Telecom News - קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר

קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> קריאה לפיטורים של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר
חשיפת הקשר בין טיול פקידות לסין, חשדות לשוחד ואי סדרים במשרד התקשורת לבין חקירות הרשות לניירות ערך בסוגיות של בזק - Yes והתמוטטות תשתיות הלוויין האזרחיות של ישראל. הגיעה העת לשים סוף להפקרות בהתייחסות לכספי הציבור. עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 11.7.17, 21:29שלמה פילבר

בלעדי: אך אתמול חשפנו כאן כיצד מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר, בתמונה משמאל), קיבל מאז כניסתו לתפקיד המנכ"ל, סדרת החלטות בנוגע ל-Yes, החלטות המנוגדות גם לחוק וגם לאינטרס הציבורי, ובכך הוביל (בין היתר) להתמוטטות של תשתיות הלוויין האזרחיות בישראל (על חשבון הכיס של הציבור, מה ששירת רק את האינטרסים של שאול אלוביץ').

הודעת הרשות לניירות ערך (ואחריה הודעת בזק לבורסה - כאן, כאן וכאן), על פתיחת חקירה בנושא, לא הייתה עבורנו הפתעה.

"הכתובת הייתה על הקיר" ולא מאתמול. שלמה פילבר המשיך בפעילותו הנמרצת לטובת בעלי בזק אפילו בימים אחרונים, גם אחרי שהחלה החקירה ברשות לניירות ערך, דוגמת מיטוט ההסדר לטלפוניה סיטונאית על בזק (כאן) ופעילות נמרצת ביותר למיטוט המתחרה העיקרית של קבוצת בזק בשוק, וזו קבוצת הוט, בסדרת החלטות מוזרות ביותר (כאן וכאן) לכפיית "שוק סיטונאי" דווקא כעת על הוט. 

באתר זה יש לא פחות מ-325 כתבות המתארות בפירוט רב (מלווה במסמכים), את כל הטריקים, הספינים וההחלטות המוטעות והלא חוקיות של שלמה פילבר, בניגוד לכל אינטרס ציבורי.

אי אפשר לסיים את חקירת הרשות להגבלים עסקיים בחקירה של בעלי קבוצת בזק, מנהליה ובעלי התפקידים בה. שוק התקשורת בישראל הוא שוק רגולטורי מוחלט. כל פעולה וכל החלטה של מי מהשחקנים בשוק ובמיוחד קבוצת בזק (גם בהיותה מונופול), דורשות אישור ספציפי של הרגולטור. כלומר: היה מי שאישר ועודד את כל המהלכים הללו. לאיש הזה יש גם שם ותמונה (למעלה משמאל, למי שפספס). יש לחקור למה זה קרה דווקא אצלו. 

יתרה מכך. כאן אנו חושפים הפקרות נוספת המתרחשת ממש בימים אלה. לכן שלחנו את השאלה הבאה למנכ"ל משרד התקשורת:
"האם אורלי סבאן, רונית בן טל ואביבה שלמה נמצאות בימים אלה בסיור לימודי בסין? הכיצד?"
כשלא קיבלנו מענה וקיבלנו עדכון נוסף חזרנו ושאלנו: "תזכורת. כולל עדכון: אורלי סבאן ברגע האחרון לא יצאה לסין". לא הצלחנו לקבל מענה. ככל שנקבל מענה, נעדכן בהתאם.

[עדכון 13.7.17: יש הטוענים, שהן יצאו לסין על חשבון ימי חופשה שנתית ועל חשבון ההסתדרות. אין לנו יכולת לאמת המידע הזה כרגע, בהיעדר תגובה ממשרד התקשורת]. 

למי שפספס, אז הנה הסבר פשוט למה אורלי סבאן לא יצאה לסין: כי בדיוק דה-מרקר (וגם אנחנו - כאן) פרסמנו את הפרשה החמורה, שבה אורלי סבאן "מככבת". אחרי שנרשמה, שילמה והשתתפותה אושרה ע"י המנכ"ל (למרות כל מה שהוא ידע עליה, ולא מאתמול), ביטלה אורלי סבאן ברגע האחרון את השתתפותה בהשתלמות המקצועית בסין (עקב החשיפות בעיתונות). רונית בן טל ואביבה שלמה (מי ששימשו יו"ר ועד העובדים במשרד התקשורת סניף י-ם וסניף ת"א, בהתאמה), נמצאות ממש כעת בעיצומה של ההשתלמות המקצועית בסין, על חשבון משלמי המיסים. הן כנראה היו צריכות להתאושש מאבדן שליטתן בוועד העובדים ומאבדן מי שדאגה להן, תמי לשם, שגם עומדת בראש "ועדת הנסיעות" של המשרד.

אם יש כסף וימי עבודה להשתלמות מקצועית של עובדי משרד התקשורת בסין, למה לא לשלוח עובדים מקצועיים בתחום התקשורת שזה נוגע ישירות לתפקידם ואחריותם ויסייע להם במילוי תפקידם הציבורי? מה ההפקרות הזו בכספי ציבור, שצריך לתגמל את הנוסעות הללו לסין? 

הקו המלווה את כל ההחלטות של שלמה פילבר נראה ברור: הוא "לא סופר איש ממטר", פועל בחוסר שקיפות מוחלט וכספי הציבור עבורו הם כנראה הפקר

למי שסבור, שהקריאה שלנו לפיטורי שלמה פילבר היא "טחינת מיים" חסרת חשיבות והשפעה, אזכיר לו את העובדות הבאות:
  • קראנו לפיטוריו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר עדן בר-טל וכך היה. בהערת אגב נציין, שעדיין לא ביצענו את "הערכת הנזק" המצטבר ששלמה פילבר ייצר לשוק התקשורת ולאזרחי ישראל, אבל נראה שהוא לא נמצא רחוק מהנזק המדהים של הקדנציה של כחלון ובר-טל בראשות משרד התקשורת, כמפורט כאן
  • קראנו לפיטוריה של היועצת המשפטית לשעבר של משרד התקשורת (עו"ד נגה רובינשטיין) וכך היה.
  • קראנו לסילוקו של השר גלעד ארדן מהמשרד להגנת העורף, וכך היה.
  • קראנו להתפטרותם ופרישתם של בכירים בצמרת משרד התקשורת ,שהפכו את המושג "עובד ציבור" לבדיחה אחת גדולה ועצובה, ורובם כבר פרשו או נמצאים כעת בהליכי פרישה.
  • קראנו לפיטוריו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר, וכך היה
אני מאמין באמרה (בגמרא מסכת ברכות דף ז' ע"א): "מפני מה יש צדיק וטוב לו ויש צדיק ורע לו, יש רשע וטוב לו ויש רשע ורע לו?" אי אפשר לעשות רע כל הזמן ולחשוב שזה יעבור ללא תגובה ועונש. לכן, למיטב הערכתי, הסוף של שלמה פילבר כמנכ"ל משרד התקשורת קרוב היום יותר מאי פעם. אי אפשר להתל בכולם כל הזמן ולחשוב שכולם טפשים.

עדכון 12.7.17, 11:40
: פרסום בכלכליסט: התפתחות דרמטית בפרשת בזק: בכיר במשרד התקשורת נחקר. בהודעה לא נמסרה זהות הבכיר... עדכון 16:09: הותר לפרסום, ששם הנחקר הוא אכן שלמה פילבר. פילבר נחקר משעות הבוקר במשרדי רשות ני"ע בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ני"ע במסגרת פרשת בזק-YES,  על פעולותיו לכאורה לצורך קידום האינטרסים של בעל השליטה בבזק וביורוקום, שאול אלוביץ'כפי שדיווחנו בהרחבה כבר ב-22.6.17 - כאן.
עדכון 12.7.17, 13:10פורסם דו"ח חמור של מבקר המדינה בעניין יחסי בזק וצמרת משרד התקשורת. הכתבה - כאן. 
כצפוי, כפי שהתרענו זמן רב, מצא הדו"ח "פגמים יסודיים בקבלת ההחלטות", שנעשו ע"י מנכ"ל המשרד, שלמה פילבר, לטובת חברת בזק בהקשר למיזוג עם חברת YES.

עדכון 13.7.17, 11:55: שלמה פילבר נחקר גם היום.


עדכון 13.7.17 14:30: מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר נשלח ל"מעצר בית" ל-14 יום והורחק ממשרד התקשורת לתקופה זו. בנוסף הוצא לפילבר צו עיכוב יציאה מהארץ למשך חצי שנה. כנראה שאת מקומו בתקופה זו ימלא המשנה למנכ"ל שמילה מימון

שחרורו של פילבר בתנאים מגבילים כולל איסור על יצירת קשר עם המעורבים בפרשה ועם עובדי משרדו. תיאסר עליו הגישה לחומר ממוחשב מכל מקור שקשור למשרד התקשורת או לחקירה והוא לא יוכל להשתמש בהם עד שיקבל היתר לכך מהרשות לניירות ערך. הוא הפקיד ערבות בסך 400 אלף ש"ח לטובת שחרורו.

בפירוט החשדות שרשות ניירות ערך הציגה במסמך שמסרה לבית המשפט נטען כי מנכ"ל משרד התקשורת "פעל בצורה שיטתית, מכוונת ומתמשכת ותוך הסתרת העבודה מהגורמים המקצועיים והמשפטיים של משרדו כדי להעביר לידי בזק מסמכים מסווגים וכן ניירות עמדה פנימיים".
 
"עוד עולה מממצאי החקירה כי החשודים [מבזק] נהגו להעביר לפילבר את עמדתם על גבי המסמכים תוך שאלה כוללים תיקונים התואמים את צרכיהם האסטרטגיים, הטקטיים והעסקיים, תיקונים אשר התקבלו ושימשו בסיס לדיונים בהמשך ובמקרים רבים אף קיבלו ביטוי משמעותי בתוצרים הסופיים תוך שאלה משרתים את טובתה של בזק והאינטרסים הכלכליים שלה ושל החשודים האחרים".

בבית המשפט טענו החוקרים מפי עו"ד שחם, המייצג את רשות ניירות ערך: "החשודים בתיק בזק פעלו כמכונה משומנת, קיים חשש להימלטות, בכירים במדינה שיתפו פעולה... נוספו שתי פרשות. באחת הוציאו חומרים שנתנו לו יתרון טקטי במשא ומתן. הופעל מערך של שליחים. ופרשה שלישית שעוסקת בעבירות דיווח וטוהר מידות של מנכ"ל משרד התקשורת שעמד בקשר ישיר ועקיף עם החשוד [שאול אלוביץ'] - ונתן על פי הממצאים של החקירה פרטים שלא היו בידיו של אלוביץ' אם הוא לא היה נותן לו אותם".

עדכון 18.7.17, 00:30שמואל הולנדר, נציב שירות המדינה לשעבר, תקף את מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר בשיחה עם רינו צרור (גלי צה"ל): "החוק אומר חד משמעית - אם התחילה חקירה פלילית נגד עובד בעבירה לכאורה שיש עימה קלון, הנציב אמור להשעות אותו לאחר התייעצות. השעייה איננה עונש, היא הליך נדרש כדי לשמור את אמון הציבור. לא יעלה על הדעת שאדם שמתנהלת נגדו חקירה פלילית בעבירה שיש עימה קלון ימשיך לכהן בתפקידו".

עדכון 18.7.17 14:00: חברת חלל תקשורת (בבעלות שאול אלוביץ'דיווחה היום לבורסה בתל אביב כי רשות ניירות ערך פשטה על משרדיה וערכה חיפוש במסגרת החקירה הנוגעת בין היתר לעסקאות למתן שירותי תקשורת לוויינית בין החברה לדי.בי.אס שירותי לוויו (Yes). בהודעה שמסרה חלל לבורסה כתבה: "אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות הנושאים הנחקרים או הסיבה לשמה נערך החיפוש". כנראה שיש מי שקורא מה שאנו כותבים, בדיוק בפרשה זו....

עדכון 21.7.17: שאול אלוביץ', הבעלים של קבוצת יורוקום (ובשרשור - של קבוצת בזק), יורחק מהחברה, כך עולה מהדיון היום (שישי) בשחרורו בתנאים מגבילים ממעצר בית. בעניינו של אלוביץ' הגישה רשות ניירות ערך דו"ח סודי לבית המשפט. בדיון מסר נציג הרשות, עו"ד ערן שחם שביט, כי הוא מבקש להרחיקו מהחברה ל-90 יום נוספים, במקביל להפסקת מעצר הבית. באשר למנכ"לית חברת בזק, סטלה הנדלר, הגיעו הצדדים לסיכום בין הרשות לניירות ערך לפרקליטה של הנדלר, עו"ד נתי שמחוני, בנוגע לתנאים מגבילים. הנדלר תשוחרר ממאסר בית וב-60 הימים הקרובים יוטלו עליה מגבלות חדשות שייתכן ויוארכו בהמשך. סטלה הנדלר צפויה לשוב לעבודתה ביום ראשון הקרוב, אך נאסר עליה לעסוק בנושאי הרגולציה של בזק ואף לא להיות בקשר עם נושאי משרה מסוימים בחברה והרגולטורים במשרד התקשורת. על סטלה הנדלר גם להימנע מעיסוק בעסקאות של בעל השליטה בחברה. בעניין אור אלוביץ' - בנו של בעל השליטה ונושר משרה בחברות הקבוצה, הוחלט כי יורחק לחודש ממשרדי yes, ועד ליום 4.8 - גם ממשרדי חלל. נאסר עליו ליצור קשר עם עובדי בזק ו-yes למשך 60 יום. עמיקם שורר, מנהל הפיתוח עסקי בחברת בזק, שוחרר ממעצר הבית אך הורחק ממשרדי yes וחלל למשך 60 יום, ונאסר עליו ליצור קשר עם משרד התקשורת. השופטת אישרה לו לחזור לעבודתו בבזק בלבד. עוד הוחלט כי לינור יוכלמן, מזכירת חברת בזק תשוחרר אף היא ממעצר הבית אך תורחק ממשרדי בזק למשך חודש. 

עדכון 6.2.18: מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר יושעה מתפקידו למשך חודשיים נוספים, לאחר ששיגר היום (שלישי 6.2) מכתב לנציבות שירות המדינה שבו הסכים להארכת ההשעייה. עורכי דינו הסבירו כי ההסכמה נובעת מההבנה שהחקירה בעניינו של פילבר, החשוד בפרשת בזק, נמצאת בשלביה האחרונים. עורכי דינו מבהירים: הבנו שאין סיכוי לתוצאה אחרת...



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים