Telecom News - מנכ"ל דויטשה טלקום: מה שהכי מטריד אותי זו לא הרגולציה, זו גוגל

מנכ"ל דויטשה טלקום: מה שהכי מטריד אותי זו לא הרגולציה, זו גוגל

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> מנכ"ל דויטשה טלקום: מה שהכי מטריד אותי זו לא הרגולציה, זו גוגל
מנכ"ל ענקית התקשורת דויטשה טלקום בביקורו בישראל: "השוק הסיטונאי הוא בעיה ולכן הוא נכשל באירופה, כי הוא מונע השקעות בתשתיות. גם 'שיתוף אנטנות' זה דבר מיותר, מאותה סיבה. המודל של MVNO הוא מודל מצליח בגרמניה ובעוד מדינות, כי הוא מבוסס על מודל עסקי נכון וטוב לכל הצדדים, ללא התערבות הרגולטור". 
מאת: אבי וייס, 7.5.15, 10:30טים הוטגס, מנכ"ל DT

זו הפעם השנייה, שאני פוגש את מנכ"ל דויטשה טלקום  טים (טימותאוס) הוטגס (בתמונה) בישראל. גם  הפעם המפגש היה במסגרת GarageGeeks והמנחה במפגש היה מאיר ברנדמנכ"ל גוגל ישראל, יוון ואפריקה, ש"ספג אש" מפי המנכ"ל של ענקית התקשורת הזו (פרטים בהמשך). 

Deutsche Telekom (מצגת החברה כאן) במקורה היא חברת הבזק הגרמנית. היא פועלת ב-50 מדינות עם פריסה נרחבת בתחום הסלולר ו"שירותים מרובעים"- Quadruple Player, עם כ-230 אלף עובדים, 150 מיליון לקוחות סלולר (רובם בדור 4-LTE), עם 62.7 מיליארד יורו הכנסות (ב-2014), 30 מיליון לקוחות תקשורת קווית, 17 מיליון לקוחות פס רחב קווי כשהרוב מחוברים בסיבים או ב-Vectroring ו-G.fast, ומעל ל-6 מיליון לקוחות שירותי טלוויזיה רב-ערוצית. לחברה יש פעילות ענפה בתחום הסטארטאפים וההשקעות, בעיקר בישראל. 

במפגש הקודם שלי עימו, בנובמבר 2013, הזהיר טים הוטגס את השומעים אותו בישראל, מפני ViaEuropa (המובילה את חברת IBC, המוכרת לצרכנים בשם Unlimited, או בכינוי: "מיזם הסיבים של חברת החשמל"). כיום, שנה וחצי אחרי המפגש הקודם, ברור לחלוטין, שהוא צדק. כ"כ, הוא חשף אז את המהלכים של דויטשה טלקום לקראת שילוב התקשורת הקווית והתקשורת הסלולרית. כיום, זה כבר מהלך, שבוצע על ידם. לכן, יש חשיבות להקשיב למה שיש בפיו לתושבי ישראל, מדינה, שלדבריו, הוא מאוד אוהב. 

טים הוטגס: "בחרתי לבוא שוב לישראל, כי אני אוהב את ישראל. הייתי כאן בפעם הראשונה לפני מעל ל-5 שנים, באתי לכאן כמטייל ועבדתי קצת בקיבוץ וטיילתי הרבה. התאהבתי במקום ומאז הגעתי לכאן די הרבה, לפעמים עם אשתי לביקור פרטי בלי הרבה פרסום, ולפעמים לצרכי עבודה, כמו הביקור שלי כאן השבוע. אני כמנכ"ל של חברת ענק, מוצא כאן דברים מאוד מעניינים, שמעניינים אותי גם באופן אישי, ולכן אני מקדיש זמן לישראל.

דויטשה טלקום, למי שלא מכיר, היא חברת התקשורת הגדולה ביותר באירופה ואחת מהחברות הגדולות ביותר באירופה גם בהשוואה לחברות בתחומים אחרים. דברים משתנים אצלנו די מהר, ואנו כל הזמן משנים את ה-DNA שלנו, לאור ההתפתחויות המהירות בשווקים. אבל, יש לנו ערכים בסיסיים שלא השתנו.

אנו, כחברה מובילה באירופה, מובילים את מהפכת הדיגיטציה. זה משנה את הדרך בה אנו חיים, את שיטות העבודה שלנו וכל צורת התנהלות החיים שלנו.

דויטשה טלקום בחרה להצהיר, וזה המוטו המרכזי שלה, ש"החיים הם שיתוף". זה מה שמניע אותנו ומייחד אותנו. שיתוף זה מה שעשה אותנו כאלה טובים וגדולים. אנו משתפים כל דבר. זה אפשרי בגלל מהפכת הדיגיטציה, מהפכת המידע ובזכות האנליטיקה המתלווה למידע ומפיקה מהמידע (Big-Data) תובנות. 

אנו נכנסו לאחרונה לתחום ה-IoT בעיקר על בסיס התעשייתי, בניגוד למגמה הקיימת בארה"ב ובמדינות נוספות, ששם מדברים על ה-IoT בתחום הצרכני ולא התעשייתי. בגרמניה, שמובילה את תחום ה-IoT באירופה, יש תעשייה מאוד חזקה והיא נעה קדימה ואנו נעים ביחד איתה ולפניה. אנו בוחנים כל הזמן איך ניתן לקדם את הכלכלה של מדינות אירופה, בזכות ההתפתחויות של עולם ה-IoT.

יש לנו כמה "מטרות על" אסטרטגיות בהסתכלות שלנו על השווקים באירופה:

א. קישור כמה שיותר טוב ויעיל. הלקוחות בכל מקום רוצים חיבור של פס רחב, כשהם נמצאים בכל מקום, וזה לא מעניין אותם בכלל אם זה קווי, סלולרי או אלחוטי (WiFi). העיקר שיהיה קישור טוב לרשת. לכן, נכנסנו להשקעות בנושא איחוד רשתות ו'שחקן מרובע'.

ב. להעביר את עקרונות ה-B2C לעולם ה-B2B ולהפוך את הכל ל-E2C (ר"ת: Electronics to Consumers). בתחום ה-B2C יש כבר הצלחות ענקיות, אמזון וגוגל לדוגמה, ואת העקרונות הללו אנו רוצים להטמיע בעולם העסקי ושהכל יהיה E2C.

בשונה מאנשים פרטיים, שלא מעניין אותם מה נעשה מאחורי הקלעים של ה-B2C, עסקים וארגונים רוצים אינטגרציה כדי להפוך לדיגיטליים, וכאן אנו נכנסים לתמונה. אנו מביאים את ערכי השיתוף והתמיכה לתחום זה עם תמיכה באנשים, בעובדים ניידים, בכולם. 

ג. להיות מובילים בעסקים. אנו מאמינים וחושבים, שאנו יכולים להיות מובילים ולא מובלים. אנו לא חברת תוכנה עם אפס אחוז רווח ולא מספקים שירותים בחינם על הגב של אחרים כמו גוגל. אנו מאמינים בעשיית עסקים הוגנים בכל תחום. לכן, אנו משקיעים לטווח ארוך. אנו משקיעים 11 מיליארד יורו בשנה בתשתיות. אין דבר כזה בשום חברה באירופה בשום תחום. ההשקעות הללו נועדו להבטיח, שהדיגיטציה תהייה נגישה לכולם. בתחום הסלולר אנו כבר בתחילת מסע ל-5G. זה מסע מאוד מלהיב ואתגרי עבורנו. 

נכנסנו לכל תחום וניתן למצוא אותנו גם בתעשיות ורטיקליות, כמו תעשיות התעופה, הרפואה, החקלאות, המזון ועוד. אני מאמין, שכולנו חייבים להגביר את הנצילות של כל שירות בכל תחום, על כל רשת, בכל תעשייה. זה הכוח והיכולת שלנו. זה האתגר הכי גדול, שבו אנו מתמודדים כל יום, בגלל בעיות ענק של תאימות, תקנים, רגולציות ואינטגרציות בין מערכות. מעל זה, בנינו מערכות עננים עצומות כדי לספק את הכל בענן בצורה מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר. נושא האבטחה זה ממש פרנויה אצלנו בגרמניה ובסדר עדיפות ראשון, כמו בישראל, ולכן יש לנו קשרים מצויינים כאן בתחום הזה. 

ד. החדשנות. זה נוגע לביקור שלי כאן בישראל ועם הצוות, שהבאתי עימי מגרמניה. אם נסתכל מה שיש לאנשים בכל העולם על הסמארטפון שלהם, נראה, שיש שם עשרות רבות של תוכנות. אנשים לא יודעים איך לנהל את זה. לכן, אנו מחפשים כעת שותפים, שיכולים לספק שירותים חכמים על רשת הסלולר, גם ב-B2C וגם ב-B2B, שיהפוך ל-E2C. 

הכל הולך היום לכיוון של פרסונליזציה. המטרה שלנו: לבצע אופטימיזציה של כל המערכות הניידות, גם אלו שביד של משתמשי הקצה. לכן, אנו נעזרים בסניף, שפתחנו כאן בישראל, ואנו מחפשים פתרונות גם במקומות אחרים בעולם כמו בוואלי בארה"ב ובסין. אולם, הכי מעניינת אותי זו ישראל. יש כאן מדינה, שהיא מקום נהדר ליצירתיות, שאני לא רואה לצערי באירופה. אני רואה השבוע המון סטארטאפים. זה פשוט מדהים אותי. חלק מהם ייכנסו לאקסלרטורים שלנו כאן ובברלין, עם חלק נבצע שת"פים וחלק אולי נקנה. 

התחומים המרכזיים, שבהם אנו משקיעים באנשים מוכשרים ובמיזמים מבטיחים, מתמקדים ב-3 תחומים:

1) IoT בעיקר בתחום ה-B2B והקישוריות בתעשיות השונות. זו הזדמנות עסקית עצומה. יש כאן שווקים ענקיים, שאפשר לתת להם שירות 'קצה לקצה' עם דיגיטציה ופרסונליזציה.

2) אבטחה. ישראל היא המקום המתאים לחפש פתרונות בתחום הזה בגלל הצורך של ישראל להתמודד כל הזמן עם נושא האבטחה. יש לנו שת"פ מצוין עם אוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע ויש לנו כאן חממה לנושא. יש בתחום הזה הרבה אתגרים, במיוחד בעולם התעשייתי. 

3) טיפול בנו כבני אדם. הכיוון: להעביר את בני האדם לעידן הדיגיטלי. זה דורש שינויים בהכשרה, בבתי הספר, במקצועות, שמכשירים בהם אנשים, בכלים, במיומנויות, בפיתוח אתיקה חדשה ועוד. זה תחום חדש עבורנו, שנכנסו אליו בהתלהבות לאחרונה. 

רגולציה, תחרות, גוגל ופייסבוק, שוק סיטונאי ושת"פ אנטנות

אנו אוהבים תחרות. זה מזרז את קצב התנועה והחדשנות שלנו. בעיני, גוגל כרגע היא מתחרה. לכן יש מאבק חריף באירופה כנגד גוגל, שאני שותף פעיל במאבק הזה. אני לא ישן בלילה בגלל גוגל. אנו כחברה, שהוכרזה בעבר כמונופוליסטית, נמצאים תחת רגולציה הדוקה. גוגל, שהיא מונופול מזה שנים, לא נכנסה עד היום לשום רגולציה כמו שאני נתון בה.

צריך להבין את הממדים של הרגולציה באירופה. אנו נתונים היום תחת לא פחות מ-28 סוגי רגולציה שונים בכל רחבי אירופה, בכל התחומים. אין פינה, שאנו עוסקים בה, שאין עלי רגולציה. אולם, צץ לו עולם חדש, עולם ה-OTT, העולם, שגוגל מייצגת אותו בצורה הכי בולטת. היא חיה על הרשת שלנו, בלי לשלם לנו אפילו יורו אחד. היא מציעה אפילו שירותי תקשורת מלאים, בלי כל תאימות לשירותי התקשורת שלנו, ובלי לשלם לנו אפילו סנט. זה לא יכול להיות כך לעד.

קחו את מערכות המסרים המיידיים, שכוללים דיבור ווידיאו, שיש בגוגל או בפייסבוק. המערכות הללו בכלל לא תואמות את מה שיש אצלנו ובכל עולם התקשורת. אתה לא יכול לחבר את מערכת ה-SMS שלנו לשום דבר כזה. לכן, הלקוחות שלנו עוזבים את מערכות ה-SMS. התוצאה, פנינו לרגולטורים באירופה וביקשנו לעשות סדר בכאוס של חוסר הרגולציה, שנולדה בעולם התקשורת. שלא תבינו אותי לא נכון. אנו אוהבים רגולציה והיא מוצדקת, אבל היא חייבת להיות שיוויונית ומותאמת למציאות. 

אנו חיים בעולם של אפליקציות. אבל בלי תשתיות, זה בכלל לא יעבוד. תאימות היא הצורך הראשון, הבסיסי והיסודי, שלפיו נבנה עולם התקשורת. זה היה מהיום הראשון של המצאת התקשורת, שאדם היה יכול לדבר ממדינה אחת עם כל אדם אחר בכל מדינה אחרת. התאימות היא שאפשרה את זה, לקשר את העולם קצה לקצה.

אולם, תנסה היום לחבר בין WhatsApp לבין SMS, או בין WhatsApp לכל יישום אחר של מסרים מיידים של כל חברה אחרת. אין דבר כזה. נבנים כאן 'גנים סגורים' של מונופולים, שהם בלתי תואמים לשום דבר של שום חברה ולא חשוב מה גודלה. הם לא רוצים להתחלק ולשתף. זה בדיוק הפוך מתפיסת העולם שלנו המדברת על שיתופיות. 

אנו לא רוצים ולא מוכנים להיות 'צינור טיפש'. אם נהיה 'צינור טיפש', כמו שבעבר היו רגולטורים, שחשבו כך, כשהחליטו על הסדר 'השוק הסיטונאי'. הם לא ראו אז, שזה הורס את היכולת של ההשקעות של הספקים בתשתיות. זה הרס את ההשקעות בעתיד של ילדינו. הממשלות בכל אירופה מזמן כבר לא בונות תשתיות תקשורת. זה התפקיד של חברות תקשורת כמונו. לכן, אנו רוצים לתת שירותים ולא רק להיות 'צינור טיפש', שאחרים רוכבים על התשתיות שלנו ועושים כסף מההשקעות שלנו. זה נכשל, כי זה לא יכל לעבוד בצורה הזו. 

כיום, אנשים סומכים עלינו, שנגן על המידע שלהם, גם מידע פרטי וגם מידע עסקי. לכן, שירותי הענן שלנו מצליחים כל כך. אנו יכולים להבין את הלקוחות שלנו ולתת להם חוויית שימוש ומסחר אלקטרוני או שיתופיות חברתית בכל דבר. אנו מאוד חזקים בעולם ה-CRM, ולכן אנו נמצאים בכל מקום, גם בפייסבוק ומנטרים הכל. כך, אנו יכולים להגיב פרואקטיבית לכל לקוח, שאנו מרגישים, שהוא לא מרוצה מדבר כלשהו אצלנו. אנו רוצים לעזור לאנשים לבחור את האפליקציות הטובות ביותר עבורם ולתת להם חוויית שימוש כמה שיותר טובה. כל אלה הם שירותים, שהלקוחות רוצים מאיתנו. זה לא יכול להיות ב'צינור טיפש'. 

נכנסנו לאחרונה למאבק חדש גם נגד גוגל וגם נגד אפל. הם רוצים להפוך את ה-SIM Card הקיים במכשיר הסלולר לאפליקציה, לתוכנה. כך, הם ייקחו מאתנו את הלקוחות ואנו נצטרך לשלם להם על הזכות להיות בפורטל הספקים שלהם. פשוט הפכו כאן את היוצרות בעולם התקשורת. זו פשוט קניבליזציה של עולם הסלולר וניסיון לגניבת הלקוחות מאתנו. זה לא יעבור בשקט והרגולטורים יטפלו בזה, כך אני מאמין. זה כבר נבלם, גם בארה"ב. 

תחרות היא דבר טוב, ולכן אנו מאוד חזקים במשבצת שלנו ומרגישים, שכל הזמן אנו צריכים להיות טובים ולהקדים את המתחרים. אבל, לא נסכים, שהמתחרים יגנבו בתרגילים את הלקוחות שלנו. למי שאין כלום, לא יכול לרכב עלינו ולנצל אותנו. שיבנה בעצמו תשתיות, אם הוא רוצה להתחרות. או שישתף פעולה, מה שאנו מאמינים בו.

גוגל נכנסו לבניית ופריסת תשתיות תקשורת, למשל סיבים בארה"ב ובלוני תקשורת באפריקה. אבל זה היה רק דוגמיות. הם ראו שזה לא קל וזה ייקר וכל מה שהם השקיעו, זה ממש כלום, פסיק זעיר לעומת מה שאנו משקיעים. אני מזמין אותם לבוא לאירופה ולהשקיע בתשתיות תקשורת. נראה אותם. 

אנו בונים רשתות מאוחדות, קווי וסלולרי בכל מקום שזה אפשרי. אני מאמין, שבניית הרשת המאוחדת תמנע את הקניבליזציה הזו, כי את זה אין למתחרים. בנוסף, אנו מעבירם הכל לענן, כולל שירותי הטלוויזיה שלנו, וזה נותן לנו ייתרון תחרותי בשוק. 

יש בעיה בשוק הסלולר בתחום ה-Roaming (הנדידה). זה דבר רע לתנועה של בני אדם. בתוך אירופה כבר פתרנו את זה ולא צריך להחליף סים במעבר בין ארצות ואתה ממשיך לשלם אותו דבר כאילו אתה במדינת הבית שלך. אני חושב, שזה צריך להיות ההסדר בכל העולם. אנו מנסים לשנות את הגישה בה בכל מדינה יש מחירי נדידה שונים. אני מאמין, שהמודל האחיד יהיה הפתרון, בלי עלויות נדידה. אבל, לא קל לבטל את כל החסמים הבינלאומיים, כל עוד אין רגולציות בינלאומיות בתחום הזה.

אני חושב, שמי שהולך היום לשוק הסיטונאי עושה טעות. ההסדר הזה הוא בעיה אחת גדולה. בגרמניה ובכל המדינות שאנו פועלים בהם, זה כבר נגמר. מזמן. צריך לתת ללקוחות חופש בחירה. אולם, זו לא סיבה לתת למתחרים לנצל את הרשת שלך, שבנית בכספך. לכן, מה שעובד כיום באירופה זה רעיון השת"פ. זה שת"פ עסקי בלי צורך ברגולציה כפייתית.

לכן, גם אותו עיקרון חל על נושא שיתוף רשתות סלולר. למה שמישהו ירכב על הרשת שלי ויעשה מההשקעה שלי כסף? הרי זה יהרוג את כל המוטיבציה שלי לשדרוגים. איך נגיע ל-5G אם נפעל בגישה הזו? צריך השקעות עתק להשקיע בכל השידרוגים הללו.

לכן, המודל, שמצליח כיום בסלולר בגרמניה ובשאר מדינות אירופה, זה מודל ה-MVNO. יש בגרמניה הרבה חברות MVNO וחלק מאוד מוצלחות. אבל, ב-MVNO זה מודל עסקי של Win-Win. זה מודל עסקי, שטוב לכל הצדדים. הוא נעשה בלי כל התערבות של הרגולטור ולכן זה עסק מצליח. נושא שיתוף הרשתות כשלעצמו לא נותן מאומה. אם חברת סלולר לא יכולה לפרוס רשת חדשה בתדרים שיש לה, אז שירכשו את החברה הכושלת הזו. לכן, הרגולטור צריך לדאוג, שיהיו לפחות 3 שחקני סלולר בשוק, לכל היותר 4 חברות סלולר עם תשתיות מלאות. זה מה שיש ברוב מדינות אירופה. כל השאר שנכשלו - נרכשו או בתהליכי רכישה. זה הכיוון הקיים כיום באירופה והמודל של שיתופיות בהסכמה היא הדרך הנכונה. לכן, זה הוביל לפריחת ההסדר של ה-MVNO בכל רחבי אירופה, ברגע שהרולטורים הבינו, שכפייה לא תואיל, שכפייה תפגע בהשקעות לעתיד ולא תשרת את הצרכנים". 
 
דויטשה טלקום לוגו



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים