Telecom News - הטבות ומתן שוחד לשאול אלוביץ' עד כמיליארד ש"ח? הצחקתם אותי!

הטבות ומתן שוחד לשאול אלוביץ' עד כמיליארד ש"ח? הצחקתם אותי!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הטבות ומתן שוחד לשאול אלוביץ' עד כמיליארד ש"ח? הצחקתם אותי!
זה יפה, שהחקירה ב"תיק 4000" התקדמה מ-170 מיליון ש"ח הטבות לא חוקיות לשאול אלוביץ' לכמיליארד ש"ח, כמו שנטען אתמול ע"י הפרקליטות. אולם, הפרקליטות פשוט מגלה באיחור את מה שחשפתי מזמן. הסכום הנכון הוא כ-3 מיליארד ש"ח ויותר, "הטבות שלא כדין" לשאול אלוביץ' ועוד כ-16 מיליארד ש"ח "ריווחיות עודפת" לבזק, שמזה נטו אחרי מיסים שאול אלוביץ' קיבל עוד כ-1 מיליארד ש"ח, "כסף קטן" ל"דמי כיס". מהכיס שלכם לכיס שלו, בחסות משרד התקשורת. 
מאת: אבי וייס, 27.2.18, 12:10שאול אלוביץ'

ניתוח. אתמול (26.2.18) עו"ד יהודית תירוש, ראש מחלקת ניירות ערך בפרקליטות, אמרה בדיון, שבו הוארך מעצרו של שאול אלוביץ' (בתמונה משמאל), ש"מהנספח הסודי המצוי בפני בית המשפט, אלוביץ' הוכיח לבית המשפט, שאי אפשר לסמוך עליו. אנו עוסקים עכשיו בשאלה האם נכון להאריך את מעצרו של אלוביץ', ולצערי הרב הוא הוכיח במעשיו, שלא ניתן לסמוך עליו, לא לפני כן ולא מאז. החשדות נגדו הם חמורים, חשדות למתן שוחד וקבלת טובות הנאה של עד מיליארד שקל".

זו בהחלט התקדמות מתוצאות החקירה של הרשות להגבלים עסקיים בתיק זה (שרק כיום מכונה תיק 4000", למה? הסברים ב"מורה נבוכים" הראשון כאן, וההסבר הכי קצר: בחלק הראשון של החקירה, שהחלה לפני כחצי שנה, ביבי לא היה חשוד ולא נחקר...), שם בסיכום החקירה (כאן), נאמר, שמכלל כ-2 מיליארד ש"ח, שעברו בין בזק ל-YES ובעליה (שאול אלוביץ'), רק 170 מיליון ש"ח הם בבחינת "קבלת כספים במרמה" ועוד עבירות פליליות, שנעשו ע"י כל החשודים (כולל שלמה פילבר), סביב הסכום הזה.

כעת, החוקרים גילו, שזה קרוב למיליארד ש"ח.

פשוט צחקתי מהטענה הזו. הם נמצאים מאחוריי בהפרש פאזה של שנה לפחות. לפני יותר משנה וחצי, הערכתי, שזה בסביבות מיליארד ש"ח. אולם, במהלך השנה, שאני עוסק בפרשה זו עד לפרטי פרטיה, אספתי עוד מידע, חיברתי, חישבתי, רשמתי וסיכמתי את המספרים, שפורסמו על ידי לפחות 50 פעם בכתבות שונות סביב הפרשה הזו, והם הרבה יותר גבוהים. ממש הרבה.

בהערת אגב ראשונה נציין, שכלי תקשורת הרבים שכותבים ששאול אלוביץ' קיבל שוחד בהיקף של עד כמיליארד ש"ח, הם או מטומטמים גמורים, או שוטים ועיוורים גמורים, או שניהם גם יחד. למה? אי אפשר לתת שוחד (או טובת הנאה) לאדם פרטי, יהיה מעמדו ותפקידו רמים וחשובים ככל שיהיו. שוחד אפשר לתת רק לעובד מדינה (ולעובד בגופים שהוגדרו בחוק). אלוביץ' היה ונשאר אדם פרטי, גם בתור הבעלים ויו"ר הפירמידה של בזק... אי אפשר לתת לו שוחד (או "טובת הנאה"), כי אין עבירה כזו בספר החוקים של מדינת ישראל. פשוט אין. 

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר אתמול (27.2.18) בתגובה לטענות הפרקליטות, כי שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, קיבל לכאורה סכומי שוחד הנאמדים בכמיליארד שקלים כי "האמת לא מפריעה למסע ההכפשה נגד ראש הממשלה. מיום ליום מנפחים את המספרים: בהתחלה עשרות מיליונים, אחר כך מאות מיליונים, היום מיליארד ומחר טריליון. אבל סופה של האמת לנצח והאוויר החם יצא גם מהבלון הזה - כי לא היה כלום". עוד נמסר כל החלטותיו של נתניהו "התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המקצוע, ועדות מקצועיות והייעוץ המשפטי".

בהערת אגב שנייה נציין, שכדאי שרוה"מ יסתכל על הכתבה כאן. זו רק דוגמה אחת מני רבות, להחלטות, שהתקבלו בלי שום "ועדות מקצועיות" ו"ייעוץ משפטי".

בהערת אגב שלישית נציין, שאת החשבון של מיליארד ש"ח כבר חישבנו לפני כשנה. אגב, למיטב הערכתנו זה הרבה יותר, בחשבון סופי הגענו לכ-3 מיליארד ש"ח (זה מספר זהיר, הסכום יותר), מלבד עוד 16 מיליארד ש"ח של ריווחיות עודפת של בזק - מ-2002 ועד סוף 2017... כסף קטן...  

איך הגענו למספרים הללו?

א. נתחיל עם הכסף באמת גדול. זו "הריווחיות העודפת" של בזק. למי מקוראינו, שאין לו מושג ברגולציה וכלכלת רגולציה, נסביר זאת בעברית הכי פשוטה: אם חנות המכולת שלך הוכרזה כמונופול (ע"י הרשות להגבלים עסקיים), או מטעמים אחרים הכתובים בחוקים שונים, ומחיריה נמצאים בפיקוח של הרגולטור, אזי היא יכולה למכור לך קופסת גבינה ב-10 ש"ח, והרגולטור החליט שמותר לחנות הזו להרוויח על הגבינה הזו עד 10% "רווח סביר". אם בעל המכולת הצליח להתייעל, או מחירי הגבינה ירדו והוא קיבל הנחות במסים על החנות שלו וגם שאר הוצאותיו ירדו, וכעת הרווחים שלו על הגבינה עלו ל-20%, ההפרש בין רווח של 10% לרווח בפועל של 20% זו "ריווחיות עודפת". הרגולטור כל הזמן צריך לפקח על הרווחים של בעל המכולת (כי הוא מונופול), ואם הוא מגלה, שבעל המכולת מרוויח 20% ולא 10%, הרגולטור צריך להוריד את מחיר הגבינה ב-10%, דהיינו, שהיא תעלה לך רק 9 ש"ח, במקום 10 ש"ח. 

איך הרגולטור מחליט ש"רווח סביר" זה רק 10%? די פשוט: או ע"י כלכלנים של הרגולטור, או ע"י מומחה כלכלי מבחוץ הנשכר לעניין זה, או בוועדה ציבורית, שממנים אותה לבחון ולהמליץ על הרווח הסביר של העסק המונופוליסטי. במקרה של בזק, שהיא מונופול, משרד התקשורת עשה בעשור הקודם את הכל: גם חישב לבד ע"י כלכלני המשרד, גם הזמין יועצים מבחוץ ועבודות ייעוץ מחו"ל וגם מינה ועדה ציבורית שתמליץ (והיו בעניין זה יותר מוועדה ציבורית אחת).

ומה קרה בפועל? האם בזק נשארה עם "רווח סביר" כל השנים, מאז שמחיריה נקבעו ע"י הרגולטור? הראובן גרונאותשובה היא לא. ואת זה לא אני המצאתי, את זה אמר במו פיו, הכלכלן אולי היחיד בישראל, שיודע במדויק איך מסתובב כל שקל "בצנרת של בזק" ויודע לחשב את הכל בענייניה הכספיים (מנקודת ראות רגולטורית), הלא הוא פרופ' ראובן גרונאו (בתמונה משמאל). 

ובכן, אני חשפתי (כאן), אחרי ששמעתי זאת היישר מפיו ומהמצגת, שהציג בגלוי (בכנס), ש"בזק הרוויחה 11 מיליארד ש"ח יותר מדי על חשבון הלקוחות מאז 2002". הוא גם הסביר למה זה קרה (בלשונו הציורית והעדינה): "...שהרגולטור אולי נרדם בשמירה". כיום הקוראים כבר יודעים שזה לא הירדמות בשמירה... 

צחקו ממני כשפרסמתי זאת אז. גרונאו "קיבל על הראש" ממשרד התקשורת ולמעשה די הפסיד את הפרנסה שלו כיועץ כלכלי מוביל למשרד התקשורת, כתוצאה מכך, ש"פתח את הפה" ואמר את האמת. 

אולם, המאמר פורסם במאי 2013. אנו כעת בסוף פברואר 2018. מה קרה מאז? כלום. פשוט כלום. הכסף פשוט המשיך לזרום, בקצב גדל והלוך. מהכיס שלכם לכיס של שאול אלוביץ'

לכן, היות ופרופ' גרונאו כבר לא מדבר (למד את הלקח מ"פליטת הפה" שלו מ-2013), חישבתי בעצמי, בדיוק על פי עקרונות החישוב, שגרונאו חשף אז (עקרונות המופיעים גם בניתוחים של חברות הייעוץ הבריטיות, שעסקו בנושא וגם בתוצאות הוועדות הציבוריות, שעסקו בנושא), שנכון לסוף 2017 (בהנחה, שהרווחיות של בזק לרבעון אחרון 2017 תהיה לפי התחזיות שלה, שכבר פורסמו), בחישוב הכי ממעיט וזהיר, ממש זהיר, ה"ריווחיות העודפת" של בזק הגיעה לכ-16 מיליארד ש"ח, בחסות משרד התקשורת.

חשוב להדגיש, שלא כל "הריווחיות העודפת" הזו הולכת לשאול אלוביץ'. חלק ממנה חוזר להשקעות בתוך בזק והרוב מחולק כדיבידנדים לבעלי המניות של בזק. היות ושאול אלוביץ' הוא (בגלל "הפירדמידה של האחזקות") בעל מניות מיעוט בבזק, וגם בגלל שיש על הדיבידנדים מיסים, בנטו שאול אלוביץ' שלשל לכיסו מהסכם הזה קצת מעל למיליארד ש"ח. המספר הנכון (מסוף 2009 עד סוף 2017, התקופה ששאול אלוביץ' הוא הבעלים של קבוצת בזק), גבוה הרבה יותר, אבל אני פשוט ממעיט מטעמי זהירות מוגזמים, כדי שלא אתפס כממציא מספרים סתם. 

התודות לשרי התקשורת ולראשי משרד התקשורת, שדאגו לו ל"דמי הכיס" הללו. שאול אלוביץ' לא מזלזל אפילו בשקל, ואת זה חשפתי מזמן (כאן) כיצד (בעזרת ידיו: אהוד אולמרט ושולה זקן), קיבל ממשרד התקשורת, שלא כדין בספין ענק, סכום פעוט של 2 מיליון ש"ח. אלה, שהתעלמו מהחשיפה שלי מ-2014, מגלים כעת, ששאול אלוביץ' קיבל שלא כדין מיליארד ש"ח. אפשר היה לעצור את זה כבר אז, שהכאוס היה עוד קטן. רק 2 מיליון ש"ח...

לא הייתי בודד בחשיפת "הריווחיות העודפת" של בזק. גם גדי פרץ מגלובס עסק בזה רבות. שנינו פרסמנו סביב הנושא הזה יותר מ-10 מאמרים נוקבים. אולם, עד כה, "איש לא ספר אותנו ממטר". 

אם מישהו חושב, שמאז שמבקר המדינה הודיע לצמרת משרד התקשורת בינואר 2017, שהוא יבדוק את כל החלטות המשרד בנוגע לבזק (ובמחצית 2017 החלה גם חקירה פלילית), משרד התקשורת התחיל לעבוד "עבור הציבור" במקום "על הציבור", הוא פשוט "חי בסרט". סרט עצוב, אבל סרט.

גם כיום משרד התקשורת מופעל ע"י "חפרפרות", שעובדות עבור חברות התקשורת (כולל בזק) ולא לטובת האינטרסים של הציבור וראשיו לא מקשיבים בכלל לציבור ולנציגיו המוסמכים. 

אדגים זאת בשאלה טרייה, ששלח הכתב ארז רביב מ"דבר ראשון". הוא שלח למשרד התקשורת ב-19.2.18 את השאלה הבאה:
"אודה למענה על השאלות הבאות:
בחודש מאי 2012 פרסם שר התקשורת מדיניות הקובעת כי בתום 6 חודשים מהפעלתו של 'השוק הסיטונאי' בתקשורת הנייחת, ייהפכו המחירים המפוקחים של שירותי חברת בזק למחירי מקסימום. משרד התקשורת פרסם ביוני 2017 שימוע בנוגע לקביעת מחירי מקסימום לתעריפי חברת בזק בתחום הטלפוניה, ובמקביל פרסם שימוע בנושא 'צמצום מרווחים' אשר ימנע מקבוצות בזק והוט להציע 'מחירי היצף' בחבילות של שירותי תקשורת
ב-2012 נקבעה החלטה לשנות את פיקוח המחירים.
ב-2015 התחיל הסדר 'השוק הסיטונאי'. עברו מעל שנתיים ומשרד התקשורת רק בשלב השימוע ולא קיבל את ההחלטה. למה המשרד מתמהמה בנושא הזה? מדובר רק בשינוי של מילה אחת והיא מחיר "מירבי"?"

תגובת משרד התקשורת הגיעה מיד [ציטוט]:
"ארז שלום, להלן התייחסותנו לשאילתא: מדובר בעניין מורכב ומאד משמעותי כפי שהוצג בשימוע, ובוודאי לא עסקינן בשינוי מינורי שדן בהחלפת מילה. לאור שינויים ותמורות במבנה הענפי, המשרד נדרש להעמיק בעבודה בעניין זה. עבודתנו טרם הסתיימה ונמשיך לעסוק בה כחלק מתוכנית העבודה המשרדית לצד משימות רבות אחרות".

אם לא הבנתם את התשובה, אז הנה הסבר יותר ברור ובלשון יותר ציורית, כפי שאני מבין זאת: "הנושא הזה מונח על שולחננו מאז 2002, אבל אנו עדיין עובדים על זה במרץ, סביב השעון, כל הזמן. מה אכפת לך בכלל שאזרחי ישראל משלמים יותר מהנדרש לבזק? מי אתה שתלמד אותנו איך לעבוד בנושא כל כך מורכב? אתה לא שם לב שיש לנו המון מה לעשות והמון משימות, חוץ מלדאוג לאזרחי ישראל ולכיסם?".

כלומר: הכאוס בהתנהלות משרד התקשורת, גם כעת, בשיא החקירות - נמשך. כאילו כלום!

ב. הכסף הקטן, שכמעט כולו צבוע בפלילים. היות ועל העניין הזה הקדשתי מעל ל-100 כתבות, אציין, שהגעתי למספר של כ-3 מיליארד ש"ח לפחות (אני צנוע, המספר האמתי הוא סביב ה-4 מיליארד ש"ח, תוכלו לראות זאת מסיכום המספרים כאן למטה, אבל אני השתדלתי להיות מאוד זהיר בחישובים, כי אין לי גישה ישירה לספרים). המספר הזה מורכב, בין היתר, מהסעיפים הכלליים הבאים:
  • "עסקאות בעלי עניין" כלומר: מה שאלוביץ' מכר ומוכר לבזק ובנותיה, כדי לעקוף את הצורך להתחלק בדיבידנדים עם שאר בעלי המניות ועם מס הכנסה, כמו שתיארתי בסעיף הקודם. רק בחלק הזה יש מעל למיליארד וחצי ש"ח. אני כולל בסכום את כל ההתחייבויות, שטרם שולמו, למשל רכישות עתידיות של "מקטעי חלל": מה שבזק\YES רוכשת ותרכוש מ"חברת חלל" של שאול אלוביץ', ללא כל צורך מעשי. רק בסעיף הקטן הזה, יש קרוב למיליארד ש"ח. בתוך הסכומים כאן, יש עסקאות ממש לא חוקיות, למשל ממירים בלעדיים ל-YES, שנמכרו ונמכרים עד היום. משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלויין העלימו עין מכל הפרות החוק ותנאי הרישיון הללו, כמעט בכל "עסקאות בעלי העניין" שנעשו.
  • "עבודה בעיניים" על בעלי המניות של בזק ונסיון דומה של "ספין" על מס הכנסה, בעניין מכירת YES לבזק. כאן זה כמה מאות מיליוני ש"ח. בקטנה. 
  • אי יישום "שוק סיטונאי" על רשת הטלפוניה של בזק:.משהו פשוט ערך של כמיליארד ש"ח, לאורך כמה שנים, אבל מותנה בהסדר (היו 2 סוגי הסדרים, באחד בזק מרוויחה ובשני היא מפסידה. היות ולא הופעל שום הסדר, כל מספר יכול להיות נכון). . 
  • ל-YES: אי הוצאת רישיון ל-VOD, אי תשלום תמלוגים ו"הפקות מקור" ב- OTT, חידוש הרישיון ללא תנאים חדשים ועוד, כסף יחסית קטן של כמה עשרות מיליוני ש"ח.
  • אי הטלת קנסות על כל הפרות החוק, שצוינו בסעיפים הקודמים. לפי "מחירון הקנסות" של שמילה מימון, גם כן כסף קטן של כמה מיליוני ש"ח.
  • תרגילים "בשוק הסיטונאי" בחסות (או העלמת עין) של משרד התקשורת - רווח של כמה עשרות מיליוני ש"ח. "טעות בספירה". 
  • יש עוד, אבל חבל לפרט סעיפים של "כסף קטן" (שפורטו בכתבות החשיפה שלי), למרות שהראיתי כבר קודם, ששאול אלוביץ' לא מהסס "לחלוב שלא כדין" גם 2 מיליון ש"ח... 
שורה תחתונה:
אם החוקרים הגיעו כבר למיליארד ש"ח, זו התקדמות יפה מאוד בחקירה. תחזקנה ידיהם. אולם, הם נמצאים "בהפרש פאזה" מהבדיקות שלי, וממעקב צמוד של הפרשה, מעקב של יותר משנה וחצי. המספר הנכון להיום - גבוה פי 3 ויותר. 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים