Telecom News - האפליה באכיפה בצמרת מש' התקשורת נמשכת. חשיפת עוד שתי פרשיות

האפליה באכיפה בצמרת מש' התקשורת נמשכת. חשיפת עוד שתי פרשיות

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האפליה באכיפה בצמרת מש' התקשורת נמשכת. חשיפת עוד שתי פרשיות
הבעיה ששמה שמילה מימון (סמנכ"ל בכיר לפיקוח ולאכיפה) הונחה על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה. חשיפת עוד שתי פרשיות מוזרות בהתנהגותו ובמערכת קבלת ההחלטות של צמרת משרד התקשורת בכל הקשור לאכיפה בשוק התקשורת. 
מאת: אבי וייס, 8.12.15, 03:50שמילה מימון

בלעדי: האם גם הפעם "קליקת הפרקליטים" תציל בכיר במשרד התקשורת (כמו שנחשף בסיפור של אילנה דיין ב"עובדה" וגם כאן אצלנו, בהקשר של השר משה כחלון)?

הכל יכול להיות. העובדה היא, שגם היועצת המשפטית של משרד התקשורת (עו"ד דנה נויפלד) עדיין נמצאת בתפקידה, למרות כל מה שמונח על שולחנו של היועץ המשפטי לממשלה.

אולם, אני מאמין, שהסבלנות של הציבור ונבחרי הציבור להפרת נורמות (מכל סוג) ע"י בכירים בכל מוסדות השלטון - נגמרה.

העובדה, שיש עוד בכירים (מאוד) במשרד התקשורת שמסתתרים מאחורי "צו איסור פרסום", שנמשך מזה שנתיים וחצי, לא תמנע בסופו של דבר, את חשיפת האמת וסילוקם מהתפקיד. יש עוד "פרשיות מסריחות", שטרם ניתן לפרסם (אחת תחת צו איסור פרסום אחר, שהוטל עלי). אבל, בסוף הכל יצא לאור. לי אין כל ספק בכך. 

אני הצעתי בסוף מאי 2015 לצוות החדש במשרד התקשורת, צוות שאין לו כל מעורבות אישית בפרשיות של העבר, "לפתוח דף חדש", "לנקות את השולחן" מכל הפרשיות הפליליות, שהצטברו על השולחן במשרד התקשורת. זה לא קרה.

שום תהליך של "
הפקת לקחים" בעקבות פיטורי המנכ"ל - לא בוצע. פשוט כלום. 

הפעם נחשוף שתי פרשיות מוזרות מאוד הקשורות (איך לא) בסמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה - שמילה מימון (בתמונה), שאך לפני שבוע חשפנו כאן בהרחבה פרשה נוספת בעניינו ומאוד חמורה, של אפלייה לטובת סלקום. הטיפול בסוגייה זו ובסוגיות נוספות, נמצא רק בתחילתו. בנוסף, הכישלון המדהים (שנחקר כעת ע"י מבקר המדינה, לאור תלונת מנכ"ל פרטנר), של אי מניעת פירוק והרס רשתות הסלולר בישראל, מונח גם הוא (בין היתר), בתחום אחריותו של שמילה מימון

הפרשה הראשונה המוזרה, שנחשפת הפעם, היא מעין סוג של "נקמנות" ילדותית ולא חוקית של שמילה מימון לכל מי שלא מתחנף אליו ולא מתנהג בדיוק איך שהוא רוצה.

לכן, שלחתי ביום 30.11.15 שאלה למשרד התקשורת בזו הלשון:
"האם שוב שמילה מימון, סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה, מתנכל למי שבא לו ומעכב מזה חודשים את מתן "רישיון אחוד" לחברת סלקט - Cellact Communication?"

תגובה לא קיבלתי, למרות שניסיתי וגם תזכרתי את המשרד בנושא. אם אקבל - אעדכן.

עדכון 19.12.15: מתברר שלמרות שמשרד התקשורת לא השיב לפניותי בעניין חברת סלקט, המשרד מיהר לתקן את המצב העגום שחשפתי. אני פניתי למשרד התקשורת בשאלה המופיעה כאן ב-30.11.15, וכבר ב-1.12.15 חברת סלקט קיבלה הודעה בע"פ שהרישיון האחוד שלה אושר ובפועל לקח עוד כמה ימים עד שקיבלה את הרישיון לידה. מה שמוכיח שחשיפת המעשים הפסולים מועילה, לעיתים - די מהר, כמו שקרה כאן.

הפרשה השנייה המוזרה נוגעת לאפלייה באכיפהרן לבאותה בהתייחסות ל-SMS, שנשלח ליעד קווי. האחריות כאן כוללת גם "טייס חלל" נוסף בצמרת משרד התקשורת בשם הרן לבאות (בתמונה משמאל), סמנכ"ל בכיר לכלכלה, "מוצנח" נוסף שמזמן היה אמור להתפטר (עוד לפני שמילה מימון), בגלל ההדלפות והנזקים שגרם בהמצאות שלו, לשוק התקשורת הישראלי.

פניתי למשרד התקשורת בשאלה הבאה:
"מצ"ב מכתב המדבר בעד עצמו. מה תגובתכם לנאמר כאן?"
 
פרטי המכתב שנשלח אלי ע"י אייל נקוד
"להלן מכתב שנשלח על ידי למספר גורמים רלוונטיים במשרד התקשורת לפני כחצי שנה.
למעט אישור קבלה שום התייחסות עניינית לא נתקבלה.

בין לבין אני כבר מבין שמדובר בתעשייה שלמה ממנה ככל הנראה, בהיעדר נתונים, נהנית בעיקר בזק, שהיא הייתה הראשונה להנהיג את התעריף המופקע למסרונים למספריה הנייחים. שהרי כל תשובה אוטומטית שמשיב מישהו בשיחה שנדחית / לא נענית מהסלולרי שלו, אם חוזרת היא לנייח הרווח לבזק הוא לכאורה עצום וההפסד המצטבר לכלל הציבור עצום בהתאם. להלן המכתב ששלחתי למשרד התקשורת:
 
שלום וברכה
 
לאחרונה גיליתי שחברות התקשורת קשרו ביניהן קשר להוצאת סכומים מופקעים מלקוחותיהן וכל זאת לכאורה בחסות מקרה קצה, שאינו מפוקח [משום מה] על ידי משרד התקשורת.
 
המדובר הוא בשליחת מסרונים (SMS - הודעת מסר קצר) למספרים נייחים.

בעוד כל תחום קישור הגומלין מוסדר היטב בתקנות ונמצא בפיקוח הדוק, הרי שהחברות מצאו להן פתח להסדיר מחיר מוסכם שאינו עולה כלל עם התקנות הקיימות ואף נוגד הנחיות ותקנות מפורשות אחרות.
 
ראשיתו של סיפור כשהוזמנתי על ידי בנק טפחות (שאני לקוחו) להתכתב עם הבנקאי שלי באמצעות SMS למספר 03-555886003-5558860.
שמחתי שיש דרך נוספת בה נוכל לתקשר, והסתמכתי על חבילת ה"הכל כלול" תוך הבנה שמסרונים שאשלח ליעד רגיל זה (ושאינו פרימיום) לא יוסיפו לי חיובים.

בפועל נוכחתי לדעת שבעבור יעד זה חויבתי על 35 אג' לכל מסרון ושחבילת "הכל כלול" מחריגה (באותיות הקטנות) מסרונים לכל יעד נייח באשר הוא, כך שהתשלום הוא בכל מקרה 35 אג' להודעה.
 
מופתע וכעוס על החברה הסלולרית (הייתי לקוח גולן טלקום בשעתו), התחלתי לברר חלופות על מנת לעבור לחברה סלולרית אחרת שאינה גובה סכומי פרימיום על משלוח SMS ליעד נייח רגיל, שכן מצאתי את שירות ההתכתבות עם הבנקאי יעיל ונוח מאוד עבורי.

להפתעתי הרבה גיליתי כי פרקטיקה זו נוהגת כמעט בכל חברות הרט"ן (למעט כנראה הוט מובייל - אצלה לא איתרתי אותיות קטנות בנדון) וגם המפעילות הוירטואליות. כלומר מסרונים ליעדים נייחים אינם נכללים בחבילות ומחיריהם נעים בין 32-42 אג' לכל הודעה!
 
החלטתי להכנס לעובי הקורה ולהבין האם ומדוע משרד התקשורת מתיר דמי קישוריות כה גבוהים בעידן בו קישור הגומלין לסמסים בין רשתות רט"ן אינו עולה על שביעית האגורה.

לתדהמתי מצאתי שבעוד שדמי הקישוריות אכן מפוקחים ומוכתבים לכל צורות הגומלין האפשריות, ובסכומים שפויים של חלקי אגורה או אגורות בודדות, לא כך הוא לגבי מסרון מנייד לנייח, שכאמור אינו מפוקח כלל ובו בוחרות החברות להפקיע מחירים בצורה גסה.

אני מניח שהסיבה לאי ההסדרה ההיסטורית, היא מאחר שטכנית אופציה זו לא היתה קיימת בעבר וגם כיום היא למעשה פיקציה (כי מעטים הם המכשירים הנייחים שמציגים מסרונים על צגיהם) והשימוש העיקרי שנעשה באופציה זו היום, הוא לצורך ריכוז קבלת ההודעות בממשקי מחשב שונים.
 
לכאורה, בהעדר קביעה רגולטורית, רשאיות החברות לקבוע כל הסדר ביניהן, אך יש מספר סיבות שבעטיין סבור אני שגם אתם תסכימו שיש לאסור פרקטיקה זו, ויפה שעה אחת קודם.

להלן הסיבות:
1. מדובר בהטעיה צרכנית קשה - למרות שמבטיחים מסרונים ללא הגבלה בישראל, בפועל מוחרגים מסרונים ליעדים נייחים, וכן למרות שהדבר מצוין באותיות הקטנות של החוזים, יש פגיעה קשה בשקיפות כלפי הצרכנים שלא יכולים לחשוד ששליחה ליעד רגיל בישראל מחוייבת בתעריף מיוחד.
2. מדובר בתעריף מופקע - שאינו עולה בקנה אחד עם רמת התמחורים האחרים הנוהגים בישראל בשירותים כמעט זהים.
3. קביעת תעריף זה אינה חוקית - בהיותה יוצרת דה פקטו תעריף עודף / מיוחד / פרימיום שהוא מעבר לתעריף רגיל וכל זאת בניגוד לנספחי הפרימיום ברשיונות.
4. מדובר במסלול עוקף רגולציה - אי אפשר להחסם לשירות זה או להמנע מראש מחיובים אלה, על ידי חסימה בטופס נגישות לשירותים וכן כל ההגנות החלות על תעריפים מיוחדים או גבוהים אינם נוהגים בו.
5. תעריף גבוה זה יוצר עיוות – המהווה תמריץ להפעלת שירותים בתעריף מיוחד וללא פיקוח, וכבר יש שמנצלים פירצה זו לעשיית רווחים בדמות סמסים לתוכניות רדיו למספרים נייחים, תוך חלוקת הכנסות מתוך הקישוריות הגבוהה שחוקיותה כאמור בספק.
 
לאור כל האמור ועל מנת לעצור את הסחף שכבר החל בתחום בעייתי זה, מוצע שתפעלו בהקדם כלהלן:
א. תוצא הנחיה מהירה ולאלתר המבהירה לכל בעלי רשיונות הרט"ן שדרך פעולה זו אינה עולה בקנה אחד עם העקרונות וההוראות המחייבים ולכן אין להחריג מסרונים ליעדים נייחים מחבילות הדקות המשווקות.
ב. תוצא הנחיה מיידית למפעילות שלא לספק מספרים נייחים למפעילי שירותי תוכן לצורך קבלת מסרונים ושלא לשתף בהכנסות ממספרים אלה.
ג. יבוצע בהקדם עדכון של טופס הנגישות לשירותים ובו תתווסף גם האפשרות להפתח או להחסם למשלוח הודעות למספר נייח. מאחר ועלות שירות זה היא כשל שירות פרימיום לכל דבר, ברירת המחדל תהיה מצב חסימה.
ד. המשרד יפעל לתיקון המעוות גם בדרך של תיקון תקנות הקש"ג (בהליך ארוך טווח) כך שיקבע תעריף הולם וסביר לקש"ג של מסרון מנייד לנייח, בדומה לתעריף הקבוע היום בין נייד לנייד ברשת אחרת.
  
בתודה, אייל נקוד."

תגובה לא קיבלתי. די ברור למה. באם אקבל - אעדכן. המשך יבוא. 
 
הצילו!



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים