אתר chinabuy ישראל יספק שנתיים אחריות בארץ לסמארטפונים הסינים
מאת:
מערכת Telecom News, 18.1.15, 22:10
האתר מקב' chinabuy group העולמית יספק 24 חודשי אחריות עבור סמארטפונים המשווקים באמצעותו. הוא היה אחראי להחדרת סמארטפונים סינים לשוק הישראלי ובהם ה-OnePlus One עם מכירות של כ-10,000 מכשירים.
לראשונה יוכל הצרכן הישראלי לרכוש סמארטפון ישירות מהיצרן בסין ביבוא אישי, לקבלו לביתו בתוך 10 ימים ולקבל תמיכה, שירות ואחריות למשך 24 חודשים, בדיוק כמו של יבואן רשמי.
בכך, מנגיש אתר
chinabuy ללקוחות מגוון רחב של מוצרים ובהם קשת רחבה של מותגי סמארטפון סיניים ומספק להם חוויית קנייה בטוחה במעמד הרכישה ולאחריה. השירות והתמיכה מבוצעים ע"י האתר, שמפעיל שירות לקוחות בעברית 7\24 בעוד ששירות התיקונים מבוצע באמצעות רשת מעבדות סלדון, המספקות שירות תיקונים בפרישה ארצית.
ראוי לציין, שכל הסמארטפונים מגיעים עם עברית מובנית והתאמה לשוק הישראלי לאחר שעברו "גיור" והתאמה במרכז הלוגיסטי של
chinabuy בסין.
בין מותגי הסמארטפונים הסיניים המובילים הנמכרים נמצאים:
Oneplus one ,
xiaomi mi4 ,
meizu mx4 ,
oppo find7 ,
xiaomi remi note ,coolpad ,
thl
מבחן דרך לסמארטפון OnePlus One -
כאן.
מבחן דרך למכשיר הדגל הסיני Xiaomi Mi4 - כאן.
מבחן דרך לסמארטפון OnePlus 2 - כאן.
מג'ו זאנג, מנכ"ל ומייסד
chinabuy group : "אנו משלימים היום חלק חשוב במהפכה הצרכנית שאנו מובילים. נושא האחריות והשירות היווה מכשול בפני מותגי סמארטפונים סיניים בחדירה לשווקים חדשים, זאת, למרות שאיכות הסמארטפונים הסיניים נמצאת במגמת שיפור מתמדת וכבר כיום ישנם יצרנים כדוגמת
,OnePlus שמציגים מכשיר איכותי ברמה של מכשירי דגל מובילים אחרים ואף יותר. כעת, לאחר שהשלמנו לבנות את מערך התמיכה והשירות הטכני שלנו, אנו מסוגלים לספק 24 חודשי אחריות ובכך לעמוד בקנה אחד עם מותגי סמארטפונים גדולים כגון סמסונג ואייפון, גם בהיבט השירות והתמיכה. אין לי ספק, שעובדה זו תשרה תחושת ביטחון בקרב הצרכן הישראלי ותקל עליו בתהליך קבלת ההחלטות לפני רכישת מכשיר סמארטפון חדש".
אתר
chinabuy Israel מנוהל ע"י יזם האינטרנט היש
ראלי
יובל אטד (בתמונה משמאל), שזיהה את פוטנציאל הקניות בארץ של מוצרים סיניים מצד אחד ואת המחסור בשירות לקוחות זמין ואישי בשפה מקומית, משלוח מהיר ואפשרות להחזרת מוצרים נוחה מצד שני
.
לשם המחשת פוטנציאל הקניות מישראל: סקר, שערכה חברת הסקרים
TRI עבור אתר
chinabuy בישראל לרגל ועידת המסחר האלקטרוני העלה, שכ- 58% מהישראלים כבר ביצעו לפחות קנייה אחת מאתרי קניות מסין. עוד עולה מהסקר, ש-3 אתרי הקניות המובילים כיום בישראל מבחינת מודעות הם:
aliexpress ,
dealextreme ו-
chinabuy.
בנוסף, מהערכת נתוני מכירות, שנמסרו ע"י
chinabuy עולה, שהיקף הרכישות של ישראלים באתרי קניות מסין הוא כ-100 מיליון ₪ בשנה.