ספק ענק חדש ומפתיע בעולם התקשורת העסקית ומוקדי שירות לקוחות - בענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> ספק ענק חדש ומפתיע בעולם התקשורת העסקית ומוקדי שירות לקוחות - בענן
ספק ענק חדש ומפתיע בעולם התקשורת העסקית ומוקדי שירות לקוחות  - בענן
מאת: מערכת Telecom News, 4.4.17, 09:26אמזון

אמזון ווב סרוויסס AWS, חברה של אמזון, הכריזה על Amazon Connect, שירות מוקד לקוחות Contact Center - מבוסס ענן בשירות עצמי, שמקל על עסקים לספק שירות לקוחות טוב יותר בעלות נמוכה יותר.

Amazon Connect מבוסס על אותה טכנולוגיית מוקד לקוחות המשמשת את נציגי מוקדי שירות הלקוחות של אמזון ברחבי העולם עבור מיליוני שיחות עם צרכנים. הקמת מוקד שירות לקוחות מבוסס ענן עם Amazon Connect היא קלה ומתבצעת באמצעות מספר קליקים בקונסולת עמדת ניהול AWS, וכך נציגים יכולים להתחיל לקבל שיחות בתוך דקות.

עם Amazon Connect אין כל תשלום מראש או התחייבויות ארוכות טווח, ולא תשתית לניהול. לקוחות משלמים לפי זמן השימוש ב- Amazon Connect, וכן עבור הוצאות שירותי טלפוניה.

באמזון אומרים, שמוקד הלקוחות הוא הקו הראשון של הנכס החשוב ביותר של חברות - קשרי הלקוחות שלהן, אבל פתרונות מוקדי לקוחות מסורתיים הם מסובכים ויקרים.

לעתים קרובות חברות צריכות להשקיע במערכות חומרה ותוכנה קנייניות, שהן מסובכות, ונדרשים חודשים או אפילו שנים כדי להטמיע אותן, תוך דרישת מיומנויות ספציפיות לביצוע תצורה, ויועצים להטמעה, והן מגיעות עם רישוי בלתי גמיש המקשה לגדול עם העלייה בכמות הפניות למוקד.

עם Amazon Connect לקוחות יכולים להקים ולבצע תצורה של "מוקד לקוחות וירטואלי" בתוך דקות. אין תשתית לפרוס או לנהל. כך, שלקוחות יכולים להרחיב או לצמצם את מוקד לקוחות Amazon Connect הווירטואלי שלהם, שיכול להגיע עד עשרות אלפי נציגים בתגובה לפעילויות עסקיות (כמו מבצעים לטווח קצר, תקופות שיא עונתיות, או השקות מוצרים חדשים), ולשלם רק עבור הזמן, שהפונים למוקד נמצאים באינטראקציה עם Amazon Connect ועלויות טלפוניה נלוות.

ממשק שירות עצמי גרפי של Amazon Connect מקל על משתמשים, שאינם טכניים, לעצב תהליכי שיחה עם לקוחות, לנהל נציגים, ולעקוב אחרי מדדי ביצועים ללא כל דרישה לכישורים מיוחדים.

Amazon Connect גם מאפשר לתכנן זרימת תהליכי שיחה המותאמים לחוויית המתקשר. תהליכי שיחה עשויים להשתנות לפי מידע המאוחזר ע"י Amazon Connect משירותי AWS (כמו Amazon Dinamo DB, Amazon Redshift, או Amazon Aurora).

לדוגמא, חברת תעופה יכולה לתכנן תהליך שיחת ,Amazon Connect שיזהה את מספר הטלפון של המתקשר, יחפש את לוח זמני הטיסות שלו במסד נתוני הזמנות, ויציג אפשרויות כמו "הזמנה חוזרת" או "ביטול" אם המתקשר איחר לטיסה.

לקוחות יכולים לבנות תהליכי שיחה מבוססים על שפה טבעית בשימוש ב-Amazon Lex, שירות בינה מלאכותית (AI) המצויד באותה טכנולוגיית זיהוי דיבור אוטומטי (ASR) והבנת שפה טבעית (NLU) המעצימים את Amazon Alexa. כך, שמתקשרים יכולים פשוט לומר מה שהם רוצים במקום הצורך להאזין לרשימות ארוכות ומעצבנות של אפשרויות תפריט, ולנחש איזו מהן קשורה קרוב ביותר למה שהם רוצים לעשות.

טום וויילנד, סגן נשיא לשירות לקוחות עולמי באמזון: "לפני 10 שנים קיבלנו את ההחלטה לפתח מבראשית טכנולוגיית מוקד שיחות לקוחות משלנו, מפני שפתרונות קיימים לא סיפקו את סדר הגודל, מבנה העלויות והיכולות, שהיינו זקוקים להם כדי לספק שירות לקוחות  מעולה ללקוחותינו ברחבי העולם.

בחירה זו הייתה גורם בידול עבורנו, מאחר שהיא משמשת היום את מוקדני השירות שלנו ברחבי העולם במיליוני אינטראקציות, שיש להם עם צרכנינו. אנו שמחים להציע טכנולוגיה זו ללקוחות כשירות של AWS  עם כל הפשטות, גמישות, אמינות וחסכון כספי של הענן".

בריאן פירסון, ה- CTO של GE Appliances למכשירי חשמל ביתיים: "Amazon Connect מהווה תפנית רדיקלית במרחב מוקדי לקוחות. אין כל תצורת חומרה מסובכת וניהול Amazon Connect הופך קול ליישום ברשת. אנו יכולים לקשר אותו במהירות לכל דבר, ולמנף בקלות מיקרו-שירותים אחרים של AWS אותם כבר פיתחנו.

העסק שלנו שואף בהתמדה לשפר את חווית הבעלות של הצרכנים שלנו. עם Amazon Connect אנו יכולים לפשט וגם להתאים אישית את חווית הצרכן, להתאים את התהליכים כדי לענות טוב יותר לצרכי הצרכנים. אנו שמחים לעבור לכיוון מודל של מוקד שיחות מוגדר-תוכנה בשימוש ב- Amazon Connect, שמבוסס על מיקוד בלקוחות".

ריאן הנלי, סגן נשיא הצלחת לקוחות ב-Bandwidth חברת תוכנות תקשורת מצפון קרולינה: "Amazon Connect עוזר לנו לייעל פעילויות, ומעלה יעילות עובדים לרמה גבוהה יותר. הנציגים שלנו מסוגלים עתה לעבוד מרחוק בקלות, תוך שימוש בתכונות הטלפוניה השולחנית ש-Amazon Connect מספקת, ומנהלי מוקדים שלנו מסוגלים לבדוק במהירות ובקלות שיחות עם נציגים, ולספק משוב מהיר עבור שיפור ביצועים מתמיד".

נטלי פונג, מנכ"לית  AnswerConnect, לשירות חי מרחוק של קבלת קהל ומענה 27/4/365 ברחבי העולם: "אנו צריכים להיות זמינים ללקוחותינו 24/7/365, יהיה אשר יהיה. כחברה שעובדת באופן מלא מרחוק, היינו זקוקים ל-Soft phone מבוסס ענן, שיוכל בקלות לגדול או לקטון, לשמור על עובדינו המרוחקים מקושרים, וייתן לנו את הזמינות 24/7, שבנתה את המוניטין שלנו. Amazon Connect סיפק לנו זאת ויותר מכך.

יש לנו שקיפות היסטורית ודיווח בזמן אמת. Amazon Connect משתלב בקלות עם המערכות הקיימות שלנו, והתמחור המבוסס על שימוש עונה לדרישה שלנו לסקלאביליות עונתית בלי השפעה כספית. גורמים אלה עשו את החלטתנו לעבור ל- Amazon Connect לקלה. זו הייתה הבחירה הטובה ביותר עבורנו ועבור לקוחותינו".

Amazon Connect משתלב עם מערך נרחב של כלים ותשתיות של AWS, כך שלקוחות יכולים להקליט שיחות ב- Amazon Simple Storage Service (amazon S3), להשתמש ב-Amazon Kinesis להזרמת נתוני מוקד לקוחות ל-Amazon S3, Amazon Redshift, או לפתרון מחסן נתונים חיצוני, להשתמש ב-Amazon QuickSight עבור ויזואליזציית ואנליטיקת נתונים, להשתמש ב-AWS Directory Service כדי לאפשר לנציגים להתחבר אל Amazon Connect עם ההרשאות הארגוניות שלהם.

Amazon Connect גם משתלב עם פתרונות מובילים של CRM, ניהול עובדים (WFM), אנליטיקה והלפדסק. המשמעות היא, שלקוחות יכולים לשבץ את חווית הנציג של  Amazon Connect לתוך היישומים בהם נציגיהם כבר משתמשים. אם לקוחות דורשים תמיכה נוספת עבור אינטגרציות מותאמות, הם יכולים לעבוד עם חברי AWS Partner Network Consulting Partners 1Strategy הכוללים את Accenture, Aria Solutions, Persistent Systems, Slalom, Solstice IT, VoiceFoundry ו-Wipro.

Amazon Connect זמין כיום בארה"ב וב-18 ארצות ברחבי אירופה, וזמינותו תתרחב לעוד מדינות בחודשים הבאים.

Amazon Connecthttps://aws.amazon.com/connect
 
אמזון
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  

17-21/11/19 - Oracle Week 

2/12/19 - ועידת ישראל לתעשייה 2019 

2/12/19 -  2019 GoforIsrael 

3/12/19 - ועידת ההייטק החרדי 2019  

4/12/19 -  GO Mobile #8 

9/12/19 - Vmware VForum 2019  

11/12/19 - Next Case  

8/1/20 - ועידת ההייטק החרדי 2020 

11/2/20 - Axis Tel Aviv 2020 

12/2/20 - Teleco 2020



 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן





 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים