Telecom News - חשיפה: מי נפגש בלילה במודיעין עם סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק) ולמה?

חשיפה: מי נפגש בלילה במודיעין עם סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק) ולמה?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפה: מי נפגש בלילה במודיעין עם סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק) ולמה?
"הרמת מסך" מעל תהליך התיאומים עם צמרת בזק (ובמיוחד עם מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, שכעת עדיין במעצר) ולא ע"י שלמה פילבר (או העוזרת שלו). יותר מדי שאלות עדיין בלי תשובות, לגבי שמילה מימון, שכיום משמש כמנכ"ל בפועל של משרד התקשורת.
מאת: אבי וייס, 22.2.18, 07:30שמילה מימון

בלעדי: אני אישית הזהרתי ויותר מפעם אחת את שר התקשורת הנוכחי איוב קרא מפני המינוי של שמילה מימון (בתמונה משמאל) לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת בפועל, בו הוא משמש כיום.

זה מפורט בהרחבה ב-2 כתבות, שלא מותירות ספק במה מדובר: "למה לא להאריך את כהונת שמילה מימון כממלא מקום מנכ"ל משרד התקשורת?", ו"למה שר התקשורת מעוניין להאריך את כהונת שמילה מימון כמנכ"ל בפועל?".

ציינתי במאמרים הללו במפורש, ששמילה מימון קשור לפרשה, שכבר נחקרה (ולא עד תומה), פרשה שכיום מכונה בשם "תיק 4000", אבל זה בפועל 2 תיקים נפרדים בלוחות זמנים שונים ועם מעורבים, שחלקם זהים וחלקם בכלל לא (למה? הסברים כאן) וגם פירטתי במה הוא עשוי או עלול להיחקר. השר לא השיב לי וגם לא התייחס לניתוחים שלי.

לכן, אני "מרים כאן את המסך" מאחת הפרשיות, שלא חשפתי עד כה (יש לי עוד "בקנה"), וזו המעורבות האישית של שמילה מימון בתקופה שבה היה סמנכ"ל בכיר ואח"כ משנה למנכ"ל, בקשרים ההדוקים, שבנה יחד עימו, שלמה פילבר (המנכ"ל) עם צמרת בזק. לשמילה מימון היה תפקיד חשוב בתהליכים הללו, למרות שלא היה באותה עת מנכ"ל וגם הטיפול בבזק לא היה אמור להיות נחלתו הבלעדית (מבחינת חלוקת סמכויות בתוך המשרד, כנגזרת מחוק התקשורת ותקנותיו, באותה תקופה). 

לכן, שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשרות איוב קרא, לנש"מ ולצמרת משרד התקשורת:
"על פי היומן האישי של שמילה מימון (כאן), הוא נפגש בתחילת 2017 כמה פעמים עם סטלה הנדלר (מנכ"לית בזק) (למשל ב-6.3.17 וב-21.5.17 וגם כמה פעמים עם מנכ"ל פלאפון (מקבוצת בזק).
אחת הפגישות ממש מעוררת עניין וזו הפגישה הלילית שלו עם סטלה הנדלר במודיעין (בעיר מודיעין, לא במשרדים הרשמיים של משרד התקשורת) ב-7.2.17.
למה שמילה מימון (שלא היה אז מנכ"ל), נפגש לבדו עם סטלה הנדלר בלילה במודיעין? יש איזה הסבר סביר לתופעה החמורה הזו? מתי עוד הוא נפגש איתה בסתר?
כ"כ, ניכר מהיומן, שאת חלק מזמנו שמילה מימון מבלה בחופשות (וקצת ימי מחלה), וכאשר הוא לא בחופשה (או מחלה), הוא נפגש (מעבר לישיבות הפנימיות ההכרחיות) רק עם "בעלי עניין" (כלומר: בכירי חברות התקשורת), זאת, במקום להיפגש קודם כל עם הציבור ונציגיו המוסמכים, אלה המממנים מכיסם את המשכורת, הרכב, הנהג, הלשכה, ושאר התנאים הנלווים למעמדו?
אודה לתגובה דחופה".

תגובה לא הצלחתי לקבל. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. אין מה להיות במתח, הסיכויים שאקבל תגובה, הם כמו הסיכויים שאסע כעת לנתב"ג ואקח טיסה ישירה לשמש. (בכלל לא מסוכן אם אטוס לשם בלילה!). 

בהערת אגב, אני חייב לציין לשבח את הממונה על חוק חופש המידע במשרד התקשורת, מוניר קזמל, שהעביר (כאן) את יומניו של שמילה מימון לעו"ד אלעד מן, מעמותת "הצלחה" - התנועה הצרכנית לקידום חברה כלכלית הוגנת.

הנה הפגישה הזו ב-7.2.17 מהיומן של שמילה מימון:
תצלום 1

"הפגישה הלילית" הזו עם סטלה הנדלר ב-7.2.17, ועוד 2 פגישות במשרדים עימה בתחילת 2017 (זו התקופה הקריטית, שנחקרה ונחקרת), לא היו יוצאות דופן. מסתבר, שאחרי שהחקירות של הרשות לניירות ערך הפכו לגלויות במחצית 2017 והלאה, שכשצמרת בזק כבר בילתה בחקירות ובמעצרים, הפגישות הללו נפסקו.

אולם, מוניר קזמל העביר לעו"ד אלעד מן גם את היומן של שמילה מימון למחצית השנייה של 2016 (כאן), זו גם כן תקופה קריטית לתקופה הנחקרת כעת.

ביומן של מחצית שנייה של 2016 קיים בדיוק את אותו דפוס התנהגות של שמילה מימון (כפי שיש ביומן של 2017), לא מעט חופשות, מחלות ועניינים פרטיים, ובאמצע המון עיסוקים המתרכזים סביב קבוצת בזק...

בתקופת המחצית השנייה של 2016 (מאפריל 2016 עד דצמבר 2016 ותחילת ינואר 2017), קויימו על ידו עשרות מפגשים עם צמרת בזק ובכלל זה מפגשים ישירים של שמילה עם סטלה הנדלר, למשל ב-21.8.16, ו-3.1.17. זאת, מלבד ביקורי עבודה בבזק ובמקומות נוספים, שכנראה גם בהם נפגש עימה.

רק בתקופת השנה שבין מחצית 2016 ועד מחצית 2017 שמילה מימון נפגש אישית עם סטלה הנדלר מנכ"לית בזק לא פחות מ-5 פעמים (כולל הפגישה הלילית במודיעין), יותר מהפגישות שלו עם כל מנכ"ל אחר בשוק התקשורת. זאת, למרות ששמילה מימון לא היה מנכ"ל משרד התקשורת באותה עת ועיקר עיסוקיו היו אמורים להיות סביב הדאגה לצרכנים ולקיום חוקי התקשורת בישראל. 

אם לא די בכך, היו לא מעט פעילויות מאוד מוזרות הקשורות לשמילה מימון סביב הפרשה הזו ואציין כאן רק כמה נקודות בולטות:
  • שמילה מימון קיים (ביחד עם תמי לשם) "שימוע" לעוזרת המנכ"ל עעדי קאהן גונןדי קאהן גונן (בתמונה משמאל), על פי הסיכום של תנאי השחרור שלה בחקירה הראשונה (של הרשות לניירות ערך). השימוע הזה היה בבחינת הפרת צו של בית המשפט וגם הטעיית בית המשפט. זאת, כי ההחלטה שהיא תישאר במשרד התקשורת ותעבור לעבוד באגף הדואר, לא קויימה. הפרשה החמורה הזו טרם טופלה והיא מפורטת כאן
  • אותה עדי קאהן גונן, שנעלמה ממשרד התקשורת לאחר "השימוע" ששמילה ערך לה, צצה לפתע במשרד לשיוויון חברתי ב"רשות לקידום מעמד האישה", עם התקן והמשכורת שלה ממשרד התקשורת, באישור אישי של שמילה מימון, כפי שחשפנו כאן.  
  • שמילה מימון עמד בראש הצוות במשרד התקשורת, שהכין את התשובות לדו"ח מבקר המדינה (שפורסם במחצית 2017, במקביל לפתיחת החקירה של הרשות לניירות ערך). כלומר: הוא ידע במדויק מה אומר מבקר המדינה על כל הפעילויות התמוהות ואולי גם הבלתי חוקית של שלמה פילבר, וכל מה ששמילה עשה באותה חצי שנה זה היה להכין לשלמה פילבר את "קו ההגנה" שלו מול מבקר המדינה. כלומר, "אין מצב", ששמילה מימון לא היה מעורב אישית בכל ההחלטות והמהלכים של שלמה פילבר לאורך כל הזמן. תכיפות הפגישות ביניהם (עפ"ינ היומנים) לא יכולה להשאיר כל ספק בעניין זה. 
  • על חלקו של שמילה מימון במועצת הכבלים והלוויין (גם כמ"מ יו"ר המועצה וגם כחבר בכיר מן המניין במועצה) וחלקו בהחלטות המועצה לתת הטבות של מיליארדים לקבוצת בזק-Yes - אפשר לכתוב ספר שלם, כולל על חלקן של ד"ר יפעת בן חי-שגב (היו"ר שהחליפה אותו) ותמי לשם (שהייתה חברת מועצה באותה עת), ספר על כל החלטות המדהימות הללו ואיך הן "בושלו" בשנים 2010 עד מחצית 2017. כרגע, אסתפק בהפנייה לכתבה כאן
  • שמילה מימון עמד בראש צוות מאוד מוזר במשרד התקשורת ("בזק צוות הדדיות"), וכדי שלא תחשבו שאני מדמיין, אז הנה התצלום לקיומו של הצוות הזה מתוך היומן של שמילה ל-2017:
  • משרד התקשורת 1
  • ב-2.1.17 שמילה עסק אישית בנושא "ההפרדה התאגידית של בזק" (זו אחת מ"ראיות הזהב" של הרשות לניירות ערך ושל המשטרה, שמוכיחה, שבזק קיבלה עזרה ששווה המון כסף, מצמרת משרד התקשורת). וכדי שלא תחשבו שאני מדמיין, אז הנה הפעילות הזו מהיומן של שמילה מ-2.1.17:
תצלום 3

לסיכום:
הסעיפים, שהבאתי כאן, הם רק פסיק אחד קטן מכלל הנושאים שחשפתי (או אחשוף בקרוב) בעניינים הנוגעים למנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, שמילה מימון. כבר חשפתי, שכמעט כל החלטותיו בשנים האחרונות היו ללא כל סמכות חוקית ודינן להתבטל (ראה בכתבה: "ראיית הזהב": רוב החלטות משרד התקשורת הן בלתי חוקיות ודינן להתבטל").

עד לאחרונה, לא הקשיבו ולא התייחסו לחשיפות המרובות הללו, שלי ושל כתבים, שמבינים בתחום, דוגמת גדי פרץ מגלובס. אולם, נראה שכעת ה"גלגל התהפך", כמפורט: כאןכאן וכאן.

הרבה אנשים לא ישנים עכשיו טוב בלילה בגלל מה ששלמה פילבר "מזמר" לחוקרי להב 433 של משטרת ישראל. הוא התחמק מעונש תמורת היותו "עד מדינה", אבל ישלם קשות בקריירה שלו ובשם שלו. מדהים, עצוב ומקומם, שכך נראה משרד התקשורת הישראלי ב-2018. 

למה זה קורה, כשכל האזהרות היו מונחות על השולחן? 
כי אפשר לצפצף על החוק, לבצע ספינים על הציבור ולהחליט החלטות חשובות בעולם התקשורת, ללא כל שקיפות, ללא כל שימוע אמיתי וללא התחשבות בצרכי הציבור ובמה שקורה בעולם המערבי או בכלל.

זה יכול להתרחש רק במקום בו אלה, שמקבלים את ההחלטות, שוכחים עבור מה הם מקבלים משכורת וסמכויות. אז כדי שניזכר עבור מה עובדי המדינה מקבלים משכורת, רכב צמוד וסמכויות לקבל החלטות, צילמתי את הסעיף הכי חשוב בחוק שירות המדינה והנה הצילום נמצא כאן ומדבר בעד עצמו:
הצהרת עובד מדינה

אם היו מקשיבים לי בזמן, כל אלה, שלא ישנים כעת בלילה וממתינים להפתעות (וגם מתייעצים עם עורכי דין, לכל צרה שלא תהיה), לא היו מגיעים למצב האומלל והחמור הזה, שלא היה מעולם במשרד התקשורת הישראלי. חטא היהירות וההסתמכות על "החסינות" מ"קליקת הפרקליטים" סינוורה את עיניהם ואת שיקול דעתם. הם הפכו "לעובדים על הציבור" במקום "עובדי ציבור".
המשך יבוא ודי בקרוב. 

עדכון 22.2.18, 07:35: ברגע שהכתבה עלתה לאוויר, האתר, שבו היו היומנים של שמילה, נעלם מהרשת, כך, שהלינקים למסמכים הללו כרגע לא עובדים. אולם, החלקים החשובים ביומנים הללו מובאים בתצלומים בכתבה כאן למעלה.

עדכון 26.2.18, 18:00: האתר עם היומנים של שמילה מימון חזר לאוויר וניתן לגשת אליהם כרגע. 
?

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים