ממתי לקוחות הסלולר זכאים למענה 24/7 במוקדי החברות - לכל תקלה טכנית?

דף הבית >> עולם ה-ICT >> חדשות עולם ה-ICT >> פורסמו "אלופי הבדיקות של ישראל" בתחרות הבדיקות הישראלית - ISTC >> ממתי לקוחות הסלולר זכאים למענה 24/7 במוקדי החברות - לכל תקלה טכנית?
"הרמת מסך" מעל לתעלומה המובילה לתביעה אישית של סיני ליבל כנגד בכירים במשרד התקשורת: מדוע משרד התקשורת מסתיר מכ-9 מיליון מנוי הסלולר בישראל, שעל פי החלטת מנכ"ל משרד התקשורת לאחר שימוע, הם היו זכאים כבר החל ממרץ 2019 למענה 24X7 במוקד של חברות התקשורת (לרבות חברות הסלולר) - לכל תקלה טכנית?
מאת: אבי וייס, 13.6.19, 08:10סיני ליבל

את הסאגה של ניסיונות הטרפוד (החוזרים ונשנים) של חיוב חברות התקשורת (בדגש על חברות הסלולר) לספק מענה 24X7 לכל תקלה טכנית, כבר חשפתי כמה וכמה פעמים, ולאחרונה ב- 5 הכתבות הבאות (שמומלצות לקריאה כרקע לחשיפה כאן): את המאבק הצרכני הזה, לטובת כ-9 מיליון צרכני הסלולר בישראל, מוביל סיני ליבל (בתמונה למעלה משמאל), שחשף שלב אחרי שלב, מי עמד מאחורי השיבוש האנטי צרכני הזה (שנועד כמובן לחסוך כסף לחברות הסלולרבגיבוי מלא של השר איוב קרא ומנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן, שכנראה חושבים, שהם מקבלים את המשכורת שלהם מחברות הסלולר ולא מהציבור). 

כדי שלא אטעה או אציג עובדות לא נכונות, ביצעתי לא פחות מ-5 פניות רצופות במשך למעלה משבועיים מלוות במסמכים, שוב ושוב מול משרד התקשורת, ללא כל מענה לעניין והנה הפניות והמסמכים:

א. ביום 28.5.19 שלחתי לצמרת משרד התקשורת (שר ומנכ"ל) את השאלה הבאה:
"הנדון: בקשת תגובה.
מה תגובתכם למצ"ב?"

בתגובה, קיבלתי ביום 29.5.19 את התשובה הבאה מדובר משרד התקשורת: "אנו לא מגיבים לנושאים התלויים ועומדים בערכאות משפטיות".

ב. תגובה הזו הייתה מהירה ומעט משונה ולא ברורה (בלשון המעטה) ולכן מייד באותו ערב (29.5.19) שלחי את השאלה הבאה לצמרת משרד התקשורת (שר ומנכ"ל):
"לא ברור לי: מה תלוי ועומד בערכאות משפטיות?
אני לא שלחתי שום  שאלה כאן על דבר "שתלוי ועומד בערכאות משפטיות" (בינתיים), אלא אם אתם יודעים דברים, שאני לא יודע, שזה גם אפשרי, שאני לא יודע הכל.
מה מספר התיק התלוי ועומד בערכאות משפטיות ובאיזה בית משפט?".

תגובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים: לא אקבל תגובה. די ברור למה. 

ג. ביום 30.6.19 שלחתי לצמרת משרד התקשורת (שר, מנכ"ל) את השאלה הבאה:
"​בקשה לתגובה.
מצ"ב כאן קובץ המדבר בעד עצמו.
אשמח באם אקבל תגובתכם".

תגובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים: לא אקבל תגובה. די ברור למה.

ד. ביום 5.6.19 שלחתי לצמרת משרד התקשורת (שר, מנכ"ל) את השאלה הבאה:
"בקשה לתגובת מר מאיר בן בסט בבקשה, שיפריך את הטענה לעילת תביעה אישית כנגדו.
האם משרד התקשורת מעוניין להגיב למצ"ב?".

תגובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים: לא אקבל תגובה. די ברור למה.

ה. ביום 12.6.19 שלחתי לצמרת משרד התקשורת (שר, מנכ"ל) את השאלה הבאה:
"בהמשך לפניותיי הקודמות מצ"ב כאן השלמה לתלונה כנגד מאיר בן בסט.
אודה להתייחסותכם". 

תגובה טרם קיבלתי, ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים: לא אקבל תגובה. די ברור למה.

סיני ליבל (בתמונה מסיני ליבלשמאל): "פניתי בעניינו של מאיר בן בסט כבר בחודש מאי 2019 (כאן) ומאז שלחתי עוד כמה פניות, שלא נענו

יש לכולנו וגם לי, אינטרס צרכני מאוד ברור: לכפות על משרד התקשורת להודיע לכ-9 מיליון מנוי חברות הסלולר, כי אחרי שהרגילו אותנו במשך מעל ל-2 עשורים, שמענה לתקלה טכנית ניתן בשעות העבודה בלבד ורק בימי החול - מעכשיו המענה הוא 24/7 לכל תקלה, מכל סוג וברמה פרטנית, לכל מחזיק מכשיר סלולר, לא רק לקבלת דיווח על תקלות רשת כלליות.

בעקבות הלחץ הרציף שלי ושל אתר Telecom News, יצאו תיקונים לרישיונות חברות התקשורת, אבל ללא הודעה לציבור ממתי השירות הזה (של תמיכה טכנית 24X7) ניתן, ואפשר אולי להבין מתיקוני הרישיונות, שזה לא מתחיל להתממש ממרץ 2019 אלא (אולי) מיולי 2019, אם בכלל.

מדוע משרד התקשורת מסתיר מ-9 מנוי הסלולר כי ממרץ 2019 הם זכאים למענה במוקד הטלפוני של חברות הסלולר 24/7 לכל תקלה טכנית?

כדי להוכיח, שחברות התקשורת לא מספקות מענה טכני 24X7 מצ"ב כאן (רק לשם ההדגמה) הקלטה, שביצעתי לפנייה למוקד הוט מובייל ב-5.6.19 וניתן לשמוע בהקלטה, שהמוקד של הוט מובייל עדיין עובד לפי המתכונת הישנה, לפני הרפורמה, כלומר שאין תמיכה טכנית לכל תקלה 24X7. זאת, למרות, שלכאורה, התיקון לרישיון של הוט מובייל נכנס לתוקף ב-21.3.2019.

יש לסאגה הזו היסטוריה המתחילה ב-2009, שאתאר אותה בקצרה כאן:
א. עד בג״ץ 5605/09, שהגיש סיני ליבל כנגד משרד התקשורת וחברת פרטנר, לא הייתה חובה להפעיל מוקד טלפוני 24/7
ב. בעקבות הבג״ץ, משרד התקשורת החליט על חובת מענה 24/7 ל"תקלות רשת" בלבד
ג. בעקבות תביעות סיני ליבל את חברת הוט מובייל בגין אי מתן מענה לתקלות טכניות, משרד התקשורת יצא בשימוע. טענת חברת הסלולר נדחתה ע"י המנכ״ל (נתי כהן) ונקבע כי מיום 21.3.2019 חברות הסלולר (והבזק) חייבות לתת מענה 24/7 לכל תקלה טכנית.
ד. הודעת דובר המשרד, שפורסמה ברבים במאי 2018, בעקבות השימועים, לא הזכירה את ההחלטה הדרמטית בעניין חובת מתן מענה 24/7 לכל תקלה טכנית.
ה. גם לקראת 21/3/2019 - יום כניסת תיקון הרישיון לתוקף, לא פורסמה שום הודעת דובר, או כל הודעה אחרת, על שינוי מתכונת התמיכה הטכנית במוקדי השירות של חברות התקשורת.  
ו. אתר Telecom News וסיני ליבל גילו כי "יד נעלמה" שינתה את רישיונות חברות הסלולר באתר משרד התקשורת, ממתן מענה בעניין "כל תקלת רט״ן" ל"כל תקלת בזק". שינוי של מילה אחת המרוקן מתוכן את הרפורמה, שכן "תקלת בזק" היא לעניין זה "תקלת רשת" - ומירב התקלות הן בהגדרות המכשיר לגלישה ו"נקודה חמה" (נקודה אישית דוגמת רשת WiFi למתן גישה למכשיר קרוב) ותקלות אחרות הקיימות במכשיר הסלולרי של כל לקוח

מכאן נולדה פרשת מאיר בן בסט, שמצאתי, שעומד, לכאורה, לפי מה שמסתמן, מאחורי כל הסיפור הזה, של הכשלת הרפורמה במתן תמיכה טכנית במוקדי השירות של חברות התקשורת. 

בכל עוולה יש עילת תביעה אישית. מדובר בטענה קשה כנגד עובד משרד התקשורת, שלא קיבלה שום מענה ושום הסבר, למרות פניות חוזרות ונשנות, גם שלי וגם של Telecom News. 

לא קיבלתי כל התייחסות קונקרטית לראיות, לכאורה, לעוולה הנטענת, כי נרקחה, לכאורה, מזימה לא ליישם את החלטת המנכ״ל מיום 21.5.2018, לפיה חובה על חברות הסלולר ליתן מענה לכל תקלה החל מיום 21.3.2019.

זו בעייתם שבחרו לא להגיב. מצאתי ראיות מוחלטות, לכאורה, כיצד מר בן בסט, ש"בא לו" לעזור לחברות הסלולר - הוא יעיל ומועיל, ובכל הנוגע לציבור - מכשיל רפורמות". 
תקלה טכנית



 



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

9-16/9/19 - Tel Aviv Blockchain Week 

16-19/9/19 - DLD Tel Aviv Digital Conference 2019 

23/9/19 - FoodTech IL 2019  

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  
 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם למאי 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בנוגע לחקירת "פרשת בזק-YES" ולמה ביבי לא בעניין - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן








 
זרקור חברות
 
PIXABAY
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
 מפת הביטקוין   מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים