Telecom News - פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר!

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר!
"הקליקה", שנמצאת מעל לכל חוק ונורמה, ממשיכה להמציא עבירות ולהדביק אותן לחשודים, בעוד שהחשודים הנכונים הם אלה המייצרים את "הפוטש" (ההפיכה השלטונית) בשידור חי, וכולל גם מי שמכונה בטעות "עד מדינה" - שלמה פילבר. הוא הפר וכמה פעמים את הסכם "עד המדינה" עליו הוא חתום. לכן, אינו יכול להיחשב כ"עד מדינה". 
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 29.10.19, 10:00שלמה פילבר

כדי שיהיה בסיס לחקירה בחשד ל"הטרדת עד", צריך להיות מישהו שהוא "עד מוטרד". זה א"ב של תורת החקירות והמשפט הפלילי, בכל מקום בעולם וגם בישראל.

אולם, במקרה של החשד להטרדת "עד המדינה" שלמה פילבר (בתמונה משמאל) אין "עד מוטרד". זה מה שהוא אמר ב-28.10.19 דרך "מקורביו" וגם באמצעות עורך דינו (עו"ד דרור ארד איילון), בצורה הכי ברורה. עדכון חשוב בהמשך הכתבה

בכתבה כאן, בשונה מעשרות פרקי הסדרה על "תפירת תיק 4000",  לא אתן לינקים ומסמכים (יש הרבה), כדי שהכתבה תהיה קצרה וקליטה לכל קורא. 

לכן, היות ואין "עד מוטרד" (כדברי עורך דינו של שלמה פילבר), ה"חקירה" בעניין הטרדת "עד המדינה" שלא התלונן ולא הוטרד - זו בדיחה שמתאימה ל-1 באפריל ולא לסוף חודש אוקטובר.

בנוסף, הוא (פילבר) בכלל לא "עד מדינה". הוא לכל היותר "עד הגנה", או "עד עוין" (מה שיצא קודם...). מדובר ב"סיפורי הברון מינכהאוזן", שמתאימים לאווירת השקרים והספינים השקריים הרבים שיש סביב "תיק 4000":

הציוץ של שלמה פילבר מהבוקר כאן - מוכיח חד משמעית (למי שפקפק עד כה) שהוא "עד הגנה" ולא "עד מדינה":
שלמה פילבר ציוץ

העיקר: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את שלמה פילבר עצמו, ולא את אלה שכביכול "מטרידים" אותו.

זאת מהסיבות הבאות:
  • הוא הפר את הסכם "עד המדינה" בכך, שצייץ לי 2 לייקים לפוסטים, שפרסמתי בעניין "תפירת תיק 4000".
  • הוא הפר את הסכם "עד המדינה" בכך, שהדליף (ככל הידוע לי ונותח מזמן באופן מפורט בסדרה) את מכתב עו"ד דנה נויפלד לנתניהו תוך מהלך החקירה לכתב הטלוויזיה וגם הטעה אותו במשמעות המכתב הזה.  
  • הוא הפר את הסכם "עד המדינה" בכך, שהתראיין לכמה כתבים (לרבות דה-מרקר ולרבות לכתב עמית סגל) בנושאים הקשורים לתיק 4000.
  • הוא לא נחקר על כמה פרשיות חמורות ביותר, שמצביעות על כך, שהוא פעל על דעת עצמו, מיוזמתו, לאורך זמן, לספק הטבות רגולטוריות לחברות בקבוצת בזק (ולא בגלל שקיבל הנחייה כזו מנתניהו). התלונות על כל העבירות הללו היו מונחות בפני היועמ"ש והפרקליטות בזמן אמת, אבל הם גרסו אותן (מסיבות ברורות). שתיים מהעבירות הללו סקרתי בהרחבה בהרבה כתבות (והן לא הכי חמורות בסדרת העבירות לכאורה שפילבר לא נחקר לגביהן): 1) מתן 5 מגהרץ לפלאפון "מתחת לשולחן", בהטבה ששווה עשרות מיליוני ש"ח. 2) הורדת שעות הפעילות במוקדי השירות מ-13 שעות ביום ל-10 שעות ביום, לפי בקשת פלאפון (ההטבה ניתנה בסוף לכל החברות הסלולריות, כי אי אפשר היה להפלות בעניין זה), הטבה של עשרות מיליוני ש"ח. 
המכתב של העו"ד של יונתן אוריך (כאן) בעניין חקירתו וחיטוט במכשיר הסלולר שלו ללא צו משופט, הוא רק "קצה הקרחון" של "הפוטש" במסווה משפטי, שמתבצע ממש כעת - בשידור חי.

העיקר: יש על הפרק נושאים חמורים הרבה יותר. למשל, הצורך לבטל את "המכרז התפור" עו"ד ליאת בן ארי שווקי מאתר משרד המשפטיםעבור עו"ד ליאת בן-ארי שווקי (בתמונה משמאל), מהסיבות הבאות:
  • אי עדכון ועדת המכרזים בדבר החשד להטעיית בית הדין לעבודה עם תצהיר הנחזה ככוזב (חשיפה של אלי ציפורי). עדכון 31.10.19: היועמ"ש "סגר" את הנושא הזה - כאן.
  • אי עדכון ועדת המכרזים, שיש נגדה ראיות חד-ערכיות, שנחשפו על ידי, על מעורבותה בהדלפות פליליות, לכאורה, של חומרים אסורים מתיקי החקירה. 
נראה, שעל עו"ד שי ניצן, פרקליט המדינה, שעומד בראש "הפוטש" הזה (בגיבוי היועמ"ש), אפשר למלא אנציקלופדיה שלמה של מעשים פסולים, לכאורה. כך, שאסתפק כאן רק בהפנייה לפוסט הטרי והנוקב של אלי ציפורי מאמש, בעניינים הטריים, שנמצאים כעת על סדר היום (כאן). 

לסיכום:
סיכום חקירת גורמי אכיפת החוק, אין בו אפילו שמץ של עובדה אחת ברת תוקף, שניתן לבסס עליה דבר וחצי דבר, שיש בו אולי רק "ריח של פלילי", בכל הנוגע לשר התקשורת דאז - נתניהו.

אין כלום בתיק הזה ("תיק 4000") בנוגע אליו. ממש כלום. 

לא היו שום הטבות רגולטוריות של נתניהו לקבוצת בזק בשום נושא אחר (דוגמת "הטלפוניה הסיטונאית" ו"השוק הסיטונאי") ובכלל נתניהו כשר התקשורת היה נגד בזק ולא בעד בזק. זה כבר תואר בכתבות הקודמות, כולל כל המסמכים מזמן אמת, המוכיחים זאת "שחור על גבי לבן".   

כל הפעילות של נתניהו ואלה שפעלו אז תחתיו, וגם בגופים הרגולטוריים האחרים, בוצעו על פי החוק, בדיוק לפי החוק ולא סטו אפילו לא מילימטר אחד מהחוק ומהתקנות. היועמ"ש (הקודם והנוכחי) אישרו כל מהלך וכל צעד.
הכל "כשר לפסח" ו"כשר" גם לכל שאר ימות השנה. 

לכן, "תפירת תיק 4000" כאן - זועקת לשמים. 

יצרו כאן עבירות "יש מאין".

מה שכן יש בתיק 4000, זה עד מדינה, שמדבר עם התקשורת ומדליף מידע, למשל כאןכאןכאןכאן וכאן, וגורמי אכיפת החוק מספקים לו משום מה "חסינות מוחלטת". למשל, בניגוד לסעיף 4(ח) להנחיות היועמ"ש, האוסר במפורש על עד מדינה לדבר עם כלי תקשורת כלשהו, לא כל שכן, להדליף מסמכים ומידע שיש להם קשר לחקירה. 

לכן, קריאתי המבוססת היטב בכתבות, להקמת ועדת חקירה ממלכתית לבדוק "מי בישל את הדייסה הזו", מקבלת משנה תוקף, עם חשיפת הפרשה החדשה של "הטרדת עד" שכלל לא הוטרד. העיקר: "לנטרל" את כל מי שעובד סביב נתניהו. 


תזכורת: מטרת חקירה היא קודם כל להגיע לחקר האמת.

שכחו את העניין הבסיסי הזה, בחקירה של "תיק 4000" בכל הנוגע לשר התקשורת דאז וגם כיום פועלים כנגד העיקרון הזה, במסגרת ה"פוטש".  

לעניות דעתי, הפרשה הזו חמורה פי כמה מ"
פרשת לבון - עסק הביש" ומ"פרשת דרייפוס".

זה לא דבר "שיורד בכביסה" ואפשר לשכוח ממנו או להתעלם ממנו. ממש לא. 
 

עדכונים 29.10.19, 22:00: 
א. 
שר המשפטים אמיר אוחנה כינס מסיבת עיתונאים בה תקף בחריפות את הפרקליטות (כאן). מדובר בנאום אמיץ, היסטורי, נכון, מבוסס וחשוב ביותר. הזכיר לי את הקריאה "אני מאשים" של אמיל זולא (פרשת עלילת דרייפוס).

הפסל של דרייפוס בצרפת - בתמונה משמאל.פסל דרייפוס בפריז

השר האמיץ וישר הדרך אמיר אוחנה ייזכר בהיסטוריה של ישראל בדיוק כמו אמיל זולא בצרפת. אמיל זולא נאלץ לברוח לאנגליה לאחר פרסום "אני מאשים", כי נרדף ע"י הממסד והתקשורת העוינת. אולם, אי אפשר לעצור את האמת. והאמת היא, שהיועמ"ש ד"ר מנדלבליט היה אמור לסגור את תיק 4000 בלי שימוע, כי נחקרו בו האנשים הלא נכונים והם הואשמו בהאשמות שווא מצוצות מהאצבע. קריאה דומה, שהשמעתי כבר לפני כשנה (למשל כאן, כאןכאן וכאן), נתקלה בחומת השתקה. כיום, חומת ההשתקה נפלה והשר אוחנה ייחרט בהיסטוריה כנושא הדגל של הפלת חומות ההשתקה סביב הפוטש המתקיים ממש כעת בשידור חי. 

ב. הוגשה תלונה נוספת כנגד המשטרה ע"י עופר גולן (כאן). 

ג. מתגובת היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה (כאן וכאן) עולה בברור, שהם אחראים אישית ל"פוטש" והם אחראים אישית להדלפות ואין בכוונתם לבצע שום תיקון, שום בדיקה עצמית, כלום. הם מעל לכל חוק ונותנים גיבוי וחיפוי לכל מפר חוק בפרקליטות ובמשטרה. מכאן, שהם אמורים להיחקר על העבירות, שהם בעצמם מבצעים, תוך צפצוף על כל חוק ונורמה, במו ידיהם. בכך, הם גם נותנים גיבוי וחיפוי לעבירות של פרקליטים אחרים הכפופים להם, ובראשם פרקליטת מיסוי וכלכלה ת"א.
לא היה כדבר הזה מעולם - בתולדות מערכת המשפט בישראל. "פוטש" בשידור חי.

ד. אלי ציפורי העלה פוסט נוקב בפייסבוק בנושא הזה והמומלץ לקריאה - כאן.

ה. דבריו של אלי ציפורי בהפגנה די גדולה שהתקיימה בערב בפ"ת (סרטון מיוטיוב) - כאן.

ו. דבריו של אורי בן אמוץ, שמציג בסרטון קטן של פחות מ-4 דקות איך תיק 4000 לא היה ולא נברא - כאן. סרטון מאוד מומלץ לצפייה ולשיתוף.  

ז. עו"ד כינרת בראשי מאשימה (מהיכרות אישית) את הפרקליט המדינה עועו"ד שי ניצןשי ניצן (בתמונה משמאל) בהאשמות חמורות רבות, לרבות בכך, שהוא בפועל "ראש מאפיה" ("ראש של משהו" כדבריה). בין היתר כך כתבה: "הוא הסתכל עליי בעיני מפיוז ". מזעזע. סיציליה זה כאן, זה הרבה יותר חמור מ"פוטש". 

הפוסט של עו"ד כינרת בראשי פורסם כאן ומצוי בקובץ כאן, למקרה שדבריה הנוקבים ביותר ייעלמו מהאינטרנט - מפייסבוק.  

בנוסף, ראיון מדהים של שרון גל ב"גלי ישראל" עם כינרת בראשי מצוי כאן. מומלץ בחום למי שפספס. חמור יותר מהפוסט שהעלתה בפייסבוק. 

הטענה שהשמיע "דובר הפרקליטות" אביעד גליקמן כמופיע בציוץ שלו בטוויטר (וגם בגמגום לא ברור עד הסוף, של נציגי המשטרה והפרקליטות בבית המשפט בת"א) שאין המשך חקירה ב"תיק 4000" אינה נכונה:
אביעד גליקמן
החקירה נמשכת, גם היום, בסודיות ובאש נמוכה מתחת לרדאר. הבעיה העיקרית שעוסקים בה יש לה שם: שלמה פילבר. משקרים לציבור בלי למצמץ. יש לזה סיבות ברורות (חקרו בקושי 5% ממה שהיה צריך לחקור וגם לא בכיוונים הנכונים). בבא העת, כהרגלי, אציג את המסמכים והעדים לטענתי זו.

עדכון 30.10.19: עדכון מדיון בבית המשפט השלום בת"א (כאן פרוטוקול הדיון וההחלטה) בפרשה החדשה של "הטרדת עד שלא הוטרד" (כאן): "הפרקליטות: אין אינדיקציה, שנתניהו מעורב בהטרדת עד המדינה פילבר".

בפרוטוקול זה מדווח עו"ד ד"ר חיים ויסמונסקי (ראש יחידת הסייבר בפרקליטות) במפורש לבית במשפט שהייתה תלונה של שלמה פילבר במשטרה:
מפרוטוקול בית המשפט הטרדת שלמה פילבר

החלטת השופט [כבוד השופט עלאא מסארווהניתנה מאוחר בלילה (כאן) ואישרה באופן מצומצם לחפש במכשירי הסלולר של 4 ממקורבי רוה"מ נתניהו, המעורבים בסיפור "הטרדת עד". 

בהחלטת השופט בבית משפט השלום בת"א יש פסקה מאוד מטרידה והנה היא בתצלום:
החלטת בית המשפט

על פי הכתוב כאן בהחלטת השופט, שלמה פילבר באמצעות עורך דינו, שיקר לציבור, כשאמר שהוא לא התלונן ולא היה מוטרד מהרמקול, שהופעל ליד ביתו (בזמן שבכלל לא היה בבית ושמע זאת משכנים).

בפרוטוקול של הדיון בבית המשפט מופיעה תשובת קצין המשטרה לשאלת עו"ד חדד:
תשובת קצין המשטרה

המשטרה הציגה לשופט בבית המשפט את התלונה הזו.

לכן, אם יש תלונה מתועדת במשטרה משלמה פילבר, כפי שכותב השופט, וסביר להניח שיש תלונה ממשית כזו ממנו (שהוגשה באיחור של כמה ימים ממועד הכריזה ליד ביתו, מה שמצביע שהוא לא בדיוק היה מוטרד מזה), פירושו של דבר, שהוא (פילבר) ממשיך להיות "שקרן סדרתי", כל הזמן, כמצוין בהבלטה בתחילת הכתבה ובמרכז הכתבה. 

לכן, נראה על פניו, שהחקירה המיותרת וחסרת הבסיס הזו, שהחלה באיחור רב אחרי הגשת התלונה (שגם היא הוגשה באיחור של שבוע אחרי האירוע), נועדה להיות "אזהרה" של הפרקליטות (והיועמ"ש והמשטרה) כלפי שלמה פילבר, ולא חקירת של "הטרדת עד". "האזהרה" הזו הנובעת מהמהלכים הללו היא משהו בנוסח כזה: "עדיין אתה 'עד מדינה' וחובתך לספק לנו את 'הסחורה', כלומר 'לתת לנו את ראשו של נתניהו', כנאשם המרכזי בתיק 4000". 

עדכון 31.10.19: ההדלפות הפליליות מהפרקליטות נמשכות. למשל, פורסמו תמלילי חקירתה של שרה נתניהו (כאן) ב"תיק 4000", ע"י הכתב גיא פלג. פורסמו גם תמלילים מחקירתו של ח"כ לשעבר איתן כבל (כאן), ע"י הכתב אביעד גליקמן. היות ומדובר בתיקים שנסגרו ע"י היועמ"ש, התמלילים הללו היו רק בידי הפרקליטות ולא הועברו לעורכי דין כלשהם. מכאן, שההדלפה היא מתוך הפרקליטות, מאותם אנשים שכבר זיהיתי אותם מזמן, בראיות חד-ערכיות, כמדליפים

בנוסף, היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט החליט שלא לפתוח בשום בדיקה וחקירה בנושא הטענה ל"תצהיר כוזב" של עו"ד ליאת בן-ארי שווקי (כאן). מסמך היועמ"ש ש"סגר" את הנושא הזה - כאן.

ההחלטה הזו הייתה צפויה, שכן "הקליקה" הזו (שהיועמ"ש עומד בראשה) נמצאת מעל לכל חוק ונורמה במדינת ישראל (בשונה מהנעשה בעולם הנאור). כך, "ירד המסך" מעל לחשיפה של אלי ציפורי, שהגיב על הפארסה הזו בפוסט מאוד נוקב (כאן). כיוםאין שום דרך מעשית להצליח במאבק משפטי וערכי צודק - מול "הקליקה" הזו. 

בנוסף, עו"ד עמית חדד, בתמונה משמאלעו"ד עמית חדד, מאתר משרד עורכי הדין (ביחד עם עו"ד נועה מילשטיין) שלחו פניה ליועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט, להפסיק את החקירה ולסגור את התיק שנפתח כנגד עופר גולן ויונתן אוריך וגם לחקור מה זו "קבוצת השלמות 4000" בלהב 433 של משטרת ישראל. הפנייה המלאה של עו"ד עמית חדד ליועמ"ש מצויה כאן - למתעניינים. מסמך מדהים בעוצמתו

עו"ד עמית חדד העלה את השאלה הבאה בהקשר של הסתירה בין התלונה של שלמה פילבר לבין דבריו הטריים מפי עורך דינו ב-28.10.19:
שאלת עו"ד חדד

לא צריך להיות בעל חוש נבואי, כדי לחזות שהיועמ"ש ידחה מכל וכל את הפנייה הזו, של עו"ד עמית חדד ועו"ד נועה מילשטיין

עדכון 1.11.19: נטען ב"כאן חדשות" (ערוץ 11) שעד מדינה נוסף (כנראה חפץ) התלונן על הטרדה בעקבות מכתב שקיבל (כאן). כנראה שהפאניקה אחזה בפרקליטות ובמשטרה בצורה מוגזמת ומדובר בפועל ב"פוטש"בשידור חי שנועד ללחוץ על היועמ"ש להגיש כתב אישום חמור כנגד נתניהו וסביבתו.. 

כ"כ פורסם ב"החדשות 12" (כאן), על נחקרת נוספת שנחקרה כבר ב-22.10.19 בפרשה הזו (של "הטרדת שלמה פילבר"): זו עובדת בשם ו', בכירה במערך הלוגיסטי של הליכוד - ונטען שגילו באמצעותה איך עבד מנגנון ההטרדה של שלמה פילבר.

בעקבות הדיון ההזוי והסוער בתיק 4000 ובהדלפות ממנו, דיון שנערך באולפן החדשות של ערוץ 12 (למשל כאן וכאן), פרסם אלי ציפורי 2 פוסטים נוקבים בפייסבוק, המנתחים את הספינים והשגיאות העיקריות שנאמרו בשידור הזה (הפוסטים:כאן, וגם כאן). מומלץ לקריאה. 

עדכון 3.11.19:
א. דובר ראש הממשלה עופר גולן הגיש תלונה במשטרה בדרישה לפתוח בחקירה בנושא ההטרדות נגד עד המדינה שלמה פילבר. גולן הציג בפני המשטרה 52 מקרים ברשת בהם פורסמו איומים ודברי הסתה נגד שלמה פילבר. המשטרה עד כה לא בדקה אף לא אחד ממקרים אלה (כאן). 

ב.“אין לי אמון במערכת המשפט, חייבים להקים ועדת חקירה לפרקליטות”, כך אמרה עו"ד כינרת בראשי בראיון נוקב ביותר לעיתון "מידה" (כאן). 

ג. נטען, שיועצי רה"מ ייחקרו בחשד להדחת "עד המדינה" שלמה פילבר ולא רק בהטרדתו (כאן). יועצי רה"מ בתגובה (כאן): "ביהמ"ש קבע, שנפלו פגמים קשים בחקירה. ראוי היה, שנוכח קביעותיו של ביהמ"ש, היו הרשויות מודיעות על הפסקת החקירה וסגירת התיק בעניינם של כל המעורבים".

פרשת חקירת "הטרדת עד המדינה" שלמה פילבר מעלה כמה שאלות כבדות:
1. למה שלמה פילבר שיקר (דרך "מקורביו" ואח"כ דרך עורך דינו: (כאן) שהוא לא התלונן ולא הרגיש מוטרד, בזמן שהוא כן התלונן במשטרה על הטרדה (ראה תצלום מענה של נציג המשטרה ב-30.10.19 בבית המשפט השלום בת"א, במענה לשאלה של עו"ד עמית חדד, המייצג את עופר גולן ויונתן אוריך, החשודים ב"הטרדה").
2. למה שלמה פילבר הגיש את התלונה במשטרה ביום 4.9.19 (!) בזמן שהאירוע התרחש ב-29.8.19, שבוע (!) קודם לכן?
3. מה קרה בין התאריכים הללו, שהובילו אותו כן להתלונן במשטרה?
4. מה הוביל אותו לשקר לציבור באמצעות מקורביו ועורך דינו ביום 28.10.19?
5. איך יכול להיות שהוא "הוטרד", בזמן שהוא בכלל לא היה בבית ולא שמע את ההטרדה כביכול הזו ולא ידע על קיומה, אלא בדיעבד ומהתקשורת?
6. אם שלמה פילבר התלונן ב-4.9.19, למה החקירה נפתחה ב-22.10.19 (בחקירתה של ו' מהמערך הלוגיסטי של הליכוד, שהזמינה את הנהג והרכב להשמיע הודעה מול ביתו של שלמה פילבר)? 
הרי מספר הרכב היה בידי המשטרה כבר ביום התלונה של פילבר (4.9.19)? זו לא חקירה כל כך מסובכת. הרי תצלום של "ההטרדה" פורסם באינטרנט וכמעט הכל היה ידוע למשטרה ולפרקליטות, כדי להתחיל מידית בחקירה. למה המתינו חודש וחצי ולפתע החלו בחקירה?
7. למה לא הוציאו צווי חיפוש למכשירי הסלולר (מלבד לסלולר של ו'), כשהיה חודש וחצי מרווח זמן בין התלונה של שלמה פילבר לתחילת החקירה?
8. האם ייתכן שכל החקירה הזו מטרתה למעשה "אזהרה" לפילבר שלא יחזור בו מהסכם עד המדינה ולא ימוטט את "תיק 4000" התפור בחוטים גסים?
עוד קצת מידע מי זה שלמה פילבר: כאן
לכן, ה"חקירה" בעניין הטרדת "עד המדינה" השקרן ש"לא  הוטרד" כטענת עורך הדין שלו - זו בדיחה שמתאימה ל-1 באפריל ולא לסוף אוקטובר. 
הוא בכלל לא "עד מדינה". הוא לכל היותר "עד הגנה", או "עד עוין" (מה שיצא קודם...). "סיפורי הברון מינכהאוזן", שמתאימים לאווירת השקרים והספינים ב"תיק 4000": כאן

עדכון 3.11.19: נציב תלונות הציבור על הפרקליטות (נת"ם), השופט בדימוס דוד רוזן, קבע (כאן) שהדלפות מתיקי חקירה הן דבר חמור ביותר ("מכת המדינה") שיש לחקור אותו...  קצת אירוניה וסתירה מהותית לתגובת היועמ"ש עצמו, בדיוק בנושא זה, לעורכי דינו של נתניהו, מ-4.11.19 (כאן).

עדכון 4.11.19:
א. השערורייה "המריאה לשחקים" (כאן): היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט לפרקליטי נתניהו: "לא אחקור הדלפות מחקירות רה"מ". במכתב מטעמו של ד"ר מנדלבליט נדחו פניות עורכי דינו של נתניהו בעניין הדלפות, לכאורה, של חומרים מחקירות ראש הממשלה. "אין מקום לפתוח בבדיקה או בחקירה של המקרים", נכתב על ידו.

ב. המסמך השערורייתי הזה מהיועמ"ש נמצא כאן.

ג. פוסט נוקב, שפרסם אלי ציפורי בפייסבוק בעקבות המסמך הזה, מומלץ לקריאה: כאן

ד. שר המשפטים אמיר אוחנה התייחס בדבריו בנאום שנשא בכנס מתמחים במשרד המשפטים, לתגובת היועמ"ש לדרישה לחקור הדלפות ולתקן ליקויים בפרקליטות - כאן. מומלץ לקריאה. 

עדכון 4.11.19, 23:00:
א. כתבה מאוד חזקה ב"החדשות ערוץ 12" - כאן, של הכתב עמית סגל: "הגרסאות הסותרות בעדות ניר חפץ והתרגיל הפסול שביצעו החוקרים בגיוסו".

ב. הנושא הזה פורסם לראשונה ע"י אלי ציפורי ב-25.9.19 (כאן), אך לא זכה להדים, כמו הכתבה הנוקבת של עמית סגל.

ג. כך, מתברר כעת, מה שכבר פרסמתי: מי שעומד בראש "הפוטש" הוא ד"ר אביחי מנדלבליט עצמו כמפורט כאן

ד. זה  מה שארז תדמור כתב על השידור הערב של עמית סגל בערוץ 2:
"עמית סגל חשף הערב ש:
1. עדות ניר חפץ רצופה סתירות ומציגה טענות עובדתיות שהופרכו אחרי איכון טלפונים.
2. אחרי שהסתבך בסתירות וסיפק גרסאות שלא מתיישבות עם איכוני טלפונים; התאריכים שסיפק חפץ ביחס לתקופת הבחירות ופגישות שנערכו בין נתניהו לחפץ ולאלוביץ'; וכן בין התאריכים לתקופת עבודתו של דוד שרן בלשכת ראש הממשלה,
יצאו חפץ והחוקרים מחדר החקירה (ובלשון הפרוטוקול: "חוקרים ונחקר יצאו מהחדר") וכשחזרו ידע חפץ לספק תאריך מדויק לפגישת נתניהו-חפץ-אלוביץ'. כלומר: מדובר ב"תפירת תיק" ברורה. 
3. העדות נגבתה תוך שימוש בשיטות מאפיוזיות, תוך הטחת איומים מפורשים בחפץ כאשר בשלב מסוים זומנה לחקירה דמות שאינה חלק מתיק 4,000 שלאחר הגעתה חתם חפץ על הסכם עד המדינה.
בצילום כאן אפשר להבין איך התרגיל הזה נעשה (מדהים ומזעזע גם יחד).
4. היועץ המשפטי לממשלה הודיע הערב כי הפעולות נגד חפץ - לא אושרו על ידו. כלומר: הוא לא קרא את "תיק 4000" וסתם חתם על "כתב חשדות", בלי לדעת מה כתוב בתיק. 
5. "כנופיית שלטון החוק" יצאו הערב מגדרם, כדי למנוע מעמית סגל לפרסם את פרטי האירוע. צו איסור הפרסום נמצא כאן
אם המוח שלכם עדיין עובד, הבנתם שעמית סגל הוכיח הערב שתיק 4,000 הוא תיק תפור."

עדכון 7.11.19:
א. תגובת ניר חפץ והמשטרה לחשיפות (הכחשה טוטאלית) - ראה כאן

ב. כ"כ עלה (כאן) פוסט של אלי ציפורי על פיטורי החוקר המשטרתי שגבה את עדותו של ניר חפץ.

ג. קודם לכן פרסם אלי ציפורי פוסט נוקב ביותר על בעלה של עו"ד ליאת בן-ארי שוויקי - כאן

ד. דוברי רה״מ הגישו ערעור על צו החיפוש בניידים שלהם (כאן). עו״ד עמית חדד: "לא ייתכן שהמשטרה תפרוץ באופן בלתי חוקים לטלפונים ורק אחר כך תפנה לבית המשפט כדי להלבין את המעשים שלה".

ה. בהמשך, נמסר (כאן) מדוברי רה״מ: "במידה והמחוזי לא יקבל את הערעור – נפנה לבית המשפט העליון".

ו. בית המשפט התיר לפרסם את עצם קיומו של "צו איסור פרסום" ב"פרשת חפץ", אבל את תוכן הצו עדיין אסור לפרסם (מוגש ערר ע"י "ארגון לביא") - כאן. תוקף הצו הוארך עד לדיון ב-10.11.19 בצהרים, ראה כאן

עדכון 8.11.19:
א. נחשף (כאן) כי בפרקליטות סירבו לבקשת חפץ להגדיר את אמצעי החקירה שהופעל עליו כמסווג, אבל הוא הועבר לעורכי הדין של נתניהו בטעות (הובטח שהמסמך הזה יועבר רק אחרי כתב אישום). במשטרה ובפרקליטות אמרו לעד המדינה כי אי אפשר להסתיר חומרי חקירה מסנגורי החשודים. בנוסף, נשקלים צעדים משמעתיים בפרקליטות נגד החוקרים שחיפשו במכשירי הטלפון של יועצי נתניהו.

ב. התפתחות נוספת ב"פרשת חפץ": האישה (כלמר: המאהבת) שהובאה לעדות בלהב 433, בתרגיל שנעשה שם, כדי להלחיץ את חפץ כדי שיהיה עד מדינה, מתכננת לתבוע את השר אוחנה והמדינה, בגלל שחשפו אותה (כאן). 

ג. עלה פוסט חדש של אלי ציפורי בפייסבוק, המנפץ את סדרת ההדלפות החדשה והממוחזרת מהפרקליטות - כאן

ד. תגובת נתניהו להדלפות האחרונות - כאן: "עדות חפץ הלכה, הם מחפשים עד מדינה חדש"...

הנתניהו פרסם סרטון (כאן) בעניין הטענות הדמיוניות שהושמעה בהדלפות של השיחות בין ישועה לאלוביץ'. התייחסות נוספת של נתניהו בפוסט בפייסבוק לגבי עדות ניר חפץ שהודלפה - כאן

עדכון 10.11.19:
אאלי ציפורי פרסם פוסט בפייסבוק (כאן) וב-News1 (כאן), על קטע מעדותה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי-שגב התומכת בגרסת נתניהו

ב. צו איסור הפרסום ב"פרשת חפץ" נשאר עדיין בתוקפו, אחרי דיון בבית המשפט בת"א כמפורט כאן

עדכון 14.11.19: פרופ' דניאל פרידמן: "מוסד היועמ"ש פוגע בדמוקרטיה". שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן, הסביר ב"כנס חיפה למשפט" (כאן), את התפקידים הסותרים של היועמ"ש וקבל על כוחו הבלתי מוגבל, הלא הגיוני והלא חוקי, של היועמ"ש במדינת ישראל.

עדכון 19.11.19
ביהמ"ש המחוזי דחה את עתירת יועצי נתניהו - המשטרה תוכל לחפש בניידים שלהם. שבועיים לאחר הגשת העתירה, נקבע כי המשטרה תוכל לבצע חיפוש בטלפונים הניידים של ארבעת יועצי נתניהו (ובכללם יונתן אוריך ועופר גולן), שחשודים במעורבות בפרשת עד המדינה. השופט: למשטרה היה חשד סביר לעבירה חמורה של הטרדת עד מדינה, הצו מוודא שקיים איזון בין צורכי החקירה לפרטיות הנחקרים.

תגובת יועצי ראש הממשלה עופר גולן ויונתן אוריך להחלטת בי"מ המחוזי בעניינם: "בית המשפט המחוזי חיזק את החלטתו של בית משפט השלום, וקבע שהמשטרה, שאמונה על שמירת החוק, דרסה אותו ברגל גסה כשהפרה במתכוון את זכויות היסוד שלנו. 
אבל במקום שבית המשפט יתן למשטרה סטירה, הוא נותן לה סוכריה. אבסורד.
התנהלות בתי המשפט מעבירה למשטרה מסר ציבורי מזעזע: צפצפו על החוק, המשיכו לרמוס את זכויות הפרט, ואל תחששו - כי בכל מקרה יבוא השופט שיציל אתכם. 
בית המשפט העליון חייב לשים סוף להתנהגות המערב הפרוע של המשטרה ולהבהיר לה שמדינת ישראל היא מדינת חוק שאפילו המשטרה כפופה לו".
עורכי דינם ביקשו לעכב את ההחלטה, כדי לבקש אישור להגשת ערר לבית המשפט העליון. 

עדכון 8.12.19:
א. פורסם כאן ב"הארץ" מפיו של שלמה פילבר: "אני לא חש מאוים או מוטרד", אמר פילבר ל"הארץ" בכניסה ל"וועידת מקור ראשון לכלכלה וחברה", "אתה רואה שאני הולך לבד פה ובטוח, אנחנו עם חופשי בארצו"...

ב. הפרקליטות מבקשת למנוע מיועצי רה"מ את זכות הערעור בפני בית המשפט העליון (כאן וכאן). תגובת הפרקליטות לעליון: למנוע מיועצי רה"מ לערער. יועצי רה"מ באמצעות פרקליטיהם מבקשים לערער לביהמ"ש העליון, בנוגע לחיפוש בטלפונים הניידים שלהם, לטענתם - שלא כדין. היועצים: "בפרקליטות מפחדים שהאמת תיחשף".

ג. שלמה פילבר ("עד המדינה" המרכזי בתיק 4000) ממשיך להתראיין (ראה כאן במעריב, בענייני סקרי בחירות), ומצייץ כאן בטוויטר שלו בעניין החלטה רגולטורית שנוגעת למשרד התקשורת ולחברות התקשורת (כולל בזק), ואף מקיים ויכוח גלוי עם אמיתי זיו מדה-מרקר (כאן) בנושאי רגולציה שונים של משרד התקשורת. זאת, בניגוד להסכם "עד המדינה" שלו, וזוכה לגיבוי \ חיפוי של הפרקליטות, די ברור למה

הקטע המעניין כאן הוא שבסיפור עם הרמקול ליד הבניין שלו ("הטרדת עד המדינה"), שהיה בעיצומו של קמפיין בחירות, הפרקליטות מתייחסת אל שלמה פילבר בכובעו כ"עד מדינה" ולא בכובעו כפעיל בזירה הפוליטית, הן כיועץ קמפיין של מפלגה המתחרה עם הליכוד על אותם הקולות בצד הימני של המפה הפוליטית (שקד ובנט) והן כמי שסיפק סקרים פוליטיים דוגמת מה שסיפק לערוץ 13, בתקופת הבחירות לכנסת ה-22. מסתבר, שאין תחתית לתהום, לשקרים ולתפירת התיקים, שנעשים בגלוי ע"י הפרקליטות והיועמ"ש.

24.9.20: מזכר בנוגע למפגש המשטרה עם שלמה פילבר (המסמך כאן): "״אני דואג לעצמי ולילדי באירוע כזה״ כך אמר עד המדינה.
תשומת לב לסעיפים 4 ו-5 במסמך, וזה כ- 3 חודשים לאחר שהוא התלונן במשטרה, על הטרדה, שלמה פילבר ממקד את הפחד שלו למשפחתו ולילדיו!
@filbers לראשי היחידה הכלכלית כשנשאל על אירוע הטרדת העד במסגרתו הגיע רכב עם כריזה מתחת לביתו. ממזכרים שהגיעו לידינו עולה כי פעם בכמה חודשים נפגשו ראשי יאל״כ עם פילבר. עוד אמר: "יש סביבו קהילה תומכת ועד היום לא הייתה התקפה מהקהילה."

עדכון 16.11.20:
ריאיון מדהים של אבי וייס הבוקר (כ-12 דקות) עם המראיין אבי רצון מ"גלי ישראל". כולל חשיפות חדשות שלא נשמעו עד היום, בתחום מסכת היחסים המיוחדת של שלמה פילבר ("עד המדינה" בתיק 4000: http://bit.ly/Tik4000Putsch) עם עיתונאים, כעולה מההקלטות שלו, שנחשפו אמש. איך שלמה פילבר השיג מסמכים חסויים שהודלפו? מי חסר בהקלטות לטלפון שלו? כל התשובות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: https://bit.ly/FilberAmitSegal.

פייק ניוז

עדכון 11.1.22: בית המשפט העליון בדיון בהרכב מורחב קיבל החלטות בנושא "חיפוש במכשירים סלולריים". ההחלטה המלאה של העליון כאן, תמצית ההחלטה - כאן.

עדכון 21.6.23: הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע בסיפור של "הטרדת עד המדינה שלמה פילבר" - כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים