Telecom News - אוטומציה וכלי שיווק ופרסום דיגיטליים

אוטומציה וכלי שיווק ופרסום דיגיטליים

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> אוטומציה וכלי שיווק ופרסום דיגיטליים

אוטומציה וכלי שיווק ופרסום דיגיטליים

מאת: אור פיאלקוב, 27.5.21, 17:05אור פיאלקוב צילום עצמי

מהם כלי אוטומציה פרסומית-שיווקית דיגיטלית ומה המשמעות הגדולה שלהם עבור בעלי עסקים?
 
אם יש תובנה, שהתחדדה בעת האחרונה ומתחזקת ככל שהזמן עובר, היא שהיום יותר מתמיד זקוקים בעלי עסקים לאפיקי פרסום ושיווק חדשים, כאלה שמקורם באמצעים ווירטואליים ושמאפשרים לעסק לייצר נוכחות דיגיטלית משמעותית, שניתן לתרגם ללידים ומשיכת לקוחות חדשים המגיעים לעסק בערוצים, שבעבר הלא רחוק היו פחות משמעותיים או לא קיימים, וכאלה המקבלים כיום משקל גדול יותר ככל שהזמן חולף.

אותם כלי פרסום דיגיטליים רלוונטיים לכל בעל עסק באשר הוא, כשהכוונה היא, שגם לבעלים של חומוסייה קטנה במרכז העיר או של חברת הייטק גדולה המחזיקה בשירות ו/או מוצר חדשני, שהעולם חייב לשמוע עליו, השיווק הדיגיטלי ואוטומציה נכונה שלו הם כבר ממזמן בגדר חובה.

אז מה הם בעצם כלי פרסום דיגיטליים?

עם ההתפתחות הטכנולוגית, הדרכים בהם אפשר לבצע פרסום דיגיטלי הולכות ומתרחבות, כאשר חדשות לבקרים חברות וענקיות טכנולוגיה שונות כגון גוגל ופייסבוק מייצרות ומשיקות כלים חדשים, שיכולים לעזור לבעלי עסקים להגיע מהר יותר ובצורה כירורגית יותר לקהל היעד שלהם.

כ"כ, המשפט האחרון הוא גם זה המעיד על תפקידם של אותם כלי פרסום, כאשר, למעשה, מדובר באמצעי המאפשר לבעל עסק להגיע לקהל לקוחות, תוך פילוח קל ונוח.

כלומר, כלי פרסום דיגיטליים מאפשרים לבעל עסק להסתמך על מאגרי המידע הבלתי נגמרים של ענקיות טכנולוגיה קיימות, כאשר האחרונות, למעשה, משדכות בין השירות או המוצר, שאותו בעל עסק מציע, לבין גולשים ולקוחות ווירטואליים המחפשים או צריכים את אותו שירות בדיוק.

בנוסף, אוטומציה נכונה של אותם כלים, כאשר, למעשה, המערכת, שנועדה לשווק ובהתאם לאחר מכן לקלוט את אותם לידים (פרטי לקוחות חיצוניים), עובדת ביעילות, מאפשרת לבעל העסק להנות מזרימה משמעותית של לקוחות, ללמוד אודותם, ולהגדיל את דריסת הרגל שלו בשוק בו הוא פועל.

המסחר המקוון גדל וצפוי לעקוף את המסחר הלא מקוון

זאת ועוד, חשוב לציין בהקשר לאותם כלי פרסום דיגיטליים, שמדובר בתופעה ומגמה, שהולכות ומתרחבות עד כדי כך, שכיום המסחר המקוון מהווה לא פחות מ- 4 טריליון דולרים. מדובר בקפיצה של 23% בהשוואה ל-2015. המסחר המקוון מהווה היום כ-15% מכלל המסחר הקמעוני הקיים בתבל.

לכן, לאור היותו של אותו מסחר עוד בחיתוליו וכזה שצפוי להפוך לכלי העיקרי אם לא הבלעדי בו תתבצענה רכישות במגוון רחב של עסקים ושירותים, יצירת דריסת רגל משמעותית ונוכחית בו יכולה להבטיח לבעל עסק עוד היום יתרון משמעותי על פני מתחריו, וכזה שהמשמעות שלו רק מתחזקת מדי יום.

או במילים אחרות, יכול מאוד להיות שבגלל שינויים בהרגלי הצריכה של הציבור הרחב, בעתיד הלא רחוק, מיקום וייעול העסק דרך המסכים יכולים לשחק תפקיד גדול יותר מאשר החזקה בשירות או במוצר הטוב ביותר, פשוט כי ניתן להיות שם לפני כולם.

האם העסק צריך אוטומציה לכלי פרסום דיגיטליים?

בנוגע לשאלה האם העסק זקוק או יכול להיעזר באוטומציה עבור כלי הפרסום דיגיטליים שיש לו, התשובה היא פשוטה כמו שהיא קרדינלית, כשהכוונה היא שאין עסק כיום שחף או אינו זקוק להעמקת הנוכחות שלו ברשתות השונות, כמו גם לייעול קליטת המידע הנקלט בהן.

ייעול אותו מידע, או בעגה המקצועית – אוטומציה, חשוב לא פחות מאשר פרסום ושימוש באותן פלטפורמות, כאשר מדובר ביכולת של עסק לשנע ולבצע תכלול עומק בכל נתוני הלקוחות השונים הזורמים אליו.

איזה סוגי אוטומציה שיווקית דיגיטלית קיימים בשוק?

סוגי וכלי האוטומציה השיווקיים, שקיימים היום בשוק, מציעים לבעלי עסקים מגוון יכולות ואמצעי תקשורת עם קהל היעד שלהם, כמו לדוגמה כאשר מדובר באמצעי תזמון פוסטים ברשתות החברתיות כמו Buffer או Hootsuite, ובין אם בכלי אוטומציה כדוגמת זאפייר, שתפקידו לחבר ולקשר בין פעולות שגרתיות, שאפליקציות בעסק מקיימות.

לתזמן את הפוסטים ברשת החברתית בה פועלים

אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום בקרב בעלי עסקים, שכבר מייצגים את העסק שלהם בפלטפורמה חברתית כלשהי, הוא השימוש באפליקציות כדוגמת Hootsuite, כשמדובר בפלטפורמה, שקיימת כבר למעלה מ-13 שנים ושנעשה בה שימוש ע"י למעלה מ-15 מיליון משתמשים בעולם.

הפלטפורמה מאפשרת לכל החפץ לבחור תזמון העלאת פוסטים ללא מגע אדם, כמו גם להציג תוכנית העלאת פוסטים עתידיים במגוון רשתות חברתיות, מפייסבוק טוויטר ואינסטגרם, ועד ליוטיוב לינקדין ואפילו פינטרסט.

באמצעות Hootsuite, למעשה, יכול בעל עסק להפסיק לנסות לנהל מגוון רחב של חשבונות שונים, ולשים את כלל התקשורת שלו עם קהל הלקוחות שלו דרך הרשתות החברתיות בסל אחד, כמו גם כזה ,שיכול לעזור לו לגזור מסקנות ורשמים מהאופן בו קהל היעד מגיב ופועל לפי אותם פוסטים. מידע, שאפשר לגזור אותו לאחר מכן לאסטרטגיה שיווקית עבור אותו עסק.

1
 

MailChimp - מניוזלטר ועד ל CRM

כלי, שמסייע לבעלי עסקים לגדול ולצמוח דיגיטלית, הוא MailChimp. מערכת המסייעת לנהל, לפרסם, ולשלוט בתקשורת של בעל עסק אל מול לקוחותיו בעבר בהווה ובעתיד, כמו גם כמערכת, שקיימים עבורה תוספים ייחודים לאתרים הבנויים על בסיס וורדפרס.

המערכת מאפשרת לייצר רשימת תפוצה עצמאית (ניוזלטר), שמבוססת על לידים, שהתקבלו/מתקבלים תוך כדי תנועה, כמו גם מערכת CRM (מערכת ניהול קשרי לקוחות), שבאמצעותה יכול בעל העסק לעקוב בכל רגע נתון אחר הפרויקטים הנוכחיים, שהוא מתמודד עימם, הנהלת חשבונות ואפילו מלאי.

או במילים אחרות, מערכות CRM כדוגמת זו הקיימת ב- MailChimp עוזרות מצד אחד לבעלי עסקים לשמור על שליטה ובקרה על הנעשה בעסק שלהם, ומצד שני לחמם ולשפר את מערכת היחסים שלהם עם קהל הלקוחות שלהם.

2

Zapier - כלי אוטומציה מנצח

שחקן נוסף, שחשוב להכיר כאשר מדברים על כלי אוטומציה לשיווק דיגיטלי, הוא Zapier ככלי אוטומציה המקל על בעלי עסקים בעת השימוש ב-2 תהליכים המשלימים זה את זה,.כלומר, בין 2 אפליקציות או מערכות שונות.

מערכת הזאפייר, למעשה, מייעלת ומשפרת את איכות העבודה וקליטת המידע המגיע מהאינטרנט, כשמדובר במערכת היודעת עצמאית להוציא מידע החוצה למערכות ניהול הלקוחות (CRM) או לגוגל שיטס, כמו גם יודעת להשיב אוטומטית ללקוחות ולדגום את מידת שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות או המוצר, שהם רכשו.

כ"כ, המערכת יודעת להוסיף אוטומטית לקוחות פוטנציאליים לרשימות תפוצה או לשלוח להם הצעות מחיר אישית, כשהמכנה המשותף של כל אלה הוא חיסכון חסר תקדים בזמן ובאנרגיה, שבעל העסק יכול לפנות לעיסוק בעיקר, ולא בבירוקרטיה של הטפל.

3
 

סיכום

כלי הפרסום הנ"ל מהווים אחוז קטן מהאפשרויות המוצעות כיום, שיכולות לעזור להגיע אל הקהל של העסק ולנהל את התהליכים הדיגיטליים בצורה נוחה ואפקטיבית יותר. באמצעות 3 הכלים ניתן להתחיל את הדרך ועם הזמן להכיר כלים נוספים.
 
מאת: אור פיאלקוב, מאי 2021.
מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל והבעלים של EasyCloud
 
ADS FREE
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים