Telecom News - קריאה לפטר את מנכ"לית מש' התקשורת לאלתר לאור "תרמית האנטנות"!

קריאה לפטר את מנכ"לית מש' התקשורת לאלתר לאור "תרמית האנטנות"!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> קריאה לפטר את מנכ"לית מש' התקשורת לאלתר לאור "תרמית האנטנות"!
בלעדי. מאמר שלישי בסדרה אודות "תרמית האנטנות". חשיפת המסמך הסודי בחתימת מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, מה שאמור להוביל לפיטוריה (ללא קשר לפיטורי השר יועז הנדל אמש), או השעייתה עד סיום החקירה בנושא "תרמית האנטנות", פרשת שחיתות ענקית (לכאורה, חזקת החפות חלה על כל המעורבים בפרשה), בה מעורב גם מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר נתי כהן והמשנה למנכ"לית, שמילה מימון, שחלקו בפרשה ייחשף בפרק הבא בסדרה. 
מאת: אבי וייס, 15.12.20, 09:39לירן אבישר בן חורין

"תרמית האנטנות", (חלק ממה שאני מכנה "תיק 5000"), היא אחת מהפרשות החמורות והמזעזעות ביותר, שידע שוק התקשורת בתחום הסלולר, ומקורה במזימה, שנהגתה מתחילת 2010 וכרגע היא בשלבי יישום: בהעברת 250 אנטנות של קבוצת סלקום, כשלב ראשון בתכנית, ויצירת והמצאת רגולציה חדשה המותאמת לתכנית הזו, מזימה, שנהגתה (לכאורה, חזקת החפות חלה על כל המוזכרים בכתבה זו), בשת"פ בין ראשי משרד התקשורת ובכללם: שר (כרגע שר מפוטר...), מנכ"ל יוצא, מנכ"לית נוכחית - לירן אבישר בן חורין - בתמונה משמאל, משנה למנכ"לית וגורמים עסקיים ובראשם קבוצת סלקום\IBC.

זאת, כדי להעביר בניגוד לחוק, לנהלים ולרישיונות של החברות, את אנטנות הסלולר בישראל, מחברות הסלולר לתאגיד פרטי, שינהל ויפעיל את האנטנות הללו עבור חברות הסלולר הגדולות, תאגיד שבראשו עומד לא אחר מאשר מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, שקפץ בלי צינון מכס המנכ"ל היישר לתפקיד דירקטור של התאגיד הפרטי לאנטנות הסלולר הללו.

יודגש שנושא הצורך בקבלת אישור הוא מאוד ברור בחוק, בתקנות, בנהלים ובאופן ספציפי בתקשי"ר סעיף 43.623 - כאן

תלונה חריפה ביותר כבר הוגשה ליועמ"ש (התלונה במלואה נמצאת כאן - למתעניינים). תזכורת למי שפספס, היועמ"ש\מ"מ פרקליט המדינה עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט כבר אישר למשטרה (מפורט כאן), לחקור 3 פרשיות פליליות (לכאורה, חזקת החפות חלה על כולם) בנוגע לראשי משרד התקשורת ובראשם השר (המפוטר) יועז הנדל והיועצת המשפטית של המשרד - עו"ד דנה נויפלד. כל 3 הפרשיות, שהוא אישר למשטרה לחקור, סובבות סביב ההיענות לצרכים הכלכליים של קבוצת סלקום\IBC.

התלונה, שהוגשה ליועמ"ש בנושא החדש: "תרמית האנטנות", אינה כוללת את החשיפות המצויות בכתבה זו ובכתבה הבאה בסדרה. כך, שהתלונה ליועמ"ש תעודכן בקרוב, בהתאם להתפתחויות. 

המאמר הבלעדי כאן הוא השלישי בסדרה, ו-2 הפרקינתי כהןם הקודמים בסדרה (למי שפספס), שכוללים גם את פניית "התנועה לאיכות השלטון", את תגובת המנכ"ל היוצא (נתי כהן, בתמונה משמאל), ניתוח תגובתו השקרית ל"גלובס" ואת התגובה מתחמקת של משרד התקשורת בנושא זה, פרקים אלו נמצאים בלינקים הבאים: כ"כ אנו חושפים כאן בפעם הראשונה את המכתב, ששלח יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי פלאפון, לשר התקשורת (יועז הנדל) ולגורמים בכירים רבים, מכתב, שלמעשה, הניע את "התנועה לאיכות השלטון" להתחיל לנקוט בצעדים בנושא זה, כמפורט בפרק השני בסדרה.
המכתב החריף ביותר והנוקב הזה במלואו נמצא כאן, למתעניינים. 

כאן, בפרק השלישי בסדרה, אנו "מרימים את המסך" מעל ההתנהלות והאחריות האישית של מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, לשערורייה המחרידה הזו, ולכן בכותרת הכתבה אני קורא לשר התקשורת הנכנס, בני גנץ, לפטר לאלתר או להשעות את המנכ"לית.

היא יכולה להקדים ולחסוך לעצמה את הביזיון, שבפיטורים או השעייה, אם תגיש כבר היום או מחר את מכתב התפטרותה לשר בני גנץ.  

ביום 8.12.20 שלחתי את השאלות הדחופות ביותר הבאות לצמרת קבוצת סלקום\IBC ולידיעת צמרת משרד התקשורת:

"הנדון: שאלה לסלקום בעניין העברת 250 אנטנות סלולר לקבוצת "אלומה".
שלום רב,
1. בהמשך לכתבה כאן אני חוזר על שאלתי המופיעה בכתבה, אבל כעת בהרחבה:
א. האם משרד התקשורת יודע על כוונת סלקום למכור/להעביר 250 אתרים סלולריים לקבוצת "אלומה" (או למי מהחברות הבנות בקבוצה זו)? זאת, כנדרש במסמך שת"פ האנטנות של שר התקשורת - כאן

ב. הכיצד הסכם זה מתחבר עם הרישיון של סלקום, ובמיוחד כשלקבוצת "אלומה" אין שום רישיון לשום פעילות או שירות בעולם התקשורת?

ג. כיצד זה מתיישב עם הסעיף ברישיון של סלקום (מצ"ב צילום סעיף אחד ממוקד בנושא), שלא ניתן לבצע MOCN בין 2 מפעילים גדולים, ובלי זה אין "מודל עסקי" לאחזקת האתרים הללו ע"י קבוצת "אלומה"?
איסור שיתוף בין מפעילי סלולר גדולים

ד. כיצד זה מתיישב עם הרישיון, שניתן לתאגיד השיתוף של אנטנות בקבוצת סלקום בשם CMG Network?

זאת, גם בהתייחס לכך, שיש הסכם של "זכות שימוש בלתי הדירה" של השותפים להסכם (גולן טלקום ומרתון - אקספון המכונה We4G). כך, שדרושה הסכמת כל השותפים ושינוי הרישיון ותנאיו.

ה. בנוסף, איך זה מתיישב עם שאר סעיפי הרישיון ובמיוחד הסעיפים ברישיון CMG Network (דוגמת סעיף 11.7.1), האוסרים להעביר לאחר כל נכס מנכסי בעל הרישיון (כלומר: אנטנות), אלא בהיתר מראש ובכתב מהמנהל (כלומר: ממנכ"לית המשרד)?

2. ממתין לעדכון לנוכח דחיפות הנושא.

תגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.


לאור אי קבלת שום תגובה, לא לפניותיי המפורטות בפרקי הסדרה הקודמים ולא כאן, החלטתי לחשוף כאן את "ראיית הזהב", והיא המסמך הסודי, שהוציאה מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, ממש ימים ספורים אחרי שקיבלה את תפקיד המנכ"לית, אחרי שסיימה את החפיפה עם נתי כהן, כמה ימים אחרי פגישת תיאום שלהם (שלה בליווי של שמילה מימון וד"ר עופר רז-דרור) עם צמרת קבוצת סלקום\IBC, ובמקביל למו"מ, שניהל נתי כהן להיות דירקטור מס' 1 ב-2 חברות האנטנות של "קבוצת אלומה".

תזכורת: נתי כהן סיים את תפקידו ב-30.6.20, וכבר ביום 22.9.20 דווח (כאן וכאן), שהוא התמנה דירקטור בחברות "עוגנים בירוק" ו-"טי.אמ. מגדלי תקשורת" (2 חברות האנטנות בקבוצת אלומה\תיבר).
מסמך המנכ"לית
המסמך החסוי של המנכ"לית, שהוסתר היטב בכל שלבי השימוע, מסמך, שאנו חושפים כאן לראשונה, נמצא בתצלום מצד שמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו), או כאן
 
לאור החשיפה הזו, שלחתי ביום 8.12.20 את הפנייה הדחופה ביותר הבאה לשר התקשורת (כעת - היוצא) יועז הנדל וצמרת משרד התקשורת בזו הלשון: 

"דרישה להשעות או לפטר לאלתר את מנכ"לית משרד התקשורת, שכשלה ב"הפרת אמונים" בדרגת חומרה יתרה בתחום שת"פ האנטנות (MOCN).
שלום רב,
1. בהמשך לשאלות שיש כאן [למעלה, השאלות, שנשלחו לצמרת קבוצת סלקום\IBC], ולכתבות, שפרסמתי בנושא (הטרייה פורסמה כאן), נחשף כעת, שלפני הוצאת השימוע אודות "מהפכת הקליטה הסלולרית בישראל יוצאת לדרך", פרטי ומסמכי השימוע כאן, נעשו מהלכים רגולטוריים ע"י מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין, שנעשו כולם למטרות הבאות (לכאורה, כעולה מהממצאים שנאספו):

א. לדאוג לכיס של מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן ולחברות אליהן הוא הצטרף מיד לאחר פרישתו מהמשרד (חברות מקבוצת "אלומה").

ב. לדאוג לכיס של צמרת חברת סלקום\IBC, שמעוניינת לחסוך בהוצאות, בלי כל קשר לחוק, תקנות, רישיון וכיו"ב ולהתקשר עם חברה ללא רישיון (מקבוצת "אלומה"), ולהעביר לה בניגוד לחוק בשלב ראשון 250 אנטנות סלולר.

2. שתי הדאגות הכלכליות המושחתות ביותר, לכאורה, הללו, הוסוו על ידה (וע"י השר) בתואנה השקרית של: הרחבת הכיסוי הסלולרי "בכדי לתמרץ את המפעילים לפרוש באזורים מרוחקים ודלילי אוכלוסין בהם הכיסוי הסלולרי מאתגר ומורכב יותר ליישום".

3. המנכ"לית החלה בפעילות הזו (לטובת נתי כהן וסלקום\IBC), כבר בתקופת החפיפה ואף ביקרה בקבוצת סלקום\IBC בתקופת החפיפה, כדי לקדם את האינטרסים הללו.

4. בנוסף, בתקופת החפיפה נעשתה פעילות מטה אינטנסיבית בתוך משרד התקשורת, בידיעת המנכ"לית ובהכוונתו של נתי כהן, ובכלל זה הופץ מסמך, שהוכן ונחתם ע"י שמילה מימון (חלק מצמרת משרד התקשורת הפועלת מזה שנים לטובת האינטרסים הכלכליים של קבוצת סלקום\IBC), ובגיבוי (שלא לומר חיפוי) של היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, ש"סידרה לעצמה" היתר לעסוק בענייני קבוצת סלקום\IBC (כמפורט כאן), נושא המטופל בנפרד מול היועמ"ש לממשלה.
 
במסגרת זו יצא כאמור מסמך בחתימת שמילה מימון מיום 29.6.20, מסמך חשאי, שלא פורסם בשום מקום, אבל הופץ, ככל הנראה, גם לחברות הסלולר.

מדובר במסמך, שהמציא את המונח "MOCN מצומצם", הגדרה, שהמנכ"לית אמצה מיד לעצמה, כדי לקדם רגולציה העוקפת וסותרת את חוק התקשורת, תקנותיו, מסמך המדיניות הקיים ותנאי הרישיונות של חברות הסלולר הגדולות.

5. אין בשום מקום (חוק, תקנות, רישיונות, נהלים, מדיניות שר התקשורת וכיו"ב), מושג הנקרא "MOCN מצומצם", מושג, שהומצא ללא כל חוק, רק כדי לענות על הצרכים הכלכליים של נתי כהן וחבריו ב"אלומה" וקבוצת סלקום\IBC.

המצב החוקי הקיים הוא הפוך לחלוטין. בכל המסמכים הקיימים, אסור לבצע שת"פ MCON בין חברות סלולר גדולות, כאשר כאן, ביוזמת המנכ"לית, נעשה מעשה חמור ביותר, שרובו מוסתר מהציבור, כשלמעשה, מבצעים כאן "מחטף רגולטורי בלתי חוקי" ללא כל שימוע, שימוע לגבי עצם קיומו של המושג הבלתי חוקי הזה: "MOCN מצומצם".

6. אם לא די בכך, מספר ימים לאחר שנכנסה לתפקידה, הוציאה המנכ"לית בחתימתה, מסמך חסוי, שלא קיים בשום מקום, לחברות התקשורת (המסמך בחתימת ידה מצוי בצילום המצ"ב), שבו היא מבקשת לאסוף נתונים לגבי יישום אותה שיטת של MOCN (שהומצאה ע"י נתי כהן וסלקום\IBC, כמופיע במסמך החסוי של שמילה מימון מ-29.6.20).

7. כדי "לסגור את המעגל" של ההונאה והשחיתות, לכאורה, המנכ"לית הכניסה בחתימת ידה את ה-"MOCN המצומצם" הזה, לתוך מסמך השימוע (כאן סעיף ה1) ולתוך טיוטת תיקוני הרישיונות (כאן, סעיפים 1((ה)) ו- 2 (3)(א)).

כל זאת, בסתירה לחוקים, תקנות, מדיניות שר והוראות הרישיון הקיימות של כל חברות הסלולר הגדולות.

8. לאור זאת עולה, שמנכ"לית המשרד כשלה, לכאורה, בעבירות רבות ובראשן "הפרת אמונים" בדרגת חומרה יתרה, כשהיא פועלת באינטנסיביות, מאז תקופת החפיפה שלה ועד רגע זה ממש, כדי לקדם את האינטרסים הכלכליים של "קבוצת אלומה" ונתי כהן באופן ספציפי כדירקטור בקבוצה, והאינטרסים הכלכליים של קבוצת סלקום\IBC.

9. לכן, מתבקש כרגע, ששר התקשורת ישעה, או יפטר לאלתר את המנכ"לית באמצעות החלטת ממשלה, מנכ"לית, שמעלה, לכאורה, בתפקיד הממשלתי, שניתן לה, לשרת את הציבור, אך ורק את הציבור, ולא את האינטרסים הכלכליים של בעלי הון ובעלי אינטרסים, האמורים להיות מפוקחים על ידה.

זאת, מתקופת החפיפה שלה ועד עצם היום הזה.

10. ממתין לתגובה לנוכח דחיפות וחומרתו היתרה של הנושא הזה."

תגובה לא קיבלתי מאיש. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. 

בפרק הבא בסדרה נחשוף את המסמך הסודי, שהוחבא עד היום היטב, בחתימת המשנה למנכ"לית, שמילה מימון, המכתב שיצא בתקופת החפיפה בין המנכ"לית לירן אבישר בן חורין, למנכ"ל היוצא נתי כהן, מסמך, שהוצא באישורם ובעידודם, רק כדי לקדם (לכאורה, חזקת החפות) את מזימת "תרמית האנטנות". 

כדי למנוע אי הבנות וטעויות מצד הפקידים הלא בכירים במשרד התקשורת, שעוסקים אישית בניירת הקשורה בנושא הזה ("תרמית האנטנות"), שלחתי ביום 11.12.20 את הפנייה הדחופה ביותר הבאה, לפקידים הבכירים באגף הנדסה במשרד התקשורת, פקידים, שעוסקים בנושא הזה ולידיעת צמרת המשרד:
"הנדון: שימוע - מהפכת הקליטה הסלולרית בישראל יוצאת לדרך.
שלום רב,
בהמשך לשימוע שבנדון, אבקש לראות בכתבה הראשונה שפרסמתי, חלק בלתי מפרד מתגובתי, תגובה ראשונה לשימוע, שפורסמה על ידי בסדרה בנוגע למיזם הפלילי, לכאורה, הזה תחת הכותרת: "חשיפה: מה עומד מאחורי תרמית שר התקשורת "מהפכת הקליטה הסלולרית"!".
פרקים נוספים בסדרה יפורסמו בשבוע הבא.
תשומת לב, שכל עובד מדינה, שנותן ידו לקידום השימוע הזה, או עוסק בו, עלול או עשוי להיות חשוף לחקירה פלילית, שעלולה להיפתח - עקב העיסוק בנושא הזה.
לכן מן הדין, במקביל ל"חזקת החפות", שחלה על כולנו, להיות ערים לכך, שיש ליישם כאן את הפסוק החשוב: "לפני עיוור לא תיתן מכשול".
כלומר, מן הראוי, שכל העוסקים במלאכה ספציפית זו, יידעו את הממונים עליהם, שלטובת הנראות הציבורית ושלטון החוק, הם מושכים את ידם מטיפול בשימוע הזה, הנגוע בפלילים, לכאורה."

תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה. אעדכן בהתאם.

המשך יבוא ודי בקרוב, בפרק הרביעי בסדרה, ש"ירים את המסך" כיצד גם המשנה למנכ"לית היה מעורב "עד צוואר", לכאורה, ב"תרמית האנטנות". 

ANTENA FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים