זול מ-eBay עבור הסוחרים והסוחרים יכולים להעביר את ההוזלה לצרכנים, בדמות מחירים אטרקטיביים ומבצעים. אני מאמין, שהבשורה שלי תחדור לכל השוק וזה מה שינצח. כי הצרכנים לא יסכימו להיות פראיירים לאורך זמן".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
אלעד מרגלית: "החלום שלי לעשות מה שאני אוהב. אני אוהב לתכנת. כתיבת קוד זה הרצון והחלום שלי ואני רוצה להצליח בכל פרויקט, שאני נכנס אליו, כשאני חולם לעסוק רק בקוד.
 
האתר הוא לא החלום שלי, בניגוד למה שאולי יצרתי רושם קודם בשיחה. האתר הוא קודם כל התחביב שלי. זה יהיה יפה אם הוא יצליח ויהיה מס' 1 בארץ, אבל אני לא בונה על זה. לתת לאנשים תועלת, זה יותר חשוב לי מהצלחה כספית. לחסוך כסף לציבור הצרכנים, זה יעד חשוב ביותר בעיני, ולכן הוא כרגע בעדיפות שלי".
קניה ברשת



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 





2.12.24 - Telco 2024

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד עורף. ורק בריאות לכל קוראינו!!!
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

שמרו על עצמכם והישמעו להנחיות פיקוד העורף, ורק בריאות לכל קוראינו!!!

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים