Telecom News - 10 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 75 שערוריות ב-3 חודשים!

10 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 75 שערוריות ב-3 חודשים!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> 10 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 75 שערוריות ב-3 חודשים!
מתי הכאוס בצמרת משרד התקשורת ייעצר וייחקר? העיקרון: "מה שלא ביבי לא חוקרים" כנראה שולט גם כאן. השתוללות ה-Deep State ("שלטון הפקידים") במשרד התקשורת, בניגוד לכל חוק, תקנה, נורמה ומדיניות - נמשכת, כי הפקידים זיהו, ששר התקשורת דודי אמסלם הוא לא יותר מ"אח תאום" של השר הכושל הקודם איוב קרא, שחותם על כל מסמך, הזוי ככל שיהיה, בהיעדר כל יכולת שיפוט עצמאית בתחומי הרגולציה של עולם התקשורת, בתחומים הסלולרי, הקווי, ה-OTT, הסיבים  ועוד. עוד 10 שערוריות הדורשות חקירה דחופה. 
מאת: אבי וייס, 21.10.19, 18:38דודי אמסלם

היקף השערוריות במשרד התקשורת המריא לשחקים - 75 שערוריות תוך 3 חודשים (!) בתחומים הסלולרי, הקווי והסיבים, באחריותו של השר הטרי (יחסית) דודי אמסלם, (בתמונה משמאל).

היקף כזה אדיר של פשלות וכישלונות לא היה מעולם בהיסטוריה של משרד התקשורת, שפועל בהתמדה נגד האינטרסים של הציבור ובשירות אינטרסים חיצוניים. זאת, ללא כל הפוגה, בניגוד לחוקי מדינת ישראל, וצמרת משרד זה סבורה, שהיא "חסינה" מחקירות, בגלל ההגנה של "קליקת הפרקליטים" על מעשיה והחלטותיה בכל התחומים.

תזכורת איך הגענו למסה כזו אדירה של כשלונות, הפרות חוק, תקנות, רישיון וספינים שקריים במשרד ממשלתי יחסית די קטן:
לפני 
כ-3 חודשים פרסמתי כאן תחת הכותרת: "עוד 4 שערוריות במשרד התקשורת: מתי תפוטר הצמרת העובדת למען סלקום?", לא פחות מ-4 שערוריות, שבאו אחרי פרסום של לא פחות מ-12 שערוריות, (שהיו באחריותו של השר הקודם איוב קרא), רק בשבועיים שקדמו ליום עזיבתו שת המשרד, וסברתי (בטעות), שקצב השערוריות יתמתן, עם כניסת שר חדש (השר דודי אמסלם), לתפקידו.

טעיתי.

לא הבנתי את גודל האסון, לא חזיתי את עומק התהום, שמשרד התקשורת נפל בו, מאז שדודי אמסלם מונה לשר התקשורת.


לפני קצת מעל לחודשיים וחצי פרסמתי מקבץ גדול של תקלות, שערוריות והחלטות שגויות, כנגד האינטרסים של הציבור (ורובן בניגוד לחוק) תחת הכותרת: "עוד 10 שערוריות במשרד התקשורת: מתי תפוטר הצמרת העובדת נגד הציבור?".

זה המשיך בקצב הולך וגובר ולפני קצת מעל לחודשיים פרסמתי שוב מקבץ נוסף של שערוריות וחשיפות תחת הכותרת: 
"עוד 10 שערוריות במשרד התקשורת: מה עם הצמרת הפועלת נגד הציבור?".

זה פשוט לא נגמר. לכן, לפני כחודשיים פרסמתי שוב מקבץ נוסף של שערוריות וחשיפות תחת הכותרת: "6 שערוריות נוספות במשרד התקשורת: מתי "שלטון הפקידים" יסתיים וייחקר?".

הקצב הלך וגבר ולכן לפני כשבועיים פרסמתי שוב מקבץ גדול יותר של שערורייות ומחדלים מחרידים ומזעזעים בהיקפם ובחוצפה שבהם, תחת הכותרת: "15 שערוריות נוספות במשרד התקשורת: מתי "הכאוס" יסתיים וייחקר?"

בשבועות, שחלפו מאז הכתבה הראשונה, שפורסמה מייד אחרי כניסתו של דודי אמסלם לתפקידו, פרסמתי בכתבות נפרדות וממוקדות, עוד 20 נושאים רגולטוריים וצרכניים, שכולם "פלופים" \ שערוריות ענקיות טריות וחמורות: בשבועיים האחרונים, הצטברו אצלי לא פחות מ-10 שערוריות חדשות בו זמנית (!), במצטבר יש כאן שיא של כל הזמנים, ולכן הן מרוכזות כאן בכתבה אחת.

סה"כ תוך כ-3 חודשים, לא פחות מ-75 נושאים שונים, של תקלות והחלטות שערוריתיות, שכולן התרחשו תחת האחריות של השר דודי אמסלם (או תוך כ-4 חודשים, כולל בתקופת המעבר בין השרים, לא פחות מ-88 שערוריות ופשלות ב-88 נושאים שונים), שהם במצטבר, שערורייה אחת ענקית כנגד הציבור והאינטרסים של הציבור.

אף לא תקלה אחת תוקנה במהלך השבועות והחודשים שחלפו, מאז כניסת השר דודי אמסלם לתפקידו, מכל החשיפות בהיקף המזעזע הזה, תופעה, שלא הייתה מעולם בשוק התקשורת בישראל (ובספק אם הייתה אי פעם, במקום אחר בעולם). 

אדישות מוחלטת וחוסר תפקוד ברמה הכי חמורה, שניתן לצפות משר, אדישות של השר דודי אמסלם למה שנעשה במשרד, שהוא הנושא באחריות מיניסטריאלית להתנהלותו ונושא באחריות לדרדור הנמשך במצב תשתיות התקשורת בישראל ולאבדן כל חוק ונורמות - בשוק הזה. 


מה המשמעות של זה? 
כבר כתבתי 
בחשיפה הראשונה בסדרה.  זה חוזר על עצמו בכותרת כאן למעלה.

בקצרה: Deep State. כלומר: "שלטון הפקידים" כנגד האינטרסים של הציבור. 


יש עוד חשיפות, הרבה, הן תפורסמנה בקרוב עבור קוראינו.

מדובר במהלכי המשך רגולטוריים מחוץ לכל חוק ונורמה, שנעשים בחלקם ע"י אותם אנשים בדיוק, בהמשך ישיר למה שחשפתי ב"תיק 4000". 

ה-Deep State במשרד התקשורת, זיהה מיד, שהשר דודי אמסלם חסר כל יכולת וכל הבנה לקבל החלטות מקצועיות משל עצמו, בהיעדר מטה מקצועי ובהיעדר ידע, ניסיון והשכלה רלבנטיים, בדיוק כמו השר הכושל איוב קרא, שקדם לו, וכמו קודמו, מעניינים את השר דודי אמסלם רק ספינים ריקים מתוכן בתקשורת לצרכי "האדרה עצמית" - על כלום.

לכן, הפקידות הבכירה הזו, "מנצלת את שעת הכושר" ו"מנחיתה" על שוק התקשורת החלטות אנטי צרכניות ולא חוקיות, בקצב גובר והולך, מחוץ לכל מסגרת נורמטיבית והתעלמות מוחלטת מהציבור וממטרות קיומו של משרד התקשורת, כמשרד ממשלתי במדינת ישראל. 

כעת, תפורטנה להלן 10 החשיפות, שכבר סיימתי לאסוף מידע ולטפל בהן בשבועיים האחרונים, והן מוצגות כאן לציבור.

1.
רישיון חדש של חברת YES וחופש הבחירה של ציוד הקצה ללקוחות שלא מומש (בניגוד לחוק, לתקנות ולרישיון).
בעקבות לחץ מאוד מסיבי שלי, משרד התקשורת, אחרי 10 שנים, שבהן לא היה לחברת YES רישיון מעודכן, פורסם הרישיון המעודכן בצנעה, באתר מועצת הכבלים והלוויין.

הרישיון החדש מתעלם לחלוטין מהחובה של YES לקבל רישיונות לתחומי ה-OTT בדגש לתחום ה-VOD, אבל מה שהכי מרגיז זו ההתעלמות המכוונת והבוטה מהצרכנים ומזכויותיהם החוקיות.

לכן, ביום 12.10.19 שלחתי לצמרת משרד התקשורת, לצמרת מועצת הכבלים והלוויין ולשר התקשורת דודי אמסלם את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: רישיון חדש של חברת YES וחופש הבחירה של ציוד הקצה ללקוחות
שלום רב וגמר חתימה טובה,
1. עלה היום לאתר משרד התקשורת הרישיון החדש והמעודכן של חברת YES (כאן), במסגרת הדף שעודכן - כאן.
2. הסעיפים בדבר "חופש הבחירה" בציוד הקצה לא השתנו (בין הרישיון הקודם של YES למעודכן), לדוגמה סעיפים: 15.4 + 12.2 + 12.4 על כל תת הסעיפים של הסעיפים הללו.
3. כ"כ, נוסח ההסכם עם המנוי כאמור כאן, כפי שאושר ע"י המועצה (מועצת הכבלים והלוויין) ובית הדין לחוזים אחידים, נאמר ונכתב בו במפורש בסעיפים רבים, העיקרון של "חופש הבחירה" של הלקוחות בציוד קצה.
4. אז הכיצד בחברת YES, בדיוק כמו בחברות המתחרות האחרות, שמספקות שירותים מתחרים בה (דוגמת: הוט, סלקום, פרטנר), אין שום "חופש בחירה" ללקוחות בתחום ציוד הקצה?
5. למה לא ננקטים אמצעי אכיפה חריפים כנגד YES, בגין הפרת הסעיפים הללו ברישיונה ובהסכם המנוי שלה (שגם הוא חלק מהרישיון) (לרבות הפרת חוק התקשורת), בעניין "חופש הבחירה" של הלקוחות בציוד קצה?
6. מה בדעת שר התקשרות לעשות, לנוכח המידע אודות הצפצוף הארוך הזה על החוק, התקנות וסעיפי הרישיון, של חברת YES?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיון ותקנות ללא כל בסיס, צורך והגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת, דודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור.  

2. על פי איזה חוק, תקנה או סעיפי רישיון, האוצר ומשרד התקשורת מעוניינים לפצות את חברות סלקום ופלאפון עבור החלפת תדרים?
כל חברת סלולר, שניגשת למכרז התדרים וזוכה בתדרים, יודעת היטב (וגם חותמת על מסמכים ותצהירים בעניין זה), שהיא לא תוכל לבקש שום פיצויים ולא תוכל לטעון כל טענה על נזקים, אם משרד התקשורת מורה לה להחליף תדרים, מטעמים מוצדקים. 

תדרים הם משאב ציבורי המנוהל ע"י המדינה (משרד התקשורת) ומוקצים לשימוש חברות הסלולר לפי חוק ספציפי בהליכים מאוד מוגדרים, והתדרים לעולם לא נהפכים להיות הרכוש הפרטי של חברת הסלולר. הם משאב ציבורי בכל מקרה ובכל מצב. לכן, לא ניתן לדרוש פיצויים או הוצאות בגין נזקים הנגרמים כתוצאה משימוש בתדרים או החלפת תדרים, כי זה רכוש של המדינה (של הציבור). 

עניין חשוב זה מופיע למשל בנוסח הקיים בכל מכרז תדרים, כמו הדוגמה הברורה המצויה כאן בצילום:
התחייבות חברות הסלולר

הנושא הזה מעוגן ברישיונות של כל חברות הסלולר, דוגמה כאן ברישיון של חברת סלקום:
רישיון סלקום

לכן, שלחתי ביום 15.10.19 את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: "סלקום ופלאפון נאלצות להחליף תדרי סלולר, המדינה תפצה אותן"
שלום רב,
פורסם בגלובס
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001303579
שכאילו המדינה תפצה את סלקום ופלאפון בגין החלפת תדרים.
האם חוקי מדינת ישראל (לרבות כל הסעיפים בתקנות וברישיונות של החברות הללו) מוכרים לשר התקשורת, או ששוב הוא מתכוון לצפצף על החוק ולבצע פעולות בלתי חוקיות בעניין זה ולסכן את עצמו בפעילות לא חוקית?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי, בחסות צמרת משרד התקשורת בראשות השר דודי אמסלם, כנגד האינטרסים של הציבור, תוך הפרות חוק, תקנות ורישיון בקנה מידה אדיר והסתרת ההחלטות רגולטוריות חשובות מהציבור.

מדובר בהטבות כספיות על חשבון הכיס של הציבור, בקנה מידה של עשרות רבות (ואולי יגיע אף למאות) מיליוני ש"ח. 


איך הגענו למצב הכאוטי הזה?
תיאור שלב אחרי שלב של ה"ישראבלוף" הבלתי חוקי של כל התנהלות שוק התקשורת הקווי בישראל, פורסם על ידי בהרבה מאמרים וריכזתי את הממצאים ב-3 המאמרים המרכזיים הבאים: לפעמים, המציאות עולה על כל דימיון. 

דוגמת החשיפה של "הענקת התדרים לפלאפון "מתחת לשולחן", ע"י שלמה פילבר


מדובר בנושא, שהוא המשך ישיר ל"תיק 5000" והמקום לבדוק ולחקור את הנושא המדהים והחמור הזה הוא ב"להב 433". 

שום החלטה או ספין, לא יכולים להציל את שר התקשורת דודי אמסלם וצמרת משרד התקשורת מאחריות אישית לכאוס הבלתי חוקי הזועק לשמיים הזה. 

להפר חוק - זה הכי קל. 

זו הבעיה מס' 1 של מה שהיה משרד התקשורת הישראלי ושהפך ל"משרד אינטרסים" עבור חברות הסלולר, בדגש על קבוצת סלקום. 


כולם עוצמים עין ונותנים לכאוס הרגולטורי הזה - להמשיך באין מפריע. 

אין שום מדינה בעולם, שהפטנט הזה (של כאוס רגולטורי) - עובד ומצליח.

יתרה מכך. רגולטורים אחרים נדבקו במחלה הזו של "פברוק הרגולציה" בתחום הקווי לטובת סלקום ושות', כמפורט במאמר: רשות התחרות ומשרד התקשורת הרסו את האפשרות לפריסת סיבים לבתים!
. מאמר מומלץ לקריאה, שמסביר וממחיש היטב, למי שלא קלט עד כה, למה אין, לא הייתה וגם לא תהיה בקרוב פריסת סיבים לכל הבתים בישראל (מה שהיה אמור להסתיים - כבר בתחילת העשור!). 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

3. כאוס מדהים בתחום החברות בקבוצת בזק (YES, בזק בינלאומי, פלאפון)!
הנושא הזה (של ביטול "ההפדרות המבניות" בין החברות בקבוצת בזק, ללא כל אישור רגולטורי, מהלך המתבצע מזה כחודשיים במהירות הולכת וגוברת), הנושא הרגוטורי הזה ממשיך להתרחב לכיוונים מפתיעים: יש כבר שם לחברה הממוזגת: YES... 

לכן ביום 17.10.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לצמרת משרד התקשורת ולשר התקשורת:
"הנדון: "המהלך להקמת חברת התקשורת הגדולה בישראל - ומותג האלפא שיוביל אותה"
שלום רב,
בכתבה כאן סעיף 12 תחת הכותרת:היעלמות "ההפרדה המבנית" בקבוצת בזק, "מתחת לאף" של שר התקשורת", שאלתי שאלות - שטרם נענו.
בינתיים פורסמו ונחשפו כאן (בדה-מרקר), עוד חלקים מהתכנית הזו, שנמצאת בתהליכי מימוש מהירים.
האם המשרד לקה בעיוורון ושיתוק מלאים ללא כל יכולת שיקום?
האם כל חברת תקשורת (ובמיוחד סלקום, לא רק בזק), יכולה לעשות ככל העולה על רוחה בשוק?
האם שר התקשורת לא אמור להתפטר, אחרי כל כך הרבה מחדלים הנעשים ממש "מתחת לאפו" ובידיעתו?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.
 
בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, קנות ורישיונות, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםללא כל הסבר לציבור. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

משום מה יש לי את ההרגשה, שיש צורך בחקירה יותר יסודית של הנושא הזה. זאת, כי עניין "מיזוג חברות תקשורת" הוא הלב של "תיק 4000" המסעיר את הציבור מזה זמן ונמצא גם בלב של "תיק 5000" - שטרם נחקר. 

4. תחום הדומיינים ("שמות מתחם") ממשיך להתנהל בהפקרות רגולטורית מוחלטת!
ביום 16.10.19 שלחתי תזכורת ועדכון (עקב מידע חדש) לשר התקשורת ולמשרד רוה"מ ולדיעת שר המשפטים בזו הלשון:
"הנדון: החלת ריבונות מדינת ישראל על תחום הדומיינים.
תזכורת
[למייל הקודם כאן למטה]
כ"כ, הנהלת איגוד האינטרנט הישראלי הודתה במסמך רשמי (שמצוי כאן, בתחילת העמוד השני), שאיגוד האינטרנט מפעיל את "מרשם הדומיינים" שלא בהיתר של המדינה.
ראה צילום מצ"ב.  
איגוד האינטרנט הישראלי
היעלה על הדעת, שתשתיות האינטרנט (שהן כיום התשתית הכי חיונית לקיומה של חברת מודרנית) תנוהלנה מחוץ לכל היתר או פיקוח של המדינה?
זאת, בשונה ממה שקורה במולדת האינטרנט (ארה"ב) וכל שאר המדיניות בעולם?

אודה להתייחסותכם".

הפנייה הקודמת מ-10.9.19: 
"היום רוה"מ (בנימין נתניהו) הכריז על כוונת ממשלת ישראל להחיל את ריבונות מדינת ישראל על בקעת הירדן, מיד לאחר הבחירות לכנסת ה-22.
מדוע, בהזדמנות זו, מדינת ישראל לא תחיל את הריבונות של המדינה על תחום "מרשם שמות המתחם הלאומי" (Domain Names)?
לא צפוי כל קושי בעניין זה מול נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, משום שבארה"ב מאז ומתמיד תחום "שמות המתחם" היה ונמצא בריבונות הממשלה האמריקאי ואך לאחרונה חברת Neustar זכתה במכרז ובחידוש החוזה, מכרז מטעם משרד המסחר והתקשורת האמריקאי – NTIA, להמשיך ולנהל את תחום הדומיינים של ארה"ב בסיומת .US כמופיע בהודעה לעיתונות – כאן.
כך, שאין סיבה, שבישראל התחום הזה ימשיך להימצא מחוץ לשליטת הריבונות של ממשלת ישראל.
אודה לתגובתכם".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת, משרד רוה"מ ושר התקשורת דודי אמסלם, כנגד האינטרסים של הציבור. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

5. ההפקרות שבהורדת חובת "הפריסה האוניברסלית" מעל קבוצת הוט.
שר התקשורת דודי אמסלם חתם (בספק אם הבין על מה הוא חותם) על הסדר חדש בתחום "הפריסה האוניברסלית" של קבוצת הוט, ובעקבות ההחלטה המוזרה הזו, הבג"ץ דחה (כצפוי, ה"קליקה" מניעה את כל המהלכים הללו) את הבג"ץ, שהוגש כנגד אי הפריסה הארצית (האוניברסלית) של הוט. 

בעניין זה מומלץ לקרא את המאמר המצוין של ארז רביב (כאן), בנושא זה. 

אותי הטריד פחות הבג"ץ שנדחה, כי אי אפשר (במציאות המשפטית הקיימת בישראל, של ה-Deep State), להילחם ולהצליח מול "הקליקה" בבג"ץ, הטריד אותי ה"ישראבלוף" בהחלטות שר התקשורת, דודי אמסלם, ש"עובד על הציבור" בהחלטותיו. 

לכן, שלחתי ביום 15.10.19 את השאלות הבאות לצמרת משרד התקשורת, לשר התקשורת, לצמרת מועצת הכבלים והלוויין ולידיעת צמרת קבוצת הוט:
"הנדון: בהמשך לדחיית הבג"ץ בעניין הפריסה האוניברסלית של הוט.
שלום רב וגמר חתימה טובה,
1. ביום 7.10.19 המשרד דיווח (כאן), שבית המשפט הגבוה לצדק החליט למחוק את העתירה נגד החלטת שר התקשורת בנושא חובת הפריסה האוניברסלית של חברת הוט.
2. מדוע משרד התקשורת לא עדכן את "תיקי השירות" והרישיונות של הוט מובייל והוט. כך, שהוט מובייל תוכל לספק שירותי OTT וטריפל של חברת הוט ללקוחות בבתים באזורים וביישובים, שנקבעו, ולפי אבני האתי שמואלידרך, שנקבעו (בהתאם למתווה, שקבע ואישר השר)?
3. כ"כ, גם שלב הניסויים (המפורטים בהחלטת השר ובמסמך עליו חתומה אתי שמואלי (בתמונה משמאל) ב"חוות הדעת ההנדסית"), נעשה בלי רישיונות מתאימים לניסוי טכנולוגי, או כל רישיון מתאים אחר:
http://bit.ly/2AREaHo
4. כלומר: כל הפעילות של הוט והוט מובייל בתחום ה-OTT מזה זמן רב (מתחילת ינואר 2017) ועד עצם היום הזה, היא מחוץ לכל מסגרת של חוק, תקנות ורישיון.
5. מה בדעת שר התקשרות לעשות, לנוכח המידע אודות הצפצוף הארוך הזה על החוק, התקנות וסעיפי הרישיון, של חברת הוט והוט מובייל?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

6. אי מתן שירות טכני 24X7 גם בסלקום, לא רק בהוט מובייל!
ביום 7.10.19 שלחתי קובץ הקלטה, שהקליט סיני ליבל, (בתמונה משמאל), אסיני ליבלת מוקד סלקום, ביחד עם שאלה, לצמרת משרד התקשורת ולשר התקשורת:
"הנדון: תלונה- נציגת סלקום במוקד הטלפוני במוצ״ש - אין קו - תיגש מחר למרכז שירות להחליף סים 
שלום רב וגמר חתימה טובה,
מה תגובתכם לתלונה של סיני ליבל שיש כאן למטה ובהקלטה המצ"ב?"
**********************************************************************
מאת: sinai libal <sinai_libal@hotmail.com>
תאריך: 5 באוקטובר 2019 בשעה 20:22:43 GMT‎+3
אל: Pnyot <Pnyot@moc.gov.il>
נושא: תלונה- נציגת סלקום במוקד הטלפוני במוצ״ש - אין קו - תיגש מחר למרכז שירות להחליף סים.
תלונה כנגד סלקום בעניין מענה לכל תקלה במוקד הטלפוני מעבר לשעות העבודה. 
המתלונן: סיני ליבל ת.ז 055720692
קו מושא התלונה: 0524240000
התלונה : בבעיה של אין יכולת להוציא ולקבל שיחות - המענה של הנציגה - תיגש מחר למרכז שירות להחליף סים.  
מענה שני: לך תשים את הסים בטלפון אחר.  
רק אחרי ויכוח קיבלה עצה לכבות ולהדליק את המכשיר.  
ככה זה שסלקום שמה נציג אוניברסלי לכל השירותים ...
מרכיב נוסף בתלונה :
סלקום מחוייבת לתת מענה 24/7 ב-3 נושאים.  
"התקליט" (IVR) מודיע, שינתן מענה טכני רק לתקלות טכניות. 
כאמור המענה האוטומטי מהנציגה: תגש מחר למרכז שירות. 
******************************************************************************

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

סיני ליבל גם כן לא הצליח לקבל מענה ברור, מעבר לאישור קבלת תלונתו (כאן). את עמדתו סיכם כאן

סיני ליבל: "הזלזול בציבור ובחוק מוביל להפקרות המתפשטת לכל השוק. משרד התקשורת לא טיפל בתלונתי על כך, שהוט מובייל לא מקיימת את ההוראה לתת מענה טכני ע"י נציג טכני 24X7 כל השנה למעט יום כיפור ושמערכת ה-IVR של מוקדי השירות ישקפו את השירות הזה, כמוגדר ברישיון ובחוק. אז סלקום למדה, שאפשר לצפצץ על ההוראה ולחסוך כסף על חשבון ציבור הלקוחות, וגם היא הצטרפה למפירי החוק". 

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור.  

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

7. הפרות החוק הן לא רק ב"החדשות" של ערוץ 12, זה קורה גם בחדשות של ערוץ 13 וב"התאגיד - כאן"!
בעקבות "איחולי הקדיש" של השדרנים עודד בן-עמי ואמנון אברמוביץ' ב"החדשות" (כאן), פניתי ביום 18.10.19 לשר התקשורת ולצמרת הרשות השנייה בשאלה הבאה:
"הנדון: מדוע יש כוונה לפתוח בהליכי הפרה רק מול קשת?
שלום רב,
בעקבות "הקדיש" של 2 המתחזים ככתבי טלוויזיה: (אמנון אברמוביץ' ועודד בן עמי), הוציא שר התקשורת את המכתב המצ"ב ליו"ר הרשות השנייה (ומשום מה לידיעה במסמך זה הוכנסו מנכ"ל משרד התקשורת והיועצת המשפטית של משרד התקשורת, בעוד שהנושא מונח כולו רק בפתחה של הרשות השנייה, שיש לה מנכ"ל וייעוץ משפטי נפרדים ועצמאיים ממשרד התקשורת, משרד שלא נוגע בכלל לעניין הנדון ע"י השר).
1. מזה זמן ערוצי החדשות גם של ערוץ 12 וגם של ערוץ 13 מצפצפים בגלוי על סעיף 64 בחוק הרשות השנייה (מצ"ב צילום הסעיף):
החדשות
אם כך, מדוע יו"ר הרשות השנייה חושבת לפתוח (כאמור כאן) בהליכי הפרה רק מול קשת??
2. מדוע שר התקשורת לא קורא אליו לברור את בעלי הערוץ (12) ואת חברי מועצת המנהלים של "החדשות"?
3. מדוע שר התקשורת לא פונה למשטרה בבקשה שתפתח בחקירה, נוכח ההסתה הברורה הזו, המייחלת למותו של רוה"מ?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

אגב, ב"תאגיד", שמכונה בשם המותג "כאן", או ערוץ 11 (שמקבל את כספי הציבור בישראל, כ-800 מיליון ש"ח לשנה, בלי שום מאמץ גבייה, בתרגיל נבזי דרך אגרת הרכב, בתרגיל, שגלעד ארדן בהיותו שר התקשורת "סידר" לתושבי ישראל, במקום "אגרת הטלוויזיה"), סעיפי החוק הרבה יותר מפורטים, בעניין שידורי החדשות, למשל כפי שניתן לראות בצילום כאן:
תאגיד השידור

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

8סלקום לא משלמת תמלוגים לא רק למדינה אלא גם ליוצרים (שיצירותיהם משודרות בסלקוםtv)!
זה היה די ברור, שמי שמרגיש, שהוא מעל לכל חוק, ומנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, הוא "מנהל שיווק" שלו בהתנדבות, ביחד עם רוב צמרת המשרד כולל השר, ולא מאתמול, יצפצף על כל חוק ונורמה, גם על הלקוחות של החברה, לרבות בצורת אי תשלום תמלוגים על פי החוק למדינה ואי תשלום תמלוגים על פי חוק ליוצרים, שמשדרים את יצירותיהם בשידורי הטלוויזיה. 

ארגון אקו"ם (ר"ת: אגודת קומפוזיטורים, ומחברים ומו"לים), שנמאס לו מההתחמקות הנמשכת (זה כמה שנים) של סלקום מתשלום תמלוגים ליוצרים, עשה מעשה. בשלב זה הנושא עדיין תקוע בדיונים משפטיים.

למי שלא שמע, ארגון אקו"ם, שבו חברים למעלה מ- 10,000 מלחינים, פזמונאים, סופרים, משוררים ומו"לים למוסיקה, ומיוצגים בו גם מאות אלפי יוצרים מרחבי העולם, שיצירותיהם מבוצעות בישראל, הגיש תביעה כנגד סלקוםtv (כאן) וזכה בצו מניעה, צו שבוטל בערר, שהוגש לבית המשפט העליון.

בית המשפט העליון הוציא (13.2.2019) צו ארעי המעכב כניסתו לתוקף של צו המניעה הזמני, שניתן בהחלטות בית המשפט המחוזי מיום 5.2.2019 ומיום 12.2.2019, עד למתן החלטה אחרת; תזכורת: ב-.5.2, לבקשת אקו”ם הוציאה שופטת מחוזי צו מניעה זמני נגד חברת סלקום [לגבי שידורי מוסיקה בסלקום טי וי]. כעת התיק ממתין לדיון ראשון לגופו של עניין, מה שייקח עוד כמה חודשים טובים (ובנתיים סלקום לא משלמת תמלוגים...). 

לכן, ביום 7.10.19 שלחתי לשר התקשרות, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת סלקום את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: סלקום - תמלוגים.
שלום רב וגמר חתימה טובה,
1. על פי המסמך המצ"ב, לא די שסלקום פועלת ללא רישיונות בתחום ה-OTT (ללא רישיון VOD, ללא רישיון פריסת תשתיות סיבים לבתים, ללא 3 רישיונות הנדרשים לשידורים המגיעים מתשתיות "עידן +" ומועברים על רשת האינטרנט ללקוחות הקצה), היא גם לא משלמת תמלוגים לפי חוק התקשורת וגם לא משלמת תשלומים אחרים, שהיא חייבת על פי חוקי מדינת ישראל.
2. לפי החומר המצוי בתיק בית המשפט כאןובקובץ המפורט ביותר כאן, סלקום אינה משלמת תמלוגים לאקו"ם וסירבה לחתום על "רישיון" לטובת אקו"ם, רישיון המסדיר את חובותיה, בתחום שמירה על זכויות יוצרים. 
3. מה בדעת שר התקשרות לעשות, לנוכח המידע הברור והמתועד אודות הצפצוף הארוך הזה על החוק, התקנות וסעיפי הרישיון, של חברת סלקום וההתנהלות הבלתי מתקבל על הדעת שלה - כלפי אקו"ם?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיון ותקנות ללא כל בסיס והגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור.  

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

9. "משרד התקשורת עם הפנים לאזרח" אבל בסוכה (נא לא להפריע, המשרד פשוט נעלם).נתי כהן
לפני שנה, בעקבות כניסתו של המנכ"ל החדש (אז היה חדש...) נתי כהן, בתמונה משמאל, משרד התקשורת אימץ מנהג חדש: להיעלם.

לא מאמינים? הנה הפירוט כאן. מומלץ לקריאה. כותרת המשנה של המאמר היא: "היות וממילא משרד התקשורת הפך להיות "סניף ביצוע" של בעלי ההון ובעלי המניות של סלקום ושות' (IBC ופרטנר), אז אפשר לבצע "גשר" של שבוע וחצי ולסגור את המשרד בלי שום תורנות. שום רשת תקשורת לא תיפול ושירות לאזרחים הוא ממש דבר מיותר". 

לאור הצלחת השיטה של ההיעלמות של המשרד בשנה שעברה, השנה חזרו על כך שוב, כפי שעלה בהודעת המשרד לציבור (כאן). מ-13.10.19 מעד 21.10.19 (כולל), אין דבר כזה הנקרא משרד התקשורת.

לכן, ביום 11.10.19 שלחתי את הפנייה הדחופה הבאה לשר התקשורת דודי אמסלם ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: למה משרד התקשורת סגור בלי תורנים?
שלום רב,
משרד התקשורת פרסם (כאן), שבין 13.10.19 עד 21.10.19 (כולל) המשרד סגור ומסוגר, ללא תורנים.
למה?
למה שהמשרד לא ישאיר תורנים, למתן תשובות לציבור, ובמיוחד מדוע שהמשרד לא ינצל את חול המועד סוכות, כדי לבצע בקרות שטח בתחום התקשורת, נניח לבדיקת רמת השירות של מוקדי חברות התקשורת, רמת הכיסוי הסלולר וטיב השירות הסלולרי במקומות הבילוי והנופש של אזרחי ישראל ברחבי המדינה בחול המועד סוכות ועוד ועוד.
הרי אך לאחרונה ערך משרד "תרגיל חירום לאומי בחברות התקשורת בנושא רציפות תפקודית בתרחישי מלחמה", מה הערך של תרגילים כאלה, כאשר המשרד נעול וסגור באופן מוחלט בלי תורנים ובלי שום כתובת למשך 9 ימים?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

10. התעלמות מוחלטת מפנייתי לבדוק מה מעמדו המשפטי של הבעלים של קבוצת הוט כ"ישראלי"!
ביום 12.10.19 שלחתי פנייה דחופה לשר התקשורת, דודי אמסלם בזו הלשון:
"הנדון: פנייתי 50027  בנושא טלוויזיה בכבלים ובלוויין אל משרד התקשורת.
שלום רב,
עד היום טרם קיבלתי מענה לפנייה מ-18.4.19 המצ"ב.
האם אי מתן המענה משמעו סירוב (כמוסבר בהחלטת המשנה ליועמ"ש המצ"ב)?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיון צווים ותקנות, ללא כל בסיס משפטי, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור, וב"שירות חברת הוט".  

הרצון של "הקליקה" לסייע לבעלי הוט (פטריק דרהי), נחשף במלא היקפו בפרק 30 בסדרה על "תיק 4000", פרק שפורסם על ידי תחת הכותרת: "תיק 4000: מסמר ענק נוסף לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי)". נחשפת כאן תופעה די דומה לזו שנחשפה קודם לכן על ידי, בתחילת הסדרה (על "תיק 4000"), בסיוע שניתן ע"י "הקליקה" לבעלי סלקום - אדוארדו אלשטיין (עם הטבות רגולטוריות אדירות והפיכתו ל"ישראלי" - בתרגילים מדהימים), כמפורט למשל בשני הפרקים הראשונים של הסדרה: כאן וכאן. זאת, עוד הרבה לפני תחילת פרשת "תיק 5000".

כרגע, המנציאות היא "מה שלא ביבי לא חוקרים". 

אולם, אני לא אשתוק ולא שתקתי. מדובר כאן בהפקרות מדהימה, הדורשת (לעניות דעתי) חקירה משטרתית דחופה. 

לסיכום
החלטת שר התקשורת דודי אמסלם (כפי שפורסמה כאן), זמן קצר אחרי שנכנס לתפקידו, על כך, שהוא לא יחליף מנכ"ל, כי מדובר ב"מנכ"ל מקצועי", התקבלה ללא כל בדיקה וללא כל עיון במסמכים כלשהם, הנוגעים לנושא הזה.

למעשה, אין לשר כל מטה מקצועי, שמסוגל לנתח מסמכים רגולטורים והחלטות של צמרת משרד התקשורת, או שמסוגל לבדוק אם הצמרת של משרד התקשורת היא "מינוי מקצועי", או "קליקה", שיש נגדה עשרות רבות תלונות (ולא רק ממני), שלא לדבר על מעורבותה ב"תיק 4000", שהפרק הטרי שלה פורסם בתחילת החודש שעבר כאן.

כך, השר הפך את עצמו בפועל לחלק בלתי נפרד מה"קליקה" ונושא באחריות מיניסטריאלית מלאה למעשיה ולהחלטותיה של "הקליקה" הזו.

קשה להאמין, אבל תוך ימים ספורים אחרי שנכנס לתפקידו, למעשה מהיום הראשון, השר דוד אמסלם, נפל בדיוק לאותם בורות של קודמו בתפקיד, השר הכושל לשעבר - איוב קרא, והחל להתנהל בדיוק כמוהו, אם לא יותר גרוע ממנו (מנקודת ראות ציבורית).

תזכורת לקוראינו, כיצד השר הכושל איוב קרא נפל, ממש מהימים הראשונים בתפקידו, לידי "הקליקה". אפשר לראות זאת במבחר של 5 כתבות מובילות מתוך כ-420 כתבות, שפרסמתי אודות מעשיו והחלטותיו (השגויות) של איוב קרא: בדומה ל-3 המנכ"לים שקדמו לו, מנכ"ל משרד התקשורת דהיום (נתי כהן) כנראה בטוח, שהקוד האתי לעובדי המדינה (גם כאןלא חל עליו ועל החלטותיו. גם לא קובץ הכללים הנהלים וההנחיות למנכ"לים בשירות המדינה. הוא מצוי מעל לכל (חוק, תקנות, החלטות ממשלה וכנסת, נהלים, מדיניות שר, תקשי"ר וכיו"ב).

יש עוד כמה בצמרת המשרד הדוגלים בהשקפת עולם האנרכיסטית הזו.

כל שר הנותן לזה יד - שותף לכאוס והופך, לכאורה, ל"שותף בפועל" לתהליכי "תפירת תיקים" במדינת ישראל לאנשים הלא נכונים ולשיבוש שלטון החוק במדינה דמוקרטית.   

נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת, לא מבין בכלל את תפקידו, סמכויותיו, אחריותו והמסגרת הציבורית-רגולטורית, שבה הוא פועל כמנכ"ל. זו לא סטייה מקרית, אי הבנה מקומית רגעית, או מעידה חד-פעמית. זו דרך החשיבה וההתנהגות שלו מהיום בו נכנס לתפקידו ועד עצם היום הזה, של "אני ואפסי עוד".

בדיוק כמו קודמיו, מתחילת העשור ועד היום.


קיוויתי, בטעות, לאחר התפטרות השר הכושל היוצא איוב קרא, ומינוי שר תקשורת ללא מחויבויות ל"קליקות" וללא תלות ב"קליקות" השולטות במשרד הזה ועושות ככל העולה על רוחן (ותורמות, כמעט מידי יום, לחיזוק "תיק 4000" המפוברק כנגד נתניהו), שיחל קודם כל בניקוי צמרת משרד התקשורת, מכל המנהלים הכושלים המצויים שם ויבין, שהם חייבים ללכת הביתה וכמה שיותר מהר.

זה עדיין לא קרה וכנראה גם לא יקרה בקרוב, בטווח הזמן הנראה לעין.

נראה, עד כה, שמאוד מהר השר "נפל במלכודות" של "הקליקה".

פיטורי 7 זוטרים (6 מלשכת השר ועוד אחד ממשרדׂ התקשורת) בתחילת דרכו כשר, זה לא "ניקוי אורוות". 

"ניקוי אורוות" זה בדיוק מה ששר המשפטים (אמיר אוחנה,
 בתמהשר אמיר אוחנהונה משמאל) ביצע עד כה במשרד המשפטים ונקווה, שיהיה לו את הכוחות והאומץ הציבורי להמשיך בפעילות החשובה הזו, להחזיר את משרד המשפטים ל"דרך המלך", של עבודה בשירות הציבור ולא בשירות "הקליקות". 

רק כך, ניתן (אולי) לשקם את ההריסות של משרד התקשורת הישראלי ושוק התקשורת הקווי והנייד, משרד, שאמור היה מזמן להיות "רשות לתקשורת", כמקובל בעולם הנאור. משרד הדואג רק לאינטרסים של הציבור, מה שלא מתקיים היום

הפתרון המיידי (גם ללא הקמת "רשות לתקשורת", מהלך הדורש תהליכי חקיקה לא פשוטים) לבעיה האקוטית הקיימת במשרד התקשורת היה די פשוט:
 השר דודי אמסלם אמור היה וצריך היה לבטל (או להקפיא עד לביטול), את כל העברת הסמכויות, שביצע השר הקודם איוב קרא לצמרת המשרד (נקרא "אצילת סמכויות" - יותר פרטים כאן), עד שהוא (איוב קרא) נשאר כמעט בלי סמכויות. הוא פשוט חתם על כל מסמך שהגישו לו. לא הבין בכלל על מה הוא חותם.

אולם, השר דודי אמסלם ממשיך בדיוק באותו קו ובאותו מצב כאוטי, של היעדר מימוש הסמכויות של השר בתחומים הכי רגישים לציבור ולשוק התקשורת. 

על ידי כך (בהקפאת "אצילת הסמכויות"), השימועים וההחלטות, שמשרד התקשורת הוציא בשנתיים האחרונות, ניתן היה ש"יוקפאו", עד שהשר (דודי אמסלם) יבדוק את הנושאים הללו בעצמו ובסיוע "מטה מקצועי" בלתי תלוי, ויקבל בעצמו החלטות - המבוססות על חוקי מדינת ישראל ולא על "חוקי הג'ונגל" וחוקי "רפובליקת בננות".

זה לא קרה וכנראה גם לא יקרה - בקדנציה של השר דודי אמסלם, שנקווה שתהיה קצרה ככל הניתן

אם לא ייעשו תיקונים דחופים, כולל החלפת הצמרת של המשרד, הארגון הנוכחי של המשרד לא יכול לתפקד יותר לאורך זמן, במסגרת המשפטית הנוכחית ונדרשת מהפכה אמתית למשרד הכושל והמכשיל הזה, כי לא ניתן להשלים עם התהום ששוק התקשורת נפל לתוכו, כתוצאה מרגולציה שגויה, כאוטית וכושלת.

לא נראה כרגע, שאיזה מהלך של תיקון יתרחש, או עומד להתרחש, בעתיד הקרוב וככל הנראה נצטרך להמתין לשר התקשורת הבא, אם לא ייעשו השינויים האקוטיים הנדרשים - ממש כעת.

היות והשר דודי אמסלם, כעולה מהצהרתו הנמהרת, שנעשתה ללא כל בדיקה מינימלית, כבר החליט ש"הכל בסדר" בצמרת משרד התקשורת, אזי לא נותר לנו אלא לשרת את ציבור הקוראים ולהציג לציבור הקוראים הרחב שלנו, את האמת ורק את האמת, על הנעשה בשוק התקשורת הישראלי, מה שמסתירים מהציבור מאחורי אין סוף של ספינים שקריים.  

אני ממליץ לכל ראש ממשלה, ככל שיהיה, במידה ושיזכה לאמון כנסת ה-22, לבצע "ניתוח דחוף" בחולה המדמם הזה, שנמצא במצב גסיסה מזה כמה שנים טובות (למעשה זה "צמח" במצב של "מוות קליני" ב"הנשמה מלאכותית"), חולה, ששמו משרד התקשורת הישראלי. 


לכן, הטיפול הכושל ברגולציית עולם התקשורת בישראל והטיפול הכושל וחסר האחריות של ראשי משרד התקשורת וגופי הסמך של המשרד בתחום השמירה על האינטרסים הציבוריים וקיום החוק במדינת ישראל (בדגש על חוק התקשורת ותקנותיו), מחזקים את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 

ראוי כי בנוסף להקמת ''רשות תקשורת לאומית'', יש להקים גם ''ועדה קבועה בכנסת לענייני תקשורת''. גם בארה''ב יש ועדה בקונגרס לענייני תקשורת. לעניות דעתי, יש להוציא את נושא התקשורת מועדת הכלכלה של הכנסת, שעמוסה בנושאים כלכליים מגוונים ואינה מסוגלת להתמחות בתחום התקשורת. היקף תחום התקשורת בישראל הוא מעל 20 מיליארד ש''ח והוא טכנולוגי מאד ורווי בנושאי רגולציה, שמחייבים התמחות מקצועית ייחודית - גם בכנסת ובוועדותיה. 

 
75 ויקיפדיה

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים